Josip Španiček 05.10.15

Ponedjeljak, počeo faks, ajmo sve ispočetka! Al' prvo ljepšu polovicu odvesti do Zagreba da stigne na predavanje u 14:00. Ali - ring, ring... - Ej Dora, nemamo predavanja danas, slobodno ostani u Rijeci još danas. I tako tik do naplatnih kućica silazim s brze ceste i krećem doma. Odlučimo pogledati film, ali dnevno njuškanje ne mogu propustiti. Hmm, što da potražimo? 'Ajde da vidimo pošto su "pametni" satovi. 3500, 7500, 4500, 3200, 3000, 2500. Hmmm... 38mm space grey (black?) model. Sport naravno! 2500??? Idem ga nazvati! Dva sata kasnije: sat na ruci. :-)

Sync preko super-duper futurističkog QR-koda obavljen. Čeka se dolazak kući da se poigram. No prije toga stiže poziv...(Naravno javljam se na satu, a ne na bluetooth slušalici koju obično koristim) -Molim? –Ej, di si? –Ma evo vozim se doma, što zoveš? –Ajmo na cugu kasnije! –Može ajde, čut ćemo se. Prvo što primjećujem je jako slab zvuk na zvučniku. Vidno razočaran, pripisao sam to jakoj buci pri vožnji automobila. Kada sam doma uputio poziv preko Siri, ista stvar. Mučim se raspoznati riječi sugovornika, ali plus je što sugovornik mene odlično čuje. Sada se pak tješim da ne čujem zbog vanjskog zvuka bagera i kojekakvih strojeva u okolici. Jedan kratki google i moje sumnje su ipak potvrđene, svi se žale na 'speaker phone' na Apple Watchu. Izgleda ipak da sam bio u pravu. Ali ako ste sami u sobi, pri niskom ambijentalnom zvuku, poziv je i više zadovoljavajuć. Osjećam se kao Power Ranger dok pričam sa Zordonom ili Alphom - Go, go 'Power Rangers'! :-)

Apple Watch

Stižu poruke, stižu notifikacije, taptic engine me ugodno, ali osjetno obavještava o digitalnim radnjama. Oduševljen sam! Na poruke odgovaram diktirajući. Nekim čudom radi i na hrvatskom. I to vrlo solidno. Jedino ne razumijem kad zna da me sluša na engleskom, a kada na hrvatskom. Vjerojatno iz konteksta poruke. No za jedan kontakt neumoljivo sluša na engleskom dok je cijeli razgovor na hrvatskom. Ostali kontakti su u redu - i 'quick replies', i diktat su na hrvatskom. Ugodno sam bio iznenađen i time što je dosta menija na hrvatskom. Iako sam biligualan (engleski mi je prvi jezik), ipak mi je važan hrvatski jer s prijateljima i kolegama komuniciram na hrvatskom. Jedino mi je obiteljska komunikacija na engleskom, ali sat je prepoznao kontekst i u tim porukama sluša kako treba. Good girl, Siri!

Aplikacije ostalih proizvođača nisam pretjerano istraživao. Jedino Instagram koji umara ruku pa ne preporučam lajkanje na instagramu. To je jedna od fora. Instalirao sam cyclemeter, ali to ćemo vidjeti kad budem bio na biciklu, sada nema smisla. Jedino što čekam je Facebook Messenger, bio sam malo razočaran što nije izašao kad i watchOS 2, ali brzo će i to doći. A ipak mi 90% poruka ide preko Messengera pa bi volio da izađe čim prije.

A sad da vidimo što je s "watch faceom". Odabrao sam "modular". Ostali su klasični i oni sa slikama, ne zanimaju me pa ih neću ni spominjati. Modular mi jedino ima smisla na pametnom satu jer najljepše prikazuje ono što me zanima. Stavio sam si datum, kalendar, trenutnu temperaturu, alarm i vrijeme zalaska i izlaska Sunca.

Joj, nešto sam zaboravio...
A što?
A da, sat!!!

Apple Watch

Uvijek sam guglao izalazak i zalazak Sunca, odnosno uvijek zalazak jer dok radim nešto po dvorištu volim znat koliko točno još vremena imam. Tako da je to plus u mojoj knjižici. Temperatura je zgodna za vidjeti, ništa meni važno, ali bilo je lakše adekvatno se obući danas ujutro. Tako da, eto, može i to proći. Kalendar, pa..., pamtim još uvijek dosta dobro, ali ga držim čisto radi fore. Vjerojatno ću ga maknuti. Alarm, moram li išta tu spominjati? To mi je super!

A sad baterija. Jučer sam ga stavio na ruku i imao je 57%. To je bilo oko 1300, a predvečer negdje oko 1900 bio je na 10%. Ne baš sjajno, ali obzirom na konstantno prčkanje cijeli dan (ruka me zabolila) - mogu se s tim pomiriti. Danas je, naravno  druga priča. Prčkanje je svedeno na neki razumni minimum, ali opet nije mjerodavno, no nema veze. Stavio  sam ga na ruku sa 100% u 07:30, sada je 17:25 i drži na 33%. Pa svatko neka procijeni da li mu je to dovoljno dobra baterija.

