iStyle Apple Premium Service - iskustvo
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

iStyle Apple Premium Service - iskustvo


18.11.2016 | 22:10
Današnje iskustvo iz "Apple Premium Service Providera". Dolazim po svoj iPhone koji je imao probleme s trajanjem baterije i delayem u aktivaciji kamere. Mailom sam dobio obavijest kako je na uređaju zamijenjen ekran. Pitam djelatnika da mi objasni što je rađeno s mobitelom jer možda zamjena ekrana objašnjava delay s kamerom (ne znam!), ali kako objašnjava gašenje mobitela pri 40% baterije? Nezainteresiran i apsolutno nestručan djelatnik odgovara da nije zamijenjen ekran nego da sam dobio novi uređaj. Uzeo sam uređaj, pomaknuo se na stranu, ubacio SIM karticu i aktivirao mobitel. Kad ono moj stari mobitel (isti serijski broj, IMEI…). Čekam svoj red da bi ponovno upitao tog stručnjaka za pultom što mi je rađeno s mobitelom. Na moj drugi upit odgovara kako pri dijagnosticiranju baterija nije pokazala probleme, mada u ruci držim službeni Apple dokument s rezultatom dijagnoze gdje jasno piše “battery issue shutdown it self at 40%”. “Pa dobro koga ti praviš ludim” otprilike je bio moj odgovor. Lik drugi put izmišlja što mi je s mobitelom!!
Tražim nadređenu osobu na što dobivam odgovor: “ne možete razgovarati s nadređenom osobom, ali možete pisati Appleu.” Molim? U tom trenutku iz sobička s natpisom “Apple PREMIUM Service Provider” izlazi lik koji relativno hladno objašnjava što mi je rađeno s mobom (kaže da je DFU restore riješio problem baterije?!) te da je lik za pultom nov pa kao ne zna. Zaključak, tipičan balkanski servis s bahatim, nezainteresiranim i nestručnim kadrom koji laže svoje ali i Apple klijente.
18.11.2016 | 22:47
Čuj, ali stvarno, zašto nisi nazvao Apple i požalio se na taj postupak?
19.11.2016 | 00:00
smayoo kaže:
Čuj, ali stvarno, zašto nisi nazvao Apple i požalio se na taj postupak?


