Kupovina elektricnog auta...
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Kupovina elektricnog auta...


25.01.2025 | 19:54
jura22 kaže:
Koja je komparativna prednost EV pred diesel/benzinskim automa?
Ja sam probao računati kako se EV ne isplati i kako nije toliko “zelen” kako ga se prezentira.


Pratim te pro-et-contra rasprave o EV godinama. U mom užem krugu prijatelja je gomila FER-ovaca poput našeg Smayoota ovdje - i sve njih zanima EV priča i prate to s velikim interesom, a neki i sami imaju EV. Najbolji izvor informacija su mi oni koji sami imaju EV i kolega elektroinženjer kojemu je upravo to posao - briga o reklamacijama i servisima takvih automobila. Sve dolazi kod njega - i klasični ICE auti, EV i hibridi. Njegovo iskustvo je da su hibridi najnepouzdaniji od te tri klase.

Kako ja vidim stvar - prednost EV nad klasičnim autima je još uvijek za vrlo ograničenu publiku, a to su, u mojim primjerima bez iznimike, ljudi koji žive u prigradu, imaju kuću s dvorištem i gdje svoj EV mogu puniti jeftinom kućnom strujom, koriste ga za odlazak u centar grada i nazad - i to je to. Svi oni, opet bez iznimke, imaju drugi "pravi" auto koji je diesel i koji služi za sve situacije gdje "nema zezancije".

Što se tiče agrumenta da su EV jeftinija u eksploataciji od klasičnih vozila - to je daleko od istine. Imali smo te izračune ovdje na forumu i ispali su porazno za EV, a koristio sam kao primjer nimalo optimalan primjer s moje strane jer sam siguran da bi neki skromniji auto bio još jeftiniji za eksploataciju od moje dizel Alfe - koju sam uzeo za primjer jer vodim sve troškove u cent tijekom godina.

EV su, za sada, još uvijek pomodna stvar i igračka za tehnofile koje veseli nešto novo, a ima i onih koji su oduševljeni ubrzanjem takvih vozila, pa ih to zabavlja i uživaju u "semafor run". Sve je manje onih koji kupuju EV jer je to "zeleno" - jer nije, daleko je od zelenog. Isto tako jako je malo onih koji slože računicu da im je to zaista ušteda novca u odnosu na klasičan auto. Više to bude "dobili smo poticaj za solare, pa smo se onda odlučili i za EV da to iskoristimo" - iako zapravo to traži nimalo jeftinu investiciju u EV vozilo, pa je konačni zbroj korisnosti upitan.
25.01.2025 | 22:24
EV jest zeleno. Mi živimo u gradu koji je klimatski povoljan jer ili pada kiša, ili puše bura pa je gradsko zagađenje nisko govoto uvijek. Eno ti Zagreba koji je već godinama jedan od najzatrovanijih gradova EU. I to je sve od autoguma. How yes no.
26.01.2025 | 05:39
Zar sam nesto propustio, EV nema gume?
26.01.2025 | 09:43
Ne, to je najnovija izmišljotina ljubitelja ICE vozila - kako ne zagađuju ICE motori, nego gume, pa onda, kobajagi, EV auti zagađuju više jer su teži pa više troše gume
26.01.2025 | 09:48
Evo.
magazin.hrt.hr/zdravlje/u-hrvatskoj-godi...cenja-zraka-11979942
Na priloženoj fotografiji se može vidjeti zagađenje od autoguma, zar ne?
26.01.2025 | 10:26
smayoo kaže:
Ne, to je najnovija izmišljotina ljubitelja ICE vozila - kako ne zagađuju ICE motori, nego gume, pa onda, kobajagi, EV auti zagađuju više jer su teži pa više troše gume


EV ne troši ni malo više guma nego normalno auto, ako se upotrijebi ispravna guma. Run Flat ili guma veće nosivosti ima stabilniju stijenku i kotura se više po djelu kolji je namijenjen kontaktu asfalta i gume, nego periferijom.

