Bijela crta na ekranu IMac-a. Molim savjet!
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Bijela crta na ekranu IMac-a. Molim savjet!


12.02.2010 | 01:44
Pozdrav svima!

Evo kupila sam svoj prvi mac prije nekih dva tjedna, iMac 21,5.
Prije tjedan dana dok sam bila na netu pojavile su mi se neke bijele crte na ekranu. Mislila sam da je to nešto zbog interneta pa sam restartala komp i bilo je sve ok.

Ali onda mi se nakon par dana počela pojavljivati jedna bijela crta, ali ne u u nekom normalnom radu i ne konstantno.
Pojavlja se dok sa mišem odem u gornji lijevi kut ekrana (imam namješteno da mi se tada pokazuju otvoreni prozori). Ali ne pojavlja se baš svaki put.

Bila sam u servisu, napravili su testove i rekli da je problem u software-u i da ga moram reinstalirati. To sam i napravila i sada ponovno imam isti problem.
Da li možda netko zan u čemu bi mogao biti problem? I fotku sam priložila.

Nije sad to neka debela crta, ali stvarno me mući zato što komp imam tek dva tjedna. Pa ne bi trebalo biti nikakvih problema! Uopće ne znam što da sad napravim.

Hvala unaprijed
12.02.2010 | 01:46
12.02.2010 | 02:01
Potpuno si u pravu, to je skupo računalo koje se na zapadu i za manje probleme mijenja novim.

Meni to ne djeluje kao softverski problem, ali možda se i varam. Ima ovdje ljudi koji će znati i bolje.

Da li je ta crta uvijek baš na točno istom mjestu ili "šeta"?

Znatiželje radi, gdje je kupljen Mac i na koji si ga servis nosila?
12.02.2010 | 02:13
Sad mi je lakše, ipak nisam zabrinuta bezveze. Ma ja bi najradije da mi daj drugi komp. Pa ne želim komp koji ima probleme nakon dva tjedna!

Prvi put su mi se pojavile crte na više mjesta po ekranu (žao mi je što tada
nisam znala da mogu fotkati ekran ) i izgledalo je puno gore od ove jedne crte.
Sada je samo ta jedna, ali ne stalno.

Mac je iz iStyle-a, a i servis je kod njih u sklopu dućana.
12.02.2010 | 02:47
Cijela nova serija započela je život s čudnim problemima oko ekrana. Takve situacije nisu tipčne za Apple, ali eto, događa se i njima. Ipak, to se uglavnom odnosilo na 27" modele, nisam čuo za probleme na 21.5". Trebalo im je dosta da skuže gdje je problem i navodno je velik dio toga bio u firmwareu samog ekrana. Apple je izdao patch za to (dakle, u pravu su ako su rekli da može biti software), ali ako se problem pojavljuje i sada, nakon što si obavila sve update, pa i taj koji updatea sam firmware računala, onda je to zaista fizički kvar i u najmanju ruku ćeš dobiti novi ekran - ili GPU ako se ispostavi da je problem u video memoriji (što je isto moguće).
12.02.2010 | 11:18
Brine me da nisam možda ja krivo reinstalirala software.
Instalirala sam prema uputstvima za renistalaciju i tvorničke postavke.
Izbrisala sam sve sa HD i ponovno instalirala OS X. Da li sam trebala još nešto napraviti? Što znaći update-ati sam firmware računala ?
12.02.2010 | 12:07
Rouge samo pokreni software update (gore lijevo klik na jabucicu pa ces vidjeti opciju) i on ce ti sam pokupiti sve sto ti treba za stroj ukljucujuci i update firmwarea ako postoji.
Oni sto je meni nedopustivo u cijeloj prici je da su ti u servisu rekli da TI moras reinstalirati sistem! Stroj je nov, ima probleme, nosi ga tamo i neka rade sto god treba da se to ispravi, zasto bi ti sad morala biti neki strucnjak i zasto bi ti sama morala kopati po forumim u potrazi za rijesenjem?
12.02.2010 | 12:26
Ma čekaj, jel ste vi svi poludili???
Pa to je crta koja dijeli aktivne prozore od minimaliziranih u Exposeu?!

