Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


15.06.2022 | 06:31
dpasaric kaže:

Gdje ćeš servisirati Lotus?

Znatiželjan sam zašto Lotus, a ne Alfa 4C, što je presudilo?


Nemam pojma gdje ću ga servisirati, nije auto nešto osobito kompliciran

Alfa 4C mi nije ni pala na pamet. Jučer sam pogledao kako im se kreću cijene i najjeftinija je bila barem dvostruko skuplja od ovog, a sumnjam da je toliko zabavna.
15.06.2022 | 07:06
Glede mjenjača. Veliš da 3-4 ide dobro, a ostalo zapinje? Jel lotus ima štangu ili sajle? Naime, ako radi 3-4 to znači da je naprijed-natrag dobro, nije ti dobro ono zakretanje (za 1-2 i 5-R). To bi trebalo pogledati; ako je štanga, mora imati neki među-mehanizam (normalno je motor ispred kabine). Ako su sajle, pogledao bi mehanizam ručice i bužire sajli koji daju preciznost pri promjeni
15.06.2022 | 11:36
korisnik kaže:
dpasaric kaže:

Gdje ćeš servisirati Lotus?

Znatiželjan sam zašto Lotus, a ne Alfa 4C, što je presudilo?


Nemam pojma gdje ću ga servisirati, nije auto nešto osobito kompliciran

Alfa 4C mi nije ni pala na pamet. Jučer sam pogledao kako im se kreću cijene i najjeftinija je bila barem dvostruko skuplja od ovog, a sumnjam da je toliko zabavna.


4C je nešto brža (i meni ljepša), ali složit ću se da sigurno nije dvostruko zabavna, to su vrlo slični auti konceptualno i u vožnji. Ako si Lotus dobio u pola te cijene to je super kupovina, ja sam nekako živio u uvjerenju da su slične cijene.
15.06.2022 | 12:17
Djuro genijalac kaže:
Glede mjenjača. Veliš da 3-4 ide dobro, a ostalo zapinje? Jel lotus ima štangu ili sajle? Naime, ako radi 3-4 to znači da je naprijed-natrag dobro, nije ti dobro ono zakretanje (za 1-2 i 5-R). To bi trebalo pogledati; ako je štanga, mora imati neki među-mehanizam (normalno je motor ispred kabine). Ako su sajle, pogledao bi mehanizam ručice i bužire sajli koji daju preciznost pri promjeni


Postoje 3rd party kitovi koji to rješavaju, nije riječ samo o godinama i habanju. Kreće od 500GBP pa ću za sad tolerirati

U odnosu na 4C ima tu treću pedalu koju volim, atmo motor i još je više spartanski auto. Auto je inače star 21 godinu samo godine dobro nosi, a i cijenu dobro drži. Uvoz je bio jako jeftin zbog male mase i malog CO2.
16.06.2022 | 16:02
Evo, da se i ja pohvalim...

Projekt B16A2 swap je završen. Sve radi i sve je funkcionalno. Prošli put kad sam postal auto nije imal servo, jer pumpa od D serije ne paše na B seriju. Rješenje? Pumpa od integre type R. Naručio ju s eBaya, zajedno s lajtungom. I jasno, švabo me za_ebo. Lajtung je od RHD verzije. Fiksni dio koji ide na letvu je drugačiji, fleksibilna cijev je preduga. Otišao u hidrauliku Vep u Vrapču (čarobnjaci, mogu napraviti SVE) i oni napravili cijev kakvu treba.

IMG_5926.jpeg


Pogled na motorni prostor. A ovo je pumpa koja je sad funkcionalna.

IMG_5927.jpeg


I crijevo s nosačem koji sam složio da bude fiksno tj. da ne klopara po motoru.

IMG_5928.jpeg


Auto je opran...

IMG_5929.jpeg


A ovako izgledaju felge. Nadam se da Davor odobrava, ja ju bolje ne mogu uglancati, ne kao on..!

IMG_5930.jpeg


Unutrašnjost je ista kakva je i bila.