Moj prvi set guma na semi električnom autu su bile normalne 3 bara napuhane gume i desilo se da su se izlizale sa strane kontaktne površine a u sredini su bile top. Kad bi ja provjeravao profil pokazalo bi mi da je dobra guma, jer mjerim u sredini. Trebalo mi je vremena da skontam zašto, mjerio bezbroj pota optiku itd. Promijenio vrstu guma i super.
26.01.2025 | 10:32
smayoo kaže:
Ne, to je najnovija izmišljotina ljubitelja ICE vozila - kako ne zagađuju ICE motori, nego gume, pa onda, kobajagi, EV auti zagađuju više jer su teži pa više troše gume


Ali to je očigledna istina, pitaj ekipu koja pegla EV koliko im traju gume, a koliko su im trajale prije na autima koji su pola tone lakši. Dok potrošiš 2 seta, netko s EV potroši 3 seta.
26.01.2025 | 10:53
dpasaric kaže:
smayoo kaže:
Ne, to je najnovija izmišljotina ljubitelja ICE vozila - kako ne zagađuju ICE motori, nego gume, pa onda, kobajagi, EV auti zagađuju više jer su teži pa više troše gume


Ali to je očigledna istina, pitaj ekipu koja pegla EV koliko im traju gume, a koliko su im trajale prije na autima koji su pola tone lakši. Dok potrošiš 2 seta, netko s EV potroši 3 seta.


Zato što su navukli gumu NI 80 a ne NI 100 ili iznad. Vjeruj- gonilo me.
26.01.2025 | 10:56
Ma fućka se njemu za gume. On samo papagajski ponavlja gluposti koje smrdiš-prdiš časopisi ispaljuju. Evo di, Davore, vidi onaj zadnji link na članak na HRT webu i pogledaj fotografiju. To je sve od guma.
26.01.2025 | 11:02
tino1 kaže:
EV ne troši ni malo više guma nego normalno auto, ako se upotrijebi ispravna guma. Run Flat ili guma veće nosivosti ima stabilniju stijenku i kotura se više po djelu kolji je namijenjen kontaktu asfalta i gume, nego periferijom.


Haha a daaaaj Tino nemoj nas... pa da, možeš staviti i legendarne Tigar Trajalke, pa će ti gume trajati koliko i auto. Run Flat gume su blagi užas, to mogu samo penzići voziti - tvrde, neudobne, glasne, uvijek lošijih karakteristika od normalnih. Frend dobio s BMW-om, prvo što je napravio je da ih je skinuo. Da, priznajem da zlata vrijede kada naletiš na čavao, ali velik je to kompromis, najviše me strah toga kod kočenja i kiše, u testovima do sada su uvijek bile na začelju.
26.01.2025 | 11:07
smayoo kaže:
Ma fućka se njemu za gume. On samo papagajski ponavlja gluposti koje smrdiš-prdiš časopisi ispaljuju. Evo di, Davore, vidi onaj zadnji link na članak na HRT webu i pogledaj fotografiju. To je sve od guma.


Pa naravno da je malio dio od guma, ali je li činjenica da teži auto više troši gume - jest!

Mene generalno smeta koncept i filozofija osobnog vozila koje prelazi 1.500 kg. Čini mi se bahatim i nepotrebnim da se osobni transport izvodi tako da za 100 kg čovjeka tegliš okolo dvije tone lima i litija. Gradski auti su nekada imali 800 kg do tonu i bili su sasvim ok. Razne kruzer Mečke su imale po 1.200 kg i to je bio vrh. Kasnije se došlo do 1.400 i sada do 1.500 za obične aute. A EV monstrumi se vrte oko dvije tone, pa do onih velikih Mercedesa SUV tenkova koji dolaze i do 3.5 tone, što je strašno.
26.01.2025 | 11:12
Ma samo vi uživajte u EV i hibridima, sloboda izbora je divna stvar!

Ja ću uzeti EV za do grada ako ikada budem imao vlastitu kuću ili kupim još jednu garažu (uskoro će biti jeftinije izgraditi kuću nego li kupiti garažu u Rijeci).
26.01.2025 | 11:20
[quote="dpasaric" post=228647]tino1 kaže:
smayoo kaže:
EV ne troši ni malo više guma nego normalno auto, ako se upotrijebi ispravna guma. Run Flat ili guma veće nosivosti ima stabilniju stijenku i kotura se više po djelu kolji je namijenjen kontaktu asfalta i gume, nego periferijom.


