Nerješiv problem sa Samsung TV-om?
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Nerješiv problem sa Samsung TV-om?


19.10.2017 | 12:16
Baš...
Kad smo kod toga, stavit ću link kada nađem tekst, neka budala u SAD-u si je na ruku istetovirao onaj ružičasti logo od T-Coma, i za to od njih dobio ili iPhone 8 ili će dobiti iPhone X.
Čak mislim da je budala za osmicu išla unakaziti ruku...
Da, za osmicu...
Šta sve ljudi neće napraviti, to stvarno nije istina više. Da potrošačko društvo...
Zanima me kako će gledati taj logo za dvadesetak godina, te šta će pričati unucima (i da li s ponosom, ili osjećajem idiotizma duboko u sebi)?
19.10.2017 | 12:34
Bolje nosati logo T-Mobile nego JNA. Ili "Volim te Fatima"
19.10.2017 | 15:26
I to što kažeš, drlovric.
Osim toga, oni tamo imaju i mogućnost skidanja tetovaža, ne znam da li su i naši tatoo shopovi počeli to nuditi. Ili dermatolozi, tko to već radi - nemam pojma - nikada me tetovaže nisu "palile".
19.10.2017 | 16:58
Napisao sam i na Vikalici, ali dodat ću i ovdje. Napisao sam tipu dosta opširnu poruku, koja bi lako mogla biti mail koliko sam se raspisao - ali htio sam mu reći sve da me nema šta pitati više. Uglavnom, i antena je OK, i kabel je OK, i struja je OK. Još sam dodao da mi je inženjer elektrotehnike (tu sam prećero, al moram malo) sa dva multimetra mjerio napon i da je i pokazivalo plus/minus 230V.
Naglasio sam mu i da su mi isti ljudi rekli da je to za zajenu TV-a ili povrat novca, te da upravo iščitavam Zakon o zaštiti potrošača i Zakon o obveznim odnosima.
Kako će se stvar odviti, javim...
19.10.2017 | 18:49
drlovric kaže:
Bolje nosati logo T-Mobile nego JNA. Ili "Volim te Fatima"


Ne znam... Meni se čini neusporedivo gluplje tetovirati na sebe reklamu neke gigantske firme u zamjenu za điđu čiji je životni vijek par godina, nego ime žene koju sam nekad (ikad, ili još uvijek) iskreno volio.
Neki dan smo pričali o tome što bi si tko dao na sebe tetovirati "da mora" ili kako god. Ne vjerujem u ikakva "ukrašavanja" tijela uopće, pa niti u obične naušnice, a kamoli tetovaže. Ali, "da moram" nešto na sebe istetovirati, to bi mogla biti jedino imena moje djece i životne družice.
  • Daddo
  • Posjetitelj
19.10.2017 | 20:56
Kloba kaže:
Napisao sam i na Vikalici, ali dodat ću i ovdje. Napisao sam tipu dosta opširnu poruku, koja bi lako mogla biti mail koliko sam se raspisao - ali htio sam mu reći sve da me nema šta pitati više. Uglavnom, i antena je OK, i kabel je OK, i struja je OK. Još sam dodao da mi je inženjer elektrotehnike (tu sam prećero, al moram malo) sa dva multimetra mjerio napon i da je i pokazivalo plus/minus 230V.
Naglasio sam mu i da su mi isti ljudi rekli da je to za zajenu TV-a ili povrat novca, te da upravo iščitavam Zakon o zaštiti potrošača i Zakon o obveznim odnosima.
Kako će se stvar odviti, javim...


Za početak, ZZP i ZOO reguliraju prava između prodavatelja / pružatelja usluge i kupca/korisnika. Drugim riječima serviseru se živo fućka za to što si ti napisao jer on svoju obvezu jamstvenog popravka izvršava uredno i po pravilima uvoznika i proizvođača. Druga stvar bi bila da si ti platio tu uslugu servisa.

