Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


07.03.2022 | 11:51
vicko kaže:
Žena je zapela za Vitaru i automatski mjenjač

Provjereno: klasični automatski mjenjač s pretvornikom okretnog momenta. 6 brzina, Aisin proizvođač. Dostupno još najvjerojatnije samo do sredine ove godine
07.03.2022 | 12:04
Bertone kaže:
Djuro genijalac kaže:
Stari, o Kvočki ti mogu pričati i pričati... Koje su to anegdote...!


Mogu si misliti, bila su to neka druga vremena

JOHN kaže:
... a dodao bi gelandewagen u nekoj G65 ili G63s varijanti.


Zakaj se svi pale na neku AMG ili Brabus doradu G-klase kad je najbolji stari G350d professional.

PS. To je valjda zadnji normalni auto kojeg si iznutra mogao oprati miniwashom i spustiti prozore kurblom


Bertone to je G. Čak i onaj s rednim šestakom je OK.
A još bolje naći baš PUCH-a
07.03.2022 | 12:26
BigMac kaže:
A još bolje naći baš PUCH-a

Zašto? Izašli s istih pogona Steyera u Austriji, razlika je bila zbilja samo u znački i paketima opreme.
07.03.2022 | 12:39
Djuro genijalac kaže:
vicko kaže:
Žena je zapela za Vitaru i automatski mjenjač

Provjereno: klasični automatski mjenjač s pretvornikom okretnog momenta. 6 brzina, Aisin proizvođač. Dostupno još najvjerojatnije samo do sredine ove godine


Hvala puno na informaciji Djuro. Vidiš to me sad totalno zbunjuje, jedan je rekao klasični automatski, drugi je još dodao od ZF-a (valjda da me uvjeri u kvalitetu) a treći, koji je jedini imao volje razgovarati, spominje automatizirani ručni. I taj treći mi je još najavio novi model koji bi trebali dobiti kroz 10-15 dana sa "jakim" hibridnim pogonom koji će imati 1,5 atmosferski motor i isto taj automatizirani ručni mjenjač. Nakon toga sam jutros našao na webu da taj "novi" model, mijenja se ustvari samo pogonski sklop, stvarno dolazi sa automatiziranim ručnim mjenjačem.

Ne mogu vjerovati da je za najprodavaniji osobni automobil (fizičkim osobama) u Hrvatskoj podatak o vrsti automatskog mjenjača tako tajnovit i različit od izvora do izvora.
07.03.2022 | 12:52
Sve je i nije istina. Sad je dostupan još uvijek taj klasični automatik. No, od šestog mjeseca najvjerojatnije više neće biti, jer s njima uto troši više, tj. ima veću emisiju CO2 i onda im pati flotni prosjek i plaćaju penale.
Tako da dolazi ova novija izvedba, koja će imati manju potrošnju u testnom ciklusu i manju homologiranu emisiju CO2, ali nije opremljena klasičnim automatikom.
07.03.2022 | 15:21
Djuro genijalac kaže:

Zašto? Izašli s istih pogona Steyera u Austriji, razlika je bila zbilja samo u znački i paketima opreme.

Da budeš manje upadljiv
07.03.2022 | 20:22
Znate li koliko dođe obična manžeta na poluosovini na novoj Mercedes G seriji? Da, da, onaj komad od 50 kn? Prava sitnica - 8.200 kn, bez rada. Ne može se kupiti zasebno, samo cijela poluosovina. Auto star dvije i pol godine.
07.03.2022 | 20:36
Isti je razlog kao i onaj zašto pas liže jaja.
Zato jer može, tako i taj komad košta jer može. Porez na bedake.
08.03.2022 | 06:36
Davore, ti to ne razumiješ. Postoje ljudi koji namjerno žele posjedovati takve stvari. Oni se ne osjećaju budalama kad mijenjaju poluosovinu zbog puknute gumene manžete, nego se osjećaju posebnima i boljima od običnih ljudi zato što to mogu platiti.
08.03.2022 | 08:29
dpasaric kaže:
Znate li koliko dođe obična manžeta na poluosovini na novoj Mercedes G seriji? Da, da, onaj komad od 50 kn? Prava sitnica - 8.200 kn, bez rada. Ne može se kupiti zasebno, samo cijela poluosovina. Auto star dvije i pol godine.


