Apple ID - Registracija
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Apple ID - Registracija


31.07.2018 | 22:57
smayoo kaže:
Točno, ali zapravo ne mora nitko doći do tvog mobitela. Dovoljno je da zna tvoj broj. Netko ozbiljno zlonamjeran žrtvovat će parsto $ koliko na crnom tržištu košta "klonirana" SIM kartica. Ta tzv. mjera zaštite (two-factor autentification) je zapravo samo jednu stepenicu "jača" od običnog statičkog passworda.


Ne bas, ovo sto si napisa se odnosi na 2-step verification. Two Factor Authentification je Appleova varijanta toga sa recimo 'jos jednom stepenicom gore'. TFA ne salje kod na SMS nego kao push notifikaciju na uredaj(e) koji je prethodno registriran s tim AppleID-om i postavljen kao trusted device (podrzani uredjaji su svi sa iOS 9 i novije, ili MacOS X 10.11 i novije). Istina, trusted phone number je i dalje tu za dodati bar prvi trusted device i kao nekakva backup opcija, ali kad si dodao bar jedan trusted device (ali ja bi osobno preporucio minimum 2 ili 3) mozes i maknuti taj trusted phone number i oslanjati se iskljucivo na trusted devices za ta drugi korak autentifikacije.
  • iMo
  • Korisnik
  • 19
31.07.2018 | 23:28
smayoo kaže:
Aj nacrtaj neki veseli pa si to stavi za avatar. Ovaj mi je žalostiv neki, knedla mi u grlu stoji kad ga vidim...


Evo zamjene, da ne utječem negativno na okruženje...


77755E5F-F77F-4108-859A-66AEFEF1909B.jpeg
  • iMo
  • Korisnik
  • 19
31.07.2018 | 23:35
smayoo kaže:
@m@xym, dozvoli da te ispravim, odnosno dopunim jer nije sve što si napisao baš posve tako...

m@xym kaže:
Pa i šifra za Skype se može hakirati, doći do nje socijalnim inžinjeringom ili slično, ali da bi netko nepoznat i zlonamjeran došao do tvoga mobitela mora ti ga fizički ukrasti.


Točno, ali zapravo ne mora nitko doći do tvog mobitela. Dovoljno je da zna tvoj broj. Netko ozbiljno zlonamjeran žrtvovat će parsto $ koliko na crnom tržištu košta "klonirana" SIM kartica. Ta tzv. mjera zaštite (two-factor autentification) je zapravo samo jednu stepenicu "jača" od običnog statičkog passworda.

Ako ti netko ukrade mobitel i odjseče prst,


Odrezani prst ne funkcionira na čitaču otiska prsta jer je kapacitivni, a dielektrička svojstva ljudskog tkiva vrlo brzo se drastično mijenjaju (radi se o minutama) jednom kad tkivo počne odumirati (kad ga odvojiš od tijela).

BTW Odgovaranje na inozemne pozive ti ne može naštetiti (financijski)


U nekim jako specifičnim slučajevima zapravo i može, ako tvoj javni telekom operater nije poduzeo korake da zaštiti vlastitu mrežu od takvih napada. Što se vraćanja poziva tiče, nije nitko nasjeo na to da nazove natrag neki broj tko zna kojoj zemlji. Ljudi su vraćali "propuštene" (kompjuter naziva brojeve nasumce i kad dobije digitalni (nečujni) signal da je poziv spojen - prekida - a primatelj poziva ne čuje da mu je telefon uopće zvonio, nego samo vidi propušten poziv) pozive na 060 brojeve (jer nisu skužili da je 060 broj, jer je bio prikazan u obliku "+385601234567" gdje im se javljao govorni automat s porukom "Dobili ste firmu tu i tu, molimo pričekajte do javljanja operatera" i svakom naivcu koji je nazvao naplatili neku nebuloznu svotu po minuti.


Eto, baš mi je drago da nisam bio potpuno u krivu, a posebice mi je drago čuti ono beskorisnosti odrezana prsta

I opet hvala svima koji su doprinijeli u temeljitoj obradi ove teme, a ja već imam drugih pitanja zbog kojih moram otvoriti novu temu...
01.08.2018 | 08:53
smayoo

Hvala na ispravci, samo par pitanja jer mi neke stvari baš i nisu najjasnije.

smayoo kaže:
Točno, ali zapravo ne mora nitko doći do tvog mobitela. Dovoljno je da zna tvoj broj. Netko ozbiljno zlonamjeran žrtvovat će parsto $ koliko na crnom tržištu košta "klonirana" SIM kartica. Ta tzv. mjera zaštite (two-factor autentification) je zapravo samo jednu stepenicu "jača" od običnog statičkog passworda.


