Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


26.12.2018 | 08:48
To sa zagadjenjem je prevara autoindustrije kako bi mogli uzeti jos vise novaca.
26.12.2018 | 09:07
To znači jedino što je neistina u mom postu je to što sam zamijenila CO2 sa NOx. I ti kažeš da po tebi ne znam ni izbliza dovoljno? I da su informacije u mom postu u rangu teorija zavjere kao zemlja ravna i ljudi nisu nikad bili na mjesecu....? Ja, istini za pravdu, imam problema sa parkiranjem auta u rikverc. Ali sa upotrebom zdravog mozga i da shvatim da su stavili software koji u vožnji deaktivira uređaje za pročišćavanje da im auti ne bi trošili previše u prosjeku nemam baš nekih evidentiranih problema.

Odgovori mi molim te na ova pitanja:
1. Jesu li ugradili software koji je u stanju prepoznati dali je auto na valjcima ili na cesti?
2. Dali se taj software zove "defeat device"?
3. Dali je taj software u stanju isključiti dijelove ispušnog sustava?
4. Jesu li ih Amerikanci ulovili?
5. Dali je od toga nastao skandal?
6. Plaćaju li odštete po sudskim presudama u SAD-a?

E ono sa NOx oprostite, zamijenila. Ali i CO2 je otrov i vrijeme im je da se potrude. Dizel je mrtav!
26.12.2018 | 09:08
zabac kaže:
To sa zagadjenjem je prevara autoindustrije kako bi mogli uzeti jos vise novaca.


Slažem se 100%!
26.12.2018 | 09:28
duba kaže:
To znači jedino što je neistina u mom postu je to što sam zamijenila CO2 sa NOx. I ti kažeš da po tebi ne znam ni izbliza dovoljno? I da su informacije u mom postu u rangu teorija zavjere kao zemlja ravna i ljudi nisu nikad bili na mjesecu....? Ja, istini za pravdu, imam problema sa parkiranjem auta u rikverc. Ali sa upotrebom zdravog mozga i da shvatim da su stavili software koji u vožnji deaktivira uređaje za pročišćavanje da im auti ne bi trošili previše u prosjeku nemam baš nekih evidentiranih problema.


Ponavljam još jednom da cijela ova priča nema nikakve veze s potrošnjom goriva. Evo, molim da se upotrijebi zdravi mozak i onda objasni kako bi motor koji troši 6 l/100 km bio rastrošan i stoga zabranjen u usporedbi s onim koji troši 2-3 puta više goriva i on je u redu?

duba kaže:

Odgovori mi molim te na ova pitanja:
1. Jesu li ugradili software koji je u stanju prepoznati dali je auto na valjcima ili na cesti?
2. Dali se taj software zove "defeat device"?

To je istina i to nije ni na koji način prijepor.

duba kaže:

3. Dali je taj software u stanju isključiti dijelove ispušnog sustava?

Nije. Kako to misliš, isključiti dijelove ispušnog sustava i s kojom svrhom? Radi se o tome da CIJELI ispušni sustav nije DOVOLJNO EFIKASAN, pa zašto bi ga onda išao još dodatno isključivati i tako sam sebi piliti granu na kojoj pokušavaš sjediti?!

duba kaže:

4. Jesu li ih Amerikanci ulovili?

I o tome kruže razne priče. U tom trenutku je iz VW-a konačno izguran Ferdinand Piech za čije vladavine je ta politika i ustanovljena. Nije daleko od logike da je on poslao poruku što se dogodi kad stisneš ctrl+alt+f5 na 3 sekunde i onda u roku od iduće 2 još dodaš i f13... (ovo karikiram, ali za volju ostavljam da su ih Ameri ukebali)

duba kaže:

5. Dali je od toga nastao skandal?
6. Plaćaju li odštete po sudskim presudama u SAD-a?

Naravno da jest i da plaćaju. Govorimo o neameričkoj kompaniji koja radi veliki promet u SAD.

duba kaže:

E ono sa NOx oprostite, zamijenila. Ali i CO2 je otrov i vrijeme im je da se potrude. Dizel je mrtav!


Oprosti, ali ovo je žešća bedastoća. Tebi je jasno da ti izdišeš CO2 svaki put kad izdahneš zrak iz pluća? CO2 nije otrovan. Upravo zato i govorim da molim da budemo precizni i da se ne šire neistine
26.12.2018 | 10:12
. Kako to misliš, isključiti dijelove ispušnog sustava i s kojom svrhom? Radi se o tome da CIJELI ispušni sustav nije DOVOLJNO EFIKASAN, pa zašto bi ga onda išao još dodatno isključivati i tako sam sebi piliti granu na kojoj pokušavaš sjediti?!


to mislim ovako: u modusu vožnje je motor management optimirao sve u svrhu uštede goriva i voznih performansi. A u modusu valjaka je motor management sve optimirao u svrhu smanjenja štetnih plinova da bi zadovoljio stroge propise. Time bi utjecao i na ispušni sistem, koji je senzor u tome svemu bio uključen ili isključen stvarno ne znam. Ali i to ću ti naći ako te interesira. I da bili su toliko glupi da su pilili granu na kojoj su sjedjeli!