Uzmeš univerzalnu od SKF-a za 70-ak kuna, i zamijeniš ju. Ako hoćeš, može se. Veći je probem, IMHO, cijena samog auta, ali ljudi ga kupuju, pa.....
08.03.2022 | 09:09
Koje kvalitetne selene bi mi preporučili, kao zamjenske, za Škoda Octavia 3, facelift, 2.0 TDI, 2018 godina?
Ovi tvornički su jad i bijeda. Auto je prek ležečih kao kočija. Užas
U PIA vele ako stave nove da će opet počet cvilit za godinu dana.
08.03.2022 | 10:34
JOHN kaže:
Koje kvalitetne selene bi mi preporučili, kao zamjenske, za Škoda Octavia 3, facelift, 2.0 TDI, 2018 godina?
Ovi tvornički su jad i bijeda. Auto je prek ležečih kao kočija. Užas
U PIA vele ako stave nove da će opet počet cvilit za godinu dana.


Ja sam si na Ibizu stavio pune selene od Cupre (tko ih je napravio nemam pojma), pa provjeri kakve ima VRS Octavia i pašu li.

PS. Kako si pitao konkretno koje, možda ove (valjda sam pogodio model, ak nisam tu napikavaj sam ... imaš multilink iza?)
08.03.2022 | 10:47
Nisam za powerflex tj. urean općenito. Ono što bi dobio s njima (primarno stailnost u brzim zavojima) nećeš iskoristiti, ali ćeš zato imati bučniju vožnju (brum guma i ceste se bolje prenosi u kabinu). Ja bi ostao na OEM-u u svakom slučaju.
Provjeri da ti u ovi u servisu možda ne podmazuju selene, to je recept za cviljenje, prašina se zalijepi i cmeee-cme-cmi-cmi-cmi... Gumeni seleni se NE podmazuju
08.03.2022 | 11:04
Djuro genijalac kaže:
Nisam za powerflex tj. urean općenito. Ono što bi dobio s njima (primarno stailnost u brzim zavojima) nećeš iskoristiti, ali ćeš zato imati bučniju vožnju (brum guma i ceste se bolje prenosi u kabinu). Ja bi ostao na OEM-u u svakom slučaju.
Provjeri da ti u ovi u servisu možda ne podmazuju selene, to je recept za cviljenje, prašina se zalijepi i cmeee-cme-cmi-cmi-cmi... Gumeni seleni se NE podmazuju


E da, to sam zaboravio napisat, dobiti ćeš samo bolji/precizniji osjećaj na upravljaču tako da se slažem sa @Djurom G., ostani na OEM i mijenjaj ih svake 2-3 godine (ovisno koliko pređeš km) jer ova ZG hrpa ležećih svih zamislivih i nezamislivih oblika uništi svaki ovjes
09.03.2022 | 07:28
Hvala vam na info. U PIA servisu rekli da ih treba podmazati , a da zamjena nema smisla. Nakon zamjene vele da je ok godinu dana i onda opet( možda kad podmazivanje odradi svoje )
09.03.2022 | 07:51
Eto. A Djuro se čudi i ljuti što Tesla ne želi imati posla s tim tzv. "profesionalnim" serviserima...
09.03.2022 | 10:40
JOHN kaže:
U PIA servisu rekli da ih treba podmazati


Zamoli ih da ti to pokažu na pismeno u nekom tvorničkom shop manualu. Ako već inzistiraju na tome, neka koriste suha sredstva za podmazivanje na bazi teflona (postoje sprejevi), a ne seljačiju tipa silikon sprej ili litijevu mast
09.03.2022 | 12:28
Djuro genijalac kaže:

Zamoli ih da ti to pokažu na pismeno u nekom tvorničkom shop manualu. Ako već inzistiraju na tome, neka koriste suha sredstva za podmazivanje na bazi teflona (postoje sprejevi), a ne seljačiju tipa silikon sprej ili litijevu mast


Da sam ja serviser i da mi dode klijent i kaze da mu pokazem tvorniki manual di pise kak se podmazuju seleni, lagano bi ga izbacio iz servisa
09.03.2022 | 16:59
A da sam ja stranka gdje meni ovlašteni servis kaže da treba podmazati gumene selene, zamolio bih ga da mi to pokaže gdje je tu servisnu proceduru propisala tvornica, jer je to prva takve vrste na svijetu.
A onda bih sam otišao iz servisa i potražio nekog stručnijeg i to mu i rekao u lice
09.03.2022 | 18:08
Lako tebi kad su ti auti posao. Nama koji se ne kuzimo u aute moze reci kaj god hoce... a da ne kazem da samo morao googlati kaj je selen.
Meni je auto prijevozno sredstvo od tocke A do tocke B, ne smije se kvariti i... to bi bilo to.
20.03.2022 | 21:08
Iako (još) nisam promijenio mišljenje kaj se tiče EV-a,... naletio na zanimljivu ideju pa da podijelim

transition-one.fr/en/

21.03.2022 | 12:04
Ova je scena vrlo živa što se toga tiče, ali ovo mi baš ne ulijeva povjerenje kad vele da je range 100 km. To je fakat za nekog s Kvatrića ko eventualno ode do Zrinjevca....
21.03.2022 | 12:11
Ne možeš više od toga očekivati kad su čak i mjenjač ostavili unutra. To poždere energije čudo.
21.03.2022 | 13:39
@Djuro:

Znasi li ista o EAT8 (ranije EAT6 sa 6 stupnjeva) koje ugradjuje Peugeot/Opel i ne znam ko jos sve?

Imam taj mjenjac u Peugoet 3008 i pise da ne trazi nikako odrzavanje. Cisto da vidim jel korisno/prakticno/pozeljno mijenjati ulje u tim mjenjacima ili ne? Imas neka iskustva mozda?
21.03.2022 | 14:29
To je klasični automatik, ne neko DSG sranje (dvije sklopke i to)? Ako je klasični automatik s planetarnim ozubljenjem, onda je gotovo 100% japanski (Aisin).U SVAKOM mjenjaču bi trebalo promijeniti ulje. Novosel iz Oroslavja koji je stručnjak za automatike mi uvijek padne na pamet kad se o ovom priča. Njemu je ZF rekao da oni preporučaju da se ulje zamijeni svakih 60000 km u njihovim automaticima i onda će trajati vječno. Taj mjenjač ugrađuje BMW u svoje aute. I BMW kaže da zamjena ulja nije potrebna, tj. da ono traje koliko i auto... Izvuci zaključke.
Ja bih zamijenio ulje svakih 60-90 tkm i onda neće biti problema.
21.03.2022 | 14:31
smayoo kaže:
Ne možeš više od toga očekivati kad su čak i mjenjač ostavili unutra. To poždere energije čudo.

Ma ručni mjenjač nije ni tako loš po tom pitanju. Veći je problem veličina baterije koju mogu utrpat unutra (ovo su mali auti), a još veći problem je cijena cijelog sklopa i prerade, jer to inače neće nitko kupiti, a ovako to želiš ugraditi u rabljeni auto. Pa je onda to tak kak je, tj. 100 km dosega.
21.03.2022 | 16:02
Da su izvadili to govno od transmisije, zamisli koliko bi ekstra mjesta bilo za baterije...

Da ne kažem koliko bi kila tereta skinuli...
21.03.2022 | 17:31
Na stranu zaje_ancija, ali ne puno. To su mali mjenjači, to je voluminozno red veličine 12V akumulatora od recimo 65-70 Ah. Treba ti getriba zbog diferencijala koji je u njoj pa samo jedan motor može pokrenuti auto (trošak, ovo ne smije biti preskupo!). U krajnjoj liniji, dalo bi se iz getribe povaditi sve ostale zupčanike koji ti ne trebaju pa ti ostane samo jedan stupanj prijenosa koji ti treba da se možeš voziti; ako je maks brzina 110 km, uz elektromotor koji se može zavrtiti do 9000-10000/min dosta ti je samo druga brzina. Problem je rikverc (EM možeš okrenuti unazad); zubi su kosi pa bi ti sile u getribi krenule u krivu stranu za što ležaji nisu zamišljeni pa ti treba još i ugrađeni rikverc, ali dalo bi se to riješiti i skinuti 10-ak kila.
Getriba je dolje, iznad nje imaš mjesta za puno baterije; cijeli motorni prostor dubine 40-ak cm i tank za gorivo (40-ak litara) ispod zadnje klupe
21.03.2022 | 19:40
A jbg, aj dobro, uvjerio si me Kako se radi o preradi, jasno mi je da mora biti kompromisa.
22.03.2022 | 17:45
Joj smayoo, nema u tebi više djeteta ... sve samo gledaš crno bijelo i kroz brojeve.

