Zabranilo mi iTunes Store Account?
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Zabranilo mi iTunes Store Account?


09.01.2013 | 04:52
I to se dogodilo: Unauthorised Purchase na mojem Apple ID.

Prošli tjedan dobih od American Hrvatska (ta kartica mi je prijavljena za iTunes i Apple Store) račun na kojem je, među ostalim, i 99,99$ za nekakvu aplikaciju o čijoj kupnji nemam pojma. Nisam je nikad i nigdje instalirao, no pojavljuje se među Purchased items. Radi se o Free Bubble Island aplikaciji za koju sam navodno napravio inApp purchase od 99,99$!? To sam odmah prijavio UK Store Departmentu i oni su napravili 3 stvari:

1. poništili transakciju, tj. poslali nazad taj iznos mojoj kartičnoj kući
2. označili kompromitiranu karticu kao neprihvatljivu za daljnu uporabu
3. isključili mi Account

Prve dvije stvri su logične i u redu. No, ovo treće ne kužim!? Zašto me, pobogu, totalno otkantaše? Danas sam dobio novu karticu i upisao njene podatke za Billing, ali Account mi je i dalje Disabled?

Ima li netko sličnih iskustava, odn. savjeta kako oživjeti Account? Imam situaciju da ni Free Update postojećih aplikacija (od kojih neke krahiraju na iOS 6) ne mogu napraviti, a kamoli nešto novo downloadati.

Ljubazni Raffi iz UK iTunes Store Customer Service mi već tri dana ništa ne piše, pa moram pitati ljubazne vas
Slika_zaslona_2013_01_09_u_3.png
09.01.2013 | 09:19
i meni su isključili jedan account ali iz drugih, meni nepoznatih, razloga. Pitao sam zašto isključiše, kaže da sam kupovao s kompromitiranom karticom. Kažem s mojom karticom je sve u redu i tražim pravi razlog. Ovaj nešto malo promijeni odgovor, ja tražim šefa da mi objasni. On ljubazno kaže neki potpuno drugi razlog i da nema natrag - account je trajno blokiran i nemreš ništa više s njega kupovati ni skidati kupljeno... banana
09.01.2013 | 10:37
Meni su par puta blokirali i odblokirali. I to sve dok sam isao placati preko nekog servisa click and buy. Kako sam presao na itunes kartice nikakvih problema nemam. Ne znam , ali poslije maila na itunes suport, oni odblokiraju. Mozda misle da koristite tudje kartice? Posalji im opet mail.
09.01.2013 | 15:33
Potpuno mi je neprihvatljivo da mi trajno ugase account na kojem imam hrpu aplikacija (i ostavljenih novaca) bez upozorenja!?

Ako je razlog bila neautorizirana kupovina, odn. zloporaba određene kartice, to je riješeno poništavanjem te stare i izdavanjem nove pa sad molim: hoću svoj account (i aplikacije) nazad. To mi je logično i u redu. Sve drugo je nonsense i krađa mojih 15 GB aplikacija koje više ne mogu koristiti.

Poslah im nekoliko mailova, no oni već treći dan šute?

Zna li netko nekog šefa tamo pa da potegnemo veze?
09.01.2013 | 15:56
zna dpasaric. on je i dionicar.
09.01.2013 | 18:19
MacSlavko kaže:
Potpuno mi je neprihvatljivo da mi trajno ugase account na kojem imam hrpu aplikacija (i ostavljenih novaca) bez upozorenja!?

Ako je razlog bila neautorizirana kupovina, odn. zloporaba određene kartice, to je riješeno poništavanjem te stare i izdavanjem nove pa sad molim: hoću svoj account (i aplikacije) nazad. To mi je logično i u redu. Sve drugo je nonsense i krađa mojih 15 GB aplikacija koje više ne mogu koristiti.

Poslah im nekoliko mailova, no oni već treći dan šute?

Zna li netko nekog šefa tamo pa da potegnemo veze?


