Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


04.04.2025 | 23:00
Bertone kaže:
Ne, nisam iz Rijeke pa hvala na pojašnjenju ... nego, nisu li se kod vas u RI neki likovi dovezli u policijsku postaju sa auto-bombom prije xy godina? Ako su mogli u pol. postaju zakaj ne bi mogli i u školu ... ili si ekspert i za terorizam i sigurnosne perimetre oko objekata pa znaš da neće?

Hoću ti reći da pizdiš iz osobnih razloga jer ti je narušeno nešto što si prije koliko toliko imao, da nije bolio bi te kuki za to gdje se parkiraju djelatnici škole. Nema tu kritičkog razmišljanja koje toliko guraš u drugim temama, samo osobni interes


Policijska postaja u Rijeci, tj. MUP ova zgrada za građane, koja je bila napadnuta, je na samoj žili kucavici u centru, znači ne dovoziš se "u postaju" nego jednostavno staneš ispred u sasvim redovnom prometu i detoniraš bombu u vozilu, uopće nije usporedivo.

Ne moraš biti ekspert za terorizam da vidiš što je suvislo, a što nije. Tom logikom se onda sve može zabraniti, taj slučaj iz zagrebačke škole je doveo do krivih mjera, pokušavaju zakrpati posljedice, od škola rade zatvore, umjesto da se bave uzrokom. Taj psihopat je mogao djecu napasti bilo gdje, i u autobusu ili tramvaju, dakle idemo zabraniti javni prijevoz, to je ta logika...

Ne "pizdim" samo ja, nego stanari 8 mega-nebodera u najgušće nasljenoj zoni u Rijeci. To je cca 16-20.000 ljudi u vrlo malo prostora, svako parkino mjesto je dragocjeno, a onda netko, potpuno otkačen od stvarnosti, odluči dodatno zagorčati život za 20.000 ljudi za 0,001% šanse da odjednom u Hrvatskoj imamo psihopata koji će sjesti u auto, uzeti bombu, probiti veliku metalnu rampu (one starog tipa) autom, i to tako da ga ne ubije, doći ispred škole i grunuti bombu! To bi morala biti neka luda bomba da sruši zgradu, a ako je odmor, djeca su na igralištu iza, dakle do tamo ne može autom. Ono WTF? Zbilja? Možda je onda bolja ideja potpuno zabraniti automobile jer onda ne bismo imali opasnost od terorista u automobilima!

Ako izgube vlast, bit će radi parkinga, a slična situacija je u cijelom gradu.
04.04.2025 | 23:11
Ovakve teme su općenito loše za mentalno zdravlje i ne donose nikakvu općedruštvenu korist pa se povlačim iz rasprave jer gotovo svatko gleda samo svoje interese, a nitko ne širu sliku.
04.04.2025 | 23:12
Likovi su se dovezli u policijsku postaju, i to ne bilo koju, nego u glavnu. Kamo cijeli grad dolazi izvaditi dokumente i slično. Zato što se tada bilo tko mogao zapeljati praktično do ulaznih vrata. Nakon toga se više ne može. Ima rampa, lanac i stražar (policajac na dužnosti). Prije toga se pred ulaznim vratima policijske stanice mogao parkirati bilo tko tko je poznavao nekog dovoljno važnog unutra i bilo tko u skupom BMWu ili mečki jer se takvima temeljna policija u pravilu nije usuđivala ništa reći, za slučaj da nije neko mudo. Ali o tome, pretpostavljam, znaš i sam.

Srećom ta su vremena iza nas (uglavnom). A ako bi se već ti neki fantomski teroristi odlučili dopeljati auto-bombom do neke riječke osnovne škole, to sigurno ne bi bila OŠ Turnić za koju se već godinama ministarstvo nateže s gradom oko toga treba li je napokon zatvoriti jer je (a) gotovo prazna - skoro pa da ima isto učenika koliko i učitelja, (b) stara i neadekvatna i (c) loše održavana i derutna; i još k tome (d) teže pristupačna od većine ostalih, nego bi to vjerojatno bila neka od dvadesetak kojima se možeš pripeljati autom tik do glavnog ulaza bez da te itko išta pita ili uopće vidi, odnosno, među njih dvadesetak, neka od onih preostalih nekoliko u kojima ima gotovo 1000 učenika u 2 smjene.

