Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


04.02.2023 | 19:52
Znam to, pitaj me i kako. Posebna pohvala BMW-u sto su eliminirali otvor s gornje strane koji je inace predvidjen za ulijevanje fluida pri zamjeni, tako da se isti mora ubrizgavati s donje strane pod pritiskom.
04.02.2023 | 21:39
Koji Automatski ili duplo kvačilo?
04.02.2023 | 21:42
Klasični automatik s planetarnim ozubljenjem i pretvornikom okretnog momenta.

DCT je konstrukcijski identičan ručnom mjenjaču
04.02.2023 | 21:49
Djuro genijalac kaže:
Klasični automatik s planetarnim ozubljenjem i pretvornikom okretnog momenta.

DCT je konstrukcijski identičan ručnom mjenjaču


Ulje se mora mijenjati! Egal BMW.
04.02.2023 | 22:15
Ja mislim da ti nije pametno da se ufuraš u polovnog BMW-a, ja bi prije gledao nešto iz VW-a, ako ti se Švapčad sviđa.
Ako ne onda Toyota i ideš u penziju skupa s autom. Pogotovo s tom malom kilometražom koju praviš.
I to samo s DSG ili kako se to zvalo u drugih.
Automatik na tim kratkim relacijama problemi, dok se ulje u mjenjaču zagrije ti si već na semaforu i staješ, i to po relaciji 5 puta. A kuglice u Steuereinheit koturaju li se koturaju.
Kako su se uništavali s Mercedesima E klase i Webasto, Webasto bi namjestili da im zagrije auto. Webasto bi zagrijao vodu u motoru i s tim unutrašnjost. Kad guzonja onda sjedne pa po gasu. Motor ko mačkica ne čuješ ga, a getriba hladna.

Tako da, nemoj molim te.
05.02.2023 | 08:21
Riba kaže:
Znam to, pitaj me i kako. Posebna pohvala BMW-u sto su eliminirali otvor s gornje strane koji je inace predvidjen za ulijevanje fluida pri zamjeni, tako da se isti mora ubrizgavati s donje strane pod pritiskom.


Jedino što mi pada na pamet kao neko dugoročno 'rješenje' je neizravan pritisak na BMW. Njih, jasno, BK. Ali, kad bi se uspjela globalno zakotrljati priča da su to ZF-ovi mjenjači koji rikavaju (ergo, smeća su), vjerujem da bi došao trenutak kad bi ZF morao stati u zaštitu sebe i branda. Ili na finjaka da BMW-u NALOŽI da to ne govore više, ili da javno obznani da se mjenjači koriste SUPROTNO preporuci proizvođača.

Da, znam, francuska sobarica, naiva, Dudek itd...
05.02.2023 | 09:22
Djuro genijalac kaže:
vicko kaže:
Eto ga vraže, ipak smo završili na turbini


Pa jesmo, ali ne u smislu zamjene, nego nekog servisiranja, ajmo reći. Ipak je auto okrenul preko 300 tkm, to su već krasni kilometri, ne?


Da ima kilometara (i godina) pa ako se izvučem samo sa servisiranjem je super. A mislim ga zadržati još neko vrijeme jer sam prvi vlasnik i znam de je auto inače u redu pogotovo kao drugi auto u obitelji koji više ne bi bio u upotrebi svakodnevno već po potrebi.

smayoo kaže:
Auto je imao cca (prisjećam se, nisam 100% siguran) oko 250.000 km. Sada ima 430.000 i od tada nije bilo problema s turbinom, da kucnem o drvo.

Daj turbinu demontirati lokalnom mehaničaru, spakiraj i pošalji overseasom ili kojim već dostavljačem (pitaj u tom servisu turbina s kojima oni imaju najbolja iskustva). Računaj sveukupno 7-10 dana si bez auta.


Hvala na informaciji i savjetu.

