Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


08.01.2019 | 22:54
Bertone kaže:
Napisao si kako si napisao i bez obzira na zareze shvatio sam kako sam shvatio, ja barem priznam da sam možda post shvatio krivo, a ti nećeš ni priznati da si ga napisao zbrčkano, ccc


Gramatički sam napisao ispravno. Priznajem da je rečenica komplicirana i da sam mogao biti jasniji (sorry!). Ali bez obzira na to - kakav bi to bio auto koji u 6. brzini ide 120, pri tom se motor vrti na 3500 i angažira 170 KS? Mislim - mehanika 101...
09.01.2019 | 08:10
Bertone kaže:
tino1 kaže:
Evo šta su ABT-ovci složili.




Ne sviđaju mi se te nakarade koje netko drugi složi i prodaje u kompletu, s druge strane tvornički RS4 npr mi je čist OK
... zabavni dio počinje od 4:15


Ok. Ali "nakarada" baš i nije. ABT je samo pokazao šta je moguće u Hybridu. A "neko drugi", svaki od njih ima svog tunera koji od serije slaže nešto, to obično rade usko u suradnji sa matičnom kućom. BMW- Alpina, Mercedes-AMG, VAG- ABT i Oettinger.
09.01.2019 | 08:38
Meni isto bilo cudno kako auto od 170 KS na 3500 o/min ide samo 120km/h. Kasnije se spominje 2100 o/min sto je izglednije.
Kako mi auti i nisu neka jaca strana, nisam pitao, a vidim kako se i tu povela rasprava.
09.01.2019 | 10:11
Ljudi, može li savjet od vas znalaca?
Stara vozi Ford Fiestu, 2006. godište - s onim izbačenim žmigavcima u sklopu prednjih farova. No, od kada je u mirovini - i onako malo vožen automobil vozi još manje, kada odlazi u dućan ili na plac, te u knjižnicu posuditi si knjigu ili se naći s frendicama.
Uglavnom, auto joj je non stop parkiran pred kućom iako imamo garažu, no koristimo je kao ostavu, a ne garažni prostor, i akumulatori joj sve manje i manje traju. Na ovom je automobilu prvo imala VARTA-u koji joj je trajao pet godina, pa onda Bremen koji joj je trajao tri, i sada drugi Bremen koji joj je riknuo nakon godinu i pol. Stvar je da je akumuator u toliko lošem stanju da, ukoliko automobil po ovim "hladnoćama" ne startaš i držiš auto u leru barem sat vremena dnevno, za tri dana nećeš moći upaliti auto.
Uglavnom, ići ćemo kod Tokića po novi.
Koliko se ja sjećam iz svojih vozačkih dana, bile su dvije vrste akumulatora, oni koji su se dopunjavali destiliranom vodom, i oni koji su imali drugačiji sistem. Lova nije problem, ja razmišljam o Varti. Što vi, stručnjaci u vožnji, preporučate?
(S tim da odmah naglasim da nisam toliki dibidus da ne znam da mi samo određena jačina akumulatora paše, no da se može uzeti i "mrvu" jači - ukoliko se ne varam?) Da li da napravim to?
Hvala unaprijed na odgovorima!
ford-fiesta-2006-964.jpg
09.01.2019 | 10:25
tino1 kaže:

Ok. Ali "nakarada" baš i nije. ABT je samo pokazao šta je moguće u Hybridu. A "neko drugi", svaki od njih ima svog tunera koji od serije slaže nešto, to obično rade usko u suradnji sa matičnom kućom. BMW- Alpina, Mercedes-AMG, VAG- ABT i Oettinger.


Ma nakarada je jer samo švabo daltonist bi mogao elemente u unutrašnjosti ofarbati u žabokrečina-zeleno (ma koliko se time htjelo asocirati na "zeleno tj. hbrida, struju, ekologiju...
Zato sam i satavio ovaj video A4RS-a koji je također zeleni, ali je onak, pitomo zelen izvana i ne skreće na sebe pažnju ničim osim zvukom kad ga se stisne.

PS. Vozio sam kratko Konu koja je imala personaliziranu unutrašnjost (po želji vlasnice) sa plastikama kričavo zelene boje... jbt, nakon pola sata gradske vožnje izađeš iz auta živčan i lud

PPS. A kad nebute imali auto, biti će i više mjesta za proći ulicom.

