Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


07.03.2022 | 11:51
vicko kaže:
Žena je zapela za Vitaru i automatski mjenjač

Provjereno: klasični automatski mjenjač s pretvornikom okretnog momenta. 6 brzina, Aisin proizvođač. Dostupno još najvjerojatnije samo do sredine ove godine
07.03.2022 | 12:04
Bertone kaže:
Djuro genijalac kaže:
Stari, o Kvočki ti mogu pričati i pričati... Koje su to anegdote...!


Mogu si misliti, bila su to neka druga vremena

JOHN kaže:
... a dodao bi gelandewagen u nekoj G65 ili G63s varijanti.


Zakaj se svi pale na neku AMG ili Brabus doradu G-klase kad je najbolji stari G350d professional.

PS. To je valjda zadnji normalni auto kojeg si iznutra mogao oprati miniwashom i spustiti prozore kurblom


Bertone to je G. Čak i onaj s rednim šestakom je OK.
A još bolje naći baš PUCH-a
07.03.2022 | 12:26
BigMac kaže:
A još bolje naći baš PUCH-a

Zašto? Izašli s istih pogona Steyera u Austriji, razlika je bila zbilja samo u znački i paketima opreme.
07.03.2022 | 12:39
Djuro genijalac kaže:
vicko kaže:
Žena je zapela za Vitaru i automatski mjenjač

Provjereno: klasični automatski mjenjač s pretvornikom okretnog momenta. 6 brzina, Aisin proizvođač. Dostupno još najvjerojatnije samo do sredine ove godine


Hvala puno na informaciji Djuro. Vidiš to me sad totalno zbunjuje, jedan je rekao klasični automatski, drugi je još dodao od ZF-a (valjda da me uvjeri u kvalitetu) a treći, koji je jedini imao volje razgovarati, spominje automatizirani ručni. I taj treći mi je još najavio novi model koji bi trebali dobiti kroz 10-15 dana sa "jakim" hibridnim pogonom koji će imati 1,5 atmosferski motor i isto taj automatizirani ručni mjenjač. Nakon toga sam jutros našao na webu da taj "novi" model, mijenja se ustvari samo pogonski sklop, stvarno dolazi sa automatiziranim ručnim mjenjačem.

Ne mogu vjerovati da je za najprodavaniji osobni automobil (fizičkim osobama) u Hrvatskoj podatak o vrsti automatskog mjenjača tako tajnovit i različit od izvora do izvora.
07.03.2022 | 12:52
Sve je i nije istina. Sad je dostupan još uvijek taj klasični automatik. No, od šestog mjeseca najvjerojatnije više neće biti, jer s njima uto troši više, tj. ima veću emisiju CO2 i onda im pati flotni prosjek i plaćaju penale.
Tako da dolazi ova novija izvedba, koja će imati manju potrošnju u testnom ciklusu i manju homologiranu emisiju CO2, ali nije opremljena klasičnim automatikom.
07.03.2022 | 15:21
Djuro genijalac kaže:

Zašto? Izašli s istih pogona Steyera u Austriji, razlika je bila zbilja samo u znački i paketima opreme.

Da budeš manje upadljiv
07.03.2022 | 20:22
Znate li koliko dođe obična manžeta na poluosovini na novoj Mercedes G seriji? Da, da, onaj komad od 50 kn? Prava sitnica - 8.200 kn, bez rada. Ne može se kupiti zasebno, samo cijela poluosovina. Auto star dvije i pol godine.
07.03.2022 | 20:36
Isti je razlog kao i onaj zašto pas liže jaja.
Zato jer može, tako i taj komad košta jer može. Porez na bedake.
08.03.2022 | 06:36
Davore, ti to ne razumiješ. Postoje ljudi koji namjerno žele posjedovati takve stvari. Oni se ne osjećaju budalama kad mijenjaju poluosovinu zbog puknute gumene manžete, nego se osjećaju posebnima i boljima od običnih ljudi zato što to mogu platiti.
08.03.2022 | 08:29
dpasaric kaže:
Znate li koliko dođe obična manžeta na poluosovini na novoj Mercedes G seriji? Da, da, onaj komad od 50 kn? Prava sitnica - 8.200 kn, bez rada. Ne može se kupiti zasebno, samo cijela poluosovina. Auto star dvije i pol godine.


