iPhone Legal Unlock Request?
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

iPhone Legal Unlock Request?


29.11.2010 | 19:05
Već neko vrijeme čekam jedan iPhone 3G kojem je istekao T-Comov dvogodišnji ugovor. Prijatelj osim njega ima i 3GS i iPhone 4, tako da mu je ovaj stari ”viška”. Ja bih uzeo 3G, ali ga želim koristiti na drugoj mreži (VIP), tj. treba mi otključan. Čekao sam ovaj današnji Ultrasn0w Unlock, ali to mi se ne sviđa (stavljanje iPad 06.15.00 Firmware-a na iPhone, nemogućnost kasnijeg Restora, niti iTunes Upgrade-a itd.).
Znam da u Njemačkoj na zahtjev kupca T-Com šalje upit Apple-u i u istom danu se putem iTunesa dobiva legalni kod za otključavanje iPhone-a koji je stariji od 2 god, tj. u potpunosti je otplaćen, dakle u 100% je vlasništvu kupca.

Na prodajnom mjestu u Puli su mi rekli neka napravim ilegalni Unlock. Isto su mi rekli i telefonom iz Službe za korisnike?! Odnosno, kažu da je otključani iPhone u RH moguće imati samo ako ga se kupi za onih 8 i nešto tisuća Kn. Napominjem da je uređaj kroz dvije godine pretplate (i500) plaćen i puno više, no oni to ignoriraju.
Na kraju su mi rekli neka uputim službeni zahtjev / upit / protest ili što već, pa da će netko u T-Comu to razmotriti...

Pitanje je koliko ima takvih korisnika u RH? Ako bi se skupio jedan određeni broj, možda bi T-Com (kao i u Njemačkoj) popustio i otključavao iPhone na zahtjev. Tamo su u početku također odbijali, ali su poslije uvidjeli da im je to jeftinije nego loš image ili stotine i tisuće pravnih parnica koje bi možda izgubili.

Uostalom, naši korisnici ga ne moraju ga ni prodavati, ni JailBreakati, ni hakerski Unlockati, ako ne žele. Mogu ga i dalje koristiti kao do sad u T-Comovoj mreži, ali bi bilo lijepo vidjeti da je pri sljedećoj sinkronizacij s iTunesima uređaj tvornički otključan. Zar ne?

Dakle, što mislite i tko je ZA?
29.11.2010 | 19:35
Ja sam za. Ali nemam nažalost baš jasnu sliku o tome kakva je moja situacija. Imam naime iPhone kupljen preko firme po promotivnoj cijeni prilikom produljenja ugovora. Pretpostavljam da važi ista stvar. Kad istekne taj period produljenja ugovora morali bi odključati moj iphone (kao i još 10-tak kupljenih u firmi istom prilikom). U svakom slučaju još mi taj rok nije istekao pa mi ne vrijedi niti potezati to pitanje ali podržavam inicijativu da bi to moralo na taj način funkcionirati.

pozdrav
29.11.2010 | 20:21
I da se naplati nesto sitno bilo bi super, ali sumnjam.

Sretno
30.11.2010 | 00:08
Kada sam prije skoro dvije godine uzimao svoj 3G na ugovor pitao sam prodavača kako ide sa otključavanjem kada mi istekne ugovor i ja isplatim iPhone u potpunosti i postane moje vlasništvo. Nisam dobio nikakav suvisli odgovor, ali to pretpostavljam jer čovjek iza pulta jednostavno nije ni znao kako to ide.

Gledajući logično, nakon isteka ugovora i otplaćivanja mobitela, bilo bi normalno da operater otključa dotični uređaj na zahtjev njegovog vlasnika. No, da li je netko pročitao ugovor o pretplatničkom odnosu koji je potpisao i bilo gdje našao klauzulu koja spominje istek ugovora i otključavanje uređaja?

