Renault F1 na Macu
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Renault F1 na Macu


20.01.2010 | 14:37
Evo, kako slika kazuje i šef Renault F1 momčadi koristi OSX....
www.autosport.com/news/report.php/id/80981
20.01.2010 | 14:40
Ima ukusa čovjek! Baš me zanima što koristi šef Opela! >;->
20.01.2010 | 15:54
Mehaničku zbrajalicu s kuglicama na žici......
  • Dijete
  • Posjetitelj
20.01.2010 | 16:31
Abakus.
  • Law
  • Korisnik
  • 6
20.01.2010 | 17:04
Nemojte tako ja vozim Opela i ne koristim abakus već MacOS X.....
Nije Opel toliko loš ma koliko god mi šutili o tome
20.01.2010 | 17:10
Hehe pa znamo mi Renaultovci sto je dobro
20.01.2010 | 17:44
Ja bi se tesko odlucio je li vece govno Opel ili Renault.
20.01.2010 | 17:48
Riba je napisao:
Ja bi se tesko odlucio je li vece govno Opel ili Renault.


...svašta
20.01.2010 | 18:40
Riba je napisao:
Ja bi se tesko odlucio je li vece govno Opel ili Renault.

Zato vozis taljigu od 20 i kusur ili koliko godina?
20.01.2010 | 21:44
Njegova taljiga od 20 i kusur godina nije ni Opel, ni Renault. A zadnja taljiga koja je imala teoretske šanse doživjeti tu starost je Katrica.

A današnje taljige koje radi Renault traju 3 godine ili 60.000 (što prije istekne). Zato što rade takvo smeće su i skupili para da se q... po F1.
20.01.2010 | 22:52
MoschuS je napisao:
Riba je napisao:
Ja bi se tesko odlucio je li vece govno Opel ili Renault.

Zato vozis taljigu od 20 i kusur ili koliko godina?


Da! Ne vjerujem niti jednom novom vozilu koje mi je dostupno. S ovim znam na cemu sam i kako ga popraviti.
20.01.2010 | 22:57
Jooooj daj ne drobite
Odi na Renaultov forum pa pogledaj koliko ljudi imaju km sa svojim autima, zapravo mogu te ja provozat i u svom Cliachu koji ce za koji mjesec napuniti 8mu godinu. Kome se to raspadaju Renaulti nakon 3god ili 60k km?
Pazi ovo, prije par godina vozni park u mojoj firmi je izgledao ovako, novi Hyundai Santa Fe, 7-8 godina star Mercedes karavan (nemam pojma koji broj jer me ta marka ne zanima), jedan Pug 405Mi16 star 15tak god (sad ga vozi moja zena), 3 Cliacha II (2002-2005), jedan Megane II, jedan Clio 1 i dva Twingaca. Po vasim predrasudama pola firme bi islo pjeske na posao, kad vidi cuda, jedini koji je imao vecih problema je vozac Santa Fea kojem se masina doslovno razletila na autu starom godinu dana i ova mecka na kojoj je svaki cas bilo problema sa automatskom getribom i letvom volana. Dodacu jos i vanjsog suradnika kojom se isto razletla masina na Subaru Foresteru 3.0 na autoputu ali taj auto je bio neki uvoz Svica pa tko zna sta se tu sve petljalo. Anyway ne zelim reci da je R savrsen auto, daleko od toga ali nudi dosta za tu lovu i mrzim ove glupe predrasude da je to smece. Krepava vise manje kao i svaki drugi i niti jedan vise nije kvalitetan kao oni od prije 20god i toga je svjestan svatko tko se imalo kuzi u aute. Onaj tko kupi novi auto i ocekuje da mu se nece nista pokvariti u slijedecih 5god je nhf glup bez obzira kupio on Daciu ili Lexusa, isto kao i oni koji kupe Maca pa se iscudjavaju kad nesto ode.
20.01.2010 | 23:00
Riba je napisao:

Da! Ne vjerujem niti jednom novom vozilu koje mi je dostupno. S ovim znam na cemu sam i kako ga popraviti.

