Kakva je budućnost čovječanstva?
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Kakva je budućnost čovječanstva?


12.03.2023 | 10:59
I sada u lijepoj ideji "biking utopije" umjesto automobila imaju traktore jer im premijer WEF-ovac želi uništiti farmere po Schwabovom nalogu, a ljudi ipak nisu tolike ovce da progutaju laži koje im prodaju:

16.03.2023 | 15:05
Opet WEF nije iznevjerio u ulozi 007-style zločinačke organizacije:

newspunch.com/wef-insider-admits-silicon...-a-great-reset-scam/
20.03.2023 | 00:28
Nakon pada SVB banke i kaosa u u Credit Swiss svi pričaju o tome što se zbiva, ovo je zanimljiv "insight":



I sve opet izgleda kao WEF-ov plan ili stara "teorija zavjere" koja se sada gura svim snagama:

Step 1: Collapse economy
Step 2: Do everything you can to hurt, squeeze and bankrupt the lower and middle classes
Step 3. Buy up all the assets people were forced to sell out of necessity
Step 4. Swoop in with free “cash” (CBDC) to help the desperate masses
Step 5. Make everyone sign up to a digital ID in order to claim their free cash
Step 6. Rule everyone and everything
20.03.2023 | 09:49
Svaki narod ima vlast kakvu zaslužuje.
27.03.2023 | 23:36
Zadnjih par dana malo pažljivije pratim kaj se događa u Izraelu i maloprije sam pročitao da je Benjamin Netanyahu odgodio odluku o pravosudnoj reformi.

Po do sada viđenom tamo se opako zakuhalo pa je ovaj potez logičan no ostaje mi dojam da se BN malo preračunao (kao i VVP) koliko zapravo može daleko ići jer ipak Izraelci nisu neuki narod bez WC-a naoružan lopatom i vilama već skoro pa profesionalni vojnici koji su odslužili svoj dvo i po godišnji vojni rok pa su se vratili civilnom životu.

No na stranu sad koliko je BN daleko ili blizu ponašanja VVPa, ni nakon objave prosvjedi nisu prestali, a desni prosvjednici sad gužvu koriste i za sve češće napade na Palestince tako da mi sve ovo smrdi dosita na početak 3. WWW

Evo jean od izvora kako je trenutno tamo, sad je li 100% vjerodostojan ili ne nemam mogućnosti provjeriti i znati, ali nije jedini.

www.kan.org.il/Item/?itemId=148776
28.03.2023 | 09:28
Meanwhile in France:

28.03.2023 | 15:18
Ovo me podsjetilo na jedan performans "Kokičara" kad su napravili anti prosijed za vrijeme kretanja prosvjednika inicijative "Hod za život". Na uglu Mesničke i Ilice su postavili stolce u dva reda na nogostupu, sjeli, stavili one kartonske 3D naočale iz kina na facu i jeli kokice dok je povorka prolazila pored njih.
28.03.2023 | 21:06
Kratki animirani film o budućnosti po scenariju "Velikog reseta" Klausa Schwaba i njegove klike:

29.03.2023 | 10:02
Ako nekoga zanima i nije daleko, predavanje Korada Korlevića večeras u Novigradu:

novigrad.hr/dogadanja/predavanje-korado-korlevic-veliki-reset/
29.03.2023 | 10:13
Poslušao sam ga nekoliko puta i odlučio ga izbjegavati. Previše je točan i konkretan, a istodobno brutalno iskren. Deprimira me. Zapravo, deprimira me posvemašnji nedostatak interesa i angažmana u društvu da se povede za takvim ljudima umjesto za raznim, kako kaže pjesma, pajacima ogrnutim u zastave.
29.03.2023 | 11:11
smayoo kaže:
Poslušao sam ga nekoliko puta i odlučio ga izbjegavati. Previše je točan i konkretan, a istodobno brutalno iskren. Deprimira me. Zapravo, deprimira me posvemašnji nedostatak interesa i angažmana u društvu da se povede za takvim ljudima umjesto za raznim, kako kaže pjesma, pajacima ogrnutim u zastave.


