web shop maconline.de - prevara (?)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

web shop maconline.de - prevara (?)


04.10.2025 | 18:20
Pozdrav,

imam veliki problem sa online shopom maconline.de kod kojih sam kupio komp ali mi nije isporučen.

Dakle:

23.9. naručujem i plaćam karticom iMac (27", 2020). Sutradan mi na mail dolazi zahvala i obavjest da je komp spakiran i poslan DHL servisom (DHL GoGreen Versand) na moju adresu u HR.

Prema DHL trackingu paket je 27.9. zaprimljen u "Export parcel center, Feucht, Deutschland" i od tada, već 8 dana stoji na mjestu.

- na više mail poruka prema maconline.de nisam dobio nikakav odgovor
- kontakt telefon se ne može dobiti, konstantno je zauzet
- DHL traži pokretanje istrage od strane pošiljatelja paketa (maconline.de)


Imate li kakvih ideja što pruduzeti, kome se obratiti ?
04.10.2025 | 19:33
Žao mi je čuti da imaš takve probleme. Ja sam više puta kupovao rabljene Macove iz Njemačke i čak plaćao izravno bankovnim transferom unaprijed (ne sa maconline.de jer su imali previsoke troškove dostave u Hrvatsku) i uvijek je sve prošlo super. Bila je jednom i jedna reklamacija, također je prošlo bez problema, uključivo i vraćanje pošiljke o njihovom trošku.
Ako ti se zaista ne javljaju (dakle, ako si poslao više mailova u rasponu od 27.9. do danas, to je tjedan dana, dakle dan za danom po jedan mail i sve bez odgovora, a ne ako si poslao 5 mailova od npr jučer popodne), ono što uvijek možeš pokušati je da pokreneš chargeback preko kuće koja ti je izdala karticu kojom si platio. Postupak ovisi o kartičaru, informiraj se kod njih. Morat ćeš dokazati da ti se zaista ne javljaju i da je zaista prošao razuman rok za isporuku.

Da si platio PayPalom, bilo bi jednostavnije jer PayPal ima vlastiti, puno efikasniji dispute mehanizam koji dobro funkcionira jer prodavatelj još nije primio tvoj novac pa zna da niti neće ako krene nešto sr... ili se ne javi.
05.10.2025 | 09:02
Nisam narucivao preko njih ali sam pogledao stranicu,u principu ako stranica podrzava placanje preko klarne u 99% slucajeva to je u redu. Feucht je jedno od najvecih dispo-a u tom dijelu Njemacke. Ako ti proj pokazuje da je u paket u dispu onda je tu. Moze proci par dana dok ne posalju dalje.
05.10.2025 | 09:50
Jesi li izguglao malo situaciju s keywordima "maconline.de scam fraud" i slično? Čisto da vidiš je li to sada tvoj izoliran slučaj ili se zaista radi o organiziranoj prevari?
05.10.2025 | 10:08
U toku tjedna sam poslaoo više mailova ali bez ikakvog odgovora. Hvala na savjetu, u ponedjeljak probam pokrenuti postupak povrata uplate (Mastercard preko RBA).
05.10.2025 | 10:22
I meni je sve izgledalo OK ali ne razumijem odsustvo bilo kakve komunikacije.

Paket je tamo stoji od 27.9.

Evo savjeta sa DHL.de stranica:
- If the shipment status has not changed for more than 5 working days, you can request an investigation.
- If you are the recipient of the shipment, we recommend that you first consult with the sender of the shipment.

Aplicirao sam sve podatke na DHL obrascu za istragu ali nisam dobio nikakav odgovor.
05.10.2025 | 10:28
Jesam, kupci ih uglavnom hvale. Žalbe se odnose na stanje robe koju su zaprimili i povrat iste kao i sporu ili nikakvu komunikaciju.
05.10.2025 | 10:45
Kako funkcionira dostava u EU od korone na ovamo ne bih se čudio da prije dobiješ paket nego odgovor na mail upit o statusu paketa. Pogotovo ako je DHL predao paket HP-u za dostavu u RH.

Probaj u CC mailova koje šalješ maconline.de staviti i Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript i/ili njemački ekvivalent, možda pomogne.
05.10.2025 | 10:57
Paket je zaprimljen 27.9. i od tada nema pomaka.