Što se samog otključavanja tiče, ne bi to tehnički trebao biti nikakav problem. T-Mobile pošalje Apple-u jedinstveni broj UDID iPhonea sa zahtjevom za otključavanje. Apple to zabilježi na svojim serverima i o tome obavijesti T-Mobile. T-Mobile nazove korisnika koji onda spoji svoj iPhone na iTunes i internet i za minut dva iPhone je otključan Tako to barem ide kad se iPhone plati u punoj cijeni.

Meni je ugovor upravo istekao pa ću možda već sutra ići sa njima vidjeti moje opcije. Doduše, ja sam ga u međuvremenu unlockao, ali svejedno ću provjeriti svoje opcije pa ću napisati ovdje u forumu
30.11.2010 | 00:14
Nije samo u Njemačkoj, u svim zapadnim državama je potpuno normalno da ti ga operater otključa ako to želiš nakon isteka ugovora. Dakle, vjerujem da će to i ovdje postati normalna praksa kada shvate da se time moraju pozabaviti i da se ne radi o par izoliranih slučajeva.
30.11.2010 | 00:45
@Sank: vjerujem da u ugovoru ne piše da će ga T-Com otključati nakon isteka tog ugovora. Isto tako vjerujem da ne piše ništa ni o doživotnoj zaključanosti, tako da tu ima prostora za neko pravno nadmudrivanje... U mnogim zemljama to nije ni potrebno jer ga operater na tvoj zahtjev sasvim cicilizirano otkluča. Kod nas bi, vjerojatno, trebalo zaprijetiti tužbom (i to ne pojedinačnom)...

Mislim da bi svi ljudi koji su ga pošteno platili i otplatili trebali imati Unlockan ne samo iPhone, nego i svaki drugi telefon. Kad budemo tako razmišljali, onda će i operateri to prihvatiti kao gotovu stvarnost i imat ćemo otplaćene = SIM free uređaje.
Dakle, zajedno smo jači
30.11.2010 | 01:50
@MacSlavko: ja sam spomenuo ugovor samo jer sam želio naglasiti da neće biti lako s obzirom na pravnu regulativu. Ono što nije spomenuto u ugovoru nije dakle određeno, pa samim time otvara vrata špekulaciji i različitom tumačenju. Mislim da nema ni smisla spominjati gdje smo?

No, naravno da to ne znači da se za svoja prava nećemo boriti! Evo, ja već sutra idem započeti boj i ulazim u prvu bitku, a i zanima me koje su mi opcije glede isteklog ugovora Budem navečer napisao prva iskustva ako preživim bitku
30.11.2010 | 02:02
Sank, možda naletiš na koga pametnog/normalnog pa ti to i naprave. Ja 3GS mislim pokloniti sinu koji ima 95, pa me isto zanima. Još mi je na 98, pa sam ga mislio ovih dana, kad se malo prašina slegne, napraviti JB i Unlock. Vjerovatno ću trebat pomoć, pa se još oglasim. Držim ti fige, za sut.. , danas zapravo. Bok !
30.11.2010 | 02:12
@jzelko: hvala na moralnoj podršci Za otključavanje 3GS sam pustio linkove na čarobnjake >>Ovdje<<. Prvo treba provjerit da li ima novi ili stari bootrom i zapisat koji je baseband firmware verzija i to je to. A sutra, tj. danas ćemo vidit di smo sa službenim otključavanjem.
30.11.2010 | 08:49
Kao prvo pozdrav, a onda da Vam svima iz prve ruke kažem moje iskustvo uvezi službenog unlock-a iPhone uređaja.

Dakle još prije dvije godine sam kupio iPhone 3G u i300 na 24 mjeseca. I ionako sam imao namjeru uzeti novi iPhone 4 i lijepo sam kontaktirao službu za korisnike.

Dakle pa krenimo.

Prvo sam ih pitao telefonom i jasno nitko nije zna što da mi kaže, pa sam išao koristiti e-mail. Dobio sam odgovor na moj upit u vezi otključavanja.

