Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


  • Air
  • Korisnik
  • 64
05.02.2023 | 21:12
Djuro genijalac kaže:
Da, još jedna stvar. Kod nas svi šverceri prodaju aute deklarativno iz leasinga. To se ističe kao neki jamac kvalitete, što li. Mogu ti reći jednu stvar oko toga: takvi se auti održavaju NAJJEFTINIJE moguće i NAJRIJEĐE moguće jer su to - troškovi, a ionako se zna da je auto u leasingu 3-4 godine ili koliko se već sklopi ugovor i onda idu dalje. U tih 3-4 godine natuku u pravilu jako puno km uz manjkavo/nekvalitetno/minimalno održavanje, onda dođu naši šverceri koji ih pomlade (računaj da se km prepolove) i to je onda ponuda rabljenih kod nas.
Za kraj, i sad se povlačim, dva ključna pitanja:

1. Koliko dobro poznaješ auto koji namjeravaš kupiti? Ima li netko od tvojh poznanika takav auto da ga probaš voziti da imaš neku referencu kad stigneš u bijeli svijet i napraviš krug oko kvarta pa da znaš jel taj motor mora tako zvučati pri hladnom startu, jel kuplung tako tvrd normalno, jel sjedalo propadne toliko na aut koji ima 150 tkm itd... Bez uvrede, ali ovako kako ti namjeravaš kupiti auto, ideš ko janje na klanje. I ne, vani trgovci rabljenim automobilima NISU pošteni ljudi koji ne bi nikad nikog za_ebali...!

2. Koliko se ti OSOBNO razumiješ u aute da bi mogao OBJEKTIVNO procijeniti stanje nekog auta i probati upariti podatak o km na satu sa stvarnim stanjem auta? Moj je savjet da sa sobom uzmeš nekog TKO SE RAZUMIJE u aute i NE ODOBRAVA tvoj izbor, ali poznaje aute koji te zanimaju. On će biti hladnije glave kad uoči neki objektivni nedostatak na autu, a ti moraš smoći snage otići od tog auta na njegov savjet (inače ga nemoj ni voditi; žali Bože truda, vremena i novaca, ako je drugačije). Jasno, najbedastiji trikovi uvijek pale: koji je DOT guma, jesu li sve iste i koliko su istrošene? To je dobar neizravni indikator koliko auto km prelazi (ako znaš otprilike koliko te gume traju/izdrže km) itd itd...

Ako je ovo prvi rabljeni auto koji kupuješ, ne bih ti savjetovao izlet u egzotični svijet njemačkih premium brandova. Tu su cijene najviše, mogućnost za_eba je također najveća, trošak otklona tih za_eba je također najviši.

Eto, spretno i sretno


Hvala na svim upisanim riječima.
Kao što ti je jasno nemam niti znanja niti iskustva, ali eto kako će mi se približiti taj trenutak kupovine a moj glas će biti presudan trudim se saznati što više. Trudim se misliti glavom a ne srcem, tako da je F11 već prekrižen.
05.02.2023 | 22:19
Život je prekratak da se aute ne bi kupovalo srcem!
  • Air
  • Korisnik
  • 64
05.02.2023 | 22:32
dpasaric kaže:
Život je prekratak da se aute ne bi kupovalo srcem!


Slažem se s tim.

Samo, lako je tebi kad ti je srce vezano za Alfu.

EDIT:
I moj serviser je Alfist.
06.02.2023 | 00:31
Air kaže:
I moj serviser je Alfist.


I svaki Alfist je serviser!
06.02.2023 | 01:48
Pogodite što vozi mehaničar u riječkom Mercedes centru?

I onda još malo šećera na vrhu - isto to vozi i njihov inženjer za kontrolu kvalitete i procesiranje reklamacija.

Nisu tu čista posla!
06.02.2023 | 06:15
Zato jer su Talijani?
06.02.2023 | 08:18
Air kaže:

Da, to mi je backu opcija.
Prema mojim saznanjima to je best buy za te novce. Jedino ne znam koji je od motora i mjenjača najbolji izbor (1.6 vs 2.0 i manualni vs DSG).