Jasno mi je tvoje razmisljanje, i meni su bili puno drazi stari auti na kojim si sve kuzio i za kojeg su djelovi jako jeftini ali hebiga neces zauvijek moc imati taj auto. Slijedeci kojeg kupis ce vrlo vjerovatno imati hrpu elektronike kao i svi noviji i to vise neces znati popraviti.
20.01.2010 | 23:22
Volvo sam zavolio koliko sam zavolio i apple
siguran i kvalitetan
...a detalji...
21.01.2010 | 09:25
Kada se već piše, gdje se trenutno može vidjeti Mac. Jučer je bio često u kadru za vrijeme Europskog prvenstva u rukometu. Nisam baš shvatio zašto ga koriste, ali mi se čini da sva video komunikacija ide preko njega, semafor, reklame, muzika u pauzi, efekti.
21.01.2010 | 09:32
MoschuS je napisao:
Odi na Renaultov forum pa pogledaj


Odi ti na Renaultov forum. Ja, srećom, ne moram.

Kome se to raspadaju Renaulti nakon 3god ili 60k km?


Evo u mojoj firmi:

Renault Megane hatchback 2003. 2.0 Dci. Od kad je, ganc nov, kupljen pa do 140.000 km prošle godine, kad mu se, napokon, gubi trag:

- desetak puta na servisu zbog gašenja u vožnji, gašenja na semaforu i sl. apdejtan, downloadani patchevi iz Pariza, itd.

- u vozačkim vratima poplava svaki put kad pada kiša - to sam zadnji put vidio na Z101 comfort '86. godište, kad je imala 10 godina

- suvozački airbag nikad nisu uspjeli osposobiti (iako su uredno svaki put naplatili)

- nije htio u šestu, a kad bi ubacio u šestu, nije htio van (ovo je koštalo da vam ne pričam koliko)

- na kraju je prodan sa totalno sje... ovjesom (vožen je 80% po autocesti!) jer je popravak toga trebao koštati zamalo više nego što se moglo dobiti za njega

Renault Megane Karavan 2003. 2.0 Dci.

Sa 60.000 prošvikala turbina - zamijenjena kompletna ispušna grana s turbinom. Onda je nakon 10.000 bilo još nešto s turbinom. Obadva puta je koštalo da se us...

Na više mjesta su curila razna ulja. Bio je gori od Exxon Valdez. Dok se to sve pokrpalo, pomijenjalo, itd, kako se ono kaže, "marku po marku - skupi se".

Ležajevi prolupali negdje oko 70.000 (3 kom)

Negdje prije 100 tisuća je crklo nešto oko visokotlačne pumpe.

Ne znam više na koliko kilometara pukao remen alternatora (iako je auto redovno servisiran) pa su u servisu rekli da moraju zamijeniti cijeli alternator jer je oštećena i remenica.

Vrata prtljažnika se ne otvaraju normalno već par godina.


Mogu doznati potankosti i od prijatelja koji se već godinama nesretno druži s Cliom.

Onaj tko kupi novi auto i ocekuje da mu se nece nista pokvariti u slijedecih 5god je nhf glup bez obzira kupio on Daciu ili Lexusa, isto kao i oni koji kupe Maca pa se iscudjavaju kad nesto ode.


Evo ja to očekujem i ne smatram se glupim.

Toyota Carina E 1.6 karavan, 1995. god. 200.000 km, redovni servisi i brisači, 4 žarulje, prije par mjeseci prestao funkcionirati kontakt za centralno zaključavanje na desnoj bravici. I bila su 3 sudara (manja) s tim autom te se popravljalo tu štetu, ali to nema veze s ovim o čemu pričamo.

Toyota Corolla Verso 2.0 D4D, 2005. god, 92.000 km. redovni servisi. Manje od toga nisam ni očekivao.

Mazda 323 hatchback diesel, 2003. god, prodana 2008. sa 150.000. Samo redovni servisi.

Još jedna takva ista, vlasnik je još uvijek sretno vozi, ne znam točno koliko je kilometara, ali tu negdje isto.