------------------------------------
Poštovani,

zahvaljujemo na Vašem e-mail upitu te Vam u nastavku dostavljamo odgovor.

Ovim putem Vas žalimo podsjetiti kako iPhone uređaji iz T-Mobile ponude kupljeni po posebnim uvjetima (povoljnijim cijenama) prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa ili produljenja pretplatničkog odnosa, te u Simpa paketima rade isključivo sa SIM karticom pokretne elektroničke komunikacijske mreže Hrvatskog Telekoma d.d. (T-Mobile HR mreže).

Također, nastavno na Vaš upit u vezi "koda za deblokiranje" mobilnog uređaja želimo Vas obavijestiti da nažalost ne raspolažemo traženim informacijama.

Ovim putem Vas srdačno pozdravljamo, a u slučaju da ćete imati dodatnih pitanja ili nejasnoća slobodno se obratite na istu e-mail adresu.

S poštovanjem

Voditelj u Sektoru za usluge privatnim korisnicima
Ivan Pavlić
--------------------------------------

Nakon toga su me posebno naljutili, pa sam krenuo tražiti informacije.

I kad sam došao do zanimljive informacije poslao ovaj mail.
---------------------------------------------

Tražeći informacije kod ostalih operatera u Europi koji prodaju iPhone primjetio da pružaju uslugu službenog otključavanja telefona nakon određenog vremena provedenog pod ugovornom obvezom.


Također išao sam tražiti informacije i na službenim stranicama proizvođača telefona Apple i došao do informacije koja kaže da Vi (T-mobile Hrvatska) pružate tu mogućnost. Za tu informaciju pogledajte ovaj link support.apple.com/kb/HT1937

Dakle smatram da ste mi dužni otključati uređaj nakon što prođe ugovorna obveza od 24 mjeseca. Jer po svim ovim podacima do kojih sam došao to mora biti omogućeno.

Također danas sam opet kontaktirao Vašu službu za korisnike i dobio informaciju da vršite službeno otključavanje jedino ako se uređaj kupi slobodno bez Simpe ili preplate. A mislim da to nema smisla. Jer uređaj koji se uzme na preplatu nakon što prođe vrijeme ugovorene preplate ostaje u vlasništvu preplatnika i on s njime ima pravo raditi što želi, a s time mislim da bi trebalo biti i omogućeno službeno otključavanje samog uređaja.

Jer na ovaj način, vi prisiljavate korisnika da koristi neslužbene metode (jailbreak + unlock) da dođe do istoga.

Stoga Vas molim da se izjasnite u vezi ovoga.
----------------------------------------------------

Nakon jedno tjedan dana čekanja.

Dobio sam sljedeći odgovor.

----------------------------------------

Poštovani gospodine Belašić,

zahvaljujemo na Vašem e-mail-u u vezi sa otključavanjem uređaja iPhone.

Ovim putem želimo Vas obavjestiti kako je u međuvremenu došlo do određenih promjena, te Vas stoga ljubazno molimo da se po isteku ugovorne obaveze za Vaš pretplatnički broj obratite u Vama najbliži T-Centar s navedenim upitom.

U nadi da smo Vam ovim odgovorom pružili potrebne informacije, srdačno Vas pozdravljamo.

Za sva dodatna pitanja budite slobodni kontaktirati nas na istu e-mail adresu ili na niže navedene kontakt brojeve.

S poštovanjem

Voditelj u Sektoru za usluge privatnim korisnicima
Ivan Pavlić

---------------------------------------------

I normalno čekao da dođe vrijeme isteka trajanja ugovora.

Prije toga sam uzeo iPhone 4 u Rijeci u poslovnici na Korzu i pitao ih u vezi toga, ali nisu imali pojma o tome i da se to ne može.

Dakle bližio se i taj dan kad ga je trebalo otključati.

