Costa Concordia
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Costa Concordia


16.09.2013 | 07:43
Sta mislite hoce li je uspjeti uspraviti. Titan na svojim stranicama je dosta ubijeđen da će sve proći u najboljem redu.
16.09.2013 | 08:49
Za te pare koje spominju kao trošak odvlačenja, trebali bi je odnijeti na rukama.
16.09.2013 | 12:21
Mislim da će to biti popriličan fijasko. Ipak su to Talijani. Oni imaju dugu tradiciju propalih inženjerskih poduhvata.
16.09.2013 | 14:30
Nije im lako, ali ja mislim da će uspjeti. Plan im je dobar, samo ako im platforma pod morem izdrži. Baš me zanima koliko je oštećen na ovoj strani na kojoj je ležao. Samo znam da nemaju plan "B", to znači da će ga morat rezat na licu mijesta ako fulaju.
17.09.2013 | 07:14
Prvi dio operacije USPJEŠAN!!!!!!
17.09.2013 | 09:28
Mislim da se to moglo riješit puno lakše i daleko jeftinije, bez mogućih posljedica. Trebalo je jednostavno pustit par stotina roma iz bivše juge, nakratko zažmirit i nema više barke.
17.09.2013 | 14:04
smayoo kaže:
Mislim da će to biti popriličan fijasko. Ipak su to Talijani. Oni imaju dugu tradiciju propalih inženjerskih poduhvata.


Imaju, ali s druge strane imaju i tradiciju nekih od najjačih brendova na svijetu. Samo na A4 autocesti prema Milanu imaš: Brembo, Dainese, Alfa Romeo, uz malo skretanje na jug, Ferrari, pa Cagiva, Fiat......
Da ne spominjem čuvene karoseriste Pininfarinu, Zagata, Superleggeru, Ghiju

Nisu oni bedasti, samo su malo opušteni:silly:
17.09.2013 | 14:08
To je dosta točna konstatacija, slažem se. Zbog te opuštenosti su i Costu Concordiu nasukali.
17.09.2013 | 14:50
Eto mi nismo opusteni pa Vegetu proizvodimo

Ukoliko je i Podravka jos domaca firma

Italijani, kakvi su da su, sto ste tice proizvdonje i brendova su par svjetlosnih godina ispred Hrvatske.

Iako su po mentalitetu i poslvnom modelu nama jako slicni (muljaze, utaje, korupcija, "gdje sam ja tu" i sl)
17.09.2013 | 15:13
Čini mi se da si krivo pretpostavio da ja mislim kako smo mi bolji od Talijana.
17.09.2013 | 23:23
Ako nekog zanima.. ima puno lijepih slika

www.dailymail.co.uk/news/article-2421734...-salvage-battle.html
18.09.2013 | 00:42
u mom iskustvu oni osciliraju izmedju genijalnog i totalno debilnog!
opcenito su kao drzava jako podijeljeni i to ih uzasno koci jer je ta podjela bas onako 50 - 50, i to na vise polja. nemoguce je sastaviti normalnu vladu jer su na svakim izborima rezultati 52 - 48 ili slicno.
a kada se vlada nekako sastavim, jedna frakcija vecine napusti iznenadno vladu pa sve opet iz pocetka.
sjever i jug su dva razlicita svijeta koja se uglavnom ne trpe medjusobno. pa mafija, pa nekoliko jacih obitelji industrijalaca (agnelli npr.), pa berlusconi... u toj situaciji je nemoguce ocekivati da ce svi vuci u istom smjeru!
i takva se situacija skalira od vrha piramide pa prema dole.
seces firenzom i ostajes bez daha, vidis berlusconija kako namiguje prvoj dami SAD-a, i opet ostajes bez daha!

kada nesto rade u svom ritmu (polako uglavnom ), sa puno ljubavi... u samom su vrhu! imaju poseban osjecaj za detalj koji se rijetko vidi medju sjevernim narodima. recimo kad smo kod strojarstva, ferrari F2004 se smatra kao jedan od najboljih F1 bolida u povijesti, a hvala bogu tu je konkurencije bilo na pretek!
jedem neku od njihovih mozzarella bivola i padnem u trans! grana padano, aceto balsamico (pravi), gut disaronnoa... jebeni espresso kojeg valjda niko ne moze napraviti kao oni! i tako dalje, da sada ne ulazim u film, glazbu, umjetnost...

ali kada treba napraviti nesto rutinski, zahebu gdje god stignu! nemaju tu germansku disciplinu valjda.
18.09.2013 | 02:28
Mislim kada je jedan Mercedes preuzeo od Alfe common-rail tehnologiju za dizel motore, onda što ćemo dalje raspravljati?
18.09.2013 | 05:22
Davore:

Ne bi ja o Alfi. Imao sam dvije (jako kratko!). Mislim da se vise necemo druziti

Izgledaju lijepo, dobre su za voziti (ono kratko dok su ispravne) i tu se sve lijepo zavrsava
18.09.2013 | 09:05
Talijani dosta osciliraju u pogledu kvalitete. Imamo par primjera gdje baš ne briljiraju kao primjer možemo se svi složiti da im recimo auto industrija ne kotira previše u pogledu kvalitete i trajnosti bez obzira što mnogi voze Fiat, Alfu itd.
No, evo s druge strane u građevini u polju ispitivanja tla( soil investigation) čime se moja tvrtka bavi, proizvođač Controls je vrh u svijetu. Uređaji koji su vrlo kompleksni a i skupi traju po nekoliko 10-aka godina bez zamora. Imamo uređaje za direktni posmik koji več rade 30-ak godina. Šta da drugo kažem osim da su im proizvodi vrhunski.
18.09.2013 | 10:08
Ko priča o talama, firma je Titan Salvage a vođa projekta je južnoafikanac Nick Sloane. To je tako zahtjevan projekt da samo neko to ima iskustva u takvim poduhvatima može ozbiljno pristupiti tom ili takvim projektima. A pošto se ovako nešto ne dešava svaki dan, to može biti samo internacijonalno operirajuća firma koja se specijalizirala na spašavanje takvih velikih plovila. Koliko ja znam i Marko Polo je skinut s one stijene od nekih Skandinavaca ili Holandeza a ne od naših.
18.09.2013 | 12:25
Jbg, sad si nam pokvario gušt pljuckanja po Talijanima.
18.09.2013 | 13:52
dpasaric kaže:
Mislim kada je jedan Mercedes preuzeo od Alfe common-rail tehnologiju za dizel motore, onda što ćemo dalje raspravljati?


Kako mislis "preuzeo"?

en.wikipedia.org/wiki/Common_rail

Nebih bas rekao da je Mercedes ista preuzeo od Alfe po tom pitanju. Sto se tice auto industrije, talijanima kapa do poda za dizajn al pricati o nekoj kvaliteti talijanske autoindustrije (sto se tice masovne produkcije) je komicno.

Osobno izbjegavam talijanske aute, iako Alfu zaista obozavam (ali se ne usudim kupit) ali ljudi iz uzeg kruga familije voze talijane i sve sto mogu rec je - BozeSacuvaj.
18.09.2013 | 14:32
Posto svake godine odem do Italije na 1-2 sedmice ova me prica podsjetila na nesto.


Uzeo ja auto Fiat 132 na susretu oldtimera. Rezervoar goriva na sredini i ja malo po gasu krivine kad ono sve kazaljke idu lijevo desno kako dolazi krivina. Lampica od goriva se pali na krivini a sama kazaljka ode do skroz prazno- pa skroz puno a onda se vrati na sredinu.
18.09.2013 | 15:09
To ti je feature, a ne bug. Da znaš koliko se naginje benza u rezervoaru.
18.09.2013 | 16:08
civicar kaže:
dpasaric kaže:
Mislim kada je jedan Mercedes preuzeo od Alfe common-rail tehnologiju za dizel motore, onda što ćemo dalje raspravljati?


Kako mislis "preuzeo"?

en.wikipedia.org/wiki/Common_rail

Nebih bas rekao da je Mercedes ista preuzeo od Alfe po tom pitanju. Sto se tice auto industrije, talijanima kapa do poda za dizajn al pricati o nekoj kvaliteti talijanske autoindustrije (sto se tice masovne produkcije) je komicno.

Osobno izbjegavam talijanske aute, iako Alfu zaista obozavam (ali se ne usudim kupit) ali ljudi iz uzeg kruga familije voze talijane i sve sto mogu rec je - BozeSacuvaj.


Nije preuzeo, ali je kupio što je Fiat grupa prodavala.
18.09.2013 | 18:39
JOHN kaže:
civicar kaže:
dpasaric kaže:
Mislim kada je jedan Mercedes preuzeo od Alfe common-rail tehnologiju za dizel motore, onda što ćemo dalje raspravljati?


Kako mislis "preuzeo"?

en.wikipedia.org/wiki/Common_rail

Nebih bas rekao da je Mercedes ista preuzeo od Alfe po tom pitanju. Sto se tice auto industrije, talijanima kapa do poda za dizajn al pricati o nekoj kvaliteti talijanske autoindustrije (sto se tice masovne produkcije) je komicno.

Osobno izbjegavam talijanske aute, iako Alfu zaista obozavam (ali se ne usudim kupit) ali ljudi iz uzeg kruga familije voze talijane i sve sto mogu rec je - BozeSacuvaj.


Nije preuzeo, ali je kupio što je Fiat grupa prodavala.


Common rail je razvio Svicarac, prvi uspjesno koristili Japanci. Magnetti Marelli, Elasis i Fiat grupa unaprijedili dizajn. Dizajn preuzeo Bosch, razvio i priredio za masovnu upotrebu. Prva masovna upotreba u Alfi 156 i Mercedesu C220 CDI

U svakom slucaju, Mercedes nije preuzeo nista od Alfe, vec poceo koristit sustav unaprijedjen od strane Boscha.

Po toj logici Alfa je "preuzela" common-rail od japanske kompanije Hino (koja je prva implementirala common-rail u svoj Hino Ranger).
18.09.2013 | 19:38
Ma nemoj? A đes ti bio devesprve, a?
18.09.2013 | 22:24
civicar kaže:
JOHN kaže:
civicar kaže:
dpasaric kaže:
Mislim kada je jedan Mercedes preuzeo od Alfe common-rail tehnologiju za dizel motore, onda što ćemo dalje raspravljati?


Kako mislis "preuzeo"?

en.wikipedia.org/wiki/Common_rail

Nebih bas rekao da je Mercedes ista preuzeo od Alfe po tom pitanju. Sto se tice auto industrije, talijanima kapa do poda za dizajn al pricati o nekoj kvaliteti talijanske autoindustrije (sto se tice masovne produkcije) je komicno.

Osobno izbjegavam talijanske aute, iako Alfu zaista obozavam (ali se ne usudim kupit) ali ljudi iz uzeg kruga familije voze talijane i sve sto mogu rec je - BozeSacuvaj.


Nije preuzeo, ali je kupio što je Fiat grupa prodavala.


Common rail je razvio Svicarac, prvi uspjesno koristili Japanci. Magnetti Marelli, Elasis i Fiat grupa unaprijedili dizajn. Dizajn preuzeo Bosch, razvio i priredio za masovnu upotrebu. Prva masovna upotreba u Alfi 156 i Mercedesu C220 CDI

U svakom slucaju, Mercedes nije preuzeo nista od Alfe, vec poceo koristit sustav unaprijedjen od strane Boscha.

Po toj logici Alfa je "preuzela" common-rail od japanske kompanije Hino (koja je prva implementirala common-rail u svoj Hino Ranger).


Što tebi točno znači preuzeo?
Kao što preuzmeš obično pismo od poštara ili platiš neku konstrukciju pa ju dorađuješ ili objelodanjuješ.
Bosch je vjerojatno platio kikiriki Fiatu, a Fiat godinama poslije udarao glavom o zid. U lancu vlasnika najveći pušioničar je Fiat. Da to Fiat nije preuzeo od japanaca, te zamislili da se injektori kontroliraju elektronski, bosch bi klinac to sam smislio.
Moj zaključak bi bio da danas možda nebi bilo CR ispod hauba naših limenih ljubimaca da nije bilo fiat grupe
18.09.2013 | 22:59
Svaka čast CR sistemu, ali sistem PD je bolji
18.09.2013 | 23:36
Bertone kaže:
Svaka čast CR sistemu, ali sistem PD je bolji

Bio bolji dok nisu makli smece od siemensovih brizgaljki kod CR. 2.0 TDI PD je koma od motora, dizne uredno odlaze, je da ih u servisu mijenjaju na vlastiti trošak ali ako ti rikne nema vožnje dalje, šlepa i mjenjanje, ako imaš sreće da ti je glava motora ok, manje više svi lagano troše vodu tzv. "har rise kopf", glava puca, senzorčići razni, dpf rikavela nakon 100000.

U jednu ruku Njemačko sranje.
Istu koncepciju CR recimo koristi Mazda i Toyota koje to malo bolje pakiraju izuzev 2.2D4D-CAT motora. BMW, Mercedes i ostalo neću ni spominjat. U biti rijetko koji da izdura kad se sve uzme u obzir. Zato ja peglam benzinku i plin.
18.09.2013 | 23:46
drlovric kaže:

Ne bi ja o Alfi. Imao sam dvije (jako kratko!). Mislim da se vise necemo druziti

Izgledaju lijepo, dobre su za voziti (ono kratko dok su ispravne) i tu se sve lijepo zavrsava

Jeremy Clarkson:
Alfa build cars to be the best a car can be ... briefly"

Najtočnija rečenica ikad.
18.09.2013 | 23:55
Mislio sam na 1,9 TDI PD motore.. usput, zaboravio si napisati da novi 1,6 TDI CR troše ulje ko da je badava
19.09.2013 | 00:00
Bertone kaže:
Mislio sam na 1,9 TDI PD motore.. usput, zaboravio si napisati da novi 1,6 TDI CR troše ulje ko da je badava


I da ga dotačeš svaka dva tri tanka. German crap.
19.09.2013 | 09:35
iAnte kaže:

Jeremy Clarkson:
Alfa build cars to be the best a car can be ... briefly"

Najtočnija rečenica ikad.


Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 3 dana, 1 sat
  • smayoo: O, brate, kakav pacijent.. :)
  • dpasaric: Joj on je inače lud tip, ali ovo je skroz fora! :)
  • drlovric: Kakva bolest od videa :) [link]
  • dpasaric: Novi mega-članak na naslovnici! Nije za svakoga, ali za one koji to vole bit će poslastica! :)
  • zoranowsky: Također!
  • vicko: Pridružujem se čestitkama!
  • smayoo: Čestitam svima Dan antifašističke borbe!
  • roPeD: Pokrenuo temu u Softver forumu
  • smayoo: Piši u forum i probaj biti jasniji
  • roPeD: Lijepo molim
  • roPeD: Jel bi netko znao prebaciti onaj nas stari Mini Rijecnik da ga mozemo koristiti sa novim operativnim sustavima i M chipovima
  • roPeD: Pozdrav svima
  • drlovric: Zasto instalirate bete na aktivne uredjaje koje koristite svaki dan :/ Mozda je bolje da ti je bankarstvo prestalo raditi, nego da radi nesto sto ne znas :)
  • ZeljkoB: iOS18 dev beta kad je izasao nije polomio nista, ali 17ica je ubila ZABA app...
  • dpasaric: Meni to zvuči kao logična prva stvar koja će se polomiti.
  • ZeljkoB: Je li tko probao iOS26, a da mu ZABA app i dalje radi OK?
  • hal9000: Sretan rođendan i dobrodošao u klub!
  • drpongrac23: Hvala svima!
  • ping: Sretan rođendan
  • dpasaric: Sretan ti! :)
  • zoranowsky: Sretan ročkas!
  • Yonkis: Sretno ti rođendanovo!
  • smayoo: Sretan ti rođendan! :)
  • drpongrac23: Danas sam ušao u 5-u DEKADU ŽIVOTA!!! Živjeli svi!!!
  • hal9000: [link]
  • Riba: Odnio vrag prisu!
  • hal9000: Za 30-ak godina većina nas ni neće više biti živo pa koga briga za responsive site! :D
  • Borisone: Ma nije to, nego se sada početna stranica učita u tren oka. Treba bar 3-4 sekunde da bi bilo moderno.
  • Riba: Uostalom, nije Jabucnjak neresponsivan nego je vama ekran premalen! :-D
  • dpasaric: I nisi boomer, ti si gen X! :)
  • dpasaric: Zašto bi itko išao na ovaj tip weba s mobitela? :)
  • Riba: Hoce, vec je u pripremi godinama ali je implementacija malo zapela...plus sto ne pomaze sto ja boomer nikada ne idem na jabucnjak sa mobilnog uredjaja. :)
  • CoffeePod: Jabucnjak*
  • CoffeePod: Hoce li Jabuvnjak ikad dobit reponsive sajt?
  • cariblanco: Danas smo u Osijeku, možda shebali turističku sezonu :D
  • dpasaric: Slijedi uskoro osvrt na naslovnici...
  • Air: ...a Applevom slučaju iako te fore drugi telefoni imaju već godinama, ali kad to Apple napravi mi bi se trebali diviti tome kao toploj vodi.
  • Air: Meni Keynote izgleda kao kad Trum hvali samo sebe i svoje odluke kao ono baš najbolje, iako ga je cijeli Svijet popljuvao...
  • drlovric: Na Mac, Spotlight je odlican, kao i boja foldera (konacno) :)
  • drlovric: iPad je odlicno profitirao. Ako sve ovo ne zakljucaju za najnovije modele only :)
  • Riba: Keynote mi je kao neka epizoda Teletubbiesa.
  • Riba: Gledam taj WWDC i razmisljam kako su teme o umiranju mozda privlacnije. :-D
  • dpasaric: Idemo mi na ljepše teme, WWDC je za sat vremena! :)
  • dpasaric: Sve pet, ali nije li zanimljiva statsitika da je od zadnjih 30-ak (toliko pratimo na jednoj internoj grupi objave u medijima) sportaša, umjetnika i ostalih poznaith osoba koje su iznenada umrle, uzorak cijepljenih 100%. A znamo da je kod nas situacija bila cca 50:50, znači nešto lomi statistiku. Evo, samo to primjećujem.
  • smayoo: To što nije u javnosti poznato što je prethodilo njegovoj smrti, ne znači da nije prethodilo ništa čega bi ta smrt bila logičan i sasvim vjerojatan ishod. Moj pokojni stari je umro u 59. godini i svima koji ga nisu jako dobro znali je to bilo "iznenada". Nas koji smo mu bili bliski nije baš *iznenadilo*, iako nam je bilo teško i bolno.
  • Riba: Obrati paznju na nepoznate osobe poput mog oca koji ne uzima lijekove kako je propisano, odbija ici na kontrole, jedva je izvukao zivu glavu nakon srcanog udara pred par godina i jos hoda naokoo unatoc tome sto se cak i cijepio. Znanost bi se trebala na takve slucajeve usredotociti. :)
  • dpasaric: Samo primjećujem uzorak. Do sada je 100% kod domaćih i stranih poznatih osoba koje su iznenada umrle. Ponavljam, možda je zaista slučajnost, ali sada već postaje statistički zanimljivo.
  • Riba: Covjek je vjerojatno pocinio suicid ili izravno ili neizravno alkoholom, nije tu potrebna velika znanost.
  • dpasaric: Sjajan umjetnik je to bio. Velika šteta.:( I gle, opet moramo primjetiti slučajnost koja povezuje sve "prerano" umrle. :( Nadam se da će znanost potražiti uzroke takvoj statistici.
  • smayoo: RIP, Matija :(. Stvarno prerano.

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Borisone, miomika, Riba, Anonimci (359)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.23 Seconds

Provided by iJoomla SEO