Zar kloniranje SIM kartice ne podrazumijeva fizičko kopiranje enkriptiranih ključeva sa originalne SIM kartice na blank SIM karticu?

Koliko ja znam, ispravi me ako griješim, telekom provideri vezuju svoje telefonske brojeve za određene SIM kartice (preko serijskog broja SIM kartice).

Što znači da, ako npr. dobijem na poslu novi telefon sa drugačijim tipom (veličinom) SIM karice, ne moram rezati staru karticu da je prilagodim novom mobitelu, nego je dovoljno uzeti bilo koju blank SIM karticu istog providera, i javiti njihovoj službi za korisnike serijski broj nove kartice, nakon čega oni promijene podatak u bazi i nakon određenog vremena se aktivira nova kartica sa 'starim' telefonskim brojem.

Ovo sam radio ne jednom, nego više puta, u vrijeme kad je većina mobitela počela dolaziti sa micro- i nano- SIM karticama, dok su prethodno svi mobiteli bili sa, tada, standardnim mini-SIM karticama.

Kako je moguće 'uvjeriti' telekom operatera da je 'klonirana' kartica prava, ako oni nemaju njezin serijski broj u svojoj bazi?

smayoo kaže:
U nekim jako specifičnim slučajevima zapravo i može, ako tvoj javni telekom operater nije poduzeo korake da zaštiti vlastitu mrežu od takvih napada. Što se vraćanja poziva tiče, nije nitko nasjeo na to da nazove natrag neki broj tko zna kojoj zemlji. Ljudi su vraćali "propuštene" (kompjuter naziva brojeve nasumce i kad dobije digitalni (nečujni) signal da je poziv spojen - prekida - a primatelj poziva ne čuje da mu je telefon uopće zvonio, nego samo vidi propušten poziv) pozive na 060 brojeve (jer nisu skužili da je 060 broj, jer je bio prikazan u obliku "+385601234567" gdje im se javljao govorni automat s porukom "Dobili ste firmu tu i tu, molimo pričekajte do javljanja operatera" i svakom naivcu koji je nazvao naplatili neku nebuloznu svotu po minuti.


Ako sam dobro shvatio ovo što si napisao, i to se opet svodi na činjenicu da ti kao korisnik moraš uzvratiti poziv da bi nasjeo na prevaru i ostao bez novaca na računu (zbog astronomske cijene poziva).

Jasno mi je kako to funkcionira, ti dobiješ poziv koji ne zvoni (jer se prekida neposredno nakon uspješne uspostave veze), i samo vidiš 'propušteni broj', koji ja naoko ne izgleda sumnjivo, ali se zapravo radi o pozivu na brojeve sa znatno višom tarifom (a bilo je i prije poziva iz inozemstva, također sa brojeve na kojima su tarife astronomske).

I samo ako sam nazoveš taj broj, doći ćeš u probleme, ali ako se javiš na dolazni poziv iz inozemstva, novci ti ne mogu biti skinuti sa računa (još nisam čuo za slučaj da je netko pritiskom na virtualnu tipku 'Answer' inicirao odlazni poziv sa svog mobitela).

Unaprijed hvala na odgovorima.
01.08.2018 | 11:24
Postoji funkcija javne tk mreže "reverse charges" ili "collect call" koja znači da troškove snosi primatelj poziva. On bi se, naravno, morao s time prethodno suglasiti, ali u mreži s digitalnom signalizacijom zlonamjernici su koristili činjenicu da većina mobitela nema implementiranu tu funkcionalnost (da korisnika obavijesti da je poziv "collect") pa pozvani tipkanjem na Answer prihvaća poziv na svoj račun, a da toga nije ni bio svjestan.

Što se kloniranja SIM kartice tiče - SIM kartica ima flashan broj pretplatnika. Postupak kojeg ti opisuješ je "workaround" gdje se drugi pretplatnički broj u centralu upisuje kao dio group hunt grupe pa se nadalje uvijek predstavlja po svom vodećem broju. Ali to je praksa koja je u tim okolnostima bila jednostavnija. A ne jedina moguća.
01.08.2018 | 12:34
smayoo

Hvala na odgovorima.

