Apple servis ,kako to šljaka ...
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Apple servis ,kako to šljaka ...


14.02.2011 | 11:29
Dobar dan,

Imam jedan problem sa IMacom pa bih želio čuti mišljenje nekog iskusnijeg po tom pitanju opčenito,kako kod nas funkcionira servis,reklamacije i kod kojeg prodavača/servisera je najbolje pokrenuti stvar.Naime,imam IMac 17",1,83 Ghz....kupljenog 2006. g kod nas.Nakon otprilike 1,5 godine,nakon isteka garancije naravno,počele su se pojavljivati vertikalne linije na displayu 1,2,3... pa je uspio dogurati do impozantnih 800-900 linija (od 1440) te postao potpuno neupotrebljiv.Čačkajući po službenim i inim forumima radi se o tvorničkoj pogrešci na Macovima proizvedenim u prvoj polovici 2006. tj na displayu proizvedenom u Kini a Apple je konačno priznao pogrešku i odobrava zamjenu ,bez naplate naravno.
E,tako stvari stoje U Americi,Australiji itd (stotine postova sa svih strana svijeta) ali kako to ide kod nas,Poslao sam za sad samo 1 mail glavnom servisu u Strmec ali za sad ni pisma ni razglednice pa ako netko ima kakav savjet ili iskustvo sa našima bio bih jako zahvalan na tome.Nadam se da Apple Hrvatska radi,ili bi barem trebao,na razini branda kojeg prodaje.

Lijep pozdrav
14.02.2011 | 11:45
Imao sam slican problem sa punjacem za ibook. Bio je debelo izvan garancije ali je na sluzbenoj apple.com stranici pisalo da se mjenja u ili izvan jamstvenog roka. Javio sam se u Strmec i dobio novi punjac. Ako ista pomaze komunicirao sam s gosp. Hrvojem Kablarom (sve preko maila). Je da je trajalo, ali je uspjesno rjeseno.
Pozdrav
15.02.2011 | 20:49
Ako je Apple priznao grešku i za određni stroj izdao Extended Warranty program možeš pogledati da li tvoj stroj ulazi među serijske brojeve koji su pogođeni. Ako je to slučaj, naš Apple servis u Hrvatskoj će bez ikakvih problema provesti besplatnu zamjenu ili popravak.
15.02.2011 | 22:56
dpasaric kaže:
Ako je Apple priznao grešku i za određni stroj izdao Extended Warranty program možeš pogledati da li tvoj stroj ulazi među serijske brojeve koji su pogođeni. Ako je to slučaj, naš Apple servis u Hrvatskoj će bez ikakvih problema provesti besplatnu zamjenu ili popravak.

Ono sto treba istaknuti je da me nisu trazili racun (cesto ga nakon isteka garancije ljudi niti ne cuvaju) nego samo serijski broj racunala.
Pozdrav
16.02.2011 | 08:39
Hvala lijepa na odgovorima,
ako je tako onda OK, rade i naši ,problem će valjda biti upravo to PRODUŽENA GARANCIJA .Ja to ne mogu pronaći na njihovim stranicama ali sudeći prema postovima drugih reklamirajući proizvod direktno kod Applea nisu puno postigli nego su se obračali direktno prodavačima koji su uvažavali garanciju (da li oni imaju neku posebnu vezu sa Appleom ili kaj nemam pojma) ili se samo radi o susretljivosti prodavača,nadam se da nije tako.Pokušao sam poslati mail i samom Appleu ali su svi otišli nekamo kvragu,nijedan nije isporučen,valjda kriva adresa ali druge nisam mogao pronaći.No,kako bilo ,idem dalje...