Ovo je prvi i zadnji status:

Sa, 27.09.2025, 04:58, Feucht, Germany
The international shipment has been processed in the export parcel center
Destination country/region: Croatia


DHL shipment Shipment number:
CH540605689DE
05.10.2025 | 11:45
Ako hoces posalji mi sendungsnummer (od DHL)privatno,mogu otici ujutro u poslovnicu i pitati imaju li oni vise informacija

Kasno vidio broj,do mene je.Oticicu ujutro
Prilozi:
05.10.2025 | 12:02
ok. hvala !
05.10.2025 | 15:22
smayoo kaže:
Da si platio PayPalom, bilo bi jednostavnije jer PayPal ima vlastiti, puno efikasniji dispute mehanizam koji dobro funkcionira jer prodavatelj još nije primio tvoj novac pa zna da niti neće ako krene nešto sr... ili se ne javi.



Nevezano, Paypal je postao takvo govno da ću ga prestati koristiti. Već dva tjedna se ne mogu logirati na njega jer mi traži SMS PIN kojeg NE šalje na broj. Ne dobivam niš. U A1 kažu da nije do njih.

Zaboravljen password, makar ga znam, odgovor na predefinirana pitanja, sve prolazi, sve ide i onda uvijek dođe do zadnje stepenice - slanje koda na SMS koji se ne može zaobići.

Support nemaju, osim da ih nazove,, na twitteru ne reagiraju, maila nema.

GOVNO.
05.10.2025 | 20:13
Zvuči kao da nisi nikad postavio dvofaktorsku autentifikaciju, iako već više od 3 godine upozoravaju da će jednog dana odrezati korisnike koji to nisu napravili. Ili griješim?
05.10.2025 | 20:16
alenc kaže:
Paket je zaprimljen 27.9. i od tada nema pomaka.

Ovo je prvi i zadnji status:

Sa, 27.09.2025, 04:58, Feucht, Germany
The international shipment has been processed in the export parcel center
Destination country/region: Croatia


DHL shipment Shipment number:
CH540605689DE


parcelsapp.com/en/tracking/CH540605689DE

Ono što se na toj stranici vidi dodatno je da njemački DHL predaje pošiljku HR Pošti. Kukala ti majka. Ovisno o tome gdje živiš, možda ti se pošiljka pojavi i nakon 2 mjeseca. To što nema podataka u trackingu nije za HR poštu ništa čudno. Prestali su ažurirati podatke namjerno, da im se kasnije ne može dokazivati kašnjenje.

I dobro gledaj u poštanski sandučić jer ti samo podvale onu ceduljku što ju je ispisao termalni printer, kao kukavičje jaje - padne na dno sandučića i uopće se ne kuži da je tamo ako nisi baš otvorio vratašca, izvadio sve ostalo i onda zavirio na dno. I ispis je uglavnom tako blijed da se jedva vidi pročitati podatke.
05.10.2025 | 22:15
Vanjuška kaže:
Nevezano, Paypal je postao takvo govno da ću ga prestati koristiti. Već dva tjedna se ne mogu logirati na njega jer mi traži SMS PIN kojeg NE šalje na broj. Ne dobivam niš. U A1 kažu da nije do njih.


Taman sam jučer opet išao uplatiti donaciju za Open Core Legacy Patcher i kako na webu imaju jadan sustav za donacije (sve je volonterski projekt) odabrao sam PayPal radi sigurnosti. Stari password koji sam imao zapisan mi više nije prihvaćao, pa sam išao na opciju da sam ga zaboravio.

Ubrzo mi je normalno došao SMS sa šesteroznamenkastim kodom, ja sam isto na A1 kao i ti. Tako da ne znam gdje je kod tebe caka. Jesi li siguran da imaš tamo upisan ispravan broj moba? Imaš li definirano ona sigurnosna pitanja? I to me pitao, srećom sam ih točno odgovorio, obično to zaboravim...
06.10.2025 | 05:41
dpasaric kaže:
...
Ubrzo mi je normalno došao SMS sa šesteroznamenkastim kodom, ja sam isto na A1 kao i ti. Tako da ne znam gdje je kod tebe caka. Jesi li siguran da imaš tamo upisan ispravan broj moba? Imaš li definirano ona sigurnosna pitanja? I to me pitao, srećom sam ih točno odgovorio, obično to zaboravim...

SMS-ovi od strane PayPala su proradili u subotu 27/9.
Cijelo ljeto nije radilo jer je kao problem bio do naših telekoma koji nisu podržavali RCS. Nemaju ga niti sada (barem ne HT) tako da pretpostavljam da je PayPal prešao na klasični SMS.