Smajoo, Djuro može info o kojem servisu turbina se radi? Koji preporučujete? Na netu sam našao svašta pa da ne ubodem krivog.
05.02.2023 | 09:38
Motorsport Đumić Selinari 6, 51000, Rijeka, Hrvatska
Telefon: +385 91 544 7944
05.02.2023 | 10:06
vicko kaže:
Smajoo, Djuro može info o kojem servisu turbina se radi? Koji preporučujete? Na netu sam našao svašta pa da ne ubodem krivog.


Kirschner turbo. turbo.hr
05.02.2023 | 10:30
Hvala Djuro i hvala tino. Tebi sam tino dao palac gore jer je tebi bitno
05.02.2023 | 10:40
E, neka si me podsjetio, evo i od mene Tinu palac, kad mu je već bitno. A Djuri ništa, tko njega šljivi.
05.02.2023 | 12:07
Ma dao sam i Djuri neki dan. Ništa, morat ću i tebi ali sada moram čekati do sutra
05.02.2023 | 12:28
smayoo kaže:
E, neka si me podsjetio, evo i od mene Tinu palac, kad mu je već bitno. A Djuri ništa, tko njega šljivi.




Nego, kad si u ovim krajevima, javi se, dugujem te ćevape, a Grana zove...

Da vidimo jel sve ostalo kako treba i nakon uvođenja ojra
05.02.2023 | 13:32
Nadam se samo da nisu sad ćevapi 7,5345 puta manji
05.02.2023 | 14:24
vicko kaže:
Hvala Djuro i hvala tino. Tebi sam tino dao palac gore jer je tebi bitno


Hvala Brate. Pažljivo od tebe da si se toga sjetio.
05.02.2023 | 14:25
smayoo kaže:
E, neka si me podsjetio, evo i od mene Tinu palac, kad mu je već bitno. A Djuri ništa, tko njega šljivi.


Đuro ima skoro 300 palaca! A ja nemam ni 200 daj budi pravedan.
05.02.2023 | 14:40
Ne pratim baš ovu temu redovito, ali došao sam Tinu dati palac gore.
05.02.2023 | 14:56
smayoo kaže:
Nadam se samo da nisu sad ćevapi 7,5345 puta manji


Pa to idemo provjerit, ne?!
  • Air
  • Korisnik
  • 64
05.02.2023 | 15:07
Bertone kaže:
Air kaže:
...
EDIT: Shvatio sam da ću ovdje dobiti točniji i iskreniji odgovor nego negdje drugdje.


Samo zbog ovoga ću te probati odgovoriti od kupnje



Djuro genijalac kaže:
Air kaže:
Koliko sam mogao vidjeti najveći mogući problem je priča o motoru N47.
S druge strane vidim puno tih auta kako su i dalje u upotrebi (da, znam da ne znam koliko njih plaća "danak" popravaka istih).


Habulin, koji je inače ovlašteni servis za Mazdu (ali šarafi i BMW u statusu specijalista) doslovce ŽIVI od ekipe s BMW-ima s tim motorima kojima to mijenja (u boljoj varijanti, samo lanac, španer i ruke, ali zamjenski dijelovi, ne originalni, iako ni to nije neki problem, jer smo ustanovili da je original ionako smeće) već za 2000 eura.
....
Postoji samo jedna univerzalna istina kad je BMW u pitanju: BMW se kupuje novi i prvi si vlasnik. Kad auto nakupi <200.000 km onda je zadnji čas da ga se riješi.
...
Dakle, skroz iskreno i zapamti ovu univerzalnu istinu: ako si auto ne možeš priuštiti kad je novi, onda si nećeš moći priuštiti ni održavanje kad on više ne bude novi.


korisnik kaže:
Ne znam što bih drugo uzeo, ali od ovog bi bježao. Da ne pričamo da su to uglavnom radni austi gdje su ti ogromne šanse da naletiš na neki sa 400.000km skinut na 150.000... i tako dalje.


Hvala svima na odgovorima.

Što reći, neke stvari ostanu na morkrim snovima.
Presudili ste za ono što je bilo u "zraku".

