Mail hosting - preporuke
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Mail hosting - preporuke


16.09.2013 | 17:12
Nadam se da nema vec ovaj topic. Barem ga ja nisam pronasao. Naime, vjerujem da ovdje ima dosta informaticara i administratora pa bih molio neku preporuku;

U potrazi sam za hostingom za mail koji bi konacno zadovljavao potrebe firme. Do sada su uvijek bili neki problemi. Ili premali sanducici, ili nije bilo podrske za IMAP ili muku mucimo s nekim black listama itd. Uglavnom, kriteriji bi bili ovakvi:

1. 10 - 15 korisnickih racuna
2. IMAP i POP podrska
3. Webmail
4. Mogucnost veceg pretinca (20, 30 + GB )
5. Bez ogranicenja u broju poslanih mailova (po satu/danu). Da, na ovome sam nedavno zapeo kad sam slao ponude partnerima. Nisam ni znao da imam neko glupo ogranicenje iznad kojeg server misli da sam spamer. To se naravno trenutno ne da promijeniti pa onda moram vrtit palceve dok ne istekne vrijeme
6. Kreiranje aliasa (za pojedinacne i grupne adrese)
7. Mogucnost administracije ovih stvari od strane naseg admina
8. Dobri i ucinkoviti spam filteri
9. Provider koji ne zavrsava konstantno na black listama
10. Dobra, strucna i promptna korisnicka podrska
11. Da nije Gmail

Ako imate dobra iskustva s nekime molim vas da podijelite info. Hvala unaprijed!
16.09.2013 | 17:45
Pogledaj na www.zoho.com/
16.09.2013 | 18:25
gogh kaže:
5. Bez ogranicenja u broju poslanih mailova (po satu/danu). Da, na ovome sam nedavno zapeo kad sam slao ponude partnerima. Nisam ni znao da imam neko glupo ogranicenje iznad kojeg server misli da sam spamer. To se naravno trenutno ne da promijeniti pa onda moram vrtit palceve dok ne istekne vrijeme


Što se ovog tiče, to ti je u direktnoj koliziji s ovim:

9. Provider koji ne zavrsava konstantno na black listama


Dakle, to je problem koji nećeš tako riješiti. Ne želiš biti kod onog koji je blacklistan, pa se pomiri s tim da ti za mass mailing treba profi alat za mass mailing, kako ne bi ispao spammer (pod pretpostavkom da zaista nisi spammer ). Preporučam Mailings. Radi sve što treba, a $25 nije pretjerana cijena za profi alat.

8. Dobri i ucinkoviti spam filteri


Što se svega ostalog, pa i ovog, tiče, mogu preporučiti omonia.hr. Naša je firma kod njih. Minus koji ja stavljam je taj da nemam administriranje black i white liste za spam filter, nego to javim mailom njima pa oni ručno ubacuju. Ali sam spam filter je solidan.

Admin sučelje je qmailadmin, webmail je squirrel. Tu još jedna primjedba, loše je konfiguriran (a ja ga ne mogu promijeniti) pa tipkanje HR slova u squirrelu šalje 8859-2 kodove, a u headerima stoji UTF-8. No i to bi vjerojatno riješili da nam je bitno. Radi se o svrabu koji nas ne boli pa nam je u zapećku.

Imam i još jedan kontakt za koji sam i sâm dobio dobre preporuke, ali nemam neposredno iskustvo. Pokušao sam sad pronaći taj kontakt u bespućima mog mailboxa, ali bez uspjeha...
16.09.2013 | 18:28
Naime problem je s imanjem službenih mailova na serveru u nekoj udaljenoj vremenskoj zoni (što je slučaj kod zoho.com kojeg koristim privatno i jako sam zadovoljan) taj što eventualne zahvate i održavanja rade kad je *njima* noć. A nama je to špica dana. I onda ti ponekad po cijeli radni dan mailovi ne rade... Zato mislim da je bolje to rješavati lokalno.
16.09.2013 | 19:00
www.iredmail.org/

Podigni svoj server.
16.09.2013 | 19:27
Bez razmišljanja www.fastmail.fm - ti momci ozbiljno shvaćaju email. Usluga vrhunska, cijena vrlo prihvatljiva.
Ja i gospođa koristimo njihovu uslugu već jako dugo i nemam nikakve primjedbe.Naravno postoje ograničenja za slanje mailova ali su dosta izdašna, sve informacije ćeš naći na njihovim stranicama.
16.09.2013 | 19:31
zabac kaže:
www.iredmail.org/

Podigni svoj server.