Ako je sve tocno sto si napisao i ukoliko ti stvarno ne reaktiviraju account onda je Apple dno dna!
09.01.2013 | 21:25
To mi sve "miriši" na PayPal način poslovanja. Radije tebi ubiju account pa su sigurni da su se obezbjedili od bilo kakvog rizika, a i nemoraju ništa istraživat. Kad pitaš: zašto? Očigledno je da ti ne žele reći.
Zato ja volim software na CD/DVD pa kad trebam instalirat, tut... eject... i gotovo.
10.01.2013 | 00:08
Navodno postoji neki tel. br. za UK Customer Support pa ću sutra to okrenuti (ako ga negdje iskopam). Ovo je već 5. dan kako mi blokada računa nije riješena?!
10.01.2013 | 09:37
meni su brzo odgovarali na mailove, max u roku 24h i u svakom emailu je bio link "kontaktiraj šefa/voditelja", ili tako nešto. Doduše ja sam kontaktirao US customer support jer sam koristio US account...
10.01.2013 | 10:53
i ja sam uvijek kontaktirao US support. Pokusaj i ti sa njima i zali se na ove u engleskoj.
10.01.2013 | 13:36
To je takvo sranje, da ti ne mogo opisati. Meni zakljućljučali njemački, samo zato šta je Click and Buy odlučijo da ja sad moram autorizirati neki njemački tekući račun i da im kartica nije dovoljna. Stvarno, sve se kontrolira i odakle kupuješ, i šta kupuješ, negdje nešto možeš negdje ne. Seronje kakvih nema, ona reklama sa velikim bratom je postala istina ali veliki brat se uvukao u kroz slobodu!
A ako dva put ukucaš krivi PW ili UN odmah moraš na novi PW, ako si se do tad sijetijo tvog zaboravljenog, nemože jer je taj u posljednih godinu dana korišten itd. itd. To je zato da ga sljedeći put sigurno zaboraviš. A nigdje ga nempžeš označiti kao zapapčen, nego svako sranje unosiš PW, kod neke kupnje i par puta. Govna i gotovo.

Živjeli Hacker i Jailbreak.
10.01.2013 | 13:51
Ovo je stvarno sranje. Nadam se da ce se to rijesiti. Na pitanje sto je sa mojim legalno kupljenim aplikacijama moraju dati suvisli odgovor odnosno rijesenje. Tko zna koliko imaju takvih slucajeva, a istraga sto se zapravo dogodilo sigurno im nije jednostavna i brza. Mislim da su ti trebali otvoriti privremeni account kojim se mozes sluziti sve dok ne istraze fraud situaciju.

Mozda sam ja neki paranoik ali nigdje ne ostavljam kliknutu opciju da mi zapamti upisani password. Na iTunesima i AppStoreu broj kartice uvijek upisujem neposredno prije kupovine i kad sve prodje OK nakon nekoliko dana brisem karticu i time sprecavam teoreski sansu da netko nesto charge-a na account.
10.01.2013 | 16:04
Ufff.... Riješeno!

Zvao sam Apple Support and Service na broj +44 844 209 0611 pa sam prvo 15 min pričao s jednom Apple Assistant-icom. Onda je rekla da će me nazvati netko iz Account Security Teama, pa me je neki drugi lik nazvao na iPhone (ubit će me Roaming). Nakon 35 minuta razgovora (jedva sam ga čuo) ponavljanja mog Apple ID i ostalih stvari moj Account je proradio!

Mislim da ću nakon ove neugodne Security epizode razmisliti o onom jmirakulovom prijedlogu o uklanjanju podataka o kartici s App Store odn. njihovom vraćanju neposredno prije neke kupovine...

