MacBook Pro se ne zeli bootati
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

MacBook Pro se ne zeli bootati


13.12.2011 | 09:53
Kako LukaRak kaže, i ja sam imao isti slucaj.... bez obzira što sam im u servisu napomenuo da provjere kabel, zvali su me da kažu da je otišla matična. Kako je debelo van garancije a matična je do tada mjenjana 2 puta (besplatno) rekao sam da ga spakiraju pa da ga stavim u "muzej". Međutim za 10 minuta su me opet zvali i rekli da su pokrenuli onaj proces za odobravanje zamjene matične od strane apple-a i da je to prošlo te da ce mi zamjenit matičnu?! Naravno da nakon zamjene nije radilo i da disk i dalje nije bio prepoznat tako da sam im ponovo napomenuo da je to i razlog zbog kojeg je MBP na servisu, te da provjere kabel. Nakon pola sata su me nazvali da je ipak bio kabel i da sad stvar radi. Ja sam na kraju završio sa novom matičnom i novim kabelom i to sve skupa za 290kn, jedino što sam cekao matičnu jedno mjesec dana...
13.12.2011 | 14:22
Ja ne mogu baš čekati tako da sam naručio od iStyle-a kabel (imali su jedini na lageru) i to kabel + rad iako ću sam obaviti rad

Cijena - prava sitnica - 320 kuna. Sami kabel inače košta 168,42

Ostaje samo pitanje je li disk stvarno krepao ili je bilo samo do kabela... no mislim da je bio i disk, s obzirom da je disk utility bio našao popriličan broj nekih crvenih stvari, što pretpostavljam da ne može biti dobro...

Izvodim dakle zaključak da je krepavanje dotičnog kabla slaba točka MBP-a.
13.12.2011 | 20:28
Ja se pitam od čega se radi taj SATA kabel. Kao da je od suhog zlata. Pretpostavljam da je kratak pa bi se mogao i mjeriti s cijenom neki HIFI kabela po metru

Ali je dobro da si sve riješio i da sada znamo da prvo provjeravamo kabel, pa da onda idemo dalje
14.12.2011 | 11:24
Uglavnom došao je kabel pa ću ga popodne zamijeniti. Čini mi se zgodno iskoristiti ovu situaciju pa puknuti clean install Lion-a na taj novi disk. Evo baš sam ga skinuo s Appstorea.

Da ne postavljam novu temu, hoće li mi glatko teći vraćanje podataka s TM backupa?

Pretpostavljam da pokrenem instalaciju Liona i on me u nekom trenutku pita hoću li od nekuda migrirati podatke? Vjerojatno će on bez problema s TM backupa (Snow Leopard) povući sve moje dokumente, desktop, mailove, preferences itd.?

Nisam to nikad radio pa provjeravam?
14.12.2011 | 12:11
Hoće.
14.12.2011 | 14:20
kajman kaže:
Ja ne mogu baš čekati tako da sam naručio od iStyle-a kabel (imali su jedini na lageru) i to kabel + rad iako ću sam obaviti rad
Cijena - prava sitnica - 320 kuna. Sami kabel inače košta 168,42
Ostaje samo pitanje je li disk stvarno krepao ili je bilo samo do kabela... no mislim da je bio i disk, s obzirom da je disk utility bio našao popriličan broj nekih crvenih stvari, što pretpostavljam da ne može biti dobro...
Izvodim dakle zaključak da je krepavanje dotičnog kabla slaba točka MBP-a.




Čitam ovo i ne mogu vjerovati,…

prvo, protuzakonito je naplatiti uslugu koja nije obavljena,..

... a drugo korisnik te usluge je još i zadovoljan time što mu je iStyle izašao ususret, prodao preplaćenu komponentu (kabel) i dozvolio mu da sam izvrši popravak,…
14.12.2011 | 15:16
Ne, nisam zadovoljan. Zadovoljan sam jedino činjenicom da mogu nastaviti raditi posao. Nemam vremena istjerivati pravdu s njima, eto.

