MBP, otvori se...!
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

MBP, otvori se...!


30.04.2009 | 19:49
Evo dogodilo se nešto senzacionalno...
Naime, moj macboo pro (poznat po problemima sa superdriveom i ekranom) već 2 dana odbija da se otvori normalno.

Kada stisnem onaj gumbić za otvaranje trebam se baš potruditi da ga jako stisnem da bi se otvorio..

Kao da se to sve skupa malo rasklimalo i ne radi više kao što je bilo.

Prije kad bi taknuo taj gumbić ekran bi "poskočio" bez problema a sada...sada to ide dosta teško...

pa me zanima je li se to kome od vas dogodilo, jeste li čuli da se nekome dogodilo i naravno, pokriva li to garancija?

Hvala unaprijed...
Pozz, Renato
30.04.2009 | 21:22
Ako je pod garancijom, ne vidim zašto ne bi to pokrivala?
30.04.2009 | 22:03
Tipican mehanicki kvar.

Ako to ne pokriva,cemu onda sluzi jamstvo...
01.05.2009 | 02:49
Pa iskreno, ne bih se cudio da mu na servisu kazu "vi ste to strgali, to vam garancija ne porkiva, to vam je XXXX kn"
01.05.2009 | 11:02
Naravno da netko na servisu može uvijek to pokušati reći. Kao što su mog kolegu u Nissan servisu pokušali uvjeriti da mu puknut remen distribucije na redovno održavanom autu ne ulazi u garanciju jer je to izazvao on neprimjerenim stilom vožnje

Tu je onda samo pitanje koliko si uporan i koliko si prekršajnih prijava i prijava državnom inspektoratu i pisama u medije spreman napisati. Da meni takvo što netko pokuša učiniti, svaki dan bih poslao po jedno.
01.05.2009 | 12:36
Vjerojatno se nakupilo prljavštine u mehanizmu. Pokušaj ga prvo propuhati sa komprimiranim zrakom, a i kap finog ulja ne bi škodila.
01.05.2009 | 12:57
A to isto može napraviti i servis, zar ne?
01.05.2009 | 18:24
Servis će mu to držati 15 dana i usput nešto drugo razbiti, ovako je sigurnije. Moguće da su nešto napravili sa kukicom kod izmjene ekrana. Vraća li se sama gore kada digneš ekran? Ako ne uspije uvijek se može unesrećiti servisom.
01.05.2009 | 19:45
Pa ovako...kvačica je nekako labava i treba je jako pritisnuti da se otvori normalno...

Koliko bi to koštalo ako servis ne prizna i može li to netko s jabučnjaka napraviti ako ima tko da radi servis...

Jer ako za se budem ostavljao lap top, provest će ukupno 3 mjeseca od godine dana u powercomu?
02.05.2009 | 00:43
Uvijek imaš www.iservis.hr koji su mnogi pohvalili.
02.05.2009 | 18:41
A garancija?
02.05.2009 | 18:51
Pa ima li je? Vidim da je riječ o starom MBP, a nije mi jasno iz prve poruke je li još uvijek pod garancijom...
02.05.2009 | 20:33
Gle, čovjek je u prvom postu pitao pokriva li to garancija. Vjerujem da ne bi pitao, a da mi nije pod garancijom.
02.05.2009 | 22:52
Riba, ne znam gdje si imao ta loša iskustva sa servisom, ali ovlašteni servis kod nas radi jako profesionalno - barem prema mojem iskustvu, kojeg na sreću, nema previše.

Kada smo i imali neki problem reakcija je bila vrlo brza, a svo čekanje ide na dušu uglavnom Appleu, a ne njima. Oni ovise o Appleu kada će im poslati dijelove. Isto tako, izuzetno su korektni i znam da čak imaju "natezanja" s centralom kada poprave neki dio koji Apple smatra "dovoljno ispravnim" - npr. ekran.

Isto tako, baš nikada nisam čuo da je servis popravljajući jedno zeznuo nešto drugo, ali ok, da se i dogodi, to je normalno kada radiš s tako osjetljivim stvarima.