Slažem se u potpunosti, baš sam i ja malo prije rekao isto kolegici samo što ga dugo nisam imao prilike poslušati u živo pa ću vjerojatno otiči po novu dozu realnosti
29.03.2023 | 15:58
Onaj anime koji je Davor stavio, kuče mi izbledaju kao da je projekt od Birkenau kompleksa, a oni autobusi kao iz filma Chernobyl.
29.03.2023 | 16:31
Evo malo Louisa Rossmanna o budućnosti (nadam se da vjernici ovo neće protumačiti kao provokaciju ):

30.03.2023 | 09:30
Bio sam na Koradovom predavanju i ugodno me iznenadio, prvi put sam otišao sa njegovog predavanja pozitivno raspoložen a ne u totalnoj depresiji .

Ono što me zabrinulo je dojam koji sam stekao kako su on i ekipa oko njega prihvatili činjenicu da je Veliki Reset pokrenut i da se to ne može više zaustaviti ili promijeniti. Jedino što možemo napraviti je prilagoditi se onome što nas čeka, u sad već bliskoj, budućnosti. Pa kaže "ako ne želite biti ovce nego pastiri" ili u blažoj verziji "građani a ne potrošači" i to želite i vašoj djeci potrebno je učiti i samo učiti "barem 4 sata dnevno", ako imate strast prema nečemu i potrebne vještine pokušajte to prenijeti vašoj djeci i djeci u vašem okruženju ili im pomognite koliko možete u tome da otkriju svoj talent i postanu stručnjaci u tome što ih zanima. Na taj način povećavamo šanse, nama i onima čije vrijeme tek dolazi, u "velikom miješanju i podjeli karata" koje nam predstoji.

Publici nije baš dobro sjela kritika rasprodaje zemlje za turističke svrhe i ulaganje svih resursa samo u turizam i uz turizam povezane djelatnosti. Ja mislim da ima pravo jer u svakoj razvijenoj ekonomiji postoji turizam i on dolazi kao šlag na tortu, problem je što mi nemamo torte.
30.03.2023 | 09:39
Tako je, nemamo torte pa šlag štrcamo direktno u usta, kao u pornićima. Moj pokojni stari je odavno rekao da smo mi jedan nesretni spoj Mediterana i Balkana.
02.05.2023 | 00:01
Od cijelog EU parlamenta postoji svega 20-ak zastupnika koji vide situaciju kao i naš zastupnik Kolakušić. Volio bih da pretjeruje i da nije u pravu, ali kako se stvari odvijaju sve će završiti točno kako on pesimistično predviđa.



A i stare "teorije zavjere" o tome da će mega-banke minirati manje banke kako bi se na kraju sve usmjerilo u CBDC su svakim danom sve točnije... ne prođe tjedan-dva da ne padne neka nova banka...

Znači WEF-ov plan ide po zacrtanom redu.
04.05.2023 | 22:35
Ajmo nešto malo vedrije... Westinghouse nudi nove male modularne nuklearne reaktore, pune se svake 4 godine i traju 80 godina.

www.westinghousenuclear.com/energy-systems/ap300-smr
09.06.2023 | 20:32
Kada ovako nešto kaže suosnivač jednog Greenpeacea, onda to ima posebnu težinu...

Greenpeace co-founder, Dr. Patrick Moore:

"The scientific method has not been applied in such a way as to prove that carbon dioxide is causing the Earth to warm... I am firmly of the belief that the future will show that this whole hysteria over climate change was a complete fabrication."
10.06.2023 | 13:38
dpasaric kaže:
Kada ovako nešto kaže suosnivač jednog Greenpeacea, onda to ima posebnu težinu...

Greenpeace co-founder, Dr. Patrick Moore:

"The scientific method has not been applied in such a way as to prove that carbon dioxide is causing the Earth to warm... I am firmly of the belief that the future will show that this whole hysteria over climate change was a complete fabrication."


S obzirom čime se Greenpeace i aktivisti u zadnje vrijeme bave, logičnije mi je da je WEF kupio (ucijenio/podmitio) Greenpeace i njihove glavne face.
Klimatske promjene vidimo svojim očima svaki dan, tako da, zajebi ti to. Razlog za njih smo mi ljudi, definitivno.
10.06.2023 | 14:15
dpasaric kaže:
Kada ovako nešto kaže suosnivač jednog Greenpeacea, onda to ima posebnu težinu...

