Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


28.11.2023 | 06:11
I to je energetski trošak proizvodnje baterije čiji je životni vijek oko 200 do 250.000 km. Ajde sad pronađi koji je energetski trošak proizvodnje i dostave litre benzina do benzinske crpke.
28.11.2023 | 08:00
tino1 kaže:
Đuro Genialac!.. kod "duplo kvačilnih automatskih mijenjača" bi to bilo kao da ga drši na kumplungu u prvoj, a to se ni kod običnih mijenjača ne preporučuje.


Tino, mjenjač s dvije spojke (DSG, DCT, TCT, Powershift ili kako tko već komercijalno zove to tehničko rješenje) radi na način koji si opisao. Naime, i kad voziš u prvoj ili bilo kojoj brzini, aktuator VEĆ ima uključenu iduću brzinu, ali drži spojku tog vratila (dvije su, zato i ono Dual ili Direkt kod VW grupacije) otvorenom cijelo vrijeme (kak ti veliš, mjenjač je na kuplungu). U trenutku kad je potrebna promjena, isključi prvu spojku, istovremeno uključi drugu i zato imaš one bestrzajne trenutne promjene brzina. Dakle, i kad stoji, mjenjač radi na isti način (ako nije u položaju Park), jer mu je to normalni modus operandi.


tino1 kaže:
To bi, po meni, bilo samo moguće kod wandler automatskog mijenjača. Ne znam da li neki ozbiljan proizvođač to još ugrađuje? Ali, nemam pojma "pitajte Đuru".


Kako ne, klasični automatici se itekako koriste i ugrađuju. Dugotrajniji su (raspitaj se malo koliko traje clutch pack kod DCT, posebno ako je riječ o suhoj spojki) i robusniji (planetarno ozubljenje je pogodnije za velike momente), a imaš sad i vrlo kompaktne izvedbe (Aisin) za aute s poprečno ugrađenim motorom i prednjim pogonom do 8 brzina.
28.11.2023 | 08:08
Smayoo,

u garaži imamo 190 GPM. Neki su ranije na svoja GPM uveli struju preko obračunskog mjernog mjesta garaže i sada pokušavam regulirati potrošnju i u konačnici naplatu preko kontrolnih brojila, ali me muči trend kupovine EV. Dolje ih ima trenutno 5 komada. Što se može ili nemože tu napraviti preko postojeće instalacije koja sigurno nije dostatna za punjenje? Novo obračunsko mjerno mjesto? Nove instalacije? Projekt?
28.11.2023 | 10:22
smayoo kaže:
I to je energetski trošak proizvodnje baterije čiji je životni vijek oko 200 do 250.000 km. Ajde sad pronađi koji je energetski trošak proizvodnje i dostave litre benzina do benzinske crpke.


Stoji, to bih volio vidjeti. Negdje imamo neki naftovod ili tanker, onda imamo kamion cisternu, ti kamioni troše 8-15 litara dizela na sto km, nije ni strašno. Bilo bi zanimljivo usporediti brojke.
28.11.2023 | 10:58
dpasaric kaže:
JOHN kaže:
Pardon, Mečka i Toyota. Sve ostalo je


Toyota je ostala na vrhu, ali Mercedes se srozao na niske grane. Nema to više veze s onim što je Mercedes nekada bio, žive od stare slave i "ponosa" vlasnika koji od sramote šute kada im se dogodi veći kvar nakon dvije godine jamstva, pa krenu drame čak i za one kojima novac nije problem.

Kako mi prijatelj radi u Mercedesu znam sve iz prve ruke. Mercedesi su bili primjer pouzdanosti do negdje 2010-te, a onda je počeo show - od overengineeringa, pa do nadmetanja s ekološkm zakonima i suludih rješenja koja im aute čine nepouzdanima. O raznim svetogrđima s Renalutovim motorima ili totalne prostitucije AMG brenda bolje ne pričati. AMG je nekada značio da iza neke Mečke stoji iskusan stručnjak svojim imenom i prezimenom. Sada je to neki kičasti paket opreme na jeftilen modelima.

