Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


24.06.2018 | 09:49
Kako tu i tamo malo pričamo o autima, utrkama i sl., da za svaku stvar ne otvaram(-o) novu temu, evo nove pa možete u nju staviti kaj hoćete (a da je vezano uz aute naravno... aj' mogu i motori u temu ) jer pretraživanjem foruma (starih tema) nisam našao ništa gdje bih mogao staviti krš sa jučerašnje utrke WTCR-a.

Uglavnom, ovaj vikend se u Portugalu voze utrke WTCR-a i jučer su se malo momčadski kolege zaigrali nakon čega je uslijedilo ovo:



*****

Zadnji put sam nešto slično vidio prošle godine na utrci GT serije (veselje počinje negdje oko 1:50)

24.06.2018 | 10:01
U prvom videu stvarno moras biti vol i onako se gurati jedan na drugoga. Time ne dokazuju nista osim beskonacne ljudske gluposti. Nista nisu postigli.
Ja u principu ne pratim trke jer su ovi novi vozaci agesivci a ferplay uopce ne postoji.
U stvari ferplay sve manje postoji u sportu jer novac je jedini motiv.
24.06.2018 | 11:58
Zlobno ću primjetiti da oni debili-timski-kolege koji su uništili cijelu utrku svojim međusobnim guranjem (nije li prvo pravilo da se to nikada ne radi unutar tima?) - voze Golfove.
24.06.2018 | 12:13
Inače, ja sam se u subotu uhvatio velike stvari koji nikada prije nisam radio sam - velikog servisa, zamjena distribucije, zatezača, vodene pumpe i svega usputnog. Male servise znam odraditi sam, ali veliki je potpuno druga priča. Dogovorio sam s mojim mehaničarom (i frendom) da pokušam veći dio posla odraditi sam, naravno u njegovoj radionici i uz njegov nadzor. O da vidite kakvo je to iskustvo!

Mislim da bi mehaničarske radionice trebale nuditi takvu mogućnost svojim klijentima (naravno po x2 većoj cijeni) da sami odrade servis uz njihov nadzor i pri tome nauče toliko finesa koje nisu očigledne. Na GTV je sve to još neka posebna priča jer se radi o kompliciranom motoru s 4 bregaste, a što je još važnije, sve je vrlo nedostupno jer je Busso toliko velik za GTV šasiju da "ne stane ni igla".

Alfa Romeo preporučuje vađenje cijelog motora za taj posao, ali prije svega zato jer je na rubu mogućeg izvaditi pumpu vode dok je motor unutra. Kako je Kristijan ( www.autokiki.hr ) stara iskusnjara i već je to radio na ovom autu, idemo putem da motor ostane unutra, samo se mrvu spusti kada se izmakne donji desni nosač motora. Ako se ne žuri, to je posao od puna dva dana da se lijepo uredno odradi, a i više ako netko ima OKP kao ja, pa ide još polirati usise, plenum itd...

Uglavnom, na početku motorni prostor izgleda ovako:



A kada rastaviš sve potrebno da možeš pristupti potrebnom ovako:




Čekamo sada još neke dijelove, pa nastavak slijedi prvi radni dan...

Poželite mi sreće, trebat će mi!
24.06.2018 | 12:32
Evo nešto za tebe i nadam se da imaš dobre zvučnike jer je zvuk motora od 4 do 5,5 k rpm fantastičan (u cijeloj priči je ovaj S4 nebitan)



Što se tiče vađenja motora mislim da je tako danas više-manje na svim autima kod velikog servisa i budi sretan ako za promjenu žarulje ne moraš rastaviti prednji kraj auta.
24.06.2018 | 12:51
Haha, vidio sam ovo, tip je skoro nabrao 300 km/h na autobahnu. Moja ide do 248 km/h, ali generalno ne volim voziti iznad 160, ja sam više "brdo" tip. A kako ide nova Giulia QV najbolje se vidi po rekordu na Nürburgringu. Auto je mehanički i performansama vrhunski, ali nažalost dizajnom to nije pravi Alfa Romeo, namjerno je germanizirana da se podiđe kupcima BMW-a i Audija i zato mi se ne sviđa, ne bi bila moj izbor da imam para.
24.06.2018 | 16:44
A čuj, za brdo ti je dosta i 60-70 km/h... ili su tvoja brda ravnija
24.06.2018 | 18:29
Ima ovdje odličnih tip-B cesta za od 60 do 150 km/h i to mi je najdraže. Cijela dionica Rijeka - Karlovac po Gorskom kotaru mi je odlična, onda par cesta u zaleđu Rijeke prema Sloveniji, ima dio prema Studeni koji je fantastičan iako kratak, pa cesta s podnožja Učke do Matulja na kojoj su se i inače vozile utrke... Dobar je i dio uz istarsku obalu do Labina.
24.06.2018 | 19:45
Za te ti ceste samo fali pravi auto koji nije u nosu težak ko prase
24.06.2018 | 20:23
dpasaric kaže:
Ima ovdje odličnih tip-B cesta za od 60 do 150 km/h i to mi je najdraže. Cijela dionica Rijeka - Karlovac po Gorskom kotaru mi je odlična, onda par cesta u zaleđu Rijeke prema Sloveniji, ima dio prema Studeni koji je fantastičan iako kratak, pa cesta s podnožja Učke do Matulja na kojoj su se i inače vozile utrke... Dobar je i dio uz istarsku obalu do Labina.