Dakle, ako čovjek ima garanciju, nema što razmišljati, domaći servis mogu preporučiti. Ako nema garanciju, problem je u cijenama, ali to je Appleova politika svuda u svijetu. Pogledaj USA forume, priče su iste - ljudi polude kada moraju platiti novi optički pogon ili nešto još gore.
02.05.2009 | 23:53
dpasaric je napisao:
Oni ovise o Appleu kada će im poslati dijelove.


Davore, s ovim se ne slažem. Nijedan ozbiljan servis ne ovisi o principalu kad se radi o stvarima koje se često dešavaju.

Uvoznik su. To znači da zarađuju 4x više od resellera. Zato su dužni imati servis. I servisno skladište.

Osobno smatram neozbiljnim i neprofesionalnim držati ovlašteni servis ičega na nekom tržištu i pri tom imati 0 rezrvnih dijelova na vlastitom skladištu.
03.05.2009 | 00:05
Čuj, ne znam kakvo i koliko obimno skladište imaju. Sigurno neke stvari imaju na skladištu. No, većina hardvera je zaista specifična i pitanje je što je zapravo pametno držati.

Evo idemo konkretno, moja iskustva:

- Shuffle od prijateljice imao problem s konektorom, zamjenjen je odmah,
- Grafička kartica 7300 počela praviti artefakte kada je hladna (napuhani kondenzatori), čekao sam 10 dana i zbilja ne bih očekivao da takvo što drže na skladištu jer se radi o malom broju strojeva koji to koriste,
- Tebi došao MacBook Pro s pokvarenim diskom. Prvi takav slučaj u našoj praksi, zbilja smo prodali mnogo notebooka, ali nikada niti jedan problematičan disk. Da li onda držati diskove na skladištu? Ok, jedan bi mogao biti jer to je čest stroj, ali kako se ta serija taman pojavila, nije čudo da ga još nisu imali na lageru,
- Kolegi optički drive počeo raditi probleme, poslali gore, zamijenjeno u jednom danu i vraćeno. Fakat nije moglo brže,
- Jupiju ušla prašina pod staklo iMaca, sređeno u istom danu na licu mjesta.

I to je to! Da, nije neki uzorak, ali i to nešto govori.
03.05.2009 | 10:02
Roba, to ukljucuje i rezervne dijelove, stize jednom tjedno, svaki tjedan (osim ako se bas poklope neki praznici i slicno). Sto znaci, da je najduze cekanje (ako robe/dijelova ima na centralnom europskom skladistu ) tjedan dana. Ako robe nema na centralnom europskom skladistu to cekanje se moze produziti i servis/distributer ne moze apsolutno NISTA poduzeti po tom pitanju.

Zasto? Zato sto Apple prema svojim distrubuterima jednostavno NE KOMENTIRA rokove isporuke. NJihova politika je: roba ce doci kad ju vidite. Doslovno.

S druge strane, kad izadju novi proizvodi prvo se popunjava americko trziste, zatim zapadno europsko pa azijsko i tek onda nase. Ako je zahtjev za nekim proizvodom velik u SADu nema sanse da ga iz tvornice posalju na nase trziste prije nego na americko ako ne mogu podmirite sve zahtjeve.

Zbog toga se, na zalost, jos uvijek ceka na npr nove MBP 17" i Mac minije.

Vezao za rezerve dijelove. Apsolutno SVI rezervni dijelovi koji se zamijene se MORAJU poslati u Apple. Znaci, pokvareni dio se mora poslati nazad u Apple i ako servis naruci neki dio bez da je zaista utvrdjen kvar i na kraju se ispostavi da se ne radi o tome, serviser ce to platiti iz vlastitog djepa.

Takodjer, Apple ne dozovoljava drzanje velikog lagera i drzanje lagera duze od nekoliko mjeseci. Tj, ako se naruceni rezervni dio ne posalje nazad u roku nekoliko mjeseci oni to vise ne priznaju i ne pokrivaju troskove.

Ne znam koliko bi nas na vlastitu ruku randomly narucivalo rezervne dijelove da im stoje na lageru i onda nakon 3 mjeseca ih platili iz vlastitog djepa jer se nije nasao nitko kome je doticnu stvar trebalo zamijeniti.
03.05.2009 | 11:16
flare je napisao:
Ne znam koliko bi nas na vlastitu ruku randomly narucivalo rezervne dijelove da im stoje na lageru i onda nakon 3 mjeseca ih platili iz vlastitog djepa jer se nije nasao nitko kome je doticnu stvar trebalo zamijeniti.


