Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


15.06.2022 | 06:31
dpasaric kaže:

Gdje ćeš servisirati Lotus?

Znatiželjan sam zašto Lotus, a ne Alfa 4C, što je presudilo?


Nemam pojma gdje ću ga servisirati, nije auto nešto osobito kompliciran

Alfa 4C mi nije ni pala na pamet. Jučer sam pogledao kako im se kreću cijene i najjeftinija je bila barem dvostruko skuplja od ovog, a sumnjam da je toliko zabavna.
15.06.2022 | 07:06
Glede mjenjača. Veliš da 3-4 ide dobro, a ostalo zapinje? Jel lotus ima štangu ili sajle? Naime, ako radi 3-4 to znači da je naprijed-natrag dobro, nije ti dobro ono zakretanje (za 1-2 i 5-R). To bi trebalo pogledati; ako je štanga, mora imati neki među-mehanizam (normalno je motor ispred kabine). Ako su sajle, pogledao bi mehanizam ručice i bužire sajli koji daju preciznost pri promjeni
15.06.2022 | 11:36
korisnik kaže:
dpasaric kaže:

Gdje ćeš servisirati Lotus?

Znatiželjan sam zašto Lotus, a ne Alfa 4C, što je presudilo?


Nemam pojma gdje ću ga servisirati, nije auto nešto osobito kompliciran

Alfa 4C mi nije ni pala na pamet. Jučer sam pogledao kako im se kreću cijene i najjeftinija je bila barem dvostruko skuplja od ovog, a sumnjam da je toliko zabavna.


4C je nešto brža (i meni ljepša), ali složit ću se da sigurno nije dvostruko zabavna, to su vrlo slični auti konceptualno i u vožnji. Ako si Lotus dobio u pola te cijene to je super kupovina, ja sam nekako živio u uvjerenju da su slične cijene.
15.06.2022 | 12:17
Djuro genijalac kaže:
Glede mjenjača. Veliš da 3-4 ide dobro, a ostalo zapinje? Jel lotus ima štangu ili sajle? Naime, ako radi 3-4 to znači da je naprijed-natrag dobro, nije ti dobro ono zakretanje (za 1-2 i 5-R). To bi trebalo pogledati; ako je štanga, mora imati neki među-mehanizam (normalno je motor ispred kabine). Ako su sajle, pogledao bi mehanizam ručice i bužire sajli koji daju preciznost pri promjeni


Postoje 3rd party kitovi koji to rješavaju, nije riječ samo o godinama i habanju. Kreće od 500GBP pa ću za sad tolerirati

U odnosu na 4C ima tu treću pedalu koju volim, atmo motor i još je više spartanski auto. Auto je inače star 21 godinu samo godine dobro nosi, a i cijenu dobro drži. Uvoz je bio jako jeftin zbog male mase i malog CO2.
16.06.2022 | 16:02
Evo, da se i ja pohvalim...

Projekt B16A2 swap je završen. Sve radi i sve je funkcionalno. Prošli put kad sam postal auto nije imal servo, jer pumpa od D serije ne paše na B seriju. Rješenje? Pumpa od integre type R. Naručio ju s eBaya, zajedno s lajtungom. I jasno, švabo me za_ebo. Lajtung je od RHD verzije. Fiksni dio koji ide na letvu je drugačiji, fleksibilna cijev je preduga. Otišao u hidrauliku Vep u Vrapču (čarobnjaci, mogu napraviti SVE) i oni napravili cijev kakvu treba.

IMG_5926.jpeg


Pogled na motorni prostor. A ovo je pumpa koja je sad funkcionalna.

IMG_5927.jpeg


I crijevo s nosačem koji sam složio da bude fiksno tj. da ne klopara po motoru.

IMG_5928.jpeg


Auto je opran...

IMG_5929.jpeg


A ovako izgledaju felge. Nadam se da Davor odobrava, ja ju bolje ne mogu uglancati, ne kao on..!

IMG_5930.jpeg


Unutrašnjost je ista kakva je i bila.