Ovo za 'collect call' sam vidio jedino u američkim filmovima, i to onim starijim, u centralama gdje postoji živi operater od kojeg onda tražiš 'collect call' poziv, pa on poziva drugu stranu, obavještava je da će se troškovi poziva teretiti na njegov računi i pita ga da li želi prihvatiti poziv.

U svakom slučaju, kada bi se to dogodilo kod nas, troškove bi onda svakako trebao snositi tele operater jer se nije zaštitio od takve gluposti.
01.08.2018 | 16:54
Evo, ja jutros dobio poziv. Bacio pogled na mob i piše "otok Ascension". Zazvonio jednom ili dva puta i prekinulo. Provjerio na guglu broj i je bio sa otoka. Obrisao poziv. Već mi je bilo par puta neki lijevi broj, ali sam ga obrisao, i to u godinu dana. Dobro je provjeriti broj prije javljanja.
02.08.2018 | 09:17
m@xym kaže:
smayoo

Hvala na odgovorima.

Ovo za 'collect call' sam vidio jedino u američkim filmovima, i to onim starijim, u centralama gdje postoji živi operater od kojeg onda tražiš 'collect call' poziv, pa on poziva drugu stranu, obavještava je da će se troškovi poziva teretiti na njegov računi i pita ga da li želi prihvatiti poziv.

U svakom slučaju, kada bi se to dogodilo kod nas, troškove bi onda svakako trebao snositi tele operater jer se nije zaštitio od takve gluposti.


Kako bi se teleoperater trebao "zaštititi" od komercijalne funkcije koja je normalno ponuđena na korištenje? Samo zato što je ti ne koristiš i ne vidiš njenu svrhu, ne znači da ona nema svrhu i korist.

Na primjer, nama je sin trenutno u Kini. Da mu se bilo što dogodi (financijski, logistički, zdravstveno...), da mu treba pomoć, najlogičnija je stvar da zna i može nazvati "collect" i tražiti pomoć.

To što danas više ne treba poziv ići preko ručnog posrednika (živog operater, kako ti kažeš) je normalan tehnički napredak. To što proizvođači smartphone aplikacije za voice telefoniranje (jer su indolentni, lijeni i škrti) nisu u cijelosti implementirali digitalni signalizacijski protokol (pa primatelju poziva mobitel ne napiše da je dolazni poziv "collect") - ne može biti krivnja teleoperatera, niti teleoperater treba snositi te troškove.

Naravno, zbog takve "uvrnute" logike (kao što je tvoja) i hrpe (neutemeljenih) reklamacija, teleoperateri su na kraju blokirali automatsko spajanje "collect" poziva. Posljedica je da sada ne možeš više ostvariti "collect" poziv u Hrvatsku iz zemalja gdje su ukinuti ručni posrednici (npr. iz Skandinavije, Australije ili Japana).
02.08.2018 | 20:25
smayoo kaže:

Kako bi se teleoperater trebao "zaštititi" od komercijalne funkcije koja je normalno ponuđena na korištenje? Samo zato što je ti ne koristiš i ne vidiš njenu svrhu, ne znači da ona nema svrhu i korist.
...
To što proizvođači smartphone aplikacije za voice telefoniranje (jer su indolentni, lijeni i škrti) nisu u cijelosti implementirali digitalni signalizacijski protokol (pa primatelju poziva mobitel ne napiše da je dolazni poziv "collect") - ne može biti krivnja teleoperatera, niti teleoperater treba snositi te troškove.
...
Naravno, zbog takve "uvrnute" logike (kao što je tvoja) i hrpe (neutemeljenih) reklamacija, teleoperateri su na kraju blokirali automatsko spajanje "collect" poziva.


Teleoperater bi, po mojoj 'uvrnutoj' logici, prije svega trebao zaštiti svog korisnika (potrošača) od nepredviđenih troškova.

Kada netko poziva tebe, ne očekuješ da si ti taj koji treba platiti poziv.

Ako teleoperater nema mogućnosti upozoriti te da se radi o collect pozivu, kako ti možeš znati da poziv neće biti naplaćen tebi?!
Jedino ako prema broju dolaznog poziva znaš da taj koji te zove evenutalno koristi takvu uslugu (kao u slučaju tvoga sina).

Znajući u kakvom okruženju živim, ne bi me čudilo kad bi određeni sloj ljudi pozivao susjede, prijatelje i neprijatelje koristeći tu uslugu samo iz čiste zlobe.