Rijetko se isporuči novi Mercedes i da na mora radi elektronike ili neke druge čudne situacije u servis već u prvih pola godine. Rekorder je jedan koji je po izlasku iz salona došao do semafora i morao nazad. A Maybach, svima nam znanog vlasnika čije se ime vrti po medijima zadnjih dana, je imao nakon svega par mjeseci takav kvar da je morao ostati na servisu, a dio se čekao tjednima. Eee gdje su vremena kada je Mercedes bio onaj stari dobri neuništivi 200 D...


Ja sam imao W204 redizaj u karavan izvedbi, odnosno to je bio službeno S204.
Odličan auto, usporedno sa Škodom O3 redizajn, mercedes ima daleko bolje materijale, udobnost i zvučnu izolaciju. Jedini značajniji problem je bio DPF gdje sam mijenjao keramički uložak kod Lastovčića i promjenio jedan senzor. Jedan ključ mi je riknuo i to je bilo sve u 4-5 godina koliko sam ga imao.
Da je bio automatik i da je gepek bio zericu veći, nebi ga nikad prodao.

IMG_4619.jpeg


Prethodna Toyota Avensis T25 model praktički ništa. U jamstvu promijenjena pumpa vode(bio sitni trag) i u 6-7 godina koliko sam ga imao, od čega 4 god. na plinu, nikad ništa pa ni zbog plina. Da je bio karavan vjerojatno bi ga dan danas vozio
28.11.2023 | 11:19
dpasaric kaže:
smayoo kaže:
I to je energetski trošak proizvodnje baterije čiji je životni vijek oko 200 do 250.000 km. Ajde sad pronađi koji je energetski trošak proizvodnje i dostave litre benzina do benzinske crpke.


Stoji, to bih volio vidjeti. Negdje imamo neki naftovod ili tanker, onda imamo kamion cisternu, ti kamioni troše 8-15 litara dizela na sto km, nije ni strašno. Bilo bi zanimljivo usporediti brojke.


Zaboravio si najznačajniji dio - vađenje (bušotinu) i rafinerijski proces.

Već sam više puta ovdje pisao - ukupna energetska efikasnost benzina nije niti 5% end-to-end (od bušotine do gubitaka ICE motora). Znači, u prosjeku, na jedan kWh energije utrošen na putovanje osobnim autom, ide oko 20 kWh potrošenih u procesu vađenja sirove nafte, proizvodnje benzina, distribucije benzina, gubitaka motora i automobila.
28.11.2023 | 11:21
JOHN kaže:

Novo obračunsko mjerno mjesto? Nove instalacije? Projekt?

Sve navedeno, samo obrnutim redoslijedom.
28.11.2023 | 22:57
smayoo kaže:
Zaboravio si najznačajniji dio - vađenje (bušotinu) i rafinerijski proces.

Već sam više puta ovdje pisao - ukupna energetska efikasnost benzina nije niti 5% end-to-end (od bušotine do gubitaka ICE motora). Znači, u prosjeku, na jedan kWh energije utrošen na putovanje osobnim autom, ide oko 20 kWh potrošenih u procesu vađenja sirove nafte, proizvodnje benzina, distribucije benzina, gubitaka motora i automobila.


Slažem se, sve to treba uračunati. No, kako stvari stoje sada s električnom energijom, daleko smo mi od toga da dolazi iz samoobnovljivih izvora i da tako proizvedena energija nema značajne popratne troškove i zagađenje. Najveća prednost elektromobila jest izuzetno efikasno korištenje energije, ali sve drugo oko njih je za sada preskupo ili neupotrebljivo u postojećoj urbanoj infrastrukturi.

Znaš da smo ovdje nedavno računali trošak posjedovanja elektromobila u usporedbi s dizelom i da jednostavno financijski nema nikakve šanse, znači u stvarnom životu su elektromobili još uvijek samo šminka igračke za bogate, a ne nešto što bi u ekonomskom smislu moglo zamijeniti klasičine aute s ICE motorima.