IMG_5931.jpeg


I odmah je bilo vrijeme za prvu modifikaciju. Nije mi se sviđalo kako motor skače na svaki dodir gasa ko jarac. Razlog za to je u ovoj špuli zaklopke gasa koja na sebe namata gas sajlu.

B16TB.jpeg


Vidite da je radijus namatanja konstantan, dakle za svaki pomak pedale gasa uvijek je isti kutni zakret zaklopke. Posve nepotrebno, jer je tako teže dozirati gas pri kretanju i pri niskim okretajima. Rješenje? Špula od D serije. Ona ima promjenjivi radijus.

D15TB.jpeg


Kreće s većim (dakle za isti pomak pedale gasa MANJI je kut zakreta leptira), a kako raste zakret tj. pritisak na pedalu gasa sve je veći kut zakreta leptira. I odmah je bolji osjećaj u vožnji. Lakše je krenuti, lakše se vozi s malim gasom, ugodnija je vožnja. Nije mi jasno zašto je na B seriji Honda napravila linearnu špulu, jer je ova progresivna puno ugodnija za vožnju, ali eto, tako je. Čekam još da stignu injektori koji bi trebali biti bolji od ovih (isti tip, ovi su dosta izmučeno izgledali), iako i s njima motor radi jako dobro.
16.06.2022 | 16:51
A što da ti kažem osim da ti malo zavidim što imaš znanje i prostor za igranje
16.06.2022 | 17:44
Meni bi sad bilo žao taj auto voziti po cesti. Počupao bi si kosu od muke da mi se golub posere na njega, a kamoli da ga negdje ogrebem...
16.06.2022 | 18:55
smayoo kaže:
... Počupao bi si kosu od muke da mi se golub posere na njega,...


Golub je mila majka, obitelj svraka je problem (slika je u spoileru, gadljivi neka ne otvaraju )

Friško opran, 15-20 minuta kasnije

:pinch: Upozorenje: Spoiler!
16.06.2022 | 19:17
Ma nije auto niš posebno, kaj vam je... Ščehan je otraga, prijašnjeg vlasnika je sustigla tuča pa ima tragova i od nje.. Ovo je samo mod fotke 'za oglas rabljenog' na ajfonu koji to popegla, izravna boje i auto izgleda novi... Njegov je motor trebal generalku. Generalka košta cca isto i na bezveznom i na motoru koji nešto vrijedi pa sam išel napraviti generalku na onom koji nešto vrijedi
I to je sve. Osim toga, bio je to lijepi projekt, na njemu sam naučio nešto i tak... Još hoću taj motor ispeglati koliko se da; mehanički je u top stanju, sad bum videl dalje; svjećice su nove (Denso iridium), ostalo sve radi, koliko vidim dobro, ali bi moglo bolje. Prvo idem s tim injektorima, a onda bumo vidli. Mislim da mi je postojeći katalizator usko grlo, i da mi je zadnji lonac zgoril, pa bi to mogao biti idući dio projekta. Imam doma neke ispuhe od kojih bi mogao složiti drugi ispuh... Ti će omogućiti ugradnju stražnjeg stabilizatora, a onda moram zamijeniti i prednji debljim od integre type R, ali da bi ga mogao spojiti mi treba ovjes od pete generacije civica (ovo je šesta) koji čekam da stigne i tak....
Ovo je daily driver auto.
16.06.2022 | 19:58
Gušt je vidjeti rezultate ovolikog truda, Hondica je sada bombon!

P.S.
Felge bi bile super da su ovog dizajna, ali u 17". Onda bi izgledala baš pic-pic. Frend ima crnu Type-R (onaj meni najdraži model s "arrow" kvakama) i ona je na 18", auto je bomba!
17.06.2022 | 09:41
dpasaric kaže:
Gušt je vidjeti rezultate ovolikog truda, Hondica je sada bombon!

P.S.
Felge bi bile super da su ovog dizajna, ali u 17". Onda bi izgledala baš pic-pic.