A na kojem serveru? I tko bi ga održavao? Eeee...
16.09.2013 | 23:39
Hvala na preporukama. Pogledat cu malo ovo sto ste predlozili.

@smayoo, a sto se tice spamanja i black lista, bas se zato i cudim sto imam toliko nizak limit (manje od 100 mailova u satu) koje mogu poslati, a da usprkos tome svako toliko otkrijem da nam je provider na nekoj crnoj listi. Ocito je metoda s limitom slanja mailova losa jer pravi spameri po svemu sudeci funkcioniraju nekako drugacije. S druge strane nekoliko desetaka mailova u satu za vrijeme dinamicnijeg radnog dana mislim da nikome nije neka nezamisliva brojka. dapace, ocekuje se i puno vise, barem u mom poslu.

Hvala jos jednom. Idem sad cackat po prijedlozima.
17.09.2013 | 05:00
Koliko mailova treba da saljes? Kakve su te kampanje?
17.09.2013 | 05:00
Smayoo,

opaska za vremenske zone stoji ali nije sad da svakih 3 dana nesto odrzavaju i ugase te

Ako se i desi u par mjeseci, no big deal.
17.09.2013 | 08:11
smayoo kaže:
zabac kaže:
www.iredmail.org/

Podigni svoj server.


A na kojem serveru? I tko bi ga održavao? Eeee...


Ne bi ja, već njihov admin. Vidi točku 7. liste.
10-15 korisnika i nije neko opterećenje za mrežu, tako bi imao zadovoljene sve uvjete (svih 11).

Bilo je malo sarkazma u odgovoru jer traži "i ovce i novce".
17.09.2013 | 09:12
drlovric kaže:
Smayoo,

opaska za vremenske zone stoji ali nije sad da svakih 3 dana nesto odrzavaju i ugase te

Ako se i desi u par mjeseci, no big deal.


Pa za moj privatni mail je no big deal. Ali za poslovni mail server može itekako biti big deal. Ovisi o tome o kakvom se poslu radi i koliko je orijentiran na E-mail komunikaciju. Kod nas je to toliko izraženo da, ako nam mail ne radi, ne moramo niti raditi tog dana.


gogh kaže:
nekoliko desetaka mailova u satu za vrijeme dinamicnijeg radnog dana mislim da nikome nije neka nezamisliva brojka. dapace, ocekuje se i puno vise, barem u mom poslu.


To, slažem se, nije ni blizu neke uobičajene granice. Anti-spam mjere obično prorade oko intenziteta od 5-6 mailova u minuti.
17.09.2013 | 09:14
>Koliko mailova treba da saljes? Kakve su te kampanje?
>

@drlovric; velik dio posla nam je marketing, zakup oglasnih mjesta i sl. U takvom tipu posla si osudjen raditi s velikim brojem partnera i u HR i vani i mail komunikacija je baza. Tim vise sto nam je priroda dosta ovisna o sezoni pa ima period godine kad je vrlo zivo. Uglavnom, znalo mi se dogadjati da probijem limit u broju poslanih mailova, a osim toga imam i limit na mailbox od 2 GB sto mi nije dovoljno. U nekoliko navrata mi se desilo da nisam mogao odgovoriti na mail od potencijalnog klijenta jer je server na nekoj crnoj listi, a to sam saznao tek nakon tri dana kad mi je stigao mail od Mailer Delivery Systema. Uglavnom, lose.
17.09.2013 | 09:33
Ali ovo što opisuješ ne da je loše, nego je užasno. Posve užasno. Zvuči kao VIP? Zašto to već toliko dugo podnosite?
17.09.2013 | 10:42
Potraži ponudu Orion informatike odnosno federation servers.
Evo ti svih potrebnih kontakta

042 492 129
098 896 123

sales @ federation-servers.com
17.09.2013 | 12:01
Borisone kaže:


Ti se šališ, je l'da? Reci da se šališ.
Firma od 10-15 ljudi da uzme neku uslugu od T-coma. Onda im nešto ne radi pa da čekaju 45 minuta da im se netko javi na telefon.
17.09.2013 | 14:33
smayoo kaže:
Ti se šališ, je l'da? Reci da se šališ.
Firma od 10-15 ljudi da uzme neku uslugu od T-coma. Onda im nešto ne radi pa da čekaju 45 minuta da im se netko javi na telefon.