Naravno da to vjerojatno nije zakonito. Ali oni su rekli da se njihova firma ne bavi prodajom rezervnih dijelova, nego usluge. Dakle opcija je bila slati laptop u Zagreb, čekati da mi zamijene dio i opet vraćati laptop (za ovo nemam vremena!). Ako ne zelim kompletnu uslugu, onda mi na moje inzistiranje mogu poslati dio i naplatiti skupa s uslugom. Naravno da mi to nije super, ali mi je bolje od čekanja mjesec i više dana da mi taj isti dio dobavi netko drugi. Taj netko drugi bi naplatio samo dio, ali ga nisu imali i morao bih čekati. Cost-benefit analiza je odlučila za ovo prvo. Kod iStylea inače zbog toga ne bi niti kupio stroj niti bi mi bili prvi izbor za bilo kakav servis.
14.12.2011 | 15:44
Ma nisam mislio ništa loše o tebi ,… ali mislim sve loše o takvim trgovcima ,…

Jasno mi je da ti kao korisnik pritisnut potrebom da stvar proradi što prije i nemaš izbora i da si na neki način ucijenjen njihovim prividno povlaštenim položajem spram korisnika, no dok god trgovci ne shvate da su tu da prodaju robu i uslugu korisnicima, a ne obrnuto,… usluga i u ovom slučaju apple-ova računala će biti skupa koliko jesu,…

S druge strane, da imaš volje i vremena mogao bi im zagorčati život tužbom da si im dao prijenosno računalo s pokvarenim kablom, a dobio ga natrag s popravljenim kabelom i pokvarenim diskom,…
15.12.2011 | 02:12
Ne poznajem pravila poslovanja servisa, ali pretpostavljam po zdravoj logici da oni zaista ne mogu prodavati dijelove osim ako to nije u sklopu same usluge kojom se bave.

Prema tome ispada da oni zapravo čine uslugu kada su pristali poslati rezervni kabel uz jasnu napomenu da su prisiljeni naplatiti i uslugu. Ne vidim što je tu loše. Umjesto da im se još zahvali da su izašli u sustret, ovako ih se napada. što bi tek bilo da su jasno dali do znanja da je jedini način da do kabela dođeš tako da Maca pošalješ na servis kod njih?

Po meni to je s njihove strane pošteno, a vjerojatno bi kršili zakon o poslovanju da su komad samo prodali s obzirom da nisu trgovina nego servis.

Kupac svakako nije ucjenjen jer svatko može birati da li će kupiti kod njih ili to isto potražiti negdje drugdje, npr. na eBayu.
15.12.2011 | 09:36
Sank, nekad sam radio sa servisima i u pravu si. Ako robu nemaju u prodaji, nego u servisu moraju ti zaračunati kompletno kao ugradnju. Birokracija i bogu si teška. Takva su pravila poslovanja i iz razloga da se servisira a prikaže samo kaoprodaja a razlika spremi u đep. I ja sam već tako kupovao dijelove , baš iz istog razloga.
15.12.2011 | 11:51
Oni su svoje poslovanje prilagodili trenutno važećim zakonima i propisima RH,… istina,… ali rade po tim propisima i zakonima samo u dijelu koji je njima od koristi, a za ostalo prodaju maglu,…

Po izvatku i Trgovačkog suda registrirani su za:
SUBJEKT
iStyle d.o.o.
Matični broj: 080345075
OIB: 98828194905
Tvrtka: iStyle d.o.o. za računalne usluge i srodne aktivnosti
Sjedište: Strmec Samoborski, Ulica dr. Franje Tuđmana 8
Predmet poslovanja: računalne i srodne djelatnosti, kupnja i prodaja robe, obavljanje trgovačkog posredovanja na domaćem i inozemnom tržištu, zastupanje stranih tvrtki.