Haha a daaaaj Tino nemoj nas... pa da, možeš staviti i legendarne Tigar Trajalke, pa će ti gume trajati koliko i auto. Run Flat gume su blagi užas, to mogu samo penzići voziti - tvrde, neudobne, glasne, uvijek lošijih karakteristika od normalnih. Frend dobio s autom, prvo što je napravio je da ih je skinuo. Da, priznajem da zlata vrijede kada naletiš na čavao, ali velik je to kompromis, najviše me strah toga kod kočenja i kiše, u testovima do sada su uvijek bile na začelju.


Ej Davore, ja njih samo vozim. I ta sranja o preformensima su stvarno samo sranja. Možeš sjesti ako te volja pa idemo niz magisralu do Zadra pa da vidimo di su joj slabosti. Može i neko od tih tvojih Fitipaldija počerati pa da vidimo kako ima osjećaj za gumu i cestu. Pročitali test i već gotovo. Ni jednu gumu nisam kupio po testu.
Ako oćeš da ti na E autu guma traje 2 sezone kao i normalnom autu, ako ne želiš da ti u E autu stalno zmigče ono govno za talk u gumama onda moraš ili veću nosivost gume ili ne E auto.
Osim toga ja sam penzioner i vozim uzorno.
26.01.2025 | 11:24
O bestraga, evo dogurali smo i do mirovine ovdje! Nije nam loše!
27.01.2025 | 09:34
dpasaric kaže:
Mene generalno smeta koncept i filozofija osobnog vozila koje prelazi 1.500 kg. Čini mi se bahatim i nepotrebnim da se osobni transport izvodi tako da za 100 kg čovjeka tegliš okolo dvije tone lima i litija. Gradski auti su nekada imali 800 kg do tonu i bili su sasvim ok. Razne kruzer Mečke su imale po 1.200 kg i to je bio vrh. Kasnije se došlo do 1.400 i sada do 1.500 za obične aute. A EV monstrumi se vrte oko dvije tone, pa do onih velikih Mercedesa SUV tenkova koji dolaze i do 3.5 tone, što je strašno.


Slažem se u potpunosti. Od kada su mi se djeca odselila, ja sam si kupio novi Renault Twingo ... na opće čuđenje okoline, kojoj prvo padne na pamet da sam kratak s lovom, a kada im kažem da ja baš hoću mali auto ... onda ispadam čudak. Stvarno ne razumijem što će nekome tko se 90% vremena vozi sam i po gradu nekakav SUV ... a nema ni vikendicu ni klijet.... i djeca više ne žive s njima.... a ja u Twingu najnormalnije prevezem kosilicu i flaksericu kada mi zatreba, a i žena uredno pored mene u autu..

Eh, da, moj Twingo nije EV ... treba mi veći domet, a realno, išao sam s njim i na duže putove bez ikakvih problema .... zaboravljaju ljudi da se nekada u "Fići" ili "Peglici" proputovao svijet i nitko nije mislio da auto (bilo koji) to ne može izdržati.
27.01.2025 | 10:09
Jučer se frend na mene onako, "na pola", nadurio jer treba doći u Zagreb na aerodrom po njega i familiju i ja mu kažem da više nemam Ford Galaxy (jer su se djeca raselila i više nam ne treba minibus) i da moraju paziti koliko si prtljage pakiraju za ta dva tjedna što će biti tu jer nas 5 će od Zagreba do Rijeke stati i stići, ali ako pretjeraju s koferima, morat će si ih iz Zagraba u Rijeku slati Schenkerom

Dakle, i ja se slažem, auto treba kupiti prema stvarnoj potrebi, a ne umišljenom statusu. Međutim, ići na dulji put u autu koji ima tako kratak međuosovinski razmak kao Twingo ipak jest bitno neudobnije jer se sve neravnine na cesti puno jače osjete. Pišem ovo na temelju osobnog iskustva, bilo je više perioda kad sam na par tjedana do par mjeseci vozio neki rental, kakav je bio raspoloživ, bilo je tu i Punta i sličnih autića. Sve te to doveze na odredište, ali nakon 400-500 km u danu, budeš bitno više umoran.
27.01.2025 | 13:28
Meni su najjači oni koji kupuju kutije šibica, pa se u bezbroj situacija sjete žicarat svoje susjede, prijatelje ili rodbinu jer da im njihova mala vozila nisu dovoljno velika da si tu i tamo nešto prevezu. A dostave i sl. su im uvijek preskupi!
Al glavno da su najbrži srać kod komentara tipa što će ti veliki auto i sl.
Kako nisam govno po prirodi, uvijek pomognem kad mogu ali im uvijek održim i predavanje.