Vjerujem da će proći još desetljeća dok to bude moguće izvesti u značajnijoj mjeri.
29.11.2023 | 06:14
Ja, s druge strane, vjerujem da će za 10 godina u EU, u prosjeku, na cesti biti više elektromobila nego klasičnih s unutarnjim izgaranjem. Za kamione i autobuse će proći sigurno više vremena, ali za osobne automobile - tako kako sam napisao.
29.11.2023 | 08:36
smayoo kaže:
Ja, s druge strane, vjerujem da će za 10 godina u EU, u prosjeku, na cesti biti više elektromobila nego klasičnih s unutarnjim izgaranjem. Za kamione i autobuse će proći sigurno više vremena, ali za osobne automobile - tako kako sam napisao.


Nema šanse

Prosjek starosti osobnih automobila u EU je preko 10 godina. Da od danas svi novi auti budu EV, a neće biti još godinama, neće postati većina kroz deset godina.
29.11.2023 | 08:59
smayoo kaže:
Ja, s druge strane, vjerujem da će za 10 godina u EU, u prosjeku, na cesti biti više elektromobila nego klasičnih s unutarnjim izgaranjem. Za kamione i autobuse će proći sigurno više vremena, ali za osobne automobile - tako kako sam napisao.

Pa ja (iako tudum za temu) sam baš jučer preslušao neki podcast sa nekom auto novinarkomkao gošćom.
Ona veli da je sada najprodavaniji automobil u Europi Tesla (Y?).
Nije znala točnu cijenu, ali je rekla da puno država daje subvencije za električna vozila pa se od Skandinavije prema Beneluxu sve više južno spušta taj trend.
No, nju kao čudi da je ovo prvi puta da u EU nije najprodavaniji automobil neke marke Starog kontinenta (iako mislim da je Yaris bio jednom ali ne znam da li se sjećam točno), no čak i više da je taj automobil američki - e veli da je to zaista prvi puta slučaj na ovom kontinentu.
E sada, struka neka kaže svoje.
29.11.2023 | 13:48
Kloba kaže:
smayoo kaže:
Ja, s druge strane, vjerujem da će za 10 godina u EU, u prosjeku, na cesti biti više elektromobila nego klasičnih s unutarnjim izgaranjem. Za kamione i autobuse će proći sigurno više vremena, ali za osobne automobile - tako kako sam napisao.

Pa ja (iako tudum za temu) sam baš jučer preslušao neki podcast sa nekom auto novinarkomkao gošćom.
Ona veli da je sada najprodavaniji automobil u Europi Tesla (Y?).
Nije znala točnu cijenu, ali je rekla da puno država daje subvencije za električna vozila pa se od Skandinavije prema Beneluxu sve više južno spušta taj trend.
No, nju kao čudi da je ovo prvi puta da u EU nije najprodavaniji automobil neke marke Starog kontinenta (iako mislim da je Yaris bio jednom ali ne znam da li se sjećam točno), no čak i više da je taj automobil američki - e veli da je to zaista prvi puta slučaj na ovom kontinentu.
E sada, struka neka kaže svoje.



u 2022. najprodavaniji su bili Peugoet 208 i Dacia Sandero. .. oba preko 200k komada... Tesla Y je 13. sa 138k ....

ove godine Tesla Y vodi sa 15 000 komada prednosti ispred Sandera nekako mi se cini da ce ga biti tesko dostici... ali drzim fige jer sam Dacia korisnik


prilikom guglanja me zapravo najvise iznenadila cinjenica da se svaki mjesec proda prosjecno malo iznad 1 000 000 auta u europi... mozda stvarno kao civilizacija imamo problem sa autima...
29.11.2023 | 14:54
marioart kaže:
prilikom guglanja me zapravo najvise iznenadila cinjenica da se svaki mjesec proda prosjecno malo iznad 1 000 000 auta u europi... mozda stvarno kao civilizacija imamo problem sa autima...