Uzmeš univerzalnu od SKF-a za 70-ak kuna, i zamijeniš ju. Ako hoćeš, može se. Veći je probem, IMHO, cijena samog auta, ali ljudi ga kupuju, pa.....
08.03.2022 | 09:09
Koje kvalitetne selene bi mi preporučili, kao zamjenske, za Škoda Octavia 3, facelift, 2.0 TDI, 2018 godina?
Ovi tvornički su jad i bijeda. Auto je prek ležečih kao kočija. Užas
U PIA vele ako stave nove da će opet počet cvilit za godinu dana.
08.03.2022 | 10:34
JOHN kaže:
Koje kvalitetne selene bi mi preporučili, kao zamjenske, za Škoda Octavia 3, facelift, 2.0 TDI, 2018 godina?
Ovi tvornički su jad i bijeda. Auto je prek ležečih kao kočija. Užas
U PIA vele ako stave nove da će opet počet cvilit za godinu dana.


Ja sam si na Ibizu stavio pune selene od Cupre (tko ih je napravio nemam pojma), pa provjeri kakve ima VRS Octavia i pašu li.

PS. Kako si pitao konkretno koje, možda ove (valjda sam pogodio model, ak nisam tu napikavaj sam ... imaš multilink iza?)
08.03.2022 | 10:47
Nisam za powerflex tj. urean općenito. Ono što bi dobio s njima (primarno stailnost u brzim zavojima) nećeš iskoristiti, ali ćeš zato imati bučniju vožnju (brum guma i ceste se bolje prenosi u kabinu). Ja bi ostao na OEM-u u svakom slučaju.
Provjeri da ti u ovi u servisu možda ne podmazuju selene, to je recept za cviljenje, prašina se zalijepi i cmeee-cme-cmi-cmi-cmi... Gumeni seleni se NE podmazuju
08.03.2022 | 11:04
Djuro genijalac kaže:
Nisam za powerflex tj. urean općenito. Ono što bi dobio s njima (primarno stailnost u brzim zavojima) nećeš iskoristiti, ali ćeš zato imati bučniju vožnju (brum guma i ceste se bolje prenosi u kabinu). Ja bi ostao na OEM-u u svakom slučaju.
Provjeri da ti u ovi u servisu možda ne podmazuju selene, to je recept za cviljenje, prašina se zalijepi i cmeee-cme-cmi-cmi-cmi... Gumeni seleni se NE podmazuju


E da, to sam zaboravio napisat, dobiti ćeš samo bolji/precizniji osjećaj na upravljaču tako da se slažem sa @Djurom G., ostani na OEM i mijenjaj ih svake 2-3 godine (ovisno koliko pređeš km) jer ova ZG hrpa ležećih svih zamislivih i nezamislivih oblika uništi svaki ovjes
09.03.2022 | 07:28
Hvala vam na info. U PIA servisu rekli da ih treba podmazati , a da zamjena nema smisla. Nakon zamjene vele da je ok godinu dana i onda opet( možda kad podmazivanje odradi svoje )
09.03.2022 | 07:51
Eto. A Djuro se čudi i ljuti što Tesla ne želi imati posla s tim tzv. "profesionalnim" serviserima...
09.03.2022 | 10:40
JOHN kaže:
U PIA servisu rekli da ih treba podmazati


Zamoli ih da ti to pokažu na pismeno u nekom tvorničkom shop manualu. Ako već inzistiraju na tome, neka koriste suha sredstva za podmazivanje na bazi teflona (postoje sprejevi), a ne seljačiju tipa silikon sprej ili litijevu mast
09.03.2022 | 12:28
Djuro genijalac kaže:

Zamoli ih da ti to pokažu na pismeno u nekom tvorničkom shop manualu. Ako već inzistiraju na tome, neka koriste suha sredstva za podmazivanje na bazi teflona (postoje sprejevi), a ne seljačiju tipa silikon sprej ili litijevu mast


Da sam ja serviser i da mi dode klijent i kaze da mu pokazem tvorniki manual di pise kak se podmazuju seleni, lagano bi ga izbacio iz servisa
09.03.2022 | 16:59
A da sam ja stranka gdje meni ovlašteni servis kaže da treba podmazati gumene selene, zamolio bih ga da mi to pokaže gdje je tu servisnu proceduru propisala tvornica, jer je to prva takve vrste na svijetu.
A onda bih sam otišao iz servisa i potražio nekog stručnijeg i to mu i rekao u lice
09.03.2022 | 18:08
Lako tebi kad su ti auti posao. Nama koji se ne kuzimo u aute moze reci kaj god hoce... a da ne kazem da samo morao googlati kaj je selen.
Meni je auto prijevozno sredstvo od tocke A do tocke B, ne smije se kvariti i... to bi bilo to.
20.03.2022 | 21:08
Iako (još) nisam promijenio mišljenje kaj se tiče EV-a,... naletio na zanimljivu ideju pa da podijelim

transition-one.fr/en/

21.03.2022 | 12:04
Ova je scena vrlo živa što se toga tiče, ali ovo mi baš ne ulijeva povjerenje kad vele da je range 100 km. To je fakat za nekog s Kvatrića ko eventualno ode do Zrinjevca....
21.03.2022 | 12:11
Ne možeš više od toga očekivati kad su čak i mjenjač ostavili unutra. To poždere energije čudo.
21.03.2022 | 13:39
@Djuro:

Znasi li ista o EAT8 (ranije EAT6 sa 6 stupnjeva) koje ugradjuje Peugeot/Opel i ne znam ko jos sve?

Imam taj mjenjac u Peugoet 3008 i pise da ne trazi nikako odrzavanje. Cisto da vidim jel korisno/prakticno/pozeljno mijenjati ulje u tim mjenjacima ili ne? Imas neka iskustva mozda?
21.03.2022 | 14:29
To je klasični automatik, ne neko DSG sranje (dvije sklopke i to)? Ako je klasični automatik s planetarnim ozubljenjem, onda je gotovo 100% japanski (Aisin).U SVAKOM mjenjaču bi trebalo promijeniti ulje. Novosel iz Oroslavja koji je stručnjak za automatike mi uvijek padne na pamet kad se o ovom priča. Njemu je ZF rekao da oni preporučaju da se ulje zamijeni svakih 60000 km u njihovim automaticima i onda će trajati vječno. Taj mjenjač ugrađuje BMW u svoje aute. I BMW kaže da zamjena ulja nije potrebna, tj. da ono traje koliko i auto... Izvuci zaključke.
Ja bih zamijenio ulje svakih 60-90 tkm i onda neće biti problema.
21.03.2022 | 14:31
smayoo kaže:
Ne možeš više od toga očekivati kad su čak i mjenjač ostavili unutra. To poždere energije čudo.

Ma ručni mjenjač nije ni tako loš po tom pitanju. Veći je problem veličina baterije koju mogu utrpat unutra (ovo su mali auti), a još veći problem je cijena cijelog sklopa i prerade, jer to inače neće nitko kupiti, a ovako to želiš ugraditi u rabljeni auto. Pa je onda to tak kak je, tj. 100 km dosega.
21.03.2022 | 16:02
Da su izvadili to govno od transmisije, zamisli koliko bi ekstra mjesta bilo za baterije...