A još jači su mi oni koji uopće nemaju auto…..svi su budale jedino on pametan….al kad zatreba.
Po narodno…..najlakše je mlatit tuđim .urcem

U biti pod zadnje svi glumataju neke pametnjakoviće kad si kupuješ doma printer, alat, ovo, ono…..Ma boli te ona stvar što ja kupujem. Al se redovito netko sjeti bil isprinto, bil posudio bušilicu
27.01.2025 | 13:58
Jako bitna stavka za auta iz tog segmenta ( to je valjda B ) da redovito dolaze u najgoroj mogucoj opremi. Jako su lose zvucno izolirani i u prinicipu stedjelo se na svemu.

Mene osobno puno smeta ta losa izolacija, kada mi auto zvizdi kao da sam na motoru (desava se u svim segmentima). Umori me bas ta buka na autocesti.

Realno, ti mali auti nisu vise ni cjenovno pristupacni kao ranije. Cim ga opremis sa nekim malo boljim paketom opreme, opasno se primakne vecem rodjaku iz iste kuce. Pa upadnes lako u taj zacarani krug

Svako bira za sebe, ali po meni, apsurdno je kupovati auto manji od barem Golf. Uvijek bih radije kupio rabljeno auto iz veceg segmenta, nego novo iz nizeg. Novo je novo par mjeseci i taj feeling prodje, a skakutanje kao koza u voznji trajno ostaje

To je moja logika...
27.01.2025 | 20:28
Gle, da smo (kad budemo) sami moja supruga i ja (trenutno je još s nama najmlađa kći, ali i ona je ušla u godine kad joj je putovati nešto s roditeljima sve manje atraktivna opcija ) i da nam se životni ritam reducira na dnevni radijus do 50 km i nekakvo dalje putovanje par puta godišnje, kupili bi si dva kineska električna kvadricikla (na malu tablicu) dometa 150 km. Kad mi treba veći auto za dalji put, iznajmim ga na toliko dana. Sigurno je jeftinije nego trošak imanja većeg auta cijele godine. Kao što si sada iznajmim kombi kad mi treba ili auto kad mi je moj dulje vrijeme na popravku (npr. kad sam imao sudar).
27.01.2025 | 22:09
smayoo kaže:
Dakle, i ja se slažem, auto treba kupiti prema stvarnoj potrebi, a ne umišljenom statusu. Međutim, ići na dulji put u autu koji ima tako kratak međuosovinski razmak kao Twingo ipak jest bitno neudobnije jer se sve neravnine na cesti puno jače osjete. Pišem ovo na temelju osobnog iskustva, bilo je više perioda kad sam na par tjedana do par mjeseci vozio neki rental, kakav je bio raspoloživ, bilo je tu i Punta i sličnih autića. Sve te to doveze na odredište, ali nakon 400-500 km u danu, budeš bitno više umoran.


Ovo je istina, međuosovinski razmak čini veliku razliku u udobnosti na dužim putovanjima, izađeš umoran iz malog auta, nisu bez razloga autoput-kruzeri redom dugački. Sve ovisi kako se auto koristi, rijetko idem na dugačka putovanja, pa mi to nije bitna varijabla.
28.01.2025 | 01:05
drlovric kaže:
Uvijek bih radije kupio rabljeno auto iz veceg segmenta, nego novo iz nizeg. Novo je novo par mjeseci i taj feeling prodje, a skakutanje kao koza u voznji trajno ostaje To je moja logika...


Potpisujem! Jedina razlika kasnije je u cijeni dijelova, više klase uvijek imaju i (neopravdano) više cijene dijelova, a često se radi o potpuno istim dijelovima. No, i tu se može naći neki sretni kompromis tko je entuzijast.
28.01.2025 | 06:56
Ocito medjuosovinski razmak mora rasti s godinama starosti vozaca.
28.01.2025 | 09:17
jura22 kaže:
Ocito medjuosovinski razmak mora rasti s godinama starosti vozaca.


Haha, da, vjerujem da bi se lako mogla ustanoviti ta korelacija!
28.01.2025 | 09:39
Predstavljen je novi električni Twingo koji bi trebao u prodaju krajem godine. Dizajnom je totalno pogođen!









