Ipod touch problemi sa servisom
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Ipod touch problemi sa servisom


20.02.2010 | 16:32
Imam jedan veliki problem vezano za prvu generaciju ipod touch-a. Dakle ovako prije nekoliko mjeseci ipod mi se jednostavno počeo često gasit i brzo praznit...
nakraju sam prije 3 tjedna odnio u iStyle u Vlašku.... jedva su mi ga zaprimili i jučer dolazim po njega... Iz svega toga saznajem da ga ne prihvačaju iako mu garancija vrijedi... uporno im govorim da neželim drugi ipod nego da mi oaj poprave no oni uporno odbijaju.... jedva sam ih uspio nagovorit da mi ga samo otvore pregledaju i sad čekam kj će biti..... reci te mi kj da radim (preporuke)
20.02.2010 | 17:19
Ne kužim zašto ne želiš novi? Iskreno, može biti da se radi o bateriji i to je vjerojatno jedini kvar koji se da servisirati, ali zašto ne želiš novi ako ti ga nude?
  • Dijete
  • Posjetitelj
20.02.2010 | 17:35
smayoo je napisao:
Ne kužim zašto ne želiš novi? Iskreno, može biti da se radi o bateriji i to je vjerojatno jedini kvar koji se da servisirati, ali zašto ne želiš novi ako ti ga nude?


mozda je graviran..
20.02.2010 | 17:36
Smayoo, vjerojatno mu ne nude novi kao zamjenu, nego da ga kupi, jer prvu generaciju toucha je mogao kupiti najkasnije u studenom 2008., a garancija vrijedi godinu dana. Ne kuzim... Ili je druga generacijia ili garancija ne vrijedi Inace, isto mislim da bi mogla biti baterija...
20.02.2010 | 18:13
Graviran? Graviran?

Pa što je to, jbt, vjenčani prsten pa da se nešto gravira na njega???

Čovječe, očito živim u nekom drugom svemiru...

@ipetri68: Kako znaš da se nije moglo kupiti nakon toga? Što ako je negdje ostao na lageru pa se prodavao još par mjeseci?
  • Dijete
  • Posjetitelj
20.02.2010 | 18:54
bogmec da..

vjerovao ili ne, na veliko se to radi.. pogotovo sto o apple nudi besplatno.. ne znam kak je kod nas situaciju, al vani da..

to rade razne individue, ali prvenstveno firme.. bozicni pokloni partnerima itd..

cudan svijet..

ja sam svog sam graviral.. uz pomoc gravitacije i cvrste podloge..
20.02.2010 | 19:43
@ Dijete : ja sam svog sam graviral.. uz pomoc gravitacije i cvrste podloge..