Ovaj auto ima homologirane dimenzije kotača 175/70R13, 185/60R14, 185/55R15 i 195/50R15. S tim dimenzijama se jako lijepo vozi. Ove felge imaju identične dimenzije kao i tvorničke (ET44 mm, 15Jx6), a gume u 195/50R15 su najjeftinije moguće. Zato je to gore, jer mi je glupo ulagati u veće kotače nepotrebno i da bi istovremeno degradirao vozna svojstva. Ovo je, kako bi Englezi rekli, period correct look... Da idem na 17", gume bi morale biti 205/40R17, a to je već u rangu bandažirane felge... Kakve su nam ceste, bio bi to sulud potez. Netko mi je sugrerirao spuštanje auta, ali ni to mi ne pada na pamet. Ovo je tvornička postavka, a ona je UVIJEK najbolja, tj. najbolji kompromis za svakodnevicu. Bumo vidli s ovim jačim stabilizatorom naprijed i drugim otraga kako će se auto ponašati u zavoju...

dpasaric kaže:
Frend ima crnu Type-R (onaj meni najdraži model s "arrow" kvakama) i ona je na 18", auto je bomba!


To je onda osma generacija, UFO generacija? Ima K20Z4 motor, ne?
18.06.2022 | 23:38
Ma znam sve to i vjerujem da se auto i najbolje ponaša na stock setupu ako nisu rađene i druge prerade, ja samo volim da auto ima "dobre šlapice", pogotovo ako je to posljedica većih kočnica i ostalih modifikacija.

Nešto ovako mi se ne čini pretjerano, a pogotovo ako je od neke zaista lake legure:



Jer npr. moje originalne 17" su jednako teške kao sadašnje OZ u 19", dakle stvar težine je isto relativna.

Ovakva, ne znam točno koja je to generacija:



Takvu vozi Riba, samo njegova nije Type R. To mi je Honda koju bih s guštom i ja vozio!
19.06.2022 | 07:15
dpasaric kaže:
Ma znam sve to i vjerujem da se auto i najbolje ponaša na stock setupu ako nisu rađene i druge prerade, ja samo volim da auto ima "dobre šlapice", pogotovo ako je to posljedica većih kočnica i ostalih modifikacija.

Nešto ovako mi se ne čini pretjerano, a pogotovo ako je od neke zaista lake legure:



Jer npr. moje originalne 17" su jednako teške kao sadašnje OZ u 19", dakle stvar težine je isto relativna.


Da, ne izgleda loše. Ali, ili je vlasnik izvlačio rubove blatobrana, ili ima kameni ovjes da mu guma ne uhvati rub blatpbrana u zavoju kad se auto nagne. Osim mase imaš još jedan bitan detalj: inerciju rotacijskog gibanja. Masa je ista, ali je rastegnuta dalje od središta rotacije i onda je jače izražen efekt žiroskopa (teže je promijeniti smjer što za svakodnevicu i nije neki problem, jer ionako nitko ne vozi na samom limitu svega kao u kvalifikacijama F1), ali se može osjetiti slabije ubrzanje (jer treba to zavrtiti). I opet, ako ne cijediš auto do kraja ni to nije (pre)veliki problem, ali će ti podići potrošnju, a to, uz ove cijene, jest problem. Posebno nakon što si uložio dodatne novce u felge i gume. U svakom slučaju, da, ovo lijepo izgleda, ali ja sam iskreno vrlo zadovoljan time kako izgledaju moje felge s gumama 195/50R15 na stock ovjesu.

dpasaric kaže:

Ovakva, ne znam točno koja je to generacija:



Takvu vozi Riba, samo njegova nije Type R. To mi je Honda koju bih s guštom i ja vozio!


