iKlinika - moje iskustvo
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

iKlinika - moje iskustvo


20.12.2014 | 21:27
Pozdrav svima,

Evo mojeg iskustva sa servisom iKlinika, shvatite ovo kako nekakav review a ne samo kritiku.

Dakle imao sam problem s lock buttonom i baterijom na iPhone 5. U moru servisa tražio sam neki povoljan ali i sa dobrim feedbackom. Naravno iznazivao sam ih sve i prema uljudnosti mogu reć da su bili super. Brzo javljanje, brza informacija, po dolasku u servis iste informacije koje su dobivene telefonski (a ne kao neki što kažu jedno pa kada dođeš ipak druga stvar).

Promijena je trajala cca 45minuta (nisam dobio nikakav radni nalogniti potvrdu da je mobitel ostavljen na servisu samo su na njega zaljepili post it s prezimenom. Cijena 450 kuna ako se obje stvari mijenjaju istovremeno. Preuzeh mobitel, isprobao sve. Odlicno radi, baterija napokon kako spada. Jedino primjetih da je kapica lock buttona ista ko i prije da nije nova al manje bitan detalj (isto su postupili na iPhone 4 u iService, ostavili staru kapicu).

Gdje nastaju problemi? Kako je ovo mobitel drugi mobitel kojeg ne koristim, nisam obavio nikakav telefonski razgovor. Drugo jutro sam se zaputio nekoliko dana u inozemstvo i nisam imao potrebu nekoga zvati s obzirom na roaming koji imam na drugom telefonu. Pri poratku u hrvatsku obavih prvi poziv nakon servisa. Okrenem broj, krenem razgovarat, a druga strana govori: Halo, halo, ne cujem te dobro prekidas. Reko OK, mozda je slab signal. Dođem u Zagreb, okrenem još nekoliko brojeva. Opet ista boljka. Ljudi se žale da me ili čuju isprekidano ili kao da sam odmaknut od telefona pa kada se zaderm onda me koliko toliko čuju.

Vratih se u iKliniku s računom, objasnim problem, primaju na pregled i reklamaciju (oko 16 sati), obećavaju poziv do kraja dana. Prolazi nekoliko sati, točnije 19:45 je, još 15 minuta rade, poziva nema. Odlučio sam na svoju ruku ih nazvat. Govore, evo klogea je gledao ostavlja drugome za ujutro da vidi da nije nešto na matičnoj. Hm?! Odakle sad matična ploča u igri. Tu je počelo smrdit. Drugi dan nitko ne zove. Otiđoh navečer do poslovnice, traže me radni nalog (kojeg nemam), i kopkaju, šapuću, nekoliko minuta čekanja nakon što su ga našli. Dobivam informaciju da je otišao spoj mikrofona na matičnoj ploči?! Wait, what??! Vjerojatno je od pada (mobitel je stajao u dzepu, pada nije bilo). Nakon kraceg razgovora vidjeh da su neka mutna posla jer bi oni da ja još ostavim telefon da još istraže kvar.

Vracam se kući, palim mobitel vidjeh neke pozive da su testirali, i to samo u doba nakon što sam ih ja zvao pru večer (očito sam ih morao podsjetit jer radnog naloga nije bilo pa je zapao sa strane). Sve u svemu, došlo mi je sjest pa plakat.

Zaključak:
Za 450kn dobih nazad svoj iPhone sa otklonjena dva kvar i jednim novim koji mi je učinio mobitel beskorisnim osim za surfanje.
Slučaj je u sivoj zoni. Ja ne mogu dokazati da kvar nije postojao prije njhovog servisa, a niti iKlinika može dokazat da sam ja u krivu. Njima na dušu.

Pozdrav
20.12.2014 | 21:49
Mislim da je ovdje bitno utvrditi 2 stvari;
1. ti tvrdiš da je ovaj zadnji kvar prisutan već na prvom pozivu nakon izlaska sa servisa? Nije bitno bilo to 1 minutu nakon servisa, ili 10 dana. A možeš li biti 100% siguran da je prije predaje na servis zvuk radio dobro?
2. Ukoliko postoji bilo kakva mogućnost da je oštećenje nastalo prilikom zamjene baterije i popravka lock buttona, tada bi servis jednostavno trebao prihvatiti tvoju primjedbu kao reklamaciju i popraviti to o svome trošku.

