30.05.2014 | 23:20
Pozdrav svima
Malo da se nadovezem na temu
Svatko od nas ima svoja iskustva i dobra i losa al su uglavnom vezani uz karaktere ljudi s kojma poslujemo, barem kada je rijec o situaciji u Hrvatskoj.
Netko radi posteno,netko te zezne odmah a netko kasnije koliko ljudi vrijede za toliko se i prodaju. Ja uglavnom imam dobra iskustva i kad je u pitanju i njuskalo. S obzirom da smo malo okruzenje i smjesteni " bogu iza ledja" svakakvih trgovaca, servisa imamo pa sve ovisi o sreci na koga smo naletjeli. Po mojem iskustvu velike firme vode racuna o svojem ugledu i uciniti ce sve sto moraju da kupac bude zadovoljan i na kraju svijeta.Da razbijem malo ovo nezadovoljstvo navesti cu pozitivan primjer poslovanja.
Prije nekoliko godina sam iz Kanade dobio Elgatov eyetv hybrid koji mi je donio rodjak ali je radio na NTSC. Kako se ovdje zadrzao vise od dva tjedna nije imao mogucnost da ga vrati prodavacu i zamjeni za drugi koji radi na PAL. Zamolio me da se snadjem sam za rjesenje. Na sluzbenim stranicama zastupnika za Kanadu sam nasao kontakt i napisao za problem sa krivim tunerom kojeg sam krivog ali ispravnog dobio svojom greskom. Automaski mi je odgovoreno da ce se netko javiti kroz 3-4 radna dana, sto se i dogodilo. Javio mi se covjek iz Njemacke i predstavio kao zastupnik za Europu. Zamolio me da spakiram proizvod,posaljem zajedno s kopijom racuna na adresu koju mi je dao i da ce me kontaktirati.
Da ne duljim sa daljnjom procedurom, nakon provjere da je moj uredjaj koji sam poslao ispravan,poslali su mi drugi ( koji radi na PAL) na kucnu adresu bez kune naknade a stigao je za dva dana. Ima li bolje reklame za firmu proizvodjaca od ove ili ovom slucaju s jabucnjaka o kojem se prica antireklame.
Nadam se da nisam bio previse dosadan ali zelio sam i s vama podjeliti ovo dobro iskustvo
Nadam se da ce onaj o kome se prica iz natpisa svih koji se javljaju nauciti nesto i postovati dogovore s kupcima pa i po cijenu gubitka jer ako malo i izgubis danas sutra ces dobiti puno vise, kao u ovom mom primjeru gdje me proizvodjac mogao jednostavno zanemariti a nije.
Sretno svima koji kupuju i prodaju