Te sve gluparije su posljedica preplašenih ravnatelja koji vide da će im političari istresti sva govna na njihove glave, a nemaju pojma što da rade pa u panici rade što god im padne na pamet, imalo to smisla ili ne.
04.04.2025 | 23:14
Rijeka je zajebana jer je brdovita. Da je ravna poput nekih gradova, razvila bi se biciklistička kultura. Problem biciklista je lakše rješiv nego ovaj haligali od grada.
Kad sam bio i živio u RI vozio sam se biciklom od Medovićeve ulice pa do samog centra i natrag biciklom i gledali su me kao da nisam normalan.
Treba više bicikala a manje auta u Rijeci.
04.04.2025 | 23:21
Ja prvi ne puštam svoju djecu da se voze biciklom po ulicama i cestama na kojima se dva gradska autobusa ne mogu mimoići.
U Rijeci treba suvisao i funkcionalan javni gradski prijevoz, utrostručenje parkirališta s naplatom i udeseterostručenje cijene parkiranja. Tim redom. Ako imaš funkcionalan javni prijevoz, ne moraš se voziti autom na posao.
04.04.2025 | 23:31
smayoo kaže:
Te sve gluparije su posljedica preplašenih ravnatelja koji vide da će im političari istresti sva govna na njihove glave, a nemaju pojma što da rade pa u panici rade što god im padne na pamet, imalo to smisla ili ne.


Ispravak, tj. dopuna: ovo nema veze s ravnateljima, to je bila samostalna odluka trenutnog gradonačelnika. U školi su se svi pobunili, pa i ravnateljica, žalili su, ali odluka nije povučena. Jednaka odluka je zahvatila i školu na Vežici, tamo ravnateljica nije željela postupiti po toj glupoj uredbi, pa je onda dobila novčanu kaznu. Debilana. I onda će biti "jao-jao, izgubili smo izbore, kako to, kako to?".
05.04.2025 | 00:35
Yonkis kaže:
Treba više bicikala a manje auta u Rijeci.


Je'l ti možda Tomašević frend? Ovo može reći samo neko tko u Rijeci nije živio.
05.04.2025 | 04:13
dpasaric kaže:
Ovaj Trump je sve bolji!

www.jutarnji.hr/autoklub/aktualno/trump-...se-na-staro-15570257

Više je štete od te ultra-ekologije na autima, nego koristi. Broj kvarova na tim "eko" sustavima postao je nepodnošljiv i ne vidim kako to sve skupa može biti ekološki pozitivno kada se toliko troši na servisiranje i rezervne dijelove, a cijeli vozni park je zbog toga postao manje pozudan.


Vidiš Davore to je to! Nađeš/te svinju i punim kroz avliju. Koji kvarovi su to toliko nepodnošljivi? Koji dijelovi? O čemu ti i onaj retard u Americi pričate? Koliko se to troši na permanentno u kvarovima i ne podnošljivi eko sustav u autima?
Sad ste se sjatili na Ekologiju i drljaj braco!
Ja se ne sjećam da mi je tu ni na jednom autu bilo nešto posebno u kurcu! Ali jebi ga glavno da se sve to vrati na prije kameno doba!
05.04.2025 | 14:00
tino1 kaže:
Koji kvarovi su to toliko nepodnošljivi? Koji dijelovi? O čemu ti i onaj retard u Americi pričate? Koliko se to troši na permanentno u kvarovima i ne podnošljivi eko sustav u autima?
Sad ste se sjatili na Ekologiju i drljaj braco!
Ja se ne sjećam da mi je tu ni na jednom autu bilo nešto posebno u kurcu! Ali jebi ga glavno da se sve to vrati na prije kameno doba!


Prijatelj mi je inženjer zaposlen u Mercedesu na prijavi reklamacija i kontroli kvalitete. A Mečka bi trebala biti vrh vrhova po kvaliteti i reputaciji, zar ne? Problemi su golemi, pogotovo s AdBlue i cijelom popratnom eko-pričom iz "start/stop" epopeje koja traži drugačije pumpe i svašta. Uglavnom, novi auti nisi bili toliko problematični od ne pamte kada... pa pogledaj za onaj recall koji je imao BMW, sa zapaljenjem u vožnji, to je isto bilo samo zbog ekologije - EGR ili njegov hladnjak su bili problem.
05.04.2025 | 15:01
dpasaric kaže:
Yonkis kaže:
Treba više bicikala a manje auta u Rijeci.


Je'l ti možda Tomašević frend? Ovo može reći samo neko tko u Rijeci nije živio.

