Ipod touch problemi sa servisom
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Ipod touch problemi sa servisom


20.02.2010 | 16:32
Imam jedan veliki problem vezano za prvu generaciju ipod touch-a. Dakle ovako prije nekoliko mjeseci ipod mi se jednostavno počeo često gasit i brzo praznit...
nakraju sam prije 3 tjedna odnio u iStyle u Vlašku.... jedva su mi ga zaprimili i jučer dolazim po njega... Iz svega toga saznajem da ga ne prihvačaju iako mu garancija vrijedi... uporno im govorim da neželim drugi ipod nego da mi oaj poprave no oni uporno odbijaju.... jedva sam ih uspio nagovorit da mi ga samo otvore pregledaju i sad čekam kj će biti..... reci te mi kj da radim (preporuke)
20.02.2010 | 17:19
Ne kužim zašto ne želiš novi? Iskreno, može biti da se radi o bateriji i to je vjerojatno jedini kvar koji se da servisirati, ali zašto ne želiš novi ako ti ga nude?
  • Dijete
  • Posjetitelj
20.02.2010 | 17:35
smayoo je napisao:
Ne kužim zašto ne želiš novi? Iskreno, može biti da se radi o bateriji i to je vjerojatno jedini kvar koji se da servisirati, ali zašto ne želiš novi ako ti ga nude?


mozda je graviran..
20.02.2010 | 17:36
Smayoo, vjerojatno mu ne nude novi kao zamjenu, nego da ga kupi, jer prvu generaciju toucha je mogao kupiti najkasnije u studenom 2008., a garancija vrijedi godinu dana. Ne kuzim... Ili je druga generacijia ili garancija ne vrijedi Inace, isto mislim da bi mogla biti baterija...
20.02.2010 | 18:13
Graviran? Graviran?

Pa što je to, jbt, vjenčani prsten pa da se nešto gravira na njega???

Čovječe, očito živim u nekom drugom svemiru...

@ipetri68: Kako znaš da se nije moglo kupiti nakon toga? Što ako je negdje ostao na lageru pa se prodavao još par mjeseci?
  • Dijete
  • Posjetitelj
20.02.2010 | 18:54
bogmec da..

vjerovao ili ne, na veliko se to radi.. pogotovo sto o apple nudi besplatno.. ne znam kak je kod nas situaciju, al vani da..

to rade razne individue, ali prvenstveno firme.. bozicni pokloni partnerima itd..

cudan svijet..

ja sam svog sam graviral.. uz pomoc gravitacije i cvrste podloge..
20.02.2010 | 19:43
@ Dijete : ja sam svog sam graviral.. uz pomoc gravitacije i cvrste podloge..

