iPhone Legal Unlock Request?
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

iPhone Legal Unlock Request?


24.12.2010 | 13:25
mojkarma je napisao:

Uglavnom, oni ne otključavaju iphone osim one koji su kupljeni po punoj cijeni.


A ovaj kupljen na ugovornu obvezu od 24mj nije placen punu cijenu? Pa cak i vise.
24.12.2010 | 14:29
Obožavam internet stranice većine ovih kompanija, sve možeš naći osim jedne e-mail adrese za podršku. Da li je možda neko od jabučara bio bolje sreće i posjeduje jednu takvu adresu, jer bih htio pitati Appleovce neka pitanja, a ne da mi se baš trošit na telefonski poziv nakon kojeg ionako opet nemam mikakvog dokaza, a niti slati obično pismo.

Ja ću nastaviti tražiti, ali ako ima kakva dobra duša da mi predloži neku e-mail adresu od Apple supporta ako ju zna bio bih vječito zahvalan.
24.12.2010 | 16:27
Mislim da je traženje Apple-ovog emaila, a posebno vezano uz ovu temu u potpunosti gubljenje vremena. U našoj zemlji support za iphone vodi t-com. A to u prijevodu znači, da supporta jednostavno nema. Ja sam prije dva tjedna t-com pitao kako da zamijenim bateriju u starom iphone 3g (onom istom za koji tražim otključavanje) i nisu mi uopće znali odgovoriti. Jednostavno, dok je pod garancijom, oni bi ga valjda zamijenili novim, a izvan garancije nemaju pojma niti su pripremljeni na takve upite.
Kratko rečeno, radi se o svinjariji koju si t-com može priuštiti jer zakonski štošta kod nas uopće nije regulirano.
24.12.2010 | 17:36
Istina je da su naši operatori totalno u banani što se tiče podrške korisnicima, ne samo kad je iPhone u pitanju nego i za mnoge druge stvari. Razloga za to je više, ali mogu se svesti na samo jedno, a to je smanjenje troškova, što s druge strane povlači manjak dovoljno obrazovanih djelatnika, a i ovi koji tamo rade imaju slabe plaće te normalno da nisu zainteresirani.

Pitanje je zapravo što je Hrevatski ogranak Dojče Telekoma potpisao sa Appleom, ali s obzirom da se ne radi o Hrvatskoj tvrtki, nego stranoj možda se odgovor na to pitanje može dobiti izvan naših granica?

Naravno, bez obzira na sve to, s obzirom na stanje u našoj zemlji, a pri tom najviše mislim na pravosuđe, nema nekog normalnog rješenja na vidiku, osim individualnog rješavanja prijetnjama i nasiljem nad inače nedužnim i u isto vrijeme neinformiranim djelatnicima Hrvatskog Telecoma.

Što se tiče Appleovog maila, da, možda je uzaludan pokušaj, no svejedno ni ovi domaći pokušaji ne daju puno više nade, pa želim pokušati. Iskreno, ne očekujem neku reakciju, niti odgovor, ali mislim da ću u isto vrijeme pisati stranim i domaćim novinama pa ako stvar postane javna možda ipak... Naravno, takvo nešto iziskuje vremena jer prvo treba sakupiti dovoljno informacija.
24.12.2010 | 22:18
Uvjeravali ste me da je otkljucavanje u diy reziji legalno. Sad se trazi legalno otkljucavanje. Kako sad to?
25.12.2010 | 17:43
Otključavanje je ilegalno. Jailbreak je legalan.
25.12.2010 | 22:11
GANDALf je napisao:
Otključavanje je ilegalno. Jailbreak je legalan.


I sada se zapravo pravno zapetljavamo da se više ne zna tko pije a tko plaća.
Dakle, primjerice Nijemac svoj iphone nakon 24 mjeseca može sasvim legalno otključati i tako da zahtjev pošalje iz fotelje dnevne sobe preko t-comove web stranice. Legalno.

