MBP, otvori se...!
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

MBP, otvori se...!


30.04.2009 | 19:49
Evo dogodilo se nešto senzacionalno...
Naime, moj macboo pro (poznat po problemima sa superdriveom i ekranom) već 2 dana odbija da se otvori normalno.

Kada stisnem onaj gumbić za otvaranje trebam se baš potruditi da ga jako stisnem da bi se otvorio..

Kao da se to sve skupa malo rasklimalo i ne radi više kao što je bilo.

Prije kad bi taknuo taj gumbić ekran bi "poskočio" bez problema a sada...sada to ide dosta teško...

pa me zanima je li se to kome od vas dogodilo, jeste li čuli da se nekome dogodilo i naravno, pokriva li to garancija?

Hvala unaprijed...
Pozz, Renato
30.04.2009 | 21:22
Ako je pod garancijom, ne vidim zašto ne bi to pokrivala?
30.04.2009 | 22:03
Tipican mehanicki kvar.

Ako to ne pokriva,cemu onda sluzi jamstvo...
01.05.2009 | 02:49
Pa iskreno, ne bih se cudio da mu na servisu kazu "vi ste to strgali, to vam garancija ne porkiva, to vam je XXXX kn"
01.05.2009 | 11:02
Naravno da netko na servisu može uvijek to pokušati reći. Kao što su mog kolegu u Nissan servisu pokušali uvjeriti da mu puknut remen distribucije na redovno održavanom autu ne ulazi u garanciju jer je to izazvao on neprimjerenim stilom vožnje

Tu je onda samo pitanje koliko si uporan i koliko si prekršajnih prijava i prijava državnom inspektoratu i pisama u medije spreman napisati. Da meni takvo što netko pokuša učiniti, svaki dan bih poslao po jedno.
01.05.2009 | 12:36
Vjerojatno se nakupilo prljavštine u mehanizmu. Pokušaj ga prvo propuhati sa komprimiranim zrakom, a i kap finog ulja ne bi škodila.
01.05.2009 | 12:57
A to isto može napraviti i servis, zar ne?
01.05.2009 | 18:24
Servis će mu to držati 15 dana i usput nešto drugo razbiti, ovako je sigurnije. Moguće da su nešto napravili sa kukicom kod izmjene ekrana. Vraća li se sama gore kada digneš ekran? Ako ne uspije uvijek se može unesrećiti servisom.
01.05.2009 | 19:45
Pa ovako...kvačica je nekako labava i treba je jako pritisnuti da se otvori normalno...

Koliko bi to koštalo ako servis ne prizna i može li to netko s jabučnjaka napraviti ako ima tko da radi servis...

Jer ako za se budem ostavljao lap top, provest će ukupno 3 mjeseca od godine dana u powercomu?
02.05.2009 | 00:43
Uvijek imaš www.iservis.hr koji su mnogi pohvalili.
02.05.2009 | 18:41
A garancija?
02.05.2009 | 18:51
Pa ima li je? Vidim da je riječ o starom MBP, a nije mi jasno iz prve poruke je li još uvijek pod garancijom...
02.05.2009 | 20:33
Gle, čovjek je u prvom postu pitao pokriva li to garancija. Vjerujem da ne bi pitao, a da mi nije pod garancijom.
02.05.2009 | 22:52
Riba, ne znam gdje si imao ta loša iskustva sa servisom, ali ovlašteni servis kod nas radi jako profesionalno - barem prema mojem iskustvu, kojeg na sreću, nema previše.

Kada smo i imali neki problem reakcija je bila vrlo brza, a svo čekanje ide na dušu uglavnom Appleu, a ne njima. Oni ovise o Appleu kada će im poslati dijelove. Isto tako, izuzetno su korektni i znam da čak imaju "natezanja" s centralom kada poprave neki dio koji Apple smatra "dovoljno ispravnim" - npr. ekran.

Isto tako, baš nikada nisam čuo da je servis popravljajući jedno zeznuo nešto drugo, ali ok, da se i dogodi, to je normalno kada radiš s tako osjetljivim stvarima.