Ova ti je dobra !!!
20.02.2010 | 20:36
gle garancija mi je vrijedila do 10.2.2010. nežele mi dati novi neg mi vračaju moj i kažu mi da se žalim apple-u MOŽDA MOJ GLAS BUDE NEŠTO ZNAČIO??? ukratko žele me odje**t jedva sam ih izmolio da mi ga sam otvore. a kupio sam ga u hgspotu
20.02.2010 | 20:49
Ako si im ga odnio prije tri tjedna, to je bilo prije isteka garancije. Papir koji su ti dali kad su ga preuzeli ti je dokaz da si im donio uređaj prije isteka garancije. Ako ti odbijaju uvažiti jamstvo, ne potpisuj ništa, nego čekaj da istekne 45 dana i onda traži novi umjesto popravljenog. Ako ne daju, prijavi ih Državnom inspektoratu i udrugama za zaštitu potrošača.
20.02.2010 | 22:33
da al oni se vade da mi je ipod pre izgreban kužiš no zajebali su se čim su ga primili oni čim ga prime moraju ispuniti sve kj piše u garanciji..... sam su malo previše bahati sa tim da šaljem pritužbu u apple.....hvala sam neznam na temelj čega če mi dati novi ipod poslje 45 dana:blink:
20.02.2010 | 22:44
Temeljem zakonske odredbe. Ako ti servis ne otkloni kvar na proizvodu koji je u jamstvenom roku, u roku od 45 dana, moraju ti dati novi uređaj. Također to isto mora pisati i u njihovom jamstvenom listu.
21.02.2010 | 08:31
ček oni kažu da se ipod-i neotvaraju nego se odmah zamjenjuju za novi, sobzirom da su mene odbili ja im govorim da mi ovaj poprave, a oni niti ga neće otvorit kao ako budu imali slobodnog vremena otvorit će ga. nit mi govore razlog kvara niti niš.... a što se tiče potpisa samo sam potpisao zaprimu uređaja u servis.... i kak da im kažem ukolko mi nenađete razlog kvara u 45 dana po zakonu mi trebate dati novi uređaj jel tako:dry: ......... a oni će mi reč "ajde mali ne s..i"
21.02.2010 | 09:16
Poanta je u tome da li su oni tebi dali papir da primaju uređaj na servis POD JAMSTVOM. Ako jesu, onda nakon 45 dana tražiš novi uređaj, a ako ti kažu takvo što, prijaviš ih.
21.02.2010 | 12:51
jesu i piše da uređaj kod njih može biti 90 dana nakon toga se naplačuje čuvanje uređaja neznam koliko, 10 dana je garancija na rezervne dijelove..... oni se ograđuju na temelju toga da je moj ipod preoštećen izgreban itd....ali čim su ga uzeli oni moraju ispuniti zahtjev garancije......prebahati su sva sreča da se nedam da me zajebavaju pa im neželim potpisat da ga preuzimam....garancija vrijedi do 10.2.2010 a zaprimljen je 2.2.2010 znači zaprimljen je u garanciskom roku HG spot garancija Powercom servis...
21.02.2010 | 14:44
Cek, pa zasto ga onda nisi dao Powercomu (sad se zovu Apcom) ?
21.02.2010 | 15:01
pa ti svi su servisi povezani njima su iz istyle-a slali u powercom servis u samobor
evo vam i primka
21.02.2010 | 15:03
evo primke od istyle-a
istyle_primka.JPG
21.02.2010 | 16:01
Je, sve je lijepo i čisto. Stoji na vrhu - jamstvo - DA. Moj ti je savjet da ih cimaš telefonom svakih par dana ako želiš da ti to što prije riješe, a kad prođe 3 tjedna od kad su primili na servis, počni ih upozoravati da nakon 45 dana moraju dati novi uređaj.
21.02.2010 | 19:06
hvala care....
sam je jedini problem gdje piše tih 45 dana u zakonu da im priložim ..... niš ne prepuštam slučaju....
21.02.2010 | 23:04
To prije svega mora pisati u jamstvenom listu koji si dobio uz iPod. Osim toga, piše u nekom pravilniku koji se vuče još iz bivše YU. U Zakonu o zaštiti potrošača stoji u čl. 5, st. 6 "primjeren rok". A u jamstvenom listu ti mora pisati točan rok (45 dana ili kraći). Pogledaj ovo: http://www.huzp.hr/mingorp070907.pdf
21.02.2010 | 23:07
Pitat ću našeg voditelja servisa, on će vjerojatno znati koji je zakonski temelj.
22.02.2010 | 09:50
ok malo ću još prčkat po zakonima
hvala
22.02.2010 | 19:47
Popravaka iPoda NEMA. Nema otvaranja, prčkanja po njima ili slično. To što su oni okvirno ponudlili da će ga otvorit, to nije službena Appleova procedura. Ako ti je baterija otišla, džabe što će ga otvarat. Mogu samo stavit u njega novu bateirju koju nemaju odakle naručit, jer ih Apple nema uopće u svojim rezervnim dijelovima... Mogu samo naručit sa interneta, al to možeš i sam.

Ukoliko je u garanciji, ovlašteni servis šalje pokvareni iPod u Apple i dobiva novi ili refurbished iPod koji ti onda dobiješ.

Ukoliko iPod nije u garanciji vrijedi isto sa tim što onda taj novi/refurbished plaćaš. Cijene su dvije, ako imaš kvar sa baterijom ili ako imaš bilo koji drugi kvar. Cijena za "baterijski kvar" je uglavnom isplativa, dok ako imaš bilo koji drugi kvar, više se isplati kupiti novi.

Dobijaš isključivo isti model, nikako noviji ili jači... I ne dobijaš ga odmah nego za 10-20 dana.

Što se tiče problema oko datuma predavanja iPoda na servis i izlaska iz garancije, tu ne mogu pomoći... Neam pojma.

Što se tiče ogrebotina, da, ima u Appleovim servisnim procedurama i stavka oštećenja, pa tako čak imaš i alat kojim mjeriš udubljenja ili posjekotine ili što već... Ako je veće, od, ne znam, milimetar i pol, ili tak nešto, ne priznaje se ništa...