Dalje, obzirom da je kupac fizička a ne pravna osoba, na tebe se odnosi ZZP a ne ZOO.

Još, serviser ti nema što dolaziti doma. Postoji dokumentacija servisna koja prati svaki uređaj:

1. Prijemni list - dokaz da je uređaj zaprimljen u servis, sa točnim podacima o kojem se uređaju radi, datumom zaprimanja, opisom neispravnosti koju navodi korisnik i informacijom o tome da li se predmetni uređaj nalazi u jamstvu ili ne (ovo kupac dokazuje računom i uredno ispunjenim jamstvenim listom), te popisom priložene opreme uz uređaj - korisnik dobiva jedan primjerak prijemnoga lista, jedan ostaje servisu. Korisnik potpisuje primjerak koji ostaje u servisu.
2. Uvjeti servisa / servisni ugovor - samo ime kaže što je - tu se navodi za što je servis odgovoran, kako se postupa s uređajem tijekom i/ili po završenom servisu te se općenito popisuje vidljivo stanje uređaja. Ovaj dokument potpisuju i korisnik i ovlaštena osoba u servisu. Korisnik mora dobiti kopiju ovog dokumenta prilikom predaje uređaja.
3. Radni nalog - dokument koji korisnik dobiva prilikom podizanja uređaja sa servisa a u kojem stoji izvješće servisera sa opisom izvršenih zahvata.

Umjesto da se natežeš sa dolascima i odlascima servisera, fino odneseš uređaj na prodajno mjesto i tražiš od njih da ispune svoju zakonsku obvezu slanja uređaja u ovlašteni servis.

I tako dovoljan broj puta da ostvariš pravo na podnošenje prigovora. U pisanom prigovoru navodiš da je uređaj bio na servisu X puta i da kvar nije otklonjen, priložiš kopiju dokumentacije. U prigovoru od prodavatelja tražiš što želiš. Zakon obvezuje prodavatelja da u pisanom obliku odgovori na tvoj prigovor. Tek kad si dobio odgovor na prigovor iscrpio si sve mogućnosti rješavanja problema bez uplitanja viših instanci. Ako te odgovor na prigovor ne zadovoljava, ostaje ti prijava nadležnom tijelu (Inspektorat). U toj prijavi tražiš pomoć vezano uz svoj slučaj i prilažeš sve dokumente te iznosiš argumente.

Ne zaboravi i u prigovoru i u prijavi navesti ime i prezime i adresu za kontakt.
20.10.2017 | 06:12
ZOO se odnosi na trgovca koji je pravna osoba i on mora postupati po zakonu.
To bi znacilo kakoproizvod moraimat2 godine garanciju kad ide pravnoji osobi, a 1 godinu kad ide privatnoj?
Mozda ako ti privatna osoba nesto prodaje (polovno ili novo) tada mozda zakon nije primjenjiv.
  • Daddo
  • Posjetitelj
20.10.2017 | 06:36
ZOO se UVIJEK odnosi na trgovca (i kupca u određenoj mjeri) žabac, ali ne i na potrošača. ZOO se primjenjuje kad su obje ugovorene strane pravna osoba (prodavatelj izdaje R-1 račun). U Klobinom slučaju jedna strana je fizička osoba, zato se u navedenom slučaju primjenjuje ZZP i prava kupca proizlaze iz tog zakona.