LOL, iskidat ću se.....
12.02.2010 | 12:38
12.02.2010 | 12:42
Ajmeee

Ali prvi mi je mac pa nisam imala pojma, ali ne kužim kako serviser to nije primjetio kada sam mu pokazala fotku ?

Čula sam za probleme po ekranima i kada sam vidjela ovu odmah sam se uspaničila.

Tako sam happy što je sve ok
12.02.2010 | 14:18
Jbt...

Ali, moram dodati - to je fora tek od Snowa, zar ne? Ja ga koristim tek mjesec-dva, a nikad, baš nikad ne minimiziram prozore tako da to nikad nisam vidio kod sebe...

No, eto, važno je da se "problem" riješio...
12.02.2010 | 14:29
Loll!!!!! Ovo treba ic negdje u arhivu
12.02.2010 | 15:27
Ja isto ne minimiziram prozore pa prvi put ovo vidim.
12.02.2010 | 23:20


Ali još bolji je odgovor servisa !!!!
13.02.2010 | 00:45
Totalni smijeh!!! I ja sam tek sad skuzil crtu. Ali svaka cast servisu da ni oni nisu to znali...

Fala Jabocnjaku i svim korisnicima koji doprinose sirenju informacija i raznih savjeta, jer da smo u rukama servisa, vec bih odavno odustao od koristelja bilo kakvog racunala....
13.02.2010 | 01:13
Rouge

ok kad si vec rijesila ovaj problem...evo ti jos jedan savjet...

gledaj na to kao "betr sejf den sori"

uglavnom nakon jedno dva mjeseca...pocni lagano obracat pozornost na start up sivi screen kad se loada OS...

dobro provjeravaj imas li kakvih mrlja (u startu su jako blage...pa se ne daj zavarat) na displayu...

E sad kako ti komp ima garanciju 12 mjeseci... odnesi ga na servis (sveta nedjelja.) ..duzni su ti zamjeniti display--

vjeruj mi ja sam ga mjenjao dva puta.... i tu ima jedan mali trik

komp ti ima garanciju 12 mjeseci...recimo da ga u travnju nosis na servis...zamjene ti dispay..bez obzira sto imas jos 8 mjeseci garanciju na ostale djelove kompa...na taj novi display imas garanciju od samo 3 mjeseca.

ja sam display kao sam ti rekao mijenjao dva puta.. prvi put mjenjao sam ga u normalnoj garanciji, zatim nakon dva mjeseca opet..i onda je proslo jedno 5 mjeseci i sad mi se na tom drugom mijenjanom javile opet mrlje...medjutim sad moram platit novi display 4000kn...jer je proslo vise od 3 mjeseca...

Nadajmo se da ti se to nece desiti...ali ako se desi nadam se da ce ti ovaj post pomoci...da te ne izvozaju ko mene...

nije paranoja vec ucestali problem..cak i na bijelim imacovima pa i tako i na aluminijskim...

PIS

PS.

Uvijek ti se pojave na istom mjestu : Lijevo dolje desno dolje (kao da je otisak prsta), i onda za finale...ispod microfona gore u centru ogroma mrlja koja svakim danom postaje intenzivnija......onda poludis
photo4.jpg
13.02.2010 | 09:41
Prema zakonu (o zaštiti potrošača, ako se ne varam) na kupljeni proizvod imaš minimalno jamstvo od 12 mjeseci. Nikakvom politikom servisa ne može taj rok ni u kojim okolnostima biti kraći. Samo dulji (npr. ako ti popravljaju komp dulje od 45 dana). Kad su ti odbili drugi put zamijeniti display, trebao si ih na to upozoriti i, kao idući korak, prijaviti Državnom inspektoratu.
13.02.2010 | 14:25
smayoo tzare..

ne zivis u Amreici....

pa nisam lood---sve je prijavljeno i nije to politika servisa...

ja na uslugu servisa imam jamstvo o 12 mjeseci ...li ne na hardware..