Kod Delnica sam do unazad 10g nekoliko puta pobirao kazne. Koliko god se trudio, uvijek su me uspjeli nekak nanišanit. Kazne su u pravilu bile okidač da mi cura(danas žena) brani zajedničku vožnju starom cestom. Uglavnom nisu nikad bile krive kazne, nego zavojite ceste koje žena ne podnosi.
24.06.2018 | 21:21
Baš sam htio napisati da je stara cesta dušu dala za popiti kaznu (valjda tamo premjeste 50% kamera za vrijeme sezone)

Ne znam kakve su ceste iznad Rijeke, ali Istarske lokalne ceste ne volim jer su često pune nekakve crvene prašine, a i biciklisti u vrijeme sezone nisu baš pri zdravoj pameti

Inače, ako volite zavoje i nije vam žao auta, ovo je po meni najljepša cesta u Hrvatskoj:



... prošao sam je dva puta prije desetak godina no nisam jurio jer je voziti njom tako lijepo da svako malo staneš i uživaš u pogledu, prirodi i čudu od gradnje
24.06.2018 | 22:01
Ma na staroj cesti Rijeka - Karlovac sada nema žive duše, a policiju sam sreo jednom. Vjerojatno ih nema jer nema niti prometa, pa ne bi ništa niti ulovili, isplativije im je biti negdje gdje ima gužve. Zna se dogoditi da se vraćam iz Zagreba i da na toj dionici sveukupno nabrojim 4-5 vozila i to uglavnom lokalci. To je postala fantastična cesta za uživanje u vožnji, a najveća realna opasnost su životinje. Jednom sam nabrojao preko 10 srna koje su mi izletjele...

@Djuro genijalac - je, teška je naprijed, baš dobrano teška, ali vjeruj mi da ne ide u understeer niti kada voziš kao huligan. Nakon špere imam samo oversteer iskustva i to mi je novo i prilično neugodno za auto s prednjim pogonom, srećom gas i korekcija volanom to čupa van ako imaš prostora, ali nisam na to navikao kod ovog auta. Moram staviti unibole na 4 mjesta iza gdje mi je sada powerflex, previše mi je stvrdnuto dupe, trebao sam pustiti Alfin mekan setup, njihovi inženjeri su znali što rade.
24.06.2018 | 22:11
Ako budeš išao tijekom srpnja javi kakav je promet pa se možda odlučim za staru jer 23. moram potegnuti do Pule.
24.06.2018 | 22:45
Naprotiv, nije neobično da ima radara na toj cesti. Zdihovo, npr. Stoje kod autobusne stanice i pišu kazne za one koji voze 78 jer je ograničenje 60. U Delnicama također, ali dobro - to nikog ne bi trebalo iznenaditi.
Bertone, koja je to cesta? Ona preko južnog Velebita, od Obrovca do negdje tamo kod Sv. Roka?
25.06.2018 | 00:09
smayoo kaže:

Bertone, koja je to cesta? Ona preko južnog Velebita, od Obrovca do negdje tamo kod Sv. Roka?


Da, ideš od Obrovca pa kad prijeđeš most preko Zrmanje ideš do stare tvornice glinice i skreneš prema selu Modrić (to sam zapamtio po Luki Modriću ) nakon kojeg uskoro prestaje asfalt i dalje ideš makadamom prema Malom Alanu, poslije kojeg prelaziš na Ličku stranu i počinješ spuštanje prema staroj cesti ili A1 (ovisi gdje i kako skreneš).