Kloba vidi link:

www.potrosac.hr

Prva rečenica: “SVAKU SE REKLAMACIJU ZAPOČINJE VRŠITI KOD TRGOVCA...”
20.10.2017 | 09:49
Smayoo, ja sa barem deset puta napisao da je ovlašteni serviser. Kada me već povlačiš za jezik, eto - MR servis, i oni jedini imaju terenske radnike. To što ni ti ni ja nismo za to čuli, zašto i to bilo nema ti šta dolaziti? Uredno sam dobio papir za svaki put kada je došao.
Mislim, kao da sam lika s ceste pokupio me sada učite i tome.
Pa nisam kreten.
Imam dvije primke šta se popravljalo jer ih je ispunio prije nego je došao.
I onda jednu ostavio nama, drugu zadržao sebi.
"Nema šta on tebi dolaziti doma". Zašto? Jer i ti ni ja nismo za to prije čuli?
Očigledno je da je nekim ljudima bolje kada im se dođe doma, jer da sam ga vozao amo tamo za iste stvari tri puta više bi popizdio.
Pročitajte si recenzije za taj servis, nema baš primjerki za rad. Samo da nema parking mjesta previše...
Osim toga, do tog servis sam došao preko Samsung broja koji su mi preporučili njih i još jedan u Vukovarskoj kao najbliže mom mjestu stanovanja.
Šta s toliko ložite šta dođe doma. Terenski je radnik. Ako je kvar toliko gadan da ga ne može riješiti u 20 minuta - onda ga uzima sa sobom i vozi u servis.
20.10.2017 | 09:52
Slažem se s tobom, ali ne znam zašto si baš meni uputio taj zadnji post.
Ako imaš službeni papir od službenog servisa, to je isto kao da si ga ti nosio bilo kamo.
20.10.2017 | 10:01
Pa zato što, iskreno, tvoj sam post prvi pročitao - ove dolje tek trebam - i napisao si da mi nema šta on dolaziti doma. To je samo bio odgovor. Vjeruj mi - i ja sam se začudio tome - ali oni jedini od svih Samsungovih servisa imaju terenskog radnika. Vjerojatno zato jer su (možda) najmanji, pa da nečime mogu biti bolji od konkurencije - pojma nemam.
Nije ovo nilo nikakvo istresanje na tebi Smayoo, nego sam to napisao dosta puta, ali u velikim tekstovima, pa su ljudi zaspali do tog dijela
EDIT:
Evo vidiš kretena (to ja o samome sebi), to je Daddo napisao - Smayoo oprosti molim te.
Dadoo - post iznad Smayiinog je išao tebe, a ne Smayuu. Bez ikakvih svađa, samo kažem kako je.
Smayoo, oprosti još jednom.
20.10.2017 | 10:06
Nisam ti ja to napisao...
20.10.2017 | 10:07
Pa, upravo sam gore dopisao; skužio sam.
Stvarno sorry...
20.10.2017 | 10:18
Daddo, hvala ti na pomoći, i pogledat ću ovaj link. Ali ovaj post koji sam danas prvi napisao i adresirao na Smayuu (misleći sam da je on pisao - da bi ispalo da si to bio ti). Uglavnom, referirao sam se na dio di kažeš "da mi serviser nema šta dolaziti doma" i to.
Samo da ponovim, riječ je o MR servisu u Radničkoj, a mogao sam (po blizini) birati taj ili servis u Vukovarskoj, ubi me kako se sada zove. Kada smo ih zvali, mislili smo da ćemo trebati nositi TV tamo, međutim onda nam se mobom javio njihov serviser i pitao kada može doći.
I to ti je to.
Dva puta je došao, dzamjenio matičnu ploču prvi puta u deset minuta, a drugi puta manju pločicu i vanjski adapter, te nam dao primke - te je rekao da ga nazovemo za stariju telku i da mu kažemo kako ova radi.
Jučer sam ga pokušao nazvati, nije bio dostupan, pa sam mu napisao poruku.
No, isti sam tekst spremio u Pages, u slučaju da trebam ići više od servisera.
20.10.2017 | 10:31
Kloba kaže:
Pa, upravo sam gore dopisao; skužio sam.
Stvarno sorry...