Možda sam nešto i zaboravio, ali od prvih dojmova evo još ovoliko... 'Camera remote' mi je također zapeo za oko i sviđa mi se taj dodatak, 'activity' još nisam aktivirao jer nisam trenutno u treningu, inače treniram ali sam u maloj pauzi sada tako da ću to naknadno aktivirati. Ipak je fitness sat! Da li ga se isplati kupiti? Neću o tome. Ako ga želite uzmite ga, fora je, kao i sva potrošačka elektronika, ionako većina nas ne koristi ono što imamo za nešto što bi mogli tako da nema smisla. Kao dodatak je ispunio dosta obećanja. A to je za mene dosta. :-)

 

Komentari  

Vice
+1 05-10-2015 | 16:50
Što se tiče ovog odgovaranja poruka na hrvatsko/engles kom jeziku...taj problem je rješen sa WatchOS2. Force touch kada diktiraš poruku i odabereš samo koji jezik želiš ;) .
smayoo
05-10-2015 | 18:36
Za mene je ručni sat i dalje stvar koju je pregazilo vrijeme, kao i džepni prije njega. Živimo u vremenu kad ga dio ljudi još uvijek forsira zbog starih navika i zato jer ga doživljavaju kao komad nakita i dio odjevnog stila, kao što je bio slučaj s džepnim satovima u vrijeme kad je već bilo jasno da su ih ručni izgurali.
Sva ova priča sa smart satovima, izuzev priče o praćenju sportskih aktivnosti (ali samo ako ne moraš pri tom imati mobitel uza sebe), meni je osobno potpuno promašena. Ali - ako nekog veseli... :)
Jedro
05-10-2015 | 19:38
za sportske aktivnosti bi bio super da nema jednu osnovnu manu, a to je da ekran ne reagira na znojne / mokre prste :D
ali bilježi dosta podataka, pa se nekako progleda kroz prste...
Fora je buđenje sa vibracijom na ruci, umjesto zvonjave nečega što probudi pola kuće
dpasaric
+2 05-10-2015 | 19:42
Volim satove, uvijek ga nosim. Navikao sam za vrijeme gledati sat, a ne mobitel jer mobitel često i nije sa mnom, pogotovo preko vikenda kada ga jednostavno ostavim na stolu. Apple Watch je nešto što bih volio imati, ali nije mi toliko napet da bi mi bio nekakav "must have" gadget. Nije to malo novca za nešto relativno nepotrebno. Možda se vremenom pojavi kakva "killer" aplikacija za njega, ali za sada mi se sve to više čini kao dobra fora nego konkretna korist. Moj glavni problem s tim satom je što nije samostalan nego traži uparivanje s iPhoneom, a mi siromašni koji nemamo takav standard da možemo kupiti novi iPhone smo na taj način diskriminirani.

Druga stvar koja mi se čini zanimljiva je razvoj satova s e-ink ekranom koji možda jest trom i monokromatski, ali ima nikakvu potrošnju energije i zgodan je za prikaz podataka koje bi korisnik očekivao na ručnom satu.
Josip R.
06-10-2015 | 07:25
Apple sat na prvu je vrlo impresivan i poželjan i bio sam jako bliza da ga kupim u Americi ali nije bilo modela koji sam htijeo i bolje jer kad sve sagledam nije vrijedan para jer se radi o prvoj generaciji. Jednostavno nije a i skup je. Sport model je još priuštiv ali čelik pre skup. Isto manji model nije za muškarce pa si prisiljen kupiti veći.
Zgodna je to igračka ali za godinu dvije bude zrela za tržište za sad je skupa igračka za fanove i one dubljeg džepa.

Stefan ili Josip koje ti je prvo ime? Ne znam zašto si zapilio za sat? Bolje da si se strpio sad će novi za koji mjesec.
Vlter Ri
06-10-2015 | 09:42
Ono što je meni bitno doznati kod sata je to da li je vodootporan, jer bavim se planinarenjem i jedrenjem pa mi je za te aktivnosti potreban sat koji je otporan koliko toliko na vodu (da ovaj put ne spominjem udarce), tako da kod mene prolaze sportski satovi tipa Casio, najčešće, ali radi nekih praktičnih stvari do sada sam koristio Samsungove modele i javljanje na te modele sata je besprekorno, samo je jedan model splash proff (Gear S) dok mi je kod prvog modela zvučnik otkazao vrlo brzo...:((

Bio bi spreman sada pošto sam skoro sve uređaje promjenio na iNešto kupiti sat i telefon, ali za sada sam odlučio počekati jer ne znam da li je to pametno pošto kod nas kažu da se prvi mački bacaju u more ...

Htio bi zapravo znati da li su postojeći modeli barem splash proff jer kada pitate trgovce malo su neodlučni kod davanja takvih informacija, zna li tko od vas gdje provjeriti pouzdano takvu informaciju??
dpasaric
+1 06-10-2015 | 10:34
Valtere koliko sam čitao strane recenzije kažu da je ok za situacije tipa tuširanje i slično, ali nije vodootporan na duže uranjanje u vodu.
Josip R.
-1 06-10-2015 | 13:23
dpasaric je rekao:
Valtere koliko sam čitao strane recenzije kažu da je ok za situacije tipa tuširanje i slično, ali nije vodootporan na duže uranjanje u vodu.

Potpisujem.

Vlter Ri čekaj drugu generaciju!
stefanjos
06-10-2015 | 13:35
@Vice U hu hu, bio sam presao preko problema tako da bi u message aplikaciji na mobitelu promijenio tipkovnicu u onu koja mi treba, ovo je jos bolje, hvala!