IMG_5931.jpeg


I odmah je bilo vrijeme za prvu modifikaciju. Nije mi se sviđalo kako motor skače na svaki dodir gasa ko jarac. Razlog za to je u ovoj špuli zaklopke gasa koja na sebe namata gas sajlu.

B16TB.jpeg


Vidite da je radijus namatanja konstantan, dakle za svaki pomak pedale gasa uvijek je isti kutni zakret zaklopke. Posve nepotrebno, jer je tako teže dozirati gas pri kretanju i pri niskim okretajima. Rješenje? Špula od D serije. Ona ima promjenjivi radijus.

D15TB.jpeg


Kreće s većim (dakle za isti pomak pedale gasa MANJI je kut zakreta leptira), a kako raste zakret tj. pritisak na pedalu gasa sve je veći kut zakreta leptira. I odmah je bolji osjećaj u vožnji. Lakše je krenuti, lakše se vozi s malim gasom, ugodnija je vožnja. Nije mi jasno zašto je na B seriji Honda napravila linearnu špulu, jer je ova progresivna puno ugodnija za vožnju, ali eto, tako je. Čekam još da stignu injektori koji bi trebali biti bolji od ovih (isti tip, ovi su dosta izmučeno izgledali), iako i s njima motor radi jako dobro.
16.06.2022 | 16:51
A što da ti kažem osim da ti malo zavidim što imaš znanje i prostor za igranje
16.06.2022 | 17:44
Meni bi sad bilo žao taj auto voziti po cesti. Počupao bi si kosu od muke da mi se golub posere na njega, a kamoli da ga negdje ogrebem...
16.06.2022 | 18:55
smayoo kaže:
... Počupao bi si kosu od muke da mi se golub posere na njega,...


Golub je mila majka, obitelj svraka je problem (slika je u spoileru, gadljivi neka ne otvaraju )

Friško opran, 15-20 minuta kasnije

:pinch: Upozorenje: Spoiler!
16.06.2022 | 19:17
Ma nije auto niš posebno, kaj vam je... Ščehan je otraga, prijašnjeg vlasnika je sustigla tuča pa ima tragova i od nje.. Ovo je samo mod fotke 'za oglas rabljenog' na ajfonu koji to popegla, izravna boje i auto izgleda novi... Njegov je motor trebal generalku. Generalka košta cca isto i na bezveznom i na motoru koji nešto vrijedi pa sam išel napraviti generalku na onom koji nešto vrijedi
I to je sve. Osim toga, bio je to lijepi projekt, na njemu sam naučio nešto i tak... Još hoću taj motor ispeglati koliko se da; mehanički je u top stanju, sad bum videl dalje; svjećice su nove (Denso iridium), ostalo sve radi, koliko vidim dobro, ali bi moglo bolje. Prvo idem s tim injektorima, a onda bumo vidli. Mislim da mi je postojeći katalizator usko grlo, i da mi je zadnji lonac zgoril, pa bi to mogao biti idući dio projekta. Imam doma neke ispuhe od kojih bi mogao složiti drugi ispuh... Ti će omogućiti ugradnju stražnjeg stabilizatora, a onda moram zamijeniti i prednji debljim od integre type R, ali da bi ga mogao spojiti mi treba ovjes od pete generacije civica (ovo je šesta) koji čekam da stigne i tak....
Ovo je daily driver auto.
16.06.2022 | 19:58
Gušt je vidjeti rezultate ovolikog truda, Hondica je sada bombon!

P.S.
Felge bi bile super da su ovog dizajna, ali u 17". Onda bi izgledala baš pic-pic. Frend ima crnu Type-R (onaj meni najdraži model s "arrow" kvakama) i ona je na 18", auto je bomba!
17.06.2022 | 09:41
dpasaric kaže:
Gušt je vidjeti rezultate ovolikog truda, Hondica je sada bombon!

P.S.
Felge bi bile super da su ovog dizajna, ali u 17". Onda bi izgledala baš pic-pic.