Ja sam prvi put prošao od Ličke strane prema moru i to slučajno jer nas je policija preusmjerila radi neke teške prometne nesreće pa sam se izgubio i neki me čovjek kojeg sam nakon dva sata vožnje sreo među kamenjem uputio na nju (nemam pojma gdje sam ga sreo jer sa obje strane ceste kilometrima prije i kilometrima kasnije nije bilo ničega osim kamenja), odnosno da se po njoj mogu spustiti do Obrovca.

Drugi put (slijedeće godine) sam bio nešto u Zadru i onda sam namjerno u povratku išao na tu cestu i ljepši mi je put sa te strane jer se stvarno nauživaš i odmoriš dok voziš, a onda poslije na A1 i doma.

Ovo da je cesta još uvijek makadamska uzmi sa rezervom jer je prošlo sigurno 10 godina od kad sam zadnji put prošao (iskreno se nadam da su je ostavili kakva je bila jer je sve drugo devastacija nečeg prelijepog), ali imam zadnjih 2-3 godine (djeca su napokon malo narasla) želju da se vratim i par dana vozim Velebitskim cestama jer ta Majstorska nije jedina.
25.06.2018 | 06:05
dpasaric kaže:
Moram staviti unibole na 4 mjesta iza gdje mi je sada powerflex, previše mi je stvrdnuto dupe, trebao sam pustiti Alfin mekan setup, njihovi inženjeri su znali što rade.


Eto, sad si naučio da suma parcijalnih optimuma nije generalni optimum
25.06.2018 | 08:14
Djuro genijalac kaže:
dpasaric kaže:
Moram staviti unibole na 4 mjesta iza gdje mi je sada powerflex, previše mi je stvrdnuto dupe, trebao sam pustiti Alfin mekan setup, njihovi inženjeri su znali što rade.


Eto, sad si naučio da suma parcijalnih optimuma nije generalni optimum


Dođe to sa godinama Dok si mlad što tvrđe to bolje, kad malo ostariš više voliš da ljulja nego da žulja
25.06.2018 | 09:32
Djuro genijalac kaže:
dpasaric kaže:
Moram staviti unibole na 4 mjesta iza gdje mi je sada powerflex, previše mi je stvrdnuto dupe, trebao sam pustiti Alfin mekan setup, njihovi inženjeri su znali što rade.


Eto, sad si naučio da suma parcijalnih optimuma nije generalni optimum


Ma stvar je u nizanju nadogradnji koje onda mijenjaju ravnotežu auta i onda se "usko grlo" pomiče; tijekom 16 godina što je auto kod mene imao sam raznih setupa i neki su super funkcionirali i s powerflexom iza, ali sada kada je prednji dio toliko dograđen (strut, Eibach, Koni podešavajući i špera), stražnji dio je postao slaba točka i odgovaralo bi mi da se stražnji ovjes opet tvornički ponaša s onim njegovim "passive rear steering" efektom po kojem je GTV bila poznata. Powerflex je super i "po šinama" dok imaš nos koji hoće u understeer, ali kada se to izgubi, eto slabe točke.
25.06.2018 | 12:39
Da li je netko vozio (malo duže) Golfa/Leona sa 1.4 TSI motorom od 125 KS?
Zanima me ima li taj motorić dovoljno snage/momenta za auto od cca 1300 kg?
25.06.2018 | 17:00
Vozil u golfovima petardama obje izvedbe: samo turbo sa 122 KS (isprva) i onu s kompresorom i turbom koja je isprva imala 170, a kasnije 160 KS.

Auto ide dobro. Dovoljno jako i za dinamičniju vožnju. Druga izvedba (kompresor i turbo) ide malo bolje, ali troši više od GTI-ja (dvije litre, turbo, 200 KS).

Nisam siguran kak stojimo s dugovječnošću tih motora
25.06.2018 | 18:19
Djuro genijalac kaže:
Vozil u golfovima petardama obje izvedbe: samo turbo sa 122 KS (isprva) i onu s kompresorom i turbom koja je isprva imala 170, a kasnije 160 KS.

Auto ide dobro. Dovoljno jako i za dinamičniju vožnju. Druga izvedba (kompresor i turbo) ide malo bolje, ali troši više od GTI-ja (dvije litre, turbo, 200 KS).


Hvala.