@Smayoo Naravno! :)

@Jedro Dosta treniram, iako sam u kratkoj pauzi(koju sam napisao u clanku) ali sada sam opet poceo i sat je kao fitness device odlican. Prsti mi se bas ne znoje, ali nije mi tesko obrisat o majicu dok trcim. Fenomenalno radi kao takav. Sat ipak preko noci stavim na punjac, pa me ne budi vibracija nego njegov ton, isto dobro i nije preglasno a probudi me bez problema. nightstand mode je odlican. Primjetio sam i duze trajanje baterije odkad sam ga uzeo, puno sam prckao po njemu prvih par dana, ali evo sada u pol dana na 75%.

@dpasaric I ja ga uvijek nosim, ali uvijek sam htio taj smart dodatak. Kad kazem uvijek mislim na vrijeme kad sam bio mali klinac, sanjao sam o tome i eto tehnologija nas je dovela do toga. Uvijek sam imao digitalni sat na ruci koji bi imao timer, stopwatch i da svijetli(dobar moj casio :)) ali kada su vec sve vise poceli izlaziti mobiteli kakvih danas koristimo prestao sam ga nositi. Fast forward par godina unaprijed i gledajuci Fisnikove komentare o satovima poceo sam opet nositi sat, ali ovaj put analogan. Sve mi se to svidalo ali uvijek je falio taj ali. Dolaskom smartwatcha i naposlijetku apple watcha 'san' se priblizio. Tako da sam kao tehnofil morao to isprobati. Jasno mi je da je skup gadget i puno sam neckao oko kupnje, ali jednstavno nisam mogao odoliti ovoj ponudi. Jos k tome sto mi je do njega voznje manje od sat vremena.

@JosipR Manji model je za mene dostatan, nemam veliku ruku, i cak mislim da bi mi 42 mm bio preglomazan na ruci. Ovako mi otmjeno visi na ruci i nije upadljiv(to mi se svida) jer stvarno je personal device (iako me nije briga da itko prcka po njemu, mislim na prijatelje). Zovem se kako se zovem, a zapilio sam za sat kao i ti za iPhone 6. Necu se strpit jer sam nasao fer cijenu, a i novi dok izade...Uostalo m, ako zelim nesto uzet/isprobati uzimam tad, a ne cekanje nove generacije. Po toj logici sam trebao cekati ipad air 3 a ne uzet air 2 kao sto je bio slucaj prosli mjesec. Takoder i tebi mogu reci da se strpis pa cekas 6s jos godinu dana :P

@Vlter Ri Ja trcim i bicikliram s njim. Par vjezbi sam odradio(zato jer sam ga nabavio prosli tjedan) pa ti o vodootpornosti nemogu pricati. Doduse, snjim uvijek perem ruke, ne bojim se da ce se smociti, ali se ne tusiram snjim. Ali trcat po kisi hocu. Za to se ne bojim. Ali odgovor na pitanje da je splashproof. To svi govore da je, a nemam razloga vjerovati da nije. :)
petros
06-10-2015 | 20:25
Da pitam vas koji ga imate, kako Apple Watch stoji s igarama? Da li ima neka koja baš radi na samom satu i kako to izgleda? Što se sve koristi za kontrolu, može li možda i onaj njihov "digital crown"? Bilo bi fora recimo da igra prepoznaje puls igrača, pa da ovisno o tome mijenja dinamiku igre i muzike! 8D
Defou
06-10-2015 | 22:31
@Vlter Ri nema straha...

 WATCH: http://www.macrumors.com/2015/07/06/worlds-first-swim-app-on-apple-watch/

iPhone 6S: https://www.youtube.com/watch?v=lBMg_5BlNGM
HardcoreMAC
07-10-2015 | 10:00
Ne pada mi na pamet da kupujem iWatch.
Josip R.
07-10-2015 | 11:07
@stefan iz aspekta dobiveno uloženo nikako ne ide logika uzimati prvu generaciju pogotovo kad je druga tako blizu. Dobro sat je stvarno odličan hajde druga generacija će dobiti prednju kameru, jači aluminij i dulju bateriju, ali ako postane vodo otporan meni bi to bilo vrijedno čekanja. A onda i opravdava cijenu, ovako sad malo dobiješ za uložen novac tako da se isplati strpljenje.

Puniti svaki dan sat mi jednostavno nema smisla baterija mora držat barem dva dana minimalno. Ja sam počeo trenirati plivanje pa mi prva generacija nema smisla uz trening.

Je si li uopće isprobao veći model ili samo govoriš iz glave? Ja sam probao oba i manji mi je nekako pre mali.

Daj poslikaj svoj sat a ne ove fotke s weba...

Nisam se zapalio za šesticu nego je moja petica postala stara, problem je da baterija ne drži više od jednog dana, a i malo veći ekran ne škodi. Ali glavni faktor mi je bolja kamera snimao bi neke video uratke. Cijene će čim izađe 6s doći na "fer" za šesticu. Bez obzira što neki trolovi tu pričaju. No sad mi možda i uleti 6s po jako fer cijeni ako kolega nešto iskombinira. :) Bolje se strpit jer strpljenje se isplati nikad ne znaš što dobro ili bolje naleti. :)

P.S.
Uživaj u satu.
Josip R.
07-10-2015 | 11:18
Defou je rekao:
@Vlter Ri nema straha...