Ma što sorry smayoo, samo udri po njemu, imaš po čumu, volumena ima dosta ...vidiš da mu je dosadno od kad nema čekiča
20.10.2017 | 10:43
Jel', cairblanco?
Tako bi ti - fino zapalio šibicu i bacio ju na drvlje poliveno uljem, pa uz kokice gledao kako GORI
Ali stvarno, nemamo više svađa otkada nas je Hammer napustio...
  • Daddo
  • Posjetitelj
20.10.2017 | 10:58
Kloba kaže:
Daddo, hvala ti na pomoći, i pogledat ću ovaj link. Ali ovaj post koji sam danas prvi napisao i adresirao na Smayuu (misleći sam da je on pisao - da bi ispalo da si to bio ti). Uglavnom, referirao sam se na dio di kažeš "da mi serviser nema šta dolaziti doma" i to.
Samo da ponovim, riječ je o MR servisu u Radničkoj, a mogao sam (po blizini) birati taj ili servis u Vukovarskoj, ubi me kako se sada zove. Kada smo ih zvali, mislili smo da ćemo trebati nositi TV tamo, međutim onda nam se mobom javio njihov serviser i pitao kada može doći.
I to ti je to.
Dva puta je došao, dzamjenio matičnu ploču prvi puta u deset minuta, a drugi puta manju pločicu i vanjski adapter, te nam dao primke - te je rekao da ga nazovemo za stariju telku i da mu kažemo kako ova radi.
Jučer sam ga pokušao nazvati, nije bio dostupan, pa sam mu napisao poruku.
No, isti sam tekst spremio u Pages, u slučaju da trebam ići više od servisera.


Sve ok Kloba... ali “jesi kreten”. Servisera boli kiki za to što ti hoćeš novi TV ili ovaj ispravan i što se pozivaš na ZZP ili ZOO. On je u skladu sa zakonom svaki put otklonio kvar. A ti si sa svakim potpisom radnog naloga potvrdio da si preuzeo ispravan uređaj. Servis ti neće dati novi uređaj ni novce natrag, jer ti servis nije ni prodao isti. To je učinio trgovac. I zato problem trebaš rješavati s trgovcem i SVAKI put uređaj predavati trgovcu. Trgovci to nevoljko preuzimaju na sebe (zaprimanje i slanje uređaja u ovlašteni servis) iako su po zakonu dužni. A svaki put kad predaš uređaj trgovcu imaš i dokaz za inspekciju da si pokušao riješiti problem s trgovcem prvo.

Postoji točna procedura po kojoj se u takvim slučajevima ide, a malo koji potrošač je se drži i na kraju ne ostvari svoja prava.

Otkud znam? Imao sam slučaj s T-comom koji je trajao skoro godinu dana. A i nekakav sam serviser, pa ono...

Sa MR-om također sam imao iskustava, kao i sa većinom ostalih servisa, jednostavno moram, takva priroda posla.
20.10.2017 | 11:20
Serviser također može tražiti od proizvođača novi aparat ako je stari nepopravljiv
20.10.2017 | 12:54
Znači ti mi Daddo, u stvari preporučaš da odem ili direktno u MR Servis sa TV-om, ili u neki drugi koji mi Samsung preporuča kao njihove servise u Zagrebu?
20.10.2017 | 13:15
Koliko sam ja njega shvatio, trebaš ići kod trgovca, a ne kod servisera, jer je i trgovac dužan preuezeti pokvareni uređaj i predati ga na popravak, i varatiti popravljanog, a ako se kvar ne može oktlonitit, dužan je pokvareni uređaj zamjeniti novim.
  • Daddo
  • Posjetitelj
20.10.2017 | 13:17
Ne. Ja ti preporučam da odeš u trgovinu gdje si uređaj kupio, sa kopijom računa i jamstvenog lista, sa kopijama svih radnih naloga koje imaš i navedeš koji problem s uređajem imaš te zatražiš od prodavača zamjenu uređaja ili povrat sredstava. Uz navedeno priložiš i pisani prigovor.