Ova ti je dobra !!!
20.02.2010 | 20:36
gle garancija mi je vrijedila do 10.2.2010. nežele mi dati novi neg mi vračaju moj i kažu mi da se žalim apple-u MOŽDA MOJ GLAS BUDE NEŠTO ZNAČIO??? ukratko žele me odje**t jedva sam ih izmolio da mi ga sam otvore. a kupio sam ga u hgspotu
20.02.2010 | 20:49
Ako si im ga odnio prije tri tjedna, to je bilo prije isteka garancije. Papir koji su ti dali kad su ga preuzeli ti je dokaz da si im donio uređaj prije isteka garancije. Ako ti odbijaju uvažiti jamstvo, ne potpisuj ništa, nego čekaj da istekne 45 dana i onda traži novi umjesto popravljenog. Ako ne daju, prijavi ih Državnom inspektoratu i udrugama za zaštitu potrošača.
20.02.2010 | 22:33
da al oni se vade da mi je ipod pre izgreban kužiš no zajebali su se čim su ga primili oni čim ga prime moraju ispuniti sve kj piše u garanciji..... sam su malo previše bahati sa tim da šaljem pritužbu u apple.....hvala sam neznam na temelj čega če mi dati novi ipod poslje 45 dana:blink:
20.02.2010 | 22:44
Temeljem zakonske odredbe. Ako ti servis ne otkloni kvar na proizvodu koji je u jamstvenom roku, u roku od 45 dana, moraju ti dati novi uređaj. Također to isto mora pisati i u njihovom jamstvenom listu.
21.02.2010 | 08:31
ček oni kažu da se ipod-i neotvaraju nego se odmah zamjenjuju za novi, sobzirom da su mene odbili ja im govorim da mi ovaj poprave, a oni niti ga neće otvorit kao ako budu imali slobodnog vremena otvorit će ga. nit mi govore razlog kvara niti niš.... a što se tiče potpisa samo sam potpisao zaprimu uređaja u servis.... i kak da im kažem ukolko mi nenađete razlog kvara u 45 dana po zakonu mi trebate dati novi uređaj jel tako:dry: ......... a oni će mi reč "ajde mali ne s..i"
21.02.2010 | 09:16
Poanta je u tome da li su oni tebi dali papir da primaju uređaj na servis POD JAMSTVOM. Ako jesu, onda nakon 45 dana tražiš novi uređaj, a ako ti kažu takvo što, prijaviš ih.
21.02.2010 | 12:51
jesu i piše da uređaj kod njih može biti 90 dana nakon toga se naplačuje čuvanje uređaja neznam koliko, 10 dana je garancija na rezervne dijelove..... oni se ograđuju na temelju toga da je moj ipod preoštećen izgreban itd....ali čim su ga uzeli oni moraju ispuniti zahtjev garancije......prebahati su sva sreča da se nedam da me zajebavaju pa im neželim potpisat da ga preuzimam....garancija vrijedi do 10.2.2010 a zaprimljen je 2.2.2010 znači zaprimljen je u garanciskom roku HG spot garancija Powercom servis...
21.02.2010 | 14:44
Cek, pa zasto ga onda nisi dao Powercomu (sad se zovu Apcom) ?
21.02.2010 | 15:01
pa ti svi su servisi povezani njima su iz istyle-a slali u powercom servis u samobor
evo vam i primka
21.02.2010 | 15:03
evo primke od istyle-a
istyle_primka.JPG
21.02.2010 | 16:01
Je, sve je lijepo i čisto. Stoji na vrhu - jamstvo - DA. Moj ti je savjet da ih cimaš telefonom svakih par dana ako želiš da ti to što prije riješe, a kad prođe 3 tjedna od kad su primili na servis, počni ih upozoravati da nakon 45 dana moraju dati novi uređaj.
21.02.2010 | 19:06
hvala care....
sam je jedini problem gdje piše tih 45 dana u zakonu da im priložim ..... niš ne prepuštam slučaju....
21.02.2010 | 23:04
To prije svega mora pisati u jamstvenom listu koji si dobio uz iPod. Osim toga, piše u nekom pravilniku koji se vuče još iz bivše YU. U Zakonu o zaštiti potrošača stoji u čl. 5, st. 6 "primjeren rok". A u jamstvenom listu ti mora pisati točan rok (45 dana ili kraći). Pogledaj ovo: http://www.huzp.hr/mingorp070907.pdf
21.02.2010 | 23:07
Pitat ću našeg voditelja servisa, on će vjerojatno znati koji je zakonski temelj.
22.02.2010 | 09:50
ok malo ću još prčkat po zakonima
hvala
22.02.2010 | 19:47
Popravaka iPoda NEMA. Nema otvaranja, prčkanja po njima ili slično. To što su oni okvirno ponudlili da će ga otvorit, to nije službena Appleova procedura. Ako ti je baterija otišla, džabe što će ga otvarat. Mogu samo stavit u njega novu bateirju koju nemaju odakle naručit, jer ih Apple nema uopće u svojim rezervnim dijelovima... Mogu samo naručit sa interneta, al to možeš i sam.

Ukoliko je u garanciji, ovlašteni servis šalje pokvareni iPod u Apple i dobiva novi ili refurbished iPod koji ti onda dobiješ.

Ukoliko iPod nije u garanciji vrijedi isto sa tim što onda taj novi/refurbished plaćaš. Cijene su dvije, ako imaš kvar sa baterijom ili ako imaš bilo koji drugi kvar. Cijena za "baterijski kvar" je uglavnom isplativa, dok ako imaš bilo koji drugi kvar, više se isplati kupiti novi.

Dobijaš isključivo isti model, nikako noviji ili jači... I ne dobijaš ga odmah nego za 10-20 dana.

Što se tiče problema oko datuma predavanja iPoda na servis i izlaska iz garancije, tu ne mogu pomoći... Neam pojma.

