Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


08.01.2019 | 22:54
Bertone kaže:
Napisao si kako si napisao i bez obzira na zareze shvatio sam kako sam shvatio, ja barem priznam da sam možda post shvatio krivo, a ti nećeš ni priznati da si ga napisao zbrčkano, ccc


Gramatički sam napisao ispravno. Priznajem da je rečenica komplicirana i da sam mogao biti jasniji (sorry!). Ali bez obzira na to - kakav bi to bio auto koji u 6. brzini ide 120, pri tom se motor vrti na 3500 i angažira 170 KS? Mislim - mehanika 101...
09.01.2019 | 08:10
Bertone kaže:
tino1 kaže:
Evo šta su ABT-ovci složili.




Ne sviđaju mi se te nakarade koje netko drugi složi i prodaje u kompletu, s druge strane tvornički RS4 npr mi je čist OK
... zabavni dio počinje od 4:15


Ok. Ali "nakarada" baš i nije. ABT je samo pokazao šta je moguće u Hybridu. A "neko drugi", svaki od njih ima svog tunera koji od serije slaže nešto, to obično rade usko u suradnji sa matičnom kućom. BMW- Alpina, Mercedes-AMG, VAG- ABT i Oettinger.
09.01.2019 | 08:38
Meni isto bilo cudno kako auto od 170 KS na 3500 o/min ide samo 120km/h. Kasnije se spominje 2100 o/min sto je izglednije.
Kako mi auti i nisu neka jaca strana, nisam pitao, a vidim kako se i tu povela rasprava.
09.01.2019 | 10:11
Ljudi, može li savjet od vas znalaca?
Stara vozi Ford Fiestu, 2006. godište - s onim izbačenim žmigavcima u sklopu prednjih farova. No, od kada je u mirovini - i onako malo vožen automobil vozi još manje, kada odlazi u dućan ili na plac, te u knjižnicu posuditi si knjigu ili se naći s frendicama.
Uglavnom, auto joj je non stop parkiran pred kućom iako imamo garažu, no koristimo je kao ostavu, a ne garažni prostor, i akumulatori joj sve manje i manje traju. Na ovom je automobilu prvo imala VARTA-u koji joj je trajao pet godina, pa onda Bremen koji joj je trajao tri, i sada drugi Bremen koji joj je riknuo nakon godinu i pol. Stvar je da je akumuator u toliko lošem stanju da, ukoliko automobil po ovim "hladnoćama" ne startaš i držiš auto u leru barem sat vremena dnevno, za tri dana nećeš moći upaliti auto.
Uglavnom, ići ćemo kod Tokića po novi.
Koliko se ja sjećam iz svojih vozačkih dana, bile su dvije vrste akumulatora, oni koji su se dopunjavali destiliranom vodom, i oni koji su imali drugačiji sistem. Lova nije problem, ja razmišljam o Varti. Što vi, stručnjaci u vožnji, preporučate?
(S tim da odmah naglasim da nisam toliki dibidus da ne znam da mi samo određena jačina akumulatora paše, no da se može uzeti i "mrvu" jači - ukoliko se ne varam?) Da li da napravim to?
Hvala unaprijed na odgovorima!
ford-fiesta-2006-964.jpg
09.01.2019 | 10:25
tino1 kaže:

Ok. Ali "nakarada" baš i nije. ABT je samo pokazao šta je moguće u Hybridu. A "neko drugi", svaki od njih ima svog tunera koji od serije slaže nešto, to obično rade usko u suradnji sa matičnom kućom. BMW- Alpina, Mercedes-AMG, VAG- ABT i Oettinger.


Ma nakarada je jer samo švabo daltonist bi mogao elemente u unutrašnjosti ofarbati u žabokrečina-zeleno (ma koliko se time htjelo asocirati na "zeleno tj. hbrida, struju, ekologiju...
Zato sam i satavio ovaj video A4RS-a koji je također zeleni, ali je onak, pitomo zelen izvana i ne skreće na sebe pažnju ničim osim zvukom kad ga se stisne.

PS. Vozio sam kratko Konu koja je imala personaliziranu unutrašnjost (po želji vlasnice) sa plastikama kričavo zelene boje... jbt, nakon pola sata gradske vožnje izađeš iz auta živčan i lud

PPS. A kad nebute imali auto, biti će i više mjesta za proći ulicom.