Greenpeace co-founder, Dr. Patrick Moore:

"The scientific method has not been applied in such a way as to prove that carbon dioxide is causing the Earth to warm... I am firmly of the belief that the future will show that this whole hysteria over climate change was a complete fabrication."


To si gdje pročito a da nije laž. On to reko? Daj ne budi smiješan.
10.06.2023 | 14:45
Nisam pročitao nego poslušao! Ti si barem bio u Greenpeaceu, možda i znaš čovjeka?

Evo ti link, ti si na tvići, pa možeš pogledati:

twitter.com/DrLoupis/status/1667250613652955138?s=20
10.06.2023 | 15:44
dpasaric kaže:
Nisam pročitao nego poslušao! Ti si barem bio u Greenpeaceu, možda i znaš čovjeka?

Evo ti link, ti si na tvići, pa možeš pogledati:

twitter.com/DrLoupis/status/1667250613652955138?s=20


Znam ga, vidio sam se par puta s njim. Ovo me iznenadilo. Jer ja bar mislim da tu nema dvojbe o klimatskim promjenama.

Ali i tebe znam, da mi je neko prije par godina reko da ćeš ti izjaviti što izjavljivaš rekao bi isto da je laž.
I Vanjuška ima pravo, nije Aktivizam više što je nekad bio!
10.06.2023 | 17:46
Aktivizam (biti ću slobodan pa reći bilo koje vrste) je već duže vrijeme kurva.
Sjećam se vremena od prije desetak+ godina kad su ljubitelji životinja prosvjedovali ispred zgrade istraživačkog labosa "Glaxo Kline Smitha" koji se nalazio u sklopu Plive u ZG. Prvo je došlo njih par pa su nosili par transparenata protiv pokusa na životinjama, onda ih je došlo još, neki samo da ubiju malo vremena jer nisu imali što pametnije za raditi ili su došli sa frendovima koji su prosvjedovali (osobno ih pitao što rade na prosvjedu i to je bio odgovor) sa još više transparenata i megafonom,... onda je jednog dana broj prosvjednika počeo naglo rasti jer su počeli dolaziti agresivni likovi i likuše iz Njemačke, Italije,... Španjolske sa još većim transparentima, bubnjevima i urlali su ljudima koji izlaze iz zgrade (zaposlenicima) "poruke i pokliče o pravu na život životinja" iz megafona, pola metra od njihovog uha,... i onda se jednog dana naglo prestalo sa prosvjedima.
Zašto? Pa ne zato što je Glaxo Kline Smith prestao sa pokusima na laboratorijskim životinjama nego zato kaj su platili organizatorima da prestanu s prosvjedima.
10.06.2023 | 17:52
Ma pomalo - možda se ne razumijemo!

Naravno da su klimatske promjene stvarne! Samo idiot može reći da ne postoje. Ali nitko to i ne kaže na taj način.

Stvar je u tome što se stvarni problemi u vezi toga toga guraju pod tepih, a oni sporedni, ali koji odgovaraju nekom od lobija tih elita, eee oni se kroz propgandu amplificiraju do neslućenih granica - na štetu građana i naših sloboda.

Najbolji primjer ti je sve što se zbiva u Nizozemskoj gdje su izmislili da su krave odjednom problem i da ih sve treba pobiti zbog metana (a to je sve potpuno zanemarivo u kontekstu Zemlje), a obradivo zemljište pretvoriti u zelene zone jer je kao gnojivo loše za klimu, pa farmerima treba oduzeti zemlju, a gle čuda - oni odmah imaju i rješenje! Otkupit će zemlju od farmera po "povoljnim cijenama". Naravno, radi se samo o prevari da se malim ljudima otme zemlja i sve to nema nikakve stvarne filantropske i dobročiniteljske motive!

Slično je bilo s forsiranjem elektromobila po svaku cijenu (ideja da se zabranjuje proizvodnja do 2030. svih modela s klasičnim motorima) iako znamo da je ukupno zagađenje s elektromobilima još uvijek jednako ili često i veće ako se gleda cijeli planet. To treba biti lagana tranzicija koja prvo mora osigurati čistu i jeftinu struju, suvislo zbrinjavanje baterija i dostupna električna vozila i za siromašnije, a ovo sada je samo guranje smeća pod tepih i ugađanje bogatima.