S obzirom da nitko od vas ne može dokazati svoje tvrdnje, smatram da je u interesu servisa da se vodi izrekom "kupac je uvijek u pravu" i popravi to!
21.12.2014 | 09:41
Ja dao 3G na zamjenu baterije i prvo prtljali nesto o konektoru i zamjeni. Zamjenili bateriju i sve OK. Oba gumba stekaju. To nisam dao mjenjati jer mogu nesto zeznuti. Ja bi gumbe mjenjao kad prestanu raditi. Dok nekako rade, ne mjenjati.
21.12.2014 | 10:45
Bphoto, ponajprije, žao mi je da uopće imaš problema (neovisno o tome koji im je uzrok).
Nije mi, međutim, drago da koristiš Jabučnjak za izražavanje nezadovoljstva na tu temu jer Jabučnjak nije imao baš nikakve veze s nastankom tvojih problema.
Ali shvaćam zašto to radiš i bilo je već sličnih situacija. Ne kažem da nisi u pravu (štoviše, i potrudio si se cijelu stvar opisati umjereno i bez suvišne emotivnosti pa si tim vjerodostojniji), ali ništa što si napisao zapravo ne dokazuje da jesi. Čak i uz pretpostavku da tvoj subjektivan pogled na stvar ne odstupa jako od subjektivnog pogleda druge strane (koju nismo čuli).
Da sad ne odem u neku metafiziku, mogu ti samo reći kako se *meni osobno* u mom poslu *nebrojeno* puta dogodilo da nas klijent optuži (bez ikakvog argumenta, jednostavno na temelju vremenske koincidencije) kako smo svojom intervencijom prouzročili kvar.

"Jučer je sve bilo u redu, onda ste vi radili na tom sustavu, i sad nam to (nešto treće, što jest vezano s tim sustaovom, ali ne i s nama) ne radi. Nema što drugo biti, vi ste nešto pokvarili."

Mi bi onda potrošili dodatne čovjek-sate na istraživanje i dosadašnja je statistika takva da u 90% (DEVEDESET POSTO) slučajeva nije bio problem povezan s nama, nego s nekim drugim, s nečim što je netko od korisnika učinio, ili jednostavno s činjenicom da se radi o opremi koja nije nova i koja se, eto - kvari. Što smo onda svaki put i dokazali. I naš je dokaz bio prihvaćen. Ali baš nijednom nisam čuo "oprostite, pogriješili smo", a kamoli da nam je netko platio dodatno utrošeno vrijeme na dokazivanje nevinosti.

Tako da i u ovoj tvojoj priči prepoznajem slične elemente pa, nemajući detaljnijih informacija, naslućujem da je ista vjerojatnost (90%) primjenjiva i ovdje.

Da li si *siguran* da problem s mikrofonom nije postojao i prije predaje telefona na servis?
Da li si *siguran* sa se u međuvremenu zaista nije ni teoretski moglo s telefonom dogoditi nešto da izazove takav kvar?
Da li je moguće da se s mobitelom *prije* nego si ga nosio na servis dogodilo nešto što je uzrok kvara, samo što se kvar nije manifestirao dok servis nije uređaj otvorio i zatvorio?
Da li je moguće da se radi o kvaru koji se jednostavno s određenom vjerojatnošću - dogodi, bez obzira na ikakve vanjske okolnosti?
Zašto je sama činjenica da si kvar uočio nakon što si uređaj preuzeo sa servisa - u tvojim očima dokaz da su oni prouzročili problem?
21.12.2014 | 11:07
Ma što klijenti, ja imam primjer unutar kuće!
Baba dobila novi komp bez printera, a printa preko drugog kompa koji ima printer (printer je djeljeni). Drugi komp je od kokši od tajnice one babe. Pustim nešto na printanje i zapne. Kokoš optužuje mene kako sam joj zeznuo printer jer sam eto poslao nešto na printanje. Čišćenje redosljeda printanja i restart nisu pomogli. Kako je admini zaštit na svakom kompu, teško je išta korisno napraviti.
naravoučenje je da ne diram ništa i kad radi i kad ne radi jer najebem svakako. Helpdesk rješava probleme u 2-3 tjedna (sad malo kraće jer imaju brdo volontera), pa nek baba čeka.
To je isto kao da ti je sugovornik kriv što ti telefon ne radi jer te eto nazvao i u tom trenutku je nešto krepalo.
21.12.2014 | 12:59
smayoo kaže:
Bphoto, ponajprije, žao mi je da uopće imaš problema (neovisno o tome koji im je uzrok).
Nije mi, međutim, drago da koristiš Jabučnjak za izražavanje nezadovoljstva na tu temu jer Jabučnjak nije imao baš nikakve veze s nastankom tvojih problema.


