Online kupovina u iStyle i prijava na newsletter
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Online kupovina u iStyle i prijava na newsletter


06.02.2018 | 16:32
Na ovoj stranici link, pri vrhu desno, nude 10% popusta za prijavu na newsletter. U potvrdi prijave se kod za popust ne vidi. Na mailove ne odgovaraju, na telefone dostupne na webu se ne javljaju.

Mene zanima je li netko ovdje kupovao od njih preko weba i kakva su iskustva. Meni osobno ovakvo ignoriranje komunikacije putem objavljenih kontakata na vlastitoj web stranici zvoni na uzbunu i ne pada mi na pamet upisati im moj broj kartice i slično.

Je li netku dobio tih famoznih 10% popusta za prijavu na newsletter?

Kako sa njima rješavate eventualne reklamacije i slično?
06.02.2018 | 17:06
Ma sve mi čini da 10 % popusta dobiješ na neki kabel, kad je već sve tako, kako si naveo u svom postu.
06.02.2018 | 17:28
Vicko, iStyle je ozbiljna tvrtka.
Na ovim je prostorima sigurno najveći Appleov Premium Reseller koji drži više od 30 trgovina diljem bliskog istoka i istočne Europe. Na telefon ti se ne javljaju možda zbog gužve (mada sumnjam - ali dva zainteresirana "šetača" zauzet će oba prodavača, tako da ti je to vjerojatno to). Zaista ne vjerujem da bi te zeznuli na web kupovini.
Reklamacije kod njih sam uvijek rješavao na svoje zadovoljstvo (servisirao komp koji kod njih uopće nije kupljen) svaki puta, i uvijek bi bili gotovi za tri radna dana. A kada bi došao doma, stigao bi mi mail od Applea s linkom na kviz od par pitanja, koja možemo objediniti pod "jeste li zadovoljni s uslugom?"...
06.02.2018 | 18:05
Za dobiti moje kontakt podatke treba puno više od 10% popusta.
Inače, slažem se, ignoriraju pisane kanale komunikacije. To je i moje iskustvo uvijek, osim kad trebaju dati ponudu. To odrade promptno.
06.02.2018 | 19:18
@Koloba, ti si jedini koji je napisao pozitivni komentar za iStyle unazad godinu-dvije kojeg sam pročitao
06.02.2018 | 20:32
Poslao sma im mail i na prodaja@... pa nema odgovora. A kad netko na tako podao način skuplja mailove od mene neće dobiti lovu.
06.02.2018 | 21:23
Ja slao prekjučer zahtjev za servis. Da mi naprave tzv. ekspresnu zamjenu baterije ajfona. Ni A ni B od njih. Valjda pale na guranje!
Iskreno, ni prvo a vjerojatno ni zadnje loše iskustvo oko komunikacije.
06.02.2018 | 21:31
smayoo kaže:
Za dobiti moje kontakt podatke treba puno više od 10% popusta.
Inače, slažem se, ignoriraju pisane kanale komunikacije. To je i moje iskustvo uvijek, osim kad trebaju dati ponudu. To odrade promptno.


PA traže ime i prezime i mail adresu. Imam jednu na Hotmailu, a ostalo im ne pomaže puno. Filter je složan da takve stvari idu u posebnu mapu i onda frontalno obrišem.
06.02.2018 | 21:47
Bertone kaže:
@Koloba, ti si jedini koji je napisao pozitivni komentar za iStyle unazad godinu-dvije kojeg sam pročitao