Iz osobnog iskustva,... na poslu sam se navozio 1.6 i 2.0 TDI Octavia sa manualnim i DSG mjenjačem i nismo do sada imali nikakvih problema sa motorom/mjenjačem ni sa jednom pa nemam tu što pametno za reći.
Što se tiče korištenja, prednost bi dao DSG-u radi komocije vožnje, a ono što sam primijetio mijenjajući aute je da DSG u pravilu vozim sporije po gradu, valjda zato što sam manje angažiran dok vozim.
Što se pak tiče motora, 2.0 je ipak malo ugodnije za voziti, a čini mi se i malo tiši (no možda je to i zbog bolje/drugačije zvučne izolacije ili razlike u broju brzina u mjenjaču 6 vs 7).
Za kraj, da ne bi bilo sve idealno, bilo je problema sa autima kad su bili potpuno novi (neispravna el. parkirna kočnica i sl.) ali je sve riješeno unutar par dana i u sklopu garancije tako da nije bilo nikakvih troškova osim malo gubitka vremena.

Što se pak tiče što je danas kad su cijene auta nenormalne (pogotovo rabljenih) best buy opcija, pogotovo ako auto uzimaš na period za narednih desetak godina, po meni (ako je ciljana cijena auta cca 20k €, mora biti švapsko ili njegov klon) je Škoda Scala Clever 1.0 TSI sa 110 KS. Cijena sa manualcem ti je malo ispod 20k €, sa DSG-om oko 22k €, mjesta za četvoro ima dovoljno, prtljažnik je ok veličine, nije prevelika za svakodnevno korištenje po gradu, troši koliko ju gaziš, ima gume u danas relativno jeftinoj dimenziji (205/55r16) i sveukupno troškovi održavanja nisu "ajoj" i najbitnije, prvi si koji će prdnuti u sjedalo pa nemaš brige koliko je km skinuto, koliko puta je skršen ili kada će se nešto pokvariti, a ako se i pokvari imaš garanciju,... znam, nije ista klasa auta na koje ciljaš, ali ...
06.02.2023 | 09:55
jura22 kaže:
Zato jer su Talijani?


Nisu, sve "domaći judi", jedan je ličkih korijena, znači nije baš uobičajen Alfa Romeo kupac, tamo je više na cijeni Golf duja.

Mislim da je najveći problem modernih automobila tzv. overengineering. Da se stalo negdje u ranim 2000-tima i da se koristi suvremena tehnologija izrade, kontrole kvalitete, novi materijali i da se ispravljaju uočene greške nakon 10-ak godina korištenja, auti bi bili super pozudani. No, to bi značilo i transformaciju autoindustrije u nešto drugo, u znatno manju industriju održavanja i dogradnji.

Takav scenario bi bio "najzeleniji" i svakako najmanje zagađivao planet, gdje bi prosječni ljudi u životu vozili najviše dva do tri auta. Danas ih neki mijenjaju kao sezonsku modnu robu.
  • Air
  • Korisnik
  • 64
06.02.2023 | 10:09
Bertone kaže:
Air kaže:

Da, to mi je backu opcija.
Prema mojim saznanjima to je best buy za te novce. Jedino ne znam koji je od motora i mjenjača najbolji izbor (1.6 vs 2.0 i manualni vs DSG).


Iz osobnog iskustva,... na poslu sam se navozio 1.6 i 2.0 TDI Octavia sa manualnim i DSG mjenjačem i nismo do sada imali nikakvih problema sa motorom/mjenjačem ni sa jednom pa nemam tu što pametno za reći.
Što se tiče korištenja, prednost bi dao DSG-u radi komocije vožnje, a ono što sam primijetio mijenjajući aute je da DSG u pravilu vozim sporije po gradu, valjda zato što sam manje angažiran dok vozim.
Što se pak tiče motora, 2.0 je ipak malo ugodnije za voziti, a čini mi se i malo tiši (no možda je to i zbog bolje/drugačije zvučne izolacije ili razlike u broju brzina u mjenjaču 6 vs 7).
Za kraj, da ne bi bilo sve idealno, bilo je problema sa autima kad su bili potpuno novi (neispravna el. parkirna kočnica i sl.) ali je sve riješeno unutar par dana i u sklopu garancije tako da nije bilo nikakvih troškova osim malo gubitka vremena.