Off topic, ali ne mogu se nikako složiti s ovakvim stavom. Poradi čega postoji apple tematski portal/forum ukoliko ne, između ostalog, i za razmjenu ovakvih iskustava?
Korisnik je iznio svoje mišljenje, ton komunikacije je izuzetno primjeren (bar po mom sudu), a s rečenicom 'Jabučnjak nema nikakve veze s ovim slučajem' uopće ne mogu procesuirati što je smayoo želio reći? Jabučnjak nema nikakve veze s 99,99999% tema na forumu.

U svakom slučaju, post je primjereno napisan, izražava mišljenje člana foruma i ne može nikako štetiti nikome.
S radom 'prozvanog' servisa nisam upoznat, ali ukoliko mi u budućnost zatrebaju usluge nekog servisa ne bi mi smetalo, dapače, bilo bi mi drago pročitati iskustva korisnika i na taj način donijeti odlugu kome dati uređaj na servisiranje.
21.12.2014 | 13:11
jedna samo opaska.
kod popravka power button-a ne mjenja se kapica iliti sami gumbić.
mjenja se flat kabel koji s jedne strane ima konektor koji je uštekan na matičnu a sa druge mali klik balončić kojeg stisneš stiskajući power/lock gumb.

www.ifixit.com/Guide/iPhone+5+Audio+Cont...le+Replacement/10792
21.12.2014 | 13:37
I meni je logično da se na Jabučnjaku mogu razmjenjivati i iskustva sa servisa. Naravno da smo svi svjesni da Jabučnjak nema veze ni s kritikama niti sa pohvalama. Slažem se s papittovenga da, ukoliko trebam uslugu servisa, korisno bi bilo prethodno pročitati komentare.

@Smayo - Prihvaćam da i ti imaš negativnih iskustava, ali probaj se staviti u položaj korisnika. Ako sam dao nešto na popravak, onda nakon preuzimanja očekujem, u najmanju ruku, ispravan proizvod. Očekujem i profesionalnost servisa.
Dakle, ako se utvrdi da je na mobitelu prisutan još neki nedostatak, očekujem da me na to upozore.

Isto tako, u ovome konkretnom slučaju ne mogu ignorirati činjenicu da NISU NITI POKUŠALI uspostaviti dijagnozu kvara prije nego se Bphoto počeo raspitivati kod njih. Zašto su mu onda obećali nazvati ga? Na takve stvari sam JA alergičan.
Zaključujem da su samo na osnovi par pokušanih poziva zaključili da su konektori, jer se, eto, to najčešće događa kod takvih simptoma.
21.12.2014 | 14:34
papittovenga kaže:
smayoo kaže:
Bphoto, ponajprije, žao mi je da uopće imaš problema (neovisno o tome koji im je uzrok).
Nije mi, međutim, drago da koristiš Jabučnjak za izražavanje nezadovoljstva na tu temu jer Jabučnjak nije imao baš nikakve veze s nastankom tvojih problema.


Off topic, ali ne mogu se nikako složiti s ovakvim stavom. Poradi čega postoji apple tematski portal/forum ukoliko ne, između ostalog, i za razmjenu ovakvih iskustava?
Korisnik je iznio svoje mišljenje, ton komunikacije je izuzetno primjeren (bar po mom sudu), a s rečenicom 'Jabučnjak nema nikakve veze s ovim slučajem' uopće ne mogu procesuirati što je smayoo želio reći? Jabučnjak nema nikakve veze s 99,99999% tema na forumu.