A Hrvat do navedene informacije na početku potpisivanja ugovora prije dvije godine uopće nije mogao doći jer mu nitko nije znao reči što će se oni dosjetiti i sada su se dosjetili da uskraćuju unlock osim za one koji zu uređaje kupili po punoj cijeni.
Ukratko, ne vjerujem da je više od dvoje, troje ljudi kupilo uređaj u t-comu bez tarife i po punoj cijeni. I zato se t-com izvlaći i kao nudi legalni unlock, ali samo za određenu vrstu klijenata, za koju pretpostavljam da i ne postoji.

Dakle, legalno otključavanje nije uopće moguće. I sad je pitanje, koje zakonodavstvo vrijedi? Da li ono Apple-ovo koje kaže da se ne smiju raditi softverske preinake, pa unatoč činjenici da meni netko trajno brani da potpuno samostalno raspolažem svojim vlasništvom? Ili vrijedi naše zakonodavstvo, koje pravno ne regulira status mobilnog uređaja nakon isteka ugovora ili određenog vremenskog perioda?
Ne postoji nikakav dokument na webstranici hrvatskog telekoma koji ulazi u navedeno pitanje. Nema informacije. Ja kao klijent dobivam samo usmenu informaciju. Nisam se na žalost sjetio pismeno tražiti da ne mogu otključati svoj iphone.
Čak, ako bi se i tako moglo pravno tumačiti, ja ću se mirne savjesti poslužiti Hebrangovom floskulom kako nikad nije lagao, ali je ponekad govorio neistinu.
I u tom ću smislu dati svoj iphone na softversko otključavanje drugim kanalima.
25.12.2010 | 22:59
Ja ću prvo svima postaviti jedno jednostavno pitanje:

Da li ima itko da je uzeo iPhone na tarifu, a onda tu karticu stavio sa strane i koristio neku drugu SIM karticu? Dakle, da nije koristio minute, SMSove i mobilne podatke uključene u tu tarifu?
03.01.2011 | 13:13
Mislim da bi ovu situaciju trebao sagledati nekakav pravnik ili još bolje odvjetnik, jer naš T-mobile očito otključava nakon isteka ugovorne obveze (imamo konkretne slučajeve) a otključava i po kupovini aparata po punoj cijeni. Dakle, oni sami sebi skaču u usta a korisnici bi to trebali trpjeti.

Možda nebi bilo loše obavijestiti sve vaše prijatelje koji imaju iPhone 3G i kojima je istekla ugovorna obaveza da pošalju mailom zahtjev za službeno otključavanje makar ne htjeli otići sa T-mobile mreže, pa ako se skupi određena masa mailova i nezadovoljnih ljudi, možda ovima dođe iz guzice do glave da bi ipak trebali službeno otključavat po isteku ugovorne obveze.
03.01.2011 | 19:51
mojkarma je napisao:
GANDALf je napisao:
Otključavanje je ilegalno. Jailbreak je legalan.


I sada se zapravo pravno zapetljavamo da se više ne zna tko pije a tko plaća.
Dakle, primjerice Nijemac svoj iphone nakon 24 mjeseca može sasvim legalno otključati i tako da zahtjev pošalje iz fotelje dnevne sobe preko t-comove web stranice. Legalno.

A Hrvat do navedene informacije na početku potpisivanja ugovora prije dvije godine uopće nije mogao doći jer mu nitko nije znao reči što će se oni dosjetiti i sada su se dosjetili da uskraćuju unlock osim za one koji zu uređaje kupili po punoj cijeni.
Ukratko, ne vjerujem da je više od dvoje, troje ljudi kupilo uređaj u t-comu bez tarife i po punoj cijeni. I zato se t-com izvlaći i kao nudi legalni unlock, ali samo za određenu vrstu klijenata, za koju pretpostavljam da i ne postoji.
<snip>


Malo pojašnjenje je očito potrebno: otključavanje na neki drugi način osim preko operatera/Applea, je ilegalno. Bilo kakav jailbreak je legalan.