A kad mi dođe račun za tel. ovaj mjesec, mislim da će me ovaj Apple Care razgovor koštati više nego ona smrdljiva neautorizirana aplikacija (99,99$) zbog koje je sve i počelo

Thanx!
10.01.2013 | 16:24
Slavko ne znam ali imas li mogucnosti da kupujes itunes kartice. to ti je najbolje i najsigurnije.
10.01.2013 | 18:27
Vecina nas je iz Hrvatske gdje i zivi. Meni bi ti bonovi bili zakon. Kad bi barem vrijedili bilo koji bonovi s bilo kojm ID-em, ali ne. Kupio bi ih u Austrini ili Italii i trosio. Ajde javi kolio te to zadovoljestvo kostalo na telefonskom racunu.
10.01.2013 | 18:45
MacSlavko kaže:
Ufff.... Riješeno!

Zvao sam Apple Support and Service na broj +44 844 209 0611 pa sam prvo 15 min pričao s jednom Apple Assistant-icom. Onda je rekla da će me nazvati netko iz Account Security Teama, pa me je neki drugi lik nazvao na iPhone (ubit će me Roaming). Nakon 35 minuta razgovora (jedva sam ga čuo) ponavljanja mog Apple ID i ostalih stvari moj Account je proradio!

Mislim da ću nakon ove neugodne Security epizode razmisliti o onom jmirakulovom prijedlogu o uklanjanju podataka o kartici s App Store odn. njihovom vraćanju neposredno prije neke kupovine...

A kad mi dođe račun za tel. ovaj mjesec, mislim da će me ovaj Apple Care razgovor koštati više nego ona smrdljiva neautorizirana aplikacija (99,99$) zbog koje je sve i počelo

Thanx!


hmmm.... nisam se uopće sjetio napisati, ali ja sam prije cca 20ak dana također u dva navrata zvao Apple UK. Ukupno trajanje ta dva razgovora je bilo cca 80 min, a cijena 6EUR!!! Skype RuleZ!!!
10.01.2013 | 21:05
Znači sad je in zvati Apple Support and Service,sex telefoni nisu više u modi Kad već tako često rade ljudima sranja oko acca onda bi i mogli ponuditi nekakav besplatni telefon ili imaju deal s nekom telefonskom kompanijom....ebiga dolar po dolar.
10.01.2013 | 21:38
@cariblanco

A po čemu si ti zaključio da Apple radi često sranja ljudima oko "acca"? Jesi napravio analizu ukupnog broja korisnika prijavljenih na iTunes s onim brojem koji imaju takve probleme pa si to zaključio na osnovi nekakvih realnih brojeva ili je i dalje samo u pitanju tvoje vlastito nezadovoljstvo?
10.01.2013 | 23:28
Neznam @Sank čemu ih ti tako žestoko braniš,ja se pola zaebavam a pola ozbiljno mislim.Upiši u google probleme oko apple acca i iTunesa i sve će ti biti jasno.Ja koristim skype jedno oko 10 godina na desetak računala i nikad nisam imao ikakvih problema oko acca ili kontakata ili bilo čega.Acc je acc a aplikacija je aplikacija,sad kako skype radi neznam,samo znam da radi dobro
15.01.2013 | 11:08
Meni ne daju da promjenim sigurnosne odgovore na pitanja, pa ne mogu kupovati app sa nekom drugom uredjaju...natezem se njima vec 2 mjeseca i stalno mi nabijaju taj fon za zvanje. Lagano su vec naporni...
15.01.2013 | 16:41
papittovenga kaže:
hmmm.... nisam se uopće sjetio napisati, ali ja sam prije cca 20ak dana također u dva navrata zvao Apple UK. Ukupno trajanje ta dva razgovora je bilo cca 80 min, a cijena 6EUR!!! Skype RuleZ!!!

a ja sa svog voipa nazovem isti taj broj, pričam do 1000 minuta mjesečno a cijena 0 EUR!!!
16.01.2013 | 03:18
Dobar hint za Skype! Ipak, nadam se da ih neću morati ponovno zvati

A ovo s iTunes Gift Cadrd bi bila dobra opcija - kad bi postojalo kod nas... Dakle, čak i da mi ju pokloni striko iz Timberlanda, ja ju ne mogu korisitti za Croatian Store, a kao ADE sam vezan za naš Store, tj. 98% aplikacija mi je s našeg tržišta...