.I o tome kruže razne priče. U tom trenutku je iz VW-a konačno izguran Ferdinand Piech za čije vladavine je ta politika i ustanovljena. Nije daleko od logike da je on poslao poruku što se dogodi kad stisneš ctrl+alt+f5 na 3 sekunde i onda u roku od iduće 2 još dodaš i f13... (ovo karikiram, ali za volju ostavljam da su ih Ameri ukebali!


E sad dali je zemlja ploča nije interesantno ulovljeni su!

.Oprosti, ali ovo je žešća bedastoća. Tebi je jasno da ti izdišeš CO2 svaki put kad izdahneš zrak iz pluća? CO2 nije otrovan. Upravo zato i govorim da molim da budemo precizni i da se ne šire neistine.


CO2 stvarno nije otrov, ali u količinama koje su sve biljke na svijetu u stanju fotosintezom obraditi. Ali Bog nije ni u ludilu računao na to da će biti jedna kretenska specijes koja svojim kretenskim ponašanjem proizvodi CO2 u tolikim količinama, ako tako nastavi uništit će i dvije planete.

EDIT: Oprosti Genijalac ali moram pitati, ti znači možes samo od izdahnutog "zraka" živjeti? Genijalno.
26.12.2018 | 10:56
duba kaže:
koji je senzor u tome svemu bio uključen ili isključen stvarno ne znam

Pa ipak nastavljaš raspravu s über stavom. Ponavljam još jednom: držimo se onog čega znamo. Varali su. Jesu. Ulovljeni su. I ostani na tome, ako ne znaš i ne razumiješ detalje. Ovako tvrdiš nešto što nije istina jer nadograđuješ činjenice svojim nagađanjima.

duba kaže:
CO2 stvarno nije otrov, ali u količinama koje su sve biljke na svijetu u stanju fotosintezom obraditi. Ali Bog nije ni u ludilu računao na to da će biti jedna kretenska specijes koja svojim kretenskim ponašanjem proizvodi CO2 u tolikim količinama, ako tako nastavi uništit će i dvije planete.


Čekaj, post prije je pisalo: 'Ali i CO2 je otrov i vrijeme im je da se potrude.'


duba kaže:

EDIT: Oprosti Genijalac ali moram pitati, ti znači možes samo od izdahnutog "zraka" živjeti? Genijalno.

To nisam nikad tvrdio, iako, kraće vrijeme bi se moglo. Kako inače objašnjavaš da je moguće nekom dati umjetno diasnje usta na usta? I kod izdisaja iz tvojih pluća izlazi i O2 i CO2 i N2. Ne potrošiš sav kisik iz zraka svakim udisajem pa da izbacuješ samo CO2 i N2.
Od početka ove rasprave samo molim da se držimo činjenica. To je sve.
26.12.2018 | 11:01
zabac kaže:
To sa zagadjenjem je prevara autoindustrije kako bi mogli uzeti jos vise novaca.

Trollaš, ha, Žabac?
26.12.2018 | 11:19
Djuro genijalac kaže:
duba kaže:
koji je senzor u tome svemu bio uključen ili isključen stvarno ne znam

Pa ipak nastavljaš raspravu s über stavom. Ponavljam još jednom: držimo se onog čega znamo. Varali su. Jesu. Ulovljeni su. I ostani na tome, ako ne znaš i ne razumiješ detalje. Ovako tvrdiš nešto što nije istina jer nadograđuješ činjenice svojim nagađanjima.

duba kaže:
CO2 stvarno nije otrov, ali u količinama koje su sve biljke na svijetu u stanju fotosintezom obraditi. Ali Bog nije ni u ludilu računao na to da će biti jedna kretenska specijes koja svojim kretenskim ponašanjem proizvodi CO2 u tolikim količinama, ako tako nastavi uništit će i dvije planete.


Čekaj, post prije je pisalo: 'Ali i CO2 je otrov i vrijeme im je da se potrude.'


duba kaže:

EDIT: Oprosti Genijalac ali moram pitati, ti znači možes samo od izdahnutog "zraka" živjeti? Genijalno.