 WATCH: http://www.macrumors.com/2015/07/06/worlds-first-swim-app-on-apple-watch/

iPhone 6S: https://www.youtube.com/watch?v=lBMg_5BlNGM


Da ovo je ohrabrujuće ako ti padne nehotice u vodu ali ne bi se igrao sa tako skupim uređajima i ronio bez nekog kučišta. A i ekran ne reagira dobro kad imaš mokre prste.
stefanjos
+2 07-10-2015 | 18:49
@Josip Druga generacija nece do sljedeceg rujna nema sanse. A meni se neda cekat godinu dana. To tvoje strpljenje mozes primjeniti na bilokoju stvar tako da to meni osobno ne drzi vodu. ako meni nesto treba/zelim kupujem to odmah, a ne kalkulirat kad ce cook i ive izbacit novi proizvod, ja taj proizvod koristim sada i koristit cu ga cijelo vrijeme. a dok cekam sljedeci ga necu koristiti. strpljenje se nikada ne isplati kod tehnologije, sve se prebrzo odvija. ja uzmem, vidim, ako mi se ne svida preprodam. ali ovo drzim. jer mi je stvarno super.


Uzivam :)
Vanjuška
08-10-2015 | 15:35
Ukratko:

Sat službeno nije vodootporan, no ljudi se normalno s njim kupaju u moru i u bazenima, treniraju plivanje i ne skidaju ga.

Meni je budilica najbitnija, slabije čujem i zadnjih desetak godina sam potrošio lijepu svoticu kupujući razne uređaje za buđenje (vibro, svjetlosni, specijalizirani ručni satovi) i ništa. Palilo je samo da me netko baš probudi :) Sad se sam budim, ono, preporođen sam... Teško je to shvatiti nekome kome je to normalno, tako da...

Kad se zbudim, sat ide na punjač (obično je preostalo cca 30-40% baterije), dok se istuširam, dam djetetu doručak i u tih sat vremena do izlaska iz kuće on se napuni.

Notifikacije - zahvaljujući njima više ne vadim mobitel iz džepa za svaku sitnicu, mogu reći da sam socijalno osvješteniji ;)

Maps - isto tako, osvježenje je šetati nepoznatim gradom i gledati oko sebe, umjesto u ekran mobitela da bih vidio gdje trebam skrenuti.

Diktiranje isto tako, brzi odgovori na poruke i mailove, jako mi se sviđa i trening dio, a svakako ne smijem zaboraviti fore tipa "Siri set timer to 15 mins", koje svakodnevno radim.
Fali mi Siri na hrvatskom, jer je moj engleski doslovno pidgin, ali snalazimo se :)

I tako; jako sam zadovoljan, prezadovoljan.

I da, remenje koje možeš mijenjati u roku keks, ovisno o situaciji - odlična stvar.

Sat doživljavam prvenstveno kao modni dodatak, zato ih i imam nekoliko, za svaku priliku, plus sad i ovaj aWatch s nekoliko različitih remenja... Oni kojima je sat tlaka i ne vide ga kao dodatak, njima to neće sjesti...
Jedro
10-10-2015 | 09:43
Vlter Ri je rekao:

Htio bi zapravo znati da li su postojeći modeli barem splash proff jer kada pitate trgovce malo su neodlučni kod davanja takvih informacija, zna li tko od vas gdje provjeriti pouzdano takvu informaciju??


Ovo ljeto sam se nekoliko puta kupao u moru sa Apple Watch-em na ruci. Plivanje i ronjenje do 2 metra dubine. Nije imao nikakvih problema, čak se aktivira pod vodom kada se okrene prema licu, ali samo za gledanje, pod vodom ne radi upravljanje preko ekrana.
kajjaznam
10-10-2015 | 18:23
Evo jedan stari link Apple Watch-u i vodi:
http://www.dcrainmaker.com/2015/05/apple-watch-waterproofing.html

Inače ga je dosta testirao i na trčanju i biciklu, ali nikako da se pojavi review
civicar
11-10-2015 | 11:27
Apple Watch nosim vec 3 mjeseca, imam 5-6 vurica i inace ih nosim "kao nakit" i htio sam svakako isprobati i Apple Watch, da vidim u cemu je stos s tim pametnim satovima.

Iskombinirao sam si watch face tako da vidim prognozu vremena, zalazak/izlazak sunca, datum, dnevnu aktivnost, vrijeme i stanje baterije. To mi je štosno.

Slijedeca stvar koja mi je super je budilica, nemam Vanjuskine probleme, ali s Apple Watchom sada mogu duze spavat jer ne moram ustat iz kreveta da ugasim mob, budilicu, štagod...Sat nosim i noću na ruci.

Baterija traje dan (na kraju dana mi ostane 33% baterije) stavim ga navecer kad dodjem doma na punjac (sat je dosta za potpuno punjenje) i prije spavanja natrag na rukicu.

Notifikacije mailova, poziva, poruka i raznoraznih messengera su isto korisna. U pocetku. Meni je postalo iritantno da mi ruka svako malo vibrira i zvoni zbog sto mailova, poziva, poruka... Da se ugasit al onda nije to to.

Ne odgovaram na poruke preko sata, jer po mom iskustvu hrvatski ne razumije dobro, a bas da ljudima saljem na engleskom i nije prakticno.

Sve da i razumije hrvatski sumnjam da bi koristio tu funkcionalnost precesto, jer je nezgodno i poslovne i privatne poruke izgovarat pred drugim ljudima.

Razgovori cak budu ok preko sata, ako sam u autu, sam, bez pretjerane buke. Uglavnom za kratke razgovore, bez velike filozofije.