To što se naši operateri prave blesavi je problem.
06.01.2011 | 19:15
Evo i meni odgovora od gospodina Pavlića:

Poštovani gospodine T...,

zahvaljujemo na Vašem prigovoru te Vam u nastavku dostavljamo odgovor.

Ovim putem želimo Vas obavijestiti da uređaji iz T-Mobile ponude rade isključivo sa T-Mobile SIM karticama, što je i navedeno u svim publikacijama. T-Mobile ne nudi uslugu otključavanja uređaja iz ponude, niti nakon isteka ugovorne obaveze od 24 mjeseca. Želimo Vam napomenuti da nismo u mogućnosti komentirati postupke prema drugim korisnicima iz naše mreže, kao i usluge koje nude drugi operatori.

Budući da trenutno ne nudimo gore navedenu uslugu, nažalost, nismo u mogućnosti udovoljiti Vašem zahtjevu.

Unaprijed zahvaljujemo na razumijevanju te Vas srdačno pozdravljamo.

S poštovanjem

Voditelj u Sektoru za usluge privatnim korisnicima

Ivan Pavlić


Ovo što Pavlić navodi da ne može komentirati postupke prema drugim korisnicima se odnosi na moj mail u kojem sam ih upozorio da su već otključavali nekome mobitel. Pa s obzirom da mu je jasno da je uprskao, onda se skriva iza ovakvih komentara.
  • sany
  • Posjetitelj
06.01.2011 | 22:28
da razjasnim, sve je legalno sto nije zabranjeno... razmislite o tome prije nego se itko zali da netko nesto i negdje krsi. to su temelji svake pravne drzave. To Vam je kao da ste pojeli citavu juhu pa se zalili da je preslana:) kada ste kupovali telefon, slozili ste se sa tim uvjetima. tada ga niste trebali kupiti! sada naknadno raznim prislama se sluzite da naknadno nekoga "natjerate" promjeniti te iste uvjete:) ne budite djeca:)
pouka: nemoj kupovati nesto sa cime se ne slazes ili zauvijek suti;)

lp
07.01.2011 | 01:11
Samo kratko pitanjce, da li je netko u uvjetima koje je potpisivao za tarifu koju je uzimao uz iPhone igdje vidio ista vezano uz otključavanje uređaja nakon isteka ugovora?
Ja nisam a pročitao sam kompletne uvjete korištenja tarife.
S obzirom na to mislim da bi bilo uredu da sam određujem kako i s kojim operaterom ću koristiti uređaj koji je moje vlasništvo.

Eto, samo moje mišljenje.
  • sany
  • Posjetitelj
07.01.2011 | 01:24
velejaj je napisao:
Samo kratko pitanjce, da li je netko u uvjetima koje je potpisivao za tarifu koju je uzimao uz iPhone igdje vidio ista vezano uz otključavanje uređaja nakon isteka ugovora?
Ja nisam a pročitao sam kompletne uvjete korištenja tarife.
S obzirom na to mislim da bi bilo uredu da sam određujem kako i s kojim operaterom ću koristiti uređaj koji je moje vlasništvo.

Eto, samo moje mišljenje.


ma slazem se ja sa tobom da bi to bilo posteno, ali to nema veze sa postenjem vec sa profitom. ako to nije zabranjeno onda je razumno da ce ici na povecanje zarade time sto ce se potruditi zadrzati te u mrezi. ne slazes li se? u Italiji je to recimo zabranjeno, kod nas nije.. no to se ne moze promjeniti na nacin da to ja zazelim. uostalom siguran sam da nisi nigdje niti vidio u uvjetima da se oni opbvezuju maknuti kod? necu vise nista komentirati jer me moderatori vec hoce brisati:)))
  • sany
  • Posjetitelj
07.01.2011 | 01:39
Sank je napisao:
Istina je da su naši operatori totalno u banani što se tiče podrške korisnicima, ne samo kad je iPhone u pitanju nego i za mnoge druge stvari. Razloga za to je više, ali mogu se svesti na samo jedno, a to je smanjenje troškova, što s druge strane povlači manjak dovoljno obrazovanih djelatnika, a i ovi koji tamo rade imaju slabe plaće te normalno da nisu zainteresirani.