Dakle, ako čovjek ima garanciju, nema što razmišljati, domaći servis mogu preporučiti. Ako nema garanciju, problem je u cijenama, ali to je Appleova politika svuda u svijetu. Pogledaj USA forume, priče su iste - ljudi polude kada moraju platiti novi optički pogon ili nešto još gore.
02.05.2009 | 23:53
dpasaric je napisao:
Oni ovise o Appleu kada će im poslati dijelove.


Davore, s ovim se ne slažem. Nijedan ozbiljan servis ne ovisi o principalu kad se radi o stvarima koje se često dešavaju.

Uvoznik su. To znači da zarađuju 4x više od resellera. Zato su dužni imati servis. I servisno skladište.

Osobno smatram neozbiljnim i neprofesionalnim držati ovlašteni servis ičega na nekom tržištu i pri tom imati 0 rezrvnih dijelova na vlastitom skladištu.
03.05.2009 | 00:05
Čuj, ne znam kakvo i koliko obimno skladište imaju. Sigurno neke stvari imaju na skladištu. No, većina hardvera je zaista specifična i pitanje je što je zapravo pametno držati.

Evo idemo konkretno, moja iskustva:

- Shuffle od prijateljice imao problem s konektorom, zamjenjen je odmah,
- Grafička kartica 7300 počela praviti artefakte kada je hladna (napuhani kondenzatori), čekao sam 10 dana i zbilja ne bih očekivao da takvo što drže na skladištu jer se radi o malom broju strojeva koji to koriste,
- Tebi došao MacBook Pro s pokvarenim diskom. Prvi takav slučaj u našoj praksi, zbilja smo prodali mnogo notebooka, ali nikada niti jedan problematičan disk. Da li onda držati diskove na skladištu? Ok, jedan bi mogao biti jer to je čest stroj, ali kako se ta serija taman pojavila, nije čudo da ga još nisu imali na lageru,
- Kolegi optički drive počeo raditi probleme, poslali gore, zamijenjeno u jednom danu i vraćeno. Fakat nije moglo brže,
- Jupiju ušla prašina pod staklo iMaca, sređeno u istom danu na licu mjesta.

I to je to! Da, nije neki uzorak, ali i to nešto govori.
03.05.2009 | 10:02
Roba, to ukljucuje i rezervne dijelove, stize jednom tjedno, svaki tjedan (osim ako se bas poklope neki praznici i slicno). Sto znaci, da je najduze cekanje (ako robe/dijelova ima na centralnom europskom skladistu ) tjedan dana. Ako robe nema na centralnom europskom skladistu to cekanje se moze produziti i servis/distributer ne moze apsolutno NISTA poduzeti po tom pitanju.

Zasto? Zato sto Apple prema svojim distrubuterima jednostavno NE KOMENTIRA rokove isporuke. NJihova politika je: roba ce doci kad ju vidite. Doslovno.

S druge strane, kad izadju novi proizvodi prvo se popunjava americko trziste, zatim zapadno europsko pa azijsko i tek onda nase. Ako je zahtjev za nekim proizvodom velik u SADu nema sanse da ga iz tvornice posalju na nase trziste prije nego na americko ako ne mogu podmirite sve zahtjeve.

Zbog toga se, na zalost, jos uvijek ceka na npr nove MBP 17" i Mac minije.

Vezao za rezerve dijelove. Apsolutno SVI rezervni dijelovi koji se zamijene se MORAJU poslati u Apple. Znaci, pokvareni dio se mora poslati nazad u Apple i ako servis naruci neki dio bez da je zaista utvrdjen kvar i na kraju se ispostavi da se ne radi o tome, serviser ce to platiti iz vlastitog djepa.

Takodjer, Apple ne dozovoljava drzanje velikog lagera i drzanje lagera duze od nekoliko mjeseci. Tj, ako se naruceni rezervni dio ne posalje nazad u roku nekoliko mjeseci oni to vise ne priznaju i ne pokrivaju troskove.