Komercijalna funkcija koja je normalno ponuđena na korištenje bi trebala imati tehnički implementiran način za obavještavanje korisnika da će mu poziv biti naplaćen prije nego se taj poziv i ostvari.
02.08.2018 | 20:56
Već sam ti napisao. Tehnički način za obavještavanje korisnika je na razini mreže implementiran. Digitalna mreža ima digitalnu signalizaciju. Paralelno s dolaznim pozivom, telefon primatelja prima signal o statusu poziva (npr. da je "collect", da je "unsolicited", tj. reklamno-prodajne naravi, da je preusmjeren, tj. da te je pozivatelj zvao na neki drugi broj, a taj je preusmjeren na ovaj, itd.). Teleoperater je tehnički učinio sve da upozori primatelja poziva da je poziv "collect".
Prije 10, pa i prije 20 godina su svi ozbiljniji mobiteli imali implementiran prihvat te signalizacije. Npr. Motorole (čak i one stare "cigle") bi pri dolaznom pozivu najprije prikazale prateći signal odgovarajućim tekstom (npr. "Incoming collect call"), trebalo je pritisnuti OK, i onda bi prikazalo caller ID ako je bio dostupan i pritiskom na zelenu slušalicu bi se javilo na poziv. Nokie bi umjesto caller ID napisale "Collect call" i moglo se odmah javiti zelenom tipkom, a pritiskom na menu tipku bi se prikazalo caller id prije javljanja. Itd.
Prijelazom na smartphoneove, gotovo nijedan proizvođač se nije potrudio implementirati tu signalizaciju u svoje voice call aplikacije. Iznimka je, koliko je meni poznato, npr. Xiaomi.
02.08.2018 | 21:13
smayoo,

Jasno mi je da su teleoperateri tu u 'neubranom grožđu', ali krajnjeg korisnika ne interesira 'tko je kriv' i logično je da će se žaliti teleoperateru (iako on objektivno gledano nije krivac), pa je i sasvim logično da se teleoperater zaštiti (od pritužbi svojih korisnika) onemogućavanjem funkcije koja ga može dovesti u sukob sa svojim korisnicima.