Pa vidi, očito je problem u tome - meni se čini da je to normalno - kao uvoznik, koji u cijelom lancu najbolje zarađuje, potrošiti neku lovu iz vlastitog džepa na vlastito skladište rezervnih dijelova. Tako barem mi radimo, i to za megabrandove, isto kao i za naše vlastite brandove ili no brand opremu. I jamčimo svakom kupcu da sve što nije popravljivo u 7 dana mijenjamo novim. Istina je da mi jesmo najveći distributer u HR, ali na tržištu koje je samo po sebi 25x manje od IT tržišta. Dakle, financijski parametri su tu negdje.

Meni je indikativno da je neki "one man band" serviser koji niti nije "ovlašten" ne samo jeftiniji (što je apsolutno očekivano), nego i brži te su ljudi općenito njime zadovoljniji (barem koliko se ovdje piše)? E, to je već čudno. Jer, ako si jeftiniji, ne moraš biti bolji - zakon tržišta kaže da ćeš uvijek imati posla.

Ali ne bi se htio uvlačiti u neke beskrajne diskusije (a osobito ne bi htio povlačiti vlastiti primjer - kao što sam već više puta napisao, samim servisom apsolutno nisam imao razloga biti nezadovoljan i nije to poanta onog što sam htio reći). Očito se radi o različitim pogledima na stvar, a definitivno je sve to u okvirima zakonski propisanog.

Ispričavam se stoga Flare i svima ostalima zaposlenim u Apple HR. Nisam imao namjeru vrijeđati. Samo uputiti konstruktivnu kritiku.
03.05.2009 | 14:11
nevjerojatno je što si apple sve dopušta, a što mi korisnici pušimo! mislim... fakat pretjeruju ponekad s tom svojom "appleovskom" politikom. nije ni čudo što nas mac korisnika ima <10%
03.05.2009 | 15:11
Pa cudim se da iz Applea uopce salju dijelove PowerComu.

Mene su mjesec i pol vukli za nos (i cijelo to vrijeme je stroj bio kod njih) da bi mi na kraju nakon sto sam napravio dramu dali privremeni zamjenski stroj, a moj popravili u roku tjedan dana za vise nego dvostruko manji iznos od onog koji su na pocetku pokusali izmust i jos su mi napisali garanciju za koju su tvrdili da ju ne mogu dobit.

Cak mi je gospodin Gajski obecao osobno neki "poklon" za to sto sam pretrpio, al nisam kasnije nista o tom "poklonu" cuo, nit ga vidio. Il je pod tim "poklonom" mislio da ce mi servis napokon popravit stroj kako spada.
03.05.2009 | 16:08
Na zalost ne smijem se upustati u ovakve rasprave (i ovo sto sam vec do sada napisala je previse), ali svrbe me prsti bekonacno i ne mogu si pomoc.

Za kraj cu reci samo jednu stvar: iskustvo korisnika je samo jedna strana price, drugu stranu price vecina ljudi nezna i ne zeli cuti.

Stvari nisu crne i bijele. Ljudi ne znaju sve cinjenice. I lako je onda osudjivati druge.


Samo toliko,

Over and out.

p.s. poznam se s Markom i rekla sam mu da ga se hvali na Jabucnjaku. BIlo mu je drago, ali je isto tako umirao od smijeha kad sam mu rekla neke stvari koje se tu spominju po kojma je on "ispred svih drugih servisa".
03.05.2009 | 17:19
Ako se smijem uključiti u razgovor...rekao bih samo da iz moga iskustva ljudi koji se bave prodajom i servisom apple računala jednostavno nemaju dovoljno ljubavi da to rade...

Ne očekujem da će mi on sad mazit lap top i tepat mu, ali ja dođem na servis za superdrive, on mi kaže...pa možete živjeti bez superdrive-a,
popravljam ekran on kaže pa ok je ovaj...dođe novi katastrofalni...on viče da sam umislio i da je sve ok s bojama...

I što je najbolje...na kraju mi kažu da je najbolje da odustanem od uređaja starog 10 mjeseci i da kupim novu seriju za 15000 kn!
Kao..puno mi je isplatljivije!