*****

@Kloba, ako ti je aku star godinu i pol onda je još pod garancijom i reklamiraj ga i dobiti ćeš novi. I da, sa takvom dinamikom vožnje uzmi bilo koji sa najdužom garancijom (ako ne dobiješ ponovno isti model) jer će ti stara ubiti svaki akumulator.

PS. Za takvu dinamiku vožnje se auto ne isplati imati pa ga prodajte i od dobivenih kunica se može do smrti voziti taksijem.
09.01.2019 | 10:29
“Jacina”nijevazna dok je veca od preporucene. Jedino je pitanje, stane li u auto.
Mislim kako danas nema vise akumulatora koji se “sopunjuju”. Sad imaju u sebi gel ili takoneksko. Vele da su to suhi akumulatori. 5-6 godina je OK da rikne. Neki duraju i duze.
09.01.2019 | 10:44
Bertone, nije pod garancijom - bio bi, ali mijenjan je već u startu i tip nije htio dati garanciju u tom lijevom dućanu više, pa je na kraju htio - ali je stara popizdila - ma da ti ne pričam. Sada je nazvala od šogora čovjeka koji njemu sređuje privatni auto pa će zajedno ići u dućan. OK. Hvala vam na info, pomogli ste mi. Žabac, thanks!
09.01.2019 | 11:01
Pa logično da akumulator ima neko samopražnjenje i ako stoji dugo ode sve u krasni, još pogotovo po ovim temperaturama, to ga ubije. Riješenje ili stavljati na punjač ili češće voziti auto
09.01.2019 | 11:03
@Bertone

Ha ha. Šta jest jest, stvarno je nakaradna boja. Histerična pravo.
09.01.2019 | 11:19
@Kloba.

provjeri prvo dali koridiraru klame za akomulator. Ako da, onda ih našpricaj.
09.01.2019 | 12:04
Da se oporavimo od onih ABT boja evo nešto fino što bi jako volio imati u garaži



****

@Kloba, zaboravi Tokića i skokni do solarno.hr - www.solarno.hr/ (imaju dućan u Kustošiji na Ilici 406 pa možeš do njih i pješice ili još bolje autom pa ti odmah i zamjene, a parkiraš na nogostupu ispred dućana).
09.01.2019 | 12:19
Bertone kaže:
Da se oporavimo od onih ABT boja evo nešto fino što bi jako volio imati u garaži



****

@Kloba, zaboravi Tokića i skokni do solarno.hr - www.solarno.hr/ (imaju dućan u Kustošiji na Ilici 406 pa možeš do njih i pješice ili još bolje autom pa ti odmah i zamjene, a parkiraš na nogostupu ispred dućana).