Što se tiče ogrebotina, da, ima u Appleovim servisnim procedurama i stavka oštećenja, pa tako čak imaš i alat kojim mjeriš udubljenja ili posjekotine ili što već... Ako je veće, od, ne znam, milimetar i pol, ili tak nešto, ne priznaje se ništa...

Ali uglavnom se na kraju sve svodi na dobru volju servisera. Naravno, ako ti je totalo izlupan ili ti je ekran slomljen, no way.
22.02.2010 | 22:10
gle ipod jedino ima oštečenja na uglovima i to više kao izbočine.....a ekran nema niti jednu ogrebotinu cijelo vrijeme imao naljepnicu.....znam da me žele odpiliti jer im se više isplati da prodaju neg da meni daju...
15.03.2010 | 16:50
Nakon mjesec i pol dana javljaju mi preko mail-a da "Poštovani,

oštećenja vašeg iPod-a prema Apple-ovoj proceduri ne podježu Apple jamstvu. Naime postoji procedura te posebni alat kojim se svaki iPod pregledava.
U mogućnosti smo vam ponuditi opciju zamjene po principu "staro za novo" po cijeni od 1130 Kn + PDV. U toj opciji dobivate identičan uređaj sa 90 dana jamstva.
Ukoliko se odlučite za opciju zamjene molimo vas da nas obavjestite kao bismo isti mogli naručiti. U protivnom vaš uređaj možete podići radnim danom od 9 do 17 sati.

Lijepi pozdrav,

Servis iStyle "

i sad mi recite kj da - ponudu ne prihvaćam........
a nisu mi ga ni otvorili kak su rekli!!!
15.03.2010 | 20:50
Dok treba nofce uzeti, ne rade nikakvi problem. A kad treba popraviti, onda treba 45 dana da izmudrijaju. A da probas s fiskalom? Smradovi, ne zele priznati da je iPod krepal, vec 1130kn + porez hoce izmusti. Ndam se da netko cita ovaj forum i od guzonja koji prodaju Apple u RH. Ja sam se vec odlucil da bum sve vani kupoval i uzimal dodatno jamstvo. Neka ovu tu propadnu. Stvarno smo banana drzava. Evo jedne karikature (mozda ste je vec vidjeli).
ATT00007.jpg
15.03.2010 | 20:53
Ohoho !
Ova ti je dobra !
16.03.2010 | 23:14
al zakon im je fora i 90 dana garancije na novi uređaj...........fakat mi kidaju živce kakva im je fora na prvi uređaj davati 1godinu garancije a na ponudu novog uređaja 90dana ili ti 3 mjeseca lopovi su u svakom kutu
brijem da to samo ima u Hrvatskoj..............
06.04.2010 | 10:47
Nakon što sam im poslao prigovor preporučeno : dobivam odgovor mail-om

"Poštovani,

nakon primitka Vašeg prigovora, bio sam slobodan zatražiti stručno mišljenje od proizvođača ipod uređaja Apple-a, a uz poslane kvalitetne slike uređaja, dobili smo objašnjenje da isti ne podliježe jamstvu zbog oštećenja.

Uređaj možete preuzeti u našem servisu radnim danom od 09 do 17h, te potpisati zapisnik o preuzimanju.

Lijepi pozdrav,

Nenad Hemula
Apple Certified Macintosh Technician"

Pa sad mi recite kakve su to kvalitetne fotografije i zkj nisu poslali cijeli ipod uređaj a ne fotografije ako je tako mogli su poslati slike od nekog desetog ipod-a i dobiti takav odgovor.

I najvažnije ako su ga prihvatili u servis sa garancijom oni po zakonu moraju obaviti servis a to nežele napraviti
06.04.2010 | 14:31
Valjda si tumace da ako je uredjaj jako ostecen, kvar ne mora biti od tvornicke greske, vec od toga sto je uzrokovalo to fizicko ostecenje izvana. Tesko da bus istjeral pravdu (mozda i bus, ali bu kostalo i zivaca i novaca).
Malo izvan teme:
Imao jedan Canon Ixus V3 (prastari model fotica) i krepal je nakon 5 godina rada. Otisao u servis da ga kao poprave, ali teta mi je rekla da za to nema vise djelova jer se ne isplati, ali mi je ponudila novi model (Ixus 75) za nekih 400kn. Naravno da sam prihvatio. I garancija je 1 godinu.