U svakom slučaju, post je primjereno napisan, izražava mišljenje člana foruma i ne može nikako štetiti nikome.
S radom 'prozvanog' servisa nisam upoznat, ali ukoliko mi u budućnost zatrebaju usluge nekog servisa ne bi mi smetalo, dapače, bilo bi mi drago pročitati iskustva korisnika i na taj način donijeti odlugu kome dati uređaj na servisiranje.


Pa nisam post niti obrisao, niti editirao, niti zaključao temu. U čemu je problem? Stojim vrlo argumentirano kod toga da mi nije drago da se koristi Jabučnjak za iznošenje pojedinačnih negativnih iskustava na račun neke treće osobe koja nije ovdje da se brani.
21.12.2014 | 14:55
ok, ne kužiš poantu.....idemo dalje.....
21.12.2014 | 15:11
Uvjeren sam da oni prate portale i forume. Ovo je izdvojeni slučaj, bar se nadam. Bio sam jednom kod njih i obavili su super posao. Dobio radni nalog i račun na koncu svega.
Neznam kako si netko uopče dopušta odraditi posao bez radnog naloga. Potencijal sivih radnji. Al ajd, bar si dobio račun.
Ono što ja tražim od servisa bilo kojih vrsta. Detaljno pregledaj proizvod, bar osnovne stvari, prije nego što ga preuzimaš, zbog sebe i mene. Ako ti treba vremena za provjeru, reci koliko i kada. Tko kaže da se nije nekom omaklo pa se nešto dogodilo prilikom servisiranja a da toga serviser nije bio ni svjestan. Ima tu svega, možda je i sam korisnik kriv. Netreba gledat sve tako crno. Svako može pogriješit i red je da se greške isprave.
21.12.2014 | 15:17
@Bphoto, kako to da nisi dobio radni nalog? Meni ovo smrdi, da su djelatnici iklinike to željeli ilegalno za sebe odraditi, bez znanja vlasnika i bez pdv_a.
21.12.2014 | 16:34
Moje skromno iskustvo sa servisom iKlinika je odlično.
MacBook Pro (15-inch Early 2008) - zamjena GeForce 8600M GT i Iphone 4s zamjena baterije.
Preporuka svima.
21.12.2014 | 18:09
papittovenga kaže:
ok, ne kužiš poantu.....idemo dalje.....


Isto bi mogao i ja za tebe reći. Kužim ja što bi ti htio. Ti bi htio da ovdje možeš pročitati što drugi misle o nekom servisu pa na temelju toga odlučiti koji ti odgovara. A pri tom ne shvaćaš da jedan ovakav post odzvanja kao da iklinika svaki dan zajebe najmanje po jednog klijenta i svima vraća pokvarene telefone jer nitko (ni ti, ni ja, niti Bphoto) ne zna

A) koliko često se njima to događa
B ) da li je zaista kvar prouzročio netko iz iklinike
C) što bi se dogodilo da je Bphoto svoj mob provjerio odmah nakon preuzimanja i na licu mjesta reklamirao popravak, a ne nakon x vremena

Ali bi ti na temelju takvog posta već formirao negativan stav (kao i
mnogi drugi).
21.12.2014 | 19:49
Ja dobio OK telefon. Doduše, išao sam kasnije pa je statistika bila na mojoj strane (jeda klijent je već prije mene bio oštećen). LOL
21.12.2014 | 22:35
nemoguće je raditi bez greške, pogotovo ovaj tip posla u kojem dečki možda odrade 10ak uređaja dnevno. teško je iz dana u dan održavati potrebnu razinu koncentracije. to je prva stvar koju treba imati na umu, i kada se greška desi, uvijek treba ići dobronamjerno na reklamaciju. lakše je i nama klijentima, a i ljudima iza pulta.
na žalost nije rijetkost da treba postati agresivan kada ispadne da nešto fakat ne štima, ali greška je mnogih danas da radi nekog općeg stava kako ćemo biti zajebani, idu odmah đonom.
To najbolje vidim jer sam svakodnevno sa druge strane pulta, ali uglavnom nakon malo smirene i iskrene komunikacije sve se razriješi.