Da ne kažem koliko bi kila tereta skinuli...
21.03.2022 | 17:31
Na stranu zaje_ancija, ali ne puno. To su mali mjenjači, to je voluminozno red veličine 12V akumulatora od recimo 65-70 Ah. Treba ti getriba zbog diferencijala koji je u njoj pa samo jedan motor može pokrenuti auto (trošak, ovo ne smije biti preskupo!). U krajnjoj liniji, dalo bi se iz getribe povaditi sve ostale zupčanike koji ti ne trebaju pa ti ostane samo jedan stupanj prijenosa koji ti treba da se možeš voziti; ako je maks brzina 110 km, uz elektromotor koji se može zavrtiti do 9000-10000/min dosta ti je samo druga brzina. Problem je rikverc (EM možeš okrenuti unazad); zubi su kosi pa bi ti sile u getribi krenule u krivu stranu za što ležaji nisu zamišljeni pa ti treba još i ugrađeni rikverc, ali dalo bi se to riješiti i skinuti 10-ak kila.
Getriba je dolje, iznad nje imaš mjesta za puno baterije; cijeli motorni prostor dubine 40-ak cm i tank za gorivo (40-ak litara) ispod zadnje klupe
21.03.2022 | 19:40
A jbg, aj dobro, uvjerio si me Kako se radi o preradi, jasno mi je da mora biti kompromisa.
22.03.2022 | 17:45
Joj smayoo, nema u tebi više djeteta ... sve samo gledaš crno bijelo i kroz brojeve.