Ovaj auto ima homologirane dimenzije kotača 175/70R13, 185/60R14, 185/55R15 i 195/50R15. S tim dimenzijama se jako lijepo vozi. Ove felge imaju identične dimenzije kao i tvorničke (ET44 mm, 15Jx6), a gume u 195/50R15 su najjeftinije moguće. Zato je to gore, jer mi je glupo ulagati u veće kotače nepotrebno i da bi istovremeno degradirao vozna svojstva. Ovo je, kako bi Englezi rekli, period correct look... Da idem na 17", gume bi morale biti 205/40R17, a to je već u rangu bandažirane felge... Kakve su nam ceste, bio bi to sulud potez. Netko mi je sugrerirao spuštanje auta, ali ni to mi ne pada na pamet. Ovo je tvornička postavka, a ona je UVIJEK najbolja, tj. najbolji kompromis za svakodnevicu. Bumo vidli s ovim jačim stabilizatorom naprijed i drugim otraga kako će se auto ponašati u zavoju...

dpasaric kaže:
Frend ima crnu Type-R (onaj meni najdraži model s "arrow" kvakama) i ona je na 18", auto je bomba!


To je onda osma generacija, UFO generacija? Ima K20Z4 motor, ne?
18.06.2022 | 23:38
Ma znam sve to i vjerujem da se auto i najbolje ponaša na stock setupu ako nisu rađene i druge prerade, ja samo volim da auto ima "dobre šlapice", pogotovo ako je to posljedica većih kočnica i ostalih modifikacija.

Nešto ovako mi se ne čini pretjerano, a pogotovo ako je od neke zaista lake legure:



Jer npr. moje originalne 17" su jednako teške kao sadašnje OZ u 19", dakle stvar težine je isto relativna.

Ovakva, ne znam točno koja je to generacija:



Takvu vozi Riba, samo njegova nije Type R. To mi je Honda koju bih s guštom i ja vozio!
19.06.2022 | 07:15
dpasaric kaže:
Ma znam sve to i vjerujem da se auto i najbolje ponaša na stock setupu ako nisu rađene i druge prerade, ja samo volim da auto ima "dobre šlapice", pogotovo ako je to posljedica većih kočnica i ostalih modifikacija.

Nešto ovako mi se ne čini pretjerano, a pogotovo ako je od neke zaista lake legure:



Jer npr. moje originalne 17" su jednako teške kao sadašnje OZ u 19", dakle stvar težine je isto relativna.


Da, ne izgleda loše. Ali, ili je vlasnik izvlačio rubove blatobrana, ili ima kameni ovjes da mu guma ne uhvati rub blatpbrana u zavoju kad se auto nagne. Osim mase imaš još jedan bitan detalj: inerciju rotacijskog gibanja. Masa je ista, ali je rastegnuta dalje od središta rotacije i onda je jače izražen efekt žiroskopa (teže je promijeniti smjer što za svakodnevicu i nije neki problem, jer ionako nitko ne vozi na samom limitu svega kao u kvalifikacijama F1), ali se može osjetiti slabije ubrzanje (jer treba to zavrtiti). I opet, ako ne cijediš auto do kraja ni to nije (pre)veliki problem, ali će ti podići potrošnju, a to, uz ove cijene, jest problem. Posebno nakon što si uložio dodatne novce u felge i gume. U svakom slučaju, da, ovo lijepo izgleda, ali ja sam iskreno vrlo zadovoljan time kako izgledaju moje felge s gumama 195/50R15 na stock ovjesu.

dpasaric kaže:

Ovakva, ne znam točno koja je to generacija:



Takvu vozi Riba, samo njegova nije Type R. To mi je Honda koju bih s guštom i ja vozio!