EDIT: zaboravio sam navesti, svakako i sa uređajem sa svom pripadajućom ambalažom i onim što si uz njega dobio.
20.10.2017 | 13:21
Čekaj, čekaj - znači da odem u Santa Domenicu u City Center One West, i dam im taj TV sa svim tim papirima i mojom pisanom žalbom. I misliš da će to proć?
TV je, samo da znaš, uzet na rate AMEX-a.
20.10.2017 | 13:23
A da prvo nazovem Santa Domenicu, i kažem sve šta se događalo, pa da onda vidim preko telefona koja je procedura? Mislim da ne mogu ušetati s TV-om kupljenim 1. 08. - 17. 10. Ili mogu?
Jel sada mi nije jasno da li bi bilo bolje da ih cimam i uletim na slijepo, ili da ih prvo nazovem?
  • Daddo
  • Posjetitelj
20.10.2017 | 13:34
njah. ja znam što bih ja. ali tv nije moj. a nije ni tvoj nego mamin. dakle mamu za ruku (pretpostavljam da je Amex njen) i s njom i s TV-om u Sancta Domenicu i reklamiraš uređaj sa kvarom X, prilažeš pisani prigovor. Trgovac ima 15 dana da ti na isti odgovori. Zakon ga obvezuje da uređaj koji je u jamstvu i kupljen je kod njih, preuzmu.
"ali, bit će vam brže ako sami odete u servis...", da ali ja ne želim ići u servis, želim da vi ispunite svoju zakonsku obvezu...
20.10.2017 | 13:39
nađeš ovlašteni servis i tamo odneseš, ne moraš se prethodno najvljivati.
prethodnu najavu možeš napraviti direkt samsungu pa da te oni upute u servis, pa onda kao ako se ne riješi opet pišeš direkt samsungu
20.10.2017 | 14:00
Nazvao sam Samsung info broj 072 726 786, javio mi je neki Primorac (čuješ ih po karakterističnom mekom ć, meni simpatičnom) - dao mi je ime, već sam ga zaboravio.
No, sve sam mu pročitao sa papira gdje sam sve zapisao (i otkada se to javlja, i tko mi je dolazio doma, koliko je puta bio, šta je mijenjao), pa za multimetar, antenu - baš sam mu rekao SVE.
Zanimljivo, serviser mi je dao dva papira, ali ista kad je došao prvi put.
Po jednom je nešto črčkao, i dopisao datum kada je drugi puta bio.
Valjda je planirao sve ispuniti na kraju, kada se sve završi.
Uglavnom, oni su sada napravili službenu stavku (valjda se dobro izražavam), i istražit će šta, di, ko, koga - pa mi se javiti. Idem prvo tako, pa da vidim šta će biti.
Ako neće biti ok, TV ima 5 godina garanciju, ima li neki rok do kada se mogu tako ušetati u dućan sa TV-om (dobro da kutiju nismo bacali ), ili ne?
Samsung0.jpg

Evo, to je papir koji mi je dao, a drugi je prazan. Isprintani datum je kada je došao prvi puta, a dopisani kada je bio drugi puta.
  • Daddo
  • Posjetitelj
20.10.2017 | 14:36
www.mrservis.hr/?tabid=931

po tom broju radnog naloga piše da ti je mijenjana matična ploča.

znači serviser ti je po papirima bio samo jednom.... (i tako nemaš papir za ostalo).
20.10.2017 | 16:41
Zgodna stvarčica, vidiš - ni sam ne znam kako si došao do toga.
Thanks!
A na drugom nalogu bi trebalo pisati adapter, i ta malena pločica, samo što je on na prvom nalogu dopisao datum drugog dolaska, i to je to.
Sada s me zvali iz Samsunga, pa da će vidjeti sa MR Servisom. Pitala me znam li ime servisera, rekao sam joj i ime i prezime, a ona mi je odvratila da će mi se povratno javiti, kada vidi sa servisom.
Eto.
Ma, da barem nekako ili zamijene cijeli ili da nam vrate lovu, ne znam ni sam...
  • Daddo
  • Posjetitelj
20.10.2017 | 18:35
Ajd sad još jednom pregledaj taj papir i u pretragu s linka ukucaj serijski broj svog uređaja (onaj koji piše na tom tvom papiru) i vidi što ti kaže rezultat servisa. Pomoći ću ti, javlja "Nema rezultata pretrage".