Otišao sam u T-mobile u Tower Centar u popodnevnim satima i dao svoj zahtjev, prodavači su se malo čudili, ali predali zahtjev i u roku od 2 sata dobijem poziv od T-mobile službe da je moj iPhone 3G otključan. Jasno trebao sam im pokazati mail i sve, ali prošlo je.

E sad na moju žalost/sreću zabunom sam pošto i supruga ima iPhone 3G u svom uređaju imao onaj utor za SIM od supruge, pa je prodavačica u T-mobile dala krivi IMEI i serijski (jer piše na držaču SIM kartice) i eto otključali mi pogrešni telefon.

Onda sam te iste večeri otišao u T-mobile centar kraj starog kina, preko puta Erste Banke i dao novi zahtjev, mudro sam šutio da su pogriješili prije

I prodavačica to sve provela i sutra ujutro me zovu iz T-mobile službe da to nije moguće provesti za moj iPhone 3G i bome iskreno baš sam počeo vikati na njih.

Rekao sam da imam mail od njihova voditelja i da me ništa ne zanima i da to se riješi.

Nakon 4 sata zovu me iz Odjela za reklamacije i da je došlo do greške da sam dobio pogrešne informacije i da nije moguće otključati uređaj, ali pošto su meni tako rekli da će mi otključati.

I eto nakon puno živciranja, imam dva iPhone 3G uređaja koja su službeno otključana. Jedan slučajno, a jedan na zahtjev.



Da rezimiram.

Ispričavam se na ovako velikom i dugom tekstu. Ali morao sam to podijeliti s Vama jer zbilja nas kradu.

Ako vidite što kažu na službenoj APPLE stranici onda se ovi magarci toga trebaju pridržavati.

Eto moj prijedlog je da ih svi gnjavite na i prijetite u konačnici da će sve ovo završiti u novinama.

Pa možda i omoguće normalno otključavanje.

Eto svima želim sreću, ako mogu kako pomoći slobodno se javite.

Pozdrav
30.11.2010 | 09:30
@ viborb
Hvala na informaciji”
30.11.2010 | 10:03
@viborb: svaka čast i u pravo vrijeme, karma gore! Ispišem stranicu pa u T-Mobile po službeni unlock
30.11.2010 | 10:40
Sretno. Nadam se da će biti ok.

Ako ne borba.
30.11.2010 | 14:14
Ja ću sada zajašiti T-Mobile za ovo, a vama dostavljam prepisku vezanu uz otključavanje:
----
Poštovani g. Barković, (Sent: Tuesday, November 23, 2010 1:56 PM)
vezano na moje upite za raskidom Ugovora, te o uređajima tipa iPhone, interesira me ako ja otplatim sve penale, da li vi (T-Mobile) imate obvezu otključati sve te uređaje?
Kakva su moja prava po tom pitanju?
-
Poštovani gosp. Goršić, (On 23. stu. 2010., at 14:11, Valentina Klaić wrote:)
Otključavanje iPhone 4 može izvršiti jedino Apple ako je uređaj kupljen po punoj cijeni i to na način da se zahtjev pošalje u Apple s IMEI brojem uređaja i priloži se račun o kupljenom uređaju.
Nakon toga oni Vama ispostavljaju COD i preko iTunesa se vrši otključavanje uređaja.
Lijep pozdrav,
HRVATSKI TELEKOM d.d.
Valentina Klaić
-
Poštovana gđo. Klaić, (23. studenoga 2010. 14:42:44 GMT+0100)
to znači, da svi uređaji koji su kupljeni u T-Mobileu po povlaštenim (?!?!) cijenama i kada se isplate po isteku ugovora, svejedno ne mogu biti otključani!?!?
Malo mi je to nelogično, jer uređaj npr. od xxx,00 kn * 24 mjeseca * tarifa = XYZ, 00 kn, a samimi time je ispoštovan i ugovor i plaćeno sve unutar njega pa i sami uređaj. Po meni bi onda to trebalo ići na otključavanje.
Ili sam ja nešto krivo shvatio?
-
I pazite sad odgovora:
(23. studenoga 2010. 14:56:22 GMT+0100)
Poštovani,
Na žalost ne jer naši uređaji su codirani i ako se otključaju gube pravo na garanciju.
Lp,
HRVATSKI TELEKOM d.d.
Valentina Klaić
---


Evo, to su moja iskustva. Ja sad idem kopirati ovaj gore navedeni likn i nastaviti borbu dalje s njima...

