Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


07.03.2022 | 11:51
vicko kaže:
Žena je zapela za Vitaru i automatski mjenjač

Provjereno: klasični automatski mjenjač s pretvornikom okretnog momenta. 6 brzina, Aisin proizvođač. Dostupno još najvjerojatnije samo do sredine ove godine
07.03.2022 | 12:04
Bertone kaže:
Djuro genijalac kaže:
Stari, o Kvočki ti mogu pričati i pričati... Koje su to anegdote...!


Mogu si misliti, bila su to neka druga vremena

JOHN kaže:
... a dodao bi gelandewagen u nekoj G65 ili G63s varijanti.


Zakaj se svi pale na neku AMG ili Brabus doradu G-klase kad je najbolji stari G350d professional.

PS. To je valjda zadnji normalni auto kojeg si iznutra mogao oprati miniwashom i spustiti prozore kurblom


Bertone to je G. Čak i onaj s rednim šestakom je OK.
A još bolje naći baš PUCH-a
07.03.2022 | 12:26
BigMac kaže:
A još bolje naći baš PUCH-a

Zašto? Izašli s istih pogona Steyera u Austriji, razlika je bila zbilja samo u znački i paketima opreme.
07.03.2022 | 12:39
Djuro genijalac kaže:
vicko kaže:
Žena je zapela za Vitaru i automatski mjenjač

Provjereno: klasični automatski mjenjač s pretvornikom okretnog momenta. 6 brzina, Aisin proizvođač. Dostupno još najvjerojatnije samo do sredine ove godine


Hvala puno na informaciji Djuro. Vidiš to me sad totalno zbunjuje, jedan je rekao klasični automatski, drugi je još dodao od ZF-a (valjda da me uvjeri u kvalitetu) a treći, koji je jedini imao volje razgovarati, spominje automatizirani ručni. I taj treći mi je još najavio novi model koji bi trebali dobiti kroz 10-15 dana sa "jakim" hibridnim pogonom koji će imati 1,5 atmosferski motor i isto taj automatizirani ručni mjenjač. Nakon toga sam jutros našao na webu da taj "novi" model, mijenja se ustvari samo pogonski sklop, stvarno dolazi sa automatiziranim ručnim mjenjačem.

Ne mogu vjerovati da je za najprodavaniji osobni automobil (fizičkim osobama) u Hrvatskoj podatak o vrsti automatskog mjenjača tako tajnovit i različit od izvora do izvora.
07.03.2022 | 12:52
Sve je i nije istina. Sad je dostupan još uvijek taj klasični automatik. No, od šestog mjeseca najvjerojatnije više neće biti, jer s njima uto troši više, tj. ima veću emisiju CO2 i onda im pati flotni prosjek i plaćaju penale.
Tako da dolazi ova novija izvedba, koja će imati manju potrošnju u testnom ciklusu i manju homologiranu emisiju CO2, ali nije opremljena klasičnim automatikom.
07.03.2022 | 15:21
Djuro genijalac kaže:

Zašto? Izašli s istih pogona Steyera u Austriji, razlika je bila zbilja samo u znački i paketima opreme.

Da budeš manje upadljiv
07.03.2022 | 20:22
Znate li koliko dođe obična manžeta na poluosovini na novoj Mercedes G seriji? Da, da, onaj komad od 50 kn? Prava sitnica - 8.200 kn, bez rada. Ne može se kupiti zasebno, samo cijela poluosovina. Auto star dvije i pol godine.
07.03.2022 | 20:36
Isti je razlog kao i onaj zašto pas liže jaja.
Zato jer može, tako i taj komad košta jer može. Porez na bedake.
08.03.2022 | 06:36
Davore, ti to ne razumiješ. Postoje ljudi koji namjerno žele posjedovati takve stvari. Oni se ne osjećaju budalama kad mijenjaju poluosovinu zbog puknute gumene manžete, nego se osjećaju posebnima i boljima od običnih ljudi zato što to mogu platiti.
08.03.2022 | 08:29
dpasaric kaže:
Znate li koliko dođe obična manžeta na poluosovini na novoj Mercedes G seriji? Da, da, onaj komad od 50 kn? Prava sitnica - 8.200 kn, bez rada. Ne može se kupiti zasebno, samo cijela poluosovina. Auto star dvije i pol godine.