To nisam nikad tvrdio, iako, kraće vrijeme bi se moglo. Kako inače objašnjavaš da je moguće nekom dati umjetno diasnje usta na usta? I kod izdisaja iz tvojih pluća izlazi i O2 i CO2 i N2. Ne potrošiš sav kisik iz zraka svakim udisajem pa da izbacuješ samo CO2 i N2.
Od početka ove rasprave samo molim da se držimo činjenica. To je sve.



Pazi, molim te, da se ne diskvalificiraš argumentirajući.

EDIT: CO2 nije otrov u normalnim količinama, ali je plin koji pogoduje stakleničkom efektu! Time u tim količinama i otrovan! Jedino ako je globalno zatopljenje dobro, e onda nije otrov.
26.12.2018 | 11:56
Je li CO2 otrov ili nije, to ovisi o koncentraciji, tj. udjelu CO2 u zraku.
Prirodni volumni udio CO2 u zraku kreće se oko 0,4 do 0,5‰, odnosno oko 500 ppm. Globalni prosjek je 0,407‰ 2014. godine, po ovom izvoru:

en.wikipedia.org/wiki/Atmosphere_of_Eart..._gas_proportions.svg

Efekt staklenika, navodno zaslužan za globalno zatopljenje (kažem - navodno, jer postoje znanstvenici koji tvrde da se radi o redovnom i prirodnom klimatskom ciklusu, a ne o ičem što ima veze s nama) zapravo nastaje radi globalnog povećanja koncentracije CO2 od oko 150% u odnosu na 19. stoljeće (pred industrijsku revoluciju), što je isto problematična teza jer je količina CO2 (također i čađe, i SOx, i NOx) u velikim gradovima krajem 18. stoljeća bila desetak puta veća nego danas jer su se ljudi grijali pećima na ugljen. Ali ajde, da ne širimo diskusiju.

Dakle, ako je koncentracija CO2 u zraku danas 1,5 puta veća nego prije 200 godina (što je navodni su-uzrok globalnog zatopljenja), onda to znači da je prije 200 godina bila oko 0,4/1,5 = 0,27‰ (razlika je vjerojatno bila u korist kisika pretežno).

Bavio sam se automatizacijom u zgradama (pa i automatizacijom prisilne ventilacije) pa znam uobičajene granične vrijednosti koncentracije CO2 kojima se barata. Svugdje su više-manje iste, a ovo je internetski izvor koji mi je prvi naletio:

www.kane.co.uk/knowledge-centre/what-are...-co-and-co2-in-rooms

Slično, međutim pišu i smjernice Zavoda za javno zdravstvo.

Dakle 5.000 ppm (to jest 5‰, dakle cca 10 PUTA više od prirodne koncentracije) se smatra krajnjom prihvatljivom granicom u prisilno ventiliranim prostorima (uredi gdje se prozori ne mogu otvarati, trgovački centri, sportske dvorane, itd.). Pri dvostruko većoj koncentraciji od te (10‰), preko 90% ljudi počne osjećati glavobolju i pospanost, a 40-50‰ se smatra opasnom po zdravlje i život.

U loše ventiliranim vinskim podrumima su ljudi umirali od gušenja prouzročenim CO2 još pri 2-3 puta većim koncentracijama, dakle kad se koncentracija CO2 popne preko 1% (!!), a to je više od 20 PUTA više od koncentracija o kojima pričamo u kontekstu ekoloških mjerenja na motorima s unutarnjim izgaranjem.

U tom smislu - CO2 u kontekstu ove rasprave NIJE otrov i zaista bi se trebalo držati činjenica, a ne paušalnih senzacionalističkih zabluda.

Sad, što se tiče NOx, Djuro, nisam siguran koga i zašto braniš? VW je usrao motku, a više-manje i cijela autoindustrija, samo što su oni ispali Pedro. Zašto je to tako? Zato što je ekološka regulativa postala sredstvo diskirminiranja na tržištu, a ne organizirani sustav brige o okolišu. Nemoguće je pomiriti sve strane. Potrošači bi jeftinije automobile, koji manje troše, da se voze njima svatko u svom autu, 100m od kuće do vrtića, regulatori bi uvijek niže emisije, naftaši bi i dalje basnoslovno zarađivali... Ne ide to.

Provedba takvih ekoloških normi na agregatima tako malih snaga kakve u osobnim autima - besmislena je. Upravo zato i jest smisao koncentrirati "prljavu" proizvodnju u blokove što većih snaga, na njima postići relativno i do 20 puta bolje standarde emisije štetnih tvari i dalje distribuirati čistu energiju.
26.12.2018 | 11:57
Djuro genijalac kaže:
zabac kaže:
To sa zagadjenjem je prevara autoindustrije kako bi mogli uzeti jos vise novaca.