Djuro genijalac kaže:
Nisam siguran kak stojimo s dugovječnošću tih motora


A što se trajnosti tiče... pa nebu više nikdad mašine kao što je 1.9 TDI PD



25.06.2018 | 18:43
ja bi ovo.
Prilozi:
25.06.2018 | 19:21
tino1 kaže:
ja bi ovo.


Izvoli



PS. Inače odličan YT kanal sa klasičnim autima
25.06.2018 | 20:01
Juniorka, Bertoneova

A GTA, to se nemre više platit, ako ju nađeš. Mislim, sad i obične juniorke postižu sulude cifre, nekmoli GTA.

Već se i ovi gnojevi od VW bube prodaju za velike novce, a gdi neće Alfe...
25.06.2018 | 20:11
Boys with toys!
25.06.2018 | 21:14
ili ovo
Prilozi:
26.06.2018 | 13:14
zabac kaže:
Boys with toys!


Jedna moja frendica je davno ustvrdila da se djeca i muški razlikuju samo po cijeni svojih igračaka.....
26.06.2018 | 14:21
Bertone kaže:
Da li je netko vozio (malo duže) Golfa/Leona sa 1.4 TSI motorom od 125 KS?
Zanima me ima li taj motorić dovoljno snage/momenta za auto od cca 1300 kg?


Vozio sam Leona ali 1.4 turbaka. Vuče sasvim solidno, rekao bih iznenađujuće dobro za tako mali motor. Zvuk na toj FR verziji je bolestan
Kolega ima isti motor pod haubom sa 110tkm i zasad nikakvih problema, no mala je to kilometraža da bi se vidjeli neki ozbiljni problemi.
Kaj se tiče potrošnje, na nekih 700km koje sam odvozio, prosječna brzina po kompu 140, trošio je oko 8.7l/100km.
26.06.2018 | 15:05
Djuro genijalac kaže:
zabac kaže:
Boys with toys!


Jedna moja frendica je davno ustvrdila da se djeca i muški razlikuju samo po cijeni svojih igračaka.....


Mislim da ti se frendica zvala Simone de Beauvoir
26.06.2018 | 15:12
Hvala, ali i 1.4 TSI sa 125 KS je sa turbom... zapravo mislim da su svi TSI motori sa turbom osim možda ulaznih trocilindraša za male aute i starog 1.2 TSI-a kojeg polako napuštaju.

Kvaka je da moram zamijeniti auto jer mi trebaju četvora/petora vrata i trenutno sam u nedoumici između Leona FR 1.4 sa 125 KS i Škode Octavie 1.5 sa 150 KS. Srce kaže Leon , glava kaže Octavia .

Potrošnja me ne dira previše, sve do 10-11 l po gradu je ok.