Da, to je osma generacija, UFO. Type R ima K20Z4 motor sa 200 KS. Izvrstan motor, ali je na manjoj cijeni od prethodne iteracije K20A2. Razlika među njima: K20A2 ima gas na sajlu (sedma generacija civica, tzv. kišobrandžija zbog karakteristične ručice mjenjača koja podsjeća na dršku kišobrana i smještena je na središnju konzolu dosta visoko ima analognu električnu mrežu) pa ga je vrlo lako ugraditi u bilo što. Samo prespojiš žice kako treba, dovod goriva preradiš i voila!
K20Z4 ima elektronsku zaklopku gasa jer je predviđen za auto s CANBUS-om pa je to malo veća komplikacija kad se izvadi iz tvorničkog okruženja (iako ne i nerješiva ako znaš).
Na UFO generaciji civica meni se ne sviđa ona instrument ploča sa 3-4 zasebna displeja i pokazivačima i prekidačima na sve strane. Da, znam, imitirali su izgled kokpita lovačkog aviona, ali ja sam konzerva i draži mi je klasični izgled. Recimo, ovako nešto, integra Type R. Da, na slici je RHD verzija, ali sam tražio tvorničku izvedbu, bez drugih volana i koječega što ekipa radi...

honda-integra-type-r-interior.jpeg


Varijacija na temu klasičnog alfinog dalekozora: dva velika analogna pokazivača, uz njih još dva manja i to je to. Drugo ne treba, ovo je čisto i pregledno i IMHO najbolje izgleda. No, svakom njegovo...