Nego, htjedoh večeras vidjeti što ima na USA Store - kad ono šipak! Ne mogu se ulogirati na svoj USA account (s kojeg imam par aplikacija)?! Napravio sam ScreenShot kad sam radio taj Apple ID tako da nema šanse da sam krivo napisao ID ili password, no on me ne želi ulogirati. Zatim sam kliknuo ono Veriffication by e-mail, no ništa mi nije stiglo na valjani g-mail, a ni autorizacija pomoću Security questions ne ide?!

Zar je moguće da su mi onomad ubili oba Accounta?
16.01.2013 | 08:19
Meni nedavno tražilo resetiranje passworda iz sigurnosnih razloga. Prvo verificiranje s e-mailom nije prošlo, drugo je, ali onda je i prvo došlo. Imao sam dva ista maila u sandučiću. Budi strpljiv, ili ne budi kao ja i ponovi proceduru. Ono preko maila ide samo ti password ne može biti isti, trebati češ ga promijeniti.
12.03.2013 | 19:03
tino1 kaže:
To je takvo sranje, da ti ne mogo opisati. Meni zakljućljučali njemački, samo zato šta je Click and Buy odlučijo da ja sad moram autorizirati neki njemački tekući račun i da im kartica nije dovoljna. Stvarno, sve se kontrolira i odakle kupuješ, i šta kupuješ, negdje nešto možeš negdje ne. Seronje kakvih nema, ona reklama sa velikim bratom je postala istina ali veliki brat se uvukao u kroz slobodu!
A ako dva put ukucaš krivi PW ili UN odmah moraš na novi PW, ako si se do tad sijetijo tvog zaboravljenog, nemože jer je taj u posljednih godinu dana korišten itd. itd. To je zato da ga sljedeći put sigurno zaboraviš. A nigdje ga nempžeš označiti kao zapapčen, nego svako sranje unosiš PW, kod neke kupnje i par puta. Govna i gotovo.

Živjeli Hacker i Jailbreak.