Realno gradski auto je za otići na posao, otpeljati djecu u školu ili trening, obaviti kupnju u nekom većem dućanu je 100 km dosega i max 100 km/h brzine i više nego dovoljno.
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 5 sati, 20 minuta
  • VanjusOS: ljudi, da otvaram temu ili ne - da li netko stavio Windows 11 na Macbook sa intel procesorima..?
  • Bertone: *ćeš
  • Bertone: Ja sretan što ste Vi sretni,... di žeš bolji početak dana ;)
  • Tomek: I sad vidio rješenje problema sa keyboardom... :D
  • Tomek: Hvala Bertone...
  • Tomek: Sad sam skužio da sam i ja pisao u toj temi... :D E sad, još da se ne pali na bilo koji pritisak tipkovnice...
  • miomika: Hvala ti Bertone. KONAČNO!!! :)
  • smayoo: Ae. Hvala, Bertone! Ovo nisam ni upratio. :)
  • Bertone: Ima tema: [link] i ima rješenje od samog Apple-a (zadnji moj post u temi)
  • Tomek: :'(
  • smayoo: ima tema, nema rješenja :(
  • Tomek: Pozdrav svima, prije nego pokrenem temu, da li je možda obrađeno pitanje automatskog "Power on" na MacBook PRO M4 kad takneš tipkovnivu ili ga otvoriš?? To me užano živcira... Nemrem očistiti tipkovnicu a da ga ne upalim...
  • dpasaric: Spremam novi članak za pro usere Macova! :)
  • cariblanco: bijeli dim..MVGA ;)
  • drlovric: Jel imamo slucajno ovdje nekoga da je uposlenik hrvatskog telecoma?
  • Gjuroo: Ipak se kreće. aiPhone. [link]
  • dpasaric: Ja sam danas naručivao što se još može od lagera s QWERTY, pa ćemo vidjeti što ću dobiti! :)
  • zvone: Zvao istyle da interveniraju da ostavw qwerty posto ionako prave tipkovnice posebno za ht trziste. Krajnje su nezainteresirani. Ali kazu da se ljudi jako žale.
  • Bertone: Sused, ni to tema za vikalicu, trebao si to pitati u temi o budućnosti čovječanstva ;)
  • cariblanco: [link]
  • cariblanco: Vidi komentare ispod ovog teksta !!
  • cariblanco: Zadatak za smayoo...zašto je nestalo struje
  • dpasaric: Vidim da će stare QWERTY tipkovnice odjednom dobiti na cijeni! :)
  • zvone: Nervira me jer mijenjaju bez veze.
  • smayoo: Ali zašto je to takav stress? Ako su potpuno ukinuli stari layout, posložiš si kako ti paše pomoću Ukelele
  • smayoo: QWERTZ je uvijek i oduvijek hrvatski standard tipkovnice, a ovaj apple QWERTY hibrid je izmišljotina iz nekadašnjeg "zastupnika" PEL Velebit.
  • IgorD: Prvo su prebacili @ pa sad stalno stišćem ™ a od zadnjeg sistema ni € nije gdje je bio
  • IgorD: Ja na iOSu ionako uvijek imam EN tipkovnicu, samo kad mi treba đ prebacim na hr. Frka je što su i s Macovima krenule qwertz tipkovnice
  • zvone: Ako se vrati u postavkama automatski se vraca na qwertz. Iritantno do bola.
  • zvone: Kupio novu tipkovnicu za m4 ipad pro. Hrvatska je ali vise nije qwerty nego qwertz. Razocaran.
  • drlovric: Ja nemam dres Osijeka :)
  • VanjusOS: ako ćeš obući dres Osijeka, ja ti nabavim kartu bez problema
  • VanjusOS: drlovric, nema više karata za Hajduka
  • drlovric: Ako ima neko iz Osijeka molim da mi se privatno javi. Trebam uslugu. Hvala puno :)
  • JOHN: Počivao u miru Božjem :(
  • Borisone: U oglasniku mini Pro ako nekog zanima.
  • Gjuroo: Počivao u miru.
  • smayoo: Ode nam Papa Franjo, na Uskrsni ponedjeljak. Počinak je zaslužio, i više od toga. Neka se Crkvi primi barem nešto od njegovog nasljeđa.
  • VanjusOS: Sretan Uskrs!
  • Damirst: Srstan Uskrs!
  • smayoo: Sretan Uskrs svima! :)
  • Tomek: Sretan Uskrs !!
  • ping: Sretan Uskrs
  • dpasaric: Mira i ljubavi! :)
  • Gjuroo: Sretan Uskrs!
  • Yonkis: Sretan Uskrs svima!
  • Zdravac: Sretan Uskrs!
  • drpongrac23: Sretan Uskrs svima koji slave!
  • Tomek: sad dok se ja ponovo uštekam u MACOS sustav, imat ću pitanja pa ću biti malo dosadniji :D
  • Tomek: Hvala svima... Kakav je stroj, računam s njime barem 10 godina...

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

1v@n, Air, Riba, tino1, Tomek, zoranowsky, Anonimci (2421)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.46 Seconds

Provided by iJoomla SEO