Što se pak tiče što je danas kad su cijene auta nenormalne (pogotovo rabljenih) best buy opcija, pogotovo ako auto uzimaš na period za narednih desetak godina, po meni (ako je ciljana cijena auta cca 20k €, mora biti švapsko ili njegov klon) je Škoda Scala Clever 1.0 TSI sa 110 KS. Cijena sa manualcem ti je malo ispod 20k €, sa DSG-om oko 22k €, mjesta za četvoro ima dovoljno, prtljažnik je ok veličine, nije prevelika za svakodnevno korištenje po gradu, troši koliko ju gaziš, ima gume u danas relativno jeftinoj dimenziji (205/55r16) i sveukupno troškovi održavanja nisu "ajoj" i najbitnije, prvi si koji će prdnuti u sjedalo pa nemaš brige koliko je km skinuto, koliko puta je skršen ili kada će se nešto pokvariti, a ako se i pokvari imaš garanciju,... znam, nije ista klasa auta na koje ciljaš, ali ...


Hvala na odgovoru.
Kopirao sam ga kao i sve ostale pa kada dođe vrijeme odluke uzeti ću ga u obzir.
06.02.2023 | 10:22
dpasaric kaže:
Mislim da je najveći problem modernih automobila tzv. overengineering. Da se stalo negdje u ranim 2000-tima i da se koristi suvremena tehnologija izrade, kontrole kvalitete, novi materijali i da se ispravljaju uočene greške nakon 10-ak godina korištenja, auti bi bili super pouzdani.


Auti su već tad bili superpouzdani, u svakom slučaju pouzdaniji nego danas. Osnovni problem, IMHO, je što danas nije lako definirati auto. Što je auto (postao)? Budući da na to pitanje nema jednoznačnog odgovora, onda se luta u izvedbi i onda imaš problem u realizaciji, jer nemaš dovoljno precizne razvojne parametre. Auto već godinama postojano klizi u smjeru doživljaja tj. uređaja poput bijele tehnike. Odrađuje što treba, nema nikakve emotivne povezanosti korisnika i uređaja i kraj priče. Kupiš prvu-drugu na koju naiđeš, ona potraje do isteka jamstva ili malo preko i kad nešto krepa, kupiš drugu.
06.02.2023 | 10:32
dpasaric kaže:
Život je prekratak da se aute ne bi kupovalo srcem!


Na žalost, u većini slučajeva je novčanik pretanak da bi se aute kupovalo (samo) srcem.
06.02.2023 | 15:13
Blago(ako je to sreća) onima koji mogu kupovati srcem!
Al kak se veli, nema ništa vrijednije od obitelji, zdravlja i punih trbuha. Što sam stariji manje sam opterećen materijalno, a više svojim glupostima iz mladosti.
06.02.2023 | 23:26
Djuro genijalac kaže:
dpasaric kaže:
Život je prekratak da se aute ne bi kupovalo srcem!


Na žalost, u većini slučajeva je novčanik pretanak da bi se aute kupovalo (samo) srcem.


To što neki prodaju kao problem novčanika je kulisa za manjak entuzijazma ili jednostavno lijenost! Ok, može biti i manjak vremena da se netko time bavi, ali onda vjerojatno takvom vozaču nije problem novac.

Što se novčanika tiče, stariji auto, ali odabran sa srcem, je daleko manji trošak za novčanik od potpuno novog auta. Stariji auto traži više brige, ali je sve daleko jeftinije, pogotovo što se takvi auti održavaju velikim dijelom putem vrlo aktivnih zajednica entuzijasta koje nesebično pomažu vlasnicima.

I ne pričam to napamet, nego baš na primjerima prijatelja i prijateljica koji su me "napali" da "stalno nešto šarafiš i popravljaš na tim Alfama, stajale su te bogatstvo, nisam ja dovoljno bogata da kupujem polovno". I onda smo išli usporediti troškove novog novcatog Renaulta i par mojih Alfi. Znači neusporedivo - u korist stare polovne Alfe! Ja inače bilježim apsolutno svaki trošak, makar i samo 1 € za svaki auto.

I zato se auto može kupiti srcem i onda ga održavati sam i uz pomoć kolega iz zajednice, nema ništa jeftinije od toga. Druga je stvar što većina auto doživljava ovako kako si ti rekao - gotovo kao bijelu tehniku, pa ih onda sve to ne zanima.
07.02.2023 | 02:11
Hm....