Ili mozda gorivo jos uvijek nije dovoljno skupo?
29.11.2023 | 15:31
Nabijem ih sve skupa i autoindustriju i naftaše i one koji to sve kupuju
29.11.2023 | 16:55
Bez komentara kvačim ovo ovdje....

x.com/Revontulet69/status/1729852876447461566?s=20
29.11.2023 | 17:42
Ajde pogledaj završetak tog kabela na blatobranu auta. Prvo, koji elektro auto ima priključak za punjenje na prednjem blatobranu? Drugo, gdje je priključnica za punjenje? Kabel je samo zakeljen crnom izolirkom (vjerojatno) na blatobran. To je netko napravio fotku za zajebanciju.
29.11.2023 | 17:48
Mustang Mach-e ima otvor za punjenje točno tu. Volvo EX30 ima na stražnjem lijevom blatobranu... Ima toga...

Ovo je, ako dobro vidim, V60, pa mi se čini da je prije u pitanju pokušaj spašavanja akumulatora 12V, jer V60 tog godišta nema eletro varijantu, osim ako netko nije napravio nešto sam u vlastitoj režiji kod kuće (malo vjerojatno, jer auto ima canbus i sva ostala čuda, odgovorno tvrdim da nema osobe u RH koja je to u stanju sama izvesti i da sve funkcionira).
29.11.2023 | 18:05
smayoo kaže:
Ajde pogledaj završetak tog kabela na blatobranu auta. Prvo, koji elektro auto ima priključak za punjenje na prednjem blatobranu? Drugo, gdje je priključnica za punjenje? Kabel je samo zakeljen crnom izolirkom (vjerojatno) na blatobran. To je netko napravio fotku za zajebanciju.


Osim svega toga, svi kablovi su kodirani, nema šanse ništa bez kodiranog produžnog.
29.11.2023 | 19:22
Smayoo, meni izgleda kao da neki je neki poklopac ispod kojeg je utičnica ipak dignut.
Malo googlao, našao ovo:
Screenshot2023-11-29at19.21.11.png

PS:
Tino, ne znam što znači kodirani, ali i u mom susjedstvu se pune električni automobili iz kuća, i ti su kabeli žuti.
Ako pogledamo posljednji kabel, žute je boje.
Ja mislim da je slika stvarna, koliko god ludo izgleda.
29.11.2023 | 22:41
smayoo kaže:
Ja, s druge strane, vjerujem da će za 10 godina u EU, u prosjeku, na cesti biti više elektromobila nego klasičnih s unutarnjim izgaranjem. Za kamione i autobuse će proći sigurno više vremena, ali za osobne automobile - tako kako sam napisao.


Jako sam skeptičan da će se to dogoditi, ali nije nemoguće - jer možda WEF banda to bude ganjala silom, a imaju takve tendencije. Izmislit će neke drakonske poreze na klasične automobile, njima je ionako cilj da se sirotinja razvlasti od osobnih automobila i strpa u 15-minute getoe.

Značajnija promjena ravnoteže bi tražila ogromne zahvate u urbanoj infrastrukturi kako bi se svi ti auti mogli puniti. Kod nas nisu u stanju u napučenim kvartovima srediti niti najobičnije parkiranje, a kamo li parkiranje s punjačima.
30.11.2023 | 07:02
Kloba kaže:
Smayoo, meni izgleda kao da neki je neki poklopac ispod kojeg je utičnica ipak dignut.
Malo googlao, našao ovo:
Screenshot2023-11-29at19.21.11.png

PS:
Tino, ne znam što znači kodirani, ali i u mom susjedstvu se pune električni automobili iz kuća, i ti su kabeli žuti.
Ako pogledamo posljednji kabel, žute je boje.
Ja mislim da je slika stvarna, koliko god ludo izgleda.