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 dan, 14 sati
  • jura22: Ide kvragu i bez AI.
  • drlovric: Al opet vidjet cemo nakon ljeta na sta ce sve to izaci.
  • drlovric: Sumnjam da cu ici u USA uopce ovu godinu :) Teska situacija. Ukrajina nas je zeznula bas. Svi vozaci kukaju, gorivo je otislo skoro duplo. Svima smo smanjili place da tvrtka prezivi.
  • Kloba: Uglavnom, pod slušalice pregledaj slike i vidjet ćeš koliko se daju raširiti. Mislim da bi ti ove bile OK, ali to ne možemo znati dok ne probaš. Ako će ići u USA ove godine, pa da probaš u nekom WALLMART-u prije nego kupiš... Čisto predlažem. To je to. Pozz
  • Kloba: e evo ti i Scuff controller, koji se može naručiti u stotinama boja i sa bezbroj dodataka. I vjerujem da ne rikava potenciometar svakih 1000 odigranih sati. [link]
  • Kloba: Evo ti ovako da ne tražiš po video klipovima. Slušalice su (najskuplje) oko 200 dolara ako se ne varam. One su već u preorder fazi. Monitori će se moći navodno kupiti na ljeto, ali kada točno - pojma nemam.
  • Kloba: [link]
  • Kloba: [link]
  • Kloba: o čemu smo pisali. Ovaj video malo ubrzaj pa ćeš vidjeti barem kako šta izgleda ako ti se da. I scuff je napravio PS5 controller koji se smatra pro controllerom iako j eizgledom isti, samo ima gumu iza, zamjenske gljive, L2 i R2 se mogu toliko smanjiti da čim ih takneš počneš pucati (ne trebaš stisnuti tipke do kraja što se pokazalo izvrsno navodno). I to je to ukratko.
  • Kloba: Sada imaš nove SONY za PS5 H3 za mislim 90 dolara ali su za žicom, pa H5 koje su bežične i skuplje, i H9 koje imaju i bluetooth konekciju uz onaj dongle koji imaju i Pulse 3D slušalice. Sve imaju i mikrofon koji si možeš spustiti pred usta s lijeve slušalice. Pogledaj na netu. A monitori izgledaju kao i PS5 (barem po boji, postolju i to) i mislim da izlaze u 27 i 29". Imaju sve potrebno za
  • drlovric: Nikako da se sjetim objaviit ih u oglasima.....mislim da su oko 300e mozda
  • drlovric: Ja sam kupio one original Sony slusalice uz PS5, ali ne svidjaju mi se. Pritiscu mi rub uha. Onda kupim u USA WH-1000XM4 misleci da rade sa PS5. Al ne rade :) Sad i one stoje bzv...
  • dpongra22: Nikako da izbace podršku za bluetooth zvučnike
  • Kloba: [link]
  • Kloba: PS5 izbacio monitore koji zigledaju kao PS5, pro slušalice koje koštaju nenormalno puno, a scuff konačno pro controller koji izgleda kao i sonyev samo je bolji. Puno ljudi koji igraju puno se žale da svakih par mjeseci moraju kupovati novi. Ovaj lik mi ide na jetra ali jedini priča o tome pa kome se da - može vidjeti kako to izgleda [link]
  • drlovric: Nisam uopce kandidat za motornjake. Vozio sam (tudje) i znam koliko to trosi. Meni su jedrilice zakon. Puno ekonomicnija i ekoloski osvijestenija varijanta.
  • Air: Ne vezano za cijenu Brod je 12 m i super je praktičan. Ima gornju kabinu u staklu i krmu koje omogućuju cjelodnevni vizualni doživljaj mora i uvale. Kod jedrilica ne volim to što su kabine zatvorene i nemaju pogled na more a to je jad od najvažniji užitaka na moru.
  • Air: Kada si napisao do 40 ft pomislio sam da znaš cjenovnu razliku u metru dužine plovila i da znaš koja je cijena 13 metara plovila. A ja sam ti našao plovilo u tom rangu cijene.
  • drlovric: Moj Air, pa gorivo 2e litar. Smrsao bi ja jako brzo s ovim plovilom :D ovo je debelo preko mog lifestyle nazalost...
  • Air: Uglavnom riječ je o plovilu Marex 375
  • Air: A nekad radi. Zbunj, zbunj...
  • Air: Meni ne radi Vikalica, kada upišem nešto ne objavljuje mi kada kliknem Vikni
  • Air: Ne znam kako staviti link na vikalici.
  • Air: drlovric vezano za izbor plovila, ne vezano za isplativost kupovine i održavanja, ako nisi ovisnik i jedrenju (užitku u vjetru i vještini korištenja vjetra) do 40 ft moj favorit je:
  • kupus: samo jugoplastika 580 :)
  • Kloba: Meni je to super sjećanje iz dječjih dana. Šta jest jest.
  • Kloba: Mi smo imali gliserčić koji je stari kupio od nekog Nizozemca. Kao automobil mu je bio raspored, dva sjedala naprijed, iza klupa za mene i sestru, i motor Yamaha 28 konja. U Vrbovskom je biokad se nije koristio. A onda je zaratilo, stari je ostavio staru, i to smo išli prodati. Kupio neki tip samo radi motora.
  • drlovric: Pa Djuro nije ljeto da se zuri. Nece lijepa uvala nigdje pobjeci :) Ne stresam se brzinama na brodu. Za to sam imao Jet ski....Ahhhh sto je taj tek trosio :D