Da sam kupovao srcem, kupio bih si ovo:


ali nisam kupovao srcem, već pretežno razumom, pa sam kupio ovo:



Zaista misliš da bih prošao jeftinije da vozim Žabu okolo po gradilištima?
07.02.2023 | 09:29
dpasaric kaže:

Što se novčanika tiče, stariji auto, ali odabran sa srcem, je daleko manji trošak za novčanik od potpuno novog auta. Stariji auto traži više brige, ali je sve daleko jeftinije, pogotovo što se takvi auti održavaju velikim dijelom putem vrlo aktivnih zajednica entuzijasta koje nesebično pomažu vlasnicima.


Ja sam srcem odabrao jedan krasan V12 750i iz 1997., no kalkulacija mi je pokazala da mi kod moje godišnje kilometraže od oko 30.000km samo razlika u gorivu pojede oko 60% leasing rate za novu trojku. Troškove održavanja 25g starog auta (amortizer soma EUR) da ne spominjem. Novi auto me košta koliko mi je rata leasinga, vozit ću ga do nekih 150-200kkm i zamijeniti. Imam sve po excelicama i, koliko god volim uživati u zvuku R6, V8 i V12 motora, za svakodnevnu eksploataciju je novi auto najeftiniji
07.02.2023 | 10:44
Vjerojatno je stvar u tome što tvoje srce, isto kao i moje, ima dosta skuplji ukus od Davorovog.
07.02.2023 | 12:53
Ne, nismo se baš shvatili, bojim se. Prije cca 6 godina sam imao priliku kupiti imprezu WRX 2001. koja je s originalnim dijelovima vizualno dignuta na 2005. (bugeye na hawkeye), a motor je bio gotovo na STI standardu uz normalni mjenjač sa 5 brzina. Odradio probu, auto je bio uredan, presložen u nulu, cijena je bila 8000 eura (izvedivo) i onda sam doma sjeo sam sa sobom. Taj auto troši u normalnoj vožnji u extre economy modu 11 l/100 km. Malo dinamičnija vožnja je 15-16 l/100 km, a sve preko toga ima 2 na prvom mjestu.
I onda sam zaključio da se s tim autom neću moći voziti koliko bi htio, a tu su onda još kočnice i sve ostalo kaj takav subaru doslovce jede za doručak, i odustao. Danas bi taj auto vrijedio 20-ak kila eura, dakle iz te sam perspektive izgubio novce, ali voziti se s njim ne bi mogao koliko bi htio i eto...
Razum nadvladao srce
07.02.2023 | 17:04
Zaštrašujuće puno istine u kolumni Dežulovića..

n1info.hr/kolumne/freud-za-volanom/
07.02.2023 | 19:51
Djuro genijalac kaže:
Taj auto troši u normalnoj vožnji u extre economy modu 11 l/100 km. Malo dinamičnija vožnja je 15-16 l/100 km, a sve preko toga ima 2 na prvom mjestu.
I onda sam zaključio da se s tim autom neću moći voziti koliko bi htio, a tu su onda još kočnice i sve ostalo kaj takav subaru doslovce jede za doručak, i odustao. Danas bi taj auto vrijedio 20-ak kila eura, dakle iz te sam perspektive izgubio novce, ali voziti se s njim ne bi mogao koliko bi htio i eto...
Razum nadvladao srce


A mogao si ga kupiti pa izvaditi iz njega motor, ugraditi dva motora od vešmašine i tri traktorske baterije.
07.02.2023 | 19:55
Djuro genijalac kaže:
Zaštrašujuće puno istine u kolumni Dežulovića..

n1info.hr/kolumne/freud-za-volanom/


Imam dva dugogodišnja (cjeloživotna), draga i dobra prijatelja koji obojica voze BMWe (i to im je špica i nema boljeg auta u svemiru, itd.) i obojica se čudom čude zašto svi BMW povezuju sa seljačijom, kao da žive u nekom drugom svemiru...
07.02.2023 | 22:23
smayoo kaže:
Zaista misliš da bih prošao jeftinije da vozim Žabu okolo po gradilištima?


Ne mislim, naravno. Žaba je već old-timer i tu ulazimo u zonu old-timer održavanja, a to je ipak zasebna kategorija. I iako se Žaba može podiginuti, mislim da nije te visine i sposobnosti kao tvoj Subaru. Nadalje, taj Subaru je super auto, nije baš da si odabrao "generic kantu", nešto "samo da vozi i jeftino je", nego jedan od ponajboljih SUV modela na tržištu, tako da mislim da ti srce može biti na mjestu.
07.02.2023 | 22:36
korisnik kaže:
Ja sam srcem odabrao jedan krasan V12 750i iz 1997., no kalkulacija mi je pokazala da mi kod moje godišnje kilometraže od oko 30.000km samo razlika u gorivu pojede oko 60% leasing rate za novu trojku. Troškove održavanja 25g starog auta (amortizer soma EUR) da ne spominjem.