Uzmeš univerzalnu od SKF-a za 70-ak kuna, i zamijeniš ju. Ako hoćeš, može se. Veći je probem, IMHO, cijena samog auta, ali ljudi ga kupuju, pa.....
08.03.2022 | 09:09
Koje kvalitetne selene bi mi preporučili, kao zamjenske, za Škoda Octavia 3, facelift, 2.0 TDI, 2018 godina?
Ovi tvornički su jad i bijeda. Auto je prek ležečih kao kočija. Užas
U PIA vele ako stave nove da će opet počet cvilit za godinu dana.
08.03.2022 | 10:34
JOHN kaže:
Koje kvalitetne selene bi mi preporučili, kao zamjenske, za Škoda Octavia 3, facelift, 2.0 TDI, 2018 godina?
Ovi tvornički su jad i bijeda. Auto je prek ležečih kao kočija. Užas
U PIA vele ako stave nove da će opet počet cvilit za godinu dana.


Ja sam si na Ibizu stavio pune selene od Cupre (tko ih je napravio nemam pojma), pa provjeri kakve ima VRS Octavia i pašu li.

PS. Kako si pitao konkretno koje, možda ove (valjda sam pogodio model, ak nisam tu napikavaj sam ... imaš multilink iza?)
08.03.2022 | 10:47
Nisam za powerflex tj. urean općenito. Ono što bi dobio s njima (primarno stailnost u brzim zavojima) nećeš iskoristiti, ali ćeš zato imati bučniju vožnju (brum guma i ceste se bolje prenosi u kabinu). Ja bi ostao na OEM-u u svakom slučaju.
Provjeri da ti u ovi u servisu možda ne podmazuju selene, to je recept za cviljenje, prašina se zalijepi i cmeee-cme-cmi-cmi-cmi... Gumeni seleni se NE podmazuju
08.03.2022 | 11:04
Djuro genijalac kaže:
Nisam za powerflex tj. urean općenito. Ono što bi dobio s njima (primarno stailnost u brzim zavojima) nećeš iskoristiti, ali ćeš zato imati bučniju vožnju (brum guma i ceste se bolje prenosi u kabinu). Ja bi ostao na OEM-u u svakom slučaju.
Provjeri da ti u ovi u servisu možda ne podmazuju selene, to je recept za cviljenje, prašina se zalijepi i cmeee-cme-cmi-cmi-cmi... Gumeni seleni se NE podmazuju


E da, to sam zaboravio napisat, dobiti ćeš samo bolji/precizniji osjećaj na upravljaču tako da se slažem sa @Djurom G., ostani na OEM i mijenjaj ih svake 2-3 godine (ovisno koliko pređeš km) jer ova ZG hrpa ležećih svih zamislivih i nezamislivih oblika uništi svaki ovjes
09.03.2022 | 07:28
Hvala vam na info. U PIA servisu rekli da ih treba podmazati , a da zamjena nema smisla. Nakon zamjene vele da je ok godinu dana i onda opet( možda kad podmazivanje odradi svoje )
09.03.2022 | 07:51
Eto. A Djuro se čudi i ljuti što Tesla ne želi imati posla s tim tzv. "profesionalnim" serviserima...
09.03.2022 | 10:40
JOHN kaže:
U PIA servisu rekli da ih treba podmazati


Zamoli ih da ti to pokažu na pismeno u nekom tvorničkom shop manualu. Ako već inzistiraju na tome, neka koriste suha sredstva za podmazivanje na bazi teflona (postoje sprejevi), a ne seljačiju tipa silikon sprej ili litijevu mast
09.03.2022 | 12:28
Djuro genijalac kaže:

Zamoli ih da ti to pokažu na pismeno u nekom tvorničkom shop manualu. Ako već inzistiraju na tome, neka koriste suha sredstva za podmazivanje na bazi teflona (postoje sprejevi), a ne seljačiju tipa silikon sprej ili litijevu mast


Da sam ja serviser i da mi dode klijent i kaze da mu pokazem tvorniki manual di pise kak se podmazuju seleni, lagano bi ga izbacio iz servisa
09.03.2022 | 16:59
A da sam ja stranka gdje meni ovlašteni servis kaže da treba podmazati gumene selene, zamolio bih ga da mi to pokaže gdje je tu servisnu proceduru propisala tvornica, jer je to prva takve vrste na svijetu.
A onda bih sam otišao iz servisa i potražio nekog stručnijeg i to mu i rekao u lice
09.03.2022 | 18:08
Lako tebi kad su ti auti posao. Nama koji se ne kuzimo u aute moze reci kaj god hoce... a da ne kazem da samo morao googlati kaj je selen.
Meni je auto prijevozno sredstvo od tocke A do tocke B, ne smije se kvariti i... to bi bilo to.
20.03.2022 | 21:08
Iako (još) nisam promijenio mišljenje kaj se tiče EV-a,... naletio na zanimljivu ideju pa da podijelim

transition-one.fr/en/

21.03.2022 | 12:04
Ova je scena vrlo živa što se toga tiče, ali ovo mi baš ne ulijeva povjerenje kad vele da je range 100 km. To je fakat za nekog s Kvatrića ko eventualno ode do Zrinjevca....
21.03.2022 | 12:11
Ne možeš više od toga očekivati kad su čak i mjenjač ostavili unutra. To poždere energije čudo.
21.03.2022 | 13:39
@Djuro:

Znasi li ista o EAT8 (ranije EAT6 sa 6 stupnjeva) koje ugradjuje Peugeot/Opel i ne znam ko jos sve?

Imam taj mjenjac u Peugoet 3008 i pise da ne trazi nikako odrzavanje. Cisto da vidim jel korisno/prakticno/pozeljno mijenjati ulje u tim mjenjacima ili ne? Imas neka iskustva mozda?
21.03.2022 | 14:29
To je klasični automatik, ne neko DSG sranje (dvije sklopke i to)? Ako je klasični automatik s planetarnim ozubljenjem, onda je gotovo 100% japanski (Aisin).U SVAKOM mjenjaču bi trebalo promijeniti ulje. Novosel iz Oroslavja koji je stručnjak za automatike mi uvijek padne na pamet kad se o ovom priča. Njemu je ZF rekao da oni preporučaju da se ulje zamijeni svakih 60000 km u njihovim automaticima i onda će trajati vječno. Taj mjenjač ugrađuje BMW u svoje aute. I BMW kaže da zamjena ulja nije potrebna, tj. da ono traje koliko i auto... Izvuci zaključke.
Ja bih zamijenio ulje svakih 60-90 tkm i onda neće biti problema.
21.03.2022 | 14:31
smayoo kaže:
Ne možeš više od toga očekivati kad su čak i mjenjač ostavili unutra. To poždere energije čudo.

Ma ručni mjenjač nije ni tako loš po tom pitanju. Veći je problem veličina baterije koju mogu utrpat unutra (ovo su mali auti), a još veći problem je cijena cijelog sklopa i prerade, jer to inače neće nitko kupiti, a ovako to želiš ugraditi u rabljeni auto. Pa je onda to tak kak je, tj. 100 km dosega.
21.03.2022 | 16:02
Da su izvadili to govno od transmisije, zamisli koliko bi ekstra mjesta bilo za baterije...