E taj žuti kabel ide u punjač (cigla) a iz njega ide crni u mrežu i ne može se produžiti običnim kablom za produživanje nego radi samo ako je uštekan direktno u utičnicu.
A druga varijanta je da montiraš Wallbox na zid i u njega Typ 2 kablom (ima ga u raznim bojama: plava, crna, žuta) to se isto ne da produžiti.
Meni je to logično, jer bi Mujo produžio s kablom u roli (50 m) da ga i ne odmota.
30.11.2023 | 11:00
tino1 kaže:
E taj žuti kabel ide u punjač (cigla) a iz njega ide crni u mrežu i ne može se produžiti običnim kablom za produživanje nego radi samo ako je uštekan direktno u utičnicu.
A druga varijanta je da montiraš Wallbox na zid i u njega Typ 2 kablom (ima ga u raznim bojama: plava, crna, žuta) to se isto ne da produžiti.
Meni je to logično, jer bi Mujo produžio s kablom u roli (50 m) da ga i ne odmota.

Kako si vrlo dobro svjestan da razgovaraš sa tudumom za većinu tema ovdje, molio bih te da mi zdravo seljački kažeš da li ti smatraš (zaključak ovoga što si napisao iznad) da je ta slika fake ili je ipak stvarna.
Ponavljam, dignuti poklopac auto utičnice i žuti kabel od toga automobila daju mi razloga za vjerovati da se radi o pravoj slici.
Ti, ako sam dobro razumio, i dalje smatraš da je slika fake.
30.11.2023 | 12:36
Kloba kaže:
tino1 kaže:
E taj žuti kabel ide u punjač (cigla) a iz njega ide crni u mrežu i ne može se produžiti običnim kablom za produživanje nego radi samo ako je uštekan direktno u utičnicu.
A druga varijanta je da montiraš Wallbox na zid i u njega Typ 2 kablom (ima ga u raznim bojama: plava, crna, žuta) to se isto ne da produžiti.
Meni je to logično, jer bi Mujo produžio s kablom u roli (50 m) da ga i ne odmota.

Kako si vrlo dobro svjestan da razgovaraš sa tudumom za većinu tema ovdje, molio bih te da mi zdravo seljački kažeš da li ti smatraš (zaključak ovoga što si napisao iznad) da je ta slika fake ili je ipak stvarna.
Ponavljam, dignuti poklopac auto utičnice i žuti kabel od toga automobila daju mi razloga za vjerovati da se radi o pravoj slici.
Ti, ako sam dobro razumio, i dalje smatraš da je slika fake.


Fake! Punim!
30.11.2023 | 12:57
Djuro genijalac kaže:

Ovo je, ako dobro vidim, V60, ... jer V60 tog godišta nema eletro varijantu,...


U pravu si, na slici je V60 i slika je fejk,... ali, kad ponovno naletim, susjed u zgradi prekoputa moje ima VW eUP-a, stanuje na drugom katu i uredno ga navečer ako uhvati mjesto ispred stana prikopča na produžni iz stana
30.11.2023 | 14:15
Bertone kaže:
Djuro genijalac kaže:

Ovo je, ako dobro vidim, V60, ... jer V60 tog godišta nema eletro varijantu,...


U pravu si, na slici je V60 i slika je fejk,... ali, kad ponovno naletim, susjed u zgradi prekoputa moje ima VW eUP-a, stanuje na drugom katu i uredno ga navečer ako uhvati mjesto ispred stana prikopča na produžni iz stana


Može produžni ali ne svaki! Pogotovo ne Bauhaus Vulgaris.

www.amazon.de/TEUTSCHTECH-Ladekabel-oran...ZT1zcF9tdGY&th=1

S ovim može! Ali to je Typ 2 na Typ 2. A Typ 2 na Šuko.
30.11.2023 | 15:42
A nisam prilazio da se baš zagledam u kabal, ali je narančasti i u jednom je komadu tako da je moguće da je isto ili slično ovome s tvog linka, bum ga baš poslikao kad ga ponovno vidim da puni auto pa stavim fotke.
30.11.2023 | 15:55
Bertone kaže:
A nisam prilazio da se baš zagledam u kabal, ali je narančasti i u jednom je komadu tako da je moguće da je isto ili slično ovome s tvog linka, bum ga baš poslikao kad ga ponovno vidim da puni auto pa stavim fotke.