Opet, kao i old-timeri, voziti V12 je baš ekstrem. Naravno da takav auto ne može biti isplativ i upotrebljiv na svakodnevnoj razini. I to "sa srcem" ima neke ograde, kako u proračunu, tako i raznim drugim varijablama koje ograničavaju održavanje i svakodnevno korištenje.
07.02.2023 | 22:48
Djuro genijalac kaže:
Ne, nismo se baš shvatili, bojim se. Prije cca 6 godina sam imao priliku kupiti imprezu WRX 2001. koja je s originalnim dijelovima vizualno dignuta na 2005. (bugeye na hawkeye), a motor je bio gotovo na STI standardu uz normalni mjenjač sa 5 brzina. Odradio probu, auto je bio uredan, presložen u nulu, cijena je bila 8000 eura (izvedivo) i onda sam doma sjeo sam sa sobom. Taj auto troši u normalnoj vožnji u extre economy modu 11 l/100 km. Malo dinamičnija vožnja je 15-16 l/100 km, a sve preko toga ima 2 na prvom mjestu.


Uh, evo, za ovo mi je žao, možda da si stavio neke godišnje kilometraže na papir, izračunao razliku u svom tom ekstra gorivu, pa onda jednostavno oprostio sam sebi to ekstra gorivo, koji to iznos godišnje može biti? Možda to jednostavno vrijedi razlike?

Ja sam recimo u dilemi da li štedjeti za polovnu Giuliju s 2.2 dizelom ili s 2.0 benzincem. Benzinac troši gotovo duplo! A opet, nema svu onu ekologiju koju se mora skinuti, što je nemali trošak, pa onda moguće buduće zabrane u nekim EU gradovima za dizele i slične nevolje. Ovisno o godištu, novi modeli imaju i ono govno od AdBlue, što isto treba ukloniti. Benzinac je pak jači i zabavniji, ali eto... gorivo je duplo. Znači ovisi o tome koliko km radim.
08.02.2023 | 07:50
dpasaric kaže:
Djuro genijalac kaže:
Ne, nismo se baš shvatili, bojim se. Prije cca 6 godina sam imao priliku kupiti imprezu WRX 2001. koja je s originalnim dijelovima vizualno dignuta na 2005. (bugeye na hawkeye), a motor je bio gotovo na STI standardu uz normalni mjenjač sa 5 brzina. Odradio probu, auto je bio uredan, presložen u nulu, cijena je bila 8000 eura (izvedivo) i onda sam doma sjeo sam sa sobom. Taj auto troši u normalnoj vožnji u extre economy modu 11 l/100 km. Malo dinamičnija vožnja je 15-16 l/100 km, a sve preko toga ima 2 na prvom mjestu.


Uh, evo, za ovo mi je žao, možda da si stavio neke godišnje kilometraže na papir, izračunao razliku u svom tom ekstra gorivu, pa onda jednostavno oprostio sam sebi to ekstra gorivo, koji to iznos godišnje može biti?


Kad je to bilo aktualno, radio sam u Sesvetama i imao 52 km do posla U JEDNOM smjeru. Pa ti sad računaj...
08.02.2023 | 07:57
BTW, ako netko ima baš jako veliku dnevnu sobu koju bi želio ukrasiti, eto prilike... Neću reći ništa dalje, klikajte

auctions.f1authentics.com/iSynApp/auctio...Launch+-+F1+IG+Story
08.02.2023 | 08:08
dpasaric kaže:
Ja sam recimo u dilemi da li štedjeti za polovnu Giuliju s 2.2 dizelom ili s 2.0 benzincem. Benzinac troši gotovo duplo! A opet, nema svu onu ekologiju koju se mora skinuti, što je nemali trošak, pa onda moguće buduće zabrane u nekim EU gradovima za dizele i slične nevolje. Ovisno o godištu, novi modeli imaju i ono govno od AdBlue, što isto treba ukloniti. Benzinac je pak jači i zabavniji, ali eto... gorivo je duplo. Znači ovisi o tome koliko km radim.