... što znači da su korisniku (kupcu) bili dužni prodati robu (rezervni dio) bez naplate zamjene istog u servisu,… jer lijepo piše da su registrirani za "kupnju i prodaju robe te trgovačkog posredovanja", ali ne, oni ne žele prodati dio već uvjetuju i zamjenu u servisu, ali su eto ipak dobri pa će izaći ususret kupcu prodati mu ipak rezervni dio iako to kao ne bi smjeli uz ispostavu računa i za izvršenu zamjenu,…

i to je super,… ok, slobodno ih lupkajte po leđima što su tako ok,… meni nisu,…
15.12.2011 | 12:33
Slažem se. To nije stvar propisa, nego prodajne politike. Oni su jednostavno odlučili prodavati neke artikle samo kao servisne dijelove i vlastitom odlukom ih ne žele prodati bez servisne usluge, makar je i ne napravili. Nije ilegalno, ali je nepošteno.
15.12.2011 | 12:46
Gdje je problem? Iako kupiš rezervni dio i sam ga ugradiš, mislim kako gubiš garanciju i na dio i na uređaj. Očito je politika takva (mislim kako nije samo kod njih, već kog večine servisa) da ne prodaju dijelove bez usluge. Opet, ebay je zgodno mjesto za kupovinu "uradi sam " opreme za ugradnju.
S druge strane, kupovao sam preko njih bateriju i nije bilo zaračunavanje montaže, jer korisnik sam može to promijeniti. Isto kao i memorijski moduli. Recimo, sam sam promijenio mem. module u Mini-ju bez obzira što bi trebao ići u servis, ali sam ostvario bez problema garanciju.
15.12.2011 | 13:30
Malo govorite napamet! Servis bi morao internom otpremnicom prebaciti u prodavaonu, da se dio može prodati. Osim ako nije registriran i za prodaju, a obično to nisu zbog porezne politike itd. Govorim iz sjećanja, ali pretpostavljam da se to nije puno promijenilo. A to prebacivanje interno, obuhvaća dodatnu papirologiju a dalje zaključujte sami.
15.12.2011 | 13:39
Kako gubiš garanciju kad su ti izdali račun da su oni izvršili prodaju i ugradnju dijela?!
15.12.2011 | 13:42
Porezna politika je jasna jer je matična tvrtka registrirana na Djevičanskim otocima
15.12.2011 | 14:49
Uf, koji razvoj rasprave!

Uglavnom, bez obzira na nevedeno, želim vas obavijestiti da sam bez trunčice problema i na moje veliko oduševljenje i zadovoljstvo nakon zamjene diska i kabla, instalirao Lion sa stika koji je povukao TM backup s mrežnog diska! I to sve je trajalo 4 sata i obavljalo se automatski dok sam išao dati krv. Po povratku sam sjeo za laptop i nastavio raditi gdje sam stao prije havarije.

Ludilo! Eto, unatoč kvaru koji mi je poljuljao povjerenje u Mac hardver, kao zadovoljni korisnik nastavljam dalje, uvjeren da za ovakve stvari Mac ima najbolja softverska rješenja na svijetu.

Lijep pozdrav svima koji su pomogli savjetom, a ja odoh vidjeti što je novo u Lionu prije nego nastavim raditi.
15.12.2011 | 15:05
Kako ti mogu garantirati za dio koji nisu ugradili i ti "nestučno" SAM ugradiš u uređaj?
@ kajman, moglo se desiti (ali nije), da nešto potrgaš, kratko spojiš i ne vidi na koji bi način servis bio odgovoran za to.
Sve je dobro, kad se dobro završi.
15.12.2011 | 15:34
@kajman
Drago mi je da sve radi i da si ti zadovoljan ,...

@zabac
A kako ti mogu izdati račun za uslugu koju nisu napravili?!... jer barem sam ja to tako shvatio, po izdanom i plačenom računu nije @kajman ugrađivao kabel nego oni,...