Ne znam koliko bi nas na vlastitu ruku randomly narucivalo rezervne dijelove da im stoje na lageru i onda nakon 3 mjeseca ih platili iz vlastitog djepa jer se nije nasao nitko kome je doticnu stvar trebalo zamijeniti.
03.05.2009 | 11:16
flare je napisao:
Ne znam koliko bi nas na vlastitu ruku randomly narucivalo rezervne dijelove da im stoje na lageru i onda nakon 3 mjeseca ih platili iz vlastitog djepa jer se nije nasao nitko kome je doticnu stvar trebalo zamijeniti.


Pa vidi, očito je problem u tome - meni se čini da je to normalno - kao uvoznik, koji u cijelom lancu najbolje zarađuje, potrošiti neku lovu iz vlastitog džepa na vlastito skladište rezervnih dijelova. Tako barem mi radimo, i to za megabrandove, isto kao i za naše vlastite brandove ili no brand opremu. I jamčimo svakom kupcu da sve što nije popravljivo u 7 dana mijenjamo novim. Istina je da mi jesmo najveći distributer u HR, ali na tržištu koje je samo po sebi 25x manje od IT tržišta. Dakle, financijski parametri su tu negdje.

Meni je indikativno da je neki "one man band" serviser koji niti nije "ovlašten" ne samo jeftiniji (što je apsolutno očekivano), nego i brži te su ljudi općenito njime zadovoljniji (barem koliko se ovdje piše)? E, to je već čudno. Jer, ako si jeftiniji, ne moraš biti bolji - zakon tržišta kaže da ćeš uvijek imati posla.

Ali ne bi se htio uvlačiti u neke beskrajne diskusije (a osobito ne bi htio povlačiti vlastiti primjer - kao što sam već više puta napisao, samim servisom apsolutno nisam imao razloga biti nezadovoljan i nije to poanta onog što sam htio reći). Očito se radi o različitim pogledima na stvar, a definitivno je sve to u okvirima zakonski propisanog.

Ispričavam se stoga Flare i svima ostalima zaposlenim u Apple HR. Nisam imao namjeru vrijeđati. Samo uputiti konstruktivnu kritiku.
03.05.2009 | 14:11
nevjerojatno je što si apple sve dopušta, a što mi korisnici pušimo! mislim... fakat pretjeruju ponekad s tom svojom "appleovskom" politikom. nije ni čudo što nas mac korisnika ima <10%
03.05.2009 | 15:11
Pa cudim se da iz Applea uopce salju dijelove PowerComu.

Mene su mjesec i pol vukli za nos (i cijelo to vrijeme je stroj bio kod njih) da bi mi na kraju nakon sto sam napravio dramu dali privremeni zamjenski stroj, a moj popravili u roku tjedan dana za vise nego dvostruko manji iznos od onog koji su na pocetku pokusali izmust i jos su mi napisali garanciju za koju su tvrdili da ju ne mogu dobit.

Cak mi je gospodin Gajski obecao osobno neki "poklon" za to sto sam pretrpio, al nisam kasnije nista o tom "poklonu" cuo, nit ga vidio. Il je pod tim "poklonom" mislio da ce mi servis napokon popravit stroj kako spada.
03.05.2009 | 16:08
Na zalost ne smijem se upustati u ovakve rasprave (i ovo sto sam vec do sada napisala je previse), ali svrbe me prsti bekonacno i ne mogu si pomoc.

Za kraj cu reci samo jednu stvar: iskustvo korisnika je samo jedna strana price, drugu stranu price vecina ljudi nezna i ne zeli cuti.

Stvari nisu crne i bijele. Ljudi ne znaju sve cinjenice. I lako je onda osudjivati druge.


