11.02.2017 | 11:54
dpasaric kaže:
Osobno imam samo dobra iskustva s Agram servisom i uvijek njih preporučujem. Važno je da odmah kažeš ovo što si našao - da detektira grešku na SD Card čitaču i vidiš je li on zamjenjiv sam za sebe. Ako nije, ako je to neizdvojivi dio matične ploče, onda zaboravi na servis jer to znači barem 5.000 kn za novu ploču ako nisi pod jamstvom. Jednostavno ne bootaj stroj svaki čas ili potrpi tih 10 sekundi duže nego inače.
nedavno isteklo ono regularno jamstvo od 1g ali imam applecare jamstvo.. e sad dal ce ga priznat u Agramu to cu ocito morat vidjet.. naravno da necu mjenjat cijelu plocu ako applecare nece vrijediti.
ali mislim da me dosta ljudi ne razumije
nije stvar u tih 20sec duzeg bootanja kolko o tome da stvarno ocito nesto nije u redu, pocevsi da je trackpad tolko ne responzivan prije bootanja osx (recovery i sve te stvari izvan osx) da doslovce hoces pomaknut kursor i cekas pol minute da se on mrvu pomakne , drugim rijecima ili mozes strpljivo pola sata probat na slijepo nesto napraviti ili ces odustat.
to mi se cini kao puno veci problem od bootanja 20sec sporije. a to da izbacuje pogresku na sd citacu makar on radi mi je jos veca enigma. ugl to su stvari koje ne zelim na stroju koji me kostao 13000kn.
Ima tko negativnih iskustva sa Agram servisom?