TO JE POLITIKA APPLA...

fino ti pise na sajtu

images.apple.com/legal/warranty/docs/Apple_Parts_English.pdf

Apple’s warranty obligations are limited to the terms set forth below:
Apple, as defined below, warrants this Apple-branded hardware part
against defects in materials and workmanship under normal use for a
period of NINETY (90) DAYS from the date of retail purchase by the
original end-user purchaser (”Warranty Period”). If a hardware defect
arises and a valid claim is received within the Warranty Period, at its
option, Apple will either (1) exchange the part with a new, used or
refurbished part that is at least functionally equivalent to the original
part, or (2) refund the purchase price of the part. A replacement part
assumes the remaining warranty of the original part or ninety (90) days
from the date of replacement, whichever provides longer coverage for
you. When a part is exchanged, any replacement item becomes your
property and the replaced item becomes Apple’s property. When a refund
is given, the part for which the refund is provided becomes Apple’s
property.


AMEN
13.02.2010 | 15:57
Pa kad si se već lijepo potrudio meni to ovdje kopipejstati, što se nisi potrudio pažljivo pročitati:

A replacement part assumes the remaining warranty of the original part or ninety (90) days from the date of replacement, whichever provides longer coverage for
you.


Što odgovara onom što sam ja rekao, a ne ovom što si ti rekao:

bez obzira sto imas jos 8 mjeseci garanciju na ostale djelove kompa...na taj novi display imas garanciju od samo 3 mjeseca.


Sam si odredi kaznu.
14.02.2010 | 14:30
Stvarno se nadam da neću imati takvih problem sa ekranom . Ali hvala na upozorenju. Meni se garancija od 12 mjeseci stvarno čini prekratka, s obzirom na cijenu.

Imam samo jedno pitanje. Da li je ok da stavljam mac na sleep? Negdje sam tako čula.
14.02.2010 | 15:19
Čak se preporuča, što manje ga gasit. Moj se već treću godinu gasi kad nestane struje, u zadnje vrijeme ne često.Gasim ga kad idem negdje na duže vrijeme i to iz sigurnosnih razloga. Jednom mi je prilikom grmljavine stradalo sve na tel. liniji.
14.02.2010 | 15:20
Rouge je napisao:
Stvarno se nadam da neću imati takvih problem sa ekranom . Ali hvala na upozorenju. Meni se garancija od 12 mjeseci stvarno čini prekratka, s obzirom na cijenu.

Imam samo jedno pitanje. Da li je ok da stavljam mac na sleep? Negdje sam tako čula.

Što si čula? Da ga stavljaš u sleep mode ili ne?
Ja imam tri meka i sva tri već godinu dana idu u sleep bez gašenja. U tih godinu dana možda su 3-4 puta ugašena (jaka grmljavina i 2-3 puta nestalo struje). Laptopu samo zatvaram i otvaram poklopac.
Sva tri uredno rade.
Slobodno u sleep.