Njihov (opet se vraćamo na WEF elitu) smjer je uvesti CO2 taksu uz digital ID i kompletno praćenje i kontrolu stanovništva kako bi u konačnici potpuno destimulirali pojedince da imaju osobno vozilo i sve bi ljude najradije strpali u "15-minutne gradove", tj. getoe, s potpunom kontrolom, kao neko roblje, dok bi oni sami dobili mogućnost "otkupa CO2 udjela od siromašnih" i tako nastavili voziti svoje skupocjene aute, avione i jahte.

Kako bi mogli izgledati takvi gradovi? U utopijskoj verziji kao u Star Treku, ali znamo da neće to završiti tako, nego prije kao u Dreddu s Karlom Urbanom. Pogledaj film, ako nisi, to je to.

www.imdb.com/title/tt1343727
10.06.2023 | 17:56
Dobar je Karl u tom filmu,... cijeli film od njega vidiš samo bradu, ali je super odradio ulogu
10.06.2023 | 20:05
Bertone kaže:
Zašto? Pa ne zato što je Glaxo Kline Smith prestao sa pokusima na laboratorijskim životinjama nego zato kaj su platili organizatorima da prestanu s prosvjedima.


+1

Osobno sam upoznao i kontaktirao (u neovisnim situacijama) dva vrlo prominentna hrvatska ekološka aktivista (ne imenujem ih jer nemam dokaza koji bi bili prihvaćeni na sudu pa si ne mogu dozvoliti da me tko od njih tuži za klevetu). Jedan mi je otvoreno rekao da izbjegava teme (ne)gospodarenja otpadom jer se boji mafijaške odmazde, a drugi vrlo otvoreno i blatantno, kroz vlastitu konzultantsku firmu, naplaćuje od nečijih konkurenata da organizira "aktivističke akcije" protiv njih, sve dok mu ovi ne plate više da prestane.
10.06.2023 | 20:40
dpasaric kaže:
Ma pomalo - možda se ne razumijemo!

Naravno da su klimatske promjene stvarne! Samo idiot može reći da ne postoje.


To je točno, ali nije baš nedvojbeno, jasno i jednoznačno dokazano da je ljudski utjecaj na efekt staklenika ključan, a osobito emisija CO2. Općenito, jako je puno stvarnih i vrlo značajnih negativnih utjecaja neodrživog razvoja na ekološki balans našeg planeta.

- Otpad (osobito onaj kojeg je gotovo nemoguće reciklirati, kao npr. stiropor koji se masovno koristi za termičku izolaciju fasada, za kojeg svi znaju da mu je životni vijek kraći čak i od roka povrata ulaganja, a kamoli od životnog vijeka građevine),

- otrovni plinovi koji se ispuštaju u atmosferu, daleko najvećom mjerom upravo iz motora s unutarnjim izgaranjem (dušični oksidi, sumporni oksidi, složeni ugljikovodici, dioksin...),

- vrlo otrovan industrijski otpad za kojeg ne postoji tehnologija uklanjanja, na primjer u rudarenju (zlato, srebro, nikal, bakar, litij) pa se zato vrijedni metali i vade samo u zemljama gdje je jeftino plaćati odštetu za smrtnost i teške bolesti prouzročene zatrovanim rijekama (od Laosa, na primjer, i mnogih afričkih zemalja, do Čilea i Kine),

- genetski modificirana i kemijski tretirana hrana o čijim ćemo dugoročnim posljedicama tek slušati...

A CO2 i efekt staklenika je, u usporedbi sa svim nabrojanim, najupitnije globalne štetnosti. Kako si napisao, globalno zatopljenje je neupitno, ali nije baš decidirano dokazano da se ne bi dogodilo i bez ljudskog utjecaja (geološkim djelovanjem).

Ali CO2 hype ima najbolji "trgovački" potencijal. Oko trgovanja CO2 kvotama (a koje su uglavnom bazirane na nekim standardiziranim normativnim podacima i tablicama koje u biti nitko ne propituje niti provjerava) se stvorila cijela poslovna grana.

Slično je bilo s forsiranjem elektromobila po svaku cijenu (ideja da se zabranjuje proizvodnja do 2030. svih modela s klasičnim motorima)


Nije bilo govora da se zabrani proizvodnja, nego da se zabrani prodaja u najrazvijenijim zemljama (koje bi do tad mogle razviti dostatnu infrastrukturu).

iako znamo da je ukupno zagađenje s elektromobilima još uvijek jednako ili često i veće ako se gleda cijeli planet.