Realno gradski auto je za otići na posao, otpeljati djecu u školu ili trening, obaviti kupnju u nekom većem dućanu je 100 km dosega i max 100 km/h brzine i više nego dovoljno.
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 6 sati, 58 minuta
  • dpasaric: Više sam zaboravio koji su sve znakovi u pitanju, ali u tome je stvar.
  • dpasaric: I meni se često dogodi na nešto napišem i samo PUF!
  • dpasaric: Jura, na Vikalici se "progutaju" neki komentari jer postoje neki karakteri koje modul Vikalice ne podnosi i onda to sve samo ode u crnu rupu!
  • jura22: Mozda nezasitan?
  • VanjusOS: evo ja sam isprobao i radi! na A1 je moguće sa fizičke SIM prebaciti se na e-SIM na samom telefonu..
  • Borisone: Jer je gladan!
  • jura22: Zasto Jabucnjak guta komentare?
  • smayoo: :D
  • Borisone: Kako prebacuješ eSIM između moba za koji žena smije i za koji ne smije znat?
  • VanjusOS: ali bravo drlovric, nekad su najjednostavnija rješenje i najbolja!
  • VanjusOS: hahaha, problem je što imam službenu SIM karticu, pa ako mi se sjebe moram tražiti od firme da mi šalju novu...
  • drlovric: Pa probas i samo ce ti se kazati jbt. Sta je najgore sto se moze dogoditi? :)
  • VanjusOS: pitam da li je to itko isprobao?
  • VanjusOS: u iphoneu sa fizičkom sim karticom se pojavila opcija da se prebaci ta fizička sim u e-sim
  • VanjusOS: niste me shvatili, očito
  • miomika: na A1 ti samo pošalju na mail/sms ili putem aplikacije Moj A1 i to je to
  • rusty: Prije jedno 3 godine na Tmobile. u 22h navečer putem supporta jer se u protivnom trebalo ići u poslovnicu
  • VanjusOS: da li je netko isprobao funkciju konvertiranja SIM u e-SIM, i na kojoj mreži?
  • ZoPaj: ha ha, nisu li usbC isforsirali upravo radi štednji na punjačima:)
  • dpasaric: I bez punjača... :(
  • Borisone: Danas najavljeni novi iPad Pro, Vision Pro i MacBook Pro 14-inch. Sve s M5 procesorima (bez Pro i Max varijanti).
  • Air: Veliko priznanje Fedora našem Filipoviću - pozvao ga je na boksački meč.
  • Air: Taj pc laptop je imao cijenu cca 800 eura što nije malo
  • Air: Mislio sam da su se malo pomakli u tom smjeru, ali jok
  • Air: trackpad je... hm...
  • Bertone: Rekao sam ti da je kvaliteta izrade loša, ali sam CPU je brži od CPU-a iz MBP 2014/2015,... stavi na njega LinuxMint pa ćeš vidjeti da nije spor ;)
  • Air: Moj MBP 2014 je ferari / Bentley za usporedbu...
  • Air: Moj utisaK da sam ga platio 100-150 eura plakao bi što nisam dao još 150 za MBP 2014 - 2016 godište.
  • Air: Samo da javim, na kraju sam dobio laptop od frenda. Nije htio čuti za nikakve pare. Skro smo se posvađali ali eto pametniji popušta ;)
  • hal9000: Steve Jobs, vrati se! Sve ti je oprošteno! [link]
  • hal9000: Kakva pizdarija: [link]
  • drpongrac23: Meni onaj sa uzorkom krzna leoparda
  • hal9000: @Bertone: Da, jedan od najdražih Wallpapera ikad.
  • Bertone: 5k [link] i 6k [link]
  • Bertone: ... kojeg rado koristim
  • Bertone: Na stranu sad brzina i ispeglenost OS-a ali mom oku je najljepši i najugodniji bio Mac OS X 10.4 Tiger, a nativni Aqua wallpaper mi je i dan danas jedan od nesmetajućih wallpapera.
  • Air: RIP otišao je i HALID...
  • drlovric: Ja nekako vjerujem da ovo nije bilo jos uvijek ni planirano, vec su to sfusali na brzinu da izadje prije vremena. Cisto da malo zamaskiraju AI blazamu. Da se pise o necemu drugome. NIkakvu konkretnu vrijednost korisnici nisu dobili ovom promjenom.
  • CoffeePod: @drlovric Malo je reć da su se za*ebali. Prezentacija na WWDC je izgledalja lijepo, ali to su bili cherry pickani trenutci, i sve je bilo uvećano. Liquid Glass ne funkcionira dobro na našim malim ekranima.
  • CoffeePod: @hal9000 Probao ga na M2 Airu od djevojke, jer se njoj svidio dizajn sučelja. Ukratko, laptop je vidno usporio sa animacijama, performanse su zagušene. Stvarno je istina da treba pričekati tek idući release kada se ovako velike promjene naprave. Što se mene tiče, svi xOS26 su i dalje Beta.
  • hal9000: @Yonkis: :D :D :D
  • drlovric: .1 bete vec doziraju transparentnost. Skontali su da su na puno mjesta pretjerali, pa se to sada mijenja sa frosty staklom :)
  • Yonkis: hal9000: pretvorio sam se u uho
  • hal9000: Novi dizajn novog MacOS-a je TRAGEDIJA!
  • CoffeePod: Samo se sjetim njegove izjave "We don't ship junk!"
  • CoffeePod: Mene iskreno zanima reakcija Jobs na Tahoe26 i novi iOS26. Znam da je samo volio "lickable" user interface ali ovo izgleda toliko cartoony i bloated da se izgubio premium look.
  • hal9000: Ako ne revolucionaran (a siguran sam da bi ih bilo), što god da je, bilo bi bez kompromisa i jednostavno radilo bez je*emti.
  • VanjusOS: sve nas zanima što bi bilo da je još poživio... da li bismo imali još koji revolucionarni proizvod? ja sam uvjeren da bismo imali i više od jednog..
  • hal9000: @VanjusOS: Ah, kad se sjetim Jobs-a i kako je dobro vodio Apple, dođe mi da sada zaplačem. Kako u zezanciji znam reći: "Steve Jobs, vrati se! Sve ti je oprošteno!"
  • VanjusOS: jučer bila godišnjica Jobsove smrti - zar nitko nije se sjetio toga?

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Bertone, Maxxy, Riba, rusty, temeljnik, Anonimci (638)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.57 Seconds

Provided by iJoomla SEO