Živiš u HR? Onda kršiš pravila, jer ne bi legalno smio kupovati u njemačkom App Storeu - on je namijenjen Nijemcima. I nije Apple za to kriv, bili bi oni sretni da imaju jedan univerzalan App Store iza aplikacije i knjige i mjuzu i filmove, no tu mnogo prstiju ima u toj kaši... Dakle, ne optužuj druge za nešto za što si sam kriv, odnosno jer si radio nešto što ne bi smio
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 6 dana, 8 sati
  • drpongrac23: Davno sam vozio "kockicu"
  • drpongrac23: @Yonkis - Kakav BMW - Uskoro kupujem za sebe Citrć Berlingo, jbg, godine...
  • drpongrac23: A zamjena ekrana preko 500 EUR!
  • drpongrac23: WTF?!? Ušle mi neke "bubice" u ekran na MBA M1. Totalni hit!!! 3 kom. BUBA ŠVABE!!!
  • Yonkis: Drpongrac23: a M5? Ne mislim na BMW.
  • drpongrac23: Preko 30 god. vjerni Apple korisnik - sada je vrijeme da zahvalim svima, ali Apple u mojim očima više nije što je nekad bio.
  • drpongrac23: Ovaj novi MacOS - bye, bye Apple!!! Ćesme od svega!
  • drpongrac23: PC za 400 EUR iz Pevexa žvače taj prastari MacPro za gablec :)
  • drpongrac23: U PC svijetu je DDR5 RAM polako standard - o čemu vi pričate?!?
  • BigMac: i ja kažem, prvo bolja pasta, nego zadnji put, i nižaa temperatura, očito prvi put nisam dobro stegao hladnjake, pa su procesori radili na nižem taktu :(
  • dpasaric: Odlično! :)
  • BigMac: Promjenio pastu na starom mac pro, osvježenje ....
  • smayoo: plus je sigurno problematičan, ali nije jedini
  • dpasaric: Više sam zaboravio koji su sve znakovi u pitanju, ali u tome je stvar.
  • dpasaric: I meni se često dogodi na nešto napišem i samo PUF!
  • dpasaric: Jura, na Vikalici se "progutaju" neki komentari jer postoje neki karakteri koje modul Vikalice ne podnosi i onda to sve samo ode u crnu rupu!
  • jura22: Mozda nezasitan?
  • VanjusOS: evo ja sam isprobao i radi! na A1 je moguće sa fizičke SIM prebaciti se na e-SIM na samom telefonu..
  • Borisone: Jer je gladan!
  • jura22: Zasto Jabucnjak guta komentare?
  • smayoo: :D
  • Borisone: Kako prebacuješ eSIM između moba za koji žena smije i za koji ne smije znat?
  • VanjusOS: ali bravo drlovric, nekad su najjednostavnija rješenje i najbolja!
  • VanjusOS: hahaha, problem je što imam službenu SIM karticu, pa ako mi se sjebe moram tražiti od firme da mi šalju novu...
  • drlovric: Pa probas i samo ce ti se kazati jbt. Sta je najgore sto se moze dogoditi? :)
  • VanjusOS: pitam da li je to itko isprobao?
  • VanjusOS: u iphoneu sa fizičkom sim karticom se pojavila opcija da se prebaci ta fizička sim u e-sim
  • VanjusOS: niste me shvatili, očito
  • miomika: na A1 ti samo pošalju na mail/sms ili putem aplikacije Moj A1 i to je to
  • rusty: Prije jedno 3 godine na Tmobile. u 22h navečer putem supporta jer se u protivnom trebalo ići u poslovnicu
  • VanjusOS: da li je netko isprobao funkciju konvertiranja SIM u e-SIM, i na kojoj mreži?
  • ZoPaj: ha ha, nisu li usbC isforsirali upravo radi štednji na punjačima:)
  • dpasaric: I bez punjača... :(
  • Borisone: Danas najavljeni novi iPad Pro, Vision Pro i MacBook Pro 14-inch. Sve s M5 procesorima (bez Pro i Max varijanti).
  • Air: Veliko priznanje Fedora našem Filipoviću - pozvao ga je na boksački meč.
  • Air: Taj pc laptop je imao cijenu cca 800 eura što nije malo
  • Air: Mislio sam da su se malo pomakli u tom smjeru, ali jok
  • Air: trackpad je... hm...
  • Bertone: Rekao sam ti da je kvaliteta izrade loša, ali sam CPU je brži od CPU-a iz MBP 2014/2015,... stavi na njega LinuxMint pa ćeš vidjeti da nije spor ;)
  • Air: Moj MBP 2014 je ferari / Bentley za usporedbu...
  • Air: Moj utisaK da sam ga platio 100-150 eura plakao bi što nisam dao još 150 za MBP 2014 - 2016 godište.
  • Air: Samo da javim, na kraju sam dobio laptop od frenda. Nije htio čuti za nikakve pare. Skro smo se posvađali ali eto pametniji popušta ;)
  • hal9000: Steve Jobs, vrati se! Sve ti je oprošteno! [link]
  • hal9000: Kakva pizdarija: [link]
  • drpongrac23: Meni onaj sa uzorkom krzna leoparda
  • hal9000: @Bertone: Da, jedan od najdražih Wallpapera ikad.
  • Bertone: 5k [link] i 6k [link]
  • Bertone: ... kojeg rado koristim
  • Bertone: Na stranu sad brzina i ispeglenost OS-a ali mom oku je najljepši i najugodniji bio Mac OS X 10.4 Tiger, a nativni Aqua wallpaper mi je i dan danas jedan od nesmetajućih wallpapera.
  • Air: RIP otišao je i HALID...

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Ender, Anonimci (724)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.39 Seconds

Provided by iJoomla SEO