Ne znamo. To nije istina, nego opetovano plasirana floskula. Ukupno zagađenje do jedinici utrošene energije za elektromobil je višestruko manje, čak i da se sva struja proizvodi u najsmrdljivijoj 100 godina staroj ćumuruši.

Važnije od toga, ključni razlog zašto treba napustiti motore s unutarnjim izgaranjem, i to osobito u osobnim automobilima, jer su oni najgori zagađivači (opet, po jedinici utrošene energije, ali i kumulativno, zbog ogromnog broja), nije CO2, nego dušični i sumporni oksidi, složeni ugljikovodici i dioksin. Osobito u velikim gradovima gdje je koncentracija broja vozila jednostavno neodrživa.

To treba biti lagana tranzicija koja prvo mora osigurati čistu i jeftinu struju,


EU to itekako ima. 20/20/20 je bio cilj koji je uspješno ostvaren i radi se dalje. Recikliraš izmišljotine iz petparačkih automagazina.

suvislo zbrinjavanje baterija


Tehnologija za recikliranje baterija već postoji, ali trenutno je još uvijek skuplja od vađenja novog litija. Problem nije tehnički, radi se samo o ekonomskoj dinamici.

i dostupna električna vozila i za siromašnije


Što znači "siromašnije"? Siromašni stanovnici EU niti sada nemaju aute. Niti su im potrebni. U velikim europskim gradovima niti natprosječno imućni stanovnici nemaju aute jer im nisu svakodnevno potrebni niti praktični. Koriste bicikle, javni prijevoz i taksije. Kako tko i kako kad.

Taj model po kome svatko treba auto, pa makar kakvu god karampanu, to je posljedica disfunkcionalne države i javne uprave koja ne radi na tome da osigura primjerenu razinu javnih usluga, uključivo i javnog prijevoza.

Da, nekom tko živi u Mrkoplju (ili nekom tako sličnom naselju) svakako treba auto u svakoj situaciji, u svakoj zemlji, itd. Ali - u Mrkoplju imati auto niti ne predstavlja ekološku prijetnju. E, sad, zašto u 5000 kućanstava na Viškovu, na primjer, ima u prosjeku 2 auta po kućanstvu? Je li to baš nužno? Da imamo upotrebljiv javni prijevoz kojim djeca mogu u školu (i u osnovnu, i u srednju, u Rijeci), na sportske treninge i druge aktivnosti, i ljudi na posao, da imamo tri lokalne kapilarne autobusne linije između Viškova i Kastva i dvije učestale cjelodnevne do Rijeke i Opatije, ljudi bi vrlo rado imali 1 ili 0 auta po kućanstvu. O većim gradovima, kao što je Zagreb, Rijeka ili Split, da i ne govorimo.
10.06.2023 | 21:18
No, pa u većini toga se slažem s tobom!

A neš' ti razlike od "zabraniti proizvodnju" i "zabraniti prodaju", pa to je još gore!

"Floskula" jednako kao i suprotna hipoteza dok netko ne napravi potpuno, sveobuhvatno i objektivno istraživanje (koje nije financirano od jedne ili druge strane), a koje počinje praćenjem cijelog ciklusa: proizvodnjom takvog elektromobila, jasnim porijeklom el. energije kojom se napaja, pa sve do njegovog ukupnog radnog vijeka i zatim zbrinjavanja. Ja i dalje vjerujem da je 20 godina stari dizelaš sveukupno daleko ekološkiji nego dva ili tri elektromobila koje moraš promijeniti u tom razdoblju, a pogotovo kada ih puniš iz prljavih izvora, kao što je uglavnom slučaj.

Jesam li spominjao već na forumu trošak od 2.500 € za zbrinjavanje baterije elektromobila u Italiji? Kod nas to nije moguće legalno obaviti. Sve to treba uzeti u ukupnu jednadžbu i trošak takvog vozila.