... i o tim trgovcima i dalje ne mislim ništ dobroga , jer ja sam dosad u dva navrata kupovao RAM i jednom HDD za PC laptop i u dučanu gdje sam kupio robu su mi sami ponudili da odmah na njihovom servisu ugrade kupljene djelove BESPLATNO kako bi bili sigurni da su kompatibilni s mojim laptopima, valjda su glupi i pošteni pa razmišljaju na način da je zadovoljan kupac, najbolji kupac,... i da će se ponovno vratiti,...
20.12.2011 | 00:45
Sve radi OK, novi disk na 7200 se vrti.

Nego, sada dok radim na laptopu i dok tipkam, osjecam lagane vibracije dok radi disk. Nista strasno, no osjecam pod dlanovima da disk radi. Je li to normalno? Bas mi se svidjalo prije sto iz laptopa ne dolazi ama bas nikakav zvuk, a ventilator bi se upalio jednom u mjesec dana. Sada je stalno prisutnan taj lagani sum diska. Je li to razlika izmedju 5400 i 7200 diskova, ili je samo ovaj WD takav?
20.12.2011 | 09:49
kajman kaže:
Sve radi OK, novi disk na 7200 se vrti.

Nego, sada dok radim na laptopu i dok tipkam, osjecam lagane vibracije dok radi disk. Nista strasno, no osjecam pod dlanovima da disk radi. Je li to normalno? Bas mi se svidjalo prije sto iz laptopa ne dolazi ama bas nikakav zvuk, a ventilator bi se upalio jednom u mjesec dana. Sada je stalno prisutnan taj lagani sum diska. Je li to razlika izmedju 5400 i 7200 diskova, ili je samo ovaj WD takav?