Javim ako nešto saznam pametnog.
30.11.2010 | 14:28
Bio sam danas prije podne u T-Centru u Rijeci na Korzu. Ponio sam sa sobom račun i ugovor koji sam dobio kad sam kupio 3G sa tarifom i300, sam telefon te isprintanu Apple support stranicu na koju je link ostavio viborb.

Iskreno nisu mi radili nikakvih problema, osim što nisu bili sigurni da oni to rade, ali prezentacijom isprintane stranice odmah su mi napravili zhatijev za otključavanje Trebao im je IMEI broj i broj računa. I eto, sad čekam da me nazovu da mogu spojit svoj 3G na iTunes i otključat službeno

Onda sam pitao kakva mi je sada opcija za produljenje ugovora, pa s obzirom da sam u tom cetru već poznati iPhone lover , ponudili su mi iPhone 4 16Gb za 800 kn uz produžetak ugovora
I tako sam ja pristao na to i eto, riješio ja ženin rođendanski poklon

Web'n Walk SIM karticu su mi zamijenili za MicroSIM u roku dok si reko keks i to bez naknade, a i dobio sam plastični adapter da se može uložiti i u uređaj koji još uvijek prima samo SIM

I sve sam to obavio za manje od sat vremena. Bilo bi i brže, ali prvi put je nešto štekalo sa njihovom bazom podataka pa je ljubazna prodavačica morala ponoviti upis zahtijeva za otključavanje 3G-a.

Dakle, tko to kaže da T-Mobile nema iPhonea 4 na skladištu ?!?! Imaju, imaju, ali za sada još uvijek prednost imaju oni koji su se predbilježili ili mi poznati ljubitelji Apple proizvoda sa VIP statusom

Ah da, usput sam navratio i do VIP-ovog centra i pitao da li se može kod njih zamijeniti SIM za MicroSIM i dobio odgovor da može, da ih imaju i da to košta 50Kn!!!! osim ako se utvrdi da je SIM oštećen, a da nije korisnik kriv Netko je ovdje spominjao lopove?

Isto sam ih pitao kada će iPhone 4 stići u VIP, pa mi je odgovorila da će prvih mjeseci prednost imati oni koji su se predbilježili i da će ga dobiti samo u centru na Korzu. Nije mi baš znala reći kad će to početi, ali čini se tek za mjesec možda i dva.

Eto, viborb i ja smo otvorili sezonu otključavanja iPhonea službenim putem nakon isteka ugovora, a na vama je da sada tu praksu nastavite.
30.11.2010 | 14:40
...jedva cekam da istekne još ovih 15 mjeseci
30.11.2010 | 18:09
I dobro nitko ne govori da li je prošlo otključavanje, da li je T-mobile popustio pri pritisku.
30.11.2010 | 21:45
viborb je napisao:
I dobro nitko ne govori da li je prošlo otključavanje, da li je T-mobile popustio pri pritisku.