Stava sam da bi radije uzeo polovni auto više klase zbog udobnosti i veličine. Vođen sam mišlju da se dosta takvih auta koji skoro spadaju u skupinu old timera i danas voze, odnosno da se dosta polovnih auta može s određenim razumnim ulaganjem dovesti u super vozno stanje. Pa bi tako 20k eura prije uložio u neki veći polovni auto nego u novi.

Eto problem je što mi se po interijeru od tih većih auta gotovo isključivo sviđa ta petica.

Slijedom vaših odgovora pogledao sam konkurenciju i došao do jednog zaključka: Mercedesa E cca 2011. godišta na mobile.de ima u ponudi i sa preko 700t km dok 5ica ima samo do 450t km. Kao laik zaključujem da je E klasa tog godišta skoro duplo izdržljivija i možda laički zaključak bolji izbor za kupovinu. Većina tih auta su taksi auta, što možda dodatno potvrđuje njihovu kvalitetu - pretpostavljam (sa mogučnoću za_eba) da taksisti biraju sa profesionalnim pristupom izbora kvalitetnog alata za rad.

E sada, kada mi je petica potopljena tražim sljedeće rješenje.
TIno1 je predložio Toyotu.

Moj filteri za ovu kupovinu bi bili udobnost, buka u kabini, dizajn interijera i nadasve funkcionalnost tipki na način da ih bez gledanja napipam (to je u petici bilo gotovo savršeno). Najradije bi dao i 3-4 t eura više kada bi netko mogao zamijeniti njegov nadasve problematični pogon sa bilo kojim drugim motorom.
Vjerujem da svaki motor po mom stilu vožnje i pažnje mogu voziti sigurnih 50 godina, isto tako vjerujem da se većina današnjih auta može tako voziti. Hoću reći da mislim da ne spadam u grupu zahtjevnih i nedgovornih vozača.

Sada se i bojim i napisati sljedeća razmišljanja ali eto moram se suočiti ako želim naći optimalno rješenje ako uopće postoji prema mojim parametrima.

Dakle sljedeće opcije su:
Mercedes E
A6
SuperB
Ovo su modeli za koje bi odriješio malo više kesu ako se isplati.

Da li nešto od ovog može zadovoljiti moje kriterije i vaše sudove o kvaliteti kontrukcije / izrade?
05.02.2023 | 17:02
tino1 kaže:
smayoo kaže:
E, neka si me podsjetio, evo i od mene Tinu palac, kad mu je već bitno. A Djuri ništa, tko njega šljivi.


Đuro ima skoro 300 palaca! A ja nemam ni 200 daj budi pravedan.


Evo onda još jedan pa si bliže Djuri
05.02.2023 | 17:16
Air kaže:
...
Sada se i bojim i napisati sljedeća razmišljanja ali eto moram se suočiti ako želim naći optimalno rješenje ako uopće postoji prema mojim parametrima.

Dakle sljedeće opcije su:
Mercedes E
A6
SuperB
Ovo su modeli za koje bi odriješio malo više kesu ako se isplati.

Da li nešto od ovog može zadovoljiti moje kriterije i vaše sudove o kvaliteti kontrukcije / izrade?


A da razmisliš ipak o mrvicu manjem autu, recimo ovo je samo malo skuplje od 20k €, a ima jednako ružna prednja svjetla kao i Mercedes E-klase iz 2011. godine