Pa zato što stvarno nikada nisam imao problema s njima. Nakon što su zatvorili trgovinu u Vlaškoj, odlazim u poslovnicu u City Centru One West. OK, moram priznati da mi frend iz osnovne škole tamo radi u servisu i on mi servisira komp uvijek, tako da to sigurno ima utjecaj na moje iskustvo s njima.
Komp sam kupio u Store-u na Cvjetnom trgu, no tamo ga nikada nisam servisirao.
iStyle mi je i bliži (autom 10 minuta top), i zbog navedenog znam da me neće izlevatiti.
A ovo da su najveći reseller u regiji, jbg - jesu. Barem ja nisam čuo za nekog tko ima više ovlaštenih Apple prodavaonica na ovim prostorima.
06.02.2018 | 22:36
Generalno, sa svim je trgovcima problem pisana komunikacija jer je, u tom platnom razredu, sve teže naći pismene zaposlenike koji se žele zadržati na takvom radnom mjestu dulje od par mjeseci, što nije dovoljno da se uhodaju u posao...
06.02.2018 | 22:57
Sada si, Smayoo, načeo zanimljivu temu. Serviseri u  resellerima poput iStyle-a ili Store-a su uvijek iskusni ljudi jer moraju to biti, ali prodavači su klinci koji dume nemaju. OK, imaju doma Apple uređaje i vole taj svijet, ali to su ili studenti ili jako mladi ljudi bez imalo dubinskog znanja o proizvodima koje prodaju.
Kada sam kupovao svoj MacBook Pro 2013. u Store-u, uzeo sam i DVD Superdrive. No, sjetio sam se keynotea kada je Steve javnosti predstavio MacBook Air, tada prvi laptop bez DVD utora/ladice. I sjetio kako je ljudima govorio da korisnici kojima treba DVD ne trebaju brinuti, jer preko iste WiFi mreže MBA može prepoznati DVD koji trebaju na obližnjem Macu ili PC-u, nije bitno.
Ovaj me je samo gledao, u očima sam mu vidio da nema pojma o čemu pričam, i još je tvrdio da nema šanse ukoliko je PC. Kao, "Mac da, ali PC nikako!"...
07.02.2018 | 08:25
Istyle je mozda nasa najneprofesionalnija tvrka (sto nije lako s obzirom na konkurenciju:)…nikad ne odgovaraju na mail, rezervacije ne vrijede, dostupnost proizvoda po poslovnicama vrlo upitna. Ne kupovati osim u najgoroj nuzdi.
07.02.2018 | 08:58
Kloba kaže:
... moram priznati da mi frend iz osnovne škole tamo radi u servisu i on mi servisira komp uvijek, tako da to sigurno ima utjecaj na moje iskustvo s njima...


Sad je jasnije tvoje zadovoljstvo njima i dao bog da ti frend ostane raditi kod njih pa da ne moraš mijenjati mišljenje

Zadnji slučaj za koji ja znam je od prije mjesec dana kada su frendu isporučili krivi punjač za MBA, nakon tri tjedan agonije, ignoriranja i nejavljanja, kemijanja plaćanja poštarina i MBA koji ne radi bez struje, frend je nazvao Apple u Irsku (tamo im je onaj 0800 xxxx) i nakon 10-15 minuta razgovora sa Likom koji se javio isti dan zovu iz iStylea i za dva dana rješavaju problem sa krivo isporučenim adapterom... to stvarno nema veze sa onim da su oba prodavača zauzeta sa "možda kupcem" već sa BMK za korisnike.
07.02.2018 | 16:42
Ja u principu nemam problema sa iStyleom jer ih zaobilazim. Macove kupujem u Kreativnom odjelu, što svakom od srca savjetujem.
A iPhoneove smo prije godinu dana nakupovali u - Sancta Domenici, što je bilo jedno iznimno ugodno iskustvo.
07.02.2018 | 18:32
Ne znam, vjerojatno bih i ja imao problema. Recimo, kada sam prvi ili drugi puta (ne sjećam se više) htio mijenjati ekran laptopa, a komp je još bio pod Apple Careom, sve sam dogovorio s tim frendom - da bi me par dana kasnije nazvao drugi serviser i rekao da je po njemu ekran sasvim u redu.
Moram priznati, i ja sam pretjerivao, žalio se na svjetliju crnu u gornjem desnom kutu pri paljenju ili kada je na ekranu bio crni background. To je zaista bilo jedva, full nategnuto jedva, za zamjenu. Na koncu konca, LCD backlit display mora imati lošiju crnu. Ali perfekcionista kakav jesam, stvarno sam ih mučio. No, kako je AppleCare pokrivao sve, frendu je bilo svejedno. Tako sam ovom drugom tipu samo spomenuo njegovo ime i on je odmah promjenio mišljenje, te mi rekao nešto u stilu: "OK, ako je on tako dogovorio, javit ćemo vam se kada će biti gotovo"...
On nije šef servisa, koliko znam, ali je neki senior tamo i njegovo mišljenje stoji. Radi u iStyleu još odkada su u Vlaškoj bili. Tada sam slučajno uletio u dućan kupujući posljednji primjerak Time Capsule-a 4. generacije, jer je stizala okomita peta, i skužim njega.
Tako je to krenulo...
Da nije njega, sumnjam da bih išao tamo.
Gledam - stvarno se puno ljudi ovdje žali na njih.
Što se Santa Domenice tiče, kada sam kupovao TV lani skužio sam da su i oni postali Apple reseller, i to se i meni sviđa. Poslovnica im je u istom shoping centru gdje je i iStyle, tako da mi je praktički isto. Samo ne znam gdje se uređaji servisiraju ukoliko nešto ode.
Vjerojatno korisnici opet imaju izbor između Store-a, iStyle-a, Filex-a i ostalih ovlaštenih servisera u Zagrebu.
No ponavljam, serviser zapravo nema kontakt sa strankom. Tko je bio u iStyle-u zna da postoji zasebna blagajna gdje se zaprimaju pokvareni uređaji i pišu "primke", no to radi novak dok seniori rade u sobi s desna čija su vrata zatvorena kada ima ljudi. Kada nema otvore ih jer im je soba mala pa nema zraka.
I to što sam spomenuo u prošlom postu, prodavači su klinci i neiskusni. Vjerojatno još sve to doživljavaju kao neku polu zezanciju. Vrte ih toliko da kada god dođem, rade drugi ljudi.
Jednom sam tamo vidio tipa iz Big Brothera da radi kao prodavač (OK, to je bio Store na Cvjetnom).
Možda to ima veze s time što opisuješ.
  • Dijete
  • Posjetitelj
08.02.2018 | 08:05
Kloba kaže:
Moram priznati, i ja sam pretjerivao, žalio se na svjetliju crnu u gornjem desnom kutu pri paljenju ili kada je na ekranu bio crni background.