Ali uglavnom se na kraju sve svodi na dobru volju servisera. Naravno, ako ti je totalo izlupan ili ti je ekran slomljen, no way.
22.02.2010 | 22:10
gle ipod jedino ima oštečenja na uglovima i to više kao izbočine.....a ekran nema niti jednu ogrebotinu cijelo vrijeme imao naljepnicu.....znam da me žele odpiliti jer im se više isplati da prodaju neg da meni daju...
15.03.2010 | 16:50
Nakon mjesec i pol dana javljaju mi preko mail-a da "Poštovani,

oštećenja vašeg iPod-a prema Apple-ovoj proceduri ne podježu Apple jamstvu. Naime postoji procedura te posebni alat kojim se svaki iPod pregledava.
U mogućnosti smo vam ponuditi opciju zamjene po principu "staro za novo" po cijeni od 1130 Kn + PDV. U toj opciji dobivate identičan uređaj sa 90 dana jamstva.
Ukoliko se odlučite za opciju zamjene molimo vas da nas obavjestite kao bismo isti mogli naručiti. U protivnom vaš uređaj možete podići radnim danom od 9 do 17 sati.

Lijepi pozdrav,

Servis iStyle "

i sad mi recite kj da - ponudu ne prihvaćam........
a nisu mi ga ni otvorili kak su rekli!!!
15.03.2010 | 20:50
Dok treba nofce uzeti, ne rade nikakvi problem. A kad treba popraviti, onda treba 45 dana da izmudrijaju. A da probas s fiskalom? Smradovi, ne zele priznati da je iPod krepal, vec 1130kn + porez hoce izmusti. Ndam se da netko cita ovaj forum i od guzonja koji prodaju Apple u RH. Ja sam se vec odlucil da bum sve vani kupoval i uzimal dodatno jamstvo. Neka ovu tu propadnu. Stvarno smo banana drzava. Evo jedne karikature (mozda ste je vec vidjeli).
ATT00007.jpg
15.03.2010 | 20:53
Ohoho !
Ova ti je dobra !
16.03.2010 | 23:14
al zakon im je fora i 90 dana garancije na novi uređaj...........fakat mi kidaju živce kakva im je fora na prvi uređaj davati 1godinu garancije a na ponudu novog uređaja 90dana ili ti 3 mjeseca lopovi su u svakom kutu
brijem da to samo ima u Hrvatskoj..............
06.04.2010 | 10:47
Nakon što sam im poslao prigovor preporučeno : dobivam odgovor mail-om

"Poštovani,

nakon primitka Vašeg prigovora, bio sam slobodan zatražiti stručno mišljenje od proizvođača ipod uređaja Apple-a, a uz poslane kvalitetne slike uređaja, dobili smo objašnjenje da isti ne podliježe jamstvu zbog oštećenja.

Uređaj možete preuzeti u našem servisu radnim danom od 09 do 17h, te potpisati zapisnik o preuzimanju.

Lijepi pozdrav,

Nenad Hemula
Apple Certified Macintosh Technician"

Pa sad mi recite kakve su to kvalitetne fotografije i zkj nisu poslali cijeli ipod uređaj a ne fotografije ako je tako mogli su poslati slike od nekog desetog ipod-a i dobiti takav odgovor.

I najvažnije ako su ga prihvatili u servis sa garancijom oni po zakonu moraju obaviti servis a to nežele napraviti
06.04.2010 | 14:31
Valjda si tumace da ako je uredjaj jako ostecen, kvar ne mora biti od tvornicke greske, vec od toga sto je uzrokovalo to fizicko ostecenje izvana. Tesko da bus istjeral pravdu (mozda i bus, ali bu kostalo i zivaca i novaca).
Malo izvan teme:
Imao jedan Canon Ixus V3 (prastari model fotica) i krepal je nakon 5 godina rada. Otisao u servis da ga kao poprave, ali teta mi je rekla da za to nema vise djelova jer se ne isplati, ali mi je ponudila novi model (Ixus 75) za nekih 400kn. Naravno da sam prihvatio. I garancija je 1 godinu.