PS. Na poslu imamo par Octavia 2.0 TDI DSG sa 150 KS i auti idu čist OK.
05.02.2023 | 18:05
Ako si zapeo za tu klasu auta, onda po njega odi u Nizozemsku. Ne zafrkavam te, Nizozemska. Naime, tamo nema skidanja kilometara. Postoji registar njihovih automobila gdje možeš online provjeriti kilometre. Svatko tko se bavi autima (servisi, vulkanizeri i sl.) imaju obavezu nakon svakog zahvata na nekom autu u taj registar upisati km. I tako se km pedantno bilježe od sviju (fin i kulturan narod koji poštuje svoje zakone) pa kad se netko sjeti pred prodaju pomladiti auto za 150 tkm, to nije moguće.
To ti je ujedno i razlog zašto su nizozemski auti u pravilu najskuplji na autoscout24 tražilici (koja je paneuropska, za razliku od mobile.de), jer su to provjereno točni i stvarni km.
Ne znam jesi li svjestan, ali kad Švabo napiše da je neki auto nur für Export, to znači da je na autu proglašena totalna šteta i on se više ne smije registrirati u Njemačkoj, ali se može izvesti pa to masovno kupuju naši 'stručnjaci'.
Zapamti još jedno sveto pravilo: brz i udoban auto jako brzo nabire kilometre...
  • Air
  • Korisnik
  • 64
05.02.2023 | 18:12
Bertone kaže:
A da razmisliš ipak o mrvicu manjem autu, recimo ovo je samo malo skuplje od 20k €, a ima jednako ružna prednja svjetla kao i Mercedes E-klase iz 2011. godine

PS. Na poslu imamo par Octavia 2.0 TDI DSG sa 150 KS i auti idu čist OK.


Da, to mi je backu opcija.
Prema mojim saznanjima to je best buy za te novce. Jedino ne znam koji je od motora i mjenjača najbolji izbor (1.6 vs 2.0 i manualni vs DSG).
05.02.2023 | 18:15
Bertone kaže:
tino1 kaže:
smayoo kaže:
E, neka si me podsjetio, evo i od mene Tinu palac, kad mu je već bitno. A Djuri ništa, tko njega šljivi.


Đuro ima skoro 300 palaca! A ja nemam ni 200 daj budi pravedan.


Evo onda još jedan pa si bliže Djuri


Bravo braco, svaka ti čast.
05.02.2023 | 18:19
Bertone kaže:
Air kaže:
...
Sada se i bojim i napisati sljedeća razmišljanja ali eto moram se suočiti ako želim naći optimalno rješenje ako uopće postoji prema mojim parametrima.

Dakle sljedeće opcije su:
Mercedes E
A6
SuperB
Ovo su modeli za koje bi odriješio malo više kesu ako se isplati.

Da li nešto od ovog može zadovoljiti moje kriterije i vaše sudove o kvaliteti kontrukcije / izrade?


A da razmisliš ipak o mrvicu manjem autu, recimo ovo je samo malo skuplje od 20k €, a ima jednako ružna prednja svjetla kao i Mercedes E-klase iz 2011. godine

PS. Na poslu imamo par Octavia 2.0 TDI DSG sa 150 KS i auti idu čist OK.


Uvjek bi prije Oktaviu nego mečku. Mečka je samo šminka i to jako skupa.
05.02.2023 | 18:22
udobnost, buka u kabini, dizajn interijera i nadasve funkcionalnost tipki na način da ih bez gledanja napipam


Ako mene pitaš, to što si naveo su više-manje subjektivne stvari. Osobito udobnost i dizajn interijera. Iz tvojih preferencija jasno je da imaš snažnu pozitivnu predrasudu prema njemačkim autima (a i ovo što ti je Tino napisao za Toyotu si na pristojan način odje*o ) tako da ti ja ne mogu ništa baš više jako pametno savjetovati, a da ti to želiš čuti.

Spominješ njemačke taksiste i njihov izbor pa ti, u tom smislu, mogu jedino prenijeti svoje izravno iskustvo. Kupio sam (na Djurin savjet) 2011. godinu dana star Ford Galaxy 2.2 TDCI s Titanum opremom (koža, fufne, stakleni krov, trozonska klima, 7 sjedala...). Kako sam napisao prije neki dan, 430.000 km, ne planiram ga još prodavati. Bilo je kvarova i servisa, naravno, ali ništa što ne bih očekivao s obzirom na kilometre. U zadnjih nekoliko godina više nije u režimu 40-60.000 godišnje, nego je oko 15-20.000. S obzirom na veličinu (manje ljudi traži takav auto) i brand, pretpostavljam da ga možeš kupiti za manje novca u boljem stanu od BMW i Mercedesa.
  • Air
  • Korisnik
  • 64
05.02.2023 | 18:23
Djuro genijalac kaže:
Ako si zapeo za tu klasu auta, onda po njega odi u Nizozemsku.