*****

@Kloba, ako ti je aku star godinu i pol onda je još pod garancijom i reklamiraj ga i dobiti ćeš novi. I da, sa takvom dinamikom vožnje uzmi bilo koji sa najdužom garancijom (ako ne dobiješ ponovno isti model) jer će ti stara ubiti svaki akumulator.

PS. Za takvu dinamiku vožnje se auto ne isplati imati pa ga prodajte i od dobivenih kunica se može do smrti voziti taksijem.
09.01.2019 | 10:29
“Jacina”nijevazna dok je veca od preporucene. Jedino je pitanje, stane li u auto.
Mislim kako danas nema vise akumulatora koji se “sopunjuju”. Sad imaju u sebi gel ili takoneksko. Vele da su to suhi akumulatori. 5-6 godina je OK da rikne. Neki duraju i duze.
09.01.2019 | 10:44
Bertone, nije pod garancijom - bio bi, ali mijenjan je već u startu i tip nije htio dati garanciju u tom lijevom dućanu više, pa je na kraju htio - ali je stara popizdila - ma da ti ne pričam. Sada je nazvala od šogora čovjeka koji njemu sređuje privatni auto pa će zajedno ići u dućan. OK. Hvala vam na info, pomogli ste mi. Žabac, thanks!
09.01.2019 | 11:01
Pa logično da akumulator ima neko samopražnjenje i ako stoji dugo ode sve u krasni, još pogotovo po ovim temperaturama, to ga ubije. Riješenje ili stavljati na punjač ili češće voziti auto
09.01.2019 | 11:03
@Bertone

Ha ha. Šta jest jest, stvarno je nakaradna boja. Histerična pravo.
09.01.2019 | 11:19
@Kloba.

provjeri prvo dali koridiraru klame za akomulator. Ako da, onda ih našpricaj.
09.01.2019 | 12:04
Da se oporavimo od onih ABT boja evo nešto fino što bi jako volio imati u garaži



****

@Kloba, zaboravi Tokića i skokni do solarno.hr - www.solarno.hr/ (imaju dućan u Kustošiji na Ilici 406 pa možeš do njih i pješice ili još bolje autom pa ti odmah i zamjene, a parkiraš na nogostupu ispred dućana).
09.01.2019 | 12:19
Bertone kaže:
Da se oporavimo od onih ABT boja evo nešto fino što bi jako volio imati u garaži



****

@Kloba, zaboravi Tokića i skokni do solarno.hr - www.solarno.hr/ (imaju dućan u Kustošiji na Ilici 406 pa možeš do njih i pješice ili još bolje autom pa ti odmah i zamjene, a parkiraš na nogostupu ispred dućana).