Pitanje je zapravo što je Hrevatski ogranak Dojče Telekoma potpisao sa Appleom, ali s obzirom da se ne radi o Hrvatskoj tvrtki, nego stranoj možda se odgovor na to pitanje može dobiti izvan naših granica?

Naravno, bez obzira na sve to, s obzirom na stanje u našoj zemlji, a pri tom najviše mislim na pravosuđe, nema nekog normalnog rješenja na vidiku, osim individualnog rješavanja prijetnjama i nasiljem nad inače nedužnim i u isto vrijeme neinformiranim djelatnicima Hrvatskog Telecoma.

Što se tiče Appleovog maila, da, možda je uzaludan pokušaj, no svejedno ni ovi domaći pokušaji ne daju puno više nade, pa želim pokušati. Iskreno, ne očekujem neku reakciju, niti odgovor, ali mislim da ću u isto vrijeme pisati stranim i domaćim novinama pa ako stvar postane javna možda ipak... Naravno, takvo nešto iziskuje vremena jer prvo treba sakupiti dovoljno informacija.


zanimljivo:) ti to pozivas na linc?
  • sany
  • Posjetitelj
07.01.2011 | 01:54
mojkarma je napisao:
GANDALf je napisao:
Otključavanje je ilegalno. Jailbreak je legalan.


I sada se zapravo pravno zapetljavamo da se više ne zna tko pije a tko plaća.
Dakle, primjerice Nijemac svoj iphone nakon 24 mjeseca može sasvim legalno otključati i tako da zahtjev pošalje iz fotelje dnevne sobe preko t-comove web stranice. Legalno.

A Hrvat do navedene informacije na početku potpisivanja ugovora prije dvije godine uopće nije mogao doći jer mu nitko nije znao reči što će se oni dosjetiti i sada su se dosjetili da uskraćuju unlock osim za one koji zu uređaje kupili po punoj cijeni.
Ukratko, ne vjerujem da je više od dvoje, troje ljudi kupilo uređaj u t-comu bez tarife i po punoj cijeni. I zato se t-com izvlaći i kao nudi legalni unlock, ali samo za određenu vrstu klijenata, za koju pretpostavljam da i ne postoji.

Dakle, legalno otključavanje nije uopće moguće. I sad je pitanje, koje zakonodavstvo vrijedi? Da li ono Apple-ovo koje kaže da se ne smiju raditi softverske preinake, pa unatoč činjenici da meni netko trajno brani da potpuno samostalno raspolažem svojim vlasništvom? Ili vrijedi naše zakonodavstvo, koje pravno ne regulira status mobilnog uređaja nakon isteka ugovora ili određenog vremenskog perioda?
Ne postoji nikakav dokument na webstranici hrvatskog telekoma koji ulazi u navedeno pitanje. Nema informacije. Ja kao klijent dobivam samo usmenu informaciju. Nisam se na žalost sjetio pismeno tražiti da ne mogu otključati svoj iphone.
Čak, ako bi se i tako moglo pravno tumačiti, ja ću se mirne savjesti poslužiti Hebrangovom floskulom kako nikad nije lagao, ali je ponekad govorio neistinu.
I u tom ću smislu dati svoj iphone na softversko otključavanje drugim kanalima.