Hvala za savjet.

Ne znam jesi li svjestan, ali kad Švabo napiše da je neki auto nur für Export, to znači da je na autu proglašena totalna šteta i on se više ne smije registrirati u Njemačkoj, ali se može izvesti pa to masovno kupuju naši 'stručnjaci'.


Nisam znao.
05.02.2023 | 18:35
Djuro genijalac kaže:
Svatko tko se bavi autima (servisi, vulkanizeri i sl.) imaju obavezu nakon svakog zahvata na nekom autu u taj registar upisati km.


I u Irskoj ista stvar, bas primjetio na racunima koje sam dobio s autom.
05.02.2023 | 19:10
Da, još jedna stvar. Kod nas svi šverceri prodaju aute deklarativno iz leasinga. To se ističe kao neki jamac kvalitete, što li. Mogu ti reći jednu stvar oko toga: takvi se auti održavaju NAJJEFTINIJE moguće i NAJRIJEĐE moguće jer su to - troškovi, a ionako se zna da je auto u leasingu 3-4 godine ili koliko se već sklopi ugovor i onda idu dalje. U tih 3-4 godine natuku u pravilu jako puno km uz manjkavo/nekvalitetno/minimalno održavanje, onda dođu naši šverceri koji ih pomlade (računaj da se km prepolove) i to je onda ponuda rabljenih kod nas.
Za kraj, i sad se povlačim, dva ključna pitanja:

1. Koliko dobro poznaješ auto koji namjeravaš kupiti? Ima li netko od tvojh poznanika takav auto da ga probaš voziti da imaš neku referencu kad stigneš u bijeli svijet i napraviš krug oko kvarta pa da znaš jel taj motor mora tako zvučati pri hladnom startu, jel kuplung tako tvrd normalno, jel sjedalo propadne toliko na aut koji ima 150 tkm itd... Bez uvrede, ali ovako kako ti namjeravaš kupiti auto, ideš ko janje na klanje. I ne, vani trgovci rabljenim automobilima NISU pošteni ljudi koji ne bi nikad nikog za_ebali...!

2. Koliko se ti OSOBNO razumiješ u aute da bi mogao OBJEKTIVNO procijeniti stanje nekog auta i probati upariti podatak o km na satu sa stvarnim stanjem auta? Moj je savjet da sa sobom uzmeš nekog TKO SE RAZUMIJE u aute i NE ODOBRAVA tvoj izbor, ali poznaje aute koji te zanimaju. On će biti hladnije glave kad uoči neki objektivni nedostatak na autu, a ti moraš smoći snage otići od tog auta na njegov savjet (inače ga nemoj ni voditi; žali Bože truda, vremena i novaca, ako je drugačije). Jasno, najbedastiji trikovi uvijek pale: koji je DOT guma, jesu li sve iste i koliko su istrošene? To je dobar neizravni indikator koliko auto km prelazi (ako znaš otprilike koliko te gume traju/izdrže km) itd itd...

Ako je ovo prvi rabljeni auto koji kupuješ, ne bih ti savjetovao izlet u egzotični svijet njemačkih premium brandova. Tu su cijene najviše, mogućnost za_eba je također najveća, trošak otklona tih za_eba je također najviši.

Eto, spretno i sretno
  • Air
  • Korisnik
  • 64
05.02.2023 | 20:56
smayoo kaže:
udobnost, buka u kabini, dizajn interijera i nadasve funkcionalnost tipki na način da ih bez gledanja napipam


Ako mene pitaš, to što si naveo su više-manje subjektivne stvari. Osobito udobnost i dizajn interijera. Iz tvojih preferencija jasno je da imaš snažnu pozitivnu predrasudu prema njemačkim autima (a i ovo što ti je Tino napisao za Toyotu si na pristojan način odje*o ) tako da ti ja ne mogu ništa baš više jako pametno savjetovati, a da ti to želiš čuti.

