Pristup internetu preko Iskona
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Pristup internetu preko Iskona


24.10.2009 | 01:39
Molim ako netko ima iskustva s Iskonovom ponudom DUO.CARnet za pristup internetu da ih podijeli sa mnom jer mi je njihova ponuda cijenovno privlačna.

Posebno me zanima stavka koja diže/spušta cijenu uključenja usluge za 450 kuna, a to je "instalacija od strane Iskonovog tehničara". Je li ta instalacija komplicirana?

I još bih volio znati što im znači: "Pri uvođenju nove linije korisnik je dužan osigurati ispravnu kućnu instalaciju od telefonskog razvodnog ormarića u objektu u kojem se spaja nova linija do prostorije u kojoj se postavlja modem za korištenje ove usluge. Ne postoji li na kućnoj instalaciji slobodna upredena metalna parica, korisnik je treba provući o vlastitom trošku. Može angažirati bilo kojeg ovlaštenog izvođača, ali mu je na usluzi i Iskonov ovlašteni instalater, u ime svoje tvrtke i uz nadoplatu."

Mogu li s ovim gore navedenim imati problema ako sam u novogradnji?

Unaprijed zahvaljujem dobrom namjerniku.
24.10.2009 | 10:52
Imaš stan u novogradnji? Koliko telefonskih parica ti dolazi u stan? Jedna ili više? Pretpostavljam da već imaš neki telefon i neki net spojen? Radi li OK? Ako da - onda u principu nemaš problema, osim ako ne misliš spajati ovo na neku drugu paricu (zato ono prvo pitanje).
24.10.2009 | 11:47
ja sam uveo iskon i ne treba ti iskonov tehnicar posto je instalacija prilicno jednostavna (pogotovo na mac-u), oni ce ti poslati postom modem sa detaljnim uputama o spajanju (win i mac) tako da nema problema

"Pri uvođenju nove linije korisnik je dužan osigurati ispravnu kućnu instalaciju od telefonskog razvodnog ormarića u objektu u kojem se spaja nova linija do prostorije u kojoj se postavlja modem za korištenje ove usluge. Ne postoji li na kućnoj instalaciji slobodna upredena metalna parica, korisnik je treba provući o vlastitom trošku. Može angažirati bilo kojeg ovlaštenog izvođača, ali mu je na usluzi i Iskonov ovlašteni instalater, u ime svoje tvrtke i uz nadoplatu."

to znaci da moras imati telefonski prikljucak u stanu, ja sam uveo hr.duo+ koji je spojen na ht prikljucak tako da sad imam 2 telefonska broja, stari ht-ov na koji mogu primati pozive, i novi iskonov sa kojeg zovem i primam pozive, znaci ako imas telefonsku liniju u stanu ne trebas nista raditi
24.10.2009 | 17:34
Ne zaboravite da Iskon ima loš i vremenski ograničen support. Obično to bude 9-17 radnim danom, ako nisu nešto mijenjali u zadnje vrijeme. To je bio jedan od više razloga zašto smo mi kao tvrtka njima otkazali ugovor. Nadam se da se situacija u međuvremenu popravila.
24.10.2009 | 19:25
dpasaric je napisao:
Ne zaboravite da Iskon ima loš i vremenski ograničen support. Obično to bude 9-17 radnim danom, ako nisu nešto mijenjali u zadnje vrijeme. To je bio jedan od više razloga zašto smo mi kao tvrtka njima otkazali ugovor. Nadam se da se situacija u međuvremenu popravila.


Čuj unazad godinu dana rade ko urica pa i noću.
Sve je bez problema, brzo i ažurno. Instalacija isto tako, tko se i malo razumije u računalo.
U kratko sve 5.
25.10.2009 | 08:37
Isto je to kao i T-Com
Ja sam korisnik Iskona cca 4g ako ne i više.
Služba za korisnike je bila najbolja, zatim su se srozali i ograničili radno vrijeme.
Što se ostalog tiče, mislim da su puno kvalitetniji u onome što želiš, internet.
Ako spominjemo službu za korisnike.
Bez premca najgori T-Com!
25.10.2009 | 10:44
I ja sam tako mislio dok nisam bio postao VIP korisnik (homebox). Jednom sam čekao 45 (!!!) minuta da mi se javi operater u call centru. A desetak puta sam čekao po 15-20 minuta. A o tome zašto sam toliko puta morao zvati službu za korisnike, bolje da i ne počinjem!
  • ozren
  • Posjetitelj
25.10.2009 | 11:07
ja imam CarnetDuo, sve 5 s Internetom, al telefonija zna stekat par puta mi usred razgovora pukne linija jer je to neki VIOP a ne klasican telefon. Inace mozes sve sam instalirati ako imas vec postojecu instalaciju, ako ne to ne znam al meni su u novu kucu T-Comovci spajali liniju.

Pozdrav
Ozren
25.10.2009 | 11:19
MikAi007 je napisao:
Što se ostalog tiče, mislim da su puno kvalitetniji u onome što želiš, internet.
Ako spominjemo službu za korisnike.
Bez premca najgori T-Com!


Ja mogu samo pohvaliti T-Com support, sinoć sam ih zvao u 2 ujutro i jutros u 9, javili su se odmah i riješili problem (usput sam morao objasniti da nemam Start izbornik )
Trebao sam pomoć i u nekoliko navrata u prošlosti i nikad problema ili čekanja.
25.10.2009 | 11:54
Također koristim usluge T-Com-a i također nikada nisam imao problema, doduše jedino bi kakve korekcije cijena dobro došle.
25.10.2009 | 20:08
Evo i moj glas T-comu. Kao i Riba, ja sam ih jednom prilikom zvao oko pola noći i to u nedjelju, i stvarno nisam mislio da će se nekto javiti, ali, tko pita ne skita, i isplatilo se. Iz mraka se javio dražesni ženski glasić i ljubazno pomogao riješiti problem (a valjda sam joj bio simpatičan).
  • ozren
  • Posjetitelj
26.10.2009 | 09:40
TCom ≈ Iskon sto se tice podrske i ostalog, no velika razlika je u cijeni:
+ tel pretplata
+ adsl pretlata
+ flat promet
= 100 kn pomnozi sa 2 (min) i dobijes tcom.
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 2 dana, 3 sati
  • dpasaric: Iskreno, i meni Liquid Glass ide na živce i nije im to trebalo. Srećom barem se na iPhoneu lako ugasi u onim opcijama za invalidne osobe.
  • Borisone: Ne znam što su se svi uspuhali oko Liquid Glass, a tragediju od prikaza UI-a na ne-retina ekranima se tolerira više od desetljeća.
  • CoffeePod: Dyeovog odlazak je mozda najbolja stvar. Racunam da ce implementirat malo nazad Mavericks draži i da će utišat Liquid Glass gimmick. Apple se stvarno mora sjetiti da ljudi vole Apple upravo radi blenda vrhunskog hardware i software koji je funkcionalna koliko i lijepo izgleda. Liquid Glass je form over function 101.
  • Yonkis: Sa novim WApp updateom funkcionalan WhatsApp app na Apple Watchu.
  • IgorD: Zašto ne bi bilo istina? O tom se govori danima, neki ljudi slave što je Dye otišao. Trebao si otvoriti temu
  • Djuro genijalac: Sve mi se čini da je ovo istina..?
  • Djuro genijalac: [link]
  • IgorD: ovo je bilo na 17
  • IgorD: [link]
  • IgorD: Meni radi paste, iPhone Max 15, nije zadnji ios
  • smayoo: Ne možeš s iphonea
  • Djuro genijalac: Jbm, kak se pastea link u vikalicu?
  • Djuro genijalac: Ne znam jel ovo istina, ali....
  • Air: Ja sam u Zg, reci što i kada trebaš?
  • drlovric: Ima li neka dobra dusa iz Zagreba da mi preuzme hedan mali paket i preusmjeri ga na paketomat ili kakogod u Zupanju? :)
  • smayoo: [link]
  • ydrea: @Vanjuška - imamo! Poslao sam ti pp ;)
  • drlovric: Akom znate nekoga da prodaje SteamDeck, ja bih to kupio...
  • Piko: Zašto WP ? .... ima .... samo ja radim u Laravelu, no WP mi nije stran.. što konkretno treba ?
  • dpasaric: Svi otišli u keramičare. Naš ex-voditelj weba radi s mramorom sada. :)
  • Vanjuška: Imamo li na Jabučnjaku ikoga tko je vičan WordPressu i općenito web hokus pokus?
  • Riba: Anker ili Baseus i na miru si.
  • drlovric: Ja vjerujem Ankeru. Godinama bez problema
  • dpasaric: Ne kupuj nikada jeftine punjače za auto, gomila je uništenih iPhonea na taj način.
  • Yonkis: ima netko za preporučiti autopunjač a da ima USB C i USB A? Ne vjerujem ovima ovim artiklima od 5€.
  • zvone: Vrhunski. Moj prvi OS je 7.5. Digao ga i igrao Sim Tower satima. Kao u stara dobra vremena.
  • smayoo: Evo stavio sam ja [link]
  • dpasaric: To je vrijedan link, nemoj da se izgubi na Vikalici, imamo u forumu grupu MacOS Classic, pa ostavi tamo da ostane
  • IgorD: Da, mogao bih nekom to amjestit full scree da se šokira kad se vrati a komp
  • smayoo: hvala!
  • drlovric: Ovo je tako cool. Svaka cast!!
  • Ender: @IgorD: ovo je sjajno! hvala!
  • IgorD: > Infinite Mac is a collection of classic Macintosh and NeXT system releases and software, all easily accessible from the comfort of a web browser
  • IgorD: Upravo otkrio: [link]
  • m@xym: RIP Deajn Ristanović, jedan od rijetkih koji je postao legenda još za svog života (barem nama koji smo pratili same početke kompjuterizacije u bivšoj državi.
  • smayoo: :(
  • IgorD: Računari itd. RIP
  • Yonkis: Zar Apple nije mogao napraviti bolji emoji za miša, tj za magic mouse?
  • Miro Spiro: Umro Dejan Ristanović :( RIP
  • MacSin: OS stari do X je bio cool
  • MacSin: na poslu su svi na win lenovo aliu kad dodem doma je melem za oci ali kad treba nesto upgarde napravit tad je vec probelm
  • MacSin: OS je i dalje miljama od ostalih no sto se tice hardware to je vec diskutabilno
  • VanjusOS: neki mi javi se privatno, barem ako može kratko posuditi na probu
  • VanjusOS: ljudi, ima li možda netko viška Thunderbolt 2 to Thunderbolt 2 Cable
  • drpongrac23: Davno sam vozio "kockicu"
  • drpongrac23: @Yonkis - Kakav BMW - Uskoro kupujem za sebe Citrć Berlingo, jbg, godine...
  • drpongrac23: A zamjena ekrana preko 500 EUR!
  • drpongrac23: WTF?!? Ušle mi neke "bubice" u ekran na MBA M1. Totalni hit!!! 3 kom. BUBA ŠVABE!!!
  • Yonkis: Drpongrac23: a M5? Ne mislim na BMW.
  • drpongrac23: Preko 30 god. vjerni Apple korisnik - sada je vrijeme da zahvalim svima, ali Apple u mojim očima više nije što je nekad bio.

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Air, Bertone, Ender, Glas, m@xym, Riba, Anonimci (598)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 0.71 Seconds

Provided by iJoomla SEO