Mene su zvali negdje oko 16:30h sa 098 1550, ali se nisam mogao javiti. Sada prvo moram maknuti unlock i Jailbreak pa ću ga onda prijaviti na iTunes
30.11.2010 | 22:51
Čini se da će se borba morati nastaviti i da su i mene zvali da mi jave da se ne može službeno otključati. Neću odustati dok god na iTunesu ne napiše "Congratulations, your iPhone has been unlocked."
01.12.2010 | 01:54
Ja to obavio preko tulifona, T.Mob ali ne Hrvatski. Uzeo sam onda slicnu ponudu kao i Sank, a 3G prodao za 250€ te jos toliko nadoplatio za iPad.
01.12.2010 | 20:00
NenadX: Što si to obavio preko telefona (zar su ti ga otključali)? Nije hrvatski iPhone ili nije hrvatski T-Mobile pa su ti ga otključali negdje vani?
01.12.2010 | 20:43
Nije hrvatski iPhone, a nije niti T-Mob. (Nizozemska)
Korisnicka sluzba, ja njima rekao IMEI i moj user number, a oni meni: "aj ga restartaj" i to je bilo to...

Izbjegavaju da im radis guzvu u ducanu, ako nema potrebe...
03.12.2010 | 10:27
Sank: ima li šta novo?

Svi: možda možemo na iParty-ju složiti jednan zajednički zahtjev pa da ih čoporativno stisnemo?
07.12.2010 | 11:24
MacSlavko je napisao:
Sank: ima li šta novo?

Svi: možda možemo na iParty-ju složiti jednan zajednički zahtjev pa da ih čoporativno stisnemo?


Trenutno sam u idle modu zbog temperature i grlobolje, a inače mi je odbijen zahtjev. Ja dolazim na iParty pa se možemo tamo dogovoriti o daljnjoj akciji.
07.12.2010 | 12:12
Žao mi je kad se tako ponaša naš provider usluga. Baš loše.

Eto možda sad kad konkurencija pokuca na vrata, neke stvari se pokrenu.

Slažem se s time da treba pokrenuti neku peticiju ili jednostavno sve objaviti u novinama. Ako netko ima nekog dobrog novinara, rado ću mu dati materijale, pa da se objavi kako radi naš "dragi" T-mobile.

Pozdrav,
07.12.2010 | 13:51
Imamo mi na forumu jednog odlicnog novinara, ali on uskoro leti u svemir...
07.12.2010 | 15:07
Baš sam pitao u VIP-u i oni kažu da kod nas nema zakonske obaveze otključavanja telefona nakon isteka ugovorne obaveze. Kod njih se otključavanje nakn ugovorne obaveze plaća 488 kuna. (Plaćanje licence???) Nisu znali kako je to riješeno kod drugih operatera. Ali ako je pitanje licence, onda bi možda trebalo uputit upit u Apple.
19.12.2010 | 11:43
Evo kako to rade u Kanadi:

Rogers & Fido offering iPhone unlocks for 50$
23.12.2010 | 00:25
Pozdrav svima,
ja imam iphone 3g kojemu je istekao ugovor (19.12.), a prije dva mjeseca sam produžio ugovor i uzeo novi iphone 4. Svoj stari 3g sam dao ženi i sada bismo htjeli otključati 3g kako bi žena iskoristila vip-ovu akciju i uzela neku tarifu s internetom po vrlo povoljnoj cijeni.
I tako sam danas bio u t-com centru u Varaždinu. I naravno, dobio sam istu luđačku spiku kako se iphone otključava samo ako je za njega plaćena puna cijena. Popizdio sam doslovce i pokušao objasniti suludost takve računice. Nije pomoglo niti što sam im isprintao stranicu njemačkog t-coma gdje jasno stoji informacija da se svi mobiteli (pa tako i iphone) mogu besplatno otključati nakon isteka 24 mjeseci. Naravno, zahtjev se šalje internetom i nema potrebe dolaziti ni u kakav prodajni centar.
Djelatnik nije htio niti pogledati na isprintanu stranicu s Apple-ovog weba o mogućnosti otključavanja od strane operatera. Mislim, to puno i ne vrijedi jer t-com kod nas otključava, ali pod apsurdnim uvjetima.
Djelatnik je zaprimio moj zahtjev i unio ga u računalo i poslao nekamo, pitaj boga kamo. Ja bih sada trebao kao očekivati da me netko od njih kontaktira, a taj ako me i kontaktira, izbaljezgat će vjerojatno isto, da se može otključati samo ako je plaćena puna cijena.
Ne hebe njih puno ni to što sam im rekao da uvjeti otključavanja nisu nigdje navedeni na njihovoj web stranici niti je to pisalo na onom papiru koji se potpisuje kod sklapanja ugovora a u kojem nema nikakvih informacija o međusobnim odnosima dviju strana.