Što znači siromašnije? Pa to znači barem za srednji društveni sloj koji čini dobar dio društva, znači to su ljudi s fakultetom, dvoje zaposlenih, s obitelji s dvoje djece i koji recimo srećom imaju riješeno stambeno pitanje. Takve obitelji u Hrvatskoj voze polovne aute od 3.000 do 5.000 € kao i ja. Znači ja za 5.000 € ne mogu kupiti nikakav elektromobil osim onoga kojeg trebam odvesti u Italiju na reciklažu baterije za 2.500 €.

Naši gradovi su daleko od toga da bi mogli podržavati elektromobile, a javni prijevoz je rubno upotrebljiv i daleko preskup. I tu se vraćamo na početak teme - bilo kakva represija od EU i interesnih skupina je napad na slobode građana jer im se nameću nemoguća "rješenja". Priča s elektromobilima je novo "ako nemate kruha, jedite kolače". O tome pričam.
10.06.2023 | 21:37
Da, nekom tko živi u Mrkoplju (ili nekom tako sličnom naselju) svakako treba auto u svakoj situaciji, u svakoj zemlji, itd. Ali - u Mrkoplju imati auto niti ne predstavlja ekološku prijetnju. E, sad, zašto u 5000 kućanstava na Viškovu, na primjer, ima u prosjeku 2 auta po kućanstvu? Je li to baš nužno? Da imamo upotrebljiv javni prijevoz kojim djeca mogu u školu (i u osnovnu, i u srednju, u Rijeci), na sportske treninge i druge aktivnosti, i ljudi na posao, da imamo tri lokalne kapilarne autobusne linije između Viškova i Kastva i dvije učestale cjelodnevne do Rijeke i Opatije, ljudi bi vrlo rado imali 1 ili 0 auta po kućanstvu. O većim gradovima, kao što je Zagreb, Rijeka ili Split, da i ne govorimo.


Potpuno ispravno. Ali za to se treba mijenjati cijeli koncept da bi bilo održivo. Gradovi još uvjek traže dva parkirna po stanu, jer hanuma ima Tenk s kojim mora ZADNJU GENEREACIJU vozit u školu a ona na kafu u ZTC itd. itd.
10.06.2023 | 23:26
dpasaric kaže:
"Floskula" jednako kao i suprotna hipoteza dok netko ne napravi potpuno, sveobuhvatno i objektivno istraživanje (koje nije financirano od jedne ili druge strane), a koje počinje praćenjem cijelog ciklusa: proizvodnjom takvog elektromobila, jasnim porijeklom el. enegrije kojom se napaja


Ako želiš diskutirati, moraš čitati što sam napisao. Ne treba nikakvo novo istraživanje da bi znali kolika je emisija štetnih tvari po jedinici proizvedene energije iz jednog dizelskog ili benzinskog motora od 1000-2000-3000 cm3 u odnosu na jednu ugljenu, naftnu ili nuklearnu termoelektranu. I omjer je četverostruk/sedmerostruk/beskonačnostruk u korist elektrane, jednostavno zato što je proizvodna jedinica za 4-5 redova veličine veće snage.

Znači, čak i da nema nijednog jedinog obnovljivog izvora energije, taman da se sva struja na svijetu proizvodi u zastarjelim, maksimalno zagađujućim ugljenim termoelektranama, električni auti su i dalje višestruko manji zagađivači.

I opet ti kažem, nabacuješ se recikliranim floskulama iz petparačkih automagazina, u kojima pišu ljudi koji nemaju blage veze o energetici.

Ja i dalje vjerujem da je 20 godina stari dizelaš sveukupno daleko ekološkiji nego dva ili tri elektromobila koje moraš promijeniti u tom razdoblju


I to kaže čovjek koji mrtav-hladan izvadi i prebrika eko-filtar iz svog auta da ga ne bi morao zamijeniti kad dođe vrijeme za to? Tako isto bi i bateriju elektromobila bacio u kantu za smeće.

Koristiš ispravnu riječ - "vjeruješ". Ne znaš, nego vjeruješ. Ideš u svoju crkvu, tamo primaš pričest, i vjeruješ što si tamo jedan drugom pričate.