BTW jedan od ta tri je macmini na kojem radi tata. Jednom me tako nazvao nakon nestanka struje jer nije znao gdje se pali (a radio je na njemu više od pola godine!)
14.02.2010 | 15:23
Svi ga ostavljaju na sleep, pa i moji ukućani. Iako ja nisam baš presretan takvom praksom jer je ipak to požarni rizik. No, moram priznati da zapravo i nije velika razlika između iMaca i televizora (koji nikad nitko ne gasi, nego ga svi ostavljaju na stand-by) što se toga tiče i zapravo najveći rizik predstavlja vanjski napajač koji je uvijek pod 220 V naponom i ne može ga se isključiti osim prekidačem na produžnom kabelu.
14.02.2010 | 15:42
Iskljucivo sleep, gasim jedino kad idem na more ili tako nesto. Osim sto se budi u sekundi svaki Mac ce raditi dosta brze ako ga NE restartas/gasis svaki cas jer mu cache funkcionira jako dobro za razliku od win strojeva koji u principu najbolje rade kad su frisko dignuti.
14.02.2010 | 16:02
Moram naglasiti da postoji i srednja mogućnost - "hibernacija" ili "deep sleep" (pisali smo o tome nekoliko puta, evo npr. ovdje) koju ja preferiram za svoj MacBook u transportu.
15.02.2010 | 01:38
Garancija na zamijenjeni dio je onolika koliko traje garancija cijelog uređaja, osim ako dio nije stavljen u kompjuter, ne znam, 7 dana prije isteka garancije, onda, naravno, garancija na taj dio ide još tri mjeseca.

BTW, masovno se javljaju problemi sa novim 21.5" iMacima - nakon što se instaliraju Windowsi, malo se hoće butat, malo neće. Ili se buta u bijeli screen i ni makac, ili pokaže dos-like crni ekran na kom kaže "Disk read error" ili zakuca na izborniku Macintosh HD/Windows...

Forumi su puni tih slučajeva, a niko ne zna šta napravit...

Jel ovdje neko imao ta iskustva?

A što se tiče djevojke sa bijelom crtom... Slijedeći put sama malo testiraj komp i prvojer pod kakvim se sve uvjetima/radnjama javlja problem, da si uštediš teglenje iMaca u servis :-D
15.02.2010 | 01:40

komp ti ima garanciju 12 mjeseci...recimo da ga u travnju nosis na servis...zamjene ti dispay..bez obzira sto imas jos 8 mjeseci garanciju na ostale djelove kompa...na taj novi display imas garanciju od samo 3 mjeseca.

ja sam display kao sam ti rekao mijenjao dva puta.. prvi put mjenjao sam ga u normalnoj garanciji, zatim nakon dva mjeseca opet..i onda je proslo jedno 5 mjeseci i sad mi se na tom drugom mijenjanom javile opet mrlje...medjutim sad moram platit novi display 4000kn...jer je proslo vise od 3 mjeseca...