Očigledno si propustio dio gdje sam napisao da sam živio i radio u Rijeci i vozio se biciklom.
Po svemu sudeći očigledno si i ti bio jedan od onih koji me je začuđenim pogledom gledao što se vozim biciklom po Rijeci.
Znači postoji neki animozitet prema biciklistima u Rijeci?
05.04.2025 | 17:47
Osim što je naporno pedalirati uzbrdo (do Krnjeva si još i mogao ako si u kondiciji), ali do Vežice ili Drenove, Škurinja ili Srdoča, hm...) - opasno je. Ulice su uske, često se i auti jedva mimoilaze.
05.04.2025 | 17:50
dpasaric kaže:
Prijatelj mi je inženjer zaposlen u Mercedesu na prijavi reklamacija i kontroli kvalitete. A Mečka bi trebala biti vrh vrhova po kvaliteti i reputaciji, zar ne?


Naravno da ne. Već najmanje 20 godina. Ti si se zalijepio za njega i njegove priče, kao da je to neka stvarna referentna vrijednost. Nije problem u eko tehnologiji, nego u nekvalitetnoj realizaciji i štednji na krivim stvarima. Njemački auti već 10 godina nisu, u smislu kvalitete, ništa bolji od ostalih europskih auta. Sve je to krama prenapuhanih cijena. Zato i propadaju sad.
06.04.2025 | 10:43




Možda je trebalo u temu humor, ali ipak je ovo tema o autima.
06.04.2025 | 18:10
IMG_0287.jpeg
06.04.2025 | 18:21
nisam pratio ovu temu od pocetka, pa se izvinjavam za slucaj da je mozda bilo - interesuje me vase misljenje o kineskim autima, ne mislim samo na elektro, konkretno me interesuje onaj jeftini MG ZS.
posto ovde ima i kolega koji dosta putuju i/ili zive/rade u EU, kakva je njihova zastupljenost.
bilo bi dobro da neko kaze iz svog iskustva.
06.04.2025 | 18:41
U Hrvatskoj se MG-a definitivno po ulici vidi više nego Subarua. Dakle, rijetki su još uvijek, ali ne više tako rijetki.
06.04.2025 | 19:24
da, znam. gledao sam i neke video-klipove po YT ('jura se fura' i slicno), neke prikaze i slicno, al me interesuju neka iskustva iz prve ili druge ruke nakon nekog vremena koriscenja.
da, jos nesto - sve vise u zadnje vreme ima auta sa 3 cilindra i oko 1.000 kubika. koliko je to dobro i pouzdano? meni se cini da je to o.k. za grad i blize relacije, ali ako se izadje na autoput, mislim da tu potrosnja opasno raste.
06.04.2025 | 19:47
Bertone kaže:




Možda je trebalo u temu humor, ali ipak je ovo tema o autima.


To je u originalu složio britanski Alfa Romeo. To znači da smo na razini da se možemo šaliti na svoj račun, a kako i ne bismo kada je Alfa po zadnjoj statistici još uvijek među proizvođačima s najmanje kvarova i ispred Mercedesa, Volkswagena, Audija, Volova, Land Rovera, Mitsubishija, Subarua i Nissana. Tako da one stare fore na račun pouzdanosti Alfi "didn't age well".
06.04.2025 | 20:00
Ender kaže:
Sve vise u zadnje vreme ima auta sa 3 cilindra i oko 1.000 kubika. koliko je to dobro i pouzdano? meni se cini da je to o.k. za grad i blize relacije, ali ako se izadje na autoput, mislim da tu potrosnja opasno raste.


Nije stvar u potrošnji, stvar je u trajnosti takvih motora, pa ovisi što očekuješ. Jefitni su, ali onda ne možeš očekivati dug radni vijek. Stara garda dobrih 4-cilindraša je uz dobro redovno održavanje odrađivala 300.000 km bez problema, a legendarni 1.9 JTD i po pola milijuna. Ove male dvo i tro-cilindrične zujalice obično imaju ozbiljnije kvarove već oko 200.000 km. Pratim to gotovo svakodnevno i na raznim markama jer na marendi pijem kavu u lokalnom autoservisu, pa se stalno komentiraju takve stvari. Neki dan je bio jedan trocilindraš, desetak godina, taman prošao 200k i gubi kompresiju na jednom cilindru, na kraju su zaključili da je popravak neisplativ i da je jefitnije uzeti cijeli polovni motor s otpada. A opet, ako ne radiš velike kilometraže, što te briga...

Tek zadnjih godina ulazimo vremenski u zonu da stvarno vidimo pouzdanost tih motora jer su oni bili relativno nov trend, pa tek sada dobar dio njih ulazi u ozbiljne kilometraže.

