Pošta-kurirska služba
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Pošta-kurirska služba


10.02.2012 | 12:25
Bok ljudi !
Trebao sam se već prije javiti ali bolje ikad nego nikad. Imam problema prilikom naručivanja robe, uglavnom elektronike. Više manje skoro sve firme imaju ugovor o isporuci sa Overseasom, koji je meni već pojeo živce. Na otok isporučuju kako kad, ovisi o sezoni i količini robe. Desilo mi se da uopće nisu isporučili jer je kurir napisao da sam odbio primiti paket/robu. HP radi svakodnevno i većina firmi mi neće isporučivati preko HPa. Pisao sam Zaštiti potrošaća pa čekam njihov odgovor, a ovdje me zanimaju vaša iskustva s tim i eventualni prijedlozi. Znam da imam pravo tražiti isporuku kako meni odgovara, ali se oni prave ludi. Kao i ovdje :
Screen_shot_2012_02_10_at_10.png
10.02.2012 | 12:30
Slanje i primanje pošiljaka je postala prava nauka. Predlažem da nazoveš HP express, oni mogu otići po pošiljku gdje treba i dostaviti je na tvoju adresu uz naravno odgovarajuću cijenu. Sa Overseasom nije bolje ni u Rijeci, nakon što te ne nađu kod kuće moraš sam otići po pošljku u prigrad. Inače i Hrvatska Pošta naplaćuje 10 kuna donošenje paketa na vrata.
10.02.2012 | 12:36
Overseas je katastrofa. Nikada ne želim da mi oni elektroniku prenose i dostavljaju, rađe idem sam po nju ili organiziram prijevoz. To mora da je najgora i najmanje odgovorna kurirska firma ikada.
10.02.2012 | 12:49
Sve kurirske službe su sranje, one bi logistiku ali bez da ista bude komplicirana i skupa, samo po ravnici i frekventnim linijama za skupe pare. Neka tako nešto naprave nekom švabi u švabskoj ako imaju muda. Kod nas smiju svi sve i svašta za 10-30% skuplje nego negdje drugdje. Mijenjat će se to ali tek kad pritisak na njih bude velik.
Moje iskustvo je da kad napišem Mail njihovim matičnim kućama u inozemstvu i stavim ova naša govna u kopiju onda se useru i onda nešto krene prema boljem. Zato ih treba zatrpati reklamacijama i to je jedino sretstvo.
10.02.2012 | 13:22
da, kad je HP najbolja služba u državi, onda se nema šta više reći...

gle, meni jedino pada na pamet da pošalješ paket nekome na kopnu do koga će on doći bez problema pa ti onda taj proslijedi na otok s HP Expressom.

možda možemo ovdje uspostaviti neku SOS posredničku službu za takve slučajeve.
10.02.2012 | 14:27
U međuvremenu sam nazvao i ministarstvo prometa itd i odjel za poštu i kurirske službe. Oni su tu jedino ako se roba ošteti ili ne isporuči a za ostalo "piši kući propalo". U zaštiti potrošaća nemaju ništa s tim, interna stvar firme, kao i u ministarstvu. Kupci su ovce za klanje. Preporučuju nazvati prodavaća i dogovoriti isporuku prije definiranja kupnje. Još malo pa će nas slati u tvornicu po proizvod a oni će kasirati "uslugu". Fuj !
10.02.2012 | 14:32
Moje iskustvo s Overseasom nije tako loše, ali nije baš ni sjajno. Činjenica je da ih mnogi trgovci preferiraju jer su najjeftiniji a statistički su na granici prihvatljivog.

Pravog rješenja nema, nažalost, jer je šansa da ti se pošiljka izgubi i da nitko za to ne bude odgovoran - ogromna - ako sam organiziraš dostavu. Finnov prijedlog je najkonstruktivniji.