Da je veliki broj korisnika zainteresiran za ovu funkciju, to bi se vjerojatno riješilo na razini EU, a ovako, mali broj korisnika je izvukao 'deblji kraj'.
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 2 dana, 2 sati
  • Yonkis: Evo, prodajem i neke slušalice, one za u uho. iPhone i sluške, 200€. I nije to sve, one more thing...
  • Mislav2222: ima i 2K 27inca dell monitor, u top stanju na prodaju :D
  • Yonkis: prodao bih iPhone 8 Plus, mijenjao mu bateriju prije cca godinu dana, moram provjeriti, pa ako ima zainteresiranih da ne pišem oglasnik.. Zapravo pišem anyway, valjda tamo netko lurka :)
  • mbp2009: Smayoo riješio sam, nego sad nije za mene, nego nekog drugog
  • accom: O muziki nemam pojma, surfanje je o.k., gaming - isto nemam pojma. :)
  • Krehacro: Dj-ing...Netflix,surfanje i neki gaming :)
  • accom: @Krehacro: meni ne uspjeva koliko bih željeo. Ali je iPad super alat, i sve više mi je neophodan (ajde, navika). Najviše ovisi o tome, što želiš radit.
  • lucija: Dosta ih je uspjesno preslo na iPad.
  • lucija: Nisam no ima na YouTubeu dosta recenzija ljudi koji jesu.
  • Krehacro: Planiram preci sa MacBook air na iPad da koristim kao svoj primarni uredjaj...jel netko to još pokušao i kako mu ide :)?
  • smayoo: Pa zar još to nisi riješio?
  • smayoo: :D
  • mbp2009: Doslovno sam ju ja otvorio hahaha
  • smayoo: @mbp2009, imaš točno tu temu u forumu od prije par mjeseci
  • smayoo: Natrijeve baterije postoje u tzv. REDOX izvedbi već 30 godina, prvenstveno za stacionarne sustave, ali nisu bile pogodne za mobilne jer su bitno manje gustoće pohrane od litijevih, a i veće mase, jer su tekućinske. Velika im je prednost to što su ekološki neutralne, jednostavne za proizvesti i požarno nerizične.
  • m@xym: @Zdravac, OD otkrića nečega u laboratoriju do dolaska na tržište (ako se to upće dogodi) prođe između 5 i 10 godina
  • drlovric: O da. Jako veliko dan. Ljudi nisu svjesni bitnosti ali vrijeme ce polazati.
  • Zdravac: @drlovric, jesu, baš je lijepo danas pratiti HRT4 i live prijenos! :)
  • Zdravac: jel senzacionalizam ili ima nešto u ovoj tehnologiji da bi uskoro moglo i u praksu?
  • Zdravac: [link]
  • drlovric: Stigli Rafali ❤️????
  • mbp2009: Ekipa, treba mi preporuka za neki usb-c dongle za M1. Potreban je ulaz za SD karticu, HDMI ili DP (TB2), barem 2 Usb-a i ako je moguće jedan usb-c
  • smayoo: Funkcionalna zamjena je push notifikacija koja preko 5G ide po generičkom protokolu, samo aplikacija na mobitelu mora to podržavati
  • smayoo: Upozorili su me ljudi koji rade u toj branši, radi nekih telemetrijskih rješenja gdje nadzorni sustav SMSom šalje obavijesti korisniku
  • ZeljkoB: smayoo, odakle ti ova informacija za SMS?
  • smayoo: SMS poruke su phase-out. Znači, neki ih operateri više ne nude, niti omogućavaju njihovo slanje. Određen je neki krajnji rok, nakon kojeg više nijedan operater u EU nije dužan osigurati propagiranje SMS poruka. Probaj ručno promijeniti operatera (pretpostavljam da si u roamingu)
  • Matija klc: Ekipa, pomoc. Nalazim se u Rumunjskoj. Primam poruke normalno, no ne mogu poslati poruku. Pricam o obicnoj. Sve drugo radi najnormalnije. Sta napraviti?
  • MoschuS: Ma svugdje ali sve neka mala mjesta ili sela po Hr ili Slo
  • JOHN: Jesu to oni iz Imotski?
  • MoschuS: Ako netko kupuje rabljeno racunalo pripazite se prevaranata na Njuskalu i Bolhi. Otkrio sam ih par, slicni oglasi i kada ih kontaktirate salju iste/slicne racune i serijske brojeve kao potvrdu i onda odjednom obrisu oglas, naprave novi account i pokusavaju dalje uloviti nekoga.
  • Zdravac: :) Na kraju će ispasti da nas ima dosta koji vozimo motore!
  • rkrosl: prodao triumpha, kupio triumpha
  • JOHN: Honda CB650R
  • FiFi: Skoro sam ga jednom zamijenio za Bandita 1200 , ali sam ipak odustao.
  • Zdravac: ...ili Suzuki Bandit :)
  • Zdravac: E, taj motor je nekad bio moj san, da nije uletila yamaha, sigurno bih toga sad vozio :)
  • FiFi: Honda CB900F2 Hornet, 2002. Evo radim servis i nadam se registraciji prvi put nakon tri godine stajanje (djeca ti promijene raspored vožnje)
  • Riba: Problem je sto "sezona" u Irskoj trtaje tjedan dana. :-D Moram vidjeti ima li kakav nacin da ga registriram u Hr.
  • Zdravac: @ZeljkoB Odličan motor, takvi motori su baš po mom guštu! Lijep i ugodan za voziti.
  • Zdravac: @Riba Pa što čekaš, daj, zamjeni ulje, filtere i svječice, napuni bateriju, i lagano pranje. To će biti dovoljno, siguran sam! :)
  • Zdravac: Ajd, super, nisam jedini! Sad ide sezona, i gušt! Polako plan za moto trip na more...
  • ZeljkoB: Honda NC750X, ali sve manje vremena imam za voznje.....
  • Riba: Imam ja BMW 650CS, mozda ga reaktiviram nakon 10 godina stajanja u garazi. A imam i Vespu iz 1959, ta malo duze stoji. :)
  • Zdravac: Evo, ja ću prvi: YAMAHA XJ900 S Diversion, classic iz 1998., ide ko švicarski sat, čista mehanika, pouzdano do bola! :)
  • Zdravac: Jel imamo ovdje kolega ili kolegica, da voze motor? Ako da, koji?
  • zoranowsky: @air, u biti isti je pricnip, samo si sam sebi target :)
  • Air: Polako, polaku, kuda žurba, daj mi prvo link na to kako pročitati vlastite misli :)
  • smayoo: Za one koji ne znaju čitati misli - [link] :D
  • Borisone: Za one koji ne znaju čitati misli, koja je konfiguracija?
  • VanjusOS: pozdrav, treba li netko Mac mini M2, nekorišteno?

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Air, Bertone, Gjuroo, Riba, Anonimci (469)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.17 Seconds

Provided by iJoomla SEO