Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


14.12.2018 | 15:07
Definitivno si imao inspiraciju.
Drugi i svaki naredni put slikaj i onaj račun s elektronikom. Ili možda ipak nebudeš. Znaš zakaj? Zato kaj se nikome neće isplatit popravljat. Nema posla, nema računa, nema nove fotke na jabučnjaku.
Ja tebe skroz kužim da imaš potrebu braniti struku, pa makar po primjeru ove perilice.
Anketiraj malo ljude i primjetit češ da u građevini su rijetki slučajevi da nešto krepa(narušeni temeljni zahtjevi za građevinu) nakon dvije-tri godine. Nije da je bezgrešno i naravno da se događaju svakojake situacije, ali to nije ni blizu kao što je s elektronikom.
Danas tko radi prema pravilima struke, može bezbrižno uživat u svom domu mnogo godina. Kriteriji za gradnju su vrlo strogi.
Tko samostalno gradi svoj dom bez konzultacije sa strukom, več sutra može dobit gredu po nosu. Kad odeš kupit u dućan perilicu ili novi auto s hrpom govanaca od elektronike, to ispada kao da izvlačimo srećku iz bubnja.
Garancija kvalitete/pouzdanosti elektronike ponekad izgleda kao da sam došao nekome u garažu da mi sklepa neku perilicu ili auto.
Evo ti jedan simpatičan primjer od nedavno. Inače meni osobno vrlo objektivna osoba(u biti cijeli jedan pogon) koja recenzira svakojake aute. Mnogi ljubitelji vozila vjerojatno bace oko na njegove recenzije. Osobno ga pratim kojih tri godine i njegove kratke recenzije su mi fakat odlične. Izrazi lica govore što misli o elektronici(od 4:40 do 7:45) za koju kupac iskešira ozbiljnu lovu a zauzvrat dobije pljusku ili da se bolje izrazim...potrebno je pričekat da se poklope određeni planeti, da napravim tri kruga oko osi i da uvijek nosim iste čarape kad koristim taj feature.
youtu.be/Wy1lHtzz7ms
Zanimljiv je i ostatak oko otključavanja auta i paljenja. Nešto(ios)za ono, nešto(android) za ovo, bla bla bla.
14.12.2018 | 19:23
Drugi i svaki naredni put slikaj i onaj račun s elektronikom. Ili možda ipak nebudeš. Znaš zakaj? Zato kaj se nikome neće isplatit popravljat. Nema posla, nema računa, nema nove fotke na jabučnjaku.


Što si ovim htio reći? Da lažem ili prikrivam istinu? Dakle, ti i dalje znaš sve i ne postoji niti teoretska mogućnost da su tvoja loša iskustva posljedica tvojih neinformiranih odluka?

A o nekvaliteti građevinskih radova bolje da ne počinjemo.
14.12.2018 | 21:22
A da nije možda do toga da se loše informiraš pa da radiš s lošim preostalim sudionicima?
Građevinarstvo ja nikada nisam predstavio kao neko savršenstvo, dapače rado ga kritiziram u nekim segmentima.
Uglavnom, ja sam poprilično uvjeren da je više nezadovoljnih korisnika pri korištenju elektroničkih uređaja nego sa recimo nekim stambenim prostorima(konstrukcija, stolarija, sanitarije, instalacije itd.).
Stime da je poželjno eliminirati kvazi poduzetnike/građevinare ( osobe s dva razreda osnovne škole i novcem sumnjivog porijekla).
15.12.2018 | 00:08
Naravno da je više nezadovoljnih korisnika elektroničkih uređaja nego stambenih prostora kad je neusporedivo lakše kupiti elektronički uređaj, nego stan. Kakva ti je to usporedba, pobogu...?
Isto kao i "Anketiraj malo ljude i primjetit češ da u građevini su rijetki slučajevi da nešto krepa(narušeni temeljni zahtjevi za građevinu) nakon dvije-tri godine."

Uspoređuješ nekretninu koja košta cjeloživotni kredit s mobitelom ili vešmašinom. WTF???
Ako npr. vešmašina (ova od moje podstanarke) krepa nakon 7 godina uporabe, to je ekvivalent kao da ti u kući počne prokišnjavati krov nakon 30 barem. Ako ne 50. A narušeni temeljni zahtjevi građevine - hej! O čemu ti pričaš?? To je opasnost po život, halo... Gdje je to usporedivo s pokvarenim proizvodom široke potrošnje?
Ako nekom vešmašina krepa nakon 2 godine (jer je, vođen posve pogrešnim kriterijima, kupio ušminkano smeće koje se ne da servisirati umjesto kvalitetnog proizvoda koji je napravljen tako da se da servisirati), to je isto kao da ti, npr. u stanu, u novogradnji, kojeg si kupio na 30-godišnji kredit, počne curiti voda kroz štok balkonskih vrata (ne između vrata i štoka, nego između štoka i zida) kad jače pada kiša, na primjer, nakon 5 godina. Ili 7. I znaš što? Kupovali su ljudi stanove i to im se događalo nakon 6 mjeseci. A garanciju su mogli objesiti mačku o rep jer je firma koja je zgradu izgradila - već bila zatvorena. Tako da - ajde nemoj me više povlačiti za jezik... Pričaš o nekom nadzoru i ne znam čemu, kao da nisi nikad čuo izraz "građevinska mafija". Uvijek isti nadzori s istim ljudima kao investitorima, ali svaki put u drugoj firmi. Napravi zgradu, prodaj stanove, zatvori firmu, pa vozi ispočetka. To se zove (nisam ja izmislio izraz, googlaj slobodno) - građevinska mafija. Jesi li ikad čuo ili pročitao negdje izraz "elektronička mafija"?
15.12.2018 | 08:55
Neznam zašto si toliko nabrijan? Uostalom to je tvoj klasičan pristup u raspravi, pa se ne treba previše čudit. Kao prvo ti si prvi postavio neke usporedbe s građevinom. Pa se prema tome ja moram tebi prvi čudit, zar ne. Baš si simpatičan
Kad kroz neki životni vijek zbrojiš sva bezvrijedna elektronička govna od kojih pola krepa nakon isteka jamstva mislim da bi računica bila interesantna. Pa kreni od mobitela, veš mašine pa do električnog auta. Pa evo, ako neznaš, neki električni auti koštaju više od komfornog stana! Ovaj, pa da, gotovo sva električna vozila koštaju skuplje od jednog stana.
Smayoo, ponašaš se noj koji gura glavu u pijesak. Ja nisam čuo za građevinsku mafiju isto koliko ti nisi čuo da je elektronika kvarljiva sve zbog ekstra profita.
Al mogu donekle tvrdit da danas kad recimo kupiš stan od provjerenih investitora(koji u pravilu drži iste kvalitetne suradnike), nema gotovo nikakvih primjedbi.
Možda se tvoje loše iskustvo temelji na tome da previše radiš s “mafijašima”, a od njih se teško odvojit. Novac je hebena stvar.
15.12.2018 | 11:53
Moj je klasičan pristup svakoj raspravi da iznosim argumente koje imam. Ti na argumente nemaš odgovor pa se umjesto toga nabacuješ uvredama i domislicama. Hvala ti lijepa, dakle, na tvojim uvredama, jer one govore sve o tebi. Žao mi je što sam te pogrešno procijenio, mislio sam da si osoba s kojom se može diskutirati argumentirano.
15.12.2018 | 16:13
Čime sam te to uvrijedio, a da se bitno razlikovalo od tvog pristupa? Ajd ne pretjeruj.
Uostalom sam si izvadio temu iz prašine, ilustracijom. I ktome se išao nasladit da je bilo riječ o remenu. :)Naravno da imaš pravo na to, bila zajebancija ili ne.
Ja bi isto tako mogao sad napravit anketu u zgradi i uzimat izjave, fotografirat račune gdje je bilo problema s elektronikom. Samo za razlike od tebe, ja to neću napravit jer mi se neda i zato kaj si nevjerni Toma. i zato kaj će to preč u dubioze od kojih nitko neće imati nikakve koristi.
Peace! Al stvarni.
15.12.2018 | 20:30
Ako se ne znaš ili ne želiš ispričati za takvu blatantnu uvredu (najprije me karakteriziraš lažljivcem, pa onda mafijašem), ne zanima me više komunicirati s tobom. Eto ti zrcalo pa se gledaj.
15.12.2018 | 20:44
No, no...evo da malo razbijemo tenzije, kod mene krenule lampice i prije blagdana



Utorak veliki servis, srijeda DPF + EGR off + remap.
15.12.2018 | 21:21
smayoo kaže:
Ako se ne znaš ili ne želiš ispričati za takvu blatantnu uvredu (najprije me karakteriziraš lažljivcem, pa onda mafijašem), ne zanima me više komunicirati s tobom. Eto ti zrcalo pa se gledaj.

Onda kreni prvi s isprikama. Prvi si spomenuo građevinsku mafiju i mene neposredno strpao u taj koš, a da si lažljivac.....pa sam si se tako prozvao. Di sam napisao da si lažljivac ili sam te time okarakterizirao? Svašta! Ovo stvarno nisam očekivao.
15.12.2018 | 21:26
energyman kaže:
No, no...evo da malo razbijemo tenzije, kod mene krenule lampice i prije blagdana

Utorak veliki servis, srijeda DPF + EGR off + remap.

Čiji i čemu remap? Danas je brat stavio od Revo. Pokušao ga odgovorit ali nije se dao. Prva i druga nije neka razlika, al recimo u 4-oj se navodno osjeti tih dodatnih 80Nm i 30-ak KS. Nije neki ekstra skok, a bogami nije bilo ni jeftino.
15.12.2018 | 22:19
Dečki iz THPa.
Nije mi financijski neka pre velika razlika a vozio sam se u dva mapirana g6 odrađena kodnjega, od odaziva na gas, krivulje koja je relativno konstantna na svim okretajima itd...
Revo su generičke mape, ovdje se radi custom mapa na valjcima.

Neki od radova thp.solutions/ecu-remap-chiptuning/
16.12.2018 | 00:46
energyman kaže:
Evo mene opet, zanima me što biste vi napravili u ovoj prelijepoj situaciji koja mi se desila.
Prije par dana sma se vozio i bacio me u safe mode, počela bljeskati lampica grijača.
Skeniram grešku - P0407 EGR Sensor B Circuit Low.
Obrišem vozim dalje, sve super. Opet nakon par dana ispadne greška, baca u safe mode...cudesa.
Ugl to je taj neki senzor položaja klapne ako sam dobro skužio, riješenje je zamjena EGR-a..u ovlaštenom nekih 5-6kkn.


Ma čekaj, kakvih 5-6.000 kn?!?! EGR ventil je gluparija od 700-800 kn top, a često je dovoljno i samo ga očistiti. Jesi li ga kada sam skinuo i pogledao? Ja sam ga sam skinuo na oko 250.000 km i očistio, ali bio je već zbilja dotrajao i onda sam na 300.000 km otišao u servis da mi stave novi, nisam više želio petljati. Evo imam račun, došlo me 1.200 kn s originalnim rezervnim dijelom i rukama.

Na drugom autu sam ga softverski isključio čim sam uzeo auto (jer je na njemu to bilo lako i nije bila potrebna fizička blokada).
16.12.2018 | 01:01
smayoo kaže:
Nedavno sam napisao, i stojim iza toga - EGR ventil je, kao dio sustava recirkulacije dimnog (ispušnog) plina - čisto s*anje za raditi na termodinamičkom ciklusu tako male snage. Stvarna korist od toga (u smislu efikasnosti, i u smislu ekologije, i u bilo kojem trećem smislu) je zanemariva, ako ikakva. Međutim, ako cijeli taj sustav nije u potpunosti demontiran, a pripadajući otvori zatvoreni i zabrtvljeni, onda mora biti 100% ispravan. Tako da se slažem s Djurom - ako je zaista problem u neispravnosti EGR ventila (što mislim da nije), onda ga treba osposobiti (propuhivanjem ako pomaže) ili zamijeniti. Mađijanje po softveru ne rješava ništa, samo gura auto u veći kvar.


Idealna situacija je EGR isključiti dok je ispravan, a to se može na više načina, a onaj "seljački" ON/OFF je problematičan i kao što Djuro kaže ne znaš što će drugo raditi suboptimalno nakon toga jer je gomila toga povezana. Ispravan način je pronaći mape rada motora (u mom slučaju su 4) i njihove grafove u EGR varijabli spustiti na 0. Tako rade profesionalci koji se time bave i znaju što rade - jer na taj način je motor management "svjestan" statusa EGR ventila i neće krivo kalkulirati smjesu misleći da je zatvoren, tj. otvoren.
16.12.2018 | 07:37
Čistio bi ja njega da nije skriven skro iza motora i moraš micati most i poluosovinu.
Cijena original ventila je 3500 bez PDV a zamjenske se ne isplati uzimati jer njihov hladnjak može propišati i onda imaš dupli posao. Oko 5 sati rada da skineš dolje stari i staviš novi

Evo ovo ti je EGR sa pripadajućim hladnjakom



I njegova perfektna lokacija na motoru, s tim da na slici iznad njega fali DPF filter koji se spaja direkt na turbinu.

16.12.2018 | 08:44
Isti takav je na Tiguanu iz 2013. Neki dan direktoru otišao. Komplet s hladnjakom u Porscheu 6000kn. 3500 dijelovi i potrošnji materijal a ostalo su ruke.
Zamjenski je navodno kojih 200-300 kn jeftiniji.
16.12.2018 | 09:54
Originalni EGR je sto posto proizveo BEHR (MAHLE). Probaj kod njih izravno pitati za dio. Kutija (original VW) ti sama po sebi nabije bar trećinu cijene.
Ili ako taj dio nađeš negdje (Intercars, Tokić, CIAK itd) to je originalni dio, tj. prva ugradnja
16.12.2018 | 12:55
Ak meni veliš, prošao voz. Odradio je to prošli tjedan jer je hitno morao za Pag, al hvala na info. Proslijedit ću bratu jer se i njemu počeo bunit EGR na Superbu.
Uglavnom za Tiguana, obzirom da je prošao tek 80 000 km u 5g, pitao je mehaničara da kako tako brzo. Ovaj mu veli gradska vožnja. A auto se praktički vozio na relaciji Zagreb-Pag, s tek povremenom vožnjom po gradu.
Šit od proizvoda.
16.12.2018 | 16:22
Nakon ove EGR priče mogu samo reći "blaženi Alfa Romeo i jednostavno održavanje". Na 1.9JTD makinama to je pola sata posla meni koji sam amater-entuzijast.
16.12.2018 | 17:06
... i blaženi bili stari 1.9 TDI PD motori
16.12.2018 | 22:45
Eh da mi je 1.9TDI PD ARL
17.12.2018 | 16:13
energyman kaže:
Eh da mi je 1.9TDI PD ARL


Ma i tog bi pokvario čipiranjem

Nego, kako ćeš narednih par dana više auto gledati na grabi i valjcima nego voziti, evo ti nešto za opuštanje (a možda ti se i posreći u radionici)

17.12.2018 | 16:27
Ma neću ga ni gledat, ja ga ostavi mujutro, pokupim ga sretnog nakon posla Ne boli me srce za njim baš toliko.
Mislim da ovi u radioni nemaju kolegicu niti na kasi
17.12.2018 | 20:09
Taj gazda THPa na forumu crotuned nije baš ponekad sav svoj.
17.12.2018 | 21:11
Izbjegavati u širokom luku, strašan je
Barbu mi auto brže gotov ako nema navale.
17.12.2018 | 23:56
I kako ste zadovoljni privremenom regulacijom prometa oko Remetinečkog rotora?
18.12.2018 | 00:26
Bertone kaže:
Ma i tog bi pokvario čipiranjem

Nego, kako ćeš narednih par dana više auto gledati na grabi i valjcima nego voziti, evo ti nešto za opuštanje (a možda ti se i posreći u radionici)



Khm... Nadasve zanimljiv i poučan video. Nadam se samo da je u potpunoj sukladnosti s Istanbulskom konvencijom i da nisama griješio dušu gledajući ga
18.12.2018 | 14:38
Covjek tocno da pozeli da mu se nesot pokvari

Kako mene uvijek zapadnu neki debeli stari mestri, a nikad vako nesto
18.12.2018 | 18:50
Bertone kaže:
I kako ste zadovoljni privremenom regulacijom prometa oko Remetinečkog rotora?


Nisam je još doživio uživo, ali strepim od toga...
Kako funkcioniraju ostali ulazi u grad, to me zanima. Buzin, Jankomir, Radnička?
18.12.2018 | 21:49
smayoo kaže:

Nisam je još doživio uživo, ali strepim od toga...
Kako funkcioniraju ostali ulazi u grad, to me zanima. Buzin, Jankomir, Radnička?

Slobodno odi od naplatnih Jadranskom avenijom. Kad prođeš Arenu, pređeš ravno preko onog nadvožnjaka i ideš lijevo na novoizgrađenu servisnu cestu. Ako želiš na Av Dubrovnik ideš desnom prometnom trakom, ako ideš na Jadranski most onda koristiš lijevu. Sve je lijepo označeno natpisima i prometnim znakovima i voziš (skoro) bez stajanja jer se nigdje sa nikim ne križaš (gdje se kasnije i križaš imaš semafor)
Dosadašnje iskustvo u ova dva dana i oko 25-30 prolazaka iz svih smjerova i različito doba dana kaže da je promet sad ubrzan, a ne usporen, odnosno sad gotovo nigdje ne stojiš i čekaš, ako je puno auta vozite 20-40 km/h, ako nema puno auta može se i preko 100

PS. Koliko sam uspio vidjeti čak su i nagibe zavoja pogodili, odnosno nisu napravili krivi nagib što znaju napraviti
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 11 sati, 12 minuta
  • Borisone: Ma nije to, nego se sada početna stranica učita u tren oka. Treba bar 3-4 sekunde da bi bilo moderno.
  • Riba: Uostalom, nije Jabucnjak neresponsivan nego je vama ekran premalen! :-D
  • dpasaric: I nisi boomer, ti si gen X! :)
  • dpasaric: Zašto bi itko išao na ovaj tip weba s mobitela? :)
  • Riba: Hoce, vec je u pripremi godinama ali je implementacija malo zapela...plus sto ne pomaze sto ja boomer nikada ne idem na jabucnjak sa mobilnog uredjaja. :)
  • CoffeePod: Jabucnjak*
  • CoffeePod: Hoce li Jabuvnjak ikad dobit reponsive sajt?
  • cariblanco: Danas smo u Osijeku, možda shebali turističku sezonu :D
  • dpasaric: Slijedi uskoro osvrt na naslovnici...
  • Air: ...a Applevom slučaju iako te fore drugi telefoni imaju već godinama, ali kad to Apple napravi mi bi se trebali diviti tome kao toploj vodi.
  • Air: Meni Keynote izgleda kao kad Trum hvali samo sebe i svoje odluke kao ono baš najbolje, iako ga je cijeli Svijet popljuvao...
  • drlovric: Na Mac, Spotlight je odlican, kao i boja foldera (konacno) :)
  • drlovric: iPad je odlicno profitirao. Ako sve ovo ne zakljucaju za najnovije modele only :)
  • Riba: Keynote mi je kao neka epizoda Teletubbiesa.
  • Riba: Gledam taj WWDC i razmisljam kako su teme o umiranju mozda privlacnije. :-D
  • dpasaric: Idemo mi na ljepše teme, WWDC je za sat vremena! :)
  • dpasaric: Sve pet, ali nije li zanimljiva statsitika da je od zadnjih 30-ak (toliko pratimo na jednoj internoj grupi objave u medijima) sportaša, umjetnika i ostalih poznaith osoba koje su iznenada umrle, uzorak cijepljenih 100%. A znamo da je kod nas situacija bila cca 50:50, znači nešto lomi statistiku. Evo, samo to primjećujem.
  • smayoo: To što nije u javnosti poznato što je prethodilo njegovoj smrti, ne znači da nije prethodilo ništa čega bi ta smrt bila logičan i sasvim vjerojatan ishod. Moj pokojni stari je umro u 59. godini i svima koji ga nisu jako dobro znali je to bilo "iznenada". Nas koji smo mu bili bliski nije baš *iznenadilo*, iako nam je bilo teško i bolno.
  • Riba: Obrati paznju na nepoznate osobe poput mog oca koji ne uzima lijekove kako je propisano, odbija ici na kontrole, jedva je izvukao zivu glavu nakon srcanog udara pred par godina i jos hoda naokoo unatoc tome sto se cak i cijepio. Znanost bi se trebala na takve slucajeve usredotociti. :)
  • dpasaric: Samo primjećujem uzorak. Do sada je 100% kod domaćih i stranih poznatih osoba koje su iznenada umrle. Ponavljam, možda je zaista slučajnost, ali sada već postaje statistički zanimljivo.
  • Riba: Covjek je vjerojatno pocinio suicid ili izravno ili neizravno alkoholom, nije tu potrebna velika znanost.
  • dpasaric: Sjajan umjetnik je to bio. Velika šteta.:( I gle, opet moramo primjetiti slučajnost koja povezuje sve "prerano" umrle. :( Nadam se da će znanost potražiti uzroke takvoj statistici.
  • smayoo: RIP, Matija :(. Stvarno prerano.
  • dpasaric: Večeras u 19 sati po našem vremenu Appleov #WWDC25 keynote!
  • Maxxy: RIP Matija Dedić :(
  • smayoo: RIP :(
  • dpasaric: Umro Bill Atkinson! :(
  • drpongrac23: @Zdravac - Nemoj ići lijevo ako semafor je desno :) :)
  • Zdravac: hahahah
  • Zdravac: A da se, umjesto palac dolje/gore, uvede palac lijevo/desno?!
  • tino1: Gjuro, bola, Mazlum i to s veliko "M".
  • Gjuroo: Možda "mamlaz"?
  • tino1: Mazlum- na Herceg- Bolansanski- Budala.
  • Yonkis: Mazlum - Mazlum (maẓlūm) is an Arabic term for "oppressed, ill-treated, injured, sinned-against" (the antonym being ẓālim "oppressor"; root ẓlm "to oppress";).
  • tino1: Riba! Vraćaj karmu! Ej ne ćeš se imat kamo vratit.
  • tino1: Ej ukinuo Mazlum Karmu!! Šta vam je odmah vraćaj karmu Riba!!
  • smayoo: :(
  • drpongrac23: Napustio nas je Ivan Piko Stančić. RIP
  • Borisone: Logika kaže da bi verzija trebala biti od godine u kojoj se izdaje. Ima smisla godina plus jedan jer u posljednjih nekoliko godina obećanja dolaze s bar nekoliko mjeseci odmaka (ili nikad).
  • Yonkis: iOS 26 u 2025? [link]
  • cariblanco: Riječani, hoće li Važ biti vaš ?
  • smayoo: @Yonkis, piši u forum, ovo će ti tu iscuriti
  • Yonkis: Članak je odličan.. dijelim ga okolo ostalim Appleovcima koji nikako da ovdje puste korjenje. :)
  • hal9000: @dpasaric: ako nekome i nije korisno, barem je zabavno i poučno.
  • Yonkis: Ne znam dal da otvaram temu, treba mi prijedlog neke app za skeniranje prostorije (sa namještajem) kako bih mogao lakše namjestiti prostoriju sa postojećim stanjem, neka LiDAR app?
  • dpasaric: Članak je "up", imate što za čitati, nadam se da će nekome biti korisno! :)
  • cariblanco: ok,ty za info
  • dpasaric: Ograničen je taj modul za ankete, imao sam isti problem, ali on nakon par dana zaboravi IP, pa se mogao dati drugi glas za one koji su imali više Macova.
  • dpasaric: Hvala, idem urediti tekst za zadnjim info, pa ide objava večeras! :)
  • dpasaric: Evo, imamo 1.000!

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

rusty, temeljnik, tino1, Anonimci (394)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.29 Seconds

Provided by iJoomla SEO