Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


04.02.2023 | 19:52
Znam to, pitaj me i kako. Posebna pohvala BMW-u sto su eliminirali otvor s gornje strane koji je inace predvidjen za ulijevanje fluida pri zamjeni, tako da se isti mora ubrizgavati s donje strane pod pritiskom.
04.02.2023 | 21:39
Koji Automatski ili duplo kvačilo?
04.02.2023 | 21:42
Klasični automatik s planetarnim ozubljenjem i pretvornikom okretnog momenta.

DCT je konstrukcijski identičan ručnom mjenjaču
04.02.2023 | 21:49
Djuro genijalac kaže:
Klasični automatik s planetarnim ozubljenjem i pretvornikom okretnog momenta.

DCT je konstrukcijski identičan ručnom mjenjaču


Ulje se mora mijenjati! Egal BMW.
04.02.2023 | 22:15
Ja mislim da ti nije pametno da se ufuraš u polovnog BMW-a, ja bi prije gledao nešto iz VW-a, ako ti se Švapčad sviđa.
Ako ne onda Toyota i ideš u penziju skupa s autom. Pogotovo s tom malom kilometražom koju praviš.
I to samo s DSG ili kako se to zvalo u drugih.
Automatik na tim kratkim relacijama problemi, dok se ulje u mjenjaču zagrije ti si već na semaforu i staješ, i to po relaciji 5 puta. A kuglice u Steuereinheit koturaju li se koturaju.
Kako su se uništavali s Mercedesima E klase i Webasto, Webasto bi namjestili da im zagrije auto. Webasto bi zagrijao vodu u motoru i s tim unutrašnjost. Kad guzonja onda sjedne pa po gasu. Motor ko mačkica ne čuješ ga, a getriba hladna.

Tako da, nemoj molim te.
05.02.2023 | 08:21
Riba kaže:
Znam to, pitaj me i kako. Posebna pohvala BMW-u sto su eliminirali otvor s gornje strane koji je inace predvidjen za ulijevanje fluida pri zamjeni, tako da se isti mora ubrizgavati s donje strane pod pritiskom.


Jedino što mi pada na pamet kao neko dugoročno 'rješenje' je neizravan pritisak na BMW. Njih, jasno, BK. Ali, kad bi se uspjela globalno zakotrljati priča da su to ZF-ovi mjenjači koji rikavaju (ergo, smeća su), vjerujem da bi došao trenutak kad bi ZF morao stati u zaštitu sebe i branda. Ili na finjaka da BMW-u NALOŽI da to ne govore više, ili da javno obznani da se mjenjači koriste SUPROTNO preporuci proizvođača.

Da, znam, francuska sobarica, naiva, Dudek itd...
05.02.2023 | 09:22
Djuro genijalac kaže:
vicko kaže:
Eto ga vraže, ipak smo završili na turbini


Pa jesmo, ali ne u smislu zamjene, nego nekog servisiranja, ajmo reći. Ipak je auto okrenul preko 300 tkm, to su već krasni kilometri, ne?


Da ima kilometara (i godina) pa ako se izvučem samo sa servisiranjem je super. A mislim ga zadržati još neko vrijeme jer sam prvi vlasnik i znam de je auto inače u redu pogotovo kao drugi auto u obitelji koji više ne bi bio u upotrebi svakodnevno već po potrebi.

smayoo kaže:
Auto je imao cca (prisjećam se, nisam 100% siguran) oko 250.000 km. Sada ima 430.000 i od tada nije bilo problema s turbinom, da kucnem o drvo.

Daj turbinu demontirati lokalnom mehaničaru, spakiraj i pošalji overseasom ili kojim već dostavljačem (pitaj u tom servisu turbina s kojima oni imaju najbolja iskustva). Računaj sveukupno 7-10 dana si bez auta.


Hvala na informaciji i savjetu.