Ono što ti može polučiti efekt je da se žališ i dodijavaš trgovcu kad ti Overseas ne dostavi pošiljku. Ne smiju te otpiliti da je to, kao, odgovornost kurirske službe ako su je oni odabrali. Dakle, kad god ti pošiljka ne stigne u ugovorenom roku, piši njima službene dopise (fax ili pismo s povratnicom, ne mail) u koje im stavi rok od 7 dana za očitovanje, a nakon toga prijavu državnom inspektoratu. Napravi im to jednom, pa još jednom i budi siguran da će se govno otkotrljati i do Overseasa. Pitanje je samo da li imaš volje za takva natezanja.
10.02.2012 | 15:23
Ha, čuj, svatko ima svoje iskustvo. Neznam kako bi se tko od vas ponašao, da je kurirska služba tj kurir otfurao robu na smetište i lažno potpisao prijem, jer mu se nije dalo obilaziti po kalama i zaseocima.Ili vraćao da je primatelj nepoznat ili je odbio primiti robu, jer mu se žurilo na trajekt a nije htio ići na zadnji.
Imam strpljenja ali ne beskonačnog. Za red fali batina, a kod nas nema ni jednog ni drugog.
Evo meni danas tip obećao predati na HP ili ih pozvati po paket. Bumo vidli.
10.02.2012 | 16:52
Puno sreće, ako ti ja mogu nešto pomoći, pošalji mi PM, i rado ću.
10.02.2012 | 17:57
Sad ću prićekati do ponedjeljka-utorka. Ako je dao na HP onda bi već sutra mogao imati, ali mi pošta ne radi subotom. Fala tino1 imat ću na umu.
10.02.2012 | 19:15
jzelko kaže:
Neznam kako bi se tko od vas ponašao, da je kurirska služba tj kurir otfurao robu na smetište i lažno potpisao prijem, jer mu se nije dalo obilaziti po kalama i zaseocima.Ili vraćao da je primatelj nepoznat ili je odbio primiti robu, jer mu se žurilo na trajekt a nije htio ići na zadnji.


Meni se upravo tako nešto slično događalo s HP. Poštaru se nije dalo tražiti kućne brojeve pa je poštu ubacivao po sandučićima nasumce (danas moju nekom na drugom kraju sela, sutra nečiju tuđu, ili čak žutu cedulju od preporučene pošiljke meni...), a povratnice od sudskih spisa potpisivao sam.

Najprije sam se žalio šefici lokalne pošte, što nije imalo nikakvog rezultata. Onda sam to učinio još jednom i dodao "ovo je zadnje upozorenje".

Onda sam čekao da nađem tuđi sudski spis u svom sandučiću (presuda, uručuje se isključivo u ruke primatelja, bio je za nekog na kućnom broju 20, a ja sam 69), namjerno ga otvorio, skenirao kovertu i cijeli spis i sve skupa poslao njihovoj službi unutarnje kontrole u Zagrebu.

Ne znam tko je koliko najebo, ali znam da od onda više nikad nisam imao nikakvih problema. Štoviše, lokalna šefica ima moj broj umemoriran i svako toliko me nazove da provjeri da li je sve u redu. [/quote]

Dakle, ima i batina. Barem kod HP. Za Overseas ne znam, nije mi trebalo.
10.02.2012 | 19:36
Za takve slučajeve sam već čuo kod HPa, doduše rijetko. Overseas je nešto drugo jer nosi samo pakete, barem tu. Radi se o paketima i može napraviti kako sam opisao. Tu bi ga trebao pratiti a neznaš kad dolazi itd itd.
Uglavnom taj je otperjao i nisam čuo šta je bilo s njim, što se sankcija tiće. Poznanica mi kaže da je odonda bolja isporuka. Vidjet ćemo !
10.02.2012 | 20:57
Moje iskustvo, a imam ga svakodnevno, nekad i više puta na dan.

Iako politika firme na neki način utječe na sistem funkcioniranja, ipak nije toliko bitan naziv, da li je on HP, Overseas, Intereuropa, ...
Najbitniji je čovjek koji dostavlja - Marko, Nikola, Miro, Jasna, ...
Oni su bitni, a odijelo i logo koji nose na jakni su sekundarna stvar. Ja isto izbjegavam HP, nekima je dobar.

Znam da je nekad na dubrovačkom području City Express bio najpoželjniji, Intereuropa nikako,
u Istri prevladavaju Overseas i Intereuropa, ali imaju i Trust i Zum i Agit i ... svakakvih kombija se vidi na cesti.

Dostavljači nisu baš previše plaćena radna mjesta, pa se često mijenjaju, onda se s time zna promjeniti i kvaliteta dostave.
To se zna primjetiti kad netko od njih ode na godišnji ili na bolovanje, pa uleti zamjena. Kao da je došla druga tvrtka na dostavu.

