Tražim majstore
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Tražim majstore


23.08.2014 | 13:00
Imam frižider za vino Candy koji u zadnja dva dana pokazuje grešku e2 (sonda termostata). Zvao sam ovlašteni servis, no dojam je kao da su jedva dočekali da mi rikne fridge. Dolazak na teren je 160 i nešto kn da vide o čemu se radi (iako je lik po kodu znao o cemu se radi).
Nekako imam dojam da se radi o šišanju ovaca. Ako netko ima za preporučiti poštenog majstora bio bih zahvalan.
23.08.2014 | 15:01
I jos ti je na tabletu i bluetooth printercicu izdao fiskaliziran racun za dolazak. Najbolja je recenica da - ukoliko se odlucite na popravak kod nas onda cemo vam dolazak uzeti pod racun.
23.08.2014 | 16:33
Haha, još će početi naplaćivati javljanje na telefon! LOL
23.08.2014 | 19:45
Gdje ti treba serviser? U Zagrebu?
23.08.2014 | 19:51
jmirakul kaže:
Najbolja je recenica da - ukoliko se odlucite na popravak kod nas onda cemo vam dolazak uzeti pod racun.


Ne kužim zašto ti se ne sviđa takva politika? Ja mislim da je sasvim poštena. To što na displayu piše "greška termostata" nije gotova dijagnoza kvara. Možda je pokvarena temperaturna sonda. Možda je pokvaren ulazni krug na kojeg se spaja sonda. Možda je iscurio plin pa, iako kompresor radi, ne može postići temperaturu (a sam kontroler nema načina znati da li se temperatura ne postiže jer je sonda neispravna ili je plin iscurio).

Ukratko, nije baš vjerojatno da na bazi jednog error koda serviser može doći, dijagnosticirati kvar, imati pri ruci potreban rezervni dio, te odmah sve popraviti. Jasno je da se dolazak naplaćuje. Tko god misli da to nije OK, neka proba raditi posao servisera pa ne naplaćivati izlaske.

E, onda da ne ispadne da bilo koga dere na tome što naplaćuje izlazak, sasvim je fair da tu već plaćenu cijenu izlaska kasnije uračuna, odnosno za toliko umanji ukupnu satnicu za popravak, ako se odlučiš na popravak.
23.08.2014 | 20:07
Ako ti se ne svidja (naplata izlaska), odnesi im frizider na dijagnostiku.
23.08.2014 | 20:45
Isto će naplatiti dijagnostiku. Možda nešto manje, nego kad moraju doći u kuću, ali isto će naplatiti. I normalno je da će naplatiti.
Zamisli scenario, netko to donese pokvareni, ali već dosta isluženi kućanski aparat koji ne radi, ti potrošiš pola sata, sat, dva da ustanoviš u čemu je problem, kažeš vlasniku, pokvarena je gefufna od cincilatora, rezervni dio košta 500 kn, a moj rad 120 kn.
I onda vlasnik kaže ajoj, to je skupo, ne isplati mi se to, radije ću kupiti novi. Ili ajoj, skupo mi je to, imam ja susjeda koji će mi to u fušu srediti.

Pa nosi onda tom susjedu, jbg...

Naravno, ne bi bio problem da se to događa jednom mjesečno. Ali takve situacije su u prosječnom servisu svakodnevne. Zašto je tako čudno što netko želi naplatiti dolazak i dijagnostiku?
23.08.2014 | 21:39
Ma sve je to OK. Dijagnostika je nezahvalan posao pogotovo kad trebas otici kod komitenta. Ja sam doslovno imao slucaj prosle godine da je zamrzivac (tri ladice) u kombiniranom hladnjaku sa dva kompresora prestao hladiti. Naravno da sam pozvao ovlasteni servis koji je dosao i naplatio dolazak i dijagnostiku cca 200Kn btw. koja nije trajala niti 7.5min. Ja sam isto dan prije dolaska servisera napravio svoje testove i isto tako zakljucio 99% da je otisao kompresor zamrzivaca. Ono sto ja ovlastenim serviserima zamjeram sto telefonski ne zele reci cijenu popravka-ugradnje npr. novog kompresora vec inzistiraju na svom dolasku na dijagnostiku. Zasto ja moram platiti 200kn da saznam informaciju koliko kosta popravak-ugradnja novog kompresora. Da mi je telefonom rekao da kompresor kod njega kosta 1650kn, ne bih ga ni zvao na dijagnostiku i on nebi kesirao niti tih 200kn.
I fakt u susjedstvu sam pronaso covjeka koji ima obrt za popravak kucanskih aparata i on mi je ugradio polovni kompresor za 450Kn. Za to mu je trebalo skoro 2 sata. Dan danas stvar radi savrseno.
23.08.2014 | 22:26
Upravo tako. Zvao sam servis i odmah mi je rekao lik da je problem u sondi termostata ali nije želio reći cijenu zamjene sonde termostata već je odmah nastupio "dajte mi adresu" i naravno da mi se to nije svidjelo. Frižider ću svakako popraviti, ali želim novce dati nekom manje bahatom.
Smayoo, nemam ništa protiv plaćanja izlaska na teren u slučaju da na kraju taj izlazak odbiju od ukupne satnice, kao što si napisao.
Zaboravih napomenuti, u Zagrebu sam.
24.08.2014 | 07:13
Ja u cijeloj prici ovdje ne vidim nista sporno
24.08.2014 | 10:00
Ako direktno pitaš koliko košta takav-i-takav popravak i želiš to platiti jer si sam napravio dijagnostiku, naravno da bi svaki normalan serviser trebao dati cijenu za takav popravak i odraditi ga na tvoj zahtjev, i na tvoju odgovornost jer što ako poslije ispadne da ipak nije u tome bio problem?

Zoranowsky, jesi li siguran da ti lik nije rekao "Taj kod greške znači problem sonde termostata.", a ti si to sebi protumačio kao "Treba samo zamijeniti sondu termostata."?

U Zagrebu, nažalost, ne znam servisera bijele tehnike kojeg bi mogao preporučiti.
24.08.2014 | 12:08
Ma nije tako komplicirano, ne želim da ispadne da cjepidlačim. Nije problem u plaćanju dijagnostike i izlaska na teren. Nisam kompetentan raditi dijagnostike, već sam proguglao što znaći greška koju javlja frižider. Kao što je jmirakul rekao, glupo mi je platiti cca 160 kn da mi kažu koliko će me koštati popravak.
Ja sam samo očekivao da će mi reći (u stilu informatičara starog kova) varijanta 1, varijanta 2a i varijanta 2b da okvirno znam koliko će popravak koštati u npr. najgoroj varijanti. Zasmetao me bahatluk i zato sam pitao da li netko ima majstora za preporučiti.
Sutra ću okrenuti par brojeva pa ću vidjeti. Vina mi se griju, moram to riješiti
24.08.2014 | 12:26
Gle. To što si proguglao što znači kod greške taj i taj apsolutno ništa ne znači u smislu određivanja točnog kvara, osim što znaš odakle početi u dijagnostici.
Meni je svojevremeno Ford usred vožnje odlazio u safe mode i nije se dao normalno voziti, a tester je izbacivao kod pogreške "greška sonde tlaka turbopunjača". Kvar je bio u tome što je cijev tlačne strane turbopunjača imala pukotinu koja bi se otvorila kad bi turbo startao i onda bi naglo pao tlak. Na temelju error codea procjena popravka je bila oko 1000 EUR. Na kraju je ispalo 300 kn za tu cijev i 200 za rad. Eto.

Htio sam, dakle, reći da na temelju takve informacije nitko normalan ne daje nikakve niti procjene, niti ponude za popravak preko telefona. Dođeš, vidiš, provjeriš, utvrdiš kvar, daš ponudu. A na pitanje "koliko od-do može koštati popravak?" odgovor koji u 99% slučajeva stoji jest: "od minimalno cijene izlaska pa do cijene koja premašuje 80% cijene novog aparata".
24.08.2014 | 12:58
Da se nebi krivo razumijeli. Ni ja nemam nikakvih problema oko placanja dolaska i dijagnostike (pa i platio sam, serviser je bio) ali mi je zao sto sam ga ipak pozvao, ne zbog novca vec kako kaze zoranowsky bahatluka i muljanja. Pokusao sam preko telefona izbjeci situaciju u kojoj sam se ipak nasao i na eksplicitno pitanje koliko kosta novi kompresor marke te, model taj sa plinom tim su me 15min zavlacili i tumacili kako moze biti svasta. Da mozda nije kompresor i uglavnom da on mora doci vidjeti na licu mjesta pa ce tocno znati sto i kako. Znaju oni da su im sanse za prodaju skupog dijela (skoro 60% vrijednosti novog frizidera) puno vece kad se dodje kod stranke i kad se kaze da dolazak i dijagnostika idu pod racun. Medjutim meni ta ukupna cijena ne odgovara i zato je sve glupo ispalo. I zato sam ljut na takav nacin rada.
24.08.2014 | 13:37
S tim se slažem potpuno. Tu apsolutno ne bi smjeli muljati. Pitao si sasvim konkretno koliko košta to i to, takav su ti odgovor trebali dati.
27.08.2014 | 21:05
Evo mali update. Vina su ponovno ohlađena
Što se servisera tiče, nisam ih na kraju zvao. Kada je frižider počeo javljati error poruku isključili smo ga iz struje pa ga probali nakon nekoliko minuta ponovno uključiti i bilo je sve isto (blinka error 2). Kako zbog posla nisam stigao rješavati servisere, jučer smo ponovno probali uključiti frižider, kad ono majstor radi... Evo već više od 24h u komadu je sve ok. Bit će da mu se nešto zmantalo, nadam se.
27.08.2014 | 21:14
Želim ti da se radilo o prolaznom problemu, ali nije vjerojatno. Pretpostavljam da će ti se greška ponovno javiti kad mu naiđe idući ciklus automatskog odleđivanja, ili kad mu okolna temperatura u prostoriji bude malo veća, ili nešto tome slično.
29.08.2014 | 13:46
A da pređeš na crna vina?
29.08.2014 | 17:45
Ma ima i crnih unutra, i efke filmova.
Opet se pojavila greska, u ponedjeljak zovem servis. Smayoo, bio si u pravu.
29.08.2014 | 18:28
Ljeto nije vruće pa pretpostavljam da ti temperatura u stanu nije previsoka. Frižideri nekad odu u grešku jer ne mogu u zadano vrijeme postići temperaturu koju korisnik zahtijeva, ali to se događa kad je u stanu prevruće, a korisnik je nafurio termostat na max.
Druga mogućnost je da automatsko odleđivanje traje predugo (neispravan relej grijača, neispravan timer, nešto slično...) pa digne temperaturu rashladne stijene previsoko pa se opet dogodi greška kao gore.
Treća mogućnost je da je iscurio dio plina pa kod malo jačeg opterećenja (topliji dan) ne uspije postići željenu temperaturu, pa se dogodi greška kao gore.
Četvrta mogućnost je da se sonda termostata odvojila od rashladne površine čiju temperaturu mjeri.
Peta, najmanje vjerojatna, mogućnost je da je zaista crkao termostat (što se događa toliko rijetko da je zanemarivo, osim ako nije serijski problem zbog toga što je proizvođač škrtario pa ugradio neke totalne krame od termostata).
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2
  • 3

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 3 dana, 8 sati
  • smayoo: O, brate, kakav pacijent.. :)
  • dpasaric: Joj on je inače lud tip, ali ovo je skroz fora! :)
  • drlovric: Kakva bolest od videa :) [link]
  • dpasaric: Novi mega-članak na naslovnici! Nije za svakoga, ali za one koji to vole bit će poslastica! :)
  • zoranowsky: Također!
  • vicko: Pridružujem se čestitkama!
  • smayoo: Čestitam svima Dan antifašističke borbe!
  • roPeD: Pokrenuo temu u Softver forumu
  • smayoo: Piši u forum i probaj biti jasniji
  • roPeD: Lijepo molim
  • roPeD: Jel bi netko znao prebaciti onaj nas stari Mini Rijecnik da ga mozemo koristiti sa novim operativnim sustavima i M chipovima
  • roPeD: Pozdrav svima
  • drlovric: Zasto instalirate bete na aktivne uredjaje koje koristite svaki dan :/ Mozda je bolje da ti je bankarstvo prestalo raditi, nego da radi nesto sto ne znas :)
  • ZeljkoB: iOS18 dev beta kad je izasao nije polomio nista, ali 17ica je ubila ZABA app...
  • dpasaric: Meni to zvuči kao logična prva stvar koja će se polomiti.
  • ZeljkoB: Je li tko probao iOS26, a da mu ZABA app i dalje radi OK?
  • hal9000: Sretan rođendan i dobrodošao u klub!
  • drpongrac23: Hvala svima!
  • ping: Sretan rođendan
  • dpasaric: Sretan ti! :)
  • zoranowsky: Sretan ročkas!
  • Yonkis: Sretno ti rođendanovo!
  • smayoo: Sretan ti rođendan! :)
  • drpongrac23: Danas sam ušao u 5-u DEKADU ŽIVOTA!!! Živjeli svi!!!
  • hal9000: [link]
  • Riba: Odnio vrag prisu!
  • hal9000: Za 30-ak godina većina nas ni neće više biti živo pa koga briga za responsive site! :D
  • Borisone: Ma nije to, nego se sada početna stranica učita u tren oka. Treba bar 3-4 sekunde da bi bilo moderno.
  • Riba: Uostalom, nije Jabucnjak neresponsivan nego je vama ekran premalen! :-D
  • dpasaric: I nisi boomer, ti si gen X! :)
  • dpasaric: Zašto bi itko išao na ovaj tip weba s mobitela? :)
  • Riba: Hoce, vec je u pripremi godinama ali je implementacija malo zapela...plus sto ne pomaze sto ja boomer nikada ne idem na jabucnjak sa mobilnog uredjaja. :)
  • CoffeePod: Jabucnjak*
  • CoffeePod: Hoce li Jabuvnjak ikad dobit reponsive sajt?
  • cariblanco: Danas smo u Osijeku, možda shebali turističku sezonu :D
  • dpasaric: Slijedi uskoro osvrt na naslovnici...
  • Air: ...a Applevom slučaju iako te fore drugi telefoni imaju već godinama, ali kad to Apple napravi mi bi se trebali diviti tome kao toploj vodi.
  • Air: Meni Keynote izgleda kao kad Trum hvali samo sebe i svoje odluke kao ono baš najbolje, iako ga je cijeli Svijet popljuvao...
  • drlovric: Na Mac, Spotlight je odlican, kao i boja foldera (konacno) :)
  • drlovric: iPad je odlicno profitirao. Ako sve ovo ne zakljucaju za najnovije modele only :)
  • Riba: Keynote mi je kao neka epizoda Teletubbiesa.
  • Riba: Gledam taj WWDC i razmisljam kako su teme o umiranju mozda privlacnije. :-D
  • dpasaric: Idemo mi na ljepše teme, WWDC je za sat vremena! :)
  • dpasaric: Sve pet, ali nije li zanimljiva statsitika da je od zadnjih 30-ak (toliko pratimo na jednoj internoj grupi objave u medijima) sportaša, umjetnika i ostalih poznaith osoba koje su iznenada umrle, uzorak cijepljenih 100%. A znamo da je kod nas situacija bila cca 50:50, znači nešto lomi statistiku. Evo, samo to primjećujem.
  • smayoo: To što nije u javnosti poznato što je prethodilo njegovoj smrti, ne znači da nije prethodilo ništa čega bi ta smrt bila logičan i sasvim vjerojatan ishod. Moj pokojni stari je umro u 59. godini i svima koji ga nisu jako dobro znali je to bilo "iznenada". Nas koji smo mu bili bliski nije baš *iznenadilo*, iako nam je bilo teško i bolno.
  • Riba: Obrati paznju na nepoznate osobe poput mog oca koji ne uzima lijekove kako je propisano, odbija ici na kontrole, jedva je izvukao zivu glavu nakon srcanog udara pred par godina i jos hoda naokoo unatoc tome sto se cak i cijepio. Znanost bi se trebala na takve slucajeve usredotociti. :)
  • dpasaric: Samo primjećujem uzorak. Do sada je 100% kod domaćih i stranih poznatih osoba koje su iznenada umrle. Ponavljam, možda je zaista slučajnost, ali sada već postaje statistički zanimljivo.
  • Riba: Covjek je vjerojatno pocinio suicid ili izravno ili neizravno alkoholom, nije tu potrebna velika znanost.
  • dpasaric: Sjajan umjetnik je to bio. Velika šteta.:( I gle, opet moramo primjetiti slučajnost koja povezuje sve "prerano" umrle. :( Nadam se da će znanost potražiti uzroke takvoj statistici.
  • smayoo: RIP, Matija :(. Stvarno prerano.

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.18 Seconds

Provided by iJoomla SEO