Smajoo, Djuro može info o kojem servisu turbina se radi? Koji preporučujete? Na netu sam našao svašta pa da ne ubodem krivog.
05.02.2023 | 09:38
Motorsport Đumić Selinari 6, 51000, Rijeka, Hrvatska
Telefon: +385 91 544 7944
05.02.2023 | 10:06
vicko kaže:
Smajoo, Djuro može info o kojem servisu turbina se radi? Koji preporučujete? Na netu sam našao svašta pa da ne ubodem krivog.


Kirschner turbo. turbo.hr
05.02.2023 | 10:30
Hvala Djuro i hvala tino. Tebi sam tino dao palac gore jer je tebi bitno
05.02.2023 | 10:40
E, neka si me podsjetio, evo i od mene Tinu palac, kad mu je već bitno. A Djuri ništa, tko njega šljivi.
05.02.2023 | 12:07
Ma dao sam i Djuri neki dan. Ništa, morat ću i tebi ali sada moram čekati do sutra
05.02.2023 | 12:28
smayoo kaže:
E, neka si me podsjetio, evo i od mene Tinu palac, kad mu je već bitno. A Djuri ništa, tko njega šljivi.




Nego, kad si u ovim krajevima, javi se, dugujem te ćevape, a Grana zove...

Da vidimo jel sve ostalo kako treba i nakon uvođenja ojra
05.02.2023 | 13:32
Nadam se samo da nisu sad ćevapi 7,5345 puta manji
05.02.2023 | 14:24
vicko kaže:
Hvala Djuro i hvala tino. Tebi sam tino dao palac gore jer je tebi bitno


Hvala Brate. Pažljivo od tebe da si se toga sjetio.
05.02.2023 | 14:25
smayoo kaže:
E, neka si me podsjetio, evo i od mene Tinu palac, kad mu je već bitno. A Djuri ništa, tko njega šljivi.


Đuro ima skoro 300 palaca! A ja nemam ni 200 daj budi pravedan.
05.02.2023 | 14:40
Ne pratim baš ovu temu redovito, ali došao sam Tinu dati palac gore.
05.02.2023 | 14:56
smayoo kaže:
Nadam se samo da nisu sad ćevapi 7,5345 puta manji


Pa to idemo provjerit, ne?!
05.02.2023 | 15:07
Bertone kaže:
Air kaže:
...
EDIT: Shvatio sam da ću ovdje dobiti točniji i iskreniji odgovor nego negdje drugdje.


Samo zbog ovoga ću te probati odgovoriti od kupnje



Djuro genijalac kaže:
Air kaže:
Koliko sam mogao vidjeti najveći mogući problem je priča o motoru N47.
S druge strane vidim puno tih auta kako su i dalje u upotrebi (da, znam da ne znam koliko njih plaća "danak" popravaka istih).


Habulin, koji je inače ovlašteni servis za Mazdu (ali šarafi i BMW u statusu specijalista) doslovce ŽIVI od ekipe s BMW-ima s tim motorima kojima to mijenja (u boljoj varijanti, samo lanac, španer i ruke, ali zamjenski dijelovi, ne originalni, iako ni to nije neki problem, jer smo ustanovili da je original ionako smeće) već za 2000 eura.
....
Postoji samo jedna univerzalna istina kad je BMW u pitanju: BMW se kupuje novi i prvi si vlasnik. Kad auto nakupi <200.000 km onda je zadnji čas da ga se riješi.
...
Dakle, skroz iskreno i zapamti ovu univerzalnu istinu: ako si auto ne možeš priuštiti kad je novi, onda si nećeš moći priuštiti ni održavanje kad on više ne bude novi.


korisnik kaže:
Ne znam što bih drugo uzeo, ali od ovog bi bježao. Da ne pričamo da su to uglavnom radni austi gdje su ti ogromne šanse da naletiš na neki sa 400.000km skinut na 150.000... i tako dalje.


Hvala svima na odgovorima.

Što reći, neke stvari ostanu na morkrim snovima.
Presudili ste za ono što je bilo u "zraku".