Pišem ovo jer bih poželio potaknuti sve korisnike iphone-a kojima ističe ugovor da odu u t-com centar i zatraže otključavanje. Možda se oni konačno pokrenu. Ovako, rade budale od nas i prodaju nam neke svoje interne dogovore, a ja jedino što mogu je žaliti se udruzi za zaštitu potrošača.

Možda nema kod nas zakonske obaveze da otključaju mobitel, ali je sramotno kako se ponašaju prema svojim korisnicima. Ja im mjesečno ostavljam na fiksni, flat adsl i iTarifu preko 600 kuna. Pa makar iz pristojnosti i kulantnosti bi mogli biti malo susretljiviji.
24.12.2010 | 12:44
Nastavak:
Danas su me zvali iz t-coma, javila se moja žena.
Uglavnom, oni ne otključavaju iphone osim one koji su kupljeni po punoj cijeni. Drugim riječima, svi koji smo kupili iphone, vječno smo vezani za njihovu mrežu.
To što piše na Appleovoj stranici njima ništa ne znači, to što su nekima otključali također. Pretpostavljam da je time priča završena i njih uopće ne tangira kako se njihov vlasnik ponaša u Njemačkoj. Dokle god mogu, oni će raditi po svome.
Moderatori: jupi, Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 sat, 45 minuta
  • tino1: Gjuro, bola, Mazlum i to s veliko "M".
  • Gjuroo: Možda "mamlaz"?
  • tino1: Mazlum- na Herceg- Bolansanski- Budala.
  • Yonkis: Mazlum - Mazlum (maẓlūm) is an Arabic term for "oppressed, ill-treated, injured, sinned-against" (the antonym being ẓālim "oppressor"; root ẓlm "to oppress";).
  • tino1: Riba! Vraćaj karmu! Ej ne ćeš se imat kamo vratit.
  • tino1: Ej ukinuo Mazlum Karmu!! Šta vam je odmah vraćaj karmu Riba!!
  • smayoo: :(
  • drpongrac23: Napustio nas je Ivan Piko Stančić. RIP
  • Borisone: Logika kaže da bi verzija trebala biti od godine u kojoj se izdaje. Ima smisla godina plus jedan jer u posljednjih nekoliko godina obećanja dolaze s bar nekoliko mjeseci odmaka (ili nikad).
  • Yonkis: iOS 26 u 2025? [link]
  • cariblanco: Riječani, hoće li Važ biti vaš ?
  • smayoo: @Yonkis, piši u forum, ovo će ti tu iscuriti
  • Yonkis: Članak je odličan.. dijelim ga okolo ostalim Appleovcima koji nikako da ovdje puste korjenje. :)
  • hal9000: @dpasaric: ako nekome i nije korisno, barem je zabavno i poučno.
  • Yonkis: Ne znam dal da otvaram temu, treba mi prijedlog neke app za skeniranje prostorije (sa namještajem) kako bih mogao lakše namjestiti prostoriju sa postojećim stanjem, neka LiDAR app?
  • dpasaric: Članak je "up", imate što za čitati, nadam se da će nekome biti korisno! :)
  • cariblanco: ok,ty za info
  • dpasaric: Ograničen je taj modul za ankete, imao sam isti problem, ali on nakon par dana zaboravi IP, pa se mogao dati drugi glas za one koji su imali više Macova.
  • dpasaric: Hvala, idem urediti tekst za zadnjim info, pa ide objava večeras! :)
  • dpasaric: Evo, imamo 1.000!
  • cariblanco: glasao, fali još jedan glas do tisuće ;)
  • cariblanco: Zašto nema mogućnosti za više opcija kod glasanja u anketi ? Koristim mini i mac book pro, skoro podjednako....i sad ti glasaj