Osobno, volim 6 cilindara, 5 je isto super, a ako baš ne može onda 4. Ne bih išao ispod toga osim za neku malu gradsku zujalicu.
06.04.2025 | 20:11
Vozio sam rentani monovolumen od 7 sjedala (Dacia nešto) s turbo benzinskim motorom od 1000 cm3, s nas petoro i prtljagom, na relaciji Rijeka-Budimpešta-Zagreb-Rijeka. Ide, vuče, ne baš spektakularno, ali bolje od očekivanja, potrošnja je bila oko 6,5 L/100 km (uglavnom autocesta, 6. brzina, tempomat 130). Buka je bila velika, turaža cijelo vrijeme preko 4000. Moj je dojam isto da nije tu toliko stvar potrošnje, koliko da to ne može izdržati toliko kilometara kao "klasično" građeni atmosferski benzinski motori. Ali, kako Davor kaže, pričamo napamet, premalo su vremena takvi motori na cesti pa da znamo zasigurno.
06.04.2025 | 20:24
da, tako sam i mislio. u vremenu kad se gleda da se ustedi na bilo cemu eto krenulo se i sa tim 3-cilindricnim motorima.
"... a legendarni 1.9 JTD i po pola milijuna..." - eno ga u garazi, jos uvek sjajno gazi, nije prosao tu kilometrazu ali nikakvih problema, potrosnja mislim kao i prvog dana
06.04.2025 | 22:23
Trocilindrični turbobenzinci su prvenstveno rezultat rezanja CO2 otiska, što je teška glupost jer CO2 otisak uopće nije fizikalno utemeljen. To jest, načelo jest fizikalno utemeljeno, ali stvarni proračun CO2 otiska se bazira na nekim normativnim tablicama koje propisuju neki standardi koji se opet oslanjaju na neke druge standarde i tako unedogled. Nigdje čvrstog, jasnog temeljnog fizikalnog/kemijskog/tehničkog proračuna.

U suštini, benzinski motor, koliko god malo kubika imao, proizvodi CO2 proporcionalno energiji koju pretvara (iz kemijske u mehaničku i toplinsku) pa se cijela priča bazira na tome da motor od manje kubika i s prisilnim ubacivanjem zraka ima manje gubitaka pa zato, kao ima manji CO2 otisak. Samo što normativne tablice CO2 otiska ovu razliku bitno prenapuhuju.

Djuro bi ovo znao detaljnije objasniti, samo ga nema u zadnje vrijeme.
07.04.2025 | 06:32
@Ender, do sad sam u vlasništvu imao/imam dva auta s tri cilindra.

Prvi je bio Daewoo Tico (3 cilindra, 800 ccm, 48 KS, 680 kg, atmosferski motor), kupio sam ga novog i bio je kod mene 7-8 godina, prodan je s 205 000 km i od problema koje sam imao s njime je jedan pretegnut šaraf (sivonja od vulkanizera), odnosno matica koja drži felgu (kod Tica je bilo obrnuto nego je uobičajeno pa je šaraf bio uprešan u glavčinu) zbog čega se šaraf vrtio u prazno pa se nije mogla skinuti felga (popravljeno i kvar nije bio skup). Od ostalih kvarova par pregorjelih žarulja i to je to. Auto je trošio kao upaljač, njime sam kao mladac prošao cijelu Hrvatsku, služio je i kao vikend tiny kamper (kad si mlad sve se može ) i najveći problem pred kraj korištenja je bio naći malo bolje gume jer su bile dimenzije 135r12 (sjećam se da sam zadnje koje sam kupo bile Savine ljetne i da su koštale 135 kuna, zapamtio jer je cijena bila kao i širina gume).

Drugi je trenutna Ford Kuga. (3 cil TB, 1500 ccm, 150 KS, 1700 kg), kupljen prošle godine, do sad napravio malo više od 8k km, potrošnja po gradu kako kad, najviša je bila 8,7, po autocesti 6,4 (tempomat 110-130 km/h) i 5,6 lokalnim cestama (70-90 km/h), ukupna do sada je 8,03 (pratim u spritmonitoru), s autom za sad još nikakvih problema pa neka tako i ostane.