Posto je bilo ljeto, i bilo je vruce, nosio sam kratke rukave i sat je bio cijelo vrijeme vidljiv i sa svime nabrojanim (notifikacije, pogledi na sat, pozivi) nije bilo problema. Pogledas i vidis sat.

Doslo je hladnije vrijeme i sad se nose jakne i majice dugih rukava. Morao sam se i ja prikloniti tom trendu, sto je dovelo do toga da ne vidim sat!! Svako malo moram zafrkat rukav jakne da vidim zasto sat vibrira, zvoni. Razgovori nisu prakticni jer mi sada rukavi pokrivaju mikrofon i zvucnik i iskustvo je malo kompliciranije.

Isao sam malo proucavat Apple stranicu kako oni to rade u jesensko zimskim uvjetima, ali cini se da svi nose neke jaknice i kosulje koje im sezu nesto sitno ispod lakta.

Sto se tice "fitness" dijela sata. Sjeti me tu i tamo da tijekom dana moram ustat iz stolice sto je u redu. Broji mi i stepenice, kilometre i to je divno.

Ali sve ozibljnije od toga, nazalost lose. Pracenje ciklusa spavanja - nema. Nedavno sam vidio neku aplikaciju ali tek to trebam isprobat. Sto se tice trcanja i bicikliranja, planinarenja, iz mog iskustva nedostatan, prejednostavan.

Imam i garminovu opremu koja mjeri otkucaje srca na prsima i odstupanja na Watchu su cesta. Odstupanja u kilometrazi takodjer.

Ako ste ozbiljni po pitanju telemetrije za trcanje, bicikliranje ili stagod drugo, Garmin, Polar, Fitbit ili Microsoft band 2 su uredjaji koji se traze. Apple Watch je prejednostavan i preovisan o iPhoneu.

S dodatnim senzorima i softverom ce biti bolji fitness uredjaj, ovako bih ga tesko preporucio nekome kome je to primarni cilj.

Sto se opcenitog rada tice zna biti lagovit dok trazi podatke od iPhonea, cekanja su nekad malo duza, cak i za vremensku prognozu.

Na prvu mozda sucelje malo zbunjujuce dok se ne pohvataju kombinacije force toucha, krune i gumba...

Vrijednost ovog sata kroz par godina je neka druga prica. Svoj prvi sat sam kupio prije 12 godina. Vrijedi i radi jos i danas. Za Apple Watch koji sada imam nisam siguran da ce biti ista prica.

Opcenito, sat ima predivan ekran i trenutno dizajnom po meni najljepsi smartwatch na trzistu, ima potencijal ali u ovoj izvedbi "to jos nije to", mozda kroz generaciju, dvije.

Kupio sam ga kao i autor, zato sto volim gadgete i isprobati nesto novo, ali tesko da ovo moze biti razumna kupnja, vise impulsna i iz ljubavi prema gadgetima.
stefanjos
12-10-2015 | 09:59
civicar je rekao:


Ne odgovaram na poruke preko sata, jer po mom iskustvu hrvatski ne razumije dobro, a bas da ljudima saljem na engleskom i nije prakticno.



S ovim se apsolutno ne slazem. Bilingualan sam i siri me bolje razumije na hrvatskom nego na engleskom(vjero jatno me slabije razumije na engleskom zbog australskog naglaska) ali svejedno hrvatska diktacija rastura.
civicar
12-10-2015 | 10:25
stefanjos je rekao:
civicar je rekao:


Ne odgovaram na poruke preko sata, jer po mom iskustvu hrvatski ne razumije dobro, a bas da ljudima saljem na engleskom i nije prakticno.



S ovim se apsolutno ne slazem. Bilingualan sam i siri me bolje razumije na hrvatskom nego na engleskom(vjerojatno me slabije razumije na engleskom zbog australskog naglaska) ali svejedno hrvatska diktacija rastura.


Bit ce da moj hrvatski nije najbolji.
stefanjos
12-10-2015 | 11:22
civicar je rekao:
stefanjos je rekao:
civicar je rekao:


Ne odgovaram na poruke preko sata, jer po mom iskustvu hrvatski ne razumije dobro, a bas da ljudima saljem na engleskom i nije prakticno.



S ovim se apsolutno ne slazem. Bilingualan sam i siri me bolje razumije na hrvatskom nego na engleskom(vjerojatno me slabije razumije na engleskom zbog australskog naglaska) ali svejedno hrvatska diktacija rastura.


Bit ce da moj hrvatski nije najbolji.


Nisam to tako mislio. :) Probaj možda prici blize mikrofonu. Često ambijentalan zvuk smeta siri da razumije što to zapravo sluša.
Vanjuška
12-10-2015 | 13:23
civicar je rekao:
Doslo je hladnije vrijeme i sad se nose jakne i majice dugih rukava. Morao sam se i ja prikloniti tom trendu, sto je dovelo do toga da ne vidim sat!! Svako malo moram zafrkat rukav jakne da vidim zasto sat vibrira, zvoni. Razgovori nisu prakticni jer mi sada rukavi pokrivaju mikrofon i zvucnik i iskustvo je malo kompliciranije.


Primjetio i ja isto, doduše bude smetnja kada si vani i zabundan, ali u zatvorenome nemam problema, ne nosim baš košulje već uglavnom široke rukave :)

civicar je rekao:
Ali sve ozibljnije od toga, nazalost lose. Pracenje ciklusa spavanja - nema. Nedavno sam vidio neku aplikaciju ali tek to trebam isprobat. Sto se tice trcanja i bicikliranja, planinarenja, iz mog iskustva nedostatan, prejednostavan.