Dakle ovo nikako ne može biti pravilo. To ti se desilo u servisu kod Hoto Villa?
15.02.2010 | 01:45
Osim toga, čim je "kvar" na ekranu zabilježen na screenshotu... Jasno je da je softverski, a ne hardverski :-D :-D :-D
  • Dijete
  • Posjetitelj
15.02.2010 | 02:46
ne nuzno.. to pokazuje da nije greska u matrici..
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 20 sati, 58 minuta
  • VanjusOS: ovo lasersko graviranje izgleda odlično, nikakve naljepnice!
  • Bertone: ... i da, mislim da je sad graviranje oko 20€
  • Bertone: Lasersko graviranje, baci oko na [link] , ovako izgleda na T14s koji sam nosio kod njih s time da nisam htio baš sve znakove nego samo par osnovnih, tipkovnica je isto bila DE [link]
  • jura22: Radije kupi naljepnice. Ima ih na oglasniku: [link]
  • Riba: Puno, jer ako se ne varam mora se mijenjati kuciste.
  • CoffeePod: Kupio MBP16" M4, al tipkovnica je njemacka. Zna li se koliko bubvrega dode zamjena tipki da mi bude HR?
  • Soffoklo: Misliš bravo retardirana EU birokracija
  • drpongrac23: Bravooo Apple, super!!!
  • m@xym: a evo i pojašnjenja: [link]
  • Yonkis: In iOS 26.2, Wi-Fi network synchronization between iPhone and Apple Watch will no longer be available in the EU.
  • hal9000: HAHAHAHAHAHA: [link]
  • dpasaric: Iskreno, i meni Liquid Glass ide na živce i nije im to trebalo. Srećom barem se na iPhoneu lako ugasi u onim opcijama za invalidne osobe.
  • Borisone: Ne znam što su se svi uspuhali oko Liquid Glass, a tragediju od prikaza UI-a na ne-retina ekranima se tolerira više od desetljeća.
  • CoffeePod: Dyeovog odlazak je mozda najbolja stvar. Racunam da ce implementirat malo nazad Mavericks draži i da će utišat Liquid Glass gimmick. Apple se stvarno mora sjetiti da ljudi vole Apple upravo radi blenda vrhunskog hardware i software koji je funkcionalna koliko i lijepo izgleda. Liquid Glass je form over function 101.
  • Yonkis: Sa novim WApp updateom funkcionalan WhatsApp app na Apple Watchu.
  • IgorD: Zašto ne bi bilo istina? O tom se govori danima, neki ljudi slave što je Dye otišao. Trebao si otvoriti temu
  • Djuro genijalac: Sve mi se čini da je ovo istina..?
  • Djuro genijalac: [link]
  • IgorD: ovo je bilo na 17
  • IgorD: [link]
  • IgorD: Meni radi paste, iPhone Max 15, nije zadnji ios
  • smayoo: Ne možeš s iphonea
  • Djuro genijalac: Jbm, kak se pastea link u vikalicu?
  • Djuro genijalac: Ne znam jel ovo istina, ali....
  • Air: Ja sam u Zg, reci što i kada trebaš?
  • drlovric: Ima li neka dobra dusa iz Zagreba da mi preuzme hedan mali paket i preusmjeri ga na paketomat ili kakogod u Zupanju? :)
  • smayoo: [link]
  • ydrea: @Vanjuška - imamo! Poslao sam ti pp ;)
  • drlovric: Akom znate nekoga da prodaje SteamDeck, ja bih to kupio...
  • Piko: Zašto WP ? .... ima .... samo ja radim u Laravelu, no WP mi nije stran.. što konkretno treba ?
  • dpasaric: Svi otišli u keramičare. Naš ex-voditelj weba radi s mramorom sada. :)
  • Vanjuška: Imamo li na Jabučnjaku ikoga tko je vičan WordPressu i općenito web hokus pokus?
  • Riba: Anker ili Baseus i na miru si.
  • drlovric: Ja vjerujem Ankeru. Godinama bez problema
  • dpasaric: Ne kupuj nikada jeftine punjače za auto, gomila je uništenih iPhonea na taj način.
  • Yonkis: ima netko za preporučiti autopunjač a da ima USB C i USB A? Ne vjerujem ovima ovim artiklima od 5€.
  • zvone: Vrhunski. Moj prvi OS je 7.5. Digao ga i igrao Sim Tower satima. Kao u stara dobra vremena.
  • smayoo: Evo stavio sam ja [link]
  • dpasaric: To je vrijedan link, nemoj da se izgubi na Vikalici, imamo u forumu grupu MacOS Classic, pa ostavi tamo da ostane
  • IgorD: Da, mogao bih nekom to amjestit full scree da se šokira kad se vrati a komp
  • smayoo: hvala!
  • drlovric: Ovo je tako cool. Svaka cast!!
  • Ender: @IgorD: ovo je sjajno! hvala!
  • IgorD: > Infinite Mac is a collection of classic Macintosh and NeXT system releases and software, all easily accessible from the comfort of a web browser
  • IgorD: Upravo otkrio: [link]
  • m@xym: RIP Deajn Ristanović, jedan od rijetkih koji je postao legenda još za svog života (barem nama koji smo pratili same početke kompjuterizacije u bivšoj državi.
  • smayoo: :(
  • IgorD: Računari itd. RIP
  • Yonkis: Zar Apple nije mogao napraviti bolji emoji za miša, tj za magic mouse?
  • Miro Spiro: Umro Dejan Ristanović :( RIP

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Ender, marioart, Riba, Tito, ^SuperUnknown^, Anonimci (724)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.04 Seconds

Provided by iJoomla SEO