Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


04.09.2018 | 05:52
Trebao si jos malo naprijed stati kako bi razmak branika i lnije parkiralista bio jednak.
04.09.2018 | 08:38
zabac kaže:
Trebao si jos malo naprijed stati kako bi razmak branika i lnije parkiralista bio jednak.


Hmmm... smeta ti što se nije poravnao sa linijama, a to kaj se fotkao na mjestu za invalide ti ne smeta?... ili si mislio na Alfu
04.09.2018 | 08:47
Alfa je stvarno lijepa. I neznalici (meni) izgleda kao da je iz dućana izašla.
04.09.2018 | 09:13
Možete pričati što želite, al šta se tiče vanjskog dizajna meni je alfa uvijek bila pri vrhu
04.09.2018 | 09:19
Bome, Davore, skockana ti je ko bombon.
04.09.2018 | 14:04
Čoeče, stvarno prekrasno izgleda.
A di su tragovi soli (mislim, morske)?
04.09.2018 | 16:38
Bertone kaže:
zabac kaže:
Trebao si jos malo naprijed stati kako bi razmak branika i lnije parkiralista bio jednak.


Hmmm... smeta ti što se nije poravnao sa linijama, a to kaj se fotkao na mjestu za invalide ti ne smeta?... ili si mislio na Alfu


Po cemu zakljucujesda je mjesto za invalide?
04.09.2018 | 16:43
Uživo i iz blizine se ipak vide godine na boji (originalna, nije nikada farbana), ima dosta oštećenja od kamenčića po haubi, ima niz sitnih ogrebotina po vratima kada krkani i barbike otvaraju vrata u garaži direktno u tvoj auto i slično... ali sve to je neizbježno, mislim da je vrlo kvalitetno složena i pokazala se kao odličan kompromis između pravog coupea i auta za svakodnevno korištenje. Još je i štedljiva. Jako sam zadovoljan.
04.09.2018 | 19:33
zabac kaže:
Po cemu zakljucujesda je mjesto za invalide?


Slikazaslona2018-09-0420-32-21.png
04.09.2018 | 19:43
dpasaric kaže:


Uostalom, malo je automobila koji ovako izgledaju nakon 14 godina i pređenih preko 250.000 km...



No, no, svaki auto izgleda super kad je čist i slika se između dvije zgrade da je od gore vedro sunčano nebo, a na autu se presijavaju sjene... Stari trik; zato ćeš u svakoj press mapi naći poneku sliku iz grada između zgrada...

Iskreno, meni nije nikad lego stražnji kraj alfe GT, ali ok, izgleda bolje od golfa 4 SDI s pet vrata i bez dvije ratkape (jer su otpale) te neizbježnog traga nafte tj. ložione koji se cijedi od otvora za doljevanje prema dolje....

Kolko troši, 7l/100 km? To je JTD 150?
04.09.2018 | 19:57
Što se tiče friško opranog auta po sunčanom vremenu, ali parkiranog na krivom mijestu... e pa ovako to izgleda nakon 20 minuta kad u goste dođu vrane koje vole kad se nešto sjaji na suncu

Ne gledati ako ste gadljivi

:pinch: Upozorenje: Spoiler!
04.09.2018 | 20:11
Bertone kaže:
zabac kaže:
Po cemu zakljucujesda je mjesto za invalide?


Slikazaslona2018-09-0420-32-21.png


Kako bi ja na slici trebao vidjeti znak?
04.09.2018 | 20:32
Ok, sad je jasno da se tvoj komentar (za linije) odnosio na sliku Alfe, a ja sam komentirao obje slike (i sliku Leona)
04.09.2018 | 21:09
Da, od Davora. Kad je perfekcionist, cudno mi je da ne ravna auto tocno izmedju crta (ni naprijde ni natrag).
05.09.2018 | 01:08
Djuro genijalac kaže:

No, no, svaki auto izgleda super kad je čist i slika se između dvije zgrade da je od gore vedro sunčano nebo, a na autu se presijavaju sjene... Stari trik; zato ćeš u svakoj press mapi naći poneku sliku iz grada između zgrada...

Iskreno, meni nije nikad lego stražnji kraj alfe GT, ali ok, izgleda bolje od golfa 4 SDI s pet vrata i bez dvije ratkape (jer su otpale) te neizbježnog traga nafte tj. ložione koji se cijedi od otvora za doljevanje prema dolje....

Kolko troši, 7l/100 km? To je JTD 150?


Istina, uvjeti za fotografiranje bili su taman idealni, ali nisam to namjerno namjestio, štoviše, nisam čak ja niti fotkao, nego frend u prolazu, pa mi je poslao fotografiju.

Meni je stražnji kraj GT bio vrlo avangardan kada se tek pojavila, a sada sam se navikao i baš mi paše, mislim da je vrlo originalna, niti jedan auto ne izgleda tako od iza, čisto, stilizirano, prepoznatljivo, a opet cool, prava Alfa (za razliku od germanizirane i neoriginalne Giulije). Da se GT nikada nije pojavila, pa da danas izdaju takav model, samo s LED farovima i par modernih điđa, auto bi komotno mogao proći kao nešto nastalo sada.

Troši 7.5 po gradu, mix 6, otvorena cesta 5. Evo, mjerio sam za vikend malo grada, dosta zaobilaznice, malo muvanja po prigradu, resetirao sam sve i na kraju vožnje je ispalo 5.1. Meni je to super, ne tražim manje.
05.09.2018 | 09:47
Za sve vas alfiste
Prilozi:
05.09.2018 | 16:27
*NISAM* alfista i *NE* preferiram talijanske aute, ali, kad bi morao birati između nekog precijenjenog njemačkog napuhanog i over-marketiranog govneta (kojeg god) i nečeg talijanskog (pa bio to i Fiat Panda), izabrao bih nešto talijansko, a od talijanskog - najprije Alfu.
Pa, usuđujem se reći, i općenito, od svih europskih automobilskih brandova, talijanski su na vrhu.
Imam vozačku dozvolu 29 godina. U zadnjih 15 godina radim po 40.000 km godišnje u prosjeku, a u prethodnih 14 recimo upola. Sveukupno, tu sam negdje, blizu milijuna, možda i preko. Vozio sam (svojih, tuđih, službenih, iznajmljenih, posuđenih...) nekih 40-ak različitih automobila, i jedno 10 gabaritnihjih vozila, na gornjoj granici B kategorije (masom i dimenzijama), desnom i lijevom stranom ceste, asfaltom i makadamom, autocestama milijunskim velegradovima i seoskim sokacima... Za vozača amatera, mislim da se radi o pristojnom vozačkom iskustvu.
Elem, svo to moje vozačko iskustvo (a i ne samo vozačko, nego opće-inženjersko) kaže da Talijani imaju problem (samo)discipline u realizaciji radi čega ih je*u (nevažni) detalji. Ostane ti retrovizor u ruci dok ga namještaš. Pukne kvaka za otvaranje vrata iznutra jer je od šit plastike. Škripucka neki q... ispod stražnjeg sjedala kad samo jedna osoba sjedi otraga. Tako. Gluposti. Uvijek, ali *UVIJEK* je nešto neispravno, ali *NIKAD*, baš NIKAD mi se nije desilo da me talijanski auto ostavi na cesti na cjedilu, potpuno neupotrebljiv. U kakvom god stanju, uvijek sam se dovezao do cilja i onda brinuo o popravku. A ono što čini dobre talijanske aute (i općenito inženjerske proizvode) - boljima od prosjeka jest to što se ne boje biti inženjeri. Talijani nisu zaboravili suštinu inženjerskog poziva. Biti kreativan, razmišljati suštinski, ne slijediit slijepo šprancu i proceduru.
Nijemci to nisu sposobni ni za glavu spasiti. Oni su postrojena vojska. Na 100 kretena dolazi jedan idiot, na 100 idiota dolazi jedan poluidiot, na 100 poluidiota dolazi jedan nepismen, na 100 nepismenih dolazi 1 pismen, na 100 pismenih dolazi 1 koji zna i računati i na 100 takvih dolazi jedan inženjer. I onda taj jedan inženjer pogleda što su napravili Talijani, popravi sitnice koje se Talijanima nije dalo popeglati jer je već bio petak popodne i da to postrojenoj vojsci da naštanca.
I onda, ovisno o tome koliko je proces štednje pri dizajnu bio snažan, događa se svašta nešto. Zapali se električna instalacija. Ugasi se motor potpuno, usred vožnje, na 160 km/h nasred autoceste. Kompjuter blokira paljenje i ostavi te na pumpi na autocesti, 200 km od servisa, jer mu je neko govno od senzora (lažno) reklo da se (npr.) ulje pregrijava. Pukne bregasta osovina. Ispadne cijeli mjenjač na asfalt, ničim izazvan. Usred ljeta klima prestane slušati komande i odvrne temperaturu na "HI", a ventilator na "MAX". Tako, eto... Deutsche Qualität.
05.09.2018 | 17:03
Ja sam isto tako vozio svasta i nisam robe marke ili drzave

Zadnja dva auta su mi Peugeot 308 (kupio ga 2-3 godine starog, 1.6HDI 110KS) i vozio mozda 4 godine. Krcat elektronikom, ima sve sto se moglo ugraditi u njega (osim koze koju ne zelim i panoramskog krova). Nikada se nista pokvarilo nije! Ostavio me jednom u garazi shopping centra (sreca u mom gradu), jer mu crkao akumulator star 5 godina i nije auto mogao upaliti, sve poludilo u autu usljed pada napona. Nisam ga htio prodati, vozi ga supruga. 230-240 tisuca ima na satu.

Sada imam Opel Insigniu isto tako stara neke 3 godine, 140KS 2.0 diesel. Kupio sam je iskljucivo zato jer mi je lijepa od prvog dana kad sam je vidio 2008/09. Za sada sam zadovoljan, mada me neke stvari nerviraju koje je Peugeot bolje rijesio
05.09.2018 | 19:09
A bkt, al sam se nasmijao čitajući ovaj smayin post
05.09.2018 | 19:42
Zdravac kaže:
A bkt, al sam se nasmijao čitajući ovaj smayin post


A što drugo možeš nego sjesti, smijati se i plakati kad o talijanskim autima piše netko tko vozi Toyotu
05.09.2018 | 20:39
Auti su samo najraširenija manifestacija tog istog principa.
U životu sam se najviše i najdublje bavio automatizacijom u industriji, petrokemiji i energetici. U svojih prvih 8 inženjerskih godina sam vodio brigu o postrojenju koje je doslovce bilo pola njemačko (kotao), a pola talijansko (turbina-generator) i imao posla s Talijanima i Nijemcima kroz razne rekonstrukcije i sl.
Talijanska rješenja su inovativna, optimizirana, napredna, ponekad i "hrabra", i vrlo često "rough around the edges" (u smislu da ih godinama treba peglati i čistiti od sitnih nedostataka i piz...).

Talijan dođe na site "s češljem u džepu" umjesto alata, ali pažljivo sluša koja je "povijest bolesti" i dijagnostika problema, postavlja suvisla pitanja i, kad se uvjeri u to, ako je to slučaj, priznaje da postoji problem kod njih kao proizvođača. U nekoj idućoj sličnoj situaciji nazovem čovjeka telefonom, on zna da razgovara s nekim tko se razumije u problematiku, kaže "vidi, probaj to i to, ako ti upali, to ti je za ugasit vatru, a sutra se čujemo da mi kažeš što ti treba od rezervnih dijelova". Downtime malo manje od 3h.

Nijemac dođe "naoružan" hrpetinom alata i instrumenata koje mahom ne zna koristiti (jer u neku tamo "Hrvatsku" ne šalju inženjere, nego kretene ili idiote, a poluidiote samo ako je stvarno dogorilo do noktiju), ne želi ništa slušati, nego samo kaže, "Please stand back and let me work", otvori čitabu na kojoj piše (doslovce! ne pretjerujem)

1. stavi laptop na ravnu površinu prikladno blizu upravljačkog ormara
2. uključi laptop
3. ako je baterija puna manje od 80%, pronađi blisku utičnicu i priključi punjač
4. izvadi komunikacijski kabel obilježen s "PG2-485-KRZ"
5. provjeri da crvena lampica na ormaru ne bljeska pa, ako ne bljeska, otvori ormar
6. identificiraj karticu s oznakom "KRZ1" i priključi crveni priključak kabela "PG2-485-KRZ" na nju

i tako dalje...

Putem kreten (to nije partikularni epitet kojeg mu ja dodjeljujem, nego njegovo mjesto u operativnoj strukturi njegovog poslodavca) zajebe port na kojeg prištekava kabel (na silu ugura muški DB9 u muški DB9) i čudi se zašto mu ne radi. Četiri (ČETIRI!!!) puta ponavlja cijelu proceduru ispočetka (da, da - izvadi kabel, pospremi sve u torbu, zatvori ormar, pa ispočetka), zove razne brojeve u Njemačku (o našem trošku), ali, kako je kreten, ne uspijeva idiotu (koji mu se javio) objasniti što mu zapravo ne radi, i tako....

Jesam li spomenuo da je dotični "stručnjak" koštao 850 DEM/h?

I tako ja njega, nakon 4h, izbacim (fino i pristojno, ali izbacim) iz svog DCS-a, pokažem mu portu i odbijem mu (naravno) potpisati satnicu.

Drugi tjedan šalju Nijemci idiota (to je, dakle, iduća stepenica). Ovaj je uspio potrefiti konektor i iščitati podatke, ali ne zna, jadan, što bi s njima. Ja mu spajam kalibrator i pokazujem da signal nije propagiran ispravno. On trepće i ponavlja "yes, yes, no, no" jer je njegov posao zapravo da pročita podatak i onda po čitabi napravi nešto. Međutim, čitaba ne predviđa mogućnost da je neispravno to što je zapravo neispravno i on je sad opet stiltan. Zove poluidiota u Njemačku (opet o našem trošku) i zajedno dolaze do zaključka da je nemoguće da je to neispravno (jer njihova čitaba ne predviđa tu mogućnost).

I tako... Sveukupni downtime 22 dana...
05.09.2018 | 20:42
Eh, da, zaboravio sam napisati zaključak...
Pose..em se na "Deutsche Qualität"!
05.09.2018 | 20:47
Dobra, Smayoo! Nisam se dugo ovako nasmijao!!! I nisam znao da su Talijani bolji od Švaba. Stvarno nisam.
05.09.2018 | 20:58
Naravno da su talijani bolji od njemaca, pa oni su izmislili sindikate

Nego šalu na stranu, sad kad nam je @smajoo sve lijepo objasnio znam gdje su se obučavali moji informatičari u firmi... kod njemaca
05.09.2018 | 21:05
hahahaha

piramida; (82,67 milijuna Njemaca)

inženjer
pismen koji k tome i računa
pismen
nepismen
poluidiot
idiot
kreten

Može li netko podijeliti Njemce prema smayinoj formuli?

A eto, Vjerujem da si to doživio. Također, osobno sam doživio da Njemci jednostavno ne znaju improvizirati, i ukoliko se dogodi da nešto "skrene" sa njihove predviđene i propisane procedure, jednostavno su paraliizirani.
Ali to držanje procedure ponekad daje predvidljivost, što zna biti pozitivno. Naravno, ne uvijek i kad je neki problem u pitanju.
05.09.2018 | 21:06
Bertone kaže:
Nego šalu na stranu, sad kad nam je @smajoo sve lijepo objasnio znam gdje su se obučavali moji informatičari u firmi... kod njemaca


Jašta. Kad je nama ovdje iz Njemačke i govno bolje od švicarske čokolade...
06.09.2018 | 00:00
Dobro je to Smayoo napisao, ima tu mnogo istine. Imam osobno iskustvo pet Alfi do sada i uvijek je bilo kvarova, na svakoj (ok, uvijek su to bile polovne, stare desetak godina), ali nikada se niti jedna nije toliko pokvarila da me ostavila na cesti, uvijek bih se nekako dovezao doma. Inženjerski su one dobro i često inovativno posložene. Dobra vijest je da se od generacije do generacije vidi kako napreduju i u popratnoj opremi i završnoj obradi, mada se to opet zadnjih godina (generalno u industriji) počelo opet srozavati, sada u smislu "popravljivosti" gdje tvornica namjerno prodaje npr. cijeli panel vrata ako pukne unutarnja ručica, umjesto same ručice... i onda se pojave third-party manufakture koje rade zamjenske replike dijelova, ali ne od plastike, nego od metala, karbona i slično, tako da traju... na svakoj Alfi mora ne raditi barem neka sitnica, inače bi auto bio u štreberskoj ravnoteži, a to im ne godi!

BTW najdraža epizoda mi je bila kada smo trebali s prijateljem u Prag s njegovim par godina starim 407, ali se raspala korpa kvačila. A moja Alfa je taman bila pokvarenog senzora radilice i s greškom radila u safe modeu, kada je uspiješ upaliti onda radi, ali upaliti je bila je lutrija. I ništa, onda smo je nekako upalili i nismo je gasili do Praga. Isto tako i nazad. Dosta risky ideja krenuti na takav put s pokvarenim autom, ali eto, vjerovao sam joj.

Druga činjenica moderne auto-industrije jest da su autodijelovi postali toliko unificirani i slične kvalitete, da sve to možemo usporediti s komponentama računala. Isti hard disk ide i u Macintosh i u PC. Isti GPU, isti RAM, slični ekrani, slična napajanja... tako je i s autima. Kažu "Ah, talijanska elektronika...", a na kraju kada ih pozovem da mi prstom pokažu išta talijansko od elektronike u Alfi, onda ne mogu naći ništa - jer je sve Bosch. Konkretno moja Alfa dijeli neke iste dijelove s BMW-ima, imaju isti kataloški broj. Na drugoj imam dijelove koje koristi Saab Aero. Na trećoj imam identične dijelove s Maseratija (retrovizori od lake slitine) i motorić minimuma s Ferrarija 348. Tako da ono što danas čini neki auto pouzdanim ili ne je zapravo koliko je mudro konstruiran, koji su dijelovi odabrani za neke mjesta opterećenja i kako je zamišljeno njegovo "fallback" ponašanje kada nešto krepa.
06.09.2018 | 07:05
Sve je istina kaj je smayoo napisal. Samo bih dometnuo iz svoje perspektive (novinarenja) da nas Čvabi nisu nikad smatrali sebi ravnima. Najbedastiji primjeri su vezani uz Ženevu. Dok je Walter da Silva crtal Alfe, bez problema smo mogli dobiti intervju s njime. Kad je prešao u vau-ve grupaciju, nikad. ON nije bio dostupan za 'manja tržišta'. Istovremeno sam bez problema dobio termin s Folzom, tad PRVIM čovjekom kompletne PSA grupacije (Peugeot Citroen).
Da ne pričam o bahatosti BMW-a koji doslovce misli da iz njihovih auspuha sija sunce i da ih nitko ne smije kritizirati. Ako su to oni napravili, to se TAKO RADI. Bregasta nestane nakon 200.000 km? Kupite novi auto, lakonski je odgovor...
Mogu li posjetiti Viry Chatillon (tamo Renault razvija svoje motore za F1, recimo Zaprešić u odnosu na Pariz)? Naravno, nije problem. Tko me primi? Rob White, šef kompletnog razvoja motora i šef cijelog odjela. Pokažu sve što smiju (ipak je riječ o F1) i onda još i samo za mene pokrenu motor na kočnici i odvezu krug Spa (kočnica je kompjuterski upravljana i simulira opterećenje koje sklop motor-mjenjač podnosi u jednom krugu Spa)!
A ima tu i lijepih priča dok smo bili članovi Auto Bild grupe pa bi na sastancima uvijek bila neka atmosfera da mi kao njima nismo ni po čemu dorasli. Za te trenutke mi je nogomet bio penicilin. Koliko je bilo u Lyonu? 3-0... Ah, sudac nas je pokrao. Njemačka se ŽALI NA SUĐENJE protiv Hrvatske kad izgubi 3-0?! A kaj je bilo u Klagenfurtu..? Dobro, pustimo sad to...

Davore, što se tiče komponenti i dijelova i sklopova. Znaš i sam, smayoo može posvjedočiti, da svaki sklop ima neki raspon radnih parametara koje treba ispoštovati. Tako turbina traži neki protok ulja (količinu, temperaturni raspon, kvalitetu ulja), ako je vodom hlađen protok te rashladne tekućine itd itd. POstoje gornja i donja granična vrijednost. I iz mojeg iskustva japanci će se potruditi da to, uvjetno rečeno opterećenje komponente bude najmanje moguće. Oni su prvi počeli osiguravati električnu instalaciju od pomicanja pomoću klipsi, kukica, spužvica i sl. Na taj način je smanjeno mehaničko opterećenje konektora i dugoročne nemaš problema. Talijani će to sve lijepo zamisliti i dobro dimenzionirati, ali na zadnjoj točki će fušati. Jednostavno, to se ne vidi, eventaulno postane dugoročni problem i nije bitno. Bitno je da auto dobro izgleda I ZVUČI i to odrađuju jako dobro.
Kad sam bio u tvornici Cassino (ispod Monte Cassina) gledamo kako šljakeri sastavljaju aute s čikom u zubima. Na čiku 2 cm pepela. I baš montiraju prednju konzolu u kabinu. Strese se pepel, padne iza i nikom ništa. Mrtvi hladni zašarafe 4 šarafa, poklikaju 12 klipsi i auto ide dalje....
17.09.2018 | 16:04
Evo da malo skrenem s teme, slučajno sam naletio na članak, a vidim da ovdje ima ljubitelja talijanskih automobila www.jutarnji.hr/autoklub/garaza/legende-...a-nego-ikad/7837560/

Prava ljepotica!

Inače vozim novi, par mjeseci star Hyundai i10 (2017), a prije sam imao i20 (2010). Svakih 7-8 god. si priuštimo novo vozilo iz salona, nisam tip od mehanike, pa mi je bitno da je novo i da vozi. Više sam nego zadovoljan, što se tiče mojih skromnih potreba.
  • Air
  • Korisnik
  • 71
18.09.2018 | 07:49
Kada je tema proširena i na sve oko auta istaknuo bi detalj sa slike koji me smeta a koji je konstanta na cestama, konstanta našeg represivnog aparata - policije, a to je tolerancija ekstremno opasnog / rizičnog prijevoza djece u autima. A koja bi moral biti nula.

Na slici je vidljiv klinac koji po mojoj slobodnoj procjeni nema niti blizu 150 cm te nikako se ne bi smio nalaziti na prednjem sjedalu.

A od primjera gdje se djeca voze ne zavezana na zadnjem sjedalu i pri tom sjede u sredini između prednjih sjedala mi se diže kosa na glavi.
Takve roditelje bi na licu mjesta sproveo u zatvor na 30 dana gdje bi učili kakvu grozotu su činili.
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 12 sati, 54 minuta
  • drlovric: Sreca samo sto smo sirotinja koja nema nuklearke. To bi tek bio show.
  • drlovric: Ukljucili su nakon mozda sat vremena totalnog kolapsa.
  • drlovric: Roknula TE Tuzla. Pricaju evo da su oba bloka iskocila ali kao da nije nista do njih :) Bih, HR, CG, ostalo bez struje...
  • Zdravac: :)
  • Air: Netko je priključio više E-auta nego što jepredviđeno? :))
  • Yonkis: Većina dalmacije nema struje a ne samo primorje.
  • jura22: Pola primorja nema struje što je vrlo ekološki.
  • ZeljkoB: ZABA i Revolut rade bez problema. Tebi nesto ne radi ili?
  • mbp2009: @ZeljkoB ma meni izgleda ok ali su mi bitna bankarstva
  • gladhr2: [link] ajmo znalci koji su spremni dati savjet :)
  • drlovric: Affinity software je u pola cijene. Opet :)
  • ZeljkoB: Da, na ipadu i iphonu, radi izvrsno, svega par sitnica sam primijetio da ne rade dobro....
  • mbp2009: Itko na iOS 18 dev beti?
  • smayoo: piši u forum
  • roPeD: Hvala svim genijalcima na pomoci unaprijed
  • roPeD: nemogu (ne znam) kako napraviti boot drive na m1 jer ne max OS na imac nepodrzan na m1
  • roPeD: HELP ljudi late 2013 imac mi je stuck u startup boot i nakon cca 5 min se ugasi probao sam sve ponudjene shortcutove
  • Yonkis: Riječka ekipo, može li netko potvrditi da je ovaj shop okej. Da to nisu neki refurbished iPhonei ili sl [link]
  • kupus: [link]
  • kupus: za zopaja
  • ZoPaj: a jel u programu i hardver? kad će više taj M3 studio?
  • mbp2009: Drago mi je da će biti makar taj Dark mode prenesen i na ikone
  • mbp2009: To nisam vidio, ali sam ocekivao nesto slicno. Mislio sam da ce barem i 14P biti u tome, ali evo, Apple radi Apple poteze.
  • Yonkis: Meni je smiješno da samo zadnja Pro linija iPhonea može (is)koristiti AI. Nadajmo se da će iPhone 16 imati također 8GB kako bi AI bio upotrebljiv. Uz postojeće M1 > uređaje, također.
  • mbp2009: meni je osobno smiješno kako se AI koristi da se neki mail ili poruka preradi i bude profesionalan, i onda taj isti AI na drugoj strani sažme tu istu poruku u par riječi/rečenica
  • mbp2009: nisam pročitao još osvrt, nisam ni pogledao citav video nego par minuta nekog yt kanala koji je sve to sažeo
  • dpasaric: Napisao sam brz osvrt na Appleov WWDC keynote, za sada samo na AI dio, ostale novosti ću popunjavati tijekom večeri, ali ovo je ono što je vruće!
  • Yonkis: Smayoo, by Apple. Ali vidim da su iskoristili M4 za prikaz onih matematičkih funkcija. :)
  • drlovric: Ajde dobismo full Password manager :) I Magnet app ce ostati van biznisa...
  • smayoo: Calculator app on iPad? Zar je to sad neko čudo neviđeno?
  • Yonkis: What a time to be alive, a Calculator app on iPad.
  • Yonkis: Ništa od Notes na satu. Wow, nove animacije na iPadOSu!!!
  • smayoo: Naravno da kaskaju kad poštuju uvjete privatnosti koje su postavili.
  • drlovric: Tesko da moze biti gori. Siri je tupava ko panj :) Nije se maknula u razvoju i na tom polju kaskaju bas puno...
  • Yonkis: Hoće li se usuditi dirati u Siri, može li Siri biti bolji "asistent" nego što jest danas?
  • rusty: Tema danas, AI > Apple Intelligence
  • drlovric: Ja bih volio Apple Notes na satu i da konacno izbace nativnu aplikaciju za passworde, da elminiramo potrebu za password managerima. Al zao im se odreci 30% od pretplata :)
  • Yonkis: A baš me zanima kako planiraju iskoristiti M4 i što je "spremno" za novi iPhone 16. Nadam se Finderu na iPadOSu :)
  • dpasaric: Danas, u 19 sati po našem vremenu, otvara se Appleov Worldwide Developers Conference. Očekujte mnogo softverski novosti i najave novih Appleovih operativnih sustava...
  • Damirst: Uspio sam srediti zahvaljujući ekipi s Jabučnjaka. U svakom slučaju hvala ti!
  • Beli: A negdje u kutijama, u nekoj garaži i DVD. Pa ak ti ovo ne igra odem do garaže...
  • Beli: imam samo ovo: [link]
  • Damirst: Ekipa, ima li netko iz Splita ili bliže okolice disk Snow Leopard 10.6.?
  • smayoo: Svetak i praznik, 2u1 :D
  • Gjuroo: Pratim čestitke i podižem za slavlje Tijelova.
  • JOHN: Također
  • cariblanco: Pridružujem se čestitkama :)
  • smayoo: Svim hrvatskim državljanima želim sretan Dan državnosti! :)
  • m@xym: cariblanco, Ovdje se ne radi o pozivu nego o SMS poruci.
  • cariblanco: Ja nemam tih problema, svi koji me trebaju znati me znaju, tako da ništa dodatno ne odgovaram niti otvaram. Normalno kako se krećem po skoro cijelom svijetu i ponekad koristim lokalne sim-kartice, je bilo čudnih poziva od svakud...svi su oni na ignore :)

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

dreaMMAster, drlovric, VanjusOS, Anonimci (774)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.36 Seconds

Provided by iJoomla SEO