24.01.2020 | 19:13
Slično kao i u temi o bankama. Još da otvorimo i jednu o osiguravajućim društvima pa smo kompletni.
Oko A1 nije tako jednostavno prosuditi jer svoju indolenciju i aroganciju skrivaju iza dobrih (u smislu podrške korisnicima) firmi koje su kupili, kao što su B-net i Metronet. Ja sam s metronetom jako zadovoljan. Iznimno. Reakcija na mail je u prosjeku ispod 30 min, a kontakt osoba koju imam tamo mi se uvijek javi na telefon, ili vrati poziv u par minuta.
Međutim, čim nešto ima veze s gazda-firmom, odmah zasmrdi.
Neka iskustva od ranije (bio sam korisnik vipneta od 2000. do 2015. godine, najprije privatni Vip.me, pa poslovni iz jedne, pa iz druge firme, 3 bolne godine i kućni korisnik Vip homeboxa, u vrijeme kad su tek ponudili tu uslugu, i jedno 3-4 godine korisnik VipTV kad je Vip kupio DigiTV):
- čekanje na javljanje telefonske podrške, nikad kraće od 20 minuta, a apsolutni rekord je sat i petnaest minuta cca. Dovezao sam se čekajući od križanja Savske i Prisavlja u Zagrebu do odmorišta u Ravnoj gori.
- tzv. “Flat” data promet u pislovnoj tarifi koji uspori na neupitrebljivu brzinu nakon 1GB
- dobijem poruku da sam skoro potrošio taj “flat”, a bitno mi je (uploadam čuda fotografija i diktafonskih zapisa kolegi na server dok se vozim od jednog do drugog objekta) - nazovem kolegicu i ona ODMAH naklika dodatni 1GB, ali uzalud. Brzina svejedno prdne. Zovem korisničku podršku, čekam na javljanje koliko traje vožnja od Šimuna do Žigljena, čekanje trajekta, plovidba do Prizne, vožnja do Stinice, čekanje trajekta, plovidba do Mišnjaka, vožnja do Raba, traženje parkiranja, manje par minuta. Prebacuju me naprijed-natrag jedno 7-8 puta i na kraju mi žena kaže “Ahaaaa! Ali ne možete to PRIJE nego vam padne brzina. Morate čekati da vam padne brzina pa onda tek zatražiti dodatni 1GB!”