To je to, jedino tako se može produžiti 10 m. Isprobano!
30.11.2023 | 18:56
@JOHN, nema više V8 motora



Usput, Dacia je napokon službeno predstavila novi Duster

30.11.2023 | 23:05
Ajd bar su ostavili za odabir i V8. Da nisu, to bi bilo svetogrđe!

Duster navodno dolazi samo/i u hybrid verziji, a cifra će biti brutalna
30.11.2023 | 23:30
Kažu Ameri da imamo dobre ceste!

qr.ae/pKwKFh
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 6 sati, 40 minuta
  • miomika: restartaj router. isto kao i Bonjour, nakon nekog vremena router se objesi i ne radi
  • big_mac: Nije nađen niti jedan airprint uređaj
  • big_mac: Pokušao sam sve navedeno ali uvijek isto
  • Kloba: Posljednji - baš za povezivanje inečega sa hp printerima: [link]
  • Kloba: Javi ako išta pomaže
  • Kloba: Ovo je troubleshoot sa stranica Applea: [link]
  • Kloba: Ovo? [link]
  • big_mac: Pokušao sam već tim putem ali ništa nisam našao sto je pomoglo.
  • Kloba: Ukucaj na Google ili YouTube, neko sigurno ima iste probleme i objavio je post kako to riješiti
  • big_mac: Jel zna netko kako rijesiti problem sa airprint na ios 18 a i prijašnjoj verziji ne mogu naći hp pisac
  • Kloba: Isprika, ipak je na kraju dobio 30 dana...
  • Kloba: Trifunović je navodno htio do Rijeke. Od tamo mu je žena s kojom se u međuvremenu oženio. I sad, poučen iskustvom (dobio je šest mjeseci uvjetno, ne 30 dana ja mislim), neće više vrijeđati preko X-a nego je hladno poručio: "uskoro postajem hrvatski državljan". I on i buraz oženili Hrvatice.
  • Yonkis: Ajme ovaj Photos u iOS 18 treba zasebni manual/priručnik.
  • JOHN: Smayoo što se mene tiče oderao bi i domaće
  • Zmay: Poz! Moguće napraviti da se oglasi sami brišu nakon nekog vremena npr.? Puno stvari je već prodano, a autori oglasa ih ne brišu...hvala
  • smayoo: Lik je dobio 30 dana zatvora uvjetno. I morao je platiti troškove. Što bi više? Kad pogledaš po internetu ima hrvatskih državljana koji pljuju po policiji svaki dan pa ih nitko nikad nije niti pokušao privesti, niti identificirati., a kamoli prekršajno goniti.
  • JOHN: Lik je dobio novčanu kaznu od 150 eura, a samo na transport je potrošeno više od toga. A gdje su plače policije ooja ga je privodila, tužitelja, odvjetnika, suca, režijskih troškova itd. Trebali su ga samo na ime tih troškova oderat 4000-5000 eura. Pa nek blebeće
  • JOHN: I mišljenja sam da mu je kazna preblaga. Ja bi za svako ponavljanje x10 od prethodne pa nek dogura do doživotnog ili neka ga opelješe do daske.
  • JOHN: Čovjek želi biti valjda novi Pernar ili šta ja znam recimo ADRI. Radi pizdarije a paralelno otvara kanal. Ili ga je jednostavno pojeo sustav, droga ili nešto treće :)
  • JOHN: a kamoli u tuđoj
  • JOHN: Nekih posljedica mora biti. Meni recimo ne pada na pamet u vlastitoj zemlji javno ponižavat
  • Kloba: Mada, nije mi baš ok da svako ko se pokenja na netu hapsimo. Pogotovo ako je Srbin. Baš ono. Jadno. Šta je to - pismeni delikt?
  • Kloba: Ali današnji post/vapaj - "Jel može razmena za Severinu?"
  • Kloba: I da, još jedna novost. Opet priveli Trifunovića. Sa Bajakova, gdje je došao i samo se približio našem cariniku da pita jel sada sve OK jer je godina dana prošla od zabrane ulaska u HR na godinu. I ovaj brže bolje, marica pa 800 km do Splita. Razlog, vrijeđanje na X-u od lani. Ustaše ovo ono