Ko ne. Walter Röhr ga je proslavio. Ali kad bi njega, onda u original Audi Rally bojama.
09.01.2019 | 12:50
Yuasa je navodno kvalitetan akumulator. Osobno nisam probao, al ga hvale.
09.01.2019 | 13:33
Sada su se vratili iz dućana. Bili su u Auto Kreši, uzeli neki Vartin za 350 kuna, stao je u košaru predviđenu za akumulator ali je bio previsok, a ta Fiesta sa gornje strane ima na točno određenoj visini metalnu šipku s kojom se pričvrsti akumulator. Ovaj šogorov serviser koji je bio sa starom je prvo pokušavao pripasavati taj model, no kada je vidio da ne ide - vratio se u dućan i uzeo neki Energy (navodno tvrtka koja je u vlasništvu Varte) akumulator za 570 kuna.
Taj je vjerojatno jači, no tip je rekao (taj frend od šogora, ne prodavač) da nije uvijek mudro uzimati jače akumulatore od predviđenih jer su instalacije u automobilu napravljene za tu i tu jačinu...
Sam ne bih znao, kao što znate.
Eto, završila priča...
Jeste čuli za taj Energy?
EDIT:
Bertone, Tino - hvala na savjetima - gotova stvar. Ma činjenica je da je stara sve svoje automobile vozila užasno malo. Pa meni je dala Ritmo kao prvi auto 2000., a auto je bio '82. godište i kupljen je od strica kao prvog vlasnika - tada je auto imao 120 000 km. Znači u nekih 14 godina koliko ga je vozila, imala je rutu Kustošija - Vinogradska (posao). Kada bi se išlo na more, jako se rijetko išlo s njenim autom jer vikendicu nemamo, nego bi išli kod nekih prijatelja i s njima u autu. Pa kada ide na Dolac, ne ide s autom do grada nego do Črnomerca, ostavi automobil na parkiralištu Super Konzuma i na tramvaj do Trga bana Jelačića. Mislim, logika za ne vjerovati ali ne možeš staru osobu učiti kako bi se nešto trebalo raditi kada ona to radi 40 godina na taj način...
Samo trošiš riječi.
A sada je taj auto, kako je slomila kuk i šepa, njoj zapravo "noga" - kako se voli izraziti. Znači kada dva puta tjedno izđe iz kuće obaviti to i to - ode s autom. Ostalo vrijeme taj auto stoji na mjestu. I još uvijek plaća Kasko nakon svih ovih godina. Auto ima mali milion sitnih ogrebotina, netko ju okrzne na parkiralištu, evo nedavno joj je strgalo vozačev retrovizor (stoji, ali ne kako treba) i ja ju n mogu nagovoriti da ode u servis i konačno naplati taj jebeni Kasko.
NEEE! BIT ĆE SKUPLJI ONDA!!!
A plaća ga iz paranoje ako se ikad išta autu desi da ne mora plaćati ceh od ne znam koliko tisuća kuna... Eto, njena logika...
EDIT 1:
I odmah da odgovorim na pitanje zašto ga neda meni da koji put sjednem i provozam ga. Kada sam radio u Poslovnom dnevniku, adresa Savska 66 - parkirao sam iza Trešnjevačog placa i tada je ona baš slomila kuk. Išao sam doma s posla u tom dvije tri godine starom autu, no nisam pogledao ispred sebe i "poljubio" sam se malo jače sa tipom koji je vozio Mercedes i vraćao se sa godišnjeg (bilo je ljeto) doma u Njemačku. Riješili smo to osiguranjem, sve je bilo OK - ali od onda ona mi ne da da sjednem u njega.
Šteta na Fiesti je bila prednji branik i ulubljena hauba što se moralo mijenjati komplet, a šteta na meci doslovno ulubljeni zadnji branik. Skoro pa ništa. Ali je tip inzistirao da ga popravi tu pod mojim (starinim) osiguranjem jer bi ga u Njemačkoj stajalo puno više. S potpnim pravom, naravno.
Tako da mi je od toga dana pristup u njenu "nogu" zabranjen.
Eventualno kada odemo kod sestre na neki rođendan od klinaca, pa ona popije čašicu, dvije nečega - a ja ne pijem nikada - e tada "smijem" za volan...
A šta ćeš... Meni se neda s njom raspravljat. Njen auto, njena briga.
09.01.2019 | 13:52
Grend od sogora nema pojma.
Da li bi mi vjerovao kad bi izjavio da TV moras spojiti na zicuna kojoj je 4A osigurac jer ako je osigurac veci, TV ti bude pregorio?
Akumulator je baterija koja moze dati odredjenu struju koja je ovisna o trosilu. Ohmov zakon kaze kako je I=U/R (U=12V, R je otpor nekog trosila u autu, a I je struja i posljedica otpora trosila). U jednandzbu ne ulazi kapacitet i “snaga” akumulatora.
09.01.2019 | 13:57
Nemam ti pojma Žabac, samo prenosim šta mi je ona rekla. Kada vidim račun napisat ću točno koji je model uzela, jer me živo zanima zašto neki Energy stoji skoro duplo više od Varte. Moje je objašnjenje jedino da je jači, zar ne?
09.01.2019 | 14:00
Ako se auto zbilja tako malo koristi, izvadi iz njega akumuator i drži ga u stanu. Ozbiljno.
09.01.2019 | 14:01
Moguce. Ovaj moze dati vecu struju ali ti nije vazno. S ovim samo mozes duze verglati auto.
09.01.2019 | 14:02
Ma Đuro ne da se meni sa osobom od 76 godina natezati. Ne možeš njoj neke stvari objasniti. Sada me živo zanima koliko će ovaj akumulator durat...
09.01.2019 | 14:05
Bertone kaže:
Da se oporavimo od onih ABT boja evo nešto fino što bi jako volio imati u garaži




