Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


16.09.2024 | 13:16
Jednom sam dobio set felgi s nekim "eco" gumama i nakon prvog proklizavanja sam ih trenutno skinuo i prodao za siću nekom sirotanu koji je morao imati ok gume da prođe tehnički.

Računaj da ti je i sasvim mali sudar naprijed zbog proklizavanja barem 1.000 eura štete, pa računaj isplati li se rizik.
16.09.2024 | 15:07
Ja kada sam kupio Peugoet 3008, auto je bio star neke 2.5 godine. Na njemu su bile tvornicke gume, cjelogodisnje. Mislim Michelin, ali nisam 100% siguran.

Ajme majko katastrofe. Doduse dobio sam ih potrosene, pa je to dodatni faktor da budu tako lose.

Kupio sam dva seta guma, zimske i ljetne. Prepakiram ih na 18" alu felge i nemam problema nikakvih.

Obicno imam dva seta felgi, pa mijenjam cijele kotace ali eto kod ovog auta to nije slucaj.

Gume i kocnice su valjda zadnja stavka na kojoj bi trebali stedjeti...
16.09.2024 | 15:12
Bertone kaže:

Auto je novi, to je tvornička ugradnja tak da nisam imao što pitati/birati, po suhom su još OK (iako su znale malo cviliti po velikim vrućinama ali barem auto nije htio bokom iz zavoja,... međutim ovo po kiši je strašno.

Sad sam u nedoumici, staviti na felge cjelogodišnje ili ići kupiti zimske+felge+senzori pa onda dogodine zamijeniti ove Eco ljetne nečim normalnim.


Prije 25g mi je auto došao na Michelin Energy (Golf IV) i nakon toga, kod svake kupovine auta pitam s kakvim gumama ih isporučuju. Pa bi rekli, ide to, to i to pa budu fini i meni auto dođe na Contiju

Recimo, kad je žena uzimala Mazdu, nije bilo nikakve opcije, rekli su da sve dolaze na Bridgestopneu i tako je bilo.

Za zimu i ljeto najbolje imati odvojeni set, za ljeto kakve hoćeš, za zimu najmanja raspoloživa dimenzija.
16.09.2024 | 15:36
Kako sam već napisao, Continental Ecocontact 6 je ista kakica kao i ovaj Bridgestone Turanza Eco tak da nije bitno što ti isporuče ovu ili onu marku gume, bitno je koji model gume ti isporuče.
16.09.2024 | 15:57
Bertone kaže:
Kako sam već napisao, Continental Ecocontact 6 je ista kakica kao i ovaj Bridgestone Turanza Eco tak da nije bitno što ti isporuče ovu ili onu marku gume, bitno je koji model gume ti isporuče.


Nisam pisao dovoljno precizno

Bilo je 3x na ContiPremiumcontact. Jednom sam dobio Sportcontact i zadnje je bilo na PZero, te su bile daleko slabije i nakon dvije sezone zamijenjene za PilotSport 5.
16.09.2024 | 21:10
Evo da prijavim da unatoc mom skepticizmu bolt extractor zaista radi, zagrizao je i nije pustao!

P_20240915_111007.jpg
16.09.2024 | 22:21
korisnik kaže:
Bilo je 3x na ContiPremiumcontact. Jednom sam dobio Sportcontact i zadnje je bilo na PZero, te su bile daleko slabije i nakon dvije sezone zamijenjene za PilotSport 5.


Pirelli P Zero ili P Zero Nero? Razlika nije mala, imao samo svega, ali ove zadnje P Zero su vrhunske gume, meni možda draže i od Pilotica, mada nisam imao ovu zadnju generaciju.

Evo, neka moja novija iskustva:

Achilles ATR Sport: prolazne su po suhom ako vozite neki vulgaris auto. Po mokrom su smrtonosne. Toliko su tvrde da vjerojatno traju godinama, ali držanje je loše. No, najgora stvar su mjehuri koji se pojavljuju svuda, pa čak i na samom gaznom sloju. Izbjeći po svaku cijenu.

Dayton, D320: Talijanska guma izrađena po Firestone licenci gume identične oznake D320. Srednja klasa s odličnim odnosom cijena/dobiveno.

Nexen N'Fera SU1: moj pobjednik u klasi touring gume u smislu cijena/dobiveno, ima sve testove kao gume iz premium segmenta, ali po cijeni srednje klase, izmijenio sam 4 seta.

Nexen N8000: sportska guma, za sada trajnije od Toyo, a imaju slično ponašanje i istu cijenu. Ne mogu raditi direktnu usporedbu jer se auto drugačije ponaša zbog špere koju nisam imao za vrijeme Toyo i Yokohame.

Pireli P Zero Nero: izvrsna guma korektne cijene. Izdrži do 25.000 km, vrhunska po suhom i vrlo sigurna po kiši. Promijenio sam 4 seta. Topla preporuka ako tražite dobru touring gumu.

Pirelli P Zero: spada među najbolje što industrija nudi, vrhunska guma, malo skuplja, ali vrijedi, pogotovo ako "angažirano" vozite.

Toyo Proxes T1R, vrhunska guma po suhom, odlična po kiši, nažalost daleko premekana, katastrofalno brzo se troši, moje su bile gotovo potpuno uništene nakon 5.000 km. Ne preporučujem osim ako ne vozite vrlo ležerno.

Yokohama Parada S2, luda guma, street race klasa, vrhunsko držanje, po kiši ipak mrvu opreznije. Vrlo glasna kada ostari. Izdrži 10.000 km huliganske vožnje. Debelo preskupa i bez obzira na top performanse ne vrijedi svoje cijene. Danas ima boljih guma, izbjegnite.
16.09.2024 | 22:49
Čitam i zaključujem kako to definitivno nisu gume za moj stil vožnje (max 10 km/h preko ograničenja, po mokroj nepoznatoj cesti možda i 10 km/h ispod ograničenja, osobito ako imam putnike na stražnjem sjedalu).
17.09.2024 | 08:10
Gume su nešto, na čemu nikad nisam štedio. Odmah poslije faksa, dok sam još vozio stojadina, vulkanizer me ubjedjivao, da nema smisla stavljat ovakve gume na taj krš. Ne sječam se više, koje su to gume bile tada, ali cijelu zimu sam uživao. Uf, to su bila vremena, kad se nismo opterećivali kaznama...
17.09.2024 | 20:24
Jel ima netko Continental AllSeasonContact 2, ako da kako ste zadovoljni?
17.09.2024 | 20:31
Bertone kaže:
Jel ima netko Continental AllSeasonContact 2, ako da kako ste zadovoljni?


Imao sam Continental Sport Contact 2, bile su tihe i vrlo solidne, dobre po kiši. Jedina zamjerka mi je bila što su nekako gušile feedback s ceste, više su za ugodnu vožnju nego za divljanje.
17.09.2024 | 21:50
Nije to ista vrsta guma, ove kaj sam pitao su cjelogodišnje, ove tvoje ljetne ... kaj se tiče divljanja, ne trebaju mi gume za divljanje jer sa dvije tone nemreš divljati trebaju mi gume kaj će predvidljivo držati cestu +/- 10-15 km/h od ograničenja i da izdrže tri godine (cca 15k km godišnje).
18.09.2024 | 06:07
Bertone kaže:
Nije to ista vrsta guma, ove kaj sam pitao su cjelogodišnje, ove tvoje ljetne ... kaj se tiče divljanja, ne trebaju mi gume za divljanje jer sa dvije tone nemreš divljati trebaju mi gume kaj će predvidljivo držati cestu +/- 10-15 km/h od ograničenja i da izdrže tri godine (cca 15k km godišnje).


Ne da nije ista guma, nego je razlika kao s gumom i i bez nje.
Cijelo godišnje gume su dobre, pogotovo za naše područje i ako si malo na putu a po nesigurnom vremenu možeš odustati od vožnje. Continental je izvrsna guma, ali se brzo troši.
Vi svi pričate da vam ne trebaju neke dobre jer, eto ne divljate. Po našim uvjetima i raznim slojevima asfalta, dovoljno da jedna guma od četiri ne hvata i one ostale tri moraju izdržati isto toliko kao da ga dereš od k..ca cijelu magistralu. A vjerujte mi to se može doživjeti i sa 30km/h.
Kad kupujem gume uvijek gledam da stane što brže kad stanem punim u kočnicu, da je što tiša i da je Run and Flett, pokazalo se da mi Run and Flatt traju najmanje 5000 duže. A to da mi daje feedback ceste, u autima današnjice je to toliko izamortizirano ili elektronski izračunano i potisnuto da ti treba puknuti guma da se sjetiš da si na cesti.

A to dali su po suhom, po mokrom dobre je bez veze, jer jedno i drugo ne mogu bit. Po aquaplaningu letiš ako si brži od 140 pa da su ti čarobne gume, a kad se voziš po magistrali možeš računati 4 godišnja doba u jednom satu, pa ti vidi. Najbolja guma je lijepo vrijeme a za sve ostalo trebaš iskustvo i ili muda.
18.09.2024 | 06:59
Bertone kaže:
Nije to ista vrsta guma, ove kaj sam pitao su cjelogodišnje, ove tvoje ljetne ... kaj se tiče divljanja, ne trebaju mi gume za divljanje jer sa dvije tone nemreš divljati trebaju mi gume kaj će predvidljivo držati cestu +/- 10-15 km/h od ograničenja i da izdrže tri godine (cca 15k km godišnje).


Ja već godinama koristim samo Goodyear (Efficient grip performance, Ultra Grip 9, Eagle F1 assymetric 6). Gume su odlične po kiši, dovoljno dugo (po)traju i vrlo dobre po suhom. Precizne na volanu, na kočenju vrlo solidne.
Cijena je kao i sve drugo u premium razredu (osim Michelina i Continentala koji su pravilu skuplji).
18.09.2024 | 07:00
tino1 kaže:
Po aquaplaningu letiš ako si brži od 140 pa da su ti čarobne gume, a kad se voziš po magistrali možeš računati 4 godišnja doba u jednom satu, pa ti vidi. Najbolja guma je lijepo vrijeme a za sve ostalo trebaš iskustvo i ili muda.


To vi na kvarvagenima bez ovjesa...
18.09.2024 | 08:10
dpasaric kaže:
korisnik kaže:
Bilo je 3x na ContiPremiumcontact. Jednom sam dobio Sportcontact i zadnje je bilo na PZero, te su bile daleko slabije i nakon dvije sezone zamijenjene za PilotSport 5.


Pirelli P Zero ili P Zero Nero? Razlika nije mala, imao samo svega, ali ove zadnje P Zero su vrhunske gume, meni možda draže i od Pilotica, mada nisam imao ovu zadnju generaciju.


Moja greška, BMW mi je došao na P7 cinturato, jako loše na kiši, slabije od bilo čega što sam vozio nakon tog nesretnog Michelin Energy.

Lotus mi je došao na PZero Nero i isto je loša guma za kišu, vjerojatno dodatno naglašeno nepostojanjem ABS-a i minimalnim opterećenjem prednje osovine. To planiram zamijeniti, jedino će biti problem naći adekvatnu gumu u dimenziji 195/60/16, više manje sve što se nudi je za laka dostavna vozila
18.09.2024 | 09:41
Djuro genijalac kaže:
Bertone kaže:
Nije to ista vrsta guma, ove kaj sam pitao su cjelogodišnje, ove tvoje ljetne ... kaj se tiče divljanja, ne trebaju mi gume za divljanje jer sa dvije tone nemreš divljati trebaju mi gume kaj će predvidljivo držati cestu +/- 10-15 km/h od ograničenja i da izdrže tri godine (cca 15k km godišnje).


Ja već godinama koristim samo Goodyear (Efficient grip performance, Ultra Grip 9, Eagle F1 assymetric 6). Gume su odlične po kiši, dovoljno dugo (po)traju i vrlo dobre po suhom. Precizne na volanu, na kočenju vrlo solidne.
Cijena je kao i sve drugo u premium razredu (osim Michelina i Continentala koji su pravilu skuplji).


Nju sad imam na Golfu. Super guma. Malo osjetljivija na izlizani bijeli asfalt, ali sve u svemu briše ko gumica. Nju ne bi stavio na auto sa zadnjim pogonom, išlo bi mi na živce da stalno moram paziti da ne zaškripi pri kretanju ali i tu bi bila bolja od puno njih u premium segmentu.
18.09.2024 | 09:48
korisnik kaže:
dpasaric kaže:
korisnik kaže:
Bilo je 3x na ContiPremiumcontact. Jednom sam dobio Sportcontact i zadnje je bilo na PZero, te su bile daleko slabije i nakon dvije sezone zamijenjene za PilotSport 5.


Pirelli P Zero ili P Zero Nero? Razlika nije mala, imao samo svega, ali ove zadnje P Zero su vrhunske gume, meni možda draže i od Pilotica, mada nisam imao ovu zadnju generaciju.


Moja greška, BMW mi je došao na P7 cinturato, jako loše na kiši, slabije od bilo čega što sam vozio nakon tog nesretnog Michelin Energy.

Lotus mi je došao na PZero Nero i isto je loša guma za kišu, vjerojatno dodatno naglašeno nepostojanjem ABS-a i minimalnim opterećenjem prednje osovine. To planiram zamijeniti, jedino će biti problem naći adekvatnu gumu u dimenziji 195/60/16, više manje sve što se nudi je za laka dostavna vozila
www.reifen.com/de-de/auto/reifen/dimensi...0,140,988,70,6,44452
19.09.2024 | 12:46
tino1 kaže:
To planiram zamijeniti, jedino će biti problem naći adekvatnu gumu u dimenziji 195/60/16, više manje sve što se nudi je za laka dostavna vozila
www.reifen.com/de-de/auto/reifen/dimensi...0,140,988,70,6,44452[/quote]

To ti i kažem - EcoContact, EfficientGrip, Cinturato P1

Sad vidim da sam i tu tipfeler imao - 195/50/16 su, ali izbor je identičan. Vidim po internetu da ljudi stavljaju 205/45/16, u toj dimenziji već ima solidnih guma tipa Pilot Sport i Premium Contact.
20.09.2024 | 19:28
Ispričavam se na upadici. Između humora i auta, ipak sam odabrao postati ovdje
22.09.2024 | 08:24
Kakav si to auto entuzijast ako za nedjeljno dobro jutro ne skineš vrata?

AlfaGTdoordown.jpg
22.09.2024 | 08:46
smayoo kaže:
Ispričavam se na upadici. Između humora i auta, ipak sam odabrao postati ovdje


Aj da doživim da je i Smayoo postao YT video.
Ali di si ove našao, ne vjerujem...
22.09.2024 | 09:09
Poslao mi bratić.
22.09.2024 | 09:11
dpasaric kaže:
Kakav si to auto entuzijast ako za nedjeljno dobro jutro ne skineš vrata?

AlfaGTdoordown.jpg


Ja kad bi svoja skinuo, vjerojatno ih više nikad nitko ne bi uspio vratiti na mjesto.
22.09.2024 | 09:54
dpasaric kaže:
Kakav si to auto entuzijast ako za nedjeljno dobro jutro ne skineš vrata?


Razlog? Prozor ne ide dolje ili se ne vraća? Ovo su dugačka i teška vrata, nadam se da imaš dizalicu (krokodilku), dasku colericu dugačku barem pola metra i dovoljno krpa da vrata podložiš ispod ruba kad ih budeš vraćao natrag. Puno lakše je dizalicom pomicati vrata gore dolje dok ih ne pritegneš i ne narihtaš opet luftove, nego držati (ne pitaj me kako znam )
22.09.2024 | 16:25
Imam veliku dizalicu krokodilku, ali nije bila potrebna - dvojica skinu vrata u trenu, cijela operacija je trajala 15 minuta s podešavanjem, još najviše vremena je tražilo ubosti ispravno sigurnosni lock za konektor elektrike.

Vrata smo skinuli jer nije bilo sasvim jasno što se dogodilo i gdje je nastao "luft", je li samo nešto odvijeno ili je došlo do zamora materijala i nešto se savinulo - što nakon 20 godina i moje angažirane vožnje ne bi bilo čudno. Inače, moja druga Alfa, GTV, je kruća od GT jer je zamišljena i kao Spider, a nju sam uspio savinuti u zavoju čak i s prednjim Novitec strut-barom, pa sam zato ekstra paranoičan.

Na kraju je ispalo da je strukturno sve ok, samo se gornji nosač odvinuo i nakon pritezanja sve je opet savršeno leglo na mjesto.

Problem je dolazio malo po malo tijekom mjesec dana, nisam prvo niti išao za tim jer je samo prozor zapinjao malo pri vrhu, a shvatio da sam nešto ne štima tek kada mi je senzor zatvaranja vrata javio da nisu zatvorena, pa mi je to bio znak za uzbunu.
28.09.2024 | 10:12
Evo, samo da vam prijavim potrošnju 20 godina starog dizela od 150 ks, relacija Rijeka - Split - Rijeka, 712 km, s nešto gradske vožnje po Kaštelima, Primoštenu i Zadru: 4,7 litara! Tank izdrži 1.000 km.

Jako zadovoljan s toliko starim autom!
28.09.2024 | 10:47
Opet si vozio angažirano , da nisi bilo bi to pola litre - litru manje
28.09.2024 | 11:23
dpasaric kaže:
Evo, samo da vam prijavim potrošnju 20 godina starog dizela od 150 ks, relacija Rijeka - Split - Rijeka, 712 km, s nešto gradske vožnje po Kaštelima, Primoštenu i Zadru: 4,7 litara! Tank izdrži 1.000 km.

Jako zadovoljan s toliko starim autom!


A što ne bi bio?! Kaj mu fali? Samo budi oprezan kod Alfinih podataka s trip computera; mi smo ustanovili da lažu (na manje). Naime, ispostavilo se, da kad god auto stoji, a motor radi, da on ne obračunava potrošnju, nego samo u vožnji. Jedini egzaktan podatak je bilo koliko si natočio i koliko si km napravio...

No, ako nisi imao ništa grada, onda bi ovo trebalo biti tu negdje
28.09.2024 | 14:49
Tužan dan bio 19. ovog mjeseca. Tko zna - zna....

WhatsAppImage2024-09-28at14.52.22.jpeg
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 2 dana, 21 sati
  • Air: Taj pc laptop je imao cijenu cca 800 eura što nije malo
  • Air: Mislio sam da su se malo pomakli u tom smjeru, ali jok
  • Air: trackpad je... hm...
  • Bertone: Rekao sam ti da je kvaliteta izrade loša, ali sam CPU je brži od CPU-a iz MBP 2014/2015,... stavi na njega LinuxMint pa ćeš vidjeti da nije spor ;)
  • Air: Moj MBP 2014 je ferari / Bentley za usporedbu...
  • Air: Moj utisaK da sam ga platio 100-150 eura plakao bi što nisam dao još 150 za MBP 2014 - 2016 godište.
  • Air: Samo da javim, na kraju sam dobio laptop od frenda. Nije htio čuti za nikakve pare. Skro smo se posvađali ali eto pametniji popušta ;)
  • hal9000: Steve Jobs, vrati se! Sve ti je oprošteno! [link]
  • hal9000: Kakva pizdarija: [link]
  • drpongrac23: Meni onaj sa uzorkom krzna leoparda
  • hal9000: @Bertone: Da, jedan od najdražih Wallpapera ikad.
  • Bertone: 5k [link] i 6k [link]
  • Bertone: ... kojeg rado koristim
  • Bertone: Na stranu sad brzina i ispeglenost OS-a ali mom oku je najljepši i najugodniji bio Mac OS X 10.4 Tiger, a nativni Aqua wallpaper mi je i dan danas jedan od nesmetajućih wallpapera.
  • Air: RIP otišao je i HALID...
  • drlovric: Ja nekako vjerujem da ovo nije bilo jos uvijek ni planirano, vec su to sfusali na brzinu da izadje prije vremena. Cisto da malo zamaskiraju AI blazamu. Da se pise o necemu drugome. NIkakvu konkretnu vrijednost korisnici nisu dobili ovom promjenom.
  • CoffeePod: @drlovric Malo je reć da su se za*ebali. Prezentacija na WWDC je izgledalja lijepo, ali to su bili cherry pickani trenutci, i sve je bilo uvećano. Liquid Glass ne funkcionira dobro na našim malim ekranima.
  • CoffeePod: @hal9000 Probao ga na M2 Airu od djevojke, jer se njoj svidio dizajn sučelja. Ukratko, laptop je vidno usporio sa animacijama, performanse su zagušene. Stvarno je istina da treba pričekati tek idući release kada se ovako velike promjene naprave. Što se mene tiče, svi xOS26 su i dalje Beta.
  • hal9000: @Yonkis: :D :D :D
  • drlovric: .1 bete vec doziraju transparentnost. Skontali su da su na puno mjesta pretjerali, pa se to sada mijenja sa frosty staklom :)
  • Yonkis: hal9000: pretvorio sam se u uho
  • hal9000: Novi dizajn novog MacOS-a je TRAGEDIJA!
  • CoffeePod: Samo se sjetim njegove izjave "We don't ship junk!"
  • CoffeePod: Mene iskreno zanima reakcija Jobs na Tahoe26 i novi iOS26. Znam da je samo volio "lickable" user interface ali ovo izgleda toliko cartoony i bloated da se izgubio premium look.
  • hal9000: Ako ne revolucionaran (a siguran sam da bi ih bilo), što god da je, bilo bi bez kompromisa i jednostavno radilo bez je*emti.
  • VanjusOS: sve nas zanima što bi bilo da je još poživio... da li bismo imali još koji revolucionarni proizvod? ja sam uvjeren da bismo imali i više od jednog..
  • hal9000: @VanjusOS: Ah, kad se sjetim Jobs-a i kako je dobro vodio Apple, dođe mi da sada zaplačem. Kako u zezanciji znam reći: "Steve Jobs, vrati se! Sve ti je oprošteno!"
  • VanjusOS: jučer bila godišnjica Jobsove smrti - zar nitko nije se sjetio toga?
  • dpasaric: Vidim da vam treba više ljubavi, pa nešto s puno pozitive... :)
  • dpasaric: Novi članak na naslovnici! :)
  • drlovric: Ako imamo nekog vlasnika pausalnog obrta, molim da mi se javi. Hvala.
  • Bertone: Sad sam zbunjen, toliko da sam išao googlati da li se što promijenilo oko pojma "tašt", ali kako nije, ne razumijem pitanje ili zašto si došao do takvog zaključka :/
  • drpongrac23: @Bertone- Zašto si pun taštine?!?!
  • Tito: Baš gleado prošli tjedan u Kinoteci
  • Yonkis: [link] ako niste gledali u kinu (Art Kinu) onda morate pogledati na HRT2, večeras, rekao bih da je must-see za sve koji su iz Rijeke
  • Bertone: I tako se od pitanja da li djetetu (za koje ne znamo koliko ima godina) isplati uzeti laptop, došli smo do čiji je ve*i :D
  • jura22: Naveo primjer. Postoje i editori za jednanzbe na macOS-u.
  • smayoo: Pages koristi standardni LaTeX za jednadžbe, kao i LibreOffice (LO ima još i neki legacy sistem od OpenOfficea), a MS Office koristi svoj neki vrlo nepraktičan sistem, oduvijek. Tko piše puno jednadžbi u svojim tekstovima, nauči se LaTeXu jako brzo i puno je brži i efikasniji nego s MSO, na bilo kojoj platformi.
  • jura22: Za unijeti jednandžbu u Pages treba naučiti prohgramirati.
  • jura22: MSO na macOS-u ne radi kao na WIN. Recimo Mail Merge je neupotrebljiv ako ima iole više slogova. Kao tekst procesor je OK, ali je i Pages isto OK.
  • drlovric: Ako bas hoces Air, instaliraj Parallels i opet vrti nativnu verziju Win Office paketa. Radi to dobro.
  • drlovric: Autori MS Office za Win i Mac nisu nikada otisli niti na team building, a kamoli radili skupa. Ta dva proizvoda nemaju zive veze jedan s drugim :)
  • Bertone: Kako to? Pa rekao si da MacOS bolje koristi hardverske resurse :P
  • drpongrac23: @Bertone - evo vidiš, baš suprotno. MS Office na PC-u radi daleko brže i uglađenije nego na Mac-u. Baš si fulao od prve :)
  • Yonkis: jer jabučnjak nije optimiziran ;/
  • ping: Zašto na iPadu ne mogu skrolat u vikalici?
  • Bertone: Imaš pravo, M$ Office na PC-u i W11 piše što korisnik stisne na tipkovnici, dok na MBP i MacOS-u isti taj office radi na misli korisnika :D
  • drpongrac23: Mješate RAM i takt CPU na PC-u i na Mac-u. Dva potpuno različita OS-a koji iskoristavaju resurse na potpuno drugačiji način. Mac je Mac, a PCje PC.
  • Bertone: ??
  • drpongrac23: Mješate RAM 8

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.66 Seconds

Provided by iJoomla SEO