Stava sam da bi radije uzeo polovni auto više klase zbog udobnosti i veličine. Vođen sam mišlju da se dosta takvih auta koji skoro spadaju u skupinu old timera i danas voze, odnosno da se dosta polovnih auta može s određenim razumnim ulaganjem dovesti u super vozno stanje. Pa bi tako 20k eura prije uložio u neki veći polovni auto nego u novi.

Eto problem je što mi se po interijeru od tih većih auta gotovo isključivo sviđa ta petica.

Slijedom vaših odgovora pogledao sam konkurenciju i došao do jednog zaključka: Mercedesa E cca 2011. godišta na mobile.de ima u ponudi i sa preko 700t km dok 5ica ima samo do 450t km. Kao laik zaključujem da je E klasa tog godišta skoro duplo izdržljivija i možda laički zaključak bolji izbor za kupovinu. Većina tih auta su taksi auta, što možda dodatno potvrđuje njihovu kvalitetu - pretpostavljam (sa mogučnoću za_eba) da taksisti biraju sa profesionalnim pristupom izbora kvalitetnog alata za rad.

E sada, kada mi je petica potopljena tražim sljedeće rješenje.
TIno1 je predložio Toyotu.

Moj filteri za ovu kupovinu bi bili udobnost, buka u kabini, dizajn interijera i nadasve funkcionalnost tipki na način da ih bez gledanja napipam (to je u petici bilo gotovo savršeno). Najradije bi dao i 3-4 t eura više kada bi netko mogao zamijeniti njegov nadasve problematični pogon sa bilo kojim drugim motorom.
Vjerujem da svaki motor po mom stilu vožnje i pažnje mogu voziti sigurnih 50 godina, isto tako vjerujem da se većina današnjih auta može tako voziti. Hoću reći da mislim da ne spadam u grupu zahtjevnih i nedgovornih vozača.

Sada se i bojim i napisati sljedeća razmišljanja ali eto moram se suočiti ako želim naći optimalno rješenje ako uopće postoji prema mojim parametrima.

Dakle sljedeće opcije su:
Mercedes E
A6
SuperB
Ovo su modeli za koje bi odriješio malo više kesu ako se isplati.

Da li nešto od ovog može zadovoljiti moje kriterije i vaše sudove o kvaliteti kontrukcije / izrade?
05.02.2023 | 17:02
tino1 kaže:
smayoo kaže:
E, neka si me podsjetio, evo i od mene Tinu palac, kad mu je već bitno. A Djuri ništa, tko njega šljivi.


Đuro ima skoro 300 palaca! A ja nemam ni 200 daj budi pravedan.


Evo onda još jedan pa si bliže Djuri
05.02.2023 | 17:16
Air kaže:
...
Sada se i bojim i napisati sljedeća razmišljanja ali eto moram se suočiti ako želim naći optimalno rješenje ako uopće postoji prema mojim parametrima.

Dakle sljedeće opcije su:
Mercedes E
A6
SuperB
Ovo su modeli za koje bi odriješio malo više kesu ako se isplati.

Da li nešto od ovog može zadovoljiti moje kriterije i vaše sudove o kvaliteti kontrukcije / izrade?


A da razmisliš ipak o mrvicu manjem autu, recimo ovo je samo malo skuplje od 20k €, a ima jednako ružna prednja svjetla kao i Mercedes E-klase iz 2011. godine

PS. Na poslu imamo par Octavia 2.0 TDI DSG sa 150 KS i auti idu čist OK.
05.02.2023 | 18:05
Ako si zapeo za tu klasu auta, onda po njega odi u Nizozemsku. Ne zafrkavam te, Nizozemska. Naime, tamo nema skidanja kilometara. Postoji registar njihovih automobila gdje možeš online provjeriti kilometre. Svatko tko se bavi autima (servisi, vulkanizeri i sl.) imaju obavezu nakon svakog zahvata na nekom autu u taj registar upisati km. I tako se km pedantno bilježe od sviju (fin i kulturan narod koji poštuje svoje zakone) pa kad se netko sjeti pred prodaju pomladiti auto za 150 tkm, to nije moguće.
To ti je ujedno i razlog zašto su nizozemski auti u pravilu najskuplji na autoscout24 tražilici (koja je paneuropska, za razliku od mobile.de), jer su to provjereno točni i stvarni km.
Ne znam jesi li svjestan, ali kad Švabo napiše da je neki auto nur für Export, to znači da je na autu proglašena totalna šteta i on se više ne smije registrirati u Njemačkoj, ali se može izvesti pa to masovno kupuju naši 'stručnjaci'.
Zapamti još jedno sveto pravilo: brz i udoban auto jako brzo nabire kilometre...
05.02.2023 | 18:12
Bertone kaže:
A da razmisliš ipak o mrvicu manjem autu, recimo ovo je samo malo skuplje od 20k €, a ima jednako ružna prednja svjetla kao i Mercedes E-klase iz 2011. godine