Trollaš, ha, Žabac?


Mislis? Koju grupu korisnika pogadjaju razne “mjere” smanjenja plinova?
Civilni avioni, vojna tehnika, brodovi?
Auti i njemacke krave su oznacene kao opasni ispustaci staklenickih plinova.
Narod treba oplesto po dzepu pod isprikom kako je to dobro za zdravlje.
26.12.2018 | 11:58
Da vas neki neuki klinjo, surfajući, nebi doslovno shvatio i time došao na ideju da snifa i sl. ispušne plinove, CO2 je u određenim postocima otrovan i izaziva određene tegobe koje mogu izazvati i trajne posljedice.
26.12.2018 | 12:06
duba kaže:
EDIT: CO2 nije otrov u normalnim količinama, ali je plin koji pogoduje stakleničkom efektu! Time u tim količinama i otrovan! Jedino ako je globalno zatopljenje dobro, e onda nije otrov.


Kakva je sad ovo izjava?
Eto sam gore dao precizne brojke. Nešto što je u određenom aspektu - čak ne bih rekao "štetno", nego prije - neželjeno - nije samim tim "OTROVNO". Otrovno je nešto što izravno škodi životu i zdravlju ljudi i/ili drugih živih bića. Da je povećanje atmosferske koncentracije CO2 sa cca 2,7 na cca 4‰ kroz 200 godina - otrovno, do sad bi već vidjeli masovnog umiranja, zar ne?
Dakle, ne brkaj kruške i jabuke samo da bi ispala u pravu. Time samo diskreditiraš sebe u diskusiji.
26.12.2018 | 12:18
@enegyman....koliko te došao sami remap skupa s valjcima?
U biti me više zanima cijena mjerenja sa dyno?
26.12.2018 | 12:27
smayoo za onaj predzadnji post dobiš palček gore.
Prisilna ventilacija i senzori su vrlo bitne stvari, pogotovo u radionama. Iz jedne sam ne tako davno izašao doslovno u polusvijesnom stanju.
26.12.2018 | 12:31
smayoo kaže:

Sad, što se tiče NOx, Djuro, nisam siguran koga i zašto braniš?


Smayoo, ne branim nikog. Samo sam ispravio netočne navode i to je sve. A onda je krenulo dalje do kud je došlo. Pogledaj još jednom cijelu raspravu; uopće ne negiram da su usrali motku, samo sam rekel da CO2 u tom konkretnom slučaju nikad nije bio točka prijepora (od svih ljudi ti jako dobro znaš i razumiješ kakva govneta se voze u SAD-u i koliko goriva doslovce rasipaju) nego da se radilo o NOx. To je sve.
Just the facts, ma'm, just the facts ma'm...!
26.12.2018 | 12:35
smayoo kaže:
Dakle, ne brkaj kruške i jabuke samo da bi ispala u pravu. Time samo diskreditiraš sebe u diskusiji.


I evo, tri posta kasnije si došel do istog naputka koji ja šaljem već neko vrijeme.....
26.12.2018 | 12:40
Kloba kaže:
......

.....uzdah . Nisam uopće pretendiral da velim da se od izdahnutog zraka može živjeti, nego je to bio odgovor na kategoričku tvrdnju da je CO2 otrovan kao i NOx za koje se zna da su kancerogeni. Pa sam povukao ovu hiperbolu da mi izdišemo CO2 i da bi onda krepali od njega na licu mjesta da je otrovan, ne? Na to sam dobio sarkatičan odgovor da probam živjeti od CO2 i eto... Sve je napisano, treba samo (pro)čitati.
To je sve. Vidim da smo se svi dorbo najeli ovijeh dana pa smo još malčice omamljeni od bakanalija

EDIT: Smayoo ima bržu tipkovnicu pa je pobijedil. Fala
26.12.2018 | 12:43
smayoo kaže:
duba kaže:
EDIT: CO2 nije otrov u normalnim količinama, ali je plin koji pogoduje stakleničkom efektu! Time u tim količinama i otrovan! Jedino ako je globalno zatopljenje dobro, e onda nije otrov.


Kakva je sad ovo izjava?
Eto sam gore dao precizne brojke. Nešto što je u određenom aspektu - čak ne bih rekao "štetno", nego prije - neželjeno - nije samim tim "OTROVNO". Otrovno je nešto što izravno škodi životu i zdravlju ljudi i/ili drugih živih bića. Da je povećanje atmosferske koncentracije CO2 sa cca 2,7 na cca 4‰ kroz 200 godina - otrovno, do sad bi već vidjeli masovnog umiranja, zar ne?
Dakle, ne brkaj kruške i jabuke samo da bi ispala u pravu. Time samo diskreditiraš sebe u diskusiji.