Znaš ti kaj to vrijedi? BTW, trivia: Audi tvornica NEMA taj auto u vlasništvu. Audi UK (kao Tochter firma) ga ima, ali ga ne želi prodati centrali u Ingolstadtu i oko toga se natežu godinama. Sad, s izlaskom GB iz EUbi se to moglo i zaoštriti.
Kad je auto izašao, bio je 2.5 puta skuplji od Porschea 911 turbo (civilna verzija) i zato se slabo prodavao jer je Audi onda bio defacto manje cijenjen brand od VW-a. Pravila grupe B su predviđala da se proizvede 200 civilnih verzija za homologaciju pa su tako legendarne priče iz tog perioda da probaš naći dva auta sa uzastopnim brojevima šasije od bilo kojeg proizvođača...
09.01.2019 | 14:08
Evo, da malo promijenim temu. Uvijek me zanimalo kako se rade automobili otporni na metke. Od stakala, ploča unutar vrata do "deka" za podvozje napravljenih od nekih ludih materijala koje štiti putnike od ekplozije i šrapnela. I naletio sam čisto slučajno na video koji neke zanimljive stvari otkriva. Ovo vi znalci vjerojatno sve imate u malom prstu, ali možda netko i nema pa ga zanima. Ljudi, pozdrav!
09.01.2019 | 14:32
Kloba kaže:
Nemam ti pojma Žabac, samo prenosim šta mi je ona rekla. Kada vidim račun napisat ću točno koji je model uzela, jer me živo zanima zašto neki Energy stoji skoro duplo više od Varte. Moje je objašnjenje jedino da je jači, zar ne?


Nemoj se voditi za time što skuplji to bolji/jači.

Ako je auto benzinac, uzmeš bilo koji najjeftinij sa najduljom garancijom. Ne isplati se bacati pare ako će opet krepati zbog stajanja. naravno, bitno je da odgovara minimalnim specifikacijama Ah i udarnom strujom. Druge nema.

Ili ga, kao što sam već rekao spoji na punjač, čak ga ni ne moraš vaditi van. Istu stvar rade i ovi u auto salonima. Pa oni bi na izložbenim modelima mijenjali akumulatore svaki tjedan onda jer svi prčkaju, pale infotainment a mašina se ne pali pa se akumulator ne nadopunjava. Dobro, malo karikiram ali shvaćaš bit.
09.01.2019 | 17:09
Kloba kaže:
Ma Đuro ne da se meni sa osobom od 76 godina natezati. Ne možeš njoj neke stvari objasniti. Sada me živo zanima koliko će ovaj akumulator durat...


@Kloba dobio si +, jer si se tako iskreno izjadao, fakat ti nije lako, ali što je tu je. Malo je takvih iskrenih tipova, koji vele ono baš, sve do kosti, pa i problema koji bi trebali ostati u tvojoj privatnosti, pa si mi na neki način, jako simpatičan

Znam samo jedno, da u životu ne bi mogao biti političar
09.01.2019 | 17:33
Neprobojna stakla su viseslojna (lamelirana). Izmedju je folija. Sto vise folija i slojeva, to je staklo deble i cvrsce ali i teze.
Lamistal je neki izraz koji ljudi koriste za stakla koja se ugradjuju u prozore i teze ih je razbiti. Stakla se mogu i kaliti pa su i tako otporna na udarce.
Stos kod stakla je kao i kod pancirnog prsluka ali i kod udarca s autom, upiti sto vise (svu) energiju kako bi steta bila sto manja ili nula. Metak mora dugo putovari kroz staklo koje onda upija energiju (E=1/2*m*v^2). Kako je snaga P=E/t zelimo t sto veci.
09.01.2019 | 18:23
Djuro genijalac kaže:

Znaš ti kaj to vrijedi?


Iskreno, nemam pojma... zadnji put kad sam naletio na jedan internet članak da je jedan prodan mislim da je cijena bila malo manje od pol milje dolara


energyman kaže:

Ili ga, kao što sam već rekao spoji na punjač, čak ga ni ne moraš vaditi van. Istu stvar rade i ovi u auto salonima. Pa oni bi na izložbenim modelima mijenjali akumulatore svaki tjedan onda jer svi prčkaju, pale infotainment a mašina se ne pali pa se akumulator ne nadopunjava. Dobro, malo karikiram ali shvaćaš bit.