drugo, kod servisa bilo kakvih consumer proizvoda, nije čudno da se uređaj zadrži radi očitog kvara, pa se prilikom otvaranja i popravljanja ustanovi da postoji još problema iako se oni do sada nisu jasno manifestirali. osobno u većini takvih slučajeva, kada sam sa druge strane pulta, preuzmem stvar na sebe jer je komplicirano objašnjavati kako i što, najčešće radi ovog apriori stava "misli me zajebat". stranka je uvijek u pravu, progutaš, i bildaš iskustvo koje kasnije koristiš za bolje dijagnoze kvara i mogućih komplikacija. nekakvi patterni mogućih komplikacija se brzo pojave i olakšaju stvar.
to je jedan od većih problema kod servisa bilo čega, početna dijagnoza i detaljniji opis stanja. puno se nesuglasica u relaciji klijent - serviser ukloni ako se stvar u startu jasno postavi. od slikanja uređaja radi eventualne reklamacije uslijed fizičkih oštećenja, pa do provjere svih ključnih funkcija, jer kasnije je riječ protiv riječi, dakle glupa igra živaca.
na žalost malo servisera to radi jer je to možda i 10 "izgubljenih" minuta dnevno po uređaju, što nije malo ako radite sa većim količinama.

kao klijent, moj lijek je da sam napravim tu provjeru i koliko mi je to moguće dokumentiram stanje. ne radi toga da budem đubre koje će nakon servisa tražiti dlaku u jajetu samo da izvuče neku korist, nego da olakšam stvar i sebi i serviseru.

u ovom tvom slučaju, imaš dobar dokaz u listi poziva. ako pred sam servis imaš poziva u trajanju od par minuta, jasno je da si vodio nekakve razgovore. probaj iskoristiti to kao dokaz.
ako tvrde da kvar nije nastao njihovom greškom (što je isto moguće), neka ti natanko objasne što su radili i kako je mogao nastati ovaj drugi kvar.

nadam se da ćeš riješiti stvar.
21.12.2014 | 23:22
smayoo kaže:
papittovenga kaže:
ok, ne kužiš poantu.....idemo dalje.....


Isto bi mogao i ja za tebe reći. Kužim ja što bi ti htio. Ti bi htio da ovdje možeš pročitati što drugi misle o nekom servisu pa na temelju toga odlučiti koji ti odgovara. A pri tom ne shvaćaš da jedan ovakav post odzvanja kao da iklinika svaki dan zajebe najmanje po jednog klijenta i svima vraća pokvarene telefone jer nitko (ni ti, ni ja, niti Bphoto) ne zna

A) koliko često se njima to događa
B ) da li je zaista kvar prouzročio netko iz iklinike
C) što bi se dogodilo da je Bphoto svoj mob provjerio odmah nakon preuzimanja i na licu mjesta reklamirao popravak, a ne nakon x vremena

Ali bi ti na temelju takvog posta već formirao negativan stav (kao i
mnogi drugi).


Kao što rekoh, uopće ne kužiš.
Prvo, odakle ti pravo da prejudiciraš zaključak koji bi ja, ili netko drugi, donio? Pogotovo da bi 'ja na temelju posta formirao negativan stav'??
Oprosti, ne poznajemo se i to je prilično bahata pretpostavka.

iKlinika mi nije poznata, Bphoto ne poznajem. Stav donosim samosvjesno, a ne kao ovca pročitajući jedno (ili više) bilo pozitivnih bilo negativnih iskustava korisnika.

Ja sam se primarno 'zakačio' na tvoju izjavu, i to ne kao smaye člana foruma, već kao moderatora foruma u kojoj kažeš, citiram: 'Nije mi, međutim, drago da koristiš Jabučnjak za izražavanje nezadovoljstva na tu temu jer Jabučnjak nije imao baš nikakve veze s nastankom tvojih problema.', a zatim: 'Pa nisam post niti obrisao, niti editirao, niti zaključao temu. U čemu je problem? Stojim vrlo argumentirano kod toga da mi nije drago da se koristi Jabučnjak za iznošenje pojedinačnih negativnih iskustava na račun neke treće osobe koja nije ovdje da se brani.'

Sam sebe demantiraš. Osobno sam nekoliko puta pročitao tvoj negativan komentar, ili mišljenje/iskustvo, o WD diskovima. Po čemu je to različito od Bphoto iskustva? Ajmo biti malo retardirani, zašto nisi tražio mišljenje druge strane odnosno WDa?