Pozdrav
16.02.2011 | 09:23
O čemu ti to? Imaš na netu telefonski broj od Apple servisa u Sv. Nedjelji. Nazovi tamo, ispričaj priču, daj serijski broj i doznat ćeš sve što te zanima. Tu su na Jabučnjaku u nekoliko navrata ljudi pisali da im je bila bez problema priznata produžena garancija, ako ju je Apple deklarirao za njihov model.
16.02.2011 | 11:18
smayoo kaže:
O čemu ti to? Imaš na netu telefonski broj od Apple servisa u Sv. Nedjelji. Nazovi tamo, ispričaj priču, daj serijski broj i doznat ćeš sve što te zanima. Tu su na Jabučnjaku u nekoliko navrata ljudi pisali da im je bila bez problema priznata produžena garancija, ako ju je Apple deklarirao za njihov model.


O tome da 10tak dana zovem servis ali se nitko nije javio do danas jer je dečko bio na bolovanju a na mail isto tako nitko nije odgovorio. Nisam postavio pitanje na forumu jer mi se to činilo najzgodnijim rješenjem i da preskočim redovnu proceduru.Danas sam razgovarao sa srviserom u Sv,Nedjelji i evo kako stvari otprilike stoje:
Servis ima poseban link do njih ,interne prirode,pa običnom korisniku nije dostupan pregled svih Appleovih garancija,akcija,...
Apple možda i priznaje da je stvar sjebana ali ne javno i na sva zvona pa ukoliko želim dobiti zamjenu pokvarene komponente moram im pisati direktno a onda se nadati da sam naletio na pravu osobu s druge strane.
Ako servis pokrene stvar za mene u pravilu će dobiti odjeb.
Eto,nisu stvari baš tako jasne i jednostavne.Za primjer samo 1 post od 100tina ili tisuća sličnih
Apple secret Repair Extension Program
I spoke to a US EDU Apple Care rep today that told me there is a Repair Extension Program for the 17" iMac's. When I told him it was nowhere to be found on the Service Source Website he said that it was an Apple internal program and that it was called "EM80". He said I should have no problem getting my repair covered at our local service provider site. I have a Apple Care case number now and will be sending in at least 8 of these for repair to said service provider. It only makes sense that Apple is attempting to avoid covering these if it can, otherwise there would have been an official Repair Extension Program published. There are also parties that have filed a class action lawsuit regarding this issue.

Hope this info helps someone get their mac fixed.
jimminyebay is offline Reply With Quote
16.02.2011 | 11:29
Jbg. Žao mi je.