Osobnog sam mišljenja da ukoliko proizvođač zbog uštede nije napravio neki teški propust (u konstrukciji motora/materijalima) i ako se auto redovno održava (ne kako kaže proizvođač nego zdravi razum) ne bi trebalo biti problema u višegodišnjem korištenju auta s tri cilindra no kako su i drugi napisali, sad dolazi vrijeme da se vidi koliko su zapravo trajni mali TB motori.
07.04.2025 | 07:46
Nije mali, nije ni previše nasviran, ali je bio prvi TFSI motor. Provjerio sam nedavno što je s autom kojeg je prije dvadeset godina kupio moj stari. Njegov bivši A4 2.0T je prešao 400.000 (od toga oko 285 kod nas) i dalje neumorno piči.

Auto je inače, od samog početka trošio relativno dosta ulja - nekih 2-3L na 15.000km - ali to se nije bitno mijenjalo, nego je bilo konstantno.
07.04.2025 | 17:34
Nije auto ali ima kotače
v.redd.it/x5kg5yuo52te1
15.04.2025 | 08:43
Prianja li vaš auto dobro na prometnicu?

16.04.2025 | 07:13
WTF?
16.04.2025 | 12:56
Taj auto je postavio novi rekord na Top Gearu, vozio ga Stig i skinuo rekord za 3 sekunde, oborivši formulu 1, Renaultov bolid iz 2004.
"The Stig completed the 1.75-mile (2.8km) figure of eight circuit at Dunsfold Aerodrome in 55.9 seconds in a McMurtry Speirling Pure VP1 electric track car, beating the previous record by 3.1 seconds.

The new lap time broke the 2004 record of 59 seconds in a Renault R24 Formula One car, also set by The Stig"



premotaj na 4:44 ili gledaj sve.
16.04.2025 | 13:09
Pogledao, ali i dalje ne kužim ono prethodno. U čemu je fora? Okrenuli su auto naglavce, pomakli ga za 5 cm i svi se obeznanili od sreće i radosti?
16.04.2025 | 20:35
smayoo kaže:
Pogledao, ali i dalje ne kužim ono prethodno. U čemu je fora? Okrenuli su auto naglavce, pomakli ga za 5 cm i svi se obeznanili od sreće i radosti?