Ko ne. Walter Röhr ga je proslavio. Ali kad bi njega, onda u original Audi Rally bojama.
09.01.2019 | 12:50
Yuasa je navodno kvalitetan akumulator. Osobno nisam probao, al ga hvale.
09.01.2019 | 13:33
Sada su se vratili iz dućana. Bili su u Auto Kreši, uzeli neki Vartin za 350 kuna, stao je u košaru predviđenu za akumulator ali je bio previsok, a ta Fiesta sa gornje strane ima na točno određenoj visini metalnu šipku s kojom se pričvrsti akumulator. Ovaj šogorov serviser koji je bio sa starom je prvo pokušavao pripasavati taj model, no kada je vidio da ne ide - vratio se u dućan i uzeo neki Energy (navodno tvrtka koja je u vlasništvu Varte) akumulator za 570 kuna.
Taj je vjerojatno jači, no tip je rekao (taj frend od šogora, ne prodavač) da nije uvijek mudro uzimati jače akumulatore od predviđenih jer su instalacije u automobilu napravljene za tu i tu jačinu...
Sam ne bih znao, kao što znate.
Eto, završila priča...
Jeste čuli za taj Energy?
EDIT:
Bertone, Tino - hvala na savjetima - gotova stvar. Ma činjenica je da je stara sve svoje automobile vozila užasno malo. Pa meni je dala Ritmo kao prvi auto 2000., a auto je bio '82. godište i kupljen je od strica kao prvog vlasnika - tada je auto imao 120 000 km. Znači u nekih 14 godina koliko ga je vozila, imala je rutu Kustošija - Vinogradska (posao). Kada bi se išlo na more, jako se rijetko išlo s njenim autom jer vikendicu nemamo, nego bi išli kod nekih prijatelja i s njima u autu. Pa kada ide na Dolac, ne ide s autom do grada nego do Črnomerca, ostavi automobil na parkiralištu Super Konzuma i na tramvaj do Trga bana Jelačića. Mislim, logika za ne vjerovati ali ne možeš staru osobu učiti kako bi se nešto trebalo raditi kada ona to radi 40 godina na taj način...
Samo trošiš riječi.
A sada je taj auto, kako je slomila kuk i šepa, njoj zapravo "noga" - kako se voli izraziti. Znači kada dva puta tjedno izđe iz kuće obaviti to i to - ode s autom. Ostalo vrijeme taj auto stoji na mjestu. I još uvijek plaća Kasko nakon svih ovih godina. Auto ima mali milion sitnih ogrebotina, netko ju okrzne na parkiralištu, evo nedavno joj je strgalo vozačev retrovizor (stoji, ali ne kako treba) i ja ju n mogu nagovoriti da ode u servis i konačno naplati taj jebeni Kasko.
NEEE! BIT ĆE SKUPLJI ONDA!!!
A plaća ga iz paranoje ako se ikad išta autu desi da ne mora plaćati ceh od ne znam koliko tisuća kuna... Eto, njena logika...
EDIT 1:
I odmah da odgovorim na pitanje zašto ga neda meni da koji put sjednem i provozam ga. Kada sam radio u Poslovnom dnevniku, adresa Savska 66 - parkirao sam iza Trešnjevačog placa i tada je ona baš slomila kuk. Išao sam doma s posla u tom dvije tri godine starom autu, no nisam pogledao ispred sebe i "poljubio" sam se malo jače sa tipom koji je vozio Mercedes i vraćao se sa godišnjeg (bilo je ljeto) doma u Njemačku. Riješili smo to osiguranjem, sve je bilo OK - ali od onda ona mi ne da da sjednem u njega.
Šteta na Fiesti je bila prednji branik i ulubljena hauba što se moralo mijenjati komplet, a šteta na meci doslovno ulubljeni zadnji branik. Skoro pa ništa. Ali je tip inzistirao da ga popravi tu pod mojim (starinim) osiguranjem jer bi ga u Njemačkoj stajalo puno više. S potpnim pravom, naravno.
Tako da mi je od toga dana pristup u njenu "nogu" zabranjen.
Eventualno kada odemo kod sestre na neki rođendan od klinaca, pa ona popije čašicu, dvije nečega - a ja ne pijem nikada - e tada "smijem" za volan...
A šta ćeš... Meni se neda s njom raspravljat. Njen auto, njena briga.
09.01.2019 | 13:52
Grend od sogora nema pojma.
Da li bi mi vjerovao kad bi izjavio da TV moras spojiti na zicuna kojoj je 4A osigurac jer ako je osigurac veci, TV ti bude pregorio?
Akumulator je baterija koja moze dati odredjenu struju koja je ovisna o trosilu. Ohmov zakon kaze kako je I=U/R (U=12V, R je otpor nekog trosila u autu, a I je struja i posljedica otpora trosila). U jednandzbu ne ulazi kapacitet i “snaga” akumulatora.
09.01.2019 | 13:57
Nemam ti pojma Žabac, samo prenosim šta mi je ona rekla. Kada vidim račun napisat ću točno koji je model uzela, jer me živo zanima zašto neki Energy stoji skoro duplo više od Varte. Moje je objašnjenje jedino da je jači, zar ne?
09.01.2019 | 14:00
Ako se auto zbilja tako malo koristi, izvadi iz njega akumuator i drži ga u stanu. Ozbiljno.
09.01.2019 | 14:01
Moguce. Ovaj moze dati vecu struju ali ti nije vazno. S ovim samo mozes duze verglati auto.
09.01.2019 | 14:02
Ma Đuro ne da se meni sa osobom od 76 godina natezati. Ne možeš njoj neke stvari objasniti. Sada me živo zanima koliko će ovaj akumulator durat...
09.01.2019 | 14:05
Bertone kaže:
Da se oporavimo od onih ABT boja evo nešto fino što bi jako volio imati u garaži