Dobro kaže Smayoo, ako nešto ne valja treba o tome obavijestiti firmu, na čim višu instancu i čim jače.
Jedino se tako može utjecati na rad, trebaju dobiti povratnu informaciju.
Isto tako ako su korektni i dobro rade, ne treba zaboraviti ih pohvaliti kad se nađe prilika za to.
10.02.2012 | 21:17
Slažem se, bitan je čovjek koji donosi robu. Sve je do njega. Radimo s Overseasom i isto imamo tako-tako iskustva, ali generalno su okej. Pogotovo je super ako je dostavljač "naš čovjek", onda je sve uvijek glatko.
10.02.2012 | 22:43
Dok sam bio klinac, naš je kvart "posluživao" poštar Marijan. Bio je kao član obitelji. Brinuo je o našoj pošti na način koji ne možeš objasniti niti 10x većom plaćom nego što je primao. Valjda je za cijelo svoje područje znao kad tko ide na godišnji i kad se vraća i čuvao je poštu kod sebe da se po sandučiću ne vidi da te nema doma. Vraćao se po nekoliko puta u istu zgradu, da dostavi preporučenu pošiljku ili penziju, dok ne bi sve primatelje našao doma, "da ne moraju u grad". Njega je trebalo svaki tjedan pet puta pohvaliti, samo što je onda PTT kao organizaciju bolio Q da li netko od njihovih ljudi zaslužuje pohvalu.