Znači, tvoj "prvi televizor" (to je onaj sa serijskim brojem koji završava na 1405D) nikad nije ni bio na servisu, dok je pod tim radnim nalogom koji si ti dobio završen servis uređaja koji ima serijski broj koji završava na 405T. Ovo je možda i normalno jer ti je mijenjana ploča pa se promijenio serijski broj. Ono što nije normalno je da uređaja sa tvojim serijskim brojem nema u pretrazi.
20.10.2017 | 18:36
Prije će uhapsit Todoriće nek buš ti riješio taj problem sa televizorom. Već su osudili i Dijanu Čuljak a ti to nemreš gledat.
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 5 dana, 10 sati
  • mbp2009: Odlično za PBZ, ali vidim sad da je baterija katastrofa pa onda ću preskočiti dok to ne srede
  • Damirst: Koristim aplikaciju PBZ, istalirao sam public verziju 26 i sve uredno radi
  • Borisone: Čak i da sada radi, možda ju slijedeća public beta skrši
  • Borisone: Prevelika kocka. Ako na iPhonu imaš internet bankarstvo i/ili ostale bitne aplikacije ne savjetujem prelazak na novu slijedeću veliku verziju dok nije na prvoj reviziji (npr. iOS 26.1)
  • mbp2009: Ekipa, itko na ios PB? Zanima me par stvari ali brine me samo pbz aplikacija
  • Yonkis: Ozzy se pridružio legendama :(
  • stefanjos: RIP ozzy!
  • cariblanco: RIP i od mene, mada sad "đavo" trlja ruke, jer mu se ekipa ojačava ;)
  • smayoo: RIP Ozzy Osbourne
  • Gjuroo: Nema za Mac...
  • drlovric: [link]
  • jura22: E da, gdje je to “begišu”?
  • jura22: Izgleda kako ce ova sezona ipak biti bolja od one 2020.!
  • cariblanco: Moj omiljeni bend Guns N’ Roses večeras u begišu....bilo bi fora da kažu "pumpaj" :D
  • Junuz: Yonkis, riješeno.Ubio sam icloud/face time na svim uređajima.Iako se problem manifestovao na 16e.Svakako nekoristim face/imesage.Hvala
  • Yonkis: @Junuz - ti si u USA? Na čijoj si mreži? Vidiš li ti te poruke koje su poslane? Da nemaš USA Apple account? Ne znam, puno informacija nedostaje za ikakvo pojašnjenje. Ili otvori remu/post.
  • cariblanco: Kakav dobar finale tenisa, inače navijam za Noleta, ali on je svoje dao...danas se "griješnik" nije dao u Alcatraz ;9
  • Junuz: Nije baš tako, za par sati su mi naplatili oko 1euro na pozadinsko slanje sms ova u ameriku sa ciljem aktiviranja face time.Iphone koristim od 6 naovamo
  • drpongrac23: @Junuz - pa aktiviraj Facetime i iMessage, ništa te ne košta.
  • Junuz: A naravno nisam siguran kako
  • Junuz: trebao bih pomoć oko pozadinskog slanja sms ova u usa na iphonu.16e model sa novom pretplatom i esim karticom.Trošak raste svako malo a od telekom operatora sam dobio odgovor:U slučaju ako koristite iPhone, Vaš uređaj u pozadini šalje SMS prema svom uslužnom servisu u SAD-u s ciljem aktivacije usluge Facetime i iMessage. Molimo deaktivirajte u postavkama mobilnog uređaja navedene usluge k
  • ping: naravno nije bitno koji smartphone dok god je iphone :)
  • ping: @drlovric koliko se sjećam nije radila ako se spajaš na wifi ali ako koristiš iphone sa hr linijom onda je radilo.