Superdrive sam čekao 13 dana i kod njih je za to vrijeme bio uređaj...ekran sam čekao 10...i još sam imao tjedan dana kalvarije dok vratim stari...

Mislim da za jednu ovakvu firmu to i nisu pohvalne informacije...

Bilo kako bilo, lap top se i dalje ne otvara normalno nakon zamjene ekrana... i ako mi kažu da je moja greška mislim da se neću moći suzdržati a da im se ne izderem ili napravim scenu u servisu koji se tako ni ne može nazvati jer u skladištu imaju 0 rezervnih uređaja.
03.05.2009 | 20:04
flare je napisao:
Stvari nisu crne i bijele. Ljudi ne znaju sve cinjenice. I lako je onda osudjivati druge.


Stvari nikad nisu crne ni bijele i ovo što kažeš potpuno stoji. Ali - ti ovdje dobrovoljno, u svoje slobodno vrijeme braniš svog poslodavca. A gdje je on, odnosno da li je angažirao neku osobu da odgovorno i službeno stane ovdje (ili bilo gdje drugdje) i iznese činjenice koje korisnicima nisu poznate? Meni je već i to indikativno.

I još jednom, moram naglasiti - ja ne osuđujem. Ja sam samo htio istaći protutezu Davorovom hvalospjevu za kojeg smatram da nije u cijelosti opravdan. A pri tom sam više nego jednom naglasio da je sam servis što se mene tiče bio više nego OK.

E, sad, ako drugi imaju tako loša iskustva, onda bi u najmanju ruku bilo lijepo vidjeti neku objektivnu statistiku - koliko je korisnika servisa zadovoljno, koliko nezadovoljno, a koliko indiferentno. Kako god okreneš - to je činjenica svih činjenica. Naš direktor često kaže - kupac nije uvijek u pravu, ali uvijek mora biti u centru pažnje. I ovo, što je Renato primjetio - kupac može oprostiti mnoge pogreške, ali rijetko oprašta kad vidi da prodavaču nije stalo.
03.05.2009 | 20:50
Ma to je bit. Bravo Smayoo! AKo dođeš k njima jer te nekaj muči na kompu koji mi svi manje-više obožavamo (osim quadmachinea i Harrison Forda iz Blade Runnera;) ) onda da bar pokažu malo emocija i suosjećanja. A ne da se uvijek (bar ja) osjećam ko zadnji drek na cesti dok čekam servisera da dođe kojeg baš tad nikad nema i onda gleda kak da me otpili za 3 i pol sekunde i u stratu ističe, nekoliko puta ponovi i onda naglasi činjenicu da se dijagnsotika naplaćuje i da ne jamči popravak (za strojeve koji nisu pod jamstvom).. Drugim riječima, kume, ajde vani ne gnjavi me...
Ali, to je općehrvatski specijalitet, bojim se
03.05.2009 | 23:14
smayoo je napisao:
E, sad, ako drugi imaju tako loša iskustva, onda bi u najmanju ruku bilo lijepo vidjeti neku objektivnu statistiku - koliko je korisnika servisa zadovoljno, koliko nezadovoljno, a koliko indiferentno.


Odlična tema za iduću anketu na Jabučnjaku.
03.05.2009 | 23:21
Također mislim da je to više stvar opće svjesti i našeg mentaliteta nego eventualne politike koju plasira Apple. Slažem se s Djuro-genijalcem, to smo mi Hrvati. Iznimke naravno uvijek postoje, ali takve ni ne isplivaju u ovom silnom mozaiku neradnika. Uvijek se nađu ljudi koji svoj posao obavljaju časno i uživaju u njemu. Moje iskustvo sa navedenom firmom je i više nego zadovoljavajuće, ma da moram priznati nije obuhvaćalo servis - a nadam se da ni neće.
04.05.2009 | 13:09
Pretpostavljam da ti ljudi koji rade u Powercommu nisu bog zna kako plaćeni. Ne bih sad želio ulaziti u raspre što je dobra plaća, koliki su troškovi života i sve ostalo čime nas bombardira pred izbore, samo vjerujem da djelatnici APPLEA u rvata za sebe ziher misle da su potplaćeni pa onda rade onako, preko volje (da ne upotrijebim primjereniju metaforu). Na to dolazi posvemašnja nesvijest da smo mi koji kupujemo nagrižene jabuke ipak entuzijasti koji očekuju barem suosjećanje kad se nekaj loše zdogodi. Nije to HG šrot složenac za 987 kuna koji ako proradi, super, a poslije nema prigovora kad krepa....
Dakle, njima treba poslati okružnicu da nam je potrebna samo topla ljudska riječ