Da, isprobao sam app i zaključio da me od 5x što sam je aktivirao, dva puta je zakazalo buđenje. Ne znam uzrok i da li je neki bug ili što, ali sam je prestao koristiti s obzirom da Withings Pulse koji imam radi baš to i to izvrsno.


civicar je rekao:
Ako ste ozbiljni po pitanju telemetrije za trcanje, bicikliranje ili stagod drugo, Garmin, Polar, Fitbit ili Microsoft band 2 su uredjaji koji se traze. Apple Watch je prejednostavan i preovisan o iPhoneu.


Slažem se, ja koristim Withings Pulse dodatno za te sitnice :)


civicar je rekao:
Opcenito, sat ima predivan ekran i trenutno dizajnom po meni najljepsi smartwatch na trzistu, ima potencijal ali u ovoj izvedbi "to jos nije to", mozda kroz generaciju, dvije.


Slažem se da to još nije u rangu zamjene za iPhone, no kao v1 sam zadovoljan. S druge strane, izgled je predivan i sve, no onaj Motorolin okrugli mi je ljepši, samo da nema onu ružnu crnu crtu pri dnu. A vidio sam i jedan novi sad jel LG ili Samsung, nisam siguran, ali je isto jako lijep... Druga je stvar što okrugli sat nije praktičan kad kreneš s tekstom i slikama....

Uglavnom, lijepo je vidjeti da nisam usamljeni gadget freak ;)
civicar
12-10-2015 | 14:20
stefanjos je rekao:
civicar je rekao:
stefanjos je rekao:
civicar je rekao:


Ne odgovaram na poruke preko sata, jer po mom iskustvu hrvatski ne razumije dobro, a bas da ljudima saljem na engleskom i nije prakticno.



S ovim se apsolutno ne slazem. Bilingualan sam i siri me bolje razumije na hrvatskom nego na engleskom(vjerojatno me slabije razumije na engleskom zbog australskog naglaska) ali svejedno hrvatska diktacija rastura.


Bit ce da moj hrvatski nije najbolji.


Nisam to tako mislio. :) Probaj možda prici blize mikrofonu. Često ambijentalan zvuk smeta siri da razumije što to zapravo sluša.


Ma salim se. ;) Nisam previse to koristio, koliko sam probao rezultati su mi bili koma (na hrvatskom), isprobat cu prvom prigodom malo priblizit sat pa cu vidjet jel bude sta bolje. U svakom slucaju nije nesto sto planiram koristiti iz vec navedenih razloga.

@Vanjuška - ajde da se i nas dvojica jednom slazemo u svemu. XD Ako mislis na Motorolu Moto 360, meni je isto predivan bio na slikama, dok ga uzivo nisam vidio. Poznanik ga ima, preglomazan i predebeo je sat (za moj ukus) i na mojoj ruci bi to pregrozno izgledalo. Trgnuli su se sad ostali, LG G Watch R ako mislimo na isti, je isto predivan, ali treba vidjet i probat uzivo.
Josip R.
27-10-2015 | 09:45
Stefan mogao bi napisati neki članak sa preporukama aplikacija i igra za sat.
stefanjos
27-10-2015 | 10:13
Planiram, samo ne stizem :) bit ce jedan dan. Nadam se uskoro. A i pripremam jos jedan drugi clanak :)
dpasaric
31-10-2015 | 16:18
Pitanje za frendicu: koliko daleko Apple Watch može biti od iPhonea i da to normalno radi? Npr. situacija iPhone je u autu na gradilištu, a ti se šećeš okolo u nekom krugu od stotinjak metara. Radi li to ili ne?
stefanjos
01-11-2015 | 13:12
Ne bi ti znao tocno odgovoriti jer nikad nisam bio u takvoj situaciji. Ali doma ja pustim mobitel na punjacu pa secem na sa tri kata i po dvoristu bez problema. Ali mislim da se watch tada kaci za wifi umjesto za iphone.
dpasaric
01-11-2015 | 19:08
Thanks, to i ja mislim, tada se kači na wifi. Ništa, ajde molim te probaj jednom za test ostaviti ga u autu, pa vidjeti do koje udaljenosti radi, je li to Blutooth doseg ili nešto drugo?
Jedro
15-11-2015 | 14:39
dpasaric je rekao:
Pitanje za frendicu: koliko daleko Apple Watch može biti od iPhonea i da to normalno radi? Npr. situacija iPhone je u autu na gradilištu, a ti se šećeš okolo u nekom krugu od stotinjak metara. Radi li to ili ne?

Jučer sam zaboravio mobitel u autu ( na rubu šume, bez ikakvih drugih wi-fi mreža i sl. ) pa sam se sjetio da napravim test veze AW i iP5 i rezultat je sljedeći:
-okrenut sam prema autu i imam optičku vidljivost, veza je stabilna do nekih 50 metara udaljenosti
-okrenut sam leđima prema autu, tj, između AW i auta stojim ja, imam optičku vidljivost, i tu je veza stabilna do nekih 20 metara
-Između mene i auta je prepreka ( deblje stablo ) i nemam optičku vidljivost, veza se gubi na nekih 10-15 metara udaljenosti

Vezu sam testirao sa naredbom na AW kojom se iP5 oglašava pinganjem
Poslije sam tražio na netu, i našao sam neke podatke da je BT4 veza teoretski moguća do 70 metara udaljenosti. Vjerovatno je u mom slučaju činjenica da je iP5 bio u autu, smanjila domet za tih 20 metara
stefanjos
15-11-2015 | 18:29
Jedro je rekao:
dpasaric je rekao:
Pitanje za frendicu: koliko daleko Apple Watch može biti od iPhonea i da to normalno radi? Npr. situacija iPhone je u autu na gradilištu, a ti se šećeš okolo u nekom krugu od stotinjak metara. Radi li to ili ne?