Da, to je osma generacija, UFO. Type R ima K20Z4 motor sa 200 KS. Izvrstan motor, ali je na manjoj cijeni od prethodne iteracije K20A2. Razlika među njima: K20A2 ima gas na sajlu (sedma generacija civica, tzv. kišobrandžija zbog karakteristične ručice mjenjača koja podsjeća na dršku kišobrana i smještena je na središnju konzolu dosta visoko ima analognu električnu mrežu) pa ga je vrlo lako ugraditi u bilo što. Samo prespojiš žice kako treba, dovod goriva preradiš i voila!
K20Z4 ima elektronsku zaklopku gasa jer je predviđen za auto s CANBUS-om pa je to malo veća komplikacija kad se izvadi iz tvorničkog okruženja (iako ne i nerješiva ako znaš).
Na UFO generaciji civica meni se ne sviđa ona instrument ploča sa 3-4 zasebna displeja i pokazivačima i prekidačima na sve strane. Da, znam, imitirali su izgled kokpita lovačkog aviona, ali ja sam konzerva i draži mi je klasični izgled. Recimo, ovako nešto, integra Type R. Da, na slici je RHD verzija, ali sam tražio tvorničku izvedbu, bez drugih volana i koječega što ekipa radi...

honda-integra-type-r-interior.jpeg


Varijacija na temu klasičnog alfinog dalekozora: dva velika analogna pokazivača, uz njih još dva manja i to je to. Drugo ne treba, ovo je čisto i pregledno i IMHO najbolje izgleda. No, svakom njegovo...
10.07.2022 | 08:49
Samo da prijavim razvoj situacije. Imal sam problem s nemirnim praznim hodom (ler-gasom) koji je šetao gore-dolje ili ostajao previsok. Injektori su došli, testirani, rade ko novi (volim Keihin!), zamijenjeni, ali ler-gas nije bio dobar. Nakon malo promišljanja došao do ideje/zaključka tj. retroaktivno ispratio varijeble u ponašanju. Gumice injektora su puštale (tj. vjerojatno samo jedna) pa je tu motor vukao falšni zrak. Ponekad bi bilo ok, ponekad ne (toplinska dilatacija materijala), a siroti ler-ventil je pokušavao to uravnotežiti pa su okretaji šarali gore dolje ili bili samo previsoki.
Iznova sam to sve složio, vrlo pažljivo i sad je ok, ali trebam naručiti nove gumice. Motor sam slagao nanovo od nule (bio je goli blok) i sve brtve, gumice i ostalo su nove korištene (original Honda) i motor je suh kao barut i nema nikakvih problema. Gdje je korišteno rabljeno, tu je bilo sitnih problema.
Motor je odradio dosad cca 900 km. Potrošnja nakon prvog tanka je bila točno 7l/100 km, što je uobičajeno; dok traje uhodavanje motora veći su mehanički gubici pa prva dva tanka obično odu brzo, ali se onda potrošnja stabilizira. Očekujem da će drugi tank (prema pokazivaču to se potvrđuje) biti negdje oko 6.5 l/100 km. Motor još nisam zavrtio preko 4000-4200/min.
Malo mi slini na spoju servopumpa pa sad aktivno razmatram opciju prerade na elektrohidrauliku od Toyote (MR2). To primarno znači da moram naći mjesto za smještaj pumpe i razraditi električnu instalaciju do nje i hidraulične vodove (tlačni i povratni).
10.07.2022 | 10:57
Svka čast, brzo si i skužio što je!

Kada sam ja imao isti problem 2011. godine ispostavilo se da je u pitanju Boschov aktuator minimuma. Trivijalan problem zamjene pretvorio se u pravu potragu jer taj dio koristi samo GTV 3.0, Saab Aero i Ferrari 355. Cijena je bila nekih 400 € i onda smo uspjeli naći zamjenski po 120 € koji, kada smo otvorili kutiju, uopće nije bio zamjenski - nego original Bosch.