Znaš ti kaj to vrijedi? BTW, trivia: Audi tvornica NEMA taj auto u vlasništvu. Audi UK (kao Tochter firma) ga ima, ali ga ne želi prodati centrali u Ingolstadtu i oko toga se natežu godinama. Sad, s izlaskom GB iz EUbi se to moglo i zaoštriti.
Kad je auto izašao, bio je 2.5 puta skuplji od Porschea 911 turbo (civilna verzija) i zato se slabo prodavao jer je Audi onda bio defacto manje cijenjen brand od VW-a. Pravila grupe B su predviđala da se proizvede 200 civilnih verzija za homologaciju pa su tako legendarne priče iz tog perioda da probaš naći dva auta sa uzastopnim brojevima šasije od bilo kojeg proizvođača...
09.01.2019 | 14:08
Evo, da malo promijenim temu. Uvijek me zanimalo kako se rade automobili otporni na metke. Od stakala, ploča unutar vrata do "deka" za podvozje napravljenih od nekih ludih materijala koje štiti putnike od ekplozije i šrapnela. I naletio sam čisto slučajno na video koji neke zanimljive stvari otkriva. Ovo vi znalci vjerojatno sve imate u malom prstu, ali možda netko i nema pa ga zanima. Ljudi, pozdrav!
09.01.2019 | 14:32
Kloba kaže:
Nemam ti pojma Žabac, samo prenosim šta mi je ona rekla. Kada vidim račun napisat ću točno koji je model uzela, jer me živo zanima zašto neki Energy stoji skoro duplo više od Varte. Moje je objašnjenje jedino da je jači, zar ne?


Nemoj se voditi za time što skuplji to bolji/jači.

Ako je auto benzinac, uzmeš bilo koji najjeftinij sa najduljom garancijom. Ne isplati se bacati pare ako će opet krepati zbog stajanja. naravno, bitno je da odgovara minimalnim specifikacijama Ah i udarnom strujom. Druge nema.

Ili ga, kao što sam već rekao spoji na punjač, čak ga ni ne moraš vaditi van. Istu stvar rade i ovi u auto salonima. Pa oni bi na izložbenim modelima mijenjali akumulatore svaki tjedan onda jer svi prčkaju, pale infotainment a mašina se ne pali pa se akumulator ne nadopunjava. Dobro, malo karikiram ali shvaćaš bit.
09.01.2019 | 17:09
Kloba kaže:
Ma Đuro ne da se meni sa osobom od 76 godina natezati. Ne možeš njoj neke stvari objasniti. Sada me živo zanima koliko će ovaj akumulator durat...


@Kloba dobio si +, jer si se tako iskreno izjadao, fakat ti nije lako, ali što je tu je. Malo je takvih iskrenih tipova, koji vele ono baš, sve do kosti, pa i problema koji bi trebali ostati u tvojoj privatnosti, pa si mi na neki način, jako simpatičan

Znam samo jedno, da u životu ne bi mogao biti političar
09.01.2019 | 17:33
Neprobojna stakla su viseslojna (lamelirana). Izmedju je folija. Sto vise folija i slojeva, to je staklo deble i cvrsce ali i teze.
Lamistal je neki izraz koji ljudi koriste za stakla koja se ugradjuju u prozore i teze ih je razbiti. Stakla se mogu i kaliti pa su i tako otporna na udarce.
Stos kod stakla je kao i kod pancirnog prsluka ali i kod udarca s autom, upiti sto vise (svu) energiju kako bi steta bila sto manja ili nula. Metak mora dugo putovari kroz staklo koje onda upija energiju (E=1/2*m*v^2). Kako je snaga P=E/t zelimo t sto veci.
09.01.2019 | 18:23
Djuro genijalac kaže:

Znaš ti kaj to vrijedi?