  • drlovric: Koristi li netko MaxTV aplikaciju van HR?
  • Ender: verovatno je to, jer je on sa ekranom od 12", mada je bilo i MB Air-ova 11" pa su imali 2 standarnda USB porta. dobro mozda je on bio malo veci od tog MacBook-a jer je imao onaj siri screen bezel.
  • smayoo: Imao je samo jedan port jer je cijela matična ploča bila toliko malena da nije bilo mjesta za dva. To je bitna ušteda (veličina matične ploče), a ne broj portova
  • Ender: verovatno ce cena biti povoljna uz kompromis da se ukine neke stvari koje postoje kod MB Air-a. recimo MacBook model iz 2015-2016 je cak imao samo jedan USB-C port. neka usteda od par $, al dovoljno da se ustedi taman za bonus nekog menadzera.
  • Ender: Slazem se, masa korisnika nema neke prevelike zahteve, niti koristi zahtevne programe, ali sam sistem postaje s vremenom gladan resursa, i to bude cesto ogranicavajuci faktor. Ali u upravi drage nam firme sede neki ljudi koji vrlo precizno odmere svaki korak, tako da s druge strane mislim da ima smisla, koliko god meni logika govori drukcije.
  • Bertone: Sve ovisi koliko €/$ će tražiti,... masa ljudi još koristi Intel MBA/MBP i ne daje im se 1k€ za osnovni MBA, a potrebe im nisu veće od tu i tamo kojeg dopisa, e-maila ili pogledati kakav video.
  • Ender: malo je bzvz imati MacBook sa procesorom od iPhone-a, a imas iPad sa M1 procesorom. ne vidim segment trzista za taj MacBook.
  • Ender: izgleda ce tako i ovog puta biti. ti MacBook-ovi su imali core-M seriju procesora (M, M3, M5 i M7), a poslednja serija je imala core-i procesore 2017. god.
  • smayoo: Imali su već i prije takav neki proizvod. Onaj "zlatni" macbook 12", zar ne. Pa se nije baš "primio".
  • drpongrac23: [link]
  • drpongrac23: Izgledno je da izlazi low-end MacBook, tj. povratak stare MacBook serije, oviga puta sa iPhone čipom unutra. Ako se ostvari, biti će zanimljivo
  • drpongrac23: @cariblanco - slažem se, no zbog zdravstvenih razloga se bisam usudio ići. Produkcija na svjetskom nivou.
  • cariblanco: Koncert na hipodromu, je neponovljiv po mnogim stvarima...dok sam živ neće ga nitko prestići po mnogim detaljima....ma što god mislili o Marku
  • smayoo: RIP Renato Baretić :(
  • dpasaric: Cijene su ti iste kao u Švicarskoj, kada to prihvatiš, sve bude jednostavnije! :)
  • ping: @drlovric Geneva?
  • ping: A
  • drlovric: Jucer sam stigao a vec sam blago sokiran hrvatskim cijenama. Neke stvari vrijedjaju inteligenciju, ali valjda se brzo naviknem :)
  • smayoo: O, brate, kakav pacijent.. :)
  • dpasaric: Joj on je inače lud tip, ali ovo je skroz fora! :)
  • drlovric: Kakva bolest od videa :) [link]
  • dpasaric: Novi mega-članak na naslovnici! Nije za svakoga, ali za one koji to vole bit će poslastica! :)
  • zoranowsky: Također!
  • vicko: Pridružujem se čestitkama!
  • smayoo: Čestitam svima Dan antifašističke borbe!
  • roPeD: Pokrenuo temu u Softver forumu
  • smayoo: Piši u forum i probaj biti jasniji

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.41 Seconds

Provided by iJoomla SEO