Store Cvjetni
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Store Cvjetni


06.03.2014 | 21:26
Utorak 04.03.2014, u 17:50 ulazim u ducan, molim da mi dozvole da napunim racunalo (MBP), jer sam punjac zaboravio na putu i DHL-om stize dan kasnije, pa da ne kupujem novi za 700 kn. Nadobudno ocekujuci susretljivost iz bilo kojeg Apple ducana u svijetu, vjerujem da nece biti problema. Medjutim, zaposleni ne dozvoljavaju, jer, kao, gazda ne da... Napuniti laptop bateriju?!? U ducanu u kojem sam prije kupovao? Pa nikad vise necu, a za ovo cu pisati i distributeru i zastupniku i ne znam gdje sve ne... nadam se da ce biti barem neka antireklama. Jasno je meni da oni imaju pravo to uskratiti, ali koliko struje cu zapravo potrositi? A i platio bih, da postoji takva usluga... To otprilike shvacam kao da uskratis nekome vode u pustinji... eto. Hvala Store!
06.03.2014 | 21:43
nista me ne iznenadjuje...
06.03.2014 | 21:50
Drugi put ušetaj kao da si vlasnik dućana. Isključi njihov izložbeni i uključi svoj. I pravi se lud.

I zapamti, lakše je tražiti oprost nego dopuštenje.
06.03.2014 | 22:04
Pa gle... mogao sam. Mogao sam se skrivati. Stvar je u tome da bi to trebalo biti normalno... kao sto par koraka dalje u kaficu ili ducanu mogu napuniti mobitel. Npr. u ducanu koji prodaje mobitele. Ali ne, Store ne da... i nije mi jasno rezoniranje, kako ne vide da gube kupca - ili im valjda nije vazno.
06.03.2014 | 22:07
Drugi minus, kod njih ništa ne treba kupovati pa nek žive od novih ovaca. Ja sam jedanput bio kod njih i raspitivao sam se o retini, žmigavica nije imala pojma o čemu priča, ali puna sebe.
06.03.2014 | 22:14
MANITE SE STOREA. iStyle i bok, dok ne dode apple store. znaci istyle
06.03.2014 | 22:40
Po mojem iskustvu nije ni iStyle puno bolji... Sve je to isti drek...
06.03.2014 | 23:08
Uuu treba pisati na sve strane, te mulce koji rade u dućanu oprati za negostoljubivost, bahatost i sl. Gazda ne da... pa nije to neka birtija pa da gazda sjedi u kutu sa čačkalicom i motri na konobaricu.
Otišao bih čak tako daleko da bi si dao umnožiti papiriće sa anti-reklamom i obukao se u bijelo, poput zaposlenika i dijelio letke svima koji ulaze u Store. Za inat. Šta mi mogu, nisam im u dućanu. Kako samo popisdim na ovakve ispade balkanizma i nepravdu.
06.03.2014 | 23:58
Pozz,

sada su svi odjednom nabrijani na taj ducan (moram priznati i ja) ali.... covjek je usao i pitao dali moze napuniti bateriju; odgovor je mogao biti DA ili NE, i ovaj je puta bio NE, sto treba postovati koji god razlog za nj bio. Da nije tako, trebao je uci u ducan i reci "izvolte mi napuniti bateriju". Naucite se prihvatiti NE u zivotu, jer ni mi sami ne serviramo na pladnju sve i svasta sto neko oko nas pozeli. Nije da mu nisu mogli dopustiti, ali nije i da su bili obavezni na to. Razumio bih ljutnju da su ga izvrijedjali na neki nacin, ali nisu.

Eto
07.03.2014 | 00:34
Ne bih se složio sa tim "prihvati NE". On je zamolio da mu dopuste malo napuniti bateriju. Npr u restoranu ti padne žlica na pod sasvim slučajno i zamoliš za drugu a konobar kaže NE? Iscuri ti baterija od fotića, imaš punjač, sjedneš u birc u kojem si svakodnevno gost i NE daju ti napuniti bateriju tih 15-30 min?
07.03.2014 | 00:39
Imao sam isti problem u Londonu jer mi je iPhone bio pri kraju, naravno da su mi izašli u susret i dopunili ga dok sam ja razgledavao trgovinu. To je bilo u glavnom Apple Store Regent Street, ali vjerujem da bi to učinili svuda, to je zaista sitnica, pa u svakom kafiću ti dopuste da napuniš mobitel ako imaš punjač.
07.03.2014 | 10:13
@ Radar

generalno si ti u pravu da se treba poštovati odluka ma kakva ona bila. To je on i učinio, njie silom naponio bateriju, niti je inzistirao na tome kao na njegovom pravu, nego je izašao iz dućana i na tu odluku (na koju je razumljivo bio razočaran) reagirao. E to sad moraju oni poštovati, njihovo je pravo donijeti odluku koju žele. A naše je pravo na nju reagirati kako želimo.
Isplatnije bi im bilo da se sad u javnosti izvine za neprimjerno/pretjerano ponašanje ili u najmanju ruku obrazlože to "Ne", da momku kupe čokoladu ili nešto, nego da im se povlači ime dućana kroz forume i to kroz najveći forum njihove robe u Hrvtskoj.
Pa će u budućnosti biti svjesni da svaka akcija ima svoju reakciju, pa ako im se to isplati, bujrum.
A to da ni sami ne serviramo je istina, ali kad se radi o tako banalnim stvarima ne pada mi na pamet to ne napraviti. A i svaki put kad nešto odbijem imam lošu savjest dali sam to ipak mogao napraviti. Zasigurno gledam da ono šta je bitno za moj marketing bude strateški i napravljeno jer u protivnom bi bio glup.
Sigurno je šef Stora Cvjetni član Jabučnjaka, pa se pitam šta čeka?
07.03.2014 | 10:30
Navodno su ugovorom obavezani da se ne očituju na ovakve kritike.
07.03.2014 | 10:36
Lažu, kome je u interesu biti prozivan a da de ublaži stvar.
07.03.2014 | 10:40
Jasno je meni da oni imaju pravo odbiti, kao sto ja imam pravo isetati iz ducana (nista mi drugo ne preostaje, izuzevsi nasilje ). Ali sam racunao na ljudskost, da se pomogne drugom ljudskom bicu u nevolji, narocito jer ih to nista ne kosta.

Ipak - moram reci - sinoc se mailom javio Store, ispricali su se i rekli da prema pravilniku, dopustaju punjenje na dockovima u showroomu uz vlastiti nadzor i da je ono bio propust jednog od zaposlenih.
07.03.2014 | 11:00
radar NHF ali glupost! Jos bi donekle shvatio da uletis bezveze u ducan ali ovo je Apple ducan, covjek ima Apple proizvod dakle velika je sansa da je tamo vec nesto kupio ili ce kupiti. Tako se postaviti prema kupcu ili potencijalnom kupcu je, vjerujem, moguce i "normalno" samo u ovom dijelu svijeta. I svi su oni na*rkani i neusluzni i ljuti jer kupujemo preko interneta i oni ne mogu poslovati a nikako da shvate zasto kupujemo vani a ne kod nas.
Dakle slati mail prituzbe i nasem i glavnom Appleu, nikako presucivati ovakve stvari jer to je jedini nacin da se stoka prisili da radi kako treba! Ili neka propadnu sto ih vecina i zasluzuje.

Btw ja sam prije jedno pola godine imao isto krasno iskustvo sa nasim trgovcima kada sam kupovao sator. Nadjem kod nas zastupnika Colemana (proizvodjac kamp opreme), za pocetak site im je nikakav sa par osnovnih informacija ali nisam ni ocekivao cuda od nasih ducana. Posaljem mail u kojem naveden tocan model koji me zanima i pitam da li ga imaju na lageru (mo's mislit ali pitam) ili ga mogu naruciti, koliko se ceka i koja je cijena. Dakle imam lovu spremnu za to, u stanju sam to popodne otici u ducan ako imaju model koji me zanima i iskeshirati im 3k kuna. Stize odgovor za jedno 5 dana u kojem mi kazu da pogledam stranice proizvodjaca, napisan onako nad*kano sa par usklicnika na kraju! Ja popi*dim i posaljem im mail da kakav je to odgovor i da se tako ne mogu razgovarati sa kupcima i da upravo pisem mail o njihovoj ljubaznosti i saljem ga proizvodjacu. E sad stize odgovor u roku 5min da se ipsricavaju, da je kolegica bolesna i da blablabla. Znaci kao i uvijek ne hebu te dok ne pocnes urlati i prijetiti sa "visim" instancama. Fuj, nadam se da ce svi propasti koji tako posluju. Na kraju sam sator narucio iz UK, ekstra usluga i cijena, stigao za 5 dana, brze nego sto nasi odgovaraju na mail.
07.03.2014 | 11:51
@rpetrako: ha ha ha, čuj šef ne da. Pa tom liku stvarno treba dati otkaz, zbog loše komunikacije prema kupcu.
07.03.2014 | 13:25
U redu je, nek se ispričao. Ali stvarno sve uvjek na guranje. Samo aktivno protiv takvih praxi možemo popraviti stanje u ovoj servisnoj pustinji i seljakluku.
07.03.2014 | 13:38
@ rpetrako: mene bi zanimalo, da li je Store odgovorio odmah kad si mu napisao pritužbu? Jer bi meni to pokazalo da im je bitna svaka kritika. A djelatnik, svakako neka pročita pravilnik i nauči se izražavati.
@tino1: kod mene se pokazalo, da lijepe riječi uvijek više utjecaja imaju.
07.03.2014 | 14:00
Store je odmah odgovorio na pritužbu, iako je bilo izvan radnog vremena - za tu ih reakciju moram pohvaliti. Jedini problem je događaj u dućanu, baš kad mi je trebalo... No ajde, neću biti zlonamjeran, vidjet ćemo kako će biti drugi put, ili kako ce netko drugi proći. U svakom slučaju, reagirali su.
07.03.2014 | 14:10
Jućer naručen ipad mini retina Cellular u Mikronisu. Iz principa nisam htio u iStyle i Store-u. Zašto? Kad sam se prije dva tri tjedna interesirao za kupovinu 32Gb verzije, nije je bilo. Pitam kad ih očekuju, u pol razgovora balonja je već samnom na ti i veli, nemam ti ja pojma. Nemam ti ja pojma!?! Nikad se u životu ni stranci ni starijem nisam obratio sa "ti", bar su me moji tako odgojili, a i postavlja se pitanje općeg bontona. Vidim ja da ništa od toga. Odo ja fino u iStyle u CCOne, ista stvar al ajde bar su kulturni. Pitam kad bi moglo doći a oni vele da ne očekuju uskoro robu i da uzmem 16Gb verziju, a izričito sam tražio 32 jer mi je 16Gb premalo. Rekoh im da mi nije problem se strpit mjesec ili dva, pa nek me nazovu čim stigne. Očekivao sam da će me tražit broj telefona, ali ništa. Odgovor je bio, znate to kad stigne ako i stigne to Vam odmah ode.

Mislim si u glavi, koju pm, pa nisu taj Apple i njihovi selleri bogom dani. Jednostavno sam rekao da mi se ne sviđa njihov pristup, a obzirom da im robu vjerojatno prodaju studenti koji nisu školovani da budu trgovci, rekao sam mu nek gazdi poruči da se malo uozbilji.
07.03.2014 | 14:35
Rainbow kaže:

@tino1: kod mene se pokazalo, da lijepe riječi uvijek više utjecaja imaju.


Uvjek više utjecaja imaju nego šta? Pa ni ja im ne je..m ma..er odmah, ali kad pretjeraju onda sam neugodan, pokazalo se da nema više prostora za lijepe riječi kad ti neki žmigavac ne da da napuniš bateriju. U ostalom šta to imaš za izgubiti, baterija je prazna i ostat će, ali makar si ti prebacio frustraciju na njega.
Tu su po meni šefovi krivi, jer ako djelatnik ima neku vrstu straha u donošenju odluka onda radi ovakve greške. Dugo sam šef i znam kako to funkcionira.

U kreativnom u Rijeci bi mu ponudili kavu dok čeka da se baterija napuni.
07.03.2014 | 14:57
meni u istyle u areni nikakvih problema ikad, doduse, uvijek pricam s istom osobom jer samu ju upoznao kada sam kupovao imac pa me se sjeti kada dodem unutra. mozda joj se svidam pa je ekstra ljubazna
07.03.2014 | 15:05
Nevezano uz ovaj konkretan slučaj, kod nas je odnos prema mušterijama u pravilu nepoznanica većini trgovaca. Čast iznimkama kojih ima, ali te iznimke samo potvrđuju pravilo.

Cilj je što brže i uz što manje truda nešto naplatiti. Stvaranje dobrih odnosa s potencijalnim kupcima se gleda kao na gubljenje vremena. To je stvarno preglupo.

Ako je ovo stvarno istina da bi u kreativnom i kavu dobio (ma i čaša vode je nešto), a vjerujem da je, to je stvarno pohvalan primjer. Trošak od nekoliko kuna i nešto malo vremena bi na potencijalnog kupca sigurno ostavio dojam.

To je jedna sitnica koju naši trgovci nikako ne shvaćaju. Ja sam prije nekoliko godina vozio Renault i servisirao ga u Gašperova u Splitu. Svaki put dok mi je auto na servisu, ja bi sjeo u kafić koji je u sklopu salona. Nikad me nisu počastili kavom. Usluga u servisu i salonu je vrhunska i namam zamjerki, ali ovo je jedna sitnica na kojoj su me mogli oduševiti, a nisu. Čak i ako kafić nije njihov pa moraju platiti, tih 7 kuna je zanimariva svota prema cijeni servisa.
07.03.2014 | 15:32
iAnte kaže:
... Čak i ako kafić nije njihov pa moraju platiti, tih 7 kuna je zanimariva svota prema cijeni servisa.


Nisu oni otvorili kafić u sklopu salona da časte klijente, nego da na njima dodatno zarade. Cross selling na balkanski način
07.03.2014 | 15:59
@ tino1-ja se uopće ne mogu s tobom složiti! Frustracije prebaciti na nekoga???? Ne kužim! No, ja sam bila jako dugo van HR, pa očito imamo drugu perspektivu. Strah od šefa, zbog donošenje odluke? Pa ako ovako nešto piše u pravilniku, onda djelatnik nije trebao donijeti odluku, već slijediti pravilnik. Ali dobro, svatko svoje mišljenje ima. Pošto si mislim kupiti Mac, budem otišla k njima, da provjerim kakvi su. I usput ću pokušati napuniti iPhone.
Ok je imati coffee mašinu ili vodu u nekoj čekaoni servisa, ali nudit tekućinu u dućanu s tehničkom robom, nisam još nigdje vidjela, čak ni u Apple Storeovima po Europi. Čak nisam vidjela da se odobri hodanje po Apple Storeu sa sladoledom. Ali možda samo imam loš timing, pa baš u trenutku kad sam ja bila u Apple Store, nisu ponudili piće.
07.03.2014 | 16:30
Kreativni odjel nije dućan. No, u dućanu s tehničkom robom (Saturn) kod blagajne ima frižider s gaziranim cugama na prodaju, i to tamo na tom zapadu kojeg spominješ, tako da mislim da se stvarno bez veze čudiš.
07.03.2014 | 16:54
@smayoo- Saturn? Kod blagajne, na izlazu iz dućana znači, gdje su poklon bonovi, CDovi izloženi i neke druge sitnice i ne roba tehničke narav. Da, to ima logike.
07.03.2014 | 17:02
Ne izmotavaj se sada. Rekla si da nisi to još nigdje vidjela, ja ti dam primjer, i sad ideš nešto razlagati i analizirati... Ma hajde...
07.03.2014 | 17:10
Elem da li se u dućanu s tehničkom robom pije tekućina ili ne, to nisam ni mislio, nego da bi u kreativnom dobila sav mogući tretman koji je normalno u skladu s tehničkim uvjetima takvog dućana-radnje, a ne da ti seronja ne da ni da napuniš bateriju, halo! Frustriran sam onda zato jer ne mogu raditi, a seronja će to osjetiti. Jer taman to bilo i pravilo, ja ga se ne bi pridržavao jer oskudjeva zdravom razumu.
A kad goboriš o van Hrvatske, misliš na onaj dio svijeta u kojem je sve bolje? Kako je tamo, majke ti? Sije li im, kako kažu sunce vasdan? Čuo sam da imaju neke kutije u koje samo trebaš ubaciti novac i izleti ti piva? Kako si došla tamo? Imaš li meni, majke ti štelu, da i ja malo? Čuo sam da tamo ima ITunes i Apple Store, je li to istina majke ti? Piši mi malo o tom svijetu.
Stvarno ljudi iskustvo se ne može ničim platiti.
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 3 dana, 4 sati
  • smayoo: O, brate, kakav pacijent.. :)
  • dpasaric: Joj on je inače lud tip, ali ovo je skroz fora! :)
  • drlovric: Kakva bolest od videa :) [link]
  • dpasaric: Novi mega-članak na naslovnici! Nije za svakoga, ali za one koji to vole bit će poslastica! :)
  • zoranowsky: Također!
  • vicko: Pridružujem se čestitkama!
  • smayoo: Čestitam svima Dan antifašističke borbe!
  • roPeD: Pokrenuo temu u Softver forumu
  • smayoo: Piši u forum i probaj biti jasniji
  • roPeD: Lijepo molim
  • roPeD: Jel bi netko znao prebaciti onaj nas stari Mini Rijecnik da ga mozemo koristiti sa novim operativnim sustavima i M chipovima
  • roPeD: Pozdrav svima
  • drlovric: Zasto instalirate bete na aktivne uredjaje koje koristite svaki dan :/ Mozda je bolje da ti je bankarstvo prestalo raditi, nego da radi nesto sto ne znas :)
  • ZeljkoB: iOS18 dev beta kad je izasao nije polomio nista, ali 17ica je ubila ZABA app...
  • dpasaric: Meni to zvuči kao logična prva stvar koja će se polomiti.
  • ZeljkoB: Je li tko probao iOS26, a da mu ZABA app i dalje radi OK?
  • hal9000: Sretan rođendan i dobrodošao u klub!
  • drpongrac23: Hvala svima!
  • ping: Sretan rođendan
  • dpasaric: Sretan ti! :)
  • zoranowsky: Sretan ročkas!
  • Yonkis: Sretno ti rođendanovo!
  • smayoo: Sretan ti rođendan! :)
  • drpongrac23: Danas sam ušao u 5-u DEKADU ŽIVOTA!!! Živjeli svi!!!
  • hal9000: [link]
  • Riba: Odnio vrag prisu!
  • hal9000: Za 30-ak godina većina nas ni neće više biti živo pa koga briga za responsive site! :D
  • Borisone: Ma nije to, nego se sada početna stranica učita u tren oka. Treba bar 3-4 sekunde da bi bilo moderno.
  • Riba: Uostalom, nije Jabucnjak neresponsivan nego je vama ekran premalen! :-D
  • dpasaric: I nisi boomer, ti si gen X! :)
  • dpasaric: Zašto bi itko išao na ovaj tip weba s mobitela? :)
  • Riba: Hoce, vec je u pripremi godinama ali je implementacija malo zapela...plus sto ne pomaze sto ja boomer nikada ne idem na jabucnjak sa mobilnog uredjaja. :)
  • CoffeePod: Jabucnjak*
  • CoffeePod: Hoce li Jabuvnjak ikad dobit reponsive sajt?
  • cariblanco: Danas smo u Osijeku, možda shebali turističku sezonu :D
  • dpasaric: Slijedi uskoro osvrt na naslovnici...
  • Air: ...a Applevom slučaju iako te fore drugi telefoni imaju već godinama, ali kad to Apple napravi mi bi se trebali diviti tome kao toploj vodi.
  • Air: Meni Keynote izgleda kao kad Trum hvali samo sebe i svoje odluke kao ono baš najbolje, iako ga je cijeli Svijet popljuvao...
  • drlovric: Na Mac, Spotlight je odlican, kao i boja foldera (konacno) :)
  • drlovric: iPad je odlicno profitirao. Ako sve ovo ne zakljucaju za najnovije modele only :)
  • Riba: Keynote mi je kao neka epizoda Teletubbiesa.
  • Riba: Gledam taj WWDC i razmisljam kako su teme o umiranju mozda privlacnije. :-D
  • dpasaric: Idemo mi na ljepše teme, WWDC je za sat vremena! :)
  • dpasaric: Sve pet, ali nije li zanimljiva statsitika da je od zadnjih 30-ak (toliko pratimo na jednoj internoj grupi objave u medijima) sportaša, umjetnika i ostalih poznaith osoba koje su iznenada umrle, uzorak cijepljenih 100%. A znamo da je kod nas situacija bila cca 50:50, znači nešto lomi statistiku. Evo, samo to primjećujem.
  • smayoo: To što nije u javnosti poznato što je prethodilo njegovoj smrti, ne znači da nije prethodilo ništa čega bi ta smrt bila logičan i sasvim vjerojatan ishod. Moj pokojni stari je umro u 59. godini i svima koji ga nisu jako dobro znali je to bilo "iznenada". Nas koji smo mu bili bliski nije baš *iznenadilo*, iako nam je bilo teško i bolno.
  • Riba: Obrati paznju na nepoznate osobe poput mog oca koji ne uzima lijekove kako je propisano, odbija ici na kontrole, jedva je izvukao zivu glavu nakon srcanog udara pred par godina i jos hoda naokoo unatoc tome sto se cak i cijepio. Znanost bi se trebala na takve slucajeve usredotociti. :)
  • dpasaric: Samo primjećujem uzorak. Do sada je 100% kod domaćih i stranih poznatih osoba koje su iznenada umrle. Ponavljam, možda je zaista slučajnost, ali sada već postaje statistički zanimljivo.
  • Riba: Covjek je vjerojatno pocinio suicid ili izravno ili neizravno alkoholom, nije tu potrebna velika znanost.
  • dpasaric: Sjajan umjetnik je to bio. Velika šteta.:( I gle, opet moramo primjetiti slučajnost koja povezuje sve "prerano" umrle. :( Nadam se da će znanost potražiti uzroke takvoj statistici.
  • smayoo: RIP, Matija :(. Stvarno prerano.

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Bertone, Borisone, miomika, Riba, rkoren5, Anonimci (382)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.30 Seconds

Provided by iJoomla SEO