Ako imam posudu sa zapremninom od 1000 litra i u nju kapljem kroz jedan period od 100 godina zmijski otrov u nekoj količinu u kojoj se koncentracija tog otrova poveća ma 4‰, ta voda nije otrovna ali otrov te zmije i te kako je. Ako nastavim sa tom radnjom i ta voda neće biti pitka nego otrovna. Ako je sa ovom koncentracijom ljudi piju isto neće doći do masovnog umiranja.
Facit: CO2 nije otrov! I pitam se zašto je onda u pročišćavanju izdašnih plinova to tema?
Ali sve to nije baš bila glavna tema, nego glavno je bilo da me genijalac poriče jer nisam informirana.
26.12.2018 | 12:57
duba kaže:
smayoo kaže:
duba kaže:
EDIT: CO2 nije otrov u normalnim količinama, ali je plin koji pogoduje stakleničkom efektu! Time u tim količinama i otrovan! Jedino ako je globalno zatopljenje dobro, e onda nije otrov.


Kakva je sad ovo izjava?
Eto sam gore dao precizne brojke. Nešto što je u određenom aspektu - čak ne bih rekao "štetno", nego prije - neželjeno - nije samim tim "OTROVNO". Otrovno je nešto što izravno škodi životu i zdravlju ljudi i/ili drugih živih bića. Da je povećanje atmosferske koncentracije CO2 sa cca 2,7 na cca 4‰ kroz 200 godina - otrovno, do sad bi već vidjeli masovnog umiranja, zar ne?
Dakle, ne brkaj kruške i jabuke samo da bi ispala u pravu. Time samo diskreditiraš sebe u diskusiji.


Ako imam posudu sa zapremninom od 1000 litra i u nju kapljem kroz jedan period od 100 godina zmijski otrov u nekoj količinu u kojoj se koncentracija tog otrova poveća ma 4‰, ta voda nije otrovna ali otrov te zmije i te kako je. Ako nastavim sa tom radnjom i ta voda neće biti pitka nego otrovna. Ako je sa ovom koncentracijom ljudi piju isto neće doći do masovnog umiranja.
Facit: CO2 nije otrov! I pitam se zašto je onda u pročišćavanju izdašnih plinova to tema?
Ali sve to nije baš bila glavna tema, nego glavno je bilo da me genijalac poriče jer nisam informirana.


Sad nisam ništa razumio. Što tebe u stvari muči? Djuro te s pravom ispravio jer si ustvrdila da je VW afera vezana za CO2, a to je posve pogrešno i uopće nije svejedno radi li se o NOx ili o CO2 jer NOx je kancerogeni plin koji izravno škodi živom svijetu, a CO2 je (dvojbena i ispolitizirana) priča o efektu staklenika i globalnom zatopljenju i nema uopće dokazane škodljivosti za živi svijet u navedenom povećanju globalne koncentracije CO2 sa 0,27 na 0,4‰.
26.12.2018 | 13:21
Ok posmatrajući cijelu diskusiju ti si došao do zaključka da me genijalac samo upozorio da je VW skandal vezan za NOx i ništa drugo.
To sam i prihvatila i priznala. I ako to i nije baš istina, jer optimirajući u pravcu minimiranja ispušnih plinova u modusu na valjcima je i te kako i CO2 tangiran i optimiran.
Ali da defeat devices svojim algoritmom ne isključiuje dijalove ispušnog sisterma u cesta modu to ne mogu i gotovo.
26.12.2018 | 13:34
Duba aj polako. U početku si pobrkala bitne pojmove oko emisije štetnih plinova, a čovjek te ispravlja zbog krivog navoda( CO2) o kojem ne raspravlja nitko u aferi Dieselgate osim tebe, a ti post festum ispravljaš u svom postu CO2 u NOx. Naravno da su ispitivanja lažirana, tu dvojbe nema.
26.12.2018 | 13:44
.Molio bih te da pišeš ono o čemu znaš dovoljno i u što se razumiješ. Točka prijepora su bili dušični oksidi (NOx) i otud je sve krenulo. VW je ulovljeln u pekmezu (medu) s dizelskim motorom obujma dvije litre. Taj motor u prosjeku u autima troši cca 6 l/100 km. Istovremeno, Ameri koriste V8 benzince. Kaj misliš, koji motor ispušta više CO2, ako V8 troši 12-15 l/100 km?!
Uopće neću klikati na link s youtubea, jer ga je mogao postat tko god je htio i bez osnovnih predznanja. Dizelski motor ima problem s emisijama NOx i česticama čađe. Njih iz ispuha uklanjaju sofisticirani ispušni sustavi koji koštaju. Tu se radi o recirkulaciji dijela ispušnih sustava, DeNOx katalizatorima, sustavima koji ubrizgavaju ureu u ispušni sustav, vođenju procesa izgaranja da budu niže vršne temperature i tlakovi u cilindru itd. Bilo koji od ovih zahvata ima za posljedicu ili povišenu potrošnju goriva ili smanjenu snagu motora. Da nema tih zakonskih zahtjeva, dizelski bi motori trošili upola manje goriva, nego troše. VW se mislio izvući bez uree (sustav košta, i ono još gore, traži od vlasnika da puni spremnik s ureom (AdBlue) koji košta i gnjavaža je, posebno za najkomotniji narod na svijetu aka Amere) i zato je osmislio defeat device.
Produkt svakog izgaranja je CO2 i H2O; dok god nešto gori, nastaje CO2. Ako želiš eliminirati ili prestani izgarati neku organsku tvar, ili u ispuh posadi šumu koja će fotosintezom taj CO2 pretvarati u kisik i ugljik.