Nisam siguran je li to moguće na modernim autima, jer su sustavi toliko ispremreženi da je to u nekim slučajevima jednostavno nemoguće čak i za tvornicu odraditi naknadno. Primjer: bio kod našeg jednog servisera koji ima Seat Leon TCR. I gledam auto, tvornički, ispred mjesta gdje je u serijskom autu sjedalo suvozača, ABS modul na podu bez ijednog hidrauličnog lajtunga. I pitanje: kaj će Vam to tu, kad nije uopće spojeno?!? Vele da bez toga auto ne radi. Tvornica ga je ostavila u autu da struja funkcionira kako treba, samo su ga preselili gdje im paše zbog rasporeda težine i u njega ide canbus i dalje po autu. Dakle, tvornica koja je proizvela auto je za natejcanje ostavila ABS/ESP modul u autu, jer nisu mogli riješiti da auto radi bez njega (vjerujem da je to bilo pitanje troškova, pa je ovo bila linija manjeg otpora umjesto da se iznova razvija kompletno upravljanje sustavima vozila i motora).
Što se tiče Giulije dizel, znam da auto troši sulud ekoličine AdBluea, ekipa se zafrkava da gotovo kod svakog dopunjavanja goriva moraju puniti i to. Usporedbe radi, kod drugih brandova punjenje AdBluea potraje nekoliko tisuća kilometara.

PS. Zanemarivanje ekologije ćemo preskočiti ovom prilikom
08.02.2023 | 17:05
smayoo kaže:
Djuro genijalac kaže:
Zaštrašujuće puno istine u kolumni Dežulovića..

n1info.hr/kolumne/freud-za-volanom/


Imam dva dugogodišnja (cjeloživotna), draga i dobra prijatelja koji obojica voze BMWe (i to im je špica i nema boljeg auta u svemiru, itd.) i obojica se čudom čude zašto svi BMW povezuju sa seljačijom, kao da žive u nekom drugom svemiru...


Mene često bude sram kad čitam vijesti. No, vozio sam stvarno svašta i kao kompletan auto u segmentu serije 3 i 5, teško je naći bolje aute. Vozim često i rado i dolje spomenutu Giuliu i stvarno je odlična. Ali, servisna podrška, nervoza na volanu i kriminalan infotainment su mi presudili da za daily uzmem trojku.

Otkud je došlo to da svaka budala želi voziti upravo BMW, bit će da je do ranih devedesetih i svega što se tad izdogađalo.
08.02.2023 | 17:22
dpasaric kaže:

Opet, kao i old-timeri, voziti V12 je baš ekstrem. Naravno da takav auto ne može biti isplativ i upotrebljiv na svakodnevnoj razini. I to "sa srcem" ima neke ograde, kako u proračunu, tako i raznim drugim varijablama koje ograničavaju održavanje i svakodnevno korištenje.


Da, ajmo reći da je V12 priličan ekstrem Ali R6 E36 u fantastičnom stanju nije. Auto koji je sredinom 90-ih bio najbolji auto u klasi. Imam i to I ne vidim logiku iza toga da taj auto, koji danas vrijedi 12-15kEUR vozim kao nekakav daily, umjesto recimo Fabie sa 110ks motorom. Kao auto za svakodnevnu upotrebu stari BMW nema nikakvu prednost pred fabijom. Performanse su dovoljne i kod Fabie, ide do stotke oko 10s. Potrošnja na razini 60% BMW-a. Udobnija, modernija, beskrajno sigurnija. Nema taj gušt u vožnji, ali to je nešto što može prepoznati zanemariv dio vozača.

Od svih youngtimera, kao nekakav smisao da se vozi kao daily mogu vidjeti recimo Mercedes W124 u dobrom stanju, ili BMW E39. Dobar i očuvan E39 je i danas u vožnji i po NVH kriteriju superioran cijeloj kompaktnoj klasi i dobrom dijelu srednje. Frend je vozio 530i na plin i to je auto koji bi imao smisla. Lani sam ima preko bla-bla putnike u svom E39 i kad sam rekao da je auto star 26 godina bilo je W124 je i danas konkurentan komforom u vožnji, ako se čovjek može pomiriti s lelujavim ovjesom



dpasaric kaže:

Ja sam recimo u dilemi da li štedjeti za polovnu Giuliju s 2.2 dizelom ili s 2.0 benzincem. Benzinac troši gotovo duplo! Benzinac je pak jači i zabavniji, ali eto... gorivo je duplo. Znači ovisi o tome koliko km radim.