Ja sam zamijenio u Macbook 3,1 origigi 80 gb disk na 5400 sa 500 gb na 7200, toshiba, i isto se cuje dosta disk. Pogotovo ako naslonim uho na desni palmrest. Prvo sam mislio da nisam nesto sjebo dok sam stavljao optibay, ali nije u tome problem, sve je cvrsto.
20.12.2011 | 10:07
Mislim da je to očekivano. Pomogli bi gumeni "damperi" na nosačima diskova, ali pretpostavljam da već postoje. Jedva čekam da još malo padne cijena SSD-ova...
20.12.2011 | 12:09
Potpuno ocekivano. Cak se i sam Apple ocitovao o tom "problemu": support.apple.com/kb/TS2666
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 15 sati, 6 minuta
  • VanjusOS: ovo lasersko graviranje izgleda odlično, nikakve naljepnice!
  • Bertone: ... i da, mislim da je sad graviranje oko 20€
  • Bertone: Lasersko graviranje, baci oko na [link] , ovako izgleda na T14s koji sam nosio kod njih s time da nisam htio baš sve znakove nego samo par osnovnih, tipkovnica je isto bila DE [link]
  • jura22: Radije kupi naljepnice. Ima ih na oglasniku: [link]
  • Riba: Puno, jer ako se ne varam mora se mijenjati kuciste.
  • CoffeePod: Kupio MBP16" M4, al tipkovnica je njemacka. Zna li se koliko bubvrega dode zamjena tipki da mi bude HR?
  • Soffoklo: Misliš bravo retardirana EU birokracija
  • drpongrac23: Bravooo Apple, super!!!
  • m@xym: a evo i pojašnjenja: [link]
  • Yonkis: In iOS 26.2, Wi-Fi network synchronization between iPhone and Apple Watch will no longer be available in the EU.
  • hal9000: HAHAHAHAHAHA: [link]
  • dpasaric: Iskreno, i meni Liquid Glass ide na živce i nije im to trebalo. Srećom barem se na iPhoneu lako ugasi u onim opcijama za invalidne osobe.
  • Borisone: Ne znam što su se svi uspuhali oko Liquid Glass, a tragediju od prikaza UI-a na ne-retina ekranima se tolerira više od desetljeća.
  • CoffeePod: Dyeovog odlazak je mozda najbolja stvar. Racunam da ce implementirat malo nazad Mavericks draži i da će utišat Liquid Glass gimmick. Apple se stvarno mora sjetiti da ljudi vole Apple upravo radi blenda vrhunskog hardware i software koji je funkcionalna koliko i lijepo izgleda. Liquid Glass je form over function 101.
  • Yonkis: Sa novim WApp updateom funkcionalan WhatsApp app na Apple Watchu.
  • IgorD: Zašto ne bi bilo istina? O tom se govori danima, neki ljudi slave što je Dye otišao. Trebao si otvoriti temu
  • Djuro genijalac: Sve mi se čini da je ovo istina..?
  • Djuro genijalac: [link]
  • IgorD: ovo je bilo na 17
  • IgorD: [link]
  • IgorD: Meni radi paste, iPhone Max 15, nije zadnji ios
  • smayoo: Ne možeš s iphonea
  • Djuro genijalac: Jbm, kak se pastea link u vikalicu?
  • Djuro genijalac: Ne znam jel ovo istina, ali....
  • Air: Ja sam u Zg, reci što i kada trebaš?
  • drlovric: Ima li neka dobra dusa iz Zagreba da mi preuzme hedan mali paket i preusmjeri ga na paketomat ili kakogod u Zupanju? :)
  • smayoo: [link]
  • ydrea: @Vanjuška - imamo! Poslao sam ti pp ;)
  • drlovric: Akom znate nekoga da prodaje SteamDeck, ja bih to kupio...
  • Piko: Zašto WP ? .... ima .... samo ja radim u Laravelu, no WP mi nije stran.. što konkretno treba ?
  • dpasaric: Svi otišli u keramičare. Naš ex-voditelj weba radi s mramorom sada. :)
  • Vanjuška: Imamo li na Jabučnjaku ikoga tko je vičan WordPressu i općenito web hokus pokus?
  • Riba: Anker ili Baseus i na miru si.
  • drlovric: Ja vjerujem Ankeru. Godinama bez problema
  • dpasaric: Ne kupuj nikada jeftine punjače za auto, gomila je uništenih iPhonea na taj način.
  • Yonkis: ima netko za preporučiti autopunjač a da ima USB C i USB A? Ne vjerujem ovima ovim artiklima od 5€.
  • zvone: Vrhunski. Moj prvi OS je 7.5. Digao ga i igrao Sim Tower satima. Kao u stara dobra vremena.
  • smayoo: Evo stavio sam ja [link]
  • dpasaric: To je vrijedan link, nemoj da se izgubi na Vikalici, imamo u forumu grupu MacOS Classic, pa ostavi tamo da ostane
  • IgorD: Da, mogao bih nekom to amjestit full scree da se šokira kad se vrati a komp
  • smayoo: hvala!
  • drlovric: Ovo je tako cool. Svaka cast!!
  • Ender: @IgorD: ovo je sjajno! hvala!
  • IgorD: > Infinite Mac is a collection of classic Macintosh and NeXT system releases and software, all easily accessible from the comfort of a web browser
  • IgorD: Upravo otkrio: [link]
  • m@xym: RIP Deajn Ristanović, jedan od rijetkih koji je postao legenda još za svog života (barem nama koji smo pratili same početke kompjuterizacije u bivšoj državi.
  • smayoo: :(
  • IgorD: Računari itd. RIP
  • Yonkis: Zar Apple nije mogao napraviti bolji emoji za miša, tj za magic mouse?
  • Miro Spiro: Umro Dejan Ristanović :( RIP

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Maxxy, Riba, ^SuperUnknown^, Anonimci (517)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 0.95 Seconds

Provided by iJoomla SEO