Evo, ovaj članak, iako iznimno površan, govori o meritumu stvari:
www.newscientist.com/article/dn28240-how...t-fix-affected-cars/

Zato je još jednom molim da dobro proučiš materiju prije nego pišeš neistinu o nečem o čemu ne znaš ni izbliza dovoljno, a informacije temeljiš ne neprovjerenim izvorima s neta (za podsjećanje, na netu kolaju i informacije da je Zemlja ravna ploča, da ljudi nisu nikad bili na Mjesecu itd itd)


Pročitaj molim te ovu zadnju rečenicu i reci mi šta znači "ni izbliza dovoljno" i odnosi li se to samo na NOx i CO2 ili na molbu da o toj temi ništa ne pričam je nemam ni izbliza pojma o čemu govorim. Ali najljepše je da me oslovljava u trećoj osobi.
26.12.2018 | 15:35
Al promašila si bit same rasprave, odnosno krivo si postavila činjenice za otvaranje rasprave!
26.12.2018 | 16:43
JOHN kaže:
@enegyman....koliko te došao sami remap skupa s valjcima?
U biti me više zanima cijena mjerenja sa dyno?


Što se odradilo:
- vađenje DPF-a
- blokiranje EGR-a
- softversko gašenje EGR-a i DPF-a
-remapiranje
-vehicle emission check fix (zapravo najvažnija stvar zbog koje sam se odlučio na dečke iz THP)

Cijena: 600€

Ispalo me manje nego da sam mijenjao EGR a smatram da sam dobio više benefita sa time...no to je samo moje mišljenje.

Jesam li mogao proći jeftinije - jesam, možda čak i 2-3 puta, no sve to ne bi bilo toliko kvalitetno odrađeno. Pogotovo nova mapa koju su dečki custom radili na valjcima cijeli dan.

Za samo mjerenje ne znam, to je u cijeni, ako želiš rentati mislim da je cijena 1000kn/sat.
26.12.2018 | 16:52
Sto se dobije s remapiranjem?
26.12.2018 | 18:54
zabac kaže:
Sto se dobije s remapiranjem?


Ovisi koga pitaš

Remap je promjena programa po kojem se upravlja radom motora (mijenja se količina ubruzganog goriva, tlak prednabijanja, vrijeme predubrizgavanja na dizelima itd itd.. Jasno ti je). Tvornica odradi neku mapu koja predstavlja optimum za sve zadane uvjete (ciljanu snagu, udovoljavanje zakonima što se tiče buke i čistoće ispuha, potrošnju, trajnost motora itd itd), a tuner kaže da on to može bolje.

Pa tako imaš sveti trokut tuninga koji na svojim krajevima ima pojmove: brzo, pouzdano i jeftino. Trik je u tome da smiješ odjednom odabrati samo dva pojma...
Želiš da bude brzo i poudano (trajno), onda neće biti jeftino. AKo želiš da je brzo i jeftino, neće biti pouzdano (trajno).. Jasno ti je, vjerujem

Najjednostavnije: remapom zadireš u ugrađene faktore sigurnosti koji su u svakoj komponenti motora i za nagradu dobivaš više snage motora.
26.12.2018 | 19:19
Kako proizvođač gleda na remapiranje? Spominje se trajno, a trajno je vezano s garancijom.
Kako onda šasija podnaša veće opterećenje (kod velikih brzina se rasteže), kočnice isto (energija ide s kvadratom brzine).
26.12.2018 | 19:52
zabac kaže:
Kako proizvođač gleda na remapiranje? Spominje se trajno, a trajno je vezano s garancijom.
Kako onda šasija podnaša veće opterećenje (kod velikih brzina se rasteže), kočnice isto (energija ide s kvadratom brzine).