Iskreno, nemam pojma... zadnji put kad sam naletio na jedan internet članak da je jedan prodan mislim da je cijena bila malo manje od pol milje dolara


energyman kaže:

Ili ga, kao što sam već rekao spoji na punjač, čak ga ni ne moraš vaditi van. Istu stvar rade i ovi u auto salonima. Pa oni bi na izložbenim modelima mijenjali akumulatore svaki tjedan onda jer svi prčkaju, pale infotainment a mašina se ne pali pa se akumulator ne nadopunjava. Dobro, malo karikiram ali shvaćaš bit.


Zapravo si jaku u pravu, toliko da naprimjer svi izložbeni Audi modeli u salonu na Jankomiru su stalno spojeni na struju (sagnite se i ispod svakog auta je rupa iz koje izlazi kabel koji potom ide u auto).
09.01.2019 | 19:13
Bertone kaže:
Djuro genijalac kaže:

Znaš ti kaj to vrijedi?

Iskreno, nemam pojma... zadnji put kad sam naletio na jedan internet članak da je jedan prodan mislim da je cijena bila malo manje od pol milje dolara

Pa to je to, sad već i više. Strahota...
09.01.2019 | 19:45
Kloba kaže:
Taj je vjerojatno jači, no tip je rekao (taj frend od šogora, ne prodavač) da nije uvijek mudro uzimati jače akumulatore od predviđenih jer su instalacije u automobilu napravljene za tu i tu jačinu...


O, čovječe... I takve likove ja cijeli život slušam, kako su uvjereni u svojoj gluposti...
09.01.2019 | 19:57
Bertone kaže:
Djuro genijalac kaže:

Znaš ti kaj to vrijedi?


Iskreno, nemam pojma... zadnji put kad sam naletio na jedan internet članak da je jedan prodan mislim da je cijena bila malo manje od pol milje dolara


energyman kaže:

Ili ga, kao što sam već rekao spoji na punjač, čak ga ni ne moraš vaditi van. Istu stvar rade i ovi u auto salonima. Pa oni bi na izložbenim modelima mijenjali akumulatore svaki tjedan onda jer svi prčkaju, pale infotainment a mašina se ne pali pa se akumulator ne nadopunjava. Dobro, malo karikiram ali shvaćaš bit.


Zapravo si jaku u pravu, toliko da naprimjer svi izložbeni Audi modeli u salonu na Jankomiru su stalno spojeni na struju (sagnite se i ispod svakog auta je rupa iz koje izlazi kabel koji potom ide u auto).


Audijima stalno rade LED svjetla jer je to 'i dizajnerski, a ne samo funkcionalni' (hm...) dio auta i zato su furt na struji
09.01.2019 | 20:19
Djuro genijalac kaže:

Audijima stalno rade LED svjetla jer je to 'i dizajnerski, a ne samo funkcionalni' (hm...) dio auta i zato su furt na struji


Znam, nije mi vrag dao mira pa sam išao pitati zašto im je salon uvijek kao Božić
... ali da im salon u tri ujutro izgleda dobro to se nemre poreći
09.01.2019 | 20:28
To je smišljeno. Postoji tzv. show mode u kojem rade vanjska svjetla, ali ne i osvjetljenje instrument ploče ili unutrašnjosti.