Tocno tako... Ja sam isto imao nekih neugodnih iskustava sa domacim premium resellerima. Poslao sam mail Apple-u da se potuzim i na moje veliko iznenadjenje stvari su rijesene na moje zadovoljstvo u roku dva dana, Pisi, pomoci ce...
19.11.2016 | 18:12
U petak u 18 sati Apple support ne odgovara na telefonski poziv. Čekam ponedjeljak.
24.11.2016 | 18:09
Ljudi na koji broj mogu nazvati Apple? Ako mislite na 0800 222 427, nista od toga. Pisao sam mail na Apple no odgovor je bio tipa "hvala na informaciji, ali necemo vam se javiti...". Na koji mail pisete?
25.11.2016 | 00:16
Zašto kažeš da od ovog telefonskog broja ništa? Probao sam radi vlastitog problema prije neka dva?tri mjeseca najiše, i javila mi se žena iz Irske - pričali smo i riješila mi je problem koji mi inače ne bi mogao biti riješen tek tako. Čak me i zvala drugi dan da vidi jel sve radi i dalje...
Probaj opet, ali uzmi u obzir da imaju radno vrijeme, tipa od 8-16 sati.
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 9 sati, 1 minute
  • drlovric: Jucer sam stigao a vec sam blago sokiran hrvatskim cijenama. Neke stvari vrijedjaju inteligenciju, ali valjda se brzo naviknem :)
  • smayoo: O, brate, kakav pacijent.. :)
  • dpasaric: Joj on je inače lud tip, ali ovo je skroz fora! :)
  • drlovric: Kakva bolest od videa :) [link]
  • dpasaric: Novi mega-članak na naslovnici! Nije za svakoga, ali za one koji to vole bit će poslastica! :)
  • zoranowsky: Također!
  • vicko: Pridružujem se čestitkama!
  • smayoo: Čestitam svima Dan antifašističke borbe!
  • roPeD: Pokrenuo temu u Softver forumu
  • smayoo: Piši u forum i probaj biti jasniji
  • roPeD: Lijepo molim
  • roPeD: Jel bi netko znao prebaciti onaj nas stari Mini Rijecnik da ga mozemo koristiti sa novim operativnim sustavima i M chipovima
  • roPeD: Pozdrav svima
  • drlovric: Zasto instalirate bete na aktivne uredjaje koje koristite svaki dan :/ Mozda je bolje da ti je bankarstvo prestalo raditi, nego da radi nesto sto ne znas :)
  • ZeljkoB: iOS18 dev beta kad je izasao nije polomio nista, ali 17ica je ubila ZABA app...
  • dpasaric: Meni to zvuči kao logična prva stvar koja će se polomiti.
  • ZeljkoB: Je li tko probao iOS26, a da mu ZABA app i dalje radi OK?
  • hal9000: Sretan rođendan i dobrodošao u klub!
  • drpongrac23: Hvala svima!
  • ping: Sretan rođendan
  • dpasaric: Sretan ti! :)
  • zoranowsky: Sretan ročkas!
  • Yonkis: Sretno ti rođendanovo!
  • smayoo: Sretan ti rođendan! :)
  • drpongrac23: Danas sam ušao u 5-u DEKADU ŽIVOTA!!! Živjeli svi!!!
  • hal9000: [link]
  • Riba: Odnio vrag prisu!
  • hal9000: Za 30-ak godina većina nas ni neće više biti živo pa koga briga za responsive site! :D
  • Borisone: Ma nije to, nego se sada početna stranica učita u tren oka. Treba bar 3-4 sekunde da bi bilo moderno.
  • Riba: Uostalom, nije Jabucnjak neresponsivan nego je vama ekran premalen! :-D
  • dpasaric: I nisi boomer, ti si gen X! :)
  • dpasaric: Zašto bi itko išao na ovaj tip weba s mobitela? :)
  • Riba: Hoce, vec je u pripremi godinama ali je implementacija malo zapela...plus sto ne pomaze sto ja boomer nikada ne idem na jabucnjak sa mobilnog uredjaja. :)
  • CoffeePod: Jabucnjak*
  • CoffeePod: Hoce li Jabuvnjak ikad dobit reponsive sajt?
  • cariblanco: Danas smo u Osijeku, možda shebali turističku sezonu :D
  • dpasaric: Slijedi uskoro osvrt na naslovnici...
  • Air: ...a Applevom slučaju iako te fore drugi telefoni imaju već godinama, ali kad to Apple napravi mi bi se trebali diviti tome kao toploj vodi.
  • Air: Meni Keynote izgleda kao kad Trum hvali samo sebe i svoje odluke kao ono baš najbolje, iako ga je cijeli Svijet popljuvao...
  • drlovric: Na Mac, Spotlight je odlican, kao i boja foldera (konacno) :)
  • drlovric: iPad je odlicno profitirao. Ako sve ovo ne zakljucaju za najnovije modele only :)
  • Riba: Keynote mi je kao neka epizoda Teletubbiesa.
  • Riba: Gledam taj WWDC i razmisljam kako su teme o umiranju mozda privlacnije. :-D
  • dpasaric: Idemo mi na ljepše teme, WWDC je za sat vremena! :)
  • dpasaric: Sve pet, ali nije li zanimljiva statsitika da je od zadnjih 30-ak (toliko pratimo na jednoj internoj grupi objave u medijima) sportaša, umjetnika i ostalih poznaith osoba koje su iznenada umrle, uzorak cijepljenih 100%. A znamo da je kod nas situacija bila cca 50:50, znači nešto lomi statistiku. Evo, samo to primjećujem.
  • smayoo: To što nije u javnosti poznato što je prethodilo njegovoj smrti, ne znači da nije prethodilo ništa čega bi ta smrt bila logičan i sasvim vjerojatan ishod. Moj pokojni stari je umro u 59. godini i svima koji ga nisu jako dobro znali je to bilo "iznenada". Nas koji smo mu bili bliski nije baš *iznenadilo*, iako nam je bilo teško i bolno.
  • Riba: Obrati paznju na nepoznate osobe poput mog oca koji ne uzima lijekove kako je propisano, odbija ici na kontrole, jedva je izvukao zivu glavu nakon srcanog udara pred par godina i jos hoda naokoo unatoc tome sto se cak i cijepio. Znanost bi se trebala na takve slucajeve usredotociti. :)
  • dpasaric: Samo primjećujem uzorak. Do sada je 100% kod domaćih i stranih poznatih osoba koje su iznenada umrle. Ponavljam, možda je zaista slučajnost, ali sada već postaje statistički zanimljivo.
  • Riba: Covjek je vjerojatno pocinio suicid ili izravno ili neizravno alkoholom, nije tu potrebna velika znanost.
  • dpasaric: Sjajan umjetnik je to bio. Velika šteta.:( I gle, opet moramo primjetiti slučajnost koja povezuje sve "prerano" umrle. :( Nadam se da će znanost potražiti uzroke takvoj statistici.

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

drpongrac23, miomika, rkoren5, robee, Anonimci (348)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.17 Seconds

Provided by iJoomla SEO