Sretno s uhodavanjem novog motora, siguran sam da ćeš sve dovesti na red!
13.07.2022 | 06:45
www.theverge.com/2022/7/12/23204950/bmw-...heated-seats-feature

Mogu samo reći: odjebite s tim forama. NEMA ŠANSE da IKAD kupim neko novo precijenjeno umreženo govneto da me onda reketare na ovaj način. Ja bi od njih tražio mjesečni fee zbog ružnoće auta, i gdje smo sad?
13.07.2022 | 07:05
Djuro genijalac kaže:
www.theverge.com/2022/7/12/23204950/bmw-...heated-seats-feature

Mogu samo reći: odjebite s tim forama. NEMA ŠANSE da IKAD kupim neko novo precijenjeno umreženo govneto da me onda reketare na ovaj način. Ja bi od njih tražio mjesečni fee zbog ružnoće auta, i gdje smo sad?

Pregazit će te vrijeme kao i svo ostalo lišće što se buni u kojem smjeru puše vjetar.
Šta se sekiraš. Glasaj novčanikom i nadaj se da je dovoljno takvih kao ti.

Meni se čini potencijalno pristup okay. Oni rade potencijalno jeftinije aute.
Ja plaćam nešto samo kad mi treba. Kada prodajem auto neka si budući vlasnik doplati za điđe koje su njemu bitne.
Meni u Umagu grijanje siceva treba možda dvaput godišnje. I taj "treba" je diskutabilan.

Ne zaboravi da se hrpa premium auta kupuje na kakve operativne leasinge. Na koncu te aute treba dalje nekom utopiti.
Jednostavnija je prodaja polovnjaka ako možeš uključiti/isključiti fičre koji ti trebaju ili ne.

Na kraju dana, ako se neko voli duriti naći će razloga uvijek za duriti se. Pogotovo kupci BMW-a.
13.07.2022 | 08:38
Je, dobro kažeš, kužim i ja tu logiku. Plaćaš grijanje sjedala 3 mjeseca godišnje ako si u Zagrebu, 0 mjeseci godišnje ako si u Dalmaciji, a 8 mjeseci godišnje, ako si u Sibiru.
Ali prilično sam siguran da auti neće radi toga biti jeftiniji. Plus, da ovisiš o dosegu interneta u autu, da bi ti neke stvari radile ili ne bi radile... ajoj... pogotovo u Americi. Tamo nema interneta čim se makneš 20-30 km od gradova.
13.07.2022 | 11:43
Meni je to odvratno kao koncept. Navodno ima opcija da kupiš "stalnu licencu za grijanje sjedala" za 460$.

Hakeri već jedva čekaju da to rasture, a elektroničari da naprave bypass prekidač koji bi to hendlao!
13.07.2022 | 12:24
Lako za to. Auto je stalno online. Čekaj kad krenu obavijesti na zaslonu: 'Ukoliko želite dalje koristiti svoj auto, doznačite na XYZ IBAN sutra do 9:00 3000 eura. Ako to ne napravite, auto ostaje nepokretan. Ugodan dan'
Tu ne mislim na tvornicu, nego na hakere iz Novosibirska ili Somalije. Taj dan je puno bliži, nego se misli.
13.07.2022 | 13:07
Je. Svijetla budućnost.
15.07.2022 | 20:39
Evo, posljednje davljenje s B16A2 projektom. Treći tank je potrajao puno dulje, dokaz da je početno uhodavanje motora gotovo: potrošnja je pala na 6,2 l/100 km i mislim da je to vrlo prihvatljiva brojka za motor sa 160 KS. Zato sam zamijenio ulje i filter (ovo je odradilo cca 1200 km), jer je u ovom ulju ova špena koja je nastala uhodavanjem motora (karike stružu po stublinama i zaglađuju ih). Istina je da to sve zadržava filter ulja (tj. trebao bi), ali više volim to ulje maknuti iz opticaja. Sad je dobio friško 5W-40 Shell Helix7 ulje (to je propisana gradacija za taj motor za naše podneblje). Zašto Shell? Zato jer u doba kad je Honda sa Sennom i McLarenom harala formulom 1 u drugoj polovici 80-ih (kad je ovaj motor konstruiran) Shell bio tehnički partner Honde i koristili su njegova ulja. Pa onda nekako vjerujem da je to ulje ono koje motoru najbolje odgovara...
16.07.2022 | 08:12
Djuro genijalac kaže:
Lako za to. Auto je stalno online. Čekaj kad krenu obavijesti na zaslonu: 'Ukoliko želite dalje koristiti svoj auto, doznačite na XYZ IBAN sutra do 9:00 3000 eura. Ako to ne napravite, auto ostaje nepokretan. Ugodan dan'
Tu ne mislim na tvornicu, nego na hakere iz Novosibirska ili Somalije. Taj dan je puno bliži, nego se misli.

