Tražim majstore
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Tražim majstore


23.08.2014 | 13:00
Imam frižider za vino Candy koji u zadnja dva dana pokazuje grešku e2 (sonda termostata). Zvao sam ovlašteni servis, no dojam je kao da su jedva dočekali da mi rikne fridge. Dolazak na teren je 160 i nešto kn da vide o čemu se radi (iako je lik po kodu znao o cemu se radi).
Nekako imam dojam da se radi o šišanju ovaca. Ako netko ima za preporučiti poštenog majstora bio bih zahvalan.
23.08.2014 | 15:01
I jos ti je na tabletu i bluetooth printercicu izdao fiskaliziran racun za dolazak. Najbolja je recenica da - ukoliko se odlucite na popravak kod nas onda cemo vam dolazak uzeti pod racun.
23.08.2014 | 16:33
Haha, još će početi naplaćivati javljanje na telefon! LOL
23.08.2014 | 19:45
Gdje ti treba serviser? U Zagrebu?
23.08.2014 | 19:51
jmirakul kaže:
Najbolja je recenica da - ukoliko se odlucite na popravak kod nas onda cemo vam dolazak uzeti pod racun.


Ne kužim zašto ti se ne sviđa takva politika? Ja mislim da je sasvim poštena. To što na displayu piše "greška termostata" nije gotova dijagnoza kvara. Možda je pokvarena temperaturna sonda. Možda je pokvaren ulazni krug na kojeg se spaja sonda. Možda je iscurio plin pa, iako kompresor radi, ne može postići temperaturu (a sam kontroler nema načina znati da li se temperatura ne postiže jer je sonda neispravna ili je plin iscurio).

Ukratko, nije baš vjerojatno da na bazi jednog error koda serviser može doći, dijagnosticirati kvar, imati pri ruci potreban rezervni dio, te odmah sve popraviti. Jasno je da se dolazak naplaćuje. Tko god misli da to nije OK, neka proba raditi posao servisera pa ne naplaćivati izlaske.

E, onda da ne ispadne da bilo koga dere na tome što naplaćuje izlazak, sasvim je fair da tu već plaćenu cijenu izlaska kasnije uračuna, odnosno za toliko umanji ukupnu satnicu za popravak, ako se odlučiš na popravak.
23.08.2014 | 20:07
Ako ti se ne svidja (naplata izlaska), odnesi im frizider na dijagnostiku.
23.08.2014 | 20:45
Isto će naplatiti dijagnostiku. Možda nešto manje, nego kad moraju doći u kuću, ali isto će naplatiti. I normalno je da će naplatiti.
Zamisli scenario, netko to donese pokvareni, ali već dosta isluženi kućanski aparat koji ne radi, ti potrošiš pola sata, sat, dva da ustanoviš u čemu je problem, kažeš vlasniku, pokvarena je gefufna od cincilatora, rezervni dio košta 500 kn, a moj rad 120 kn.
I onda vlasnik kaže ajoj, to je skupo, ne isplati mi se to, radije ću kupiti novi. Ili ajoj, skupo mi je to, imam ja susjeda koji će mi to u fušu srediti.

Pa nosi onda tom susjedu, jbg...

Naravno, ne bi bio problem da se to događa jednom mjesečno. Ali takve situacije su u prosječnom servisu svakodnevne. Zašto je tako čudno što netko želi naplatiti dolazak i dijagnostiku?
23.08.2014 | 21:39
Ma sve je to OK. Dijagnostika je nezahvalan posao pogotovo kad trebas otici kod komitenta. Ja sam doslovno imao slucaj prosle godine da je zamrzivac (tri ladice) u kombiniranom hladnjaku sa dva kompresora prestao hladiti. Naravno da sam pozvao ovlasteni servis koji je dosao i naplatio dolazak i dijagnostiku cca 200Kn btw. koja nije trajala niti 7.5min. Ja sam isto dan prije dolaska servisera napravio svoje testove i isto tako zakljucio 99% da je otisao kompresor zamrzivaca. Ono sto ja ovlastenim serviserima zamjeram sto telefonski ne zele reci cijenu popravka-ugradnje npr. novog kompresora vec inzistiraju na svom dolasku na dijagnostiku. Zasto ja moram platiti 200kn da saznam informaciju koliko kosta popravak-ugradnja novog kompresora. Da mi je telefonom rekao da kompresor kod njega kosta 1650kn, ne bih ga ni zvao na dijagnostiku i on nebi kesirao niti tih 200kn.
I fakt u susjedstvu sam pronaso covjeka koji ima obrt za popravak kucanskih aparata i on mi je ugradio polovni kompresor za 450Kn. Za to mu je trebalo skoro 2 sata. Dan danas stvar radi savrseno.
23.08.2014 | 22:26
Upravo tako. Zvao sam servis i odmah mi je rekao lik da je problem u sondi termostata ali nije želio reći cijenu zamjene sonde termostata već je odmah nastupio "dajte mi adresu" i naravno da mi se to nije svidjelo. Frižider ću svakako popraviti, ali želim novce dati nekom manje bahatom.
Smayoo, nemam ništa protiv plaćanja izlaska na teren u slučaju da na kraju taj izlazak odbiju od ukupne satnice, kao što si napisao.
Zaboravih napomenuti, u Zagrebu sam.
24.08.2014 | 07:13
Ja u cijeloj prici ovdje ne vidim nista sporno
24.08.2014 | 10:00
Ako direktno pitaš koliko košta takav-i-takav popravak i želiš to platiti jer si sam napravio dijagnostiku, naravno da bi svaki normalan serviser trebao dati cijenu za takav popravak i odraditi ga na tvoj zahtjev, i na tvoju odgovornost jer što ako poslije ispadne da ipak nije u tome bio problem?

Zoranowsky, jesi li siguran da ti lik nije rekao "Taj kod greške znači problem sonde termostata.", a ti si to sebi protumačio kao "Treba samo zamijeniti sondu termostata."?

U Zagrebu, nažalost, ne znam servisera bijele tehnike kojeg bi mogao preporučiti.
24.08.2014 | 12:08
Ma nije tako komplicirano, ne želim da ispadne da cjepidlačim. Nije problem u plaćanju dijagnostike i izlaska na teren. Nisam kompetentan raditi dijagnostike, već sam proguglao što znaći greška koju javlja frižider. Kao što je jmirakul rekao, glupo mi je platiti cca 160 kn da mi kažu koliko će me koštati popravak.
Ja sam samo očekivao da će mi reći (u stilu informatičara starog kova) varijanta 1, varijanta 2a i varijanta 2b da okvirno znam koliko će popravak koštati u npr. najgoroj varijanti. Zasmetao me bahatluk i zato sam pitao da li netko ima majstora za preporučiti.
Sutra ću okrenuti par brojeva pa ću vidjeti. Vina mi se griju, moram to riješiti
24.08.2014 | 12:26
Gle. To što si proguglao što znači kod greške taj i taj apsolutno ništa ne znači u smislu određivanja točnog kvara, osim što znaš odakle početi u dijagnostici.
Meni je svojevremeno Ford usred vožnje odlazio u safe mode i nije se dao normalno voziti, a tester je izbacivao kod pogreške "greška sonde tlaka turbopunjača". Kvar je bio u tome što je cijev tlačne strane turbopunjača imala pukotinu koja bi se otvorila kad bi turbo startao i onda bi naglo pao tlak. Na temelju error codea procjena popravka je bila oko 1000 EUR. Na kraju je ispalo 300 kn za tu cijev i 200 za rad. Eto.

Htio sam, dakle, reći da na temelju takve informacije nitko normalan ne daje nikakve niti procjene, niti ponude za popravak preko telefona. Dođeš, vidiš, provjeriš, utvrdiš kvar, daš ponudu. A na pitanje "koliko od-do može koštati popravak?" odgovor koji u 99% slučajeva stoji jest: "od minimalno cijene izlaska pa do cijene koja premašuje 80% cijene novog aparata".
24.08.2014 | 12:58
Da se nebi krivo razumijeli. Ni ja nemam nikakvih problema oko placanja dolaska i dijagnostike (pa i platio sam, serviser je bio) ali mi je zao sto sam ga ipak pozvao, ne zbog novca vec kako kaze zoranowsky bahatluka i muljanja. Pokusao sam preko telefona izbjeci situaciju u kojoj sam se ipak nasao i na eksplicitno pitanje koliko kosta novi kompresor marke te, model taj sa plinom tim su me 15min zavlacili i tumacili kako moze biti svasta. Da mozda nije kompresor i uglavnom da on mora doci vidjeti na licu mjesta pa ce tocno znati sto i kako. Znaju oni da su im sanse za prodaju skupog dijela (skoro 60% vrijednosti novog frizidera) puno vece kad se dodje kod stranke i kad se kaze da dolazak i dijagnostika idu pod racun. Medjutim meni ta ukupna cijena ne odgovara i zato je sve glupo ispalo. I zato sam ljut na takav nacin rada.
24.08.2014 | 13:37
S tim se slažem potpuno. Tu apsolutno ne bi smjeli muljati. Pitao si sasvim konkretno koliko košta to i to, takav su ti odgovor trebali dati.
27.08.2014 | 21:05
Evo mali update. Vina su ponovno ohlađena
Što se servisera tiče, nisam ih na kraju zvao. Kada je frižider počeo javljati error poruku isključili smo ga iz struje pa ga probali nakon nekoliko minuta ponovno uključiti i bilo je sve isto (blinka error 2). Kako zbog posla nisam stigao rješavati servisere, jučer smo ponovno probali uključiti frižider, kad ono majstor radi... Evo već više od 24h u komadu je sve ok. Bit će da mu se nešto zmantalo, nadam se.
27.08.2014 | 21:14
Želim ti da se radilo o prolaznom problemu, ali nije vjerojatno. Pretpostavljam da će ti se greška ponovno javiti kad mu naiđe idući ciklus automatskog odleđivanja, ili kad mu okolna temperatura u prostoriji bude malo veća, ili nešto tome slično.
29.08.2014 | 13:46
A da pređeš na crna vina?
29.08.2014 | 17:45
Ma ima i crnih unutra, i efke filmova.
Opet se pojavila greska, u ponedjeljak zovem servis. Smayoo, bio si u pravu.
29.08.2014 | 18:28
Ljeto nije vruće pa pretpostavljam da ti temperatura u stanu nije previsoka. Frižideri nekad odu u grešku jer ne mogu u zadano vrijeme postići temperaturu koju korisnik zahtijeva, ali to se događa kad je u stanu prevruće, a korisnik je nafurio termostat na max.
Druga mogućnost je da automatsko odleđivanje traje predugo (neispravan relej grijača, neispravan timer, nešto slično...) pa digne temperaturu rashladne stijene previsoko pa se opet dogodi greška kao gore.
Treća mogućnost je da je iscurio dio plina pa kod malo jačeg opterećenja (topliji dan) ne uspije postići željenu temperaturu, pa se dogodi greška kao gore.
Četvrta mogućnost je da se sonda termostata odvojila od rashladne površine čiju temperaturu mjeri.
Peta, najmanje vjerojatna, mogućnost je da je zaista crkao termostat (što se događa toliko rijetko da je zanemarivo, osim ako nije serijski problem zbog toga što je proizvođač škrtario pa ugradio neke totalne krame od termostata).
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2
  • 3

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 dan, 10 sati
  • Air: Ja sam u Zg, reci što i kada trebaš?
  • drlovric: Ima li neka dobra dusa iz Zagreba da mi preuzme hedan mali paket i preusmjeri ga na paketomat ili kakogod u Zupanju? :)
  • imjasminh: 399 - ispod toga stvarno nemogu...
  • imjasminh: Apple Watch Ultra 2, 49mm Titanium Blue/Black - 450 eur - bump
  • smayoo: [link]
  • ydrea: @Vanjuška - imamo! Poslao sam ti pp ;)
  • drlovric: Akom znate nekoga da prodaje SteamDeck, ja bih to kupio...
  • Piko: Zašto WP ? .... ima .... samo ja radim u Laravelu, no WP mi nije stran.. što konkretno treba ?
  • dpasaric: Svi otišli u keramičare. Naš ex-voditelj weba radi s mramorom sada. :)
  • Vanjuška: Imamo li na Jabučnjaku ikoga tko je vičan WordPressu i općenito web hokus pokus?
  • Riba: Anker ili Baseus i na miru si.
  • drlovric: Ja vjerujem Ankeru. Godinama bez problema
  • dpasaric: Ne kupuj nikada jeftine punjače za auto, gomila je uništenih iPhonea na taj način.
  • Yonkis: ima netko za preporučiti autopunjač a da ima USB C i USB A? Ne vjerujem ovima ovim artiklima od 5€.
  • zvone: Vrhunski. Moj prvi OS je 7.5. Digao ga i igrao Sim Tower satima. Kao u stara dobra vremena.
  • smayoo: Evo stavio sam ja [link]
  • dpasaric: To je vrijedan link, nemoj da se izgubi na Vikalici, imamo u forumu grupu MacOS Classic, pa ostavi tamo da ostane
  • IgorD: Da, mogao bih nekom to amjestit full scree da se šokira kad se vrati a komp
  • smayoo: hvala!
  • drlovric: Ovo je tako cool. Svaka cast!!
  • Ender: @IgorD: ovo je sjajno! hvala!
  • IgorD: > Infinite Mac is a collection of classic Macintosh and NeXT system releases and software, all easily accessible from the comfort of a web browser
  • IgorD: Upravo otkrio: [link]
  • m@xym: RIP Deajn Ristanović, jedan od rijetkih koji je postao legenda još za svog života (barem nama koji smo pratili same početke kompjuterizacije u bivšoj državi.
  • smayoo: :(
  • IgorD: Računari itd. RIP
  • Yonkis: Zar Apple nije mogao napraviti bolji emoji za miša, tj za magic mouse?
  • Miro Spiro: Umro Dejan Ristanović :( RIP
  • MacSin: OS stari do X je bio cool
  • MacSin: na poslu su svi na win lenovo aliu kad dodem doma je melem za oci ali kad treba nesto upgarde napravit tad je vec probelm
  • MacSin: OS je i dalje miljama od ostalih no sto se tice hardware to je vec diskutabilno
  • VanjusOS: neki mi javi se privatno, barem ako može kratko posuditi na probu
  • VanjusOS: ljudi, ima li možda netko viška Thunderbolt 2 to Thunderbolt 2 Cable
  • drpongrac23: Davno sam vozio "kockicu"
  • drpongrac23: @Yonkis - Kakav BMW - Uskoro kupujem za sebe Citrć Berlingo, jbg, godine...
  • drpongrac23: A zamjena ekrana preko 500 EUR!
  • drpongrac23: WTF?!? Ušle mi neke "bubice" u ekran na MBA M1. Totalni hit!!! 3 kom. BUBA ŠVABE!!!
  • Yonkis: Drpongrac23: a M5? Ne mislim na BMW.
  • drpongrac23: Preko 30 god. vjerni Apple korisnik - sada je vrijeme da zahvalim svima, ali Apple u mojim očima više nije što je nekad bio.
  • drpongrac23: Ovaj novi MacOS - bye, bye Apple!!! Ćesme od svega!
  • drpongrac23: PC za 400 EUR iz Pevexa žvače taj prastari MacPro za gablec :)
  • drpongrac23: U PC svijetu je DDR5 RAM polako standard - o čemu vi pričate?!?
  • BigMac: i ja kažem, prvo bolja pasta, nego zadnji put, i nižaa temperatura, očito prvi put nisam dobro stegao hladnjake, pa su procesori radili na nižem taktu :(
  • dpasaric: Odlično! :)
  • BigMac: Promjenio pastu na starom mac pro, osvježenje ....
  • smayoo: plus je sigurno problematičan, ali nije jedini
  • dpasaric: Više sam zaboravio koji su sve znakovi u pitanju, ali u tome je stvar.
  • dpasaric: I meni se često dogodi na nešto napišem i samo PUF!
  • dpasaric: Jura, na Vikalici se "progutaju" neki komentari jer postoje neki karakteri koje modul Vikalice ne podnosi i onda to sve samo ode u crnu rupu!
  • jura22: Mozda nezasitan?

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Air, Maxxy, Riba, VanjusOS, zoranowsky, Anonimci (599)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 0.58 Seconds

Provided by iJoomla SEO