Tako je i stime, trebali bi ga makar popraviti i/ili naplatiti dio popravka ili ponuditi uz neku prihvatljivu cijenu novi (a ne dati samo neki trgovacki rabat).
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 14 sati, 15 minuta
  • drlovric: Ma ide to bez problema. Ja sam uvijek azurirao sve strojeve prvi dan. Nisam imao problema, ali generalno nije pametno :)
  • drpongrac23: [link]
  • drpongrac23: Izgleda da izlazi oko 19.00 sati po našem vremenu. Očekuje ze velika gužva prilikom downloada
  • dpasaric: Možda za neki nebitni stroj za početak...
  • dpasaric: Ne znam, ja ne bih žurio. :)
  • drpongrac23: Sutra macOS Tahoe!
  • dpasaric: Osvrt je na naslovnici...
  • dpasaric: Ja bih samo Siri koja radi kako treba.
  • stefanjos: pa nije da ikome treba, ali radije bi to nego iakkav AI image generator haha
  • drlovric: Top je stvar. Razmazi oci i plus dobijes par sat i baterije usput.
  • dpasaric: Kome to uopće treba? :)
  • drlovric: Slazem se. Natjerala ih AI blamaza a ne dobra volja :)
  • stefanjos: 120hz na obicnom iphoneu. Napokon!
  • stefanjos: Drpongrac. Nema uvrede. Autoagnostik sam ali volim svoj polo :)
  • drpongrac23: Bez uvrede, isprika svakome, imao san bekutanera kockici m3, golfa 4 i polo sdi - sve redom šrot!!!!
  • drpongrac23: @stefanjos - fauwe = krampwagen! Hyundai rulez!!!!
  • drpongrac23: Uskoro event! Euforija počinje!!!! Gemišti na hlađenju!!!!
  • stefanjos: @yonkis, a stvarno je tino haha. samo fauve :P
  • Borisone: [link]
  • Borisone: Kao i svake godine u rujnu, nova generacija iPhona, te eventualno AirPodsi, Apple TV, i sl.
  • Yonkis: A što se predstavlja?
  • dpasaric: Danas Appleov Keynote u 19 sati po našem vremenu!
  • Yonkis: tino1 mora pješke jer ga izdao Bayerische Motoren Werke :)
  • stefanjos: ?
  • Yonkis: [link] tužno
  • smayoo: Rijeka je treći grad u Europi po godišnjoj precipitaciji. Prva je Genova u Italiji, a drugi je Nikšić u Crnoj Gori
  • smayoo: Nije istina. London ima više kišnih dana godišnje, ali Rijeka ima veću godišnju precipitaciju (kumulativnu količinu padalina u mm po m2)
  • hal9000: @yonkis • Navodno je.
  • Yonkis: Jel' ovo istina za Rijeku? [link]
  • smayoo: Riječani i ostali zainteresirani, kavica i ćakula ovu subotu (30.08.) ujutro u 10h u gradskoj kavani Renard
  • drlovric: @vanjus: Barem si imao mogucnost izbora. Odaberes banku koja ima Apple Pay i cao :) biH je doslovce prije tjedan-dva dobila Apple Pay, nije uopce bilo dostupno u drzavi.
  • VanjusOS: pa znam da je Apple pay bio dostupan preko PBZ-a već godinama, ali tek od jučer je to moguće i preko HPB.
  • Yonkis: @smayoo - mogli bi subotu ujutro. Ima li još zainteresiranih, gdje je tino1?
  • Yonkis: @VanjusOS - to misliš kao "napokon" tj sarkastično?
  • smayoo: @yonkis - ja mogu u subotu ujutro. U nedjelju popodne-navečer možda također, ali nisam siguran.
  • VanjusOS: ljudi, tehnološka revolucija! od danas Apple Pay i preko HPB-a!!
  • Yonkis: Jel netko za kakvu kavu ovaj vikend? U Ri mislim :)
  • Yonkis: Glede Tita.. u Splitu: [link]
  • smayoo: @drlovric, nema na čemu, drago mi je. :)
  • mbp2009: Titini kriteriji: onaj koji je bio protiv njega. Kao i kriteriji svakog drugog kriminalca i diktatora :)
  • drlovric: @Smayoo: Isli u plavo bijeli. Sasvim pristojna hrana. Nismo uopce razocarani. Hvala :)
  • jura22: Da, tocno tako. Sakupljao po ulici! Zene, djecu, starce. Po redu. Bez kriterija.
  • smayoo: U samom Osijeku, nažalost, po mom iskustvu ništa nije baš trajno na visokom nivou. Ako bih morao preporučiti bar jedno mjesto, to bi bio "Plavo-bijeli". Klasični restoran, kad vidiš kako su konobari odjeveni, izgleda kao da su još osamdesete, ali hrana je konzistentno vrlo dobra. Ali to je nekakav standardni restoranski jelovnik, nema nekih baš tradicionalno slavonskih jela
  • smayoo: Varga u Bilju, pojeli smo zbilja dobar čobanac prije koju godinu. Još je bolji u Sokaku u Đakovu, kod ergele, ali to ti nije blizu Osijeka
  • drlovric: Sutra sam u Osijeku. Molim lokalce za preporuku za dobru slavonsku hranu.
  • Air: U protivnom je imao vanzemaljsku sreću da je baš smaknuo one koji su mu smetali.
  • Air: @jura22 ja sam nekoj logici siguran da je Tito imao kriterije po kojima je to činio.
  • smayoo: Kako misliš - da je nekog dao smaknuti bez kriterija? Skupljao je nasumično ljude po ulici pa ih vodio na smaknuće?
  • Yonkis: Što je kriterij?
  • jura22: “kriterija”

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.29 Seconds

Provided by iJoomla SEO