kod "pravog" otkljucavanja se ne dira u softver vec se upisuje trajni NCK kod kao sto se upisuje pin. ovo neko polurijesenje koje se radi na iphonu se moze nazvati diranje u softver a i nije trajno otljucavanje. sa druge strane, legalno je staviti custom firmware kao sto umjesto windowsa mozete staviti linux, ako me kuzite?
zato vam je ta prica i diranja u sofware li, la pa se lome koplja i u zakonodavstvu. no to nekada nije dowoljno da zakon propise i nerazumnu stvar (citaj porez na prazan medij ili ti zamp) pa time citom pretpostavkom donesu odluku. ako se vec zalazete da je nelegalno da t-com nece otkljucati mob jer ste vi njegovim vlasnikom, onda tom linijom se trebate sloziti da stavljanje custom firmware-a je isto stvar vlasnista.
kao sto sam windows mogu sloziti (sa legalnim programima) i instalirati word, photoshop... i napraviti backup (custom os), tako bi se trebalo moci i sa os-om samog mobitela...
07.01.2011 | 02:10
sany je napisao:
da razjasnim, sve je legalno sto nije zabranjeno... razmislite o tome prije nego se itko zali da netko nesto i negdje krsi. to su temelji svake pravne drzave. To Vam je kao da ste pojeli citavu juhu pa se zalili da je preslana:) kada ste kupovali telefon, slozili ste se sa tim uvjetima. tada ga niste trebali kupiti! sada naknadno raznim prislama se sluzite da naknadno nekoga "natjerate" promjeniti te iste uvjete:) ne budite djeca:)
pouka: nemoj kupovati nesto sa cime se ne slazes ili zauvijek suti;)

lp


Uh čovječe, ti si sad pobrkao sve i svašta. Ajde polako za tebe:
1. Nigdje u nikakvim uvjetima ne piše da uređaj ostaje trajno zaključan na t-com mrežu.
2. Jedinu informaciju pruža Appleova stranica koja navodi da hrvatski t-com Omogućava legalni unlock.
3. Hrvatski t-com jednom korisniku otključa iPhone a onda se predomisli i drugima više ne želi.

Koja od ove tri iznesene tvrdnje ti nije jasna?
20.01.2011 | 00:31
Carrier offers
authorized unlocking1

1. May include an additional fee or requirement. Contact carrier for more information.


I ja imam 3G, nazalost i ta Apple stranica daje sve u T-Mobile ruke.
20.01.2011 | 02:17
ljudi moji, ako su vam ugovori sa t-mobileom istekli, možete isti uređaj otključati kao i nijemci. recimo moj 3g je kupljen već jako davno ovdje u hrvatskoj na ugovor u t-centru.
Sasvim sam ga jednostavno otključao na sljedećem linku
t-mobile-simlockportal.arvato-services-mocom.com/PUBSILO/ (istina bog trebat će vam malo znanja njemačkog, ali samo malo)
Nakon što prođu 24 sata jednostavno odete na iTunes i uređaj je otključan.
Sasvim sam siguran da naši t-comovci to rade preko ove konzole.

Za moj iphone 4 kupljen 29.12.2010. ovaj link gore kaže da ga mogu otključati 02.01.2012.
20.01.2011 | 10:51
evo kakko to rade holandjani.prije dva dana je t-mobile otkljucao sve iphone-e u holandiji koji su kupljeni kod njih.razlog je sto sada mozes kupiti iphone kod drugih operatera i nije bilo vise razloga za zakljucavanjem.ja sam svoj iphone star 5 mjeseci otkljucao juce.a do prije dva dana si ga mogao otkljucati uz doplatu koja pocinje od 120€ ako ces ga odmah otkljucati kad je kupljen i svaka tri mjeseca cijena pada do besplatnog otkljucavanja poslije godinu dana koristenja.
20.01.2011 | 11:59
Hackerivs je napisao:
ljudi moji, ako su vam ugovori sa t-mobileom istekli, možete isti uređaj otključati kao i nijemci. recimo moj 3g je kupljen već jako davno ovdje u hrvatskoj na ugovor u t-centru.
...

Bilo bi lijepo od tebe ako biš mogao opisati postupak i dati koji prijevod za nas koji njemačkim baš ne baratamo. Ja sam ipak probao i koristio prijevod od google prevodioca koji iskreno i nije baš neka prevelika pomoć, ali ipak bolje išta nego ništa.