Zašto misliš da moraš promijeniti dva-tri elektromobila u životnom vijeku jednog 20 godina starog dizelaša? Može neka konkretna matematika? Evo, temeljni omjer je životni vijek litijske baterije od minimalno 800 ciklusa i prosječni dovoz od minimalno250 km. Koliko je 250*800? Koliko dizelaša ima koji dožive tri puta toliko, a da nisu opasni po život vlasnika i drugih sudionika u prometu, da mu nije izvađen i prebrikan DPF i da ne ispušta iza sebe oblake crnog dima svaki put kad vozač pritisne gas?

Jesam li spominjao već na forumu trošak od 2.500 € za zbrinjavanje baterije elektromobila u Italiji? Kod nas to nije moguće legalno obaviti.


Otkud ti sad to da nije moguće legalno obaviti? Sve što se stavlja u promet u Hrvatskoj moguće je legalno zbrinuti na kraju životnog vijeka. To je obaveza trgovca koji je stavio to u promet. Distributer rješava svoju obavezu negdje izvan Hrvatske i vlasnika elektromobila nije briga kako, za njega je to stvar koju rješava trgovac, u Hrvatskoj.

E, sad, ako si kupio rabljeni elektromobil iz npr. Italije i dovezao ga sam u Hrvatsku pa ovdje riješio papire privatno, onda si ti taj koji je tu bateriju stavio u promet pa si je onda dužan sam i zbrinuti.

Priča s elektromobilima je novo "ako nemate kruha, jedite kolače". O tome pričam.


