Iskustvo zvano Powercom
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Iskustvo zvano Powercom


13.11.2007 | 23:31
Događaj koji ću opisati ostavio je na mene takav dojam da sam ga morao podijeliti s još nekim, pa prosudite dalje sami.
Nedavno sam svojoj supruzi kupio iPod Nono 3 generacije preko Apple store-a u Italiji.(Iz razloga što još nije bio dostupan u Hrvatskoj). No kako me, kak se kaže kod nas u Istri, pegula prati već neko vrijeme tako je i patuljak nakon mjesec dana prestao davati znakove života. Znajući da je Powercom zastupnik za Apple u Hrvatskoj obratio sam im se radi pregleda, popravka ili in extremis zamjene. I stvarno, djelatnik (nisam zapamtio ime) je provjerio: uređaj za koji je utvrdio da je riknuo i račun od Apple store-a Italije da bi mi mogao prihvatiti garanciju i rekao da će u četvrtak doći nova roba i da im se javim radi preuzimanja novog uređaja., i do ovdje je sve bilo ok.
Na dan preuzimanja novog iPoda dobio sam istu kutiju u kojoj sam donio svoj „stari“ iPod a „novi“ iPod nije imao foliju koju ima svaki novi ipod iz kutije. -Dali je to uredu?
Pitanjem dali ću dobiti neki papir/ račun za zamijenjeni Nano, čovjek mi je rekao ne: „to ne treba, to ne izdajemo“, kad sam se požalio odgovor je bio , „gledajte mi Vam sad radimo uslugu“ na što sam sa zaprepaštenjem, „ kakva usluga pa vi ste zastupnik za Apple a Nano i laptopi ulaze u režim međunarodnih garancija - dobro kako kako ću onda ostvariti garanciju ako nemam račun a sad je sasvim drugi serijski broj u igri.“ Slijedilo je moje pitanje, a dobiveni odgovor “pa dođete ovdje kod mene i ja vam napravim“ ali za mjesec dana se selim u Hong Kong , koga ću zvati, Hrvoja iz Zagreba??.“ Kako me odgovor o garanciji nije sasvim zadovoljio htio sam malo produbiti temu pa sam pitao dali sad vrijedi garancija novih godinu dana., odgovor je bio:“ ne tako Apple propisuje“. Zašto, ako za svaki novi uređaj ide 1 godina garancije, zašto ja, ako dobivam novi iPod koji zamjenjuje onaj koji nije radio (minus ono vrijeme – koje je bilo na servisu – da ne govorimo) ne mogu dobiti novu godinu garancije nego se ona nastavlja s onog prethodnog iPoda.
Uzeo sam iPod i pri izlasku, Hrvoje, vidjevši da mi baš nije pravo, dodao: “tak se to radi ovdje (ili u Apple- u)“
S pravne strane: Dali mi je Powercom bio dužan dati novi „novi“ stroj s folijom u originalnom pakiranju?
Dali mi je Powercom bio dužan dati račun za zamijenjeni iPod ?
Dali mi je bio dužan novu garanciju već kad sam dobio „novi iPod“?
I za kraj, dali je Powercom postupio prema Trgovačkom Pravu odnosno zakonima koji vrijede u Hrvatskoj?
Što sad?

P.S. Slobodno me izvrijeđajte ako sam u krivu!



Krošl Raymond
13.11.2007 | 23:45
Znam samo da kada dobijes zamjenski uredjaj obicno ne dobijas novu garanciju, tj nastavlja teci ona stara. Ostalo ne znam. Drugi put ga nosi na servis u Italiju i tako ti je blize od Zagreba.
  • Dijete
  • Posjetitelj
14.11.2007 | 01:32
Meni je 3 puta mijenjan iPod..

Prvi put iPod 2. generacije, kupljen u MacGaleriji, zamijenjen u Powercomu bez ikakvih problema..Ne sjećam se da li sam dobio potvrdu, ali sam dobio samo uređaj bez ambalaže.. po meni, nije ni potrebe bilo jer sluške su radile

Shuffle kupljen u Grazu je riknuo pa sam ga poslao poštom u store i dobio sam zapakirani novi shuffle nazad od onog debelog stričeka..

Taj šafl je riknuo kad sam bio u Londonu i došao sam u Regent streette je na Genius Baru čovjek vidio da je pod garancijom (a i svu opremu odmah registriram), vidio je da sam to ja i zamijenio mi je shuffle bez ikakvog pogovora.. papir mi je nekakav dao, ali mi nije dao onaj poklopac za USB jer je od moga starog - radio

Na tom papiru je bila stavka o garanciji i momak u Powercomu je u pravu, garancija mi je vrijedila po tom novom uređaju još mjeseci pol.. Ali to je odluka Applea, ne Powercoma..

Po meni je sve ok..
14.11.2007 | 08:03
Ovo s garancijom je svuda tako u svijetu, a isto tako mislim da ti nisu obavezni dati \"novi u foliji\" jer se radi o popravku uređaja. Bitno je da nema nikakvih oštećenja i da je potpuno operativan. Što se tiče papira, vjerojatno bi bili obavezni dati nešto čime možeš kasnije posvjedočiti da si bio na servisu, ali tu nemam iskustva.

Mora ti biti jasno da PowerCom nije službeni Apple iza kojega stoji Cupertino - Hrvatska je još uvijek premalena za takvo što. I zato mnogo toga što važi vani u razvijenim državama kod nas jednostavno ne postoji (AppleCare npr). Mislim da si zapravo dobro prošao što su ti uopće izašli u susret jer nisi to kupio kod njih, a oni pak nisu službeni Apple i vjerojatno su mogli komplicirati da su htjeli.
14.11.2007 | 16:19
Ovo sa trajanjem garancije nije cudno jer ga oni prakticno \"popravljaju\" jedino bi dobro bilo da se evidentira promena s/n. Ja sam video neke druge uredjaje koje uvoznici npr. Canon promene ali ti vrate sve u tvojoj kutiji sa starim patronama (Canon iP4300 npr.) sa radnim nalogom gde se vidi novi broj.
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 22 sati, 33 minuta
  • smayoo: O, brate, kakav pacijent.. :)
  • dpasaric: Joj on je inače lud tip, ali ovo je skroz fora! :)
  • drlovric: Kakva bolest od videa :) [link]
  • dpasaric: Novi mega-članak na naslovnici! Nije za svakoga, ali za one koji to vole bit će poslastica! :)
  • zoranowsky: Također!
  • vicko: Pridružujem se čestitkama!
  • smayoo: Čestitam svima Dan antifašističke borbe!
  • roPeD: Pokrenuo temu u Softver forumu
  • smayoo: Piši u forum i probaj biti jasniji
  • roPeD: Lijepo molim
  • roPeD: Jel bi netko znao prebaciti onaj nas stari Mini Rijecnik da ga mozemo koristiti sa novim operativnim sustavima i M chipovima
  • roPeD: Pozdrav svima
  • drlovric: Zasto instalirate bete na aktivne uredjaje koje koristite svaki dan :/ Mozda je bolje da ti je bankarstvo prestalo raditi, nego da radi nesto sto ne znas :)
  • ZeljkoB: iOS18 dev beta kad je izasao nije polomio nista, ali 17ica je ubila ZABA app...
  • dpasaric: Meni to zvuči kao logična prva stvar koja će se polomiti.
  • ZeljkoB: Je li tko probao iOS26, a da mu ZABA app i dalje radi OK?
  • hal9000: Sretan rođendan i dobrodošao u klub!
  • drpongrac23: Hvala svima!
  • ping: Sretan rođendan
  • dpasaric: Sretan ti! :)
  • zoranowsky: Sretan ročkas!
  • Yonkis: Sretno ti rođendanovo!
  • smayoo: Sretan ti rođendan! :)
  • drpongrac23: Danas sam ušao u 5-u DEKADU ŽIVOTA!!! Živjeli svi!!!
  • hal9000: [link]
  • Riba: Odnio vrag prisu!
  • hal9000: Za 30-ak godina većina nas ni neće više biti živo pa koga briga za responsive site! :D
  • Borisone: Ma nije to, nego se sada početna stranica učita u tren oka. Treba bar 3-4 sekunde da bi bilo moderno.
  • Riba: Uostalom, nije Jabucnjak neresponsivan nego je vama ekran premalen! :-D
  • dpasaric: I nisi boomer, ti si gen X! :)
  • dpasaric: Zašto bi itko išao na ovaj tip weba s mobitela? :)
  • Riba: Hoce, vec je u pripremi godinama ali je implementacija malo zapela...plus sto ne pomaze sto ja boomer nikada ne idem na jabucnjak sa mobilnog uredjaja. :)
  • CoffeePod: Jabucnjak*
  • CoffeePod: Hoce li Jabuvnjak ikad dobit reponsive sajt?
  • cariblanco: Danas smo u Osijeku, možda shebali turističku sezonu :D
  • dpasaric: Slijedi uskoro osvrt na naslovnici...
  • Air: ...a Applevom slučaju iako te fore drugi telefoni imaju već godinama, ali kad to Apple napravi mi bi se trebali diviti tome kao toploj vodi.
  • Air: Meni Keynote izgleda kao kad Trum hvali samo sebe i svoje odluke kao ono baš najbolje, iako ga je cijeli Svijet popljuvao...
  • drlovric: Na Mac, Spotlight je odlican, kao i boja foldera (konacno) :)
  • drlovric: iPad je odlicno profitirao. Ako sve ovo ne zakljucaju za najnovije modele only :)
  • Riba: Keynote mi je kao neka epizoda Teletubbiesa.
  • Riba: Gledam taj WWDC i razmisljam kako su teme o umiranju mozda privlacnije. :-D
  • dpasaric: Idemo mi na ljepše teme, WWDC je za sat vremena! :)
  • dpasaric: Sve pet, ali nije li zanimljiva statsitika da je od zadnjih 30-ak (toliko pratimo na jednoj internoj grupi objave u medijima) sportaša, umjetnika i ostalih poznaith osoba koje su iznenada umrle, uzorak cijepljenih 100%. A znamo da je kod nas situacija bila cca 50:50, znači nešto lomi statistiku. Evo, samo to primjećujem.
  • smayoo: To što nije u javnosti poznato što je prethodilo njegovoj smrti, ne znači da nije prethodilo ništa čega bi ta smrt bila logičan i sasvim vjerojatan ishod. Moj pokojni stari je umro u 59. godini i svima koji ga nisu jako dobro znali je to bilo "iznenada". Nas koji smo mu bili bliski nije baš *iznenadilo*, iako nam je bilo teško i bolno.
  • Riba: Obrati paznju na nepoznate osobe poput mog oca koji ne uzima lijekove kako je propisano, odbija ici na kontrole, jedva je izvukao zivu glavu nakon srcanog udara pred par godina i jos hoda naokoo unatoc tome sto se cak i cijepio. Znanost bi se trebala na takve slucajeve usredotociti. :)
  • dpasaric: Samo primjećujem uzorak. Do sada je 100% kod domaćih i stranih poznatih osoba koje su iznenada umrle. Ponavljam, možda je zaista slučajnost, ali sada već postaje statistički zanimljivo.
  • Riba: Covjek je vjerojatno pocinio suicid ili izravno ili neizravno alkoholom, nije tu potrebna velika znanost.
  • dpasaric: Sjajan umjetnik je to bio. Velika šteta.:( I gle, opet moramo primjetiti slučajnost koja povezuje sve "prerano" umrle. :( Nadam se da će znanost potražiti uzroke takvoj statistici.
  • smayoo: RIP, Matija :(. Stvarno prerano.

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 0.81 Seconds

Provided by iJoomla SEO