  • Djuro genijalac: @drlovrić: daga-daga-daga-daga dizeli? Da, ne troši puno, ali bome ni neide. To ti ima putnu brzinu od cca 8-9 čvorova, pa malo vjetra u čelo, pa malo kontra struje i brzo dođe čas ako ti se žuri, idi pješke... A ako si stalno na vezu, onda su to ozbiljni novci da imaš vodu i struju i kenjaonicu...
  • JOHN: Ja sam sada bio na Visu 7 dana, a to je jedna od top destinacija za skipere. Gomila njih se vozaka bez jedra i najčešći su bili dvotrupci. I to su baš pravi plutajući apartmani
  • JOHN: ono đšto ti je smayoo napisao ja sam čuo mnogo puta. Ako misliš koristiti brod preko 2 mjeseca, ispalti s ekupiti svoje. Ja osobno planiram fishermana do 5 m, ali prije tog amorma riješiti kuću na moru sa velikim dvorištem gdje će stati barka na suhi vez. :)
  • drlovric: Iznenadio bi se koliko puno turista uzme brod kao plutajuci apaertman. Ne trebaju kaze nama jedra, niti ne razmotaju ih. Ti dizelski motori jako malo trose, i onda se tako krecu i uzivaju. I to nije losa opcija :)
  • JOHN: @drlovric slažem se sa tobom da brod nije zajebancija. Mnogi misle d aje to kao motanje sa autom
  • JOHN: Za jedrilicu treba proči tečaj jedrenja koji se pohađa za više razina. Ja imam položeno za voditelja brodice i mogoa bi se otisnuti sa jedrilicom. Ali osobno to nikada ne bi učinio pogotovo na jedra bez prethodnih tečajeva i dužeg praktičnog iskustva.
  • drlovric: Taj ispit jeste smijesan i beskoristan. Samo teorija. Cvorovi, vjetrovi, pravila kretanja na moru i radio stanica. Ali ja sam vec radio u charterima prije nego sam polagao, pa sam imao prakticno znanje. Nije brod bezazlena zajebancija...
  • JOHN: FiFi to kaj je on položio, ako mislimo svi skupa za voditelja brodice (30 BT), bolje da ne ide igdje na jedra. :) U protivnom bu bilo svega na portalima
  • drlovric: Ma imam ja zenu. Da nemam, trazio bi veci brod :) Mastao sam da mi taj brod bude ljetni office, jer sav moj posao je online. Ali pametniji ljudi me odgovorise, slicnog su misljenja kao i vi ovdje. To je kazu financijska rupa bez dna :D
  • m@xym: @Daddo, Jbg žene je znatno skuplja od barke, a bogme i od jedrilice.
  • FiFi: Meni je super kak Kloba pretpostavlja da drlovric nista ne zna ništa o jedrenju pa mu iz svog bogatog iskustva dijeli savjete. :D
  • Daddo: u ostalim krajevima vele "ako nemaš problema u životu - oženi se"
  • m@xym: Stara dubrovačka poslovica kaže: "Ako nemaš problema u životu - kupi barku"
  • drlovric: Kloba znam ja jedriti. Imam polozeno za brod. Jedno ljeto sam kratko radio u toj industriji. Sad mi nesto dosli da kupim brodic za svoju dusu ali kako god saberem isplativije mi rentati :)
  • Djuro genijalac: Univerzalna istina oko posjedovanja bilo kojeg pllovila je da mu se veseliš dvaput: prvi put kad ga kupiš, drugi put kad ga prodaš...!
  • Kloba: Jbt, a da pomogneš Pišekici da dovrši vilu? Vidiš da ima problema sa starim Mišom Grunfom.... Ne da lovu. Uleti ti i upiši se u vlasništvo. To je investicija. :D
  • Kloba: Link: [link]
  • Kloba: Ja sam jedrio jednom, pojma nisam imao u svojstvu VL-a. Svake novine na svojoj jedrilici. Onoga ljeta kada su oni dečki na Paklinjacima izgorili. super osjećaj, ali ako ne znaš zaista je bolje platiti jer te inače gledaju tako da bi te najrađe bacili u more.
  • Kloba: deset dana. ;)
  • Kloba: Pozz. Lovriću, previše to košta pogotovo za nekoga tko ne živi na moru. Sama jedrilica, mokri cvez ljeti, suhi vez zimi, skiperi (pošto vjerujem da ne znaš ništa o tome trenaju ti barem prvih nekoliko godina). Odakle ti sada to palo na pamet? Jesi jedrio kada? Mislim, super je - ali ako ne znaš doslovno vidiš kako znalcima ideš na jetra jer si višak. :) Osim ako si gazda ili si platio d
  • smayoo: Općenito, ljudi koji su više u tome kažu da ti se ne isplati kupiti ako koristiš manje od 2 mjeseca godišnje, s tim što je zimski dio godine ne koristi nitko, a preostalo vrijeme je daš u charter.
  • smayoo: Informacija od prije 10-ak godina, godišnji trošak veza u ACI marini, ovisno kojoj, ali svakako nekoj koja je cjelogodišnja, bio je najmanje 15.000 €

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Daddo, drlovric, Ender, jura22, ninom, Anonimci (698)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.14 Seconds

Provided by iJoomla SEO