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 22 sati, 30 minuta
  • jura22: Ide kvragu i bez AI.
  • drlovric: Al opet vidjet cemo nakon ljeta na sta ce sve to izaci.
  • drlovric: Sumnjam da cu ici u USA uopce ovu godinu :) Teska situacija. Ukrajina nas je zeznula bas. Svi vozaci kukaju, gorivo je otislo skoro duplo. Svima smo smanjili place da tvrtka prezivi.
  • Kloba: Uglavnom, pod slušalice pregledaj slike i vidjet ćeš koliko se daju raširiti. Mislim da bi ti ove bile OK, ali to ne možemo znati dok ne probaš. Ako će ići u USA ove godine, pa da probaš u nekom WALLMART-u prije nego kupiš... Čisto predlažem. To je to. Pozz
  • Kloba: e evo ti i Scuff controller, koji se može naručiti u stotinama boja i sa bezbroj dodataka. I vjerujem da ne rikava potenciometar svakih 1000 odigranih sati. [link]
  • Kloba: Evo ti ovako da ne tražiš po video klipovima. Slušalice su (najskuplje) oko 200 dolara ako se ne varam. One su već u preorder fazi. Monitori će se moći navodno kupiti na ljeto, ali kada točno - pojma nemam.
  • Kloba: [link]
  • Kloba: [link]
  • Kloba: o čemu smo pisali. Ovaj video malo ubrzaj pa ćeš vidjeti barem kako šta izgleda ako ti se da. I scuff je napravio PS5 controller koji se smatra pro controllerom iako j eizgledom isti, samo ima gumu iza, zamjenske gljive, L2 i R2 se mogu toliko smanjiti da čim ih takneš počneš pucati (ne trebaš stisnuti tipke do kraja što se pokazalo izvrsno navodno). I to je to ukratko.
  • Kloba: Sada imaš nove SONY za PS5 H3 za mislim 90 dolara ali su za žicom, pa H5 koje su bežične i skuplje, i H9 koje imaju i bluetooth konekciju uz onaj dongle koji imaju i Pulse 3D slušalice. Sve imaju i mikrofon koji si možeš spustiti pred usta s lijeve slušalice. Pogledaj na netu. A monitori izgledaju kao i PS5 (barem po boji, postolju i to) i mislim da izlaze u 27 i 29". Imaju sve potrebno za
  • drlovric: Nikako da se sjetim objaviit ih u oglasima.....mislim da su oko 300e mozda
  • drlovric: Ja sam kupio one original Sony slusalice uz PS5, ali ne svidjaju mi se. Pritiscu mi rub uha. Onda kupim u USA WH-1000XM4 misleci da rade sa PS5. Al ne rade :) Sad i one stoje bzv...
  • dpongra22: Nikako da izbace podršku za bluetooth zvučnike
  • Kloba: [link]
  • Kloba: PS5 izbacio monitore koji zigledaju kao PS5, pro slušalice koje koštaju nenormalno puno, a scuff konačno pro controller koji izgleda kao i sonyev samo je bolji. Puno ljudi koji igraju puno se žale da svakih par mjeseci moraju kupovati novi. Ovaj lik mi ide na jetra ali jedini priča o tome pa kome se da - može vidjeti kako to izgleda [link]
  • drlovric: Nisam uopce kandidat za motornjake. Vozio sam (tudje) i znam koliko to trosi. Meni su jedrilice zakon. Puno ekonomicnija i ekoloski osvijestenija varijanta.
  • Air: Ne vezano za cijenu Brod je 12 m i super je praktičan. Ima gornju kabinu u staklu i krmu koje omogućuju cjelodnevni vizualni doživljaj mora i uvale. Kod jedrilica ne volim to što su kabine zatvorene i nemaju pogled na more a to je jad od najvažniji užitaka na moru.
  • Air: Kada si napisao do 40 ft pomislio sam da znaš cjenovnu razliku u metru dužine plovila i da znaš koja je cijena 13 metara plovila. A ja sam ti našao plovilo u tom rangu cijene.
  • drlovric: Moj Air, pa gorivo 2e litar. Smrsao bi ja jako brzo s ovim plovilom :D ovo je debelo preko mog lifestyle nazalost...
  • Air: Uglavnom riječ je o plovilu Marex 375
  • Air: A nekad radi. Zbunj, zbunj...
  • Air: Meni ne radi Vikalica, kada upišem nešto ne objavljuje mi kada kliknem Vikni
  • Air: Ne znam kako staviti link na vikalici.
  • Air: drlovric vezano za izbor plovila, ne vezano za isplativost kupovine i održavanja, ako nisi ovisnik i jedrenju (užitku u vjetru i vještini korištenja vjetra) do 40 ft moj favorit je:
  • kupus: samo jugoplastika 580 :)
  • Kloba: Meni je to super sjećanje iz dječjih dana. Šta jest jest.
  • Kloba: Mi smo imali gliserčić koji je stari kupio od nekog Nizozemca. Kao automobil mu je bio raspored, dva sjedala naprijed, iza klupa za mene i sestru, i motor Yamaha 28 konja. U Vrbovskom je biokad se nije koristio. A onda je zaratilo, stari je ostavio staru, i to smo išli prodati. Kupio neki tip samo radi motora.