Danas HP ima službu unutarnje kontrole kojoj bi mogao i pohvaliti nekog. Samo ne znam koga bih, ni zašto - pohvalio.
11.02.2012 | 00:31
Ali Marijan je imao tri puta manji kvart za raznošenje, i vremena sa penzionerima popiti koju lozu itd. itd.
A i pošta je, bez da bi se neko naljutijo, mogla putovati i do 7 dana. Danas mora sve biti sutra a i kad bi poštar sjeo kod tebe za stol da ti da poštu, ti bi ga pitao šta mu je. A sve to je kad sam ja bio mali bilo normalno.
Sjećam se kad sam dobio prvu pošiljku od Amazona neku knjigu, poštar je stajao kod mene sve dok je nisam opakirao, i kad je vidio da je iz tog šminkerskog pakovanja izvirila knjiga, bijo je pravo razočaran. Sve su to bila super vremena, ali ne i profesijonalna, jer sada nemam vremena za takve ljepe ali nepotrebne stvari. Sa kupnjom na netu sve je više pošiljaka a cijena logistike je faktor kojom mi kalkuliramo, i tu mora nešto zakazati, jer mi želimo sve više i brže. Ali sve to nije razlog da se ovakve stvari dešavaju, jer ako neko obeća da će nešto isporučiti i za to pita XY cijenu, onda je on i dužan to napraviti.
Ima u Mumbaju u indiji neki dečki koji isporučuju ručak poslovnim ljudina, zovu se Dabbawalla i njihov je zadatak skuhan ručak pokupiti u privatnim kućama i dopremiti ih na radno mijesto poslovnim ljudima. To mora biti jeftino, na vrijeme, i toga ima hrpa. Razradili su takvu logistiku da ti mozak stane. Ni jedna pošiljka ne kasni, ili ni jedna se nikad nije zamijenila. Njih je 5000 i moraju isporučiti 200.000 svaki dan i zanimljivo je da od 16 miliona isporuka samo jedna fula cilj ili nije na vrijeme. Sve to on rade pješke, biciklom ili vlakom.
A ove naše seronje ne mogu čovjeku donjeti paket na otok, i to jedan paket košta koliko ovaj indijac zaradi na mijesec.
dabbawalas.jpg
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 2 dana, 18 sati
  • dpasaric: Iskreno, i meni Liquid Glass ide na živce i nije im to trebalo. Srećom barem se na iPhoneu lako ugasi u onim opcijama za invalidne osobe.
  • Borisone: Ne znam što su se svi uspuhali oko Liquid Glass, a tragediju od prikaza UI-a na ne-retina ekranima se tolerira više od desetljeća.
  • CoffeePod: Dyeovog odlazak je mozda najbolja stvar. Racunam da ce implementirat malo nazad Mavericks draži i da će utišat Liquid Glass gimmick. Apple se stvarno mora sjetiti da ljudi vole Apple upravo radi blenda vrhunskog hardware i software koji je funkcionalna koliko i lijepo izgleda. Liquid Glass je form over function 101.
  • Yonkis: Sa novim WApp updateom funkcionalan WhatsApp app na Apple Watchu.
  • IgorD: Zašto ne bi bilo istina? O tom se govori danima, neki ljudi slave što je Dye otišao. Trebao si otvoriti temu
  • Djuro genijalac: Sve mi se čini da je ovo istina..?
  • Djuro genijalac: [link]
  • IgorD: ovo je bilo na 17
  • IgorD: [link]
  • IgorD: Meni radi paste, iPhone Max 15, nije zadnji ios
  • smayoo: Ne možeš s iphonea
  • Djuro genijalac: Jbm, kak se pastea link u vikalicu?
  • Djuro genijalac: Ne znam jel ovo istina, ali....
  • Air: Ja sam u Zg, reci što i kada trebaš?
  • drlovric: Ima li neka dobra dusa iz Zagreba da mi preuzme hedan mali paket i preusmjeri ga na paketomat ili kakogod u Zupanju? :)
  • smayoo: [link]
  • ydrea: @Vanjuška - imamo! Poslao sam ti pp ;)
  • drlovric: Akom znate nekoga da prodaje SteamDeck, ja bih to kupio...
  • Piko: Zašto WP ? .... ima .... samo ja radim u Laravelu, no WP mi nije stran.. što konkretno treba ?
  • dpasaric: Svi otišli u keramičare. Naš ex-voditelj weba radi s mramorom sada. :)
  • Vanjuška: Imamo li na Jabučnjaku ikoga tko je vičan WordPressu i općenito web hokus pokus?
  • Riba: Anker ili Baseus i na miru si.
  • drlovric: Ja vjerujem Ankeru. Godinama bez problema
  • dpasaric: Ne kupuj nikada jeftine punjače za auto, gomila je uništenih iPhonea na taj način.
  • Yonkis: ima netko za preporučiti autopunjač a da ima USB C i USB A? Ne vjerujem ovima ovim artiklima od 5€.
  • zvone: Vrhunski. Moj prvi OS je 7.5. Digao ga i igrao Sim Tower satima. Kao u stara dobra vremena.
  • smayoo: Evo stavio sam ja [link]
  • dpasaric: To je vrijedan link, nemoj da se izgubi na Vikalici, imamo u forumu grupu MacOS Classic, pa ostavi tamo da ostane
  • IgorD: Da, mogao bih nekom to amjestit full scree da se šokira kad se vrati a komp
  • smayoo: hvala!
  • drlovric: Ovo je tako cool. Svaka cast!!
  • Ender: @IgorD: ovo je sjajno! hvala!
  • IgorD: > Infinite Mac is a collection of classic Macintosh and NeXT system releases and software, all easily accessible from the comfort of a web browser
  • IgorD: Upravo otkrio: [link]
  • m@xym: RIP Deajn Ristanović, jedan od rijetkih koji je postao legenda još za svog života (barem nama koji smo pratili same početke kompjuterizacije u bivšoj državi.
  • smayoo: :(
  • IgorD: Računari itd. RIP
  • Yonkis: Zar Apple nije mogao napraviti bolji emoji za miša, tj za magic mouse?
  • Miro Spiro: Umro Dejan Ristanović :( RIP
  • MacSin: OS stari do X je bio cool
  • MacSin: na poslu su svi na win lenovo aliu kad dodem doma je melem za oci ali kad treba nesto upgarde napravit tad je vec probelm
  • MacSin: OS je i dalje miljama od ostalih no sto se tice hardware to je vec diskutabilno
  • VanjusOS: neki mi javi se privatno, barem ako može kratko posuditi na probu
  • VanjusOS: ljudi, ima li možda netko viška Thunderbolt 2 to Thunderbolt 2 Cable
  • drpongrac23: Davno sam vozio "kockicu"
  • drpongrac23: @Yonkis - Kakav BMW - Uskoro kupujem za sebe Citrć Berlingo, jbg, godine...
  • drpongrac23: A zamjena ekrana preko 500 EUR!
  • drpongrac23: WTF?!? Ušle mi neke "bubice" u ekran na MBA M1. Totalni hit!!! 3 kom. BUBA ŠVABE!!!
  • Yonkis: Drpongrac23: a M5? Ne mislim na BMW.
  • drpongrac23: Preko 30 god. vjerni Apple korisnik - sada je vrijeme da zahvalim svima, ali Apple u mojim očima više nije što je nekad bio.

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Air, Gjuroo, Glas, Riba, Vanjuška, VanjusOS, zeljkha, Anonimci (2119)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 0.86 Seconds

Provided by iJoomla SEO