16.04.2019 | 15:00
Isto iskustvo sam imao sa Eronetom u BiH. Poslao sam 30-40 sms poruka da aktiviram iMessage i nije proslo. Zvao Apple, chatao, telefonirao, dosadjivao. Mobitel je nov, otkljucan na sve mreze.
Na kraju su ustanovili da je do operatera, ponudili su mi da ih zovnu i sluzbenim putem kontaktiraju Eronet. Ne znam da li su stvarno to uradili iz Apple ali taj dan sam primio pozive od direktora Eroneta i managera i tajnika nekakvog i sluzbe za zadovoljstvo korisnika. Svi su me zvali taj dan i rijesili su mi problem u par sati. Znaci otislo je do samog vrha kompanije. Netipicno ponasanje za njih, tako da pretpostavljam da je neko bitan utjecao na njihovo ponasanje.
Prodadilo je sve, ali su mi na kraju mjeseca uredno naplatili 2-3 eura tih 45-50 sms poruka koje sam slao njihovom krivicom. Pa sam se zalio dva puta, vise da dokazem da nisu u pravu. Zalbi moras (pazi sad) pismeno poslati postom. Medjutim odbili me oba puta. Cigani ostaju cigani.
Najmanje sto su mogli uraditi je da kazu, do nas je oprostite na smetnji. A ne meni fakturirati svoj nemar i neznanje, jer tada nisu imali jos iPhone XS u ponudi, pa vjerojatno nesto nije bilo dobro podeseno s njihove strane oko same aktivacije.