Nadam se da si shvatio poantu. Ništa osobno, dapače, gušt mi je čitati tvoje postove i objašnjenja, ali ne smatram dobrim za forum da kao moderator (ne smayoo forumaš) svoje stavove i mišljenja tretiraš kao 'pravila' foruma.

Eto... nhf
21.12.2014 | 23:58
I opet - u čemu je problem? Svoj osobni stav i NE tretiram kao pravilo foruma. Izrazio sam svoj osobni stav, a to je da mi nije drago da se koristi jabučnjak za iznošenje pojedinačnih negativnih iskustava na račun treće osobe koja nije ovdje da se brani. Ne radi se o pravilu foruma, nego o mom osobnom stavu. Da se radi o pravilu foruma, obrisao bi post. Ali ne radi se, pa nisam. Eto.
Usporedba s WD je potpuno neprimjerena. Kad razgovaramo o serijskim proizvodima i multinacionalkama koje ih proizvode, govorimo o tome što mislimo o kvaliteti tih proizvoda s obzirom na njihovu cijenu. Ovdje se radi o iznošenju pojedinačnog događaja koji indicira, dakle sugeirira, ali ne dokazuje, da je netko imenom i prezimenom (tko nije ovdje da se obrani) nemarom ili zlom namjerom izravno postupio na štetu svog klijenta.

Mogao bih dodati još i - otkud *tebi* pravo da tumačiš koja je moja izjava - moja osobna, a koja mene kao moderatora?
22.12.2014 | 00:25
Um caruje, Dundo Maroje! 8)
www.jabucnjak.hr/forum/hardver/127083-pr...e-servis.html#137326

Znači WD je opravdan, iKlinika (zar je to ime i prezime??) neopravdana?
EOD
22.12.2014 | 01:27
Smayoo je u par navrata spomenuo da nema treće strane da iznese svoje mišljenje. Sa te strane je djelomično u pravu. A što se tiće WD naspram ovog, dalo bi se tu prebrati par zrnaca.

Iklinici očito nije bitno što drugi misle ili postoji vjerojatnost da je Bphoto u pravu, inače bi bili prisutni na ovom forumu. U biti me to zaista čudi, da baš ne prate jabučnjak.

Ako uzmemo pretpostavku da bphoto govori istinu, na njegovom mjestu bi također sasuo sve živo i mrtvo po njima, a najmanja briga mi treba biti šta netko misli na ovom forumu i sl mjestima. Neka smayoo i sl. budu dio njihove lošije statistike, ja sigurno neću. Ima da odradiš ono za što si plaćen, ako nisi sposoban, reci ljudski sori i razići čemo se kao ljudi. Nije moj problem što rade ko na traci. Ako su upali u takvu kolotečinu, onda neka nekad budu u stanju i pregrist koje govance.

Pravi smayoovski slijed bi bio, ako se osjeća moralno obvezan kao što je pokazao svojim komentarom i prijašnjim djelima( mada nekad i pretjera ), da pozve ikliniku na raspravu u ovu temu, ako stvarno nije prisutna na forumu. Da se sazna dali je istina ovo što priča Bphoto ili je to samo loš pristup konkurencije da na vrlo neugodan način ruši kredibilitet prozvanog servisa.

Tada bi u mojim očima smayoo bio dosljedan kad več komentira/kritizira, a do tada je dragi moj smayoo to sve puko nagađanje. Ako je netko prozvan i ne odgovara, to ne znači da nije prisutan. Postoje milijun prozivki i milijun prisutnih u milijun situacija(kroz sve aspekte u životu), pa ne dobivamo odgovore. Zar bi onda trebali šutit sa prozivanjem?
U ostalom, bphoto je rekao svoje, sada je red na ikliniku.
22.12.2014 | 05:33
Koliko vidim, iKlinika je član Jabučnjaka.
22.12.2014 | 07:43
Nema tu pametovanja,idi ponovo u servis i trazi da ti srede problem.Naravno ako si siguran da je sve bilo ok sa mic prije otvaranja telefona.Poucen iskustvom(pokvarenih musterija) sta god da mi dodje u servis prije preuzimanja dobro sve provjerim.