Samo toliko,

Over and out.

p.s. poznam se s Markom i rekla sam mu da ga se hvali na Jabucnjaku. BIlo mu je drago, ali je isto tako umirao od smijeha kad sam mu rekla neke stvari koje se tu spominju po kojma je on "ispred svih drugih servisa".
03.05.2009 | 17:19
Ako se smijem uključiti u razgovor...rekao bih samo da iz moga iskustva ljudi koji se bave prodajom i servisom apple računala jednostavno nemaju dovoljno ljubavi da to rade...

Ne očekujem da će mi on sad mazit lap top i tepat mu, ali ja dođem na servis za superdrive, on mi kaže...pa možete živjeti bez superdrive-a,
popravljam ekran on kaže pa ok je ovaj...dođe novi katastrofalni...on viče da sam umislio i da je sve ok s bojama...

I što je najbolje...na kraju mi kažu da je najbolje da odustanem od uređaja starog 10 mjeseci i da kupim novu seriju za 15000 kn!
Kao..puno mi je isplatljivije!

Superdrive sam čekao 13 dana i kod njih je za to vrijeme bio uređaj...ekran sam čekao 10...i još sam imao tjedan dana kalvarije dok vratim stari...

Mislim da za jednu ovakvu firmu to i nisu pohvalne informacije...

Bilo kako bilo, lap top se i dalje ne otvara normalno nakon zamjene ekrana... i ako mi kažu da je moja greška mislim da se neću moći suzdržati a da im se ne izderem ili napravim scenu u servisu koji se tako ni ne može nazvati jer u skladištu imaju 0 rezervnih uređaja.
03.05.2009 | 20:04
flare je napisao:
Stvari nisu crne i bijele. Ljudi ne znaju sve cinjenice. I lako je onda osudjivati druge.


Stvari nikad nisu crne ni bijele i ovo što kažeš potpuno stoji. Ali - ti ovdje dobrovoljno, u svoje slobodno vrijeme braniš svog poslodavca. A gdje je on, odnosno da li je angažirao neku osobu da odgovorno i službeno stane ovdje (ili bilo gdje drugdje) i iznese činjenice koje korisnicima nisu poznate? Meni je već i to indikativno.

I još jednom, moram naglasiti - ja ne osuđujem. Ja sam samo htio istaći protutezu Davorovom hvalospjevu za kojeg smatram da nije u cijelosti opravdan. A pri tom sam više nego jednom naglasio da je sam servis što se mene tiče bio više nego OK.

E, sad, ako drugi imaju tako loša iskustva, onda bi u najmanju ruku bilo lijepo vidjeti neku objektivnu statistiku - koliko je korisnika servisa zadovoljno, koliko nezadovoljno, a koliko indiferentno. Kako god okreneš - to je činjenica svih činjenica. Naš direktor često kaže - kupac nije uvijek u pravu, ali uvijek mora biti u centru pažnje. I ovo, što je Renato primjetio - kupac može oprostiti mnoge pogreške, ali rijetko oprašta kad vidi da prodavaču nije stalo.
03.05.2009 | 20:50
Ma to je bit. Bravo Smayoo! AKo dođeš k njima jer te nekaj muči na kompu koji mi svi manje-više obožavamo (osim quadmachinea i Harrison Forda iz Blade Runnera;) ) onda da bar pokažu malo emocija i suosjećanja. A ne da se uvijek (bar ja) osjećam ko zadnji drek na cesti dok čekam servisera da dođe kojeg baš tad nikad nema i onda gleda kak da me otpili za 3 i pol sekunde i u stratu ističe, nekoliko puta ponovi i onda naglasi činjenicu da se dijagnsotika naplaćuje i da ne jamči popravak (za strojeve koji nisu pod jamstvom).. Drugim riječima, kume, ajde vani ne gnjavi me...
Ali, to je općehrvatski specijalitet, bojim se
03.05.2009 | 23:14
smayoo je napisao:
E, sad, ako drugi imaju tako loša iskustva, onda bi u najmanju ruku bilo lijepo vidjeti neku objektivnu statistiku - koliko je korisnika servisa zadovoljno, koliko nezadovoljno, a koliko indiferentno.