Zašto misliš da će to raditi samo hakeri?
Ja zamišljam da češ morati svaki mjesec plačati preplatu za svaku od opcija, a trajna licenca će biti nemoguća opcija!
A tek kad se sve ispojebe, bacat će ti greške, pisat češ mailove za reklamcije i povrat, zvat češ korisničku jer ti ne prihvaća opciju uključi klimu i sl. I taman kad sve to riješiš, završit će ti godišnji odmor.
16.07.2022 | 08:35
Došao je i taj dan, nakon osamnaest godina svakodnevnog korištenja auto mi je stao tijekom vožnje i naravno da je odabrao podvožnjak na Selskoj ispod pruge u dva poslijepodne

Uglavnom, samo se ugasio motor dok sam se lagano spuštao Selskom prema B. Filipovića, ekipa iza mene je bila oduševljena no nakon par pokušaja ponovnog pokretanja motora ostavio sam ga na miru minutu dvije i upalio je toliko da sam mogao izaći iz podvožnjaka pa se ponovno ugasio,... i tako još četiri puta do okretišta Črnomerec gdje sam ga mogao parkirati i ostaviti da nikome ne smetam.

Nazvao mehaničara (Someka, Djuro ga možda zna) koji je sav sretan rekao da može doći tek kasno poslijepodne pogledati auto (i došao je, u pola dvanaest navečer ), priključio dijagnostiku i zaključak "senzor radilice" koji nije očitavao okretaje pa je preventivno gasio motor.
Uglavnom ujutro uzeli novi senzor, ugradili i vozi dalje (nakon zamjene sam otišao na testnu vožnju do Jaske i po okolici i baš je bilo dobro potrošeno prijepodne ), i neka sad netko kaže da su auti prije bili lošiji, 18 godina i sad je tek prvi put stao na cesti i to djelomično ... i da, za kvar je kriv nijemac (BOSCH) koji nije dobro konstruirao kabel senzora (pukao, odnosno poglodao se na pregibu), sad smo stavili talijana koji je mislio na opterećenje kabla na luku i stavio dodatnu plastičnu spiralnu zaštitu kabela

Senzorradilice.jpg
16.07.2022 | 10:26
Ajde, nije niš opasno. A inače ODGOVORNO tvrdim da su Nijemci NAJNEINVENTIVNIJI inženjeri moguće koji su REAKTIVNI, a ne PROAKTIVNI i niš ne mogu predvidjeti....
16.07.2022 | 16:40
Bertone, meni je krepao senzor radilice na staroj Sportwagonici, ali na način da kada je hladan i upališ auto, on će raditi dok god ga ne ugasiš. I onda sam ja tako sjeo u njega s obitelji i otišao u Prag bez ijednog gašenja. Tamo se auto par dana ohladio, upalio je iz prve i onda opet bez gašenja do Hrvatske.

Tek onda smo stavili novi i taj je ok dandanas kod novog vlasnika. Auto sada već ima 350.000 km.

Stari dobri automobili...

A što se tiče novih... ne smijem reći o kome se radi, ali netko tko ima 2 milijuna kuna za kupiti novi Maybach... star tri mjeseca. Stao zbog pregrijavanja motora i neispravnih aktuatora poklopaca glavnog hladnjaka...