A onda priznavanje svih reklamacija i isprike do poda kaj se to uopće dogodilo i zamjenski stroevi te popust od 35,9 posto pri nabavci novog:woohoo:
04.05.2009 | 14:34
Ajd samo MOLIM VAS nemojte zvat PowerCom Apple!


@renato imam negdje screenshot iz doma sa "Renato Lubina's MacBook Pro" u mrezi, al ga ne mogu nac sad
04.05.2009 | 17:09
Ovakav brand zasluzuje zasigurno i bolji ("susretljiviji","prijateljskiji","profesionalniji"...) servis!

Samo me smeta to "vadjenje" na nas mentalitet i slicno... nema to veze sa tim! Ima sa losim distributerima i servisima...

Neka vrsta inicijative hrvatskih mac korisnika prema centralnom Applu je mozda neophodna! Ne znam da li je vec bilo ovakvih inicijativa. Mislim da ovakav brand mora voditi racuna o svim aspektima svoje distribucijske/prodajno/servisne mreze! Pa i to je korisnicki dozivljaj kao i OS, zar ne?!
04.05.2009 | 17:10
opppaaaa ..tek sada vidim da je 100-tka pala! 100. post!!!
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 sat, 22 minuta
  • jura22: E da, gdje je to “begišu”?
  • jura22: Izgleda kako ce ova sezona ipak biti bolja od one 2020.!
  • cariblanco: Moj omiljeni bend Guns N’ Roses večeras u begišu....bilo bi fora da kažu "pumpaj" :D
  • Junuz: Yonkis, riješeno.Ubio sam icloud/face time na svim uređajima.Iako se problem manifestovao na 16e.Svakako nekoristim face/imesage.Hvala
  • Yonkis: @Junuz - ti si u USA? Na čijoj si mreži? Vidiš li ti te poruke koje su poslane? Da nemaš USA Apple account? Ne znam, puno informacija nedostaje za ikakvo pojašnjenje. Ili otvori remu/post.
  • cariblanco: Kakav dobar finale tenisa, inače navijam za Noleta, ali on je svoje dao...danas se "griješnik" nije dao u Alcatraz ;9
  • Junuz: Nije baš tako, za par sati su mi naplatili oko 1euro na pozadinsko slanje sms ova u ameriku sa ciljem aktiviranja face time.Iphone koristim od 6 naovamo
  • drpongrac23: @Junuz - pa aktiviraj Facetime i iMessage, ništa te ne košta.
  • Junuz: A naravno nisam siguran kako
  • Junuz: trebao bih pomoć oko pozadinskog slanja sms ova u usa na iphonu.16e model sa novom pretplatom i esim karticom.Trošak raste svako malo a od telekom operatora sam dobio odgovor:U slučaju ako koristite iPhone, Vaš uređaj u pozadini šalje SMS prema svom uslužnom servisu u SAD-u s ciljem aktivacije usluge Facetime i iMessage. Molimo deaktivirajte u postavkama mobilnog uređaja navedene usluge k
  • ping: naravno nije bitno koji smartphone dok god je iphone :)
  • ping: @drlovric koliko se sjećam nije radila ako se spajaš na wifi ali ako koristiš iphone sa hr linijom onda je radilo.
  • drlovric: Koristi li netko MaxTV aplikaciju van HR?
  • Ender: verovatno je to, jer je on sa ekranom od 12", mada je bilo i MB Air-ova 11" pa su imali 2 standarnda USB porta. dobro mozda je on bio malo veci od tog MacBook-a jer je imao onaj siri screen bezel.
  • smayoo: Imao je samo jedan port jer je cijela matična ploča bila toliko malena da nije bilo mjesta za dva. To je bitna ušteda (veličina matične ploče), a ne broj portova
  • Ender: verovatno ce cena biti povoljna uz kompromis da se ukine neke stvari koje postoje kod MB Air-a. recimo MacBook model iz 2015-2016 je cak imao samo jedan USB-C port. neka usteda od par $, al dovoljno da se ustedi taman za bonus nekog menadzera.