Ali zašto nisi reagirao još 2008, kad se problem počeo pojavljivati. Sada, kad stroj ima 5 godina, fakat nije baš vjerojatno da ćeš nešto riješiti.
16.02.2011 | 12:10
E jebi ga,
Garancija je prošla,na netu baš i nije bilo nekih rasprava na tu temu pa sam se nadao da ću naći neki rabljeni za pristojnu cijenu i stvar riješena ali sam se zajebo.Btw,gornji post,iz Amerike mislim, je od 12. mj 2010.g.Očito je trebalo vremena da ih poroka dovoljan broj pa da se pogreška prizna i počne kako tako popravljati.No,što je tu je,valjda ću riješiti nekako.
Usput,ovih dana ću kupiti novi comp,zvuči blesavo ali opet Imac pa kud puklo da puklo,ipak su to strojevi .
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 37 minuta
  • Soffoklo: Misliš bravo retardirana EU birokracija
  • drpongrac23: Bravooo Apple, super!!!
  • m@xym: a evo i pojašnjenja: [link]
  • Yonkis: In iOS 26.2, Wi-Fi network synchronization between iPhone and Apple Watch will no longer be available in the EU.
  • hal9000: HAHAHAHAHAHA: [link]
  • dpasaric: Iskreno, i meni Liquid Glass ide na živce i nije im to trebalo. Srećom barem se na iPhoneu lako ugasi u onim opcijama za invalidne osobe.
  • Borisone: Ne znam što su se svi uspuhali oko Liquid Glass, a tragediju od prikaza UI-a na ne-retina ekranima se tolerira više od desetljeća.
  • CoffeePod: Dyeovog odlazak je mozda najbolja stvar. Racunam da ce implementirat malo nazad Mavericks draži i da će utišat Liquid Glass gimmick. Apple se stvarno mora sjetiti da ljudi vole Apple upravo radi blenda vrhunskog hardware i software koji je funkcionalna koliko i lijepo izgleda. Liquid Glass je form over function 101.
  • Yonkis: Sa novim WApp updateom funkcionalan WhatsApp app na Apple Watchu.
  • IgorD: Zašto ne bi bilo istina? O tom se govori danima, neki ljudi slave što je Dye otišao. Trebao si otvoriti temu
  • Djuro genijalac: Sve mi se čini da je ovo istina..?
  • Djuro genijalac: [link]
  • IgorD: ovo je bilo na 17
  • IgorD: [link]
  • IgorD: Meni radi paste, iPhone Max 15, nije zadnji ios
  • smayoo: Ne možeš s iphonea
  • Djuro genijalac: Jbm, kak se pastea link u vikalicu?
  • Djuro genijalac: Ne znam jel ovo istina, ali....
  • Air: Ja sam u Zg, reci što i kada trebaš?
  • drlovric: Ima li neka dobra dusa iz Zagreba da mi preuzme hedan mali paket i preusmjeri ga na paketomat ili kakogod u Zupanju? :)
  • smayoo: [link]
  • ydrea: @Vanjuška - imamo! Poslao sam ti pp ;)
  • drlovric: Akom znate nekoga da prodaje SteamDeck, ja bih to kupio...
  • Piko: Zašto WP ? .... ima .... samo ja radim u Laravelu, no WP mi nije stran.. što konkretno treba ?
  • dpasaric: Svi otišli u keramičare. Naš ex-voditelj weba radi s mramorom sada. :)
  • Vanjuška: Imamo li na Jabučnjaku ikoga tko je vičan WordPressu i općenito web hokus pokus?
  • Riba: Anker ili Baseus i na miru si.
  • drlovric: Ja vjerujem Ankeru. Godinama bez problema
  • dpasaric: Ne kupuj nikada jeftine punjače za auto, gomila je uništenih iPhonea na taj način.
  • Yonkis: ima netko za preporučiti autopunjač a da ima USB C i USB A? Ne vjerujem ovima ovim artiklima od 5€.
  • zvone: Vrhunski. Moj prvi OS je 7.5. Digao ga i igrao Sim Tower satima. Kao u stara dobra vremena.
  • smayoo: Evo stavio sam ja [link]
  • dpasaric: To je vrijedan link, nemoj da se izgubi na Vikalici, imamo u forumu grupu MacOS Classic, pa ostavi tamo da ostane
  • IgorD: Da, mogao bih nekom to amjestit full scree da se šokira kad se vrati a komp
  • smayoo: hvala!
  • drlovric: Ovo je tako cool. Svaka cast!!
  • Ender: @IgorD: ovo je sjajno! hvala!
  • IgorD: > Infinite Mac is a collection of classic Macintosh and NeXT system releases and software, all easily accessible from the comfort of a web browser
  • IgorD: Upravo otkrio: [link]
  • m@xym: RIP Deajn Ristanović, jedan od rijetkih koji je postao legenda još za svog života (barem nama koji smo pratili same početke kompjuterizacije u bivšoj državi.
  • smayoo: :(
  • IgorD: Računari itd. RIP
  • Yonkis: Zar Apple nije mogao napraviti bolji emoji za miša, tj za magic mouse?
  • Miro Spiro: Umro Dejan Ristanović :( RIP
  • MacSin: OS stari do X je bio cool
  • MacSin: na poslu su svi na win lenovo aliu kad dodem doma je melem za oci ali kad treba nesto upgarde napravit tad je vec probelm
  • MacSin: OS je i dalje miljama od ostalih no sto se tice hardware to je vec diskutabilno
  • VanjusOS: neki mi javi se privatno, barem ako može kratko posuditi na probu
  • VanjusOS: ljudi, ima li možda netko viška Thunderbolt 2 to Thunderbolt 2 Cable
  • drpongrac23: Davno sam vozio "kockicu"

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

IgorD, Riba, temeljnik, yvann11, Anonimci (942)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 0.74 Seconds

Provided by iJoomla SEO