Odlična tema za iduću anketu na Jabučnjaku.
03.05.2009 | 23:21
Također mislim da je to više stvar opće svjesti i našeg mentaliteta nego eventualne politike koju plasira Apple. Slažem se s Djuro-genijalcem, to smo mi Hrvati. Iznimke naravno uvijek postoje, ali takve ni ne isplivaju u ovom silnom mozaiku neradnika. Uvijek se nađu ljudi koji svoj posao obavljaju časno i uživaju u njemu. Moje iskustvo sa navedenom firmom je i više nego zadovoljavajuće, ma da moram priznati nije obuhvaćalo servis - a nadam se da ni neće.
04.05.2009 | 13:09
Pretpostavljam da ti ljudi koji rade u Powercommu nisu bog zna kako plaćeni. Ne bih sad želio ulaziti u raspre što je dobra plaća, koliki su troškovi života i sve ostalo čime nas bombardira pred izbore, samo vjerujem da djelatnici APPLEA u rvata za sebe ziher misle da su potplaćeni pa onda rade onako, preko volje (da ne upotrijebim primjereniju metaforu). Na to dolazi posvemašnja nesvijest da smo mi koji kupujemo nagrižene jabuke ipak entuzijasti koji očekuju barem suosjećanje kad se nekaj loše zdogodi. Nije to HG šrot složenac za 987 kuna koji ako proradi, super, a poslije nema prigovora kad krepa....
Dakle, njima treba poslati okružnicu da nam je potrebna samo topla ljudska riječ


A onda priznavanje svih reklamacija i isprike do poda kaj se to uopće dogodilo i zamjenski stroevi te popust od 35,9 posto pri nabavci novog:woohoo:
04.05.2009 | 14:34
Ajd samo MOLIM VAS nemojte zvat PowerCom Apple!


@renato imam negdje screenshot iz doma sa "Renato Lubina's MacBook Pro" u mrezi, al ga ne mogu nac sad
04.05.2009 | 17:09
Ovakav brand zasluzuje zasigurno i bolji ("susretljiviji","prijateljskiji","profesionalniji"...) servis!

Samo me smeta to "vadjenje" na nas mentalitet i slicno... nema to veze sa tim! Ima sa losim distributerima i servisima...