Tako je i stime, trebali bi ga makar popraviti i/ili naplatiti dio popravka ili ponuditi uz neku prihvatljivu cijenu novi (a ne dati samo neki trgovacki rabat).
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 2 sati, 33 minuta
  • drlovric: Poljud bi bio pun da je i duplo veci. Ne postoji na daleko losiji klub sa lojalnijim navijacima :)
  • drlovric: @Kloba: Hajduk ima 100 K clanova. Neki dan su pustili ulaznice u prodaju. Otvorio sam na 3 racunala, 7 browsera, logirao se u svaki (kao clan) da uspijem ugrabiit ulaznicu. I nisam uspio. Srecom je brat raido istu stvar u Njemackoj, pa nam je kupio on. Za 2h rasprodat stadion, serrver padao......lista cekanja po sat i po da udjes u sucelje da bi kupio kartu. I to sve ako si clan. Ostali nisu mogli
  • Kloba: Aha, hvala ti na informaciji!
  • Borisone: Ako imaš i LAN i WIFi aktivan na Mac-u, prioritet ti je po defaultu da promet ide prvo po LAN-u.
  • Borisone: To ti je propusnost WiFi-a usko grlo.
  • Kloba: Što se brzine neta tiče, kada laptop spojim LAN-om na ruter, iako mi je u postavkama i dalje Wi-Fi mreža kao opcija spajanja - brzina je 950 Mbps. Kada iskopčam LAN kabel, doslovno deset sekundi nakon ovog rezultata - brzina padne na 200 do 300 Mbps-a. Nije nam jasno! :D
  • Kloba: A Hajduk je ipak najtrofejniji i najstariji hrvatski klub. Bio bi red da se i oni vrate na staze stare slave. Zanimljivost mi je da imaju registriranih navijača više od 110 tisuća, u rangu Real Madrida. Respect, u svakom slučaju. :)
  • Kloba: Štose nogometa tiče, nisam pratio HNL osim u tekstovima pa ne znam tko je više zaslužio ove godine. Rijeka ili Hajduk. Ako je Rijeka dala više, neka bude Rijeka. Zarad one krađe kada ih je Gračan trenirao, ako se dobro sjećam.
  • Kloba: Star možda godinu dana, refurbished kupljen od A1.
  • Kloba: Mobitel je iPhone SE 2022.
  • Kloba: Ljudi, imam pitanje u vezi brzine interneta. Kako sada imam gigabit download u teoriji, u praksi mi je to na laptopu oko 940 Mbps. No na mobu, koji je spojen na isti Wi-Fi (5G) ne pokazuje više od 450 Mpbs download. Ima li neki razlog tomu?
  • cariblanco: I ja kao Dinavovac, bi Volvo da Rijeka osvoji naslov, jer je to zaslužila
  • drlovric: Dinamo j ezapoceo kao drzavni projekt, da se podigne nacionalna svijest u novonastaloj drzavi. Kasnije je prepusten kriminalnoj skupini na upravljanje, koja je radi osobnih interesa obesmislila cijelu ligu. Srecom ta vremena su iza nas. Mislim da je ove godine Rijeka najvise zasluzila da bude prvak, jer igraju najbolji nogomet.
  • Kloba: Iskreno, radi dobrobiti hrvatskog klupskog nogometa, htio bih da ili Hajduk ili Rijeka ili Osijek osvoje ovu sezonu. Da se stvori nova velika četvorka u ovoj maloj zemlji.
  • Kloba: Pa valjda ćeš ove godine slaviti. Dugo niste bili ovako blizu. ;)
  • drlovric: Za Hajduk. Zato sam ovako mlad i pogubio zivce :D
  • cariblanco: za koga navijaš...naše ;)
  • drlovric: Za vikend sam u Splitu. Ostajem par dana. Ako neko od Jabucara dolszi gledati najveci nogometni derbi u Hrvata, tu sam za pice, kavu, rucak…
  • smayoo: Nažalost, je... :(
  • Djuro genijalac: [link]
  • Djuro genijalac: Kaj je umrla Slađana Milošević?
  • smayoo: RIP Slađana Milošević :(
  • Yonkis: [link] iPhone prodan na aukciji za 130.000 dolara
  • Yonkis: macOS Sonoma 14.4.1: fixes USB hubs connected to external displays may not be recognized; Apps that include Java may quit unexpectedly