Jasno da ga proizvođač ne tolerira i ukida jamstvo čim se to odradi.
Šasija nije u opasnosti; ionako ne cijediš motor do daske stalno, a imaš u ponudi i jače motore pa je podvozje u većini slučajeva dimenzionirano da podnese i veća opterećenja. Kočnice možeš spaliti i sa serijskim motorom ako si daš truda.....
26.12.2018 | 19:53
Svi postovi na temu umjetnog disanja i ronjenja prebačeni su (ne izbrisani!) u novu temu pa molim nastavite tamo.
26.12.2018 | 23:06
zabac kaže:
Kako onda šasija podnaša veće opterećenje (kod velikih brzina se rasteže), kočnice isto (energija ide s kvadratom brzine).


U pravilu se remapiranjem dobije možda koji kilometar na krajnjoj brzini, ali samo zato što u zadnjoj brzini možeš postići veći broj okretaja motora jer brzina (vozila kao takvog) ovisi o broju okretaja motora i prijenosnom omjeru, odnosno mjenjaču.
Prevedeno i pojednostavljeno, ako se recimo u trećoj brzini voziš 50 km/h na 2k rpm u istoj toj 3. brzini ćeš se na 4k rpm voziti brzinom od 100 km/h.
Ono što dobiješ (očekuješ da ćeš dobiti) remapiranjem je povoljnija krivulja momenta u većem rasponu broja okretaja motora i bolje ubrzanje koje dobiješ povećanjem KS i Nm kojom pokrećeš istu masu auta.
Drugim riječima (a i @Djuro je već napisao) u istu šasiju (samonosivu karoseriju) idu motori od-do snage tako da nema tu nekog prevelikog utjecaja malo veći moment.
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 18 sati, 47 minuta
  • VanjusOS: možda nije obrisano zbog "piratstva" već zbog toga što se u vikalici ne bi trebamo objašnjavati nego u temama?
  • drlovric: Svi gledamo nesot piratsko. Apsurd je pricati o tome. Ja Hajduku placam pretplatu i clanarinu, a kradem HDTV od 2e, jer ne postoji nacin da ga legalno kupim :)
  • Zdravac: Eto, malo analogije za kraj!
  • Zdravac: Ali ok, svaki privatnik u svome restoranu može svojevoljno određivati cijene, a na nama je opet volja hoćemo li ići u taj restoran ili ne.
  • Zdravac: Shvatite da NIJE ilegalno instalirati Kodi na AppleTV
  • Zdravac: Pomalo je frustrirajuće kad znaš da nisi napisao apsolutno ništa ilegalno, a svejedno su ti postovi čak i u vikalici pobrisani jer, eto, moderatori smatraju kao "neprikladno" :?
  • VanjusOS: probao sam preko Xcode neki način ali trebam apple develpper acc
  • VanjusOS: da li je netko instalirao KODI na Apple TV 4K?
  • ZeljkoB: Kakvih problema? Ja koristim public beta vreziju i nikakvih problema.
  • damir1: pozzz svima , da li ima netko problema s iOS 18.6 ? hvala
  • mbp2009: Odlično za PBZ, ali vidim sad da je baterija katastrofa pa onda ću preskočiti dok to ne srede
  • Damirst: Koristim aplikaciju PBZ, istalirao sam public verziju 26 i sve uredno radi
  • Borisone: Čak i da sada radi, možda ju slijedeća public beta skrši
  • Borisone: Prevelika kocka. Ako na iPhonu imaš internet bankarstvo i/ili ostale bitne aplikacije ne savjetujem prelazak na novu slijedeću veliku verziju dok nije na prvoj reviziji (npr. iOS 26.1)
  • mbp2009: Ekipa, itko na ios PB? Zanima me par stvari ali brine me samo pbz aplikacija
  • Yonkis: Ozzy se pridružio legendama :(
  • stefanjos: RIP ozzy!
  • cariblanco: RIP i od mene, mada sad "đavo" trlja ruke, jer mu se ekipa ojačava ;)
  • smayoo: RIP Ozzy Osbourne
  • Gjuroo: Nema za Mac...
  • drlovric: [link]
  • jura22: E da, gdje je to “begišu”?
  • jura22: Izgleda kako ce ova sezona ipak biti bolja od one 2020.!
  • cariblanco: Moj omiljeni bend Guns N’ Roses večeras u begišu....bilo bi fora da kažu "pumpaj" :D
  • Junuz: Yonkis, riješeno.Ubio sam icloud/face time na svim uređajima.Iako se problem manifestovao na 16e.Svakako nekoristim face/imesage.Hvala