ma to je fičr, a ne bag...
meni je tak od prvog dana i smratram to normalnim...


a bit ce totalka crno kad predju na oled - a onda ak ne bu sve crno, crno im se pise...
08.02.2018 | 11:28
Baš.
08.02.2018 | 20:28
Ipak su se javili danas i pozvali da dođem s uređajem.
08.02.2018 | 20:47
Hengaju na jabucnjaku
08.02.2018 | 20:58
Da bar. Jbs njima. Danas prodaju Apple điđe, a sutra će neke fancy štrace ako izračunaju da im je profit od toga 1% veći.
09.02.2018 | 08:31
Vidiš ti to, a ja sam uvijek mislio kako je iStyle najprofesionalniji (profesionalni izgled stranica, ažurne cijene, količina infrmacija na netu...) od svih Apple resellera...

Izgled fakat zna prevariti.
09.02.2018 | 08:38
Iskreno da kažem, to sam mislio i ja. A ovo da imaju 30-ak poslovnica sam našao na netu. To je tvrtka, koliko se sjećam, čija je prva poslovnica otvorena negdje na Bliskom istoku i odande je samo rasla. Da su najveći na ovim prostorima, jesu ziher - ali očigledno je da ljudi nemaju baš dobrih iskustva s njima. Možda je stvar zakona brojeva, a možda ovo što Smayoo kaže - tko će ga znati...
09.02.2018 | 09:00
Gle, sve uvijek kreće od glave. Koliko god da je firma velika, u njoj dugoročno ostaju samo oni ljudi koji se uklapaju u kulturu koju formira nekoliko čelnih ljudi. Tako da to koliko financijski teže, koliko trgovina imaju itd. - ne znači ništa u smislu toga kakvu kulturu imaju. A imaju kulturu da ih zanima samo novac i svejedno im je što prodaju dokle god ostvaruju profit. Nije zabranjeno, ali ja osobno priržavam pravo da mi se to ne sviđa.
09.02.2018 | 14:48
Evo prijavio se na taj klik bejt kak bi rekli. NIšta nije stiglo. Poslao na messanger poruku. I dobio kod, ali tih 10% vrijedi samo za "dodatke koji nisu Apple". Što got to značilo? Napisao sam im da su to mogli napisati ispod. Nema odogovora, očekivano...

Mislim da ako želiš 10% popusta ili slično onda trebaš čeka njihove akcije koje su jednom ili dva puta godišnje. Ja sam tako kupio svoj MBPR late 12 15"... a tada sam gledao MBA i na meni su ekstra zaradili. To su mi bile prve velike pare koje sam potrošio odjednom. Bogme sam se naradio da bi ga zaradio. Evo dans me služi i prezadovoljan sam. Sad me malo baterija brine. Ali posao koji na njemu sad radim (video obrada za moj YouTube kanal) isplatio je nešto više od pola laptopa.