Ako netko baš želi provjeriti, na iPhonu se to provjeri pod: Postavke > Općenito > Opis
Dole pod "Fizički SIM" gdje piše "Operater" piše npr. "HT HR 65.0" (u mom slučaju HT).
Tapnete prstom na taj tekst i promjeniti će se u "IMS status" s tekstom "Glas i SMS". Ako imate aktivan RCS na strani telekoma tekst bi trebao glasiti "Glas, SMS i RCS".

Tek tada postaje vidljiva opcija za RCS pod: Postavke > Aplikacije > Poruke > Tekstualno dopisivanje
06.10.2025 | 11:25
Imam postavljenu dvofaznu autentifikaciju ali imam problem.
Izgleda da ću otkazati sve.
Kako sam petljao, sada je račun privremeno blokiran i trebam pričekati neko vrijeme.
Probao sam i sa zaboravljenom lozinkom, ali i dalje zapinje jer ne šalje 6-znamenkasti broj na telefon.
06.10.2025 | 11:34
DHL bi - - trebao - - predati HR pošti, ali se iz podataka ne vidi je li to i urađeno. Ako je paket oštećen ili adresa nije dobra / čitljiva može zaglaviti u nekom skladištu. Istragu može pokrenuti samo pošiljatelj a njega očito nije briga.

U Zagrebu sam.
06.10.2025 | 17:36
PayPal se sad tek odkravio. Nakon x pokušaja dobio sam mogućnost koda preko maila.
Stavio sam neki Microsoft app Autenticator koji vrti kodove i to radi, ali još uvijek ne dolazi SMS na mobitel.
Nešto su jako sj....
06.10.2025 | 18:46
smayoo kaže:
Zvuči kao da nisi nikad postavio dvofaktorsku autentifikaciju, iako već više od 3 godine upozoravaju da će jednog dana odrezati korisnike koji to nisu napravili. Ili griješim?


Ne znam najiskrenije, logiram se na paypal samo indirektno kad treba nekaj platiti negdje, a ne primaju ApplePay recimo; i to onda ide u mini prozoru, upišem login, dođe SMS, i platim. Moguće da nemam 2FA aktiviran, ali ako su odrezali, gdje je mail upozorenja?

dpasaric kaže:
Ubrzo mi je normalno došao SMS sa šesteroznamenkastim kodom, ja sam isto na A1 kao i ti. Tako da ne znam gdje je kod tebe caka. Jesi li siguran da imaš tamo upisan ispravan broj moba? Imaš li definirano ona sigurnosna pitanja? I to me pitao, srećom sam ih točno odgovorio, obično to zaboravim...


Sigurnosna pitanja definirana i odgovorio na njih, password isti, broj telefona isti. Jedina promjena je novi telefon u međuvremenu, no to nema smisla da je uzrok. Druge kodove dobijam bez problema.

Borisone kaže:
SMS-ovi od strane PayPala su proradili u subotu 27/9. Cijelo ljeto nije radilo jer je kao problem bio do naših telekoma koji nisu podržavali RCS. Nemaju ga niti sada (barem ne HT) tako da pretpostavljam da je PayPal prešao na klasični SMS.

Ako netko baš želi provjeriti, na iPhonu se to provjeri pod: Postavke > Općenito > Opis
Dole pod "Fizički SIM" gdje piše "Operater" piše npr. "HT HR 65.0" (u mom slučaju HT).
Tapnete prstom na taj tekst i promjeniti će se u "IMS status" s tekstom "Glas i SMS". Ako imate aktivan RCS na strani telekoma tekst bi trebao glasiti "Glas, SMS i RCS".

Tek tada postaje vidljiva opcija za RCS pod: Postavke > Aplikacije > Poruke > Tekstualno dopisivanje


Borisone, u tome je kvaka valjda. Sad sam se osvijestio da sam ja na HT, makar mi je predbroj 091... Dijete je na A1 pa sam zabrijao. Znači do RCSa je koji HT ne podržava? Ima li rješenja? Upravo sam provjerio, ni dalje ne radi.
06.10.2025 | 20:15
Ja sam po n-ti puta probao sa zaboravljenom lozinkom i u nekom trenutku mi je ponudi nekoliko rješenje. Kliknuo sam na neko i pitalo me da li sam zadovoljan s odgovorom i stisnui sam ne i onda mi je dao da napišem što me mući. Nako toga mi je umjesto slanja SMS-a ponudio slanje koda na mail. Teško je točno reći što sam sve priobao, ali proradilo je, ali SMS i dalje ne dobivam.