Benzinac (naš u firmi je 200ks) ne troši duplo od dizela, ali nije štedljiv. Računaj da ćeš u prosjeku teško ići ispod 10L, a dizel će u istim uvjetima trošiti oko 7. Isto, ne računaj ni na neki simpatičan zvuk kod benzinca, po tom kriteriju su ga baš udesili. Niti zvuči, niti se vrti. Zapravo je kod Giulie dosta prosječna motorizacija u odnosu na ponudu u klasi.
08.02.2023 | 17:34
Bertone kaže:

Što se pak tiče motora, 2.0 je ipak malo ugodnije za voziti, a čini mi se i malo tiši (no možda je to i zbog bolje/drugačije zvučne izolacije ili razlike u broju brzina u mjenjaču 6 vs 7).


2.0 TDI motor, za razliku od 1.6TDI, ima osovine za uravnoteženje u motoru pa radi puno mirnije.
08.02.2023 | 20:19
korisnik kaže:
Benzinac (naš u firmi je 200ks) ne troši duplo od dizela, ali nije štedljiv. Računaj da ćeš u prosjeku teško ići ispod 10L, a dizel će u istim uvjetima trošiti oko 7. Isto, ne računaj ni na neki simpatičan zvuk kod benzinca, po tom kriteriju su ga baš udesili. Niti zvuči, niti se vrti. Zapravo je kod Giulie dosta prosječna motorizacija u odnosu na ponudu u klasi.