Dakle na kartici "Auftragseingabe" sam upisao svoj IMEI broj, onda me je pitalo za Prezime, Ime i nekakav kao "callback broj" za koji sam ja upisao tel. broj i na kraju cijele priče mi je napisalo ovo:

Die Daten wurden NICHT erfolgreich übermittelt.
Ihr Gerät wurde bereits an Apple zur Entsperrung gemeldet.
Melden Sie sich einfach an in Itunes, wenn Apple Ihren Auftrag bearbeitet hat - dies ist in der Regel 48 Stunden nach dem wir den Ihren Auftrag weitergeleitet haben. Gehen Sie wie folgt vor, um Ihr I-Phone zu entsperren:

1. iPhone mit iTunes verbinden (mit eingelegter T-Mobile SIM-Karte, Fremdnetzkarte oder ohne SIM)
2. Wiederherstellung starten (iPhone auf Werkseinstellung zurücksetzen)
3. Das iPhone wurde entsperrt

Kako je Googleov prevodioc stvarno jadan, zamolio bih nekog tko je dobar u njemačkom da mi barem ukratko prevede ili napiše da li mi je zahtijev prihvaćen ili nije. Hvala.
20.01.2011 | 12:11
ako se vec u HR moze iphone kupiti preko vip-a , ne vidim razloga zasto bi t-mobile pravio frku oko otkljucavanja.vise nema razloga za to.
20.01.2011 | 12:20
Sank je napisao:
Hackerivs je napisao:
ljudi moji, ako su vam ugovori sa t-mobileom istekli, možete isti uređaj otključati kao i nijemci. recimo moj 3g je kupljen već jako davno ovdje u hrvatskoj na ugovor u t-centru.
...

Bilo bi lijepo od tebe ako biš mogao opisati postupak i dati koji prijevod za nas koji njemačkim baš ne baratamo. Ja sam ipak probao i koristio prijevod od google prevodioca koji iskreno i nije baš neka prevelika pomoć, ali ipak bolje išta nego ništa.

Dakle na kartici "Auftragseingabe" sam upisao svoj IMEI broj, onda me je pitalo za Prezime, Ime i nekakav kao "callback broj" za koji sam ja upisao tel. broj i na kraju cijele priče mi je napisalo ovo:

Die Daten wurden NICHT erfolgreich übermittelt.
Ihr Gerät wurde bereits an Apple zur Entsperrung gemeldet.
Melden Sie sich einfach an in Itunes, wenn Apple Ihren Auftrag bearbeitet hat - dies ist in der Regel 48 Stunden nach dem wir den Ihren Auftrag weitergeleitet haben. Gehen Sie wie folgt vor, um Ihr I-Phone zu entsperren:

1. iPhone mit iTunes verbinden (mit eingelegter T-Mobile SIM-Karte, Fremdnetzkarte oder ohne SIM)
2. Wiederherstellung starten (iPhone auf Werkseinstellung zurücksetzen)
3. Das iPhone wurde entsperrt

Kako je Googleov prevodioc stvarno jadan, zamolio bih nekog tko je dobar u njemačkom da mi barem ukratko prevede ili napiše da li mi je zahtijev prihvaćen ili nije. Hvala.



Dakle ja sam živio 6 godina u njemačkoj pa ću ti prevest:

Vaši podaci NISU uspješno proslijeđeni.
Vaš je uređaj kod Apllea već prijavljen na otključavanje ( da nisi 2 puta stisno, pa već jesu proslijedili? )
Uđite jednostavno na iTunes, kada Apple obradi Vaš nalog, otprilike 48 sati nakon proslijeđenja Vašeg naloga. Otključajte uređaj na sljedeći način:

1. povezati iphone sa itunesom (sa umetnutom t-mobile ili tuđom karticom, a može i bez kartice)
2. pokrenuti RESTORE
3. iphone je otključan.
20.01.2011 | 12:45
Hvala ti Hackervis!