Jučer sam zaboravio mobitel u autu ( na rubu šume, bez ikakvih drugih wi-fi mreža i sl. ) pa sam se sjetio da napravim test veze AW i iP5 i rezultat je sljedeći:
-okrenut sam prema autu i imam optičku vidljivost, veza je stabilna do nekih 50 metara udaljenosti
-okrenut sam leđima prema autu, tj, između AW i auta stojim ja, imam optičku vidljivost, i tu je veza stabilna do nekih 20 metara
-Između mene i auta je prepreka ( deblje stablo ) i nemam optičku vidljivost, veza se gubi na nekih 10-15 metara udaljenosti

Vezu sam testirao sa naredbom na AW kojom se iP5 oglašava pinganjem
Poslije sam tražio na netu, i našao sam neke podatke da je BT4 veza teoretski moguća do 70 metara udaljenosti. Vjerovatno je u mom slučaju činjenica da je iP5 bio u autu, smanjila domet za tih 20 metara



Scaka čast, ja sam totalno zaboravio na dpasaricev upit i ispricavam se! Hvala Jedro na testiranju!
Defou
16-11-2015 | 16:13
Meni nije jasan ovaj dio sa watchOS 2 koji kaze da je watch neovisan o iPhoneu (moram istraziti jos malo vise). Napravio sam si app sa kojim otkljucavam vrata od portuna od zgrade. Nista komplicirano, samo salje http request i ako iphone nije dostupan watchu to ne radi (testirao sam kuci na poznatoj wifi mrezi).

Ajde jos malo moram prouciti taj dio autonomnosti watch app-a od iPhone-a...
denibs
16-12-2015 | 23:22
vi o sat u , a ,me einteresira iPad pro
denibs
22-03-2016 | 18:47
/Users/slavkobr ati/Pictures/-- MAIL---.tiff T