Spominješ njemačke taksiste i njihov izbor pa ti, u tom smislu, mogu jedino prenijeti svoje izravno iskustvo. Kupio sam (na Djurin savjet) 2011. godinu dana star Ford Galaxy 2.2 TDCI s Titanum opremom (koža, fufne, stakleni krov, trozonska klima, 7 sjedala...). Kako sam napisao prije neki dan, 430.000 km, ne planiram ga još prodavati. Bilo je kvarova i servisa, naravno, ali ništa što ne bih očekivao s obzirom na kilometre. U zadnjih nekoliko godina više nije u režimu 40-60.000 godišnje, nego je oko 15-20.000. S obzirom na veličinu (manje ljudi traži takav auto) i brand, pretpostavljam da ga možeš kupiti za manje novca u boljem stanu od BMW i Mercedesa.


smayoo kaže:
udobnost, buka u kabini, dizajn interijera i nadasve funkcionalnost tipki na način da ih bez gledanja napipam


Ako mene pitaš, to što si naveo su više-manje subjektivne stvari. Osobito udobnost i dizajn interijera. Iz tvojih preferencija jasno je da imaš snažnu pozitivnu predrasudu prema njemačkim autima


Priznajem ovo je točno ali samo iz perspektive dizajna, ali opet, samo nekih modela. Svatko ima neki svoj vizualni doživljaj a ja kao dizajner po struci sam pogotovo "rob" svojih spoznaja i teže mi je preći preko nekih svojih vizualnih doživljaja. Primjerice BMW E60 i Mercedes E klasa 2011. godište su mi jednako očajni kada je u pitanju unutrašnjost.

(a i ovo što ti je Tino napisao za Toyotu si na pristojan način odje*o ) tako da ti ja ne mogu ništa baš više jako pametno savjetovati, a da ti to želiš čuti.


Ovo nije točno. Ako je i Tino ovako doživio moj upis, TIno moja isprika, nisam tako mislio. Sinoć sam odmah išao pogledati Avensisa kako izgleda unutrašnjost.