U planu još nije novi, ali i kad bude budem čekao taj popust.
09.02.2018 | 18:48
Jedino iskustvo s iStyle-om imao sam prije cca mjesec dana kada sam po ovom novom programu zamjene baterija istu izmjenio na iPhoneu 6s.
Serviser odličan i profesionalan, mogu napisati samo pohvale. Radi se o prodajnom mjestu u Splitu.
09.02.2018 | 18:56
Nisam niti znao da imaju poslovnicu u Splitu. Baš mi je drago.
Znači, više ne moraju u Zagreb ako žele kupiti ili servisirati Appleov proizvod.
09.02.2018 | 20:04
U Splitu je samo servis iOS uređaja za za  računala moraš u Zagreb.
26.03.2018 | 21:36
Malo kasno palm na temu, ali imam potrebu komentirati Neznam sta prvo, cijene ili neprofesionalnost. Nitko se nije dotaknuo konkretno cijena.

Komentiram prodaju, a ne njihov servis, da nebi bilo zabune.

Znamo da su u HR Apple proizvodi skuplji, ali iStyle najuvjerljivije "dere".

Frisak primjer nabave za ured: iPad Pro 10.5" WiFi + Cellular 256GB Model

iStyle: 8.999,00kn
Drugi ducan u ZG, blizu iStylea: 8.278,89kn
Na kraju nabavio u DE za 969,00eura, doslo za dva dana na adresu.

Nisu u svemu skuplji, ali dosta puta kada sam trazio nesto ozbiljnije od opreme iz iStylea a ne dodatke (coveri, baterije...) je cijena ispala veca kod njih.

U pocetku sam znao uzimati kad mi je hitno trebalo nesto od opreme, sad ih potpuno izbjegavam za "velike" nabave u vidu racunala, tableta, telefona, Watcha i u biti sve cesce kupujem u Njemackoj jer mi USA vise nije opcija...

Zadnji susret - Trazim Thunderbolt 3 kabel od 2 metra - ne uspijevam naci nigdje u HR, ni u vele ili maloprodaji. Svratim u iStyle jer sam usput, pitam jel imaju. Kaze mladi gospodin - imamo, i pokazuje mi (iskljucivo) USB C kabele i uvjerava me da je to to.

Napisao sam jos primjera, jer stvarno s njima imam najblaze receno negativna iskustva, ali sam obrisao dugi post da ne davim puno. Ovo gore je vec sto se mene tice dovoljno.
29.03.2018 | 05:18
Tako to biva kad se zaobilazi Kreativni Odjel u Rijeci, vlasnik Davor Pasarić. Jest da vozi Alfu ali sve u svemu je pošten momak i rastrgne se da pomogne ako i kad dođe do sranja. (Možda zato jer zna da ga u protivnom čeka vožnja u gepeku na Učku i baseball palica).
Ovo sve ostalo u RH glumi neku profesionalnost, kad s njima pričaš (ako ti se jave) imaš dojam da si negdje u Njamačkoj ali sve u svemu vruć zrak, niti imaju pojma niti žele imati pojma, lova stiže i to je to.
Moj savjet je nakon prvog pokušaja kontakta, odmah mail Apple-u ili Hotline pa da vidiš kako skaču.
29.03.2018 | 10:57
tino1 kaže:
(Možda zato jer zna da ga u protivnom čeka vožnja u gepeku na Učku i Baseball palica).


Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 2 dana, 1 sat
  • dpasaric: Spremam novi članak za pro usere Macova! :)
  • cariblanco: bijeli dim..MVGA ;)
  • drlovric: Jel imamo slucajno ovdje nekoga da je uposlenik hrvatskog telecoma?
  • Gjuroo: Ipak se kreće. aiPhone. [link]
  • dpasaric: Ja sam danas naručivao što se još može od lagera s QWERTY, pa ćemo vidjeti što ću dobiti! :)
  • zvone: Zvao istyle da interveniraju da ostavw qwerty posto ionako prave tipkovnice posebno za ht trziste. Krajnje su nezainteresirani. Ali kazu da se ljudi jako žale.
  • Bertone: Sused, ni to tema za vikalicu, trebao si to pitati u temi o budućnosti čovječanstva ;)
  • cariblanco: [link]
  • cariblanco: Vidi komentare ispod ovog teksta !!
  • cariblanco: Zadatak za smayoo...zašto je nestalo struje
  • dpasaric: Vidim da će stare QWERTY tipkovnice odjednom dobiti na cijeni! :)
  • zvone: Nervira me jer mijenjaju bez veze.
  • smayoo: Ali zašto je to takav stress? Ako su potpuno ukinuli stari layout, posložiš si kako ti paše pomoću Ukelele
  • smayoo: QWERTZ je uvijek i oduvijek hrvatski standard tipkovnice, a ovaj apple QWERTY hibrid je izmišljotina iz nekadašnjeg "zastupnika" PEL Velebit.
  • IgorD: Prvo su prebacili @ pa sad stalno stišćem ™ a od zadnjeg sistema ni € nije gdje je bio
  • IgorD: Ja na iOSu ionako uvijek imam EN tipkovnicu, samo kad mi treba đ prebacim na hr. Frka je što su i s Macovima krenule qwertz tipkovnice
  • zvone: Ako se vrati u postavkama automatski se vraca na qwertz. Iritantno do bola.
  • zvone: Kupio novu tipkovnicu za m4 ipad pro. Hrvatska je ali vise nije qwerty nego qwertz. Razocaran.
  • drlovric: Ja nemam dres Osijeka :)
  • VanjusOS: ako ćeš obući dres Osijeka, ja ti nabavim kartu bez problema
  • VanjusOS: drlovric, nema više karata za Hajduka
  • drlovric: Ako ima neko iz Osijeka molim da mi se privatno javi. Trebam uslugu. Hvala puno :)
  • JOHN: Počivao u miru Božjem :(
  • Borisone: U oglasniku mini Pro ako nekog zanima.
  • Gjuroo: Počivao u miru.
  • smayoo: Ode nam Papa Franjo, na Uskrsni ponedjeljak. Počinak je zaslužio, i više od toga. Neka se Crkvi primi barem nešto od njegovog nasljeđa.
  • VanjusOS: Sretan Uskrs!
  • Damirst: Srstan Uskrs!
  • smayoo: Sretan Uskrs svima! :)
  • Tomek: Sretan Uskrs !!
  • ping: Sretan Uskrs
  • dpasaric: Mira i ljubavi! :)
  • Gjuroo: Sretan Uskrs!
  • Yonkis: Sretan Uskrs svima!
  • Zdravac: Sretan Uskrs!
  • drpongrac23: Sretan Uskrs svima koji slave!
  • Tomek: sad dok se ja ponovo uštekam u MACOS sustav, imat ću pitanja pa ću biti malo dosadniji :D
  • Tomek: Hvala svima... Kakav je stroj, računam s njime barem 10 godina...
  • dpasaric: Welcome back! :)
  • smayoo: Eeeej, Tomek! :)
  • Zdravac: Tomek, dobrodošao nazad! Nek te dobro i dugo služi! :)
  • Tomek: Eto nakon dugo godina, ponovo na Macu... Pozdrav svima
  • Borisone: Rekao političar i otišao krkati s generalima dok je vojska na paštetama i prekuhanim jajima.
  • Junuz: ko nehrani svoju vojsku hraniće tuđu
  • Yonkis: Apple Maps kamera naprtnjača: [link]
  • m@xym: ...nikakvu vojnu naobrazbu.
  • m@xym: Za dva mjeseca možeš naučiti rukovati pješačkim naoružanjem (od rastavljanja, sastavljana i čišćenja, do toga kako ga otkočiti, zakočiti, napuniti, sve do pucanja). Čovjek koji nema nikakvu vojnu naobrazbu, je glineni golub u slučaju rata, osoba koja je dva mjeseca nešto učila, i naučila, svakako nije. Zamisli koliko bi tek žrtava bilo da nitko od ljudi sa kojima si bio nije imao
  • Maxxy: Mi imamo malu aktivnu podobnu vojsku. A za 2 mjeseca će samo naučiti biti lijepa meta na ratištu. Proveo sam u ratu malo manje od 5 godina, i sve što ću još reći na ovu temu je da smo imali više žrtava od neznanja (igranje sa raznim zanimljivim spravicama i puškama) nego od neprijatelja! Srećom u ono vrijeme nije bilo dronova!
  • drlovric: Ja sam bio 10-11 mjeseci cini mi se. Pola vremena smo aktivno nesto ucili, pola smo ribali hodnike, kupili lisce i smarali se po vojarni. Ja sam bio 11107 (prepisali JNA VES oznaku) vojna policija, antiterosticke aktivnosti.
  • drlovric: Nekakav ustroj sa 3 mjeseca temeljne obuke da vojnik zna koirsititi pusku i kretati se unutar svoje formacije je bolje nego nista. I mozda neki modus za dodatna 2-3 mjeseca specijalisticke obuke tko to zeli. Kao neki vid nadgradnje znanja.

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

accom, Air, Bip, Ender, m@xym, Maxxy, mmolnar, Riba, yawn pong, Anonimci (727)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.33 Seconds

Provided by iJoomla SEO