too zna oak da riješim ovaj problem s imailom

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 sat, 21 minuta
  • drlovric: Poljud bi bio pun da je i duplo veci. Ne postoji na daleko losiji klub sa lojalnijim navijacima :)
  • drlovric: @Kloba: Hajduk ima 100 K clanova. Neki dan su pustili ulaznice u prodaju. Otvorio sam na 3 racunala, 7 browsera, logirao se u svaki (kao clan) da uspijem ugrabiit ulaznicu. I nisam uspio. Srecom je brat raido istu stvar u Njemackoj, pa nam je kupio on. Za 2h rasprodat stadion, serrver padao......lista cekanja po sat i po da udjes u sucelje da bi kupio kartu. I to sve ako si clan. Ostali nisu mogli
  • Kloba: Aha, hvala ti na informaciji!
  • Borisone: Ako imaš i LAN i WIFi aktivan na Mac-u, prioritet ti je po defaultu da promet ide prvo po LAN-u.
  • Borisone: To ti je propusnost WiFi-a usko grlo.
  • Kloba: Što se brzine neta tiče, kada laptop spojim LAN-om na ruter, iako mi je u postavkama i dalje Wi-Fi mreža kao opcija spajanja - brzina je 950 Mbps. Kada iskopčam LAN kabel, doslovno deset sekundi nakon ovog rezultata - brzina padne na 200 do 300 Mbps-a. Nije nam jasno! :D
  • Kloba: A Hajduk je ipak najtrofejniji i najstariji hrvatski klub. Bio bi red da se i oni vrate na staze stare slave. Zanimljivost mi je da imaju registriranih navijača više od 110 tisuća, u rangu Real Madrida. Respect, u svakom slučaju. :)
  • Kloba: Štose nogometa tiče, nisam pratio HNL osim u tekstovima pa ne znam tko je više zaslužio ove godine. Rijeka ili Hajduk. Ako je Rijeka dala više, neka bude Rijeka. Zarad one krađe kada ih je Gračan trenirao, ako se dobro sjećam.
  • Kloba: Star možda godinu dana, refurbished kupljen od A1.
  • Kloba: Mobitel je iPhone SE 2022.
  • Kloba: Ljudi, imam pitanje u vezi brzine interneta. Kako sada imam gigabit download u teoriji, u praksi mi je to na laptopu oko 940 Mbps. No na mobu, koji je spojen na isti Wi-Fi (5G) ne pokazuje više od 450 Mpbs download. Ima li neki razlog tomu?
  • cariblanco: I ja kao Dinavovac, bi Volvo da Rijeka osvoji naslov, jer je to zaslužila
  • drlovric: Dinamo j ezapoceo kao drzavni projekt, da se podigne nacionalna svijest u novonastaloj drzavi. Kasnije je prepusten kriminalnoj skupini na upravljanje, koja je radi osobnih interesa obesmislila cijelu ligu. Srecom ta vremena su iza nas. Mislim da je ove godine Rijeka najvise zasluzila da bude prvak, jer igraju najbolji nogomet.
  • Kloba: Iskreno, radi dobrobiti hrvatskog klupskog nogometa, htio bih da ili Hajduk ili Rijeka ili Osijek osvoje ovu sezonu. Da se stvori nova velika četvorka u ovoj maloj zemlji.
  • Kloba: Pa valjda ćeš ove godine slaviti. Dugo niste bili ovako blizu. ;)
  • drlovric: Za Hajduk. Zato sam ovako mlad i pogubio zivce :D
  • cariblanco: za koga navijaš...naše ;)
  • drlovric: Za vikend sam u Splitu. Ostajem par dana. Ako neko od Jabucara dolszi gledati najveci nogometni derbi u Hrvata, tu sam za pice, kavu, rucak…
  • smayoo: Nažalost, je... :(
  • Djuro genijalac: [link]
  • Djuro genijalac: Kaj je umrla Slađana Milošević?
  • smayoo: RIP Slađana Milošević :(
  • Yonkis: [link] iPhone prodan na aukciji za 130.000 dolara
  • Yonkis: macOS Sonoma 14.4.1: fixes USB hubs connected to external displays may not be recognized; Apps that include Java may quit unexpectedly
  • Soffoklo: Fora. Creating a Macintosh-inspired Mac Studio iPad dock. [link]
  • abajo: Kloba: [link]
  • Kloba: Ekipa, može li me neko upititi n stranicu da si skinem macOS Catalina kako bih nanovo reinstalirao komjuter? Taj OS mi je najnovji koji ovaj moj Retina iz 2013. može "progutati". Kako se svi razumijete u ove stvari više od mene, bio bih zahvalan!
  • cariblanco: Na kraju sam skužio koliko je sati, po svitanju...ono fakat čudno ?
  • cariblanco: Istina je da Paragvaj mjenja vrijeme koji je blizu, ali ja imam Argentinski sim :D
  • cariblanco: Sad na mobu s našim sim_om je 7.25 a na mobu s Argentinskim sim_om je 8.25 ! S tim da Argentina nema promjenu verbena ?
  • cariblanco: Jurors imam dilemma, koliko je sati ? koliko mi je poznato mi nismo premjenili vrijeme, mjenjamo ga sljedeći vikend
  • Zdravac: MKBHD pratim i ja, ok je lik, realno recenzira, ne sipa hvalospjeve
  • Kloba: Ma bez daljnjeg. Čovjek si je osigurao egzistenciju, pa i vrlo luksuzan stil života već sada. Ima video u kojem pokazuje svoj studio, linkao sam ga tu svojevremeno. Ma preludo. A tek onaj Mr. Beast? Taj živi u studiu. Opsjednut YT-om.
  • drlovric: Zaradio j eon puno vise na otm videu. Pogledaj samo broj pregleda :)
  • Kloba: NIsam ni ja znao. A šta ćeš, cijena napretka. Za šta je dao 40 somova, sliku CD-a i iTunesa... :)
  • Yonkis: Kloba, što nisi odmah rekao kako je završio unboxing i aktiviranje iPhonea :)
  • Kloba: MKBHD kupio originalni, nikada otvoreni first gen iPhone na aukciji u Chicagu za 32 tisuće dolara. Sa dostavom, porezima, i dodacima na sve ispalo ga je 40 tisuća. Video je tu: [link]
  • Yonkis: [link] - Justice Department sues Apple, alleging it illegally monopolized the smartphone market
  • Kloba: I ja brže na net, nađem video naslova 7 Ways To Fix PS5 Error Code CE-117773-6 :) I prvi "way2 mi pomogne, skužim da je do njih
  • Kloba: Uglavnom, kada sam htio skinuti save sa clouda PS Plua za Horizon 2, javi mi grešku Error Code CE-117773-6
  • Kloba: EON Premium sam uzeo, ne vjerujem koje sve kanale imam. Ruske, Ukrajinske, pa klasika CNN, BBC, Sky, ovo ono. Ali i puno iz regije
  • Kloba: Ma sve radi što se telemacha i EONA tiče. SONY nije radio, imao je problem kod njih. Sad je sve OK
  • drlovric: Kloba: I ja sam to dobio nedavno. Telemach Fiber Duo Premium nesto.... Kod mene sve radi odlicno.
  • Kloba: PS5, isprika...
  • Kloba: Prešao na Telemach EON TV. Uzeo Premium paket. Jako zadovoljan. I sada, hoću malo na PS%, kada ono, pao im server...
  • rusty: GRAVIS.DE je kapitulirao (od danas). Zatvaraju... :(
  • drlovric: Ja imam USA account za Apple jer bosanski niti ne postoji. Prodaju te iPhione a tjeraju te da odaberes drugu drzavu za nalog, i nikom nista.
  • drlovric: Zasto Turcin koji zivi ili radi u EU ili USA ne bi mogao placati Adobe pretplatu u svojoj zemlji? :)
  • drlovric: Ma sve je to siva zona i ljudi to koriste masovno. Ja sam godinama koristio indijski YT, nikada problema. Poceo sam placati bosanski samo raid glazbe. Jer ubijao me YT sa indijskim prijedlozima i artistima :) Sa $2.5 mi je pretplata skocila na 5 eura, al prezivio sam taj finacijski udarac :)
  • Zdravac: To nije uopće legalno. Za profesionalnu primjenu smatram da ipak treba kupiti i računati kao poslovni trošak.

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 0.97 Seconds

Provided by iJoomla SEO