Jbg, treba navesti ljude da isti auto plate duplo više
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 dan, 12 sati
  • VanjusOS: ovo lasersko graviranje izgleda odlično, nikakve naljepnice!
  • Bertone: ... i da, mislim da je sad graviranje oko 20€
  • Bertone: Lasersko graviranje, baci oko na [link] , ovako izgleda na T14s koji sam nosio kod njih s time da nisam htio baš sve znakove nego samo par osnovnih, tipkovnica je isto bila DE [link]
  • jura22: Radije kupi naljepnice. Ima ih na oglasniku: [link]
  • Riba: Puno, jer ako se ne varam mora se mijenjati kuciste.
  • CoffeePod: Kupio MBP16" M4, al tipkovnica je njemacka. Zna li se koliko bubvrega dode zamjena tipki da mi bude HR?
  • Soffoklo: Misliš bravo retardirana EU birokracija
  • drpongrac23: Bravooo Apple, super!!!
  • m@xym: a evo i pojašnjenja: [link]
  • Yonkis: In iOS 26.2, Wi-Fi network synchronization between iPhone and Apple Watch will no longer be available in the EU.
  • hal9000: HAHAHAHAHAHA: [link]
  • dpasaric: Iskreno, i meni Liquid Glass ide na živce i nije im to trebalo. Srećom barem se na iPhoneu lako ugasi u onim opcijama za invalidne osobe.
  • Borisone: Ne znam što su se svi uspuhali oko Liquid Glass, a tragediju od prikaza UI-a na ne-retina ekranima se tolerira više od desetljeća.
  • CoffeePod: Dyeovog odlazak je mozda najbolja stvar. Racunam da ce implementirat malo nazad Mavericks draži i da će utišat Liquid Glass gimmick. Apple se stvarno mora sjetiti da ljudi vole Apple upravo radi blenda vrhunskog hardware i software koji je funkcionalna koliko i lijepo izgleda. Liquid Glass je form over function 101.
  • Yonkis: Sa novim WApp updateom funkcionalan WhatsApp app na Apple Watchu.
  • IgorD: Zašto ne bi bilo istina? O tom se govori danima, neki ljudi slave što je Dye otišao. Trebao si otvoriti temu
  • Djuro genijalac: Sve mi se čini da je ovo istina..?
  • Djuro genijalac: [link]
  • IgorD: ovo je bilo na 17
  • IgorD: [link]
  • IgorD: Meni radi paste, iPhone Max 15, nije zadnji ios
  • smayoo: Ne možeš s iphonea
  • Djuro genijalac: Jbm, kak se pastea link u vikalicu?
  • Djuro genijalac: Ne znam jel ovo istina, ali....
  • Air: Ja sam u Zg, reci što i kada trebaš?
  • drlovric: Ima li neka dobra dusa iz Zagreba da mi preuzme hedan mali paket i preusmjeri ga na paketomat ili kakogod u Zupanju? :)
  • smayoo: [link]
  • ydrea: @Vanjuška - imamo! Poslao sam ti pp ;)
  • drlovric: Akom znate nekoga da prodaje SteamDeck, ja bih to kupio...
  • Piko: Zašto WP ? .... ima .... samo ja radim u Laravelu, no WP mi nije stran.. što konkretno treba ?
  • dpasaric: Svi otišli u keramičare. Naš ex-voditelj weba radi s mramorom sada. :)
  • Vanjuška: Imamo li na Jabučnjaku ikoga tko je vičan WordPressu i općenito web hokus pokus?
  • Riba: Anker ili Baseus i na miru si.
  • drlovric: Ja vjerujem Ankeru. Godinama bez problema
  • dpasaric: Ne kupuj nikada jeftine punjače za auto, gomila je uništenih iPhonea na taj način.
  • Yonkis: ima netko za preporučiti autopunjač a da ima USB C i USB A? Ne vjerujem ovima ovim artiklima od 5€.
  • zvone: Vrhunski. Moj prvi OS je 7.5. Digao ga i igrao Sim Tower satima. Kao u stara dobra vremena.
  • smayoo: Evo stavio sam ja [link]
  • dpasaric: To je vrijedan link, nemoj da se izgubi na Vikalici, imamo u forumu grupu MacOS Classic, pa ostavi tamo da ostane
  • IgorD: Da, mogao bih nekom to amjestit full scree da se šokira kad se vrati a komp
  • smayoo: hvala!
  • drlovric: Ovo je tako cool. Svaka cast!!
  • Ender: @IgorD: ovo je sjajno! hvala!
  • IgorD: > Infinite Mac is a collection of classic Macintosh and NeXT system releases and software, all easily accessible from the comfort of a web browser
  • IgorD: Upravo otkrio: [link]
  • m@xym: RIP Deajn Ristanović, jedan od rijetkih koji je postao legenda još za svog života (barem nama koji smo pratili same početke kompjuterizacije u bivšoj državi.
  • smayoo: :(
  • IgorD: Računari itd. RIP
  • Yonkis: Zar Apple nije mogao napraviti bolji emoji za miša, tj za magic mouse?
  • Miro Spiro: Umro Dejan Ristanović :( RIP

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 0.89 Seconds

Provided by iJoomla SEO