Mazda 323BF 1.3 1989. godište, zamijenjen hladnjak jer je jedan raniji vlasnik lijevao običnu vodu u rashladni sustav i osim toga samo redovni servisi. Auto nisam vidio već neko vrijeme, ali čujem da je sadašnji vlasnik još uvijek jako zadovoljan. Kilometara cca 250.000

Itd.
21.01.2010 | 09:50
bu2nin je napisao:
Volvo sam zavolio koliko sam zavolio i apple
siguran i kvalitetan
...a detalji...


nisam bas siguran da je volvo toliko kvalitetan. U firmi jedan S40 2.0 star 2.5 godine 30tkm na servisu od prvog dana, nema sta mu nije otislo.
Auti ko auti svi mogu biti super i svi mogu biti kvarljivi, kao i Mac
21.01.2010 | 09:57
Ajme, koji flejm je nastal oko jednog nevinog posta koji je Davor malo potkuril, a ja sam dodal zraka....
Ljudi, nagledal sam se svega. I da, doista su neki auti malo nježnije napravljeni, ali mislim da većina problema izvire iz servisne mreže koja je u pojedinačnim slučajevima bahata, nestručna i bezobrazna.
Ja bih zaključil raspru da svak vozi auto koji želi i s kojim je zadovoljan. Smayoo je supersretan s avensisom, Moschus s clijom, Papitovenga svojeg clija RS ne bi dal za niš (tu ga posve razumijemB), kakav auto!!!!!!!)...
Na loš se primjerak može namjeriti (da, Smayoo, vidjeh i avensise s raspadnutim motorima, poblesavljenim elektronikama i čudima svakih vrsta) svako i onda u igru ulazi serviser, njegov odnos prema kupcu i stručnost koju (ni)je stekao na onim treninzima kod uvođenja novog proizvoda.
A o tome bi se dalo pričati i pričati...
No, svima koji žalite za autima od prije 20 godina, samo bih skrenuo pažnju na jedna detalj: tko bi da mu auto opet troši 15 litri ako ima motor s više od 130 KS? Smayin avensis D4-D ide ispod 7 l/100 km, a pojuri 200 km/h. Potom, koji je auto osim S klase prije 20 godina imal klimu i servo volana (u seriji)? Centralnu bravu? ABS? A o ovjesu da ne pričamo...
Inače, kad smo kod rukometa, i na tekmama Medveščaka u Ledenjači imaju macbook s kojeg valjda puštaju mjuz i one video obavijesti na semaforu. Baš je lijepo vidjeti jabučicu kak se svijetli na vrhu tribine u polumraku;)
21.01.2010 | 10:51
Djuro genijalac je napisao:
No, svima koji žalite za autima od prije 20 godina, samo bih skrenuo pažnju na jedna detalj: tko bi da mu auto opet troši 15 litri ako ima motor s više od 130 KS? Smayin avensis D4-D ide ispod 7 l/100 km, a pojuri 200 km/h. Potom, koji je auto osim S klase prije 20 godina imal klimu i servo volana (u seriji)? Centralnu bravu? ABS? A o ovjesu da ne pričamo...


Moj ima i servo i klimu i cruise control. Potrosnja je zanemariva stavka ako uzmem u obzir cijene odrzavanja i servisa. Ali da, slazem se da je najveci problem u servisima, medjutim sto ciniti kada si uz danasnje motore osudjen na njih. Ja imam svoj factory service manual od 800 stranica i nema toga sto uz nesto vremena i alata ne mogu napraviti.