Me ne bih uzimao tog slabijeg benzinca, ako je već benzin, onda mora biti Veloce. Zvuk nije što mi je previše bitno jer to već imam, ovo bi bio auto za dnevno korištenje. Ionako uglavnom modificiram auspuhe na svojim autima, rijetko da ostane original. Sve skupa, mislim da mi ima smisla staviti sa strane ekstra novca za gorivo, ali ne prolaziti opet cijelu muku sa swirlovima, DPF-om, EGR-om, AdBlueom i sličnim nepotrebnim kulisama birokratskih parazita.
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 13 minuta
  • mbp2009: Doslovno sam ju ja otvorio hahaha
  • smayoo: @mbp2009, imaš točno tu temu u forumu od prije par mjeseci
  • smayoo: Natrijeve baterije postoje u tzv. REDOX izvedbi već 30 godina, prvenstveno za stacionarne sustave, ali nisu bile pogodne za mobilne jer su bitno manje gustoće pohrane od litijevih, a i veće mase, jer su tekućinske. Velika im je prednost to što su ekološki neutralne, jednostavne za proizvesti i požarno nerizične.
  • m@xym: @Zdravac, OD otkrića nečega u laboratoriju do dolaska na tržište (ako se to upće dogodi) prođe između 5 i 10 godina
  • drlovric: O da. Jako veliko dan. Ljudi nisu svjesni bitnosti ali vrijeme ce polazati.
  • Zdravac: @drlovric, jesu, baš je lijepo danas pratiti HRT4 i live prijenos! :)
  • Zdravac: jel senzacionalizam ili ima nešto u ovoj tehnologiji da bi uskoro moglo i u praksu?
  • Zdravac: [link]
  • drlovric: Stigli Rafali ❤️????
  • mbp2009: Ekipa, treba mi preporuka za neki usb-c dongle za M1. Potreban je ulaz za SD karticu, HDMI ili DP (TB2), barem 2 Usb-a i ako je moguće jedan usb-c
  • smayoo: Funkcionalna zamjena je push notifikacija koja preko 5G ide po generičkom protokolu, samo aplikacija na mobitelu mora to podržavati
  • smayoo: Upozorili su me ljudi koji rade u toj branši, radi nekih telemetrijskih rješenja gdje nadzorni sustav SMSom šalje obavijesti korisniku
  • ZeljkoB: smayoo, odakle ti ova informacija za SMS?
  • smayoo: SMS poruke su phase-out. Znači, neki ih operateri više ne nude, niti omogućavaju njihovo slanje. Određen je neki krajnji rok, nakon kojeg više nijedan operater u EU nije dužan osigurati propagiranje SMS poruka. Probaj ručno promijeniti operatera (pretpostavljam da si u roamingu)
  • Matija klc: Ekipa, pomoc. Nalazim se u Rumunjskoj. Primam poruke normalno, no ne mogu poslati poruku. Pricam o obicnoj. Sve drugo radi najnormalnije. Sta napraviti?
  • MoschuS: Ma svugdje ali sve neka mala mjesta ili sela po Hr ili Slo
  • JOHN: Jesu to oni iz Imotski?
  • MoschuS: Ako netko kupuje rabljeno racunalo pripazite se prevaranata na Njuskalu i Bolhi. Otkrio sam ih par, slicni oglasi i kada ih kontaktirate salju iste/slicne racune i serijske brojeve kao potvrdu i onda odjednom obrisu oglas, naprave novi account i pokusavaju dalje uloviti nekoga.
  • Zdravac: :) Na kraju će ispasti da nas ima dosta koji vozimo motore!
  • rkrosl: prodao triumpha, kupio triumpha
  • JOHN: Honda CB650R
  • FiFi: Skoro sam ga jednom zamijenio za Bandita 1200 , ali sam ipak odustao.
  • Zdravac: ...ili Suzuki Bandit :)
  • Zdravac: E, taj motor je nekad bio moj san, da nije uletila yamaha, sigurno bih toga sad vozio :)
  • FiFi: Honda CB900F2 Hornet, 2002. Evo radim servis i nadam se registraciji prvi put nakon tri godine stajanje (djeca ti promijene raspored vožnje)
  • Riba: Problem je sto "sezona" u Irskoj trtaje tjedan dana. :-D Moram vidjeti ima li kakav nacin da ga registriram u Hr.
  • Zdravac: @ZeljkoB Odličan motor, takvi motori su baš po mom guštu! Lijep i ugodan za voziti.
  • Zdravac: @Riba Pa što čekaš, daj, zamjeni ulje, filtere i svječice, napuni bateriju, i lagano pranje. To će biti dovoljno, siguran sam! :)
  • Zdravac: Ajd, super, nisam jedini! Sad ide sezona, i gušt! Polako plan za moto trip na more...
  • ZeljkoB: Honda NC750X, ali sve manje vremena imam za voznje.....
  • Riba: Imam ja BMW 650CS, mozda ga reaktiviram nakon 10 godina stajanja u garazi. A imam i Vespu iz 1959, ta malo duze stoji. :)
  • Zdravac: Evo, ja ću prvi: YAMAHA XJ900 S Diversion, classic iz 1998., ide ko švicarski sat, čista mehanika, pouzdano do bola! :)
  • Zdravac: Jel imamo ovdje kolega ili kolegica, da voze motor? Ako da, koji?
  • zoranowsky: @air, u biti isti je pricnip, samo si sam sebi target :)
  • Air: Polako, polaku, kuda žurba, daj mi prvo link na to kako pročitati vlastite misli :)
  • smayoo: Za one koji ne znaju čitati misli - [link] :D
  • Borisone: Za one koji ne znaju čitati misli, koja je konfiguracija?
  • VanjusOS: pozdrav, treba li netko Mac mini M2, nekorišteno?
  • kupus: Ima takvih naravno. Iz mog skromnog iskustva takvi su u manjini.
  • smayoo: većina online trgovaca odbija slati na poste restante pa čak i na poštanski pretinac
  • kupus: zasto na osobnu adresu*
  • kupus: Zasto na adresu? Naruci na adresu postanskog ureda, tamo ce te cekat
  • drlovric: Imamo li koga iz Zupanje na forumu da bih mogao naruciti paket na njegovu adresu? :)
  • ecvis17: ok, tnx
  • smayoo: Piši u forum
  • ecvis17: pozdrav svima, imam stari MBP koji maksimalno moze voziti BigSur ... malo nisam vise u toku, gdje se danas mogu pronaci Combo installeri? Tnx
  • cariblanco: Čekao je da Hajduk osvoji prvenstvo i na kraju je odustao ;)
  • Yonkis: Od sada ćemo mjeriti vrijeme pre-JM and post-JM time
  • JOHN: Ako je vjerovao, neka mu dragi Bog pomogne i uzme sebi. Ako nije, opet nema veze……sve u svemu mislim da je živio dobar život!
  • smayoo: Ljudi... ode nam Joža Manolić... Nije šala.

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.55 Seconds

Provided by iJoomla SEO