Kada sam ušao u račun, stavio sam da mi kod ili šalju na mobitel ili da ga generira Microsoft Authenticator (apps.apple.com/us/app/microsoft-authenticator/id983156458).
Taj program imam od ptije jer se tako ligoram na AutoCAD (koji isto ima usrani Login).
06.10.2025 | 20:17
Vanjuška kaže:
Borisone, u tome je kvaka valjda. Sad sam se osvijestio da sam ja na HT, makar mi je predbroj 091... Dijete je na A1 pa sam zabrijao. Znači do RCSa je koji HT ne podržava? Ima li rješenja? Upravo sam provjerio, ni dalje ne radi.

Ne. Napisao sam da tokom ljeta nije radilo, a da je nedavno proradilo.
Na HT-u sam i ne radi mi RCS ali sam ipak dobivao od PayPala SMS-om drugi faktor prilikom prijave tada u vikendu oko 20.9.
U međuvremenu sam podesio PayPal account da 1Password generira 6-znamenkasti kod da ne ovisim o dobroj volji telekoma.
07.10.2025 | 08:34
Ja isto imam već duže vrijeme problem s logiranjem, znam usera, znam password, kod na mob ne dolazi, probao sam i na mail, to je stiglo i ukucao sam i kao prošlo i onda opet iza toga traži sms koji ne prolazi, sigurnosno pitanje isto tako. Sve što dobijem je poruka "We’re having trouble making sure it’s you" i tako u krug

E da, isto tako ponekad zna kad unesem mail izbaciti da ne postoji, onda idem na opciju zaboravljenog maila i kad unesem isti mail izbaci, a ok, imamo te u bazi, nastavi
07.10.2025 | 08:44
Ja za 2FA na PayPal, Autodesk i još neke koristim app "Authenticator" (samo tako se zove, crna ikona s bijelom kružnicom) i jako sam zadovoljan. Za razliku od Microsoft Authenticatora kojeg moram koristiti za pristup nekim resursima mojih klijenata, s kojim uopće nisam zadovoljan. Jednom radi, jednom ne radi, pa te odje. zbog "unknown issue", itd. Govno.
07.10.2025 | 12:55
Kakav je razvoj situacije sa iMacom?
07.10.2025 | 13:45
Danas malo bolja
Odgovorili su mi na jučerašnji mail (prvi odgovor nakon desetak mailova).
Pokrenuti će istragu preko DHL-a i obavjestiti me o ishodu.
Ne znam je li pomoglo to što sam mail uputio na njemačkom jeziku (inače na eng.) ili što sam u CC stavio adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript , prema uputi korisnika g. Vicka. Hvala Vicko!

Nadam se pozitivnom ishodu ili povratku uplate.

NAPOMENA: preko banke se ne mogu vratiti uplaćena sredstva jer je plaćanje bilo svojevoljno. Banka može jedino blokirati karticu. To su informacije iz RBA Mastercard odjela.

Uglavnom, i dalje je neizvjestno ...
07.10.2025 | 19:35
Želim ti uspjeh.
07.10.2025 | 19:43
Mislim da je paket preuzela HP. Imao sam sličnih situacija i načekao se. Pošto si rekao da si iz Zagreba, probaj naći nekog poznatog tko ima volje i pristup da može provjeriti interno u pošti gdje je zapelo, čuo sam da je nekima pomoglo i ubrzalo dolazak paketa. Meni nije jer nemam vezu
Također iz iskustva sam optimist ako je pošiljatelj pokrenuo traženje paketa da će se ovi naši trgnuti. Sretno!
08.10.2025 | 12:56
Hvala svima, javim daljni razvoj situacije ...
08.10.2025 | 13:05
ops, evo novog statusa, ovog puta od HP-a :