Stvar je u ponašanju u zavojima, cijela priča je radi toga. Auti koji imaju velik downforce ponašaju se značajno bolje u zavojima. To najbolje možeš iskusiti u nekoj dobro simulaciji, kao npr. Gran Turismo 7.
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 3 dana, 11 sati
  • mbp2009: Odlično za PBZ, ali vidim sad da je baterija katastrofa pa onda ću preskočiti dok to ne srede
  • Damirst: Koristim aplikaciju PBZ, istalirao sam public verziju 26 i sve uredno radi
  • Borisone: Čak i da sada radi, možda ju slijedeća public beta skrši
  • Borisone: Prevelika kocka. Ako na iPhonu imaš internet bankarstvo i/ili ostale bitne aplikacije ne savjetujem prelazak na novu slijedeću veliku verziju dok nije na prvoj reviziji (npr. iOS 26.1)
  • mbp2009: Ekipa, itko na ios PB? Zanima me par stvari ali brine me samo pbz aplikacija
  • Yonkis: Ozzy se pridružio legendama :(
  • stefanjos: RIP ozzy!
  • cariblanco: RIP i od mene, mada sad "đavo" trlja ruke, jer mu se ekipa ojačava ;)
  • smayoo: RIP Ozzy Osbourne
  • Gjuroo: Nema za Mac...
  • drlovric: [link]
  • jura22: E da, gdje je to “begišu”?
  • jura22: Izgleda kako ce ova sezona ipak biti bolja od one 2020.!
  • cariblanco: Moj omiljeni bend Guns N’ Roses večeras u begišu....bilo bi fora da kažu "pumpaj" :D
  • Junuz: Yonkis, riješeno.Ubio sam icloud/face time na svim uređajima.Iako se problem manifestovao na 16e.Svakako nekoristim face/imesage.Hvala
  • Yonkis: @Junuz - ti si u USA? Na čijoj si mreži? Vidiš li ti te poruke koje su poslane? Da nemaš USA Apple account? Ne znam, puno informacija nedostaje za ikakvo pojašnjenje. Ili otvori remu/post.
  • cariblanco: Kakav dobar finale tenisa, inače navijam za Noleta, ali on je svoje dao...danas se "griješnik" nije dao u Alcatraz ;9
  • Junuz: Nije baš tako, za par sati su mi naplatili oko 1euro na pozadinsko slanje sms ova u ameriku sa ciljem aktiviranja face time.Iphone koristim od 6 naovamo
  • drpongrac23: @Junuz - pa aktiviraj Facetime i iMessage, ništa te ne košta.
  • Junuz: A naravno nisam siguran kako
  • Junuz: trebao bih pomoć oko pozadinskog slanja sms ova u usa na iphonu.16e model sa novom pretplatom i esim karticom.Trošak raste svako malo a od telekom operatora sam dobio odgovor:U slučaju ako koristite iPhone, Vaš uređaj u pozadini šalje SMS prema svom uslužnom servisu u SAD-u s ciljem aktivacije usluge Facetime i iMessage. Molimo deaktivirajte u postavkama mobilnog uređaja navedene usluge k
  • ping: naravno nije bitno koji smartphone dok god je iphone :)
  • ping: @drlovric koliko se sjećam nije radila ako se spajaš na wifi ali ako koristiš iphone sa hr linijom onda je radilo.
  • drlovric: Koristi li netko MaxTV aplikaciju van HR?
  • Ender: verovatno je to, jer je on sa ekranom od 12", mada je bilo i MB Air-ova 11" pa su imali 2 standarnda USB porta. dobro mozda je on bio malo veci od tog MacBook-a jer je imao onaj siri screen bezel.
  • smayoo: Imao je samo jedan port jer je cijela matična ploča bila toliko malena da nije bilo mjesta za dva. To je bitna ušteda (veličina matične ploče), a ne broj portova
  • Ender: verovatno ce cena biti povoljna uz kompromis da se ukine neke stvari koje postoje kod MB Air-a. recimo MacBook model iz 2015-2016 je cak imao samo jedan USB-C port. neka usteda od par $, al dovoljno da se ustedi taman za bonus nekog menadzera.
  • Ender: Slazem se, masa korisnika nema neke prevelike zahteve, niti koristi zahtevne programe, ali sam sistem postaje s vremenom gladan resursa, i to bude cesto ogranicavajuci faktor. Ali u upravi drage nam firme sede neki ljudi koji vrlo precizno odmere svaki korak, tako da s druge strane mislim da ima smisla, koliko god meni logika govori drukcije.
  • Bertone: Sve ovisi koliko €/$ će tražiti,... masa ljudi još koristi Intel MBA/MBP i ne daje im se 1k€ za osnovni MBA, a potrebe im nisu veće od tu i tamo kojeg dopisa, e-maila ili pogledati kakav video.
  • Ender: malo je bzvz imati MacBook sa procesorom od iPhone-a, a imas iPad sa M1 procesorom. ne vidim segment trzista za taj MacBook.
  • Ender: izgleda ce tako i ovog puta biti. ti MacBook-ovi su imali core-M seriju procesora (M, M3, M5 i M7), a poslednja serija je imala core-i procesore 2017. god.
  • smayoo: Imali su već i prije takav neki proizvod. Onaj "zlatni" macbook 12", zar ne. Pa se nije baš "primio".
  • drpongrac23: [link]
  • drpongrac23: Izgledno je da izlazi low-end MacBook, tj. povratak stare MacBook serije, oviga puta sa iPhone čipom unutra. Ako se ostvari, biti će zanimljivo
  • drpongrac23: @cariblanco - slažem se, no zbog zdravstvenih razloga se bisam usudio ići. Produkcija na svjetskom nivou.
  • cariblanco: Koncert na hipodromu, je neponovljiv po mnogim stvarima...dok sam živ neće ga nitko prestići po mnogim detaljima....ma što god mislili o Marku
  • smayoo: RIP Renato Baretić :(
  • dpasaric: Cijene su ti iste kao u Švicarskoj, kada to prihvatiš, sve bude jednostavnije! :)
  • ping: @drlovric Geneva?
  • ping: A
  • drlovric: Jucer sam stigao a vec sam blago sokiran hrvatskim cijenama. Neke stvari vrijedjaju inteligenciju, ali valjda se brzo naviknem :)
  • smayoo: O, brate, kakav pacijent.. :)
  • dpasaric: Joj on je inače lud tip, ali ovo je skroz fora! :)
  • drlovric: Kakva bolest od videa :) [link]
  • dpasaric: Novi mega-članak na naslovnici! Nije za svakoga, ali za one koji to vole bit će poslastica! :)
  • zoranowsky: Također!
  • vicko: Pridružujem se čestitkama!
  • smayoo: Čestitam svima Dan antifašističke borbe!
  • roPeD: Pokrenuo temu u Softver forumu
  • smayoo: Piši u forum i probaj biti jasniji

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.16 Seconds

Provided by iJoomla SEO