  • Kloba: Postoji razlog, čak je i logičan...
  • Kloba: Nego, tko zna zašto današnji mlađi nogometaši deru štucne?
  • Kloba: Tako da, to što je Jakirović očito isto htio poručiti "mlađem kolegi", mislim si da mu je ovaj samo kimuo i pomislio si "i trenersku diplomu ima svatko..." :)
  • Kloba: Oću reći, ovi mladi lavovi koji sada dolaze iz igračkih u trenerske uloge, pa to će gaziti klubove kao cipelarka deset na jednoga. Nema tu više "nema ponižavanja". Zna se ko je ko i ćao. A Dinamu je ovo velika lekcija i neka je
  • Kloba: I ovi su nas prešli ko plitak potok. Ima jedna anegdota sa SP-a u Brazilu da je isto to - nemojte ponižavati protivnika, navodno rekao Joakim Low Elfu na poluvremenu one utakmice s Brazilom, ali ovi ga nisu baš poslušali
  • Kloba: "..a sada hoću da ih zgazite!!!"
  • Kloba: Ma. A najbolji mi je Jakirović na kraju tekme koji 2očita bukvicu" Kompanyu. Ovaj mlađi od Modrića godina dana, doslovno smo kao repka igrali protiv njega (Belgijanac je), i kako je igrao u Manchester City-u čovjek je naučio okomiti nogomet do perfekcije. I to prenio radnišnim Švabama. Jer on im je na poluvremenu rekao (kada su naši izjednačili ili došli na gol razlike sa dva gola) "e,
  • drlovric: Dinamo se sinoc osjecao kao 70% HNL klubova kada igraju protiv njega. To samo govori koliko smo smijesna liga.
  • Kloba: IMa jedan kafić. Zove se Plavi devet. Nije zajebancija. Sada to koriste ko meme.
  • Kloba: Neka. Sada znamo koliko smo svjetosnih godina udaljeni od stvarnih prvaka liga petice
  • smayoo: Alo, dinamovci, šta se to igralo u Munchenu? Rukomet? :D
  • cariblanco: Rekorderi...iza dobrog konja se uvjek praši
  • drlovric: 9 komada. Ouch :)
  • cariblanco: Nova vrsta rata ?
  • cariblanco: The Death Toll from today’s Pager Attack in Lebanon has risen to 9, while the Injured has passed 3,000.
  • smayoo: Nažalost, da, Josip je zatvorio firmu i odselio u Njemačku :(. U Rijeci nema ništa drugo što je za preporučiti...
  • MacSlavko: To mi je zadnja opcija, ako nema ništa bliže Rijeci…
  • Yonkis: MacSlavko: iStyle?
  • MacSlavko: Off topic: Nisam znao da JM Elektronika više ne radi… Kamo sad odnijeti MBA 2020 na popravak?
  • Borisone: Dostupnost servisa i značajki po regijama: [link]
  • miomika: ne rade ni Live caption na Facetime-u ako je .hr primarni jezik :)
  • Zdravac: Inaće, upravo napravio update, i istina je, ne radi iPhone mirroring
  • Zdravac: Jebiga, to je osveta za usb-c, šteta, ali EU mora biti veća od jedne kompanije. Ja bi sigurno pronašao način da ih natjeram da omoguće to...
  • drlovric: A jbg ne moze ni vi europejci bas sve da dobijete :)
  • Yonkis: Apple today said that European customers will not get access to the Apple Intelligence, iPhone Mirroring, and SharePlay Screen Sharing features that are coming to the ‌iPhone‌, iPad, and Mac this September due to regulatory issues related to the Digital Markets Act. - June 21, 2024
  • dperec: Nadogradio MacMini i Iphone... I phone mirroring ne radi u našoj regiji :)

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

BoroZvijer, drpongrac23, Anonimci (499)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.33 Seconds

Provided by iJoomla SEO