Priča s elektromobilima je, naravno, najprije priča za imućnije u društvu, pa kasnije šira. Tako je to i zamišljeno. Ali, da, cilja se i promjeni koncepta. Autonomna vozila, korištenje, a ne vlasništvo. Tebi se to ne sviđa. Ni meni se nužno ne sviđa. Ali nemoj brkati životne potrebe s hobijem i osobnim užicima. Nekad su ljudi jahali konje iz potrebe, a danas samo iz sporta ili rekreacije. Neće tebi nitko oduzeti pravo da se guštaš svojom Alfom i za 20 godina, po prometnicama određenim za to. Ali nećeš koristiti dizelaču za ići na posao i natrag, prvenstveno zato što ti to neće biti praktično.
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 2 sati, 57 minuta
  • smayoo: @mbp2009, imaš točno tu temu u forumu od prije par mjeseci
  • smayoo: Natrijeve baterije postoje u tzv. REDOX izvedbi već 30 godina, prvenstveno za stacionarne sustave, ali nisu bile pogodne za mobilne jer su bitno manje gustoće pohrane od litijevih, a i veće mase, jer su tekućinske. Velika im je prednost to što su ekološki neutralne, jednostavne za proizvesti i požarno nerizične.
  • m@xym: @Zdravac, OD otkrića nečega u laboratoriju do dolaska na tržište (ako se to upće dogodi) prođe između 5 i 10 godina
  • drlovric: O da. Jako veliko dan. Ljudi nisu svjesni bitnosti ali vrijeme ce polazati.
  • Zdravac: @drlovric, jesu, baš je lijepo danas pratiti HRT4 i live prijenos! :)
  • Zdravac: jel senzacionalizam ili ima nešto u ovoj tehnologiji da bi uskoro moglo i u praksu?
  • Zdravac: [link]
  • drlovric: Stigli Rafali ❤️????
  • mbp2009: Ekipa, treba mi preporuka za neki usb-c dongle za M1. Potreban je ulaz za SD karticu, HDMI ili DP (TB2), barem 2 Usb-a i ako je moguće jedan usb-c
  • smayoo: Funkcionalna zamjena je push notifikacija koja preko 5G ide po generičkom protokolu, samo aplikacija na mobitelu mora to podržavati
  • smayoo: Upozorili su me ljudi koji rade u toj branši, radi nekih telemetrijskih rješenja gdje nadzorni sustav SMSom šalje obavijesti korisniku
  • ZeljkoB: smayoo, odakle ti ova informacija za SMS?
  • smayoo: SMS poruke su phase-out. Znači, neki ih operateri više ne nude, niti omogućavaju njihovo slanje. Određen je neki krajnji rok, nakon kojeg više nijedan operater u EU nije dužan osigurati propagiranje SMS poruka. Probaj ručno promijeniti operatera (pretpostavljam da si u roamingu)
  • Matija klc: Ekipa, pomoc. Nalazim se u Rumunjskoj. Primam poruke normalno, no ne mogu poslati poruku. Pricam o obicnoj. Sve drugo radi najnormalnije. Sta napraviti?
  • MoschuS: Ma svugdje ali sve neka mala mjesta ili sela po Hr ili Slo
  • JOHN: Jesu to oni iz Imotski?
  • MoschuS: Ako netko kupuje rabljeno racunalo pripazite se prevaranata na Njuskalu i Bolhi. Otkrio sam ih par, slicni oglasi i kada ih kontaktirate salju iste/slicne racune i serijske brojeve kao potvrdu i onda odjednom obrisu oglas, naprave novi account i pokusavaju dalje uloviti nekoga.
  • Zdravac: :) Na kraju će ispasti da nas ima dosta koji vozimo motore!
  • rkrosl: prodao triumpha, kupio triumpha
  • JOHN: Honda CB650R
  • FiFi: Skoro sam ga jednom zamijenio za Bandita 1200 , ali sam ipak odustao.
  • Zdravac: ...ili Suzuki Bandit :)
  • Zdravac: E, taj motor je nekad bio moj san, da nije uletila yamaha, sigurno bih toga sad vozio :)
  • FiFi: Honda CB900F2 Hornet, 2002. Evo radim servis i nadam se registraciji prvi put nakon tri godine stajanje (djeca ti promijene raspored vožnje)
  • Riba: Problem je sto "sezona" u Irskoj trtaje tjedan dana. :-D Moram vidjeti ima li kakav nacin da ga registriram u Hr.
  • Zdravac: @ZeljkoB Odličan motor, takvi motori su baš po mom guštu! Lijep i ugodan za voziti.
  • Zdravac: @Riba Pa što čekaš, daj, zamjeni ulje, filtere i svječice, napuni bateriju, i lagano pranje. To će biti dovoljno, siguran sam! :)
  • Zdravac: Ajd, super, nisam jedini! Sad ide sezona, i gušt! Polako plan za moto trip na more...
  • ZeljkoB: Honda NC750X, ali sve manje vremena imam za voznje.....
  • Riba: Imam ja BMW 650CS, mozda ga reaktiviram nakon 10 godina stajanja u garazi. A imam i Vespu iz 1959, ta malo duze stoji. :)
  • Zdravac: Evo, ja ću prvi: YAMAHA XJ900 S Diversion, classic iz 1998., ide ko švicarski sat, čista mehanika, pouzdano do bola! :)
  • Zdravac: Jel imamo ovdje kolega ili kolegica, da voze motor? Ako da, koji?
  • zoranowsky: @air, u biti isti je pricnip, samo si sam sebi target :)
  • Air: Polako, polaku, kuda žurba, daj mi prvo link na to kako pročitati vlastite misli :)
  • smayoo: Za one koji ne znaju čitati misli - [link] :D
  • Borisone: Za one koji ne znaju čitati misli, koja je konfiguracija?
  • VanjusOS: pozdrav, treba li netko Mac mini M2, nekorišteno?
  • kupus: Ima takvih naravno. Iz mog skromnog iskustva takvi su u manjini.
  • smayoo: većina online trgovaca odbija slati na poste restante pa čak i na poštanski pretinac
  • kupus: zasto na osobnu adresu*
  • kupus: Zasto na adresu? Naruci na adresu postanskog ureda, tamo ce te cekat
  • drlovric: Imamo li koga iz Zupanje na forumu da bih mogao naruciti paket na njegovu adresu? :)
  • ecvis17: ok, tnx
  • smayoo: Piši u forum
  • ecvis17: pozdrav svima, imam stari MBP koji maksimalno moze voziti BigSur ... malo nisam vise u toku, gdje se danas mogu pronaci Combo installeri? Tnx
  • cariblanco: Čekao je da Hajduk osvoji prvenstvo i na kraju je odustao ;)
  • Yonkis: Od sada ćemo mjeriti vrijeme pre-JM and post-JM time
  • JOHN: Ako je vjerovao, neka mu dragi Bog pomogne i uzme sebi. Ako nije, opet nema veze……sve u svemu mislim da je živio dobar život!
  • smayoo: Ljudi... ode nam Joža Manolić... Nije šala.
  • accom: ne nadjem...

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Bertone, drlovric, Ender, m@xym, zoranowsky, Anonimci (719)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.39 Seconds

Provided by iJoomla SEO