  • Soffoklo: Fora. Creating a Macintosh-inspired Mac Studio iPad dock. [link]
  • abajo: Kloba: [link]
  • Kloba: Ekipa, može li me neko upititi n stranicu da si skinem macOS Catalina kako bih nanovo reinstalirao komjuter? Taj OS mi je najnovji koji ovaj moj Retina iz 2013. može "progutati". Kako se svi razumijete u ove stvari više od mene, bio bih zahvalan!
  • cariblanco: Na kraju sam skužio koliko je sati, po svitanju...ono fakat čudno ?
  • cariblanco: Istina je da Paragvaj mjenja vrijeme koji je blizu, ali ja imam Argentinski sim :D
  • cariblanco: Sad na mobu s našim sim_om je 7.25 a na mobu s Argentinskim sim_om je 8.25 ! S tim da Argentina nema promjenu verbena ?
  • cariblanco: Jurors imam dilemma, koliko je sati ? koliko mi je poznato mi nismo premjenili vrijeme, mjenjamo ga sljedeći vikend
  • Zdravac: MKBHD pratim i ja, ok je lik, realno recenzira, ne sipa hvalospjeve
  • Kloba: Ma bez daljnjeg. Čovjek si je osigurao egzistenciju, pa i vrlo luksuzan stil života već sada. Ima video u kojem pokazuje svoj studio, linkao sam ga tu svojevremeno. Ma preludo. A tek onaj Mr. Beast? Taj živi u studiu. Opsjednut YT-om.
  • drlovric: Zaradio j eon puno vise na otm videu. Pogledaj samo broj pregleda :)
  • Kloba: NIsam ni ja znao. A šta ćeš, cijena napretka. Za šta je dao 40 somova, sliku CD-a i iTunesa... :)
  • Yonkis: Kloba, što nisi odmah rekao kako je završio unboxing i aktiviranje iPhonea :)
  • Kloba: MKBHD kupio originalni, nikada otvoreni first gen iPhone na aukciji u Chicagu za 32 tisuće dolara. Sa dostavom, porezima, i dodacima na sve ispalo ga je 40 tisuća. Video je tu: [link]
  • Yonkis: [link] - Justice Department sues Apple, alleging it illegally monopolized the smartphone market
  • Kloba: I ja brže na net, nađem video naslova 7 Ways To Fix PS5 Error Code CE-117773-6 :) I prvi "way2 mi pomogne, skužim da je do njih
  • Kloba: Uglavnom, kada sam htio skinuti save sa clouda PS Plua za Horizon 2, javi mi grešku Error Code CE-117773-6
  • Kloba: EON Premium sam uzeo, ne vjerujem koje sve kanale imam. Ruske, Ukrajinske, pa klasika CNN, BBC, Sky, ovo ono. Ali i puno iz regije
  • Kloba: Ma sve radi što se telemacha i EONA tiče. SONY nije radio, imao je problem kod njih. Sad je sve OK
  • drlovric: Kloba: I ja sam to dobio nedavno. Telemach Fiber Duo Premium nesto.... Kod mene sve radi odlicno.
  • Kloba: PS5, isprika...
  • Kloba: Prešao na Telemach EON TV. Uzeo Premium paket. Jako zadovoljan. I sada, hoću malo na PS%, kada ono, pao im server...
  • rusty: GRAVIS.DE je kapitulirao (od danas). Zatvaraju... :(
  • drlovric: Ja imam USA account za Apple jer bosanski niti ne postoji. Prodaju te iPhione a tjeraju te da odaberes drugu drzavu za nalog, i nikom nista.
  • drlovric: Zasto Turcin koji zivi ili radi u EU ili USA ne bi mogao placati Adobe pretplatu u svojoj zemlji? :)
  • drlovric: Ma sve je to siva zona i ljudi to koriste masovno. Ja sam godinama koristio indijski YT, nikada problema. Poceo sam placati bosanski samo raid glazbe. Jer ubijao me YT sa indijskim prijedlozima i artistima :) Sa $2.5 mi je pretplata skocila na 5 eura, al prezivio sam taj finacijski udarac :)
  • Zdravac: To nije uopće legalno. Za profesionalnu primjenu smatram da ipak treba kupiti i računati kao poslovni trošak.

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.20 Seconds

Provided by iJoomla SEO