- "In transit Wednesday 08.10.2025 08:40 u 10003 ZAGREB"
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 2 dana
  • Vanjuška: Imamo li na Jabučnjaku ikoga tko je vičan WordPressu i općenito web hokus pokus?
  • Riba: Anker ili Baseus i na miru si.
  • drlovric: Ja vjerujem Ankeru. Godinama bez problema
  • dpasaric: Ne kupuj nikada jeftine punjače za auto, gomila je uništenih iPhonea na taj način.
  • Yonkis: ima netko za preporučiti autopunjač a da ima USB C i USB A? Ne vjerujem ovima ovim artiklima od 5€.
  • zvone: Vrhunski. Moj prvi OS je 7.5. Digao ga i igrao Sim Tower satima. Kao u stara dobra vremena.
  • smayoo: Evo stavio sam ja [link]
  • dpasaric: To je vrijedan link, nemoj da se izgubi na Vikalici, imamo u forumu grupu MacOS Classic, pa ostavi tamo da ostane
  • IgorD: Da, mogao bih nekom to amjestit full scree da se šokira kad se vrati a komp
  • smayoo: hvala!
  • drlovric: Ovo je tako cool. Svaka cast!!
  • Ender: @IgorD: ovo je sjajno! hvala!
  • IgorD: > Infinite Mac is a collection of classic Macintosh and NeXT system releases and software, all easily accessible from the comfort of a web browser
  • IgorD: Upravo otkrio: [link]
  • m@xym: RIP Deajn Ristanović, jedan od rijetkih koji je postao legenda još za svog života (barem nama koji smo pratili same početke kompjuterizacije u bivšoj državi.
  • smayoo: :(
  • IgorD: Računari itd. RIP
  • Yonkis: Zar Apple nije mogao napraviti bolji emoji za miša, tj za magic mouse?
  • Miro Spiro: Umro Dejan Ristanović :( RIP
  • MacSin: OS stari do X je bio cool
  • MacSin: na poslu su svi na win lenovo aliu kad dodem doma je melem za oci ali kad treba nesto upgarde napravit tad je vec probelm
  • MacSin: OS je i dalje miljama od ostalih no sto se tice hardware to je vec diskutabilno
  • VanjusOS: neki mi javi se privatno, barem ako može kratko posuditi na probu
  • VanjusOS: ljudi, ima li možda netko viška Thunderbolt 2 to Thunderbolt 2 Cable
  • drpongrac23: Davno sam vozio "kockicu"
  • drpongrac23: @Yonkis - Kakav BMW - Uskoro kupujem za sebe Citrć Berlingo, jbg, godine...
  • drpongrac23: A zamjena ekrana preko 500 EUR!
  • drpongrac23: WTF?!? Ušle mi neke "bubice" u ekran na MBA M1. Totalni hit!!! 3 kom. BUBA ŠVABE!!!
  • Yonkis: Drpongrac23: a M5? Ne mislim na BMW.
  • drpongrac23: Preko 30 god. vjerni Apple korisnik - sada je vrijeme da zahvalim svima, ali Apple u mojim očima više nije što je nekad bio.
  • drpongrac23: Ovaj novi MacOS - bye, bye Apple!!! Ćesme od svega!
  • drpongrac23: PC za 400 EUR iz Pevexa žvače taj prastari MacPro za gablec :)
  • drpongrac23: U PC svijetu je DDR5 RAM polako standard - o čemu vi pričate?!?
  • BigMac: i ja kažem, prvo bolja pasta, nego zadnji put, i nižaa temperatura, očito prvi put nisam dobro stegao hladnjake, pa su procesori radili na nižem taktu :(
  • dpasaric: Odlično! :)
  • BigMac: Promjenio pastu na starom mac pro, osvježenje ....
  • smayoo: plus je sigurno problematičan, ali nije jedini
  • dpasaric: Više sam zaboravio koji su sve znakovi u pitanju, ali u tome je stvar.
  • dpasaric: I meni se često dogodi na nešto napišem i samo PUF!
  • dpasaric: Jura, na Vikalici se "progutaju" neki komentari jer postoje neki karakteri koje modul Vikalice ne podnosi i onda to sve samo ode u crnu rupu!
  • jura22: Mozda nezasitan?
  • VanjusOS: evo ja sam isprobao i radi! na A1 je moguće sa fizičke SIM prebaciti se na e-SIM na samom telefonu..
  • Borisone: Jer je gladan!
  • jura22: Zasto Jabucnjak guta komentare?
  • smayoo: :D
  • Borisone: Kako prebacuješ eSIM između moba za koji žena smije i za koji ne smije znat?
  • VanjusOS: ali bravo drlovric, nekad su najjednostavnija rješenje i najbolja!
  • VanjusOS: hahaha, problem je što imam službenu SIM karticu, pa ako mi se sjebe moram tražiti od firme da mi šalju novu...
  • drlovric: Pa probas i samo ce ti se kazati jbt. Sta je najgore sto se moze dogoditi? :)
  • VanjusOS: pitam da li je to itko isprobao?

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

BigMac, Ender, m@xym, Riba, rusty, Anonimci (610)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 0.51 Seconds

Provided by iJoomla SEO