28.01.2025 | 13:56
Ovaj Twingo je nesto sto bih ja kupio supruzi da ide posao i cisto da imamo mali gradski autic. Ali kako to u glavi opravdati kada ce mu cijena biti 40K eura sigurno
28.01.2025 | 14:32
Ljepši redizajn nisam skoro vidio - jasno vuče na prvu verziju Twinga. Zadnji redizajn je po meni su bio promašen.
28.01.2025 | 19:59
E ovo je ok! Ako mi ikad bespovratno krepa moja kanta polovna Honda e mi je prvi izbor.


1828px-Honda_e_Advance__f_18102020.jpg


1781px-Honda_e_Advance__h_18102020.jpg
29.01.2025 | 01:47
Kamere umjesto retrovizora? To je na mnogim tržištima zabranjeno, baš me zanima odakle je fotka!
29.01.2025 | 08:52
Na donjem rubu okvira za tablice piše honda-dusseldorf.de
29.01.2025 | 08:55
dpasaric kaže:
Kamere umjesto retrovizora? To je na mnogim tržištima zabranjeno, baš me zanima odakle je fotka!


Prodavala se u Evropi i ima ih ovdje po cesti. Nisam bas ljubitelj te kamere jer ogledalu nista ne fali i ne moze se pokvariti.