Moje dvanaestgodišnje iskustvo. Nije mi ih namjera reklamirat ali zaista nisam imao problema s tom uslugom. A i zadovoljava praktički sve uvjete s popisa (jednino nisam siguran za IMAP).

Njihova razina usluge privatnim i poslovnim korisnicima su dva različita svijeta.
17.09.2013 | 15:16
Ne slažem se. Imao sam tu nesreću 7 godina raditi u firmi (i to bitno većoj) kojoj je HT bio provider. Ostave te kompletno bez internetske i telefonske veze na dan i pol i ne znaju ti čak ni reći kad će doći netko, kamoli kad će riješiti problem. Jedina je razlika što ti daju tzv. LAM managera da se dereš na njega umjesto na djecu u call centru. Slaba korist.
17.09.2013 | 17:19
smayoo kaže:
Ali ovo što opisuješ ne da je loše, nego je užasno. Posve užasno. Zvuči kao VIP? Zašto to već toliko dugo podnosite?


Da, znam. Necu sad ulaziti u detalje i prozivati nekoga zasto to trpimo, ali sad je definitivno vrijeme za promjenu. Evo i ja sam se angazirao oko pronalazenja boljeg rjesenja iako nisam informaticar.

Ja vjerujem da za neke manje zahtjevne korisnike ovaj hosting provider mozda i nije los. Ljudi koji ne koriste IMAP, koji ne koriste mail po principu foldera i strukturiranog arhiviranja korespodencija te koji nisu toliko ovisni o komunikaciji (hm, ima li zapravo takvih? ) mozda se nece bunit. Zapravo sam ja najglasniji u pobuni unutar firme. Admin mi stalno Google gura na nos, no za to necu ni cuti. Mozda sam rob nekih uvjerenja, ali jednostavno ne zelim.
17.09.2013 | 17:25
Po meni treba izbjegavati neke male firme koje pružaju i e-mail uslugu jer se mogu brzo ugasiti i nastaju problemi. Uslugu treba platiti i gotovo. Ako je za privatno korištenje tada je free usluga OK, ali ako je za firmu, nema kompromisa.
Uvjek možeš mail serverd dići, mada nekako sumnjam kako bi tvoj admin to znao i mogao održavati jer navija za Gmail.
17.09.2013 | 17:50
Zabac je po meni u pravu. Ja bi razmisljao u slicnom smjeru.

Najbolje imati server pod svojom kontrolom, ali ako nemate adekvatne (kvalificirane) osobe koji bi taj odrzavali vise ce biti stete nego koristi.

Onda ostaje opcija da platis profi servis i miran si, jer profesionalci sa druge strane brinu o tome.

Ne bi ja tu radio nikakve kalkulacije ili kompromise, imajuci u vidu vasu djelatnost i volumen email poruka.
17.09.2013 | 18:17
Ma nismo ni do sada imali besplatnu uslugu, a i Google ima navodno neke profi pakete, koliko sam shvatio, no morat cemo uzet nesto kvalitetnije nego do sada. Definitivmo.

Tnx
17.09.2013 | 18:51
zabac kaže:
Po meni treba izbjegavati neke male firme koje pružaju i e-mail uslugu jer se mogu brzo ugasiti i nastaju problemi. Uslugu treba platiti i gotovo. Ako je za privatno korištenje tada je free usluga OK, ali ako je za firmu, nema kompromisa.


Nije ni za privatno. Mojoj gospođi je jednog dana samo izbrisan gmail account sa svim podacima. Jednostavno je nestao. Naravno, ne mozes ni do koga doci u Googleu, a nisu ti ni duzni nista kada nisi nista ni platio. Sizila je par dana oko izgubljenih mailova i podataka, a onda je naucila zasto ja svoj mail placam.
17.09.2013 | 19:10
Riba kaže:
Nije ni za privatno. Mojoj gospođi je jednog dana samo izbrisan gmail account sa svim podacima. Jednostavno je nestao. Naravno, ne mozes ni do koga doci u Googleu, a nisu ti ni duzni nista kada nisi nista ni platio. Sizila je par dana oko izgubljenih mailova i podataka, a onda je naucila zasto ja svoj mail placam.