Spominješ njemačke taksiste i njihov izbor pa ti, u tom smislu, mogu jedino prenijeti svoje izravno iskustvo. Kupio sam (na Djurin savjet) 2011. godinu dana star Ford Galaxy 2.2 TDCI s Titanum opremom (koža, fufne, stakleni krov, trozonska klima, 7 sjedala...). Kako sam napisao prije neki dan, 430.000 km, ne planiram ga još prodavati. Bilo je kvarova i servisa, naravno, ali ništa što ne bih očekivao s obzirom na kilometre. U zadnjih nekoliko godina više nije u režimu 40-60.000 godišnje, nego je oko 15-20.000. S obzirom na veličinu (manje ljudi traži takav auto) i brand, pretpostavljam da ga možeš kupiti za manje novca u boljem stanu od BMW i Mercedesa.
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 6 sati, 12 minuta
  • ZeljkoB: Honda NC750X, ali sve manje vremena imam za voznje.....
  • Riba: Imam ja BMW 650CS, mozda ga reaktiviram nakon 10 godina stajanja u garazi. A imam i Vespu iz 1959, ta malo duze stoji. :)
  • Zdravac: Evo, ja ću prvi: YAMAHA XJ900 S Diversion, classic iz 1998., ide ko švicarski sat, čista mehanika, pouzdano do bola! :)
  • Zdravac: Jel imamo ovdje kolega ili kolegica, da voze motor? Ako da, koji?
  • zoranowsky: @air, u biti isti je pricnip, samo si sam sebi target :)
  • Air: Polako, polaku, kuda žurba, daj mi prvo link na to kako pročitati vlastite misli :)
  • smayoo: Za one koji ne znaju čitati misli - [link] :D
  • Borisone: Za one koji ne znaju čitati misli, koja je konfiguracija?
  • VanjusOS: pozdrav, treba li netko Mac mini M2, nekorišteno?
  • kupus: Ima takvih naravno. Iz mog skromnog iskustva takvi su u manjini.
  • smayoo: većina online trgovaca odbija slati na poste restante pa čak i na poštanski pretinac
  • kupus: zasto na osobnu adresu*
  • kupus: Zasto na adresu? Naruci na adresu postanskog ureda, tamo ce te cekat
  • drlovric: Imamo li koga iz Zupanje na forumu da bih mogao naruciti paket na njegovu adresu? :)
  • ecvis17: ok, tnx
  • smayoo: Piši u forum
  • ecvis17: pozdrav svima, imam stari MBP koji maksimalno moze voziti BigSur ... malo nisam vise u toku, gdje se danas mogu pronaci Combo installeri? Tnx
  • cariblanco: Čekao je da Hajduk osvoji prvenstvo i na kraju je odustao ;)
  • Yonkis: Od sada ćemo mjeriti vrijeme pre-JM and post-JM time
  • JOHN: Ako je vjerovao, neka mu dragi Bog pomogne i uzme sebi. Ako nije, opet nema veze……sve u svemu mislim da je živio dobar život!
  • smayoo: Ljudi... ode nam Joža Manolić... Nije šala.
  • accom: ne nadjem...
  • accom: jel postoji tema "must have apps"?
  • Riba: Vjerojtano koliko je Apple mapa detaljna.
  • Yonkis: Ili da otvorim temu u forumu?
  • Yonkis: Jedna osoba dok je bila u Beču, mogao sam vidjeti njenu lokaciju točno na kojem je katu i u kojem dijelu zgrade je bila (iPhone 14 u pitanju). Zna li netko koji su preduvjeti za takvo točno lociranje jer u Hrvatskoj to još nisam nigdje doživio? Vidim lokaciju ali ne u 3D.
  • m@xym: Uostalom, palčevi su na ovom forumu odavno prestali biti relevantni, a nama koji smo redovito ovdje niti ne trebaju da bi smo znali kakav je tko.
  • m@xym: Nerviraj se samo zbog onih koji su ti bitni, a nebitne ignoriraj, inače ćeš ostati bez živaca.
  • Vanjuška: Nema nervoze m@xym, ali da javno prozovem malog žapčića da bog sve vidi i sve zna :D
  • smayoo: Ja nemam.
  • zvone: Servisom naime...
  • zvone: ljudi ima li tko iskustva sa sercisom iklinika?
  • m@xym: Čemu nervoza zbog palčeva?! Evo ti još jedna gore ako te to baš toliko muči.
  • Vanjuška: LOL, puknem post i vidim 1 pozitivan palac gore, a imao sam ih 10 nakon onog Tinovog pushanja. Kaj je Žabac/Jura, opet me imaš na piku? :D
  • Kloba: Predizborna škola Željka Pervana [link]
  • Yonkis: Najljepše je kad ostane u “obitelji” :)
  • imjasminh: Mobitel prodan useru s Jabučnjaka :)
  • Zdravac: :)
  • Zdravac: Jel zna netko bez googlea odakle to?
  • Zdravac: ...Galebi, oj beli tići, poletite dole k jugu, ter moju pozdravite majku...
  • Gjuroo: Moj talent za poeziju nije skriven :)
  • Air: ...možda bi se razvili skriveni talenti za poeziju :)
  • Air: Da uredništvo ima smisla za biznis... brzo bi se reducirao broj vojnih stratega, predsjednika, trenera... :)
  • smayoo: @Air: :D
  • imjasminh: u biti cmd r xD
  • imjasminh: updatane slike mobitela u oglasniku - cmd f5 ako vidite stare slike...
  • imjasminh: Apple iPhone 14, 128GB, Midnight Blue - 89% - Spuštam na 450 EUR - [link]
  • Air: Da uredništvo ima smisla za biznis uvelo bi porez na političke teme, 1c za čitanje, 2c za pisanje po postu.
  • Gjuroo: "Smayoo: 25x je vrlo optimistična procjena :)
  • Bertone: Otvorena tema "Zero-day" pa se slobodno možete maknuti od politike i rata

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

cariblanco, Ender, Riba, Anonimci (492)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.47 Seconds

Provided by iJoomla SEO