Neka vrsta inicijative hrvatskih mac korisnika prema centralnom Applu je mozda neophodna! Ne znam da li je vec bilo ovakvih inicijativa. Mislim da ovakav brand mora voditi racuna o svim aspektima svoje distribucijske/prodajno/servisne mreze! Pa i to je korisnicki dozivljaj kao i OS, zar ne?!
04.05.2009 | 17:10
opppaaaa ..tek sada vidim da je 100-tka pala! 100. post!!!
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 4 dana, 14 sati
  • drpongrac23: Davno sam vozio "kockicu"
  • drpongrac23: @Yonkis - Kakav BMW - Uskoro kupujem za sebe Citrć Berlingo, jbg, godine...
  • drpongrac23: A zamjena ekrana preko 500 EUR!
  • drpongrac23: WTF?!? Ušle mi neke "bubice" u ekran na MBA M1. Totalni hit!!! 3 kom. BUBA ŠVABE!!!
  • Yonkis: Drpongrac23: a M5? Ne mislim na BMW.
  • drpongrac23: Preko 30 god. vjerni Apple korisnik - sada je vrijeme da zahvalim svima, ali Apple u mojim očima više nije što je nekad bio.
  • drpongrac23: Ovaj novi MacOS - bye, bye Apple!!! Ćesme od svega!
  • drpongrac23: PC za 400 EUR iz Pevexa žvače taj prastari MacPro za gablec :)
  • drpongrac23: U PC svijetu je DDR5 RAM polako standard - o čemu vi pričate?!?
  • BigMac: i ja kažem, prvo bolja pasta, nego zadnji put, i nižaa temperatura, očito prvi put nisam dobro stegao hladnjake, pa su procesori radili na nižem taktu :(
  • dpasaric: Odlično! :)
  • BigMac: Promjenio pastu na starom mac pro, osvježenje ....
  • smayoo: plus je sigurno problematičan, ali nije jedini
  • dpasaric: Više sam zaboravio koji su sve znakovi u pitanju, ali u tome je stvar.
  • dpasaric: I meni se često dogodi na nešto napišem i samo PUF!
  • dpasaric: Jura, na Vikalici se "progutaju" neki komentari jer postoje neki karakteri koje modul Vikalice ne podnosi i onda to sve samo ode u crnu rupu!
  • jura22: Mozda nezasitan?
  • VanjusOS: evo ja sam isprobao i radi! na A1 je moguće sa fizičke SIM prebaciti se na e-SIM na samom telefonu..
  • Borisone: Jer je gladan!
  • jura22: Zasto Jabucnjak guta komentare?
  • smayoo: :D
  • Borisone: Kako prebacuješ eSIM između moba za koji žena smije i za koji ne smije znat?
  • VanjusOS: ali bravo drlovric, nekad su najjednostavnija rješenje i najbolja!
  • VanjusOS: hahaha, problem je što imam službenu SIM karticu, pa ako mi se sjebe moram tražiti od firme da mi šalju novu...
  • drlovric: Pa probas i samo ce ti se kazati jbt. Sta je najgore sto se moze dogoditi? :)
  • VanjusOS: pitam da li je to itko isprobao?
  • VanjusOS: u iphoneu sa fizičkom sim karticom se pojavila opcija da se prebaci ta fizička sim u e-sim
  • VanjusOS: niste me shvatili, očito
  • miomika: na A1 ti samo pošalju na mail/sms ili putem aplikacije Moj A1 i to je to
  • rusty: Prije jedno 3 godine na Tmobile. u 22h navečer putem supporta jer se u protivnom trebalo ići u poslovnicu
  • VanjusOS: da li je netko isprobao funkciju konvertiranja SIM u e-SIM, i na kojoj mreži?
  • ZoPaj: ha ha, nisu li usbC isforsirali upravo radi štednji na punjačima:)
  • dpasaric: I bez punjača... :(
  • Borisone: Danas najavljeni novi iPad Pro, Vision Pro i MacBook Pro 14-inch. Sve s M5 procesorima (bez Pro i Max varijanti).
  • Air: Veliko priznanje Fedora našem Filipoviću - pozvao ga je na boksački meč.
  • Air: Taj pc laptop je imao cijenu cca 800 eura što nije malo
  • Air: Mislio sam da su se malo pomakli u tom smjeru, ali jok
  • Air: trackpad je... hm...
  • Bertone: Rekao sam ti da je kvaliteta izrade loša, ali sam CPU je brži od CPU-a iz MBP 2014/2015,... stavi na njega LinuxMint pa ćeš vidjeti da nije spor ;)
  • Air: Moj MBP 2014 je ferari / Bentley za usporedbu...
  • Air: Moj utisaK da sam ga platio 100-150 eura plakao bi što nisam dao još 150 za MBP 2014 - 2016 godište.
  • Air: Samo da javim, na kraju sam dobio laptop od frenda. Nije htio čuti za nikakve pare. Skro smo se posvađali ali eto pametniji popušta ;)
  • hal9000: Steve Jobs, vrati se! Sve ti je oprošteno! [link]
  • hal9000: Kakva pizdarija: [link]
  • drpongrac23: Meni onaj sa uzorkom krzna leoparda
  • hal9000: @Bertone: Da, jedan od najdražih Wallpapera ikad.
  • Bertone: 5k [link] i 6k [link]
  • Bertone: ... kojeg rado koristim
  • Bertone: Na stranu sad brzina i ispeglenost OS-a ali mom oku je najljepši i najugodniji bio Mac OS X 10.4 Tiger, a nativni Aqua wallpaper mi je i dan danas jedan od nesmetajućih wallpapera.
  • Air: RIP otišao je i HALID...

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.41 Seconds

Provided by iJoomla SEO