Nisam dva puta kliknuo (barem mislim ) , ali sam jednom službeno preko našeg T-Mobilea tražio otključavanje i ljubazna prodavačica jest proslijedila zahtjev. No, isti dan su mi telefonski javili da ne mogu izvršiti moj zahtijev za otključavanjem jer da to oni ne rade?! Ja nisam kasnije više pokušavao spajati iPhone 3G na iTunes. Sada sam probao, ali nije prošlo. No, dobro, probat ću opet za dva dana pa ćemo vidjeti, nadam se da će raditi. Svakako javim rezultat.
20.01.2011 | 13:00
Meni je sa ovim prošlo na iphoneu kupljenom ovdje kod nas.
20.01.2011 | 13:13
Gdje mogu naći koji mi je IMEI ?
20.01.2011 | 13:36
I ja sam sada pokušao i isto tako dobio obavijest da podatci nisu uspješno proslijeđeni.
U nastavku piše da je uređaj već proslijeđen Appleu na otključavanje.
Pitam se da li do toga možda dolazi zato što navodimo hrvatski pozivni broj pa su oni to u međuvremenu skužili. Ne bih nikako htio navoditi neke krive brojeve.
Bilo bi dobro da nam Hackerivs kaže koji je kontakt broj utipkao.
U nastavku poruke jednostavno piše da uređaj treba prijaviti na itunes te pokrenuti restore ali nakon što se dobije povratna informacija od Apple-a.
Možda su u međuvremenu skužili i prekinuli ovu mogućnost.
20.01.2011 | 13:39
Pod Settings - General - About (pred kraj imaš polje IMEI)
20.01.2011 | 16:37
Iskreno, ne sjećam se koji sam kontakt broj upisao.
Ako mislite da vas netko blokira, spojite se na VPN u njemačkoj i utipkate broj mobitela recimo u obliku 01512 XXXX XXX i probajte šta će vam onda reći.
23.02.2011 | 17:05
mojkarma kaže:
I ja sam sada pokušao i isto tako dobio obavijest da podatci nisu uspješno proslijeđeni.
U nastavku piše da je uređaj već proslijeđen Appleu na otključavanje.
Pitam se da li do toga možda dolazi zato što navodimo hrvatski pozivni broj pa su oni to u međuvremenu skužili. Ne bih nikako htio navoditi neke krive brojeve.
Bilo bi dobro da nam Hackerivs kaže koji je kontakt broj utipkao.
U nastavku poruke jednostavno piše da uređaj treba prijaviti na itunes te pokrenuti restore ali nakon što se dobije povratna informacija od Apple-a.
Možda su u međuvremenu skužili i prekinuli ovu mogućnost.