Samo ništa ne košta ništa. Cijena usluge u ovom slučaju je gubitak računa i podataka. A backup. Očito joj nisu toliko važi da ih nije čuvala na sigurnome. Slijepo vjerovati nečemu besplatnome je u krajnju rurk smiješno.
J imam na .me za kao ozbiljnije i @hotmail za ostale gluposti, a na poslu imamo vlastiti server za mail, web, file i tko zna što sve.
18.09.2013 | 05:25
Riba zasto se to desilo?

Nisam nikada cuo da je nekome tek tako pobrisan Gmail nalog.

Ja imam kopije svega sa gmail ali bi volio znati sta moze prouzrociti tu reakciju, ako je uopce postojao valjan razlog.

Iskreno, usudit cu se reci da 95% privatnih korisnika koristi neki oblik besplatnog emaila. U svjesti svih ljudi koje ja poznajem je da je email besplatna usluga na internetu :/
18.09.2013 | 08:33
drlovric kaže:
Riba zasto se to desilo?

Nisam nikada cuo da je nekome tek tako pobrisan Gmail nalog.

Ja imam kopije svega sa gmail ali bi volio znati sta moze prouzrociti tu reakciju, ako je uopce postojao valjan razlog.


Naravno da ti ga mogu ukinuti ako postoji razlog, medjutim u ovom slucaju ga nije bilo ili ga mi ne znamo. Ukratko pojma nemamo, pokusaj da se nadje odgovor na to pitanje je zavrsio tako da te vrte u krug kroz kojekakve automatizirane skripte koje bi nam iako smo im pruzili sve trazene podatke na kraju odgovorila da "nemaju dovoljno podataka".

Ako malo pogooglas (!) otkrit ces da ima dosta ljudi kojima se tako nesto dogodilo.
18.09.2013 | 17:27
smayoo kaže:
Imam i još jedan kontakt za koji sam i sâm dobio dobre preporuke, ali nemam neposredno iskustvo. Pokušao sam sad pronaći taj kontakt u bespućima mog mailboxa, ali bez uspjeha...