Da ne kažem koliko bi kila tereta skinuli...
21.03.2022 | 17:31
Na stranu zaje_ancija, ali ne puno. To su mali mjenjači, to je voluminozno red veličine 12V akumulatora od recimo 65-70 Ah. Treba ti getriba zbog diferencijala koji je u njoj pa samo jedan motor može pokrenuti auto (trošak, ovo ne smije biti preskupo!). U krajnjoj liniji, dalo bi se iz getribe povaditi sve ostale zupčanike koji ti ne trebaju pa ti ostane samo jedan stupanj prijenosa koji ti treba da se možeš voziti; ako je maks brzina 110 km, uz elektromotor koji se može zavrtiti do 9000-10000/min dosta ti je samo druga brzina. Problem je rikverc (EM možeš okrenuti unazad); zubi su kosi pa bi ti sile u getribi krenule u krivu stranu za što ležaji nisu zamišljeni pa ti treba još i ugrađeni rikverc, ali dalo bi se to riješiti i skinuti 10-ak kila.
Getriba je dolje, iznad nje imaš mjesta za puno baterije; cijeli motorni prostor dubine 40-ak cm i tank za gorivo (40-ak litara) ispod zadnje klupe
21.03.2022 | 19:40
A jbg, aj dobro, uvjerio si me Kako se radi o preradi, jasno mi je da mora biti kompromisa.
22.03.2022 | 17:45
Joj smayoo, nema u tebi više djeteta ... sve samo gledaš crno bijelo i kroz brojeve.