PS.Podrzavam tvoje pisanje o problemu na forumu,po mom misljenju sutra ce neko otici u servis i dobro provjeriti sve prije preuzimanja nekog aparata.
22.12.2014 | 08:21
Saint šta drugo komentirat na tvoj post, nego da pozdravljam takav pristup servisera, treba se u odnosu zaštit zbog svoje i druge strane. Samo takav klik u glavi nema ni četvrtina servisnih usluga u HR, BiH i šire, po pitanju bilo čega.
Ne bavimo se servisom, ali bavimo se projektiranjem/istraživanjem posebne grane u građevinarstvu. Politika firme je da je stranka generalno uvijek u pravu ako si sklopio posao. Preuzimamo odgovornost u poslu i ako treba odradi se posao na zadovoljstvo stranke makar nas to koštalo. Naša je dužnost da snimimo i uočimo eventualne dodatne radnje koje treba poduzeti( u obliku nedostataka), ne pokušavamo nenadanu pojavu nedostataka prebacit na stranku i na koncu to extra naplatiti, jer stranka nekada o takvim problemima/nedostacima niti ne razmišlja. Ako se baviš određenim poslom i smatraš se stručnjakom onda znaš na kakve prepreke možeš naići te češ ih predvidit kad i ako ugovoraš posao.
22.12.2014 | 09:37
papittovenga kaže:


Odličan primjer za usporedbu. Čovjek sam svoj servis reklamira lažnim predstavljanjem (glumi zadovoljnog korisnika), i to nakon što sam osobno imao okršaj s njim i upozorio ga da idući pokušaj prijevare koji od njega doživim rezultira prijavom policiji.
A da li sam ja išao na forum napisati to negativno iskustvo odmah nakon što se dogodilo? Jer to bi bilo ekvivalent ovom slučaju.

Nisam, jer sam i dalje ostavio mogućnost da je ovom čovjeku to zaista bila rijetka iznimka u svakodnevnom poslovanju, koju je izazvao nemarni zaposlenik kojeg on nije dovoljno kontrolirao. Ali kad je ovako prevarantski nastupio, nije zaslužio ništa bolje nego da ga tako poklopim i podnesem ranije obećanu prijavu. A on ne samo da je u prilici da se brani, nego je sam svojim postom i izazvao moju reakciju. Pa zašto onda nije na nju dalje reagirao?

Ali tebi zapravo nije bitno raspravljati o načelu. Bitno ti je samo naći kako ćeš, bilo kako, pa makar i neopravdano, hračnuti na mene. Sad se bolje osjećaš, zar ne? Super. Samo ti uživaj...

JOHN kaže:
Pravi smayoovski slijed bi bio, ako se osjeća moralno obvezan kao što je pokazao svojim komentarom i prijašnjim djelima( mada nekad i pretjera ), da pozve ikliniku na raspravu u ovu temu, ako stvarno nije prisutna na forumu.


To sam i učinio. Poslao sam PM, ali vidim da se korisnik nije prijavio na forum 2 godine. Ako je mail adresa još uvijek aktivna, vidjet će obavijest o privatnoj poruci.
No, čak nisam niti siguran da se radi o toj iKlinici, jer znam da ima više servisa koji se tako zovu.
22.12.2014 | 10:19
Evo samo jednog podsjetnika gdje je iKlinika dala svoje viđenje na reakciju korisnika na Jabučnjaku:

www.jabucnjak.hr/forum/razno/t-91018.html#91044
22.12.2014 | 10:29
saint kaže:
Nema tu pametovanja,idi ponovo u servis i trazi da ti srede problem.Naravno ako si siguran da je sve bilo ok sa mic prije otvaranja telefona.Poucen iskustvom(pokvarenih musterija) sta god da mi dodje u servis prije preuzimanja dobro sve provjerim.

PS.Podrzavam tvoje pisanje o problemu na forumu,po mom misljenju sutra ce neko otici u servis i dobro provjeriti sve prije preuzimanja nekog aparata.


to je to!

X
22.12.2014 | 10:32
smayoo kaže:

Ali tebi zapravo nije bitno raspravljati o načelu. Bitno ti je samo naći kako ćeš, bilo kako, pa makar i neopravdano, hračnuti na mