Pristup internetu preko Iskona
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Pristup internetu preko Iskona


24.10.2009 | 01:39
Molim ako netko ima iskustva s Iskonovom ponudom DUO.CARnet za pristup internetu da ih podijeli sa mnom jer mi je njihova ponuda cijenovno privlačna.

Posebno me zanima stavka koja diže/spušta cijenu uključenja usluge za 450 kuna, a to je "instalacija od strane Iskonovog tehničara". Je li ta instalacija komplicirana?

I još bih volio znati što im znači: "Pri uvođenju nove linije korisnik je dužan osigurati ispravnu kućnu instalaciju od telefonskog razvodnog ormarića u objektu u kojem se spaja nova linija do prostorije u kojoj se postavlja modem za korištenje ove usluge. Ne postoji li na kućnoj instalaciji slobodna upredena metalna parica, korisnik je treba provući o vlastitom trošku. Može angažirati bilo kojeg ovlaštenog izvođača, ali mu je na usluzi i Iskonov ovlašteni instalater, u ime svoje tvrtke i uz nadoplatu."

Mogu li s ovim gore navedenim imati problema ako sam u novogradnji?

Unaprijed zahvaljujem dobrom namjerniku.
24.10.2009 | 10:52
Imaš stan u novogradnji? Koliko telefonskih parica ti dolazi u stan? Jedna ili više? Pretpostavljam da već imaš neki telefon i neki net spojen? Radi li OK? Ako da - onda u principu nemaš problema, osim ako ne misliš spajati ovo na neku drugu paricu (zato ono prvo pitanje).
24.10.2009 | 11:47
ja sam uveo iskon i ne treba ti iskonov tehnicar posto je instalacija prilicno jednostavna (pogotovo na mac-u), oni ce ti poslati postom modem sa detaljnim uputama o spajanju (win i mac) tako da nema problema

"Pri uvođenju nove linije korisnik je dužan osigurati ispravnu kućnu instalaciju od telefonskog razvodnog ormarića u objektu u kojem se spaja nova linija do prostorije u kojoj se postavlja modem za korištenje ove usluge. Ne postoji li na kućnoj instalaciji slobodna upredena metalna parica, korisnik je treba provući o vlastitom trošku. Može angažirati bilo kojeg ovlaštenog izvođača, ali mu je na usluzi i Iskonov ovlašteni instalater, u ime svoje tvrtke i uz nadoplatu."

to znaci da moras imati telefonski prikljucak u stanu, ja sam uveo hr.duo+ koji je spojen na ht prikljucak tako da sad imam 2 telefonska broja, stari ht-ov na koji mogu primati pozive, i novi iskonov sa kojeg zovem i primam pozive, znaci ako imas telefonsku liniju u stanu ne trebas nista raditi
24.10.2009 | 17:34
Ne zaboravite da Iskon ima loš i vremenski ograničen support. Obično to bude 9-17 radnim danom, ako nisu nešto mijenjali u zadnje vrijeme. To je bio jedan od više razloga zašto smo mi kao tvrtka njima otkazali ugovor. Nadam se da se situacija u međuvremenu popravila.
24.10.2009 | 19:25
dpasaric je napisao:
Ne zaboravite da Iskon ima loš i vremenski ograničen support. Obično to bude 9-17 radnim danom, ako nisu nešto mijenjali u zadnje vrijeme. To je bio jedan od više razloga zašto smo mi kao tvrtka njima otkazali ugovor. Nadam se da se situacija u međuvremenu popravila.


Čuj unazad godinu dana rade ko urica pa i noću.
Sve je bez problema, brzo i ažurno. Instalacija isto tako, tko se i malo razumije u računalo.
U kratko sve 5.
25.10.2009 | 08:37
Isto je to kao i T-Com
Ja sam korisnik Iskona cca 4g ako ne i više.
Služba za korisnike je bila najbolja, zatim su se srozali i ograničili radno vrijeme.
Što se ostalog tiče, mislim da su puno kvalitetniji u onome što želiš, internet.
Ako spominjemo službu za korisnike.
Bez premca najgori T-Com!
25.10.2009 | 10:44
I ja sam tako mislio dok nisam bio postao VIP korisnik (homebox). Jednom sam čekao 45 (!!!) minuta da mi se javi operater u call centru. A desetak puta sam čekao po 15-20 minuta. A o tome zašto sam toliko puta morao zvati službu za korisnike, bolje da i ne počinjem!
  • ozren
  • Posjetitelj
25.10.2009 | 11:07
ja imam CarnetDuo, sve 5 s Internetom, al telefonija zna stekat par puta mi usred razgovora pukne linija jer je to neki VIOP a ne klasican telefon. Inace mozes sve sam instalirati ako imas vec postojecu instalaciju, ako ne to ne znam al meni su u novu kucu T-Comovci spajali liniju.

Pozdrav
Ozren
25.10.2009 | 11:19
MikAi007 je napisao:
Što se ostalog tiče, mislim da su puno kvalitetniji u onome što želiš, internet.
Ako spominjemo službu za korisnike.
Bez premca najgori T-Com!


Ja mogu samo pohvaliti T-Com support, sinoć sam ih zvao u 2 ujutro i jutros u 9, javili su se odmah i riješili problem (usput sam morao objasniti da nemam Start izbornik )
Trebao sam pomoć i u nekoliko navrata u prošlosti i nikad problema ili čekanja.
25.10.2009 | 11:54
Također koristim usluge T-Com-a i također nikada nisam imao problema, doduše jedino bi kakve korekcije cijena dobro došle.
25.10.2009 | 20:08
Evo i moj glas T-comu. Kao i Riba, ja sam ih jednom prilikom zvao oko pola noći i to u nedjelju, i stvarno nisam mislio da će se nekto javiti, ali, tko pita ne skita, i isplatilo se. Iz mraka se javio dražesni ženski glasić i ljubazno pomogao riješiti problem (a valjda sam joj bio simpatičan).
  • ozren
  • Posjetitelj
26.10.2009 | 09:40
TCom ≈ Iskon sto se tice podrske i ostalog, no velika razlika je u cijeni:
+ tel pretplata
+ adsl pretlata
+ flat promet
= 100 kn pomnozi sa 2 (min) i dobijes tcom.
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 10 minuta
  • drpongrac23: Hvala svima!
  • ping: Sretan rođendan
  • dpasaric: Sretan ti! :)
  • zoranowsky: Sretan ročkas!
  • Yonkis: Sretno ti rođendanovo!
  • smayoo: Sretan ti rođendan! :)
  • drpongrac23: Danas sam ušao u 5-u DEKADU ŽIVOTA!!! Živjeli svi!!!
  • hal9000: [link]
  • Riba: Odnio vrag prisu!
  • hal9000: Za 30-ak godina većina nas ni neće više biti živo pa koga briga za responsive site! :D
  • Borisone: Ma nije to, nego se sada početna stranica učita u tren oka. Treba bar 3-4 sekunde da bi bilo moderno.
  • Riba: Uostalom, nije Jabucnjak neresponsivan nego je vama ekran premalen! :-D
  • dpasaric: I nisi boomer, ti si gen X! :)
  • dpasaric: Zašto bi itko išao na ovaj tip weba s mobitela? :)
  • Riba: Hoce, vec je u pripremi godinama ali je implementacija malo zapela...plus sto ne pomaze sto ja boomer nikada ne idem na jabucnjak sa mobilnog uredjaja. :)
  • CoffeePod: Jabucnjak*
  • CoffeePod: Hoce li Jabuvnjak ikad dobit reponsive sajt?
  • cariblanco: Danas smo u Osijeku, možda shebali turističku sezonu :D
  • dpasaric: Slijedi uskoro osvrt na naslovnici...
  • Air: ...a Applevom slučaju iako te fore drugi telefoni imaju već godinama, ali kad to Apple napravi mi bi se trebali diviti tome kao toploj vodi.
  • Air: Meni Keynote izgleda kao kad Trum hvali samo sebe i svoje odluke kao ono baš najbolje, iako ga je cijeli Svijet popljuvao...
  • drlovric: Na Mac, Spotlight je odlican, kao i boja foldera (konacno) :)
  • drlovric: iPad je odlicno profitirao. Ako sve ovo ne zakljucaju za najnovije modele only :)
  • Riba: Keynote mi je kao neka epizoda Teletubbiesa.
  • Riba: Gledam taj WWDC i razmisljam kako su teme o umiranju mozda privlacnije. :-D
  • dpasaric: Idemo mi na ljepše teme, WWDC je za sat vremena! :)
  • dpasaric: Sve pet, ali nije li zanimljiva statsitika da je od zadnjih 30-ak (toliko pratimo na jednoj internoj grupi objave u medijima) sportaša, umjetnika i ostalih poznaith osoba koje su iznenada umrle, uzorak cijepljenih 100%. A znamo da je kod nas situacija bila cca 50:50, znači nešto lomi statistiku. Evo, samo to primjećujem.
  • smayoo: To što nije u javnosti poznato što je prethodilo njegovoj smrti, ne znači da nije prethodilo ništa čega bi ta smrt bila logičan i sasvim vjerojatan ishod. Moj pokojni stari je umro u 59. godini i svima koji ga nisu jako dobro znali je to bilo "iznenada". Nas koji smo mu bili bliski nije baš *iznenadilo*, iako nam je bilo teško i bolno.
  • Riba: Obrati paznju na nepoznate osobe poput mog oca koji ne uzima lijekove kako je propisano, odbija ici na kontrole, jedva je izvukao zivu glavu nakon srcanog udara pred par godina i jos hoda naokoo unatoc tome sto se cak i cijepio. Znanost bi se trebala na takve slucajeve usredotociti. :)
  • dpasaric: Samo primjećujem uzorak. Do sada je 100% kod domaćih i stranih poznatih osoba koje su iznenada umrle. Ponavljam, možda je zaista slučajnost, ali sada već postaje statistički zanimljivo.
  • Riba: Covjek je vjerojatno pocinio suicid ili izravno ili neizravno alkoholom, nije tu potrebna velika znanost.
  • dpasaric: Sjajan umjetnik je to bio. Velika šteta.:( I gle, opet moramo primjetiti slučajnost koja povezuje sve "prerano" umrle. :( Nadam se da će znanost potražiti uzroke takvoj statistici.
  • smayoo: RIP, Matija :(. Stvarno prerano.
  • dpasaric: Večeras u 19 sati po našem vremenu Appleov #WWDC25 keynote!
  • Maxxy: RIP Matija Dedić :(
  • smayoo: RIP :(
  • dpasaric: Umro Bill Atkinson! :(
  • drpongrac23: @Zdravac - Nemoj ići lijevo ako semafor je desno :) :)
  • Zdravac: hahahah
  • Zdravac: A da se, umjesto palac dolje/gore, uvede palac lijevo/desno?!
  • tino1: Gjuro, bola, Mazlum i to s veliko "M".
  • Gjuroo: Možda "mamlaz"?
  • tino1: Mazlum- na Herceg- Bolansanski- Budala.
  • Yonkis: Mazlum - Mazlum (maẓlūm) is an Arabic term for "oppressed, ill-treated, injured, sinned-against" (the antonym being ẓālim "oppressor"; root ẓlm "to oppress";).
  • tino1: Riba! Vraćaj karmu! Ej ne ćeš se imat kamo vratit.
  • tino1: Ej ukinuo Mazlum Karmu!! Šta vam je odmah vraćaj karmu Riba!!
  • smayoo: :(
  • drpongrac23: Napustio nas je Ivan Piko Stančić. RIP
  • Borisone: Logika kaže da bi verzija trebala biti od godine u kojoj se izdaje. Ima smisla godina plus jedan jer u posljednjih nekoliko godina obećanja dolaze s bar nekoliko mjeseci odmaka (ili nikad).
  • Yonkis: iOS 26 u 2025? [link]

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 0.81 Seconds

Provided by iJoomla SEO