Realno gradski auto je za otići na posao, otpeljati djecu u školu ili trening, obaviti kupnju u nekom većem dućanu je 100 km dosega i max 100 km/h brzine i više nego dovoljno.
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 dan, 8 sati
  • Yonkis: @Junuz - ti si u USA? Na čijoj si mreži? Vidiš li ti te poruke koje su poslane? Da nemaš USA Apple account? Ne znam, puno informacija nedostaje za ikakvo pojašnjenje. Ili otvori remu/post.
  • cariblanco: Kakav dobar finale tenisa, inače navijam za Noleta, ali on je svoje dao...danas se "griješnik" nije dao u Alcatraz ;9
  • Junuz: Nije baš tako, za par sati su mi naplatili oko 1euro na pozadinsko slanje sms ova u ameriku sa ciljem aktiviranja face time.Iphone koristim od 6 naovamo
  • drpongrac23: @Junuz - pa aktiviraj Facetime i iMessage, ništa te ne košta.
  • Junuz: A naravno nisam siguran kako
  • Junuz: trebao bih pomoć oko pozadinskog slanja sms ova u usa na iphonu.16e model sa novom pretplatom i esim karticom.Trošak raste svako malo a od telekom operatora sam dobio odgovor:U slučaju ako koristite iPhone, Vaš uređaj u pozadini šalje SMS prema svom uslužnom servisu u SAD-u s ciljem aktivacije usluge Facetime i iMessage. Molimo deaktivirajte u postavkama mobilnog uređaja navedene usluge k
  • ping: naravno nije bitno koji smartphone dok god je iphone :)
  • ping: @drlovric koliko se sjećam nije radila ako se spajaš na wifi ali ako koristiš iphone sa hr linijom onda je radilo.
  • drlovric: Koristi li netko MaxTV aplikaciju van HR?
  • Ender: verovatno je to, jer je on sa ekranom od 12", mada je bilo i MB Air-ova 11" pa su imali 2 standarnda USB porta. dobro mozda je on bio malo veci od tog MacBook-a jer je imao onaj siri screen bezel.
  • smayoo: Imao je samo jedan port jer je cijela matična ploča bila toliko malena da nije bilo mjesta za dva. To je bitna ušteda (veličina matične ploče), a ne broj portova
  • Ender: verovatno ce cena biti povoljna uz kompromis da se ukine neke stvari koje postoje kod MB Air-a. recimo MacBook model iz 2015-2016 je cak imao samo jedan USB-C port. neka usteda od par $, al dovoljno da se ustedi taman za bonus nekog menadzera.
  • Ender: Slazem se, masa korisnika nema neke prevelike zahteve, niti koristi zahtevne programe, ali sam sistem postaje s vremenom gladan resursa, i to bude cesto ogranicavajuci faktor. Ali u upravi drage nam firme sede neki ljudi koji vrlo precizno odmere svaki korak, tako da s druge strane mislim da ima smisla, koliko god meni logika govori drukcije.
  • Bertone: Sve ovisi koliko €/$ će tražiti,... masa ljudi još koristi Intel MBA/MBP i ne daje im se 1k€ za osnovni MBA, a potrebe im nisu veće od tu i tamo kojeg dopisa, e-maila ili pogledati kakav video.
  • Ender: malo je bzvz imati MacBook sa procesorom od iPhone-a, a imas iPad sa M1 procesorom. ne vidim segment trzista za taj MacBook.
  • Ender: izgleda ce tako i ovog puta biti. ti MacBook-ovi su imali core-M seriju procesora (M, M3, M5 i M7), a poslednja serija je imala core-i procesore 2017. god.
  • smayoo: Imali su već i prije takav neki proizvod. Onaj "zlatni" macbook 12", zar ne. Pa se nije baš "primio".
  • drpongrac23: [link]
  • drpongrac23: Izgledno je da izlazi low-end MacBook, tj. povratak stare MacBook serije, oviga puta sa iPhone čipom unutra. Ako se ostvari, biti će zanimljivo
  • drpongrac23: @cariblanco - slažem se, no zbog zdravstvenih razloga se bisam usudio ići. Produkcija na svjetskom nivou.
  • cariblanco: Koncert na hipodromu, je neponovljiv po mnogim stvarima...dok sam živ neće ga nitko prestići po mnogim detaljima....ma što god mislili o Marku
  • smayoo: RIP Renato Baretić :(
  • dpasaric: Cijene su ti iste kao u Švicarskoj, kada to prihvatiš, sve bude jednostavnije! :)
  • ping: @drlovric Geneva?
  • ping: A
  • drlovric: Jucer sam stigao a vec sam blago sokiran hrvatskim cijenama. Neke stvari vrijedjaju inteligenciju, ali valjda se brzo naviknem :)
  • smayoo: O, brate, kakav pacijent.. :)
  • dpasaric: Joj on je inače lud tip, ali ovo je skroz fora! :)
  • drlovric: Kakva bolest od videa :) [link]
  • dpasaric: Novi mega-članak na naslovnici! Nije za svakoga, ali za one koji to vole bit će poslastica! :)
  • zoranowsky: Također!
  • vicko: Pridružujem se čestitkama!
  • smayoo: Čestitam svima Dan antifašističke borbe!
  • roPeD: Pokrenuo temu u Softver forumu
  • smayoo: Piši u forum i probaj biti jasniji
  • roPeD: Lijepo molim
  • roPeD: Jel bi netko znao prebaciti onaj nas stari Mini Rijecnik da ga mozemo koristiti sa novim operativnim sustavima i M chipovima
  • roPeD: Pozdrav svima
  • drlovric: Zasto instalirate bete na aktivne uredjaje koje koristite svaki dan :/ Mozda je bolje da ti je bankarstvo prestalo raditi, nego da radi nesto sto ne znas :)
  • ZeljkoB: iOS18 dev beta kad je izasao nije polomio nista, ali 17ica je ubila ZABA app...
  • dpasaric: Meni to zvuči kao logična prva stvar koja će se polomiti.
  • ZeljkoB: Je li tko probao iOS26, a da mu ZABA app i dalje radi OK?
  • hal9000: Sretan rođendan i dobrodošao u klub!
  • drpongrac23: Hvala svima!
  • ping: Sretan rođendan
  • dpasaric: Sretan ti! :)
  • zoranowsky: Sretan ročkas!
  • Yonkis: Sretno ti rođendanovo!
  • smayoo: Sretan ti rođendan! :)
  • drpongrac23: Danas sam ušao u 5-u DEKADU ŽIVOTA!!! Živjeli svi!!!

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 0.96 Seconds

Provided by iJoomla SEO