  • Yonkis: @Junuz - ti si u USA? Na čijoj si mreži? Vidiš li ti te poruke koje su poslane? Da nemaš USA Apple account? Ne znam, puno informacija nedostaje za ikakvo pojašnjenje. Ili otvori remu/post.
  • cariblanco: Kakav dobar finale tenisa, inače navijam za Noleta, ali on je svoje dao...danas se "griješnik" nije dao u Alcatraz ;9
  • Junuz: Nije baš tako, za par sati su mi naplatili oko 1euro na pozadinsko slanje sms ova u ameriku sa ciljem aktiviranja face time.Iphone koristim od 6 naovamo
  • drpongrac23: @Junuz - pa aktiviraj Facetime i iMessage, ništa te ne košta.
  • Junuz: A naravno nisam siguran kako
  • Junuz: trebao bih pomoć oko pozadinskog slanja sms ova u usa na iphonu.16e model sa novom pretplatom i esim karticom.Trošak raste svako malo a od telekom operatora sam dobio odgovor:U slučaju ako koristite iPhone, Vaš uređaj u pozadini šalje SMS prema svom uslužnom servisu u SAD-u s ciljem aktivacije usluge Facetime i iMessage. Molimo deaktivirajte u postavkama mobilnog uređaja navedene usluge k
  • ping: naravno nije bitno koji smartphone dok god je iphone :)
  • ping: @drlovric koliko se sjećam nije radila ako se spajaš na wifi ali ako koristiš iphone sa hr linijom onda je radilo.
  • drlovric: Koristi li netko MaxTV aplikaciju van HR?
  • Ender: verovatno je to, jer je on sa ekranom od 12", mada je bilo i MB Air-ova 11" pa su imali 2 standarnda USB porta. dobro mozda je on bio malo veci od tog MacBook-a jer je imao onaj siri screen bezel.
  • smayoo: Imao je samo jedan port jer je cijela matična ploča bila toliko malena da nije bilo mjesta za dva. To je bitna ušteda (veličina matične ploče), a ne broj portova
  • Ender: verovatno ce cena biti povoljna uz kompromis da se ukine neke stvari koje postoje kod MB Air-a. recimo MacBook model iz 2015-2016 je cak imao samo jedan USB-C port. neka usteda od par $, al dovoljno da se ustedi taman za bonus nekog menadzera.
  • Ender: Slazem se, masa korisnika nema neke prevelike zahteve, niti koristi zahtevne programe, ali sam sistem postaje s vremenom gladan resursa, i to bude cesto ogranicavajuci faktor. Ali u upravi drage nam firme sede neki ljudi koji vrlo precizno odmere svaki korak, tako da s druge strane mislim da ima smisla, koliko god meni logika govori drukcije.
  • Bertone: Sve ovisi koliko €/$ će tražiti,... masa ljudi još koristi Intel MBA/MBP i ne daje im se 1k€ za osnovni MBA, a potrebe im nisu veće od tu i tamo kojeg dopisa, e-maila ili pogledati kakav video.
  • Ender: malo je bzvz imati MacBook sa procesorom od iPhone-a, a imas iPad sa M1 procesorom. ne vidim segment trzista za taj MacBook.
  • Ender: izgleda ce tako i ovog puta biti. ti MacBook-ovi su imali core-M seriju procesora (M, M3, M5 i M7), a poslednja serija je imala core-i procesore 2017. god.
  • smayoo: Imali su već i prije takav neki proizvod. Onaj "zlatni" macbook 12", zar ne. Pa se nije baš "primio".
  • drpongrac23: [link]
  • drpongrac23: Izgledno je da izlazi low-end MacBook, tj. povratak stare MacBook serije, oviga puta sa iPhone čipom unutra. Ako se ostvari, biti će zanimljivo
  • drpongrac23: @cariblanco - slažem se, no zbog zdravstvenih razloga se bisam usudio ići. Produkcija na svjetskom nivou.
  • cariblanco: Koncert na hipodromu, je neponovljiv po mnogim stvarima...dok sam živ neće ga nitko prestići po mnogim detaljima....ma što god mislili o Marku
  • smayoo: RIP Renato Baretić :(
  • dpasaric: Cijene su ti iste kao u Švicarskoj, kada to prihvatiš, sve bude jednostavnije! :)
  • ping: @drlovric Geneva?
  • ping: A

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

baka, imenso, Riba, temeljnik, VanjusOS, Anonimci (428)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.24 Seconds

Provided by iJoomla SEO