Znači niti 2 milijuna kuna ti ne jamči kvalitetu i bezbrižnu vožnju.
16.07.2022 | 17:24
To je stara zabluda da cijena ima neke veze s kvalitetom... Ima donekle, na donjoj strani skale, iako i tu marketing zna negativno utjecati.
22.07.2022 | 19:22
Nešto preveč gore električni auti po autocesti. Neki dan jedan, danas drugi.
Smeće ili slučajnost?
22.07.2022 | 21:32
JOHN kaže:
Nešto preveč gore električni auti po autocesti. Neki dan jedan, danas drugi.
Smeće ili slučajnost?

Tako to ide. Zabrinuo bih se da gori dva dana za redom jedan te isti.
23.07.2022 | 01:45
JOHN kaže:
Nešto preveč gore električni auti po autocesti. Neki dan jedan, danas drugi.
Smeće ili slučajnost?


Nije slučajnost, u odnosu na klasične aute ovi gore kao barut. Priča se da im je u dosta EU gradova zabranjen ulaz u podzemne garaže jer su se pokazali vrlo rizični.
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 2 dana, 5 sati
  • smayoo: Lako za to. Chuck Norrisu radi digitalno potpisivanje na Apple silicone Macu! :D
  • kupus: :D
  • zoranowsky: :)
  • zoranowsky: Chuck Norris je napravio update 10.8.
  • kupus: Ako je tko pronašao normalan način updatea 10.8., neka javi, čisto znanosti radi.
  • smayoo: Chuck Norris se rodio koliko hoće puta, i kad hoće. :D
  • Eagle: Chuck Norris nije rođen 6.5.1945. nego 10.03.1940. dakle ne kužim foru
  • cariblanco: A to što sam i ja rođen 6.5..neke godine, ima li tu slučajnosti. Datum nisam izmislio :)
  • Yonkis: Chuck Norris je rođen 6.5.1945 a nacisti su se predali 7.5.1945. Slučajnost? Ne bih rekao.
  • Kloba: I moj najdraži, i Chuk koristi kaskadere. Za scene plakanja.
  • Kloba: te li znali da je Chuck Norris kao mali imao zlatnu ribicu. Ribica mu je pobjegla dok je bio mali. Kad su je ljudi vidjeli, snimili su film o toj ribici i nazvali je Megalodon.
  • Kloba: Zašto je Chuk Norris najjači na svijetu? Jer vježba dva dana dnevno.
  • Gjuroo: Koliko sklekova može napraviti Chuck Norris? Sve.
  • smayoo: Moj najdraži. Chuck Norris je ZNAO sakrit suze ko Marina. :P
  • Ender: Chuck Norris spava sa upaljenim svetlom, jer se mrak plasi Chuck Norris-a.
  • Djuro genijalac: Kad Chuck Norris puhen u šteker, akumulaciono jezero počne kipiti
  • zoranowsky: Dok su se druga djeca igrala u pijesku, mali Chuck se igrao na betonu :)
  • smayoo: Chucka Norrisa je rodila njegova teta jer mu se nitko nije usudio j***t mater. :D
  • Ender: @smayoo: ja sam cuo da je Cuck Norris stvorio sam sebe, a onda je Bog stvorio ostalo. al to je jedno od izgubljenih jevandjelja :-)
  • smayoo: Kad smo kod Chucka Norrisa, to, pretpostavljam, znate - da je njega rodila teta? :)
  • smayoo: Zanimljivo. Hvala!
  • drlovric: Ne znam jeste li culi za Omnivore. Ja nisam do nedavno, i brutalan je alat. Pogledajte, mozda vam se svidi :) [link]
  • Zdravac: Chuck Norris ne slavi rođendan. - Rođendan slavi Chacka Norrisa! :)
  • smayoo: :D
  • Yonkis: @smayoo misliš reći da Chuck Norris rođen dan poslije rođenja tvoje mame? To mi nekako bolje zvuči. :)
  • zoranowsky: Respect!
  • smayoo: A moja mama je rođena dan prije Chucka Norrisa :D