Zapravo si jaku u pravu, toliko da naprimjer svi izložbeni Audi modeli u salonu na Jankomiru su stalno spojeni na struju (sagnite se i ispod svakog auta je rupa iz koje izlazi kabel koji potom ide u auto).
09.01.2019 | 19:13
Bertone kaže:
Djuro genijalac kaže:

Znaš ti kaj to vrijedi?

Iskreno, nemam pojma... zadnji put kad sam naletio na jedan internet članak da je jedan prodan mislim da je cijena bila malo manje od pol milje dolara

Pa to je to, sad već i više. Strahota...
09.01.2019 | 19:45
Kloba kaže:
Taj je vjerojatno jači, no tip je rekao (taj frend od šogora, ne prodavač) da nije uvijek mudro uzimati jače akumulatore od predviđenih jer su instalacije u automobilu napravljene za tu i tu jačinu...


O, čovječe... I takve likove ja cijeli život slušam, kako su uvjereni u svojoj gluposti...
09.01.2019 | 19:57
Bertone kaže:
Djuro genijalac kaže:

Znaš ti kaj to vrijedi?


Iskreno, nemam pojma... zadnji put kad sam naletio na jedan internet članak da je jedan prodan mislim da je cijena bila malo manje od pol milje dolara


energyman kaže:

Ili ga, kao što sam već rekao spoji na punjač, čak ga ni ne moraš vaditi van. Istu stvar rade i ovi u auto salonima. Pa oni bi na izložbenim modelima mijenjali akumulatore svaki tjedan onda jer svi prčkaju, pale infotainment a mašina se ne pali pa se akumulator ne nadopunjava. Dobro, malo karikiram ali shvaćaš bit.


Zapravo si jaku u pravu, toliko da naprimjer svi izložbeni Audi modeli u salonu na Jankomiru su stalno spojeni na struju (sagnite se i ispod svakog auta je rupa iz koje izlazi kabel koji potom ide u auto).


Audijima stalno rade LED svjetla jer je to 'i dizajnerski, a ne samo funkcionalni' (hm...) dio auta i zato su furt na struji
09.01.2019 | 20:19
Djuro genijalac kaže:

Audijima stalno rade LED svjetla jer je to 'i dizajnerski, a ne samo funkcionalni' (hm...) dio auta i zato su furt na struji


Znam, nije mi vrag dao mira pa sam išao pitati zašto im je salon uvijek kao Božić
... ali da im salon u tri ujutro izgleda dobro to se nemre poreći
09.01.2019 | 20:28
To je smišljeno. Postoji tzv. show mode u kojem rade vanjska svjetla, ali ne i osvjetljenje instrument ploče ili unutrašnjosti.

Jbg, treba navesti ljude da isti auto plate duplo više
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 4 sati, 14 minuta
  • drlovric: Ma ide to bez problema. Ja sam uvijek azurirao sve strojeve prvi dan. Nisam imao problema, ali generalno nije pametno :)
  • drpongrac23: [link]
  • drpongrac23: Izgleda da izlazi oko 19.00 sati po našem vremenu. Očekuje ze velika gužva prilikom downloada
  • dpasaric: Možda za neki nebitni stroj za početak...
  • dpasaric: Ne znam, ja ne bih žurio. :)
  • drpongrac23: Sutra macOS Tahoe!
  • dpasaric: Osvrt je na naslovnici...
  • dpasaric: Ja bih samo Siri koja radi kako treba.
  • stefanjos: pa nije da ikome treba, ali radije bi to nego iakkav AI image generator haha
  • drlovric: Top je stvar. Razmazi oci i plus dobijes par sat i baterije usput.
  • dpasaric: Kome to uopće treba? :)
  • drlovric: Slazem se. Natjerala ih AI blamaza a ne dobra volja :)
  • stefanjos: 120hz na obicnom iphoneu. Napokon!
  • stefanjos: Drpongrac. Nema uvrede. Autoagnostik sam ali volim svoj polo :)
  • drpongrac23: Bez uvrede, isprika svakome, imao san bekutanera kockici m3, golfa 4 i polo sdi - sve redom šrot!!!!
  • drpongrac23: @stefanjos - fauwe = krampwagen! Hyundai rulez!!!!
  • drpongrac23: Uskoro event! Euforija počinje!!!! Gemišti na hlađenju!!!!
  • stefanjos: @yonkis, a stvarno je tino haha. samo fauve :P
  • Borisone: [link]
  • Borisone: Kao i svake godine u rujnu, nova generacija iPhona, te eventualno AirPodsi, Apple TV, i sl.
  • Yonkis: A što se predstavlja?
  • dpasaric: Danas Appleov Keynote u 19 sati po našem vremenu!
  • Yonkis: tino1 mora pješke jer ga izdao Bayerische Motoren Werke :)
  • stefanjos: ?
  • Yonkis: [link] tužno
  • smayoo: Rijeka je treći grad u Europi po godišnjoj precipitaciji. Prva je Genova u Italiji, a drugi je Nikšić u Crnoj Gori
  • smayoo: Nije istina. London ima više kišnih dana godišnje, ali Rijeka ima veću godišnju precipitaciju (kumulativnu količinu padalina u mm po m2)
  • hal9000: @yonkis • Navodno je.
  • Yonkis: Jel' ovo istina za Rijeku? [link]
  • smayoo: Riječani i ostali zainteresirani, kavica i ćakula ovu subotu (30.08.) ujutro u 10h u gradskoj kavani Renard
  • drlovric: @vanjus: Barem si imao mogucnost izbora. Odaberes banku koja ima Apple Pay i cao :) biH je doslovce prije tjedan-dva dobila Apple Pay, nije uopce bilo dostupno u drzavi.
  • VanjusOS: pa znam da je Apple pay bio dostupan preko PBZ-a već godinama, ali tek od jučer je to moguće i preko HPB.
  • Yonkis: @smayoo - mogli bi subotu ujutro. Ima li još zainteresiranih, gdje je tino1?
  • Yonkis: @VanjusOS - to misliš kao "napokon" tj sarkastično?
  • smayoo: @yonkis - ja mogu u subotu ujutro. U nedjelju popodne-navečer možda također, ali nisam siguran.
  • VanjusOS: ljudi, tehnološka revolucija! od danas Apple Pay i preko HPB-a!!
  • Yonkis: Jel netko za kakvu kavu ovaj vikend? U Ri mislim :)
  • Yonkis: Glede Tita.. u Splitu: [link]
  • smayoo: @drlovric, nema na čemu, drago mi je. :)
  • mbp2009: Titini kriteriji: onaj koji je bio protiv njega. Kao i kriteriji svakog drugog kriminalca i diktatora :)
  • drlovric: @Smayoo: Isli u plavo bijeli. Sasvim pristojna hrana. Nismo uopce razocarani. Hvala :)
  • jura22: Da, tocno tako. Sakupljao po ulici! Zene, djecu, starce. Po redu. Bez kriterija.
  • smayoo: U samom Osijeku, nažalost, po mom iskustvu ništa nije baš trajno na visokom nivou. Ako bih morao preporučiti bar jedno mjesto, to bi bio "Plavo-bijeli". Klasični restoran, kad vidiš kako su konobari odjeveni, izgleda kao da su još osamdesete, ali hrana je konzistentno vrlo dobra. Ali to je nekakav standardni restoranski jelovnik, nema nekih baš tradicionalno slavonskih jela
  • smayoo: Varga u Bilju, pojeli smo zbilja dobar čobanac prije koju godinu. Još je bolji u Sokaku u Đakovu, kod ergele, ali to ti nije blizu Osijeka
  • drlovric: Sutra sam u Osijeku. Molim lokalce za preporuku za dobru slavonsku hranu.
  • Air: U protivnom je imao vanzemaljsku sreću da je baš smaknuo one koji su mu smetali.
  • Air: @jura22 ja sam nekoj logici siguran da je Tito imao kriterije po kojima je to činio.
  • smayoo: Kako misliš - da je nekog dao smaknuti bez kriterija? Skupljao je nasumično ljude po ulici pa ih vodio na smaknuće?
  • Yonkis: Što je kriterij?
  • jura22: “kriterija”

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.20 Seconds

Provided by iJoomla SEO