Ja cu voziti oldtimere do kraja zivota.
21.01.2010 | 11:00
Tvoj je auto bil debela iznimka. Sjećam se kak je za BMW M3 doplata bila redom: ABS, servo volan, a o klimi nitko nije ni sanjal... Govorim o prosjeku koji se danas uzima zdravo za gotovo.
A da je gušt imati nekaj posebno i šarafit po tome, je. Recimo delta integrale. Auto se raspada non-stop, ali imal bi ju za misni auto. Voziš se s njim samo nedjeljama, ostatak tjedna imaš nekaj normlano, a u subotu lanciju pripremaš za vožnju i dogovaraš nekog od frendova da te prati putem za zlu ne trebalo....
21.01.2010 | 12:12
Da, to bi bio neki ideal. Za pocetak nedostaje mi jedna garaza/radiona. Bit ce jednom kada mi padne vreca para s neba. Bitno je mastati, kada prestanem i to onda cu se zabrinuti.
21.01.2010 | 12:37
E da me je netko pitao sto Smayoo vozi dao bi pare na Golfa ili Corollu
Japanci su klasicno dobri ali zato i kostaju dosta vise u startu (i novi i rabljeni) pa kako tko voli. Problem je samo sto ti nitko ne moze garantirati da si stvarno miran ako si dao vise love ali ako nista drugo statistika je na tvojoj strani. Otprilike isto kao i sa Macovima, jesu pouzdani ali svi znamo da mogu krepati i da mogu doci sa serijskom greskom. Jedan moj daljnji rodjak je do nedavno zivio u Svici i od 80tih je vozio iskljucivo Audije koji i kod nas slove kao dobri i kvalitetni ali je sa zadnja dva a3 imao toliko problema da je sad kupio Toyotu pa cemo vidjeti kakve je srece.
Mene malo smeta kod japanaca sto su generalno poprilicno skrti sa opremom na slabijim modelima, kolega kupio Yarisa i iskreno ja sam se razocarao kad sam vidio kako to unutra izgleda. Stavrno sam ocekivao puno vise pogotovo za tu lovu a ono unutra neka tvrda neugledna plastika i jadni sicevi, jedino onaj display izgleda fora. U svakom slucaju moj Clio izgleda daleko bolje i djeluje puno kvalitetnije unutra, imam hrpu vise opreme a nakon 8 godina sto ga imam i par vanrednih kvarova jos nsam dosao ni blizu cijene tog Yarisa.
21.01.2010 | 20:13
MoschuS je napisao:
E da me je netko pitao sto Smayoo vozi dao bi pare na Golfa ili Corollu


Kakve li blasfemije... WV i Toyota u istoj rečenici...

Japanci su klasicno dobri ali zato i kostaju dosta vise u startu (i novi i rabljeni) pa kako tko voli.


Hej! Živimo li mi u istom svemiru? Na moju sreću, većina ljudi u ovoj zemlji misli da su jedino njemački auti - auti pa zato ja uživam mogućnost JEFTINE kupnje japanskih auta (koji su u većini EU skuplji od njemačkih).

Mene malo smeta kod japanaca sto su generalno poprilicno skrti sa opremom na slabijim modelima,


Mene to ne smeta uopće. Puno više volim imati manje opreme, ali da radi, nego hrpu lampica i gumbića koji ne rade.

Elem, da mi je stvarno tako sila za lovu, onda SIGURNO ne bi kupio Renault. Kupio bi Daciu, jer je ona još jeftinija, a ništa nekvalitetnija od Renaulta.

Djuro, svakako se slažem s tobom - današnji auti su bolji od nekadašnjih, ali ne zbog serva i centralne brave, nego prvenstveno zbog toga što manje troše, manje truju, nema podešavanja paljenja (tko se još sjeća platina? ), lera, karburatora... Kad je tko zadnji put čuo da ti probije voda u cilindre? I sl.

Ali! Današnji auti su (uz kompjutere) najbolji primjer za ono što Zeitgeist pokret naziva "planned obsolescence". Po svim tehničkim parametrima, mogli bi trajati 300.000 km, ali namjerno su napravljeni tako da te prisile da ih mijenjaš za novi radi glupih kvarova (crkne čitač čipa u kod-ključu i više ne možeš upaliti auto, a popravak košta 2000 EUR, na primjer).
21.01.2010 | 20:52
Upravo smo bili na kavi s našim frendom mehaničarem i komentirao je kako je lud od tih "planiranih kvarova", tj. od dijelova koji su namjerno napravljeni tako da bi se potrošili nakon xy vremena. Kaže da su ponekad čak zamjenski dijelovi od third-party proizvođača kvalitetniji i izdržljiviji od originalnih. Ah, valjda je to nekakva cijena napretka. Bez takvog, na silu ubrzanog, obrta novih vozila bilo bi i manje novca za razvoj itd...
21.01.2010 | 22:33
Na temu je li to zaista stvarna cijena napretka ili nije, pogledajte ovamo:

www.thezeitgeistmovement.com/joomla/inde...;id=19&Itemid=54

Nedavno je negdje netko jako lijepo citirao Gandhija u kontekstu vrlo sličnom ovom:

"Na svijetu ima dovoljno za sve, ali nema dovoljno za svačiju pohlepu."
29.01.2010 | 14:21
Smayooo jel dobro papucica gasa?
Mislim da tvoja generacija nije zahvacena ali svejedno provjeri, nije bas za zahebavati se
29.01.2010 | 14:53
Fly-by-wire? Meni se više sviđa klasična sajla, barem kada je tako kritična stvar kao gas u pitanju!
29.01.2010 | 15:11
Ne volim ni ja fly-by-wire nikako, imam ga na Cliachu i u pocetku me je izludjivao onaj mali delay koji imas prilikom pritiskanja gasa kojeg kod sajle nema.
Nisam bas previse citao ali koliko vidim ne znaju jos 100% u cemu je greska. "Je li riječ o elektronskom defektu sensora papučice akceleratora, elektro motora ugrađenog na ulazu u usisnu granu motora (koja je već imala opoziv na Camry modelu) koji kontrolira "leptir" ili pak elektronskom tempomatu, još se ne zna, ali se nagađa kako je defekt upravo u jednoj od tih komponenti. "
29.01.2010 | 15:12
Ne bih ulazio u domenu izbora marke automobila. Ali slažem se da uvelike vijek trajanja samog auta prvotno ovisi o servisu i kvaliteti istog. Osobno znam mnoge koji rade u tim servisima (dakako govorim o ovlaštenim servisima) i skidaju djelove s novih automobila, muljaju razno itd. Svaki auto se može pokvariti i glupo je generalizirati, no međutim apsurdno je uspoređivati toyote, bmw, audi s nekim consumer brandovima tipa renault, peugeot i slično, tim više kad govorimo o nekom Cliu. Osobno preferiram Audi, materijali izrade i sve što dođe u njega je vrhunski odrađeno, naravno da to ima svoju cijenu i pritom je poprilično frustrirajuće kad ste kupili auto za vrijednost recimo 2,3 Clia (koji normalno funkcionira i obavlja svoju voznu dužnost) a vaš A6 nakon par mjeseci krepa, jer su krivo spojili recimo elektroniku. Skuplji auti nisu nužno bolji, ma da sam imao prilike raditi za BMW motors jedan projekt i tvrdim da su njihovi motori jedni od najkvalitetnijih u klasi, a posbeno kada govorimo o diesel agregatu sa 3000 kubika, također i M linija.
29.01.2010 | 15:15
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 2 dana, 10 sati
  • Gjuroo: Ipak se kreće. aiPhone. [link]
  • dpasaric: Ja sam danas naručivao što se još može od lagera s QWERTY, pa ćemo vidjeti što ću dobiti! :)
  • zvone: Zvao istyle da interveniraju da ostavw qwerty posto ionako prave tipkovnice posebno za ht trziste. Krajnje su nezainteresirani. Ali kazu da se ljudi jako žale.
  • Bertone: Sused, ni to tema za vikalicu, trebao si to pitati u temi o budućnosti čovječanstva ;)
  • cariblanco: [link]
  • cariblanco: Vidi komentare ispod ovog teksta !!
  • cariblanco: Zadatak za smayoo...zašto je nestalo struje
  • dpasaric: Vidim da će stare QWERTY tipkovnice odjednom dobiti na cijeni! :)
  • zvone: Nervira me jer mijenjaju bez veze.
  • smayoo: Ali zašto je to takav stress? Ako su potpuno ukinuli stari layout, posložiš si kako ti paše pomoću Ukelele
  • smayoo: QWERTZ je uvijek i oduvijek hrvatski standard tipkovnice, a ovaj apple QWERTY hibrid je izmišljotina iz nekadašnjeg "zastupnika" PEL Velebit.
  • IgorD: Prvo su prebacili @ pa sad stalno stišćem ™ a od zadnjeg sistema ni € nije gdje je bio
  • IgorD: Ja na iOSu ionako uvijek imam EN tipkovnicu, samo kad mi treba đ prebacim na hr. Frka je što su i s Macovima krenule qwertz tipkovnice
  • zvone: Ako se vrati u postavkama automatski se vraca na qwertz. Iritantno do bola.