  • zoranowsky: Moja mama dan ranije :)
  • korisnik: Steve Jobs i Alain Prost rođeni istog dana. Moja mama, dan kasnije :)
  • Ender: Bez Steve sa nama, sa Stevom u nama! :-)
  • smayoo: Druže Stevo, Miti seku nemo! :D
  • dpasaric: Jobs bi danas slavio 69. rođendan!
  • Beli: Dragi svi, molim vas da pogledate na moj post na Hardware forumu. Unaprijed zahvalan od srca. [link]
  • zvone: Pozdrav. Netko jr ovdje spominjao promjenu tipkovnice na MB Airu iz strane u Hr. Ima li tko iskustva i zna li se cijena? Hvala.
  • cariblanco: Imaš toga za kupiti na aerodromu...capy electronic ,ako ideš preko švabije.
  • cariblanco: Kupi si ti i miran si gaje god da putuješ. Ja to imam Ali nisam ponio sad u Argentinu, ali oni imaju neke utičnice, ne kao naše, ali se naše mogu piknuti i to radi
  • cariblanco: [link]
  • Yonkis: Znam da ovdje ima ljubitelja JMJarrea pa evo izašao je album od prošlogodišnjeg koncerta VERSAILLES 400 LIVE
  • Yonkis: @Matija klc Jedino što mi pada na pamet da nije torbica plesala (poskakivala) tu i tamo i onda mobitel to mjerio kao "još jedan korak" i tako stotinama puta. Nemam pojma, i mene bi frustriralo. Možda drugi put stavi u džep ili u ruksak? Ne znam stvarno. A Google, pomaže li što?
  • Matija klc: @yonkis- u torbici oko pasa
  • Borisone: Naći ćeš ga sigurno za manje love nego da ovdje ideš tražiti neke s njihovim utikačima.
  • Borisone: Šta si razbijaš glavu. Ponesi USB kablove, a tamo kupi kombinirani USB/A i /C punjač od koliko ti vati treba.
  • Ender: @Yonkis: kad budem kuci, uslikacu takav adapter sa tim razlicitim viljuskama, imas ga po aerodromima za jaku cenu, meni je doneo kum iz Kanade za nekoliko dolara.
  • Yonkis: @Riba da svoj (brzi 30W) punjač mogu ukopčati u njihove utičnice i da puni iPhone/iPad. Mislio sam da nije dovoljan adapter nego da mi treba i “konverter” radi drugog napona..Jel’ onda može i nešto jeftino ako je samo “viljuška” u pitanju? Npr?
  • Ender: @Yonkis: mislim da nemas brige sto se tice adaptera, jer kao sto Riba kaze vecina uredjaja radi od 90-250 Vac. Apple mislim da vec 35 god radi ta univerzalna napajanja. Za USA ti samo treba drukcija viljuska tj. utikac.
  • Riba: Vecina uredjaja prihvaca i 110 i 220V ulazni napon, pa zato pitam./
  • Riba: Adapter ti treba za sto tocno?
  • Yonkis: Ima li netko iskustva kakav bi mi putni adapter trebao za SAD s obzirom da nemaju 220/50 (svjestan sam da im utičnice također drugačije izgledaju). Može neki primjer putnog adaptera, samo da provjerim jer mislim da mi ovo [link] nije dovoljno, zar ne?
  • Yonkis: @Matija klc, a gdje ti je bio mobitel za vrijeme uspona?
  • Matija klc: Ekipa, isao sam ja Japetic. Upalio na 15pro Stravu i mjerio do gore. Izbaci 4,32km staza da iznosi, a iznosi 2.7. To je dosta velika razliika. Imate li mislienje sta moze biti i kako popraviti to? Dosada sam se dosta oslanjao na bivsi mob 13pro i nisam imao problema, ( ili ih nisam znao da imam)…. Poprilicno sam razocaran. Ako Garmin Fenix moze dobro izracunati pa trebao bi i mob od 1300€…

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.45 Seconds

Provided by iJoomla SEO