  • dpasaric: Članak će biti analiza postojećeg i preporuke za kupce polovnih, mislim da će biti vrlo korisno - i da, ima dosta iznenađenja!
  • dpasaric: Hvala svima!
  • drlovric: Imas pravi workstation kojeg mozes i ponijeti kad zatreba. Sta drugo traziti od racunala.
  • drlovric: Jbt ja kontao 50% nas ima MBP sa M, kad one single digit :) Nisam uopce ni razmisljao kupiti neki drugi stroj ikada :)
  • JOHN: Upravo kliknuo :)
  • dpasaric: Molim one koji još nisu dali glas u anketi koji Mac (ili PC) koriste, da daju glas! Spreman je članak sa zanimljivom analizom, ali moram imati uzorak od 1.000 glasova. Hvala! :)
  • smayoo: @drpongrac23, imamo nešto zajedničko. Ja isto volim piti vino. :D
  • smayoo: Pretpostavljam da će nas Riba ili Davor informirati o tome.
  • drpongrac23: Zašto se na forumu odjednom ne vidi karma od korisnika?
  • JOHN: Al ću recimo navijat za repku
  • JOHN: Ma nisam ja tražio neko logično objašnjenje niti ga baš očekujem od fanova. Jednostavno sam samo iznio svoje mišljenje
  • drpongrac23: Ja volim obrezivat i špricat trsje, i na kraju piti vino!!!
  • drlovric: Neko voli lov, neko pecanje, neko kafane, neko kazan da pece rakiju, neko voli utakmice....u cemu je problem? Neka svako radi u zivotu sta ga veseli :)
  • cariblanco: Ulovit će te kad ostariš, onda se možeš vaditi na staračko ludilo :D
  • JOHN: onda kad još vidim kad se pošoraju radi toga. Nisam kužio ji kad samo bio jako mlad, a ni sada kada sam mlad :)
  • JOHN: Nikad neću shvatit tu opsjednutost prema navijanju za klubove. Još kad vidim koju sumu zarađuju ti gonjači lopte, dodatno mi pozli i obezvrijedi sve intelektualno sto postoji na ovoj kugli. Ajd još za repku donekle mogu shvatit, događa se povremeno, ali taj svakodnevni fanatizam za domaćom i stranom ligom…..jbg :)
  • drlovric: Svakako klubu treba cestitati. Ljudi rasprodal sve igrace i uzeli prvenstvo. Poslovna magija :) U igri su i za drugi trofej, ali mislim da je to dogovoreno da ne osvoje. Vidjet cemo za par dana... A mi Hajdukvoci cemo (opet) do godine slaviti :)
  • smayoo: Čestitke treneru i igračima, ponajprije! :)
  • cariblanco: Zasluženo Rijeka, čestitke i od mene...s malim buđetom, lupili su šamar onima koji nemilice troše
  • cariblanco: KREPAT MA NE MOLAT
  • Gjuroo: Čestitke navijačima Rijeke na osvajanju lige.
  • smayoo: I znamo gdje živiš! :D
  • Yonkis: zašto?! jer smo sekta :)
  • VanjusOS: zašto se ne može imati oboje
  • VanjusOS: haha, pa šta vam je ljudi
  • FiFi: @VanjusOS Isssss, pa nisam lud (ROFL)
  • drpongrac23: @VanjusOS - odmah izmoliti 12 oćenaša i moliti za pokoru!!!
  • VanjusOS: nisam mislio virtualne windows 11, već preko dual boota...

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

jmirakul, Riba, tino1, Anonimci (572)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.29 Seconds

Provided by iJoomla SEO