Evo našao sam. Firma se zove Nimium. Marin Bjeliš.
19.09.2013 | 13:47
Ja sam prije par godina uzeo google business mail za 10 accounta kad je još bio đabe (sad se plaća). Imam domenski email i niko i ne vidi da je hostan kod googlea. Radi odlično, od kada ga imamo nikad se nije rušio ili bio nedostupan, 7Giga po accountu, kompletna personalizacija za svaki account je moguća od aliasa, share-nja kontakata, calendara CRM-a, gdrive-a.
Sve u svemu jako smo zadovoljni;)
Jedino kaj su ga od ove godine počeli naplačivati, srećom za stare korisnike ostaje badava kako je i bilo kad sam ga otvarao;)
19.09.2013 | 16:34
Eto, baš smo gore diskutirali o tome kako - samo ništa ne košta ništa. To što ne plaćaš novcem, ne znači da ne plaćaš nečim. Ali to je tvoj slobodni izbor.
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 3 dana, 4 sati
  • smayoo: O, brate, kakav pacijent.. :)
  • dpasaric: Joj on je inače lud tip, ali ovo je skroz fora! :)
  • drlovric: Kakva bolest od videa :) [link]
  • dpasaric: Novi mega-članak na naslovnici! Nije za svakoga, ali za one koji to vole bit će poslastica! :)
  • zoranowsky: Također!
  • vicko: Pridružujem se čestitkama!
  • smayoo: Čestitam svima Dan antifašističke borbe!
  • roPeD: Pokrenuo temu u Softver forumu
  • smayoo: Piši u forum i probaj biti jasniji
  • roPeD: Lijepo molim
  • roPeD: Jel bi netko znao prebaciti onaj nas stari Mini Rijecnik da ga mozemo koristiti sa novim operativnim sustavima i M chipovima
  • roPeD: Pozdrav svima
  • drlovric: Zasto instalirate bete na aktivne uredjaje koje koristite svaki dan :/ Mozda je bolje da ti je bankarstvo prestalo raditi, nego da radi nesto sto ne znas :)
  • ZeljkoB: iOS18 dev beta kad je izasao nije polomio nista, ali 17ica je ubila ZABA app...
  • dpasaric: Meni to zvuči kao logična prva stvar koja će se polomiti.
  • ZeljkoB: Je li tko probao iOS26, a da mu ZABA app i dalje radi OK?
  • hal9000: Sretan rođendan i dobrodošao u klub!
  • drpongrac23: Hvala svima!
  • ping: Sretan rođendan
  • dpasaric: Sretan ti! :)
  • zoranowsky: Sretan ročkas!
  • Yonkis: Sretno ti rođendanovo!
  • smayoo: Sretan ti rođendan! :)
  • drpongrac23: Danas sam ušao u 5-u DEKADU ŽIVOTA!!! Živjeli svi!!!
  • hal9000: [link]
  • Riba: Odnio vrag prisu!
  • hal9000: Za 30-ak godina većina nas ni neće više biti živo pa koga briga za responsive site! :D
  • Borisone: Ma nije to, nego se sada početna stranica učita u tren oka. Treba bar 3-4 sekunde da bi bilo moderno.
  • Riba: Uostalom, nije Jabucnjak neresponsivan nego je vama ekran premalen! :-D
  • dpasaric: I nisi boomer, ti si gen X! :)
  • dpasaric: Zašto bi itko išao na ovaj tip weba s mobitela? :)
  • Riba: Hoce, vec je u pripremi godinama ali je implementacija malo zapela...plus sto ne pomaze sto ja boomer nikada ne idem na jabucnjak sa mobilnog uredjaja. :)
  • CoffeePod: Jabucnjak*
  • CoffeePod: Hoce li Jabuvnjak ikad dobit reponsive sajt?
  • cariblanco: Danas smo u Osijeku, možda shebali turističku sezonu :D
  • dpasaric: Slijedi uskoro osvrt na naslovnici...
  • Air: ...a Applevom slučaju iako te fore drugi telefoni imaju već godinama, ali kad to Apple napravi mi bi se trebali diviti tome kao toploj vodi.
  • Air: Meni Keynote izgleda kao kad Trum hvali samo sebe i svoje odluke kao ono baš najbolje, iako ga je cijeli Svijet popljuvao...
  • drlovric: Na Mac, Spotlight je odlican, kao i boja foldera (konacno) :)
  • drlovric: iPad je odlicno profitirao. Ako sve ovo ne zakljucaju za najnovije modele only :)
  • Riba: Keynote mi je kao neka epizoda Teletubbiesa.
  • Riba: Gledam taj WWDC i razmisljam kako su teme o umiranju mozda privlacnije. :-D
  • dpasaric: Idemo mi na ljepše teme, WWDC je za sat vremena! :)
  • dpasaric: Sve pet, ali nije li zanimljiva statsitika da je od zadnjih 30-ak (toliko pratimo na jednoj internoj grupi objave u medijima) sportaša, umjetnika i ostalih poznaith osoba koje su iznenada umrle, uzorak cijepljenih 100%. A znamo da je kod nas situacija bila cca 50:50, znači nešto lomi statistiku. Evo, samo to primjećujem.
  • smayoo: To što nije u javnosti poznato što je prethodilo njegovoj smrti, ne znači da nije prethodilo ništa čega bi ta smrt bila logičan i sasvim vjerojatan ishod. Moj pokojni stari je umro u 59. godini i svima koji ga nisu jako dobro znali je to bilo "iznenada". Nas koji smo mu bili bliski nije baš *iznenadilo*, iako nam je bilo teško i bolno.
  • Riba: Obrati paznju na nepoznate osobe poput mog oca koji ne uzima lijekove kako je propisano, odbija ici na kontrole, jedva je izvukao zivu glavu nakon srcanog udara pred par godina i jos hoda naokoo unatoc tome sto se cak i cijepio. Znanost bi se trebala na takve slucajeve usredotociti. :)
  • dpasaric: Samo primjećujem uzorak. Do sada je 100% kod domaćih i stranih poznatih osoba koje su iznenada umrle. Ponavljam, možda je zaista slučajnost, ali sada već postaje statistički zanimljivo.
  • Riba: Covjek je vjerojatno pocinio suicid ili izravno ili neizravno alkoholom, nije tu potrebna velika znanost.
  • dpasaric: Sjajan umjetnik je to bio. Velika šteta.:( I gle, opet moramo primjetiti slučajnost koja povezuje sve "prerano" umrle. :( Nadam se da će znanost potražiti uzroke takvoj statistici.
  • smayoo: RIP, Matija :(. Stvarno prerano.

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Bertone, Borisone, Anonimci (478)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.27 Seconds

Provided by iJoomla SEO