  • zvone: Kupio novu tipkovnicu za m4 ipad pro. Hrvatska je ali vise nije qwerty nego qwertz. Razocaran.
  • drlovric: Ja nemam dres Osijeka :)
  • VanjusOS: ako ćeš obući dres Osijeka, ja ti nabavim kartu bez problema
  • VanjusOS: drlovric, nema više karata za Hajduka
  • drlovric: Ako ima neko iz Osijeka molim da mi se privatno javi. Trebam uslugu. Hvala puno :)
  • JOHN: Počivao u miru Božjem :(
  • Borisone: U oglasniku mini Pro ako nekog zanima.
  • Gjuroo: Počivao u miru.
  • smayoo: Ode nam Papa Franjo, na Uskrsni ponedjeljak. Počinak je zaslužio, i više od toga. Neka se Crkvi primi barem nešto od njegovog nasljeđa.
  • VanjusOS: Sretan Uskrs!
  • Damirst: Srstan Uskrs!
  • smayoo: Sretan Uskrs svima! :)
  • Tomek: Sretan Uskrs !!
  • ping: Sretan Uskrs
  • dpasaric: Mira i ljubavi! :)
  • Gjuroo: Sretan Uskrs!
  • Yonkis: Sretan Uskrs svima!
  • Zdravac: Sretan Uskrs!
  • drpongrac23: Sretan Uskrs svima koji slave!
  • Tomek: sad dok se ja ponovo uštekam u MACOS sustav, imat ću pitanja pa ću biti malo dosadniji :D
  • Tomek: Hvala svima... Kakav je stroj, računam s njime barem 10 godina...
  • dpasaric: Welcome back! :)
  • smayoo: Eeeej, Tomek! :)
  • Zdravac: Tomek, dobrodošao nazad! Nek te dobro i dugo služi! :)
  • Tomek: Eto nakon dugo godina, ponovo na Macu... Pozdrav svima
  • Borisone: Rekao političar i otišao krkati s generalima dok je vojska na paštetama i prekuhanim jajima.
  • Junuz: ko nehrani svoju vojsku hraniće tuđu
  • Yonkis: Apple Maps kamera naprtnjača: [link]
  • m@xym: ...nikakvu vojnu naobrazbu.
  • m@xym: Za dva mjeseca možeš naučiti rukovati pješačkim naoružanjem (od rastavljanja, sastavljana i čišćenja, do toga kako ga otkočiti, zakočiti, napuniti, sve do pucanja). Čovjek koji nema nikakvu vojnu naobrazbu, je glineni golub u slučaju rata, osoba koja je dva mjeseca nešto učila, i naučila, svakako nije. Zamisli koliko bi tek žrtava bilo da nitko od ljudi sa kojima si bio nije imao
  • Maxxy: Mi imamo malu aktivnu podobnu vojsku. A za 2 mjeseca će samo naučiti biti lijepa meta na ratištu. Proveo sam u ratu malo manje od 5 godina, i sve što ću još reći na ovu temu je da smo imali više žrtava od neznanja (igranje sa raznim zanimljivim spravicama i puškama) nego od neprijatelja! Srećom u ono vrijeme nije bilo dronova!
  • drlovric: Ja sam bio 10-11 mjeseci cini mi se. Pola vremena smo aktivno nesto ucili, pola smo ribali hodnike, kupili lisce i smarali se po vojarni. Ja sam bio 11107 (prepisali JNA VES oznaku) vojna policija, antiterosticke aktivnosti.
  • drlovric: Nekakav ustroj sa 3 mjeseca temeljne obuke da vojnik zna koirsititi pusku i kretati se unutar svoje formacije je bolje nego nista. I mozda neki modus za dodatna 2-3 mjeseca specijalisticke obuke tko to zeli. Kao neki vid nadgradnje znanja.
  • m@xym: Mi to (malu sposobnu aktivnu vojsku) već imamo. Ovih 2 mjeseca je sasvim dovoljno da mladići nauče osnove baratanja oružjem.
  • Maxxy: Vojnirok od 2 mjeseca je sprdnja. Ili lupite godinu dana, ili financirajte malu sposobnu aktivnu vojsku. Ovako se samo bacaju novci bez ikakve koristi
  • Yonkis: A što ne otvorite temu nego ovdje tipkate :)

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Air, Gjuroo, IgorD, m@xym, moragd, Riba, VanjusOS, Anonimci (1431)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.23 Seconds

Provided by iJoomla SEO