  • Ender: Slazem se, masa korisnika nema neke prevelike zahteve, niti koristi zahtevne programe, ali sam sistem postaje s vremenom gladan resursa, i to bude cesto ogranicavajuci faktor. Ali u upravi drage nam firme sede neki ljudi koji vrlo precizno odmere svaki korak, tako da s druge strane mislim da ima smisla, koliko god meni logika govori drukcije.
  • Bertone: Sve ovisi koliko €/$ će tražiti,... masa ljudi još koristi Intel MBA/MBP i ne daje im se 1k€ za osnovni MBA, a potrebe im nisu veće od tu i tamo kojeg dopisa, e-maila ili pogledati kakav video.
  • Ender: malo je bzvz imati MacBook sa procesorom od iPhone-a, a imas iPad sa M1 procesorom. ne vidim segment trzista za taj MacBook.
  • Ender: izgleda ce tako i ovog puta biti. ti MacBook-ovi su imali core-M seriju procesora (M, M3, M5 i M7), a poslednja serija je imala core-i procesore 2017. god.
  • smayoo: Imali su već i prije takav neki proizvod. Onaj "zlatni" macbook 12", zar ne. Pa se nije baš "primio".
  • drpongrac23: [link]
  • drpongrac23: Izgledno je da izlazi low-end MacBook, tj. povratak stare MacBook serije, oviga puta sa iPhone čipom unutra. Ako se ostvari, biti će zanimljivo
  • drpongrac23: @cariblanco - slažem se, no zbog zdravstvenih razloga se bisam usudio ići. Produkcija na svjetskom nivou.
  • cariblanco: Koncert na hipodromu, je neponovljiv po mnogim stvarima...dok sam živ neće ga nitko prestići po mnogim detaljima....ma što god mislili o Marku
  • smayoo: RIP Renato Baretić :(
  • dpasaric: Cijene su ti iste kao u Švicarskoj, kada to prihvatiš, sve bude jednostavnije! :)
  • ping: @drlovric Geneva?
  • ping: A
  • drlovric: Jucer sam stigao a vec sam blago sokiran hrvatskim cijenama. Neke stvari vrijedjaju inteligenciju, ali valjda se brzo naviknem :)
  • smayoo: O, brate, kakav pacijent.. :)
  • dpasaric: Joj on je inače lud tip, ali ovo je skroz fora! :)
  • drlovric: Kakva bolest od videa :) [link]
  • dpasaric: Novi mega-članak na naslovnici! Nije za svakoga, ali za one koji to vole bit će poslastica! :)
  • zoranowsky: Također!
  • vicko: Pridružujem se čestitkama!
  • smayoo: Čestitam svima Dan antifašističke borbe!
  • roPeD: Pokrenuo temu u Softver forumu
  • smayoo: Piši u forum i probaj biti jasniji
  • roPeD: Lijepo molim
  • roPeD: Jel bi netko znao prebaciti onaj nas stari Mini Rijecnik da ga mozemo koristiti sa novim operativnim sustavima i M chipovima
  • roPeD: Pozdrav svima
  • drlovric: Zasto instalirate bete na aktivne uredjaje koje koristite svaki dan :/ Mozda je bolje da ti je bankarstvo prestalo raditi, nego da radi nesto sto ne znas :)
  • ZeljkoB: iOS18 dev beta kad je izasao nije polomio nista, ali 17ica je ubila ZABA app...
  • dpasaric: Meni to zvuči kao logična prva stvar koja će se polomiti.
  • ZeljkoB: Je li tko probao iOS26, a da mu ZABA app i dalje radi OK?
  • hal9000: Sretan rođendan i dobrodošao u klub!
  • drpongrac23: Hvala svima!
  • ping: Sretan rođendan
  • dpasaric: Sretan ti! :)

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Riba, rusty, Anonimci (328)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 0.93 Seconds

Provided by iJoomla SEO