  • drlovric: Pa Djuro nije ljeto da se zuri. Nece lijepa uvala nigdje pobjeci :) Ne stresam se brzinama na brodu. Za to sam imao Jet ski....Ahhhh sto je taj tek trosio :D
  • Djuro genijalac: @drlovrić: daga-daga-daga-daga dizeli? Da, ne troši puno, ali bome ni neide. To ti ima putnu brzinu od cca 8-9 čvorova, pa malo vjetra u čelo, pa malo kontra struje i brzo dođe čas ako ti se žuri, idi pješke... A ako si stalno na vezu, onda su to ozbiljni novci da imaš vodu i struju i kenjaonicu...
  • JOHN: Ja sam sada bio na Visu 7 dana, a to je jedna od top destinacija za skipere. Gomila njih se vozaka bez jedra i najčešći su bili dvotrupci. I to su baš pravi plutajući apartmani
  • JOHN: ono đšto ti je smayoo napisao ja sam čuo mnogo puta. Ako misliš koristiti brod preko 2 mjeseca, ispalti s ekupiti svoje. Ja osobno planiram fishermana do 5 m, ali prije tog amorma riješiti kuću na moru sa velikim dvorištem gdje će stati barka na suhi vez. :)
  • drlovric: Iznenadio bi se koliko puno turista uzme brod kao plutajuci apaertman. Ne trebaju kaze nama jedra, niti ne razmotaju ih. Ti dizelski motori jako malo trose, i onda se tako krecu i uzivaju. I to nije losa opcija :)
  • JOHN: @drlovric slažem se sa tobom da brod nije zajebancija. Mnogi misle d aje to kao motanje sa autom
  • JOHN: Za jedrilicu treba proči tečaj jedrenja koji se pohađa za više razina. Ja imam položeno za voditelja brodice i mogoa bi se otisnuti sa jedrilicom. Ali osobno to nikada ne bi učinio pogotovo na jedra bez prethodnih tečajeva i dužeg praktičnog iskustva.
  • drlovric: Taj ispit jeste smijesan i beskoristan. Samo teorija. Cvorovi, vjetrovi, pravila kretanja na moru i radio stanica. Ali ja sam vec radio u charterima prije nego sam polagao, pa sam imao prakticno znanje. Nije brod bezazlena zajebancija...
  • JOHN: FiFi to kaj je on položio, ako mislimo svi skupa za voditelja brodice (30 BT), bolje da ne ide igdje na jedra. :) U protivnom bu bilo svega na portalima
  • drlovric: Ma imam ja zenu. Da nemam, trazio bi veci brod :) Mastao sam da mi taj brod bude ljetni office, jer sav moj posao je online. Ali pametniji ljudi me odgovorise, slicnog su misljenja kao i vi ovdje. To je kazu financijska rupa bez dna :D
  • m@xym: @Daddo, Jbg žene je znatno skuplja od barke, a bogme i od jedrilice.
  • FiFi: Meni je super kak Kloba pretpostavlja da drlovric nista ne zna ništa o jedrenju pa mu iz svog bogatog iskustva dijeli savjete. :D
  • Daddo: u ostalim krajevima vele "ako nemaš problema u životu - oženi se"
  • m@xym: Stara dubrovačka poslovica kaže: "Ako nemaš problema u životu - kupi barku"
  • drlovric: Kloba znam ja jedriti. Imam polozeno za brod. Jedno ljeto sam kratko radio u toj industriji. Sad mi nesto dosli da kupim brodic za svoju dusu ali kako god saberem isplativije mi rentati :)
  • Djuro genijalac: Univerzalna istina oko posjedovanja bilo kojeg pllovila je da mu se veseliš dvaput: prvi put kad ga kupiš, drugi put kad ga prodaš...!
  • Kloba: Jbt, a da pomogneš Pišekici da dovrši vilu? Vidiš da ima problema sa starim Mišom Grunfom.... Ne da lovu. Uleti ti i upiši se u vlasništvo. To je investicija. :D
  • Kloba: Link: [link]
  • Kloba: Ja sam jedrio jednom, pojma nisam imao u svojstvu VL-a. Svake novine na svojoj jedrilici. Onoga ljeta kada su oni dečki na Paklinjacima izgorili. super osjećaj, ali ako ne znaš zaista je bolje platiti jer te inače gledaju tako da bi te najrađe bacili u more.
  • Kloba: deset dana. ;)
  • Kloba: Pozz. Lovriću, previše to košta pogotovo za nekoga tko ne živi na moru. Sama jedrilica, mokri cvez ljeti, suhi vez zimi, skiperi (pošto vjerujem da ne znaš ništa o tome trenaju ti barem prvih nekoliko godina). Odakle ti sada to palo na pamet? Jesi jedrio kada? Mislim, super je - ali ako ne znaš doslovno vidiš kako znalcima ideš na jetra jer si višak. :) Osim ako si gazda ili si platio d
  • smayoo: Općenito, ljudi koji su više u tome kažu da ti se ne isplati kupiti ako koristiš manje od 2 mjeseca godišnje, s tim što je zimski dio godine ne koristi nitko, a preostalo vrijeme je daš u charter.
  • smayoo: Informacija od prije 10-ak godina, godišnji trošak veza u ACI marini, ovisno kojoj, ali svakako nekoj koja je cjelogodišnja, bio je najmanje 15.000 €

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.19 Seconds

Provided by iJoomla SEO