LP svima !!
Slucajno sam naletio na ovau temu koja i mene jako interesira pa sam odma poslao imei i broj telefona.
Dobio isti ovaj gore odgovor pa me sad zanima jel vama to prošlo s obzirom da se radilo prije mjesec dana.Vec bi trebao doći odgovor,ako nije valda ni nece
Moderatori: jupi, Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 dan, 4 sati
  • drpongrac23: Davno sam vozio "kockicu"
  • drpongrac23: @Yonkis - Kakav BMW - Uskoro kupujem za sebe Citrć Berlingo, jbg, godine...
  • drpongrac23: A zamjena ekrana preko 500 EUR!
  • drpongrac23: WTF?!? Ušle mi neke "bubice" u ekran na MBA M1. Totalni hit!!! 3 kom. BUBA ŠVABE!!!
  • Yonkis: Drpongrac23: a M5? Ne mislim na BMW.
  • drpongrac23: Preko 30 god. vjerni Apple korisnik - sada je vrijeme da zahvalim svima, ali Apple u mojim očima više nije što je nekad bio.
  • drpongrac23: Ovaj novi MacOS - bye, bye Apple!!! Ćesme od svega!
  • drpongrac23: PC za 400 EUR iz Pevexa žvače taj prastari MacPro za gablec :)
  • drpongrac23: U PC svijetu je DDR5 RAM polako standard - o čemu vi pričate?!?
  • BigMac: i ja kažem, prvo bolja pasta, nego zadnji put, i nižaa temperatura, očito prvi put nisam dobro stegao hladnjake, pa su procesori radili na nižem taktu :(
  • dpasaric: Odlično! :)
  • BigMac: Promjenio pastu na starom mac pro, osvježenje ....
  • smayoo: plus je sigurno problematičan, ali nije jedini
  • dpasaric: Više sam zaboravio koji su sve znakovi u pitanju, ali u tome je stvar.
  • dpasaric: I meni se često dogodi na nešto napišem i samo PUF!
  • dpasaric: Jura, na Vikalici se "progutaju" neki komentari jer postoje neki karakteri koje modul Vikalice ne podnosi i onda to sve samo ode u crnu rupu!
  • jura22: Mozda nezasitan?
  • VanjusOS: evo ja sam isprobao i radi! na A1 je moguće sa fizičke SIM prebaciti se na e-SIM na samom telefonu..
  • Borisone: Jer je gladan!
  • jura22: Zasto Jabucnjak guta komentare?
  • smayoo: :D
  • Borisone: Kako prebacuješ eSIM između moba za koji žena smije i za koji ne smije znat?
  • VanjusOS: ali bravo drlovric, nekad su najjednostavnija rješenje i najbolja!
  • VanjusOS: hahaha, problem je što imam službenu SIM karticu, pa ako mi se sjebe moram tražiti od firme da mi šalju novu...
  • drlovric: Pa probas i samo ce ti se kazati jbt. Sta je najgore sto se moze dogoditi? :)
  • VanjusOS: pitam da li je to itko isprobao?
  • VanjusOS: u iphoneu sa fizičkom sim karticom se pojavila opcija da se prebaci ta fizička sim u e-sim
  • VanjusOS: niste me shvatili, očito
  • miomika: na A1 ti samo pošalju na mail/sms ili putem aplikacije Moj A1 i to je to
  • rusty: Prije jedno 3 godine na Tmobile. u 22h navečer putem supporta jer se u protivnom trebalo ići u poslovnicu
  • VanjusOS: da li je netko isprobao funkciju konvertiranja SIM u e-SIM, i na kojoj mreži?
  • ZoPaj: ha ha, nisu li usbC isforsirali upravo radi štednji na punjačima:)
  • dpasaric: I bez punjača... :(
  • Borisone: Danas najavljeni novi iPad Pro, Vision Pro i MacBook Pro 14-inch. Sve s M5 procesorima (bez Pro i Max varijanti).
  • Air: Veliko priznanje Fedora našem Filipoviću - pozvao ga je na boksački meč.
  • Air: Taj pc laptop je imao cijenu cca 800 eura što nije malo
  • Air: Mislio sam da su se malo pomakli u tom smjeru, ali jok
  • Air: trackpad je... hm...
  • Bertone: Rekao sam ti da je kvaliteta izrade loša, ali sam CPU je brži od CPU-a iz MBP 2014/2015,... stavi na njega LinuxMint pa ćeš vidjeti da nije spor ;)
  • Air: Moj MBP 2014 je ferari / Bentley za usporedbu...
  • Air: Moj utisaK da sam ga platio 100-150 eura plakao bi što nisam dao još 150 za MBP 2014 - 2016 godište.
  • Air: Samo da javim, na kraju sam dobio laptop od frenda. Nije htio čuti za nikakve pare. Skro smo se posvađali ali eto pametniji popušta ;)
  • hal9000: Steve Jobs, vrati se! Sve ti je oprošteno! [link]
  • hal9000: Kakva pizdarija: [link]
  • drpongrac23: Meni onaj sa uzorkom krzna leoparda
  • hal9000: @Bertone: Da, jedan od najdražih Wallpapera ikad.
  • Bertone: 5k [link] i 6k [link]
  • Bertone: ... kojeg rado koristim
  • Bertone: Na stranu sad brzina i ispeglenost OS-a ali mom oku je najljepši i najugodniji bio Mac OS X 10.4 Tiger, a nativni Aqua wallpaper mi je i dan danas jedan od nesmetajućih wallpapera.
  • Air: RIP otišao je i HALID...

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.30 Seconds

Provided by iJoomla SEO