Nije se pokazao kao uspjesni model jer ima relativno malu autonomiju i cijena je bila nesto visa ali ih zato sada ima po oglasima za 15.000-17.000, godinu-dvije vozene.
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 7 sati, 32 minuta
  • dpasaric: I bez punjača... :(
  • Borisone: Danas najavljeni novi iPad Pro, Vision Pro i MacBook Pro 14-inch. Sve s M5 procesorima (bez Pro i Max varijanti).
  • Air: Veliko priznanje Fedora našem Filipoviću - pozvao ga je na boksački meč.
  • Air: Taj pc laptop je imao cijenu cca 800 eura što nije malo
  • Air: Mislio sam da su se malo pomakli u tom smjeru, ali jok
  • Air: trackpad je... hm...
  • Bertone: Rekao sam ti da je kvaliteta izrade loša, ali sam CPU je brži od CPU-a iz MBP 2014/2015,... stavi na njega LinuxMint pa ćeš vidjeti da nije spor ;)
  • Air: Moj MBP 2014 je ferari / Bentley za usporedbu...
  • Air: Moj utisaK da sam ga platio 100-150 eura plakao bi što nisam dao još 150 za MBP 2014 - 2016 godište.
  • Air: Samo da javim, na kraju sam dobio laptop od frenda. Nije htio čuti za nikakve pare. Skro smo se posvađali ali eto pametniji popušta ;)
  • hal9000: Steve Jobs, vrati se! Sve ti je oprošteno! [link]
  • hal9000: Kakva pizdarija: [link]
  • drpongrac23: Meni onaj sa uzorkom krzna leoparda
  • hal9000: @Bertone: Da, jedan od najdražih Wallpapera ikad.
  • Bertone: 5k [link] i 6k [link]
  • Bertone: ... kojeg rado koristim
  • Bertone: Na stranu sad brzina i ispeglenost OS-a ali mom oku je najljepši i najugodniji bio Mac OS X 10.4 Tiger, a nativni Aqua wallpaper mi je i dan danas jedan od nesmetajućih wallpapera.
  • Air: RIP otišao je i HALID...
  • drlovric: Ja nekako vjerujem da ovo nije bilo jos uvijek ni planirano, vec su to sfusali na brzinu da izadje prije vremena. Cisto da malo zamaskiraju AI blazamu. Da se pise o necemu drugome. NIkakvu konkretnu vrijednost korisnici nisu dobili ovom promjenom.
  • CoffeePod: @drlovric Malo je reć da su se za*ebali. Prezentacija na WWDC je izgledalja lijepo, ali to su bili cherry pickani trenutci, i sve je bilo uvećano. Liquid Glass ne funkcionira dobro na našim malim ekranima.
  • CoffeePod: @hal9000 Probao ga na M2 Airu od djevojke, jer se njoj svidio dizajn sučelja. Ukratko, laptop je vidno usporio sa animacijama, performanse su zagušene. Stvarno je istina da treba pričekati tek idući release kada se ovako velike promjene naprave. Što se mene tiče, svi xOS26 su i dalje Beta.
  • hal9000: @Yonkis: :D :D :D
  • drlovric: .1 bete vec doziraju transparentnost. Skontali su da su na puno mjesta pretjerali, pa se to sada mijenja sa frosty staklom :)
  • Yonkis: hal9000: pretvorio sam se u uho
  • hal9000: Novi dizajn novog MacOS-a je TRAGEDIJA!
  • CoffeePod: Samo se sjetim njegove izjave "We don't ship junk!"
  • CoffeePod: Mene iskreno zanima reakcija Jobs na Tahoe26 i novi iOS26. Znam da je samo volio "lickable" user interface ali ovo izgleda toliko cartoony i bloated da se izgubio premium look.
  • hal9000: Ako ne revolucionaran (a siguran sam da bi ih bilo), što god da je, bilo bi bez kompromisa i jednostavno radilo bez je*emti.
  • VanjusOS: sve nas zanima što bi bilo da je još poživio... da li bismo imali još koji revolucionarni proizvod? ja sam uvjeren da bismo imali i više od jednog..
  • hal9000: @VanjusOS: Ah, kad se sjetim Jobs-a i kako je dobro vodio Apple, dođe mi da sada zaplačem. Kako u zezanciji znam reći: "Steve Jobs, vrati se! Sve ti je oprošteno!"
  • VanjusOS: jučer bila godišnjica Jobsove smrti - zar nitko nije se sjetio toga?
  • dpasaric: Vidim da vam treba više ljubavi, pa nešto s puno pozitive... :)
  • dpasaric: Novi članak na naslovnici! :)
  • drlovric: Ako imamo nekog vlasnika pausalnog obrta, molim da mi se javi. Hvala.
  • Bertone: Sad sam zbunjen, toliko da sam išao googlati da li se što promijenilo oko pojma "tašt", ali kako nije, ne razumijem pitanje ili zašto si došao do takvog zaključka :/
  • drpongrac23: @Bertone- Zašto si pun taštine?!?!
  • Tito: Baš gleado prošli tjedan u Kinoteci
  • Yonkis: [link] ako niste gledali u kinu (Art Kinu) onda morate pogledati na HRT2, večeras, rekao bih da je must-see za sve koji su iz Rijeke
  • Bertone: I tako se od pitanja da li djetetu (za koje ne znamo koliko ima godina) isplati uzeti laptop, došli smo do čiji je ve*i :D
  • jura22: Naveo primjer. Postoje i editori za jednanzbe na macOS-u.
  • smayoo: Pages koristi standardni LaTeX za jednadžbe, kao i LibreOffice (LO ima još i neki legacy sistem od OpenOfficea), a MS Office koristi svoj neki vrlo nepraktičan sistem, oduvijek. Tko piše puno jednadžbi u svojim tekstovima, nauči se LaTeXu jako brzo i puno je brži i efikasniji nego s MSO, na bilo kojoj platformi.
  • jura22: Za unijeti jednandžbu u Pages treba naučiti prohgramirati.
  • jura22: MSO na macOS-u ne radi kao na WIN. Recimo Mail Merge je neupotrebljiv ako ima iole više slogova. Kao tekst procesor je OK, ali je i Pages isto OK.
  • drlovric: Ako bas hoces Air, instaliraj Parallels i opet vrti nativnu verziju Win Office paketa. Radi to dobro.
  • drlovric: Autori MS Office za Win i Mac nisu nikada otisli niti na team building, a kamoli radili skupa. Ta dva proizvoda nemaju zive veze jedan s drugim :)
  • Bertone: Kako to? Pa rekao si da MacOS bolje koristi hardverske resurse :P
  • drpongrac23: @Bertone - evo vidiš, baš suprotno. MS Office na PC-u radi daleko brže i uglađenije nego na Mac-u. Baš si fulao od prve :)
  • Yonkis: jer jabučnjak nije optimiziran ;/
  • ping: Zašto na iPadu ne mogu skrolat u vikalici?
  • Bertone: Imaš pravo, M$ Office na PC-u i W11 piše što korisnik stisne na tipkovnici, dok na MBP i MacOS-u isti taj office radi na misli korisnika :D

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.48 Seconds

Provided by iJoomla SEO