PS. Na poslu imamo par Octavia 2.0 TDI DSG sa 150 KS i auti idu čist OK.


Da, to mi je backu opcija.
Prema mojim saznanjima to je best buy za te novce. Jedino ne znam koji je od motora i mjenjača najbolji izbor (1.6 vs 2.0 i manualni vs DSG).
05.02.2023 | 18:15
Bertone kaže:
tino1 kaže:
smayoo kaže:
E, neka si me podsjetio, evo i od mene Tinu palac, kad mu je već bitno. A Djuri ništa, tko njega šljivi.


Đuro ima skoro 300 palaca! A ja nemam ni 200 daj budi pravedan.


Evo onda još jedan pa si bliže Djuri


Bravo braco, svaka ti čast.
05.02.2023 | 18:19
Bertone kaže:
Air kaže:
...
Sada se i bojim i napisati sljedeća razmišljanja ali eto moram se suočiti ako želim naći optimalno rješenje ako uopće postoji prema mojim parametrima.

Dakle sljedeće opcije su:
Mercedes E
A6
SuperB
Ovo su modeli za koje bi odriješio malo više kesu ako se isplati.

Da li nešto od ovog može zadovoljiti moje kriterije i vaše sudove o kvaliteti kontrukcije / izrade?


A da razmisliš ipak o mrvicu manjem autu, recimo ovo je samo malo skuplje od 20k €, a ima jednako ružna prednja svjetla kao i Mercedes E-klase iz 2011. godine

PS. Na poslu imamo par Octavia 2.0 TDI DSG sa 150 KS i auti idu čist OK.


Uvjek bi prije Oktaviu nego mečku. Mečka je samo šminka i to jako skupa.
05.02.2023 | 18:22
udobnost, buka u kabini, dizajn interijera i nadasve funkcionalnost tipki na način da ih bez gledanja napipam


Ako mene pitaš, to što si naveo su više-manje subjektivne stvari. Osobito udobnost i dizajn interijera. Iz tvojih preferencija jasno je da imaš snažnu pozitivnu predrasudu prema njemačkim autima (a i ovo što ti je Tino napisao za Toyotu si na pristojan način odje*o ) tako da ti ja ne mogu ništa baš više jako pametno savjetovati, a da ti to želiš čuti.

Spominješ njemačke taksiste i njihov izbor pa ti, u tom smislu, mogu jedino prenijeti svoje izravno iskustvo. Kupio sam (na Djurin savjet) 2011. godinu dana star Ford Galaxy 2.2 TDCI s Titanum opremom (koža, fufne, stakleni krov, trozonska klima, 7 sjedala...). Kako sam napisao prije neki dan, 430.000 km, ne planiram ga još prodavati. Bilo je kvarova i servisa, naravno, ali ništa što ne bih očekivao s obzirom na kilometre. U zadnjih nekoliko godina više nije u režimu 40-60.000 godišnje, nego je oko 15-20.000. S obzirom na veličinu (manje ljudi traži takav auto) i brand, pretpostavljam da ga možeš kupiti za manje novca u boljem stanu od BMW i Mercedesa.
05.02.2023 | 18:23
Djuro genijalac kaže:
Ako si zapeo za tu klasu auta, onda po njega odi u Nizozemsku.


Hvala za savjet.

Ne znam jesi li svjestan, ali kad Švabo napiše da je neki auto nur für Export, to znači da je na autu proglašena totalna šteta i on se više ne smije registrirati u Njemačkoj, ali se može izvesti pa to masovno kupuju naši 'stručnjaci'.


Nisam znao.
05.02.2023 | 18:35
Djuro genijalac kaže:
Svatko tko se bavi autima (servisi, vulkanizeri i sl.) imaju obavezu nakon svakog zahvata na nekom autu u taj registar upisati km.


I u Irskoj ista stvar, bas primjetio na racunima koje sam dobio s autom.
05.02.2023 | 19:10
Da, još jedna stvar. Kod nas svi šverceri prodaju aute deklarativno iz leasinga. To se ističe kao neki jamac kvalitete, što li. Mogu ti reći jednu stvar oko toga: takvi se auti održavaju NAJJEFTINIJE moguće i NAJRIJEĐE moguće jer su to - troškovi, a ionako se zna da je auto u leasingu 3-4 godine ili koliko se već sklopi ugovor i onda idu dalje. U tih 3-4 godine natuku u pravilu jako puno km uz manjkavo/nekvalitetno/minimalno održavanje, onda dođu naši šverceri koji ih pomlade (računaj da se km prepolove) i to je onda ponuda rabljenih kod nas.
Za kraj, i sad se povlačim, dva ključna pitanja:

1. Koliko dobro poznaješ auto koji namjeravaš kupiti? Ima li netko od tvojh poznanika takav auto da ga probaš voziti da imaš neku referencu kad stigneš u bijeli svijet i napraviš krug oko kvarta pa da znaš jel taj motor mora tako zvučati pri hladnom startu, jel kuplung tako tvrd normalno, jel sjedalo propadne toliko na aut koji ima 150 tkm itd... Bez uvrede, ali ovako kako ti namjeravaš kupiti auto, ideš ko janje na klanje. I ne, vani trgovci rabljenim automobilima NISU pošteni ljudi koji ne bi nikad nikog za_ebali...!

2. Koliko se ti OSOBNO razumiješ u aute da bi mogao OBJEKTIVNO procijeniti stanje nekog auta i probati upariti podatak o km na satu sa stvarnim stanjem auta? Moj je savjet da sa sobom uzmeš nekog TKO SE RAZUMIJE u aute i NE ODOBRAVA tvoj izbor, ali poznaje aute koji te zanimaju. On će biti hladnije glave kad uoči neki objektivni nedostatak na autu, a ti moraš smoći snage otići od tog auta na njegov savjet (inače ga nemoj ni voditi; žali Bože truda, vremena i novaca, ako je drugačije). Jasno, najbedastiji trikovi uvijek pale: koji je DOT guma, jesu li sve iste i koliko su istrošene? To je dobar neizravni indikator koliko auto km prelazi (ako znaš otprilike koliko te gume traju/izdrže km) itd itd...

Ako je ovo prvi rabljeni auto koji kupuješ, ne bih ti savjetovao izlet u egzotični svijet njemačkih premium brandova. Tu su cijene najviše, mogućnost za_eba je također najveća, trošak otklona tih za_eba je također najviši.

Eto, spretno i sretno
05.02.2023 | 20:56
smayoo kaže:
udobnost, buka u kabini, dizajn interijera i nadasve funkcionalnost tipki na način da ih bez gledanja napipam


Ako mene pitaš, to što si naveo su više-manje subjektivne stvari. Osobito udobnost i dizajn interijera. Iz tvojih preferencija jasno je da imaš snažnu pozitivnu predrasudu prema njemačkim autima (a i ovo što ti je Tino napisao za Toyotu si na pristojan način odje*o ) tako da ti ja ne mogu ništa baš više jako pametno savjetovati, a da ti to želiš čuti.

Spominješ njemačke taksiste i njihov izbor pa ti, u tom smislu, mogu jedino prenijeti svoje izravno iskustvo. Kupio sam (na Djurin savjet) 2011. godinu dana star Ford Galaxy 2.2 TDCI s Titanum opremom (koža, fufne, stakleni krov, trozonska klima, 7 sjedala...). Kako sam napisao prije neki dan, 430.000 km, ne planiram ga još prodavati. Bilo je kvarova i servisa, naravno, ali ništa što ne bih očekivao s obzirom na kilometre. U zadnjih nekoliko godina više nije u režimu 40-60.000 godišnje, nego je oko 15-20.000. S obzirom na veličinu (manje ljudi traži takav auto) i brand, pretpostavljam da ga možeš kupiti za manje novca u boljem stanu od BMW i Mercedesa.


smayoo kaže:
udobnost, buka u kabini, dizajn interijera i nadasve funkcionalnost tipki na način da ih bez gledanja napipam


Ako mene pitaš, to što si naveo su više-manje subjektivne stvari. Osobito udobnost i dizajn interijera. Iz tvojih preferencija jasno je da imaš snažnu pozitivnu predrasudu prema njemačkim autima


Priznajem ovo je točno ali samo iz perspektive dizajna, ali opet, samo nekih modela. Svatko ima neki svoj vizualni doživljaj a ja kao dizajner po struci sam pogotovo "rob" svojih spoznaja i teže mi je preći preko nekih svojih vizualnih doživljaja. Primjerice BMW E60 i Mercedes E klasa 2011. godište su mi jednako očajni kada je u pitanju unutrašnjost.

(a i ovo što ti je Tino napisao za Toyotu si na pristojan način odje*o ) tako da ti ja ne mogu ništa baš više jako pametno savjetovati, a da ti to želiš čuti.


Ovo nije točno. Ako je i Tino ovako doživio moj upis, TIno moja isprika, nisam tako mislio. Sinoć sam odmah išao pogledati Avensisa kako izgleda unutrašnjost.

Spominješ njemačke taksiste i njihov izbor pa ti, u tom smislu, mogu jedino prenijeti svoje izravno iskustvo. Kupio sam (na Djurin savjet) 2011. godinu dana star Ford Galaxy 2.2 TDCI s Titanum opremom (koža, fufne, stakleni krov, trozonska klima, 7 sjedala...). Kako sam napisao prije neki dan, 430.000 km, ne planiram ga još prodavati. Bilo je kvarova i servisa, naravno, ali ništa što ne bih očekivao s obzirom na kilometre. U zadnjih nekoliko godina više nije u režimu 40-60.000 godišnje, nego je oko 15-20.000. S obzirom na veličinu (manje ljudi traži takav auto) i brand, pretpostavljam da ga možeš kupiti za manje novca u boljem stanu od BMW i Mercedesa.
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 16 sati, 45 minuta
  • dpasaric: Cijene su ti iste kao u Švicarskoj, kada to prihvatiš, sve bude jednostavnije! :)
  • ping: @drlovric Geneva?
  • ping: A
  • drlovric: Jucer sam stigao a vec sam blago sokiran hrvatskim cijenama. Neke stvari vrijedjaju inteligenciju, ali valjda se brzo naviknem :)
  • smayoo: O, brate, kakav pacijent.. :)
  • dpasaric: Joj on je inače lud tip, ali ovo je skroz fora! :)
  • drlovric: Kakva bolest od videa :) [link]
  • dpasaric: Novi mega-članak na naslovnici! Nije za svakoga, ali za one koji to vole bit će poslastica! :)
  • zoranowsky: Također!
  • vicko: Pridružujem se čestitkama!
  • smayoo: Čestitam svima Dan antifašističke borbe!
  • roPeD: Pokrenuo temu u Softver forumu
  • smayoo: Piši u forum i probaj biti jasniji
  • roPeD: Lijepo molim
  • roPeD: Jel bi netko znao prebaciti onaj nas stari Mini Rijecnik da ga mozemo koristiti sa novim operativnim sustavima i M chipovima
  • roPeD: Pozdrav svima
  • drlovric: Zasto instalirate bete na aktivne uredjaje koje koristite svaki dan :/ Mozda je bolje da ti je bankarstvo prestalo raditi, nego da radi nesto sto ne znas :)
  • ZeljkoB: iOS18 dev beta kad je izasao nije polomio nista, ali 17ica je ubila ZABA app...
  • dpasaric: Meni to zvuči kao logična prva stvar koja će se polomiti.
  • ZeljkoB: Je li tko probao iOS26, a da mu ZABA app i dalje radi OK?
  • hal9000: Sretan rođendan i dobrodošao u klub!
  • drpongrac23: Hvala svima!
  • ping: Sretan rođendan
  • dpasaric: Sretan ti! :)
  • zoranowsky: Sretan ročkas!
  • Yonkis: Sretno ti rođendanovo!
  • smayoo: Sretan ti rođendan! :)
  • drpongrac23: Danas sam ušao u 5-u DEKADU ŽIVOTA!!! Živjeli svi!!!
  • hal9000: [link]
  • Riba: Odnio vrag prisu!
  • hal9000: Za 30-ak godina većina nas ni neće više biti živo pa koga briga za responsive site! :D
  • Borisone: Ma nije to, nego se sada početna stranica učita u tren oka. Treba bar 3-4 sekunde da bi bilo moderno.
  • Riba: Uostalom, nije Jabucnjak neresponsivan nego je vama ekran premalen! :-D
  • dpasaric: I nisi boomer, ti si gen X! :)
  • dpasaric: Zašto bi itko išao na ovaj tip weba s mobitela? :)
  • Riba: Hoce, vec je u pripremi godinama ali je implementacija malo zapela...plus sto ne pomaze sto ja boomer nikada ne idem na jabucnjak sa mobilnog uredjaja. :)
  • CoffeePod: Jabucnjak*
  • CoffeePod: Hoce li Jabuvnjak ikad dobit reponsive sajt?
  • cariblanco: Danas smo u Osijeku, možda shebali turističku sezonu :D
  • dpasaric: Slijedi uskoro osvrt na naslovnici...
  • Air: ...a Applevom slučaju iako te fore drugi telefoni imaju već godinama, ali kad to Apple napravi mi bi se trebali diviti tome kao toploj vodi.
  • Air: Meni Keynote izgleda kao kad Trum hvali samo sebe i svoje odluke kao ono baš najbolje, iako ga je cijeli Svijet popljuvao...
  • drlovric: Na Mac, Spotlight je odlican, kao i boja foldera (konacno) :)
  • drlovric: iPad je odlicno profitirao. Ako sve ovo ne zakljucaju za najnovije modele only :)
  • Riba: Keynote mi je kao neka epizoda Teletubbiesa.
  • Riba: Gledam taj WWDC i razmisljam kako su teme o umiranju mozda privlacnije. :-D
  • dpasaric: Idemo mi na ljepše teme, WWDC je za sat vremena! :)
  • dpasaric: Sve pet, ali nije li zanimljiva statsitika da je od zadnjih 30-ak (toliko pratimo na jednoj internoj grupi objave u medijima) sportaša, umjetnika i ostalih poznaith osoba koje su iznenada umrle, uzorak cijepljenih 100%. A znamo da je kod nas situacija bila cca 50:50, znači nešto lomi statistiku. Evo, samo to primjećujem.
  • smayoo: To što nije u javnosti poznato što je prethodilo njegovoj smrti, ne znači da nije prethodilo ništa čega bi ta smrt bila logičan i sasvim vjerojatan ishod. Moj pokojni stari je umro u 59. godini i svima koji ga nisu jako dobro znali je to bilo "iznenada". Nas koji smo mu bili bliski nije baš *iznenadilo*, iako nam je bilo teško i bolno.
  • Riba: Obrati paznju na nepoznate osobe poput mog oca koji ne uzima lijekove kako je propisano, odbija ici na kontrole, jedva je izvukao zivu glavu nakon srcanog udara pred par godina i jos hoda naokoo unatoc tome sto se cak i cijepio. Znanost bi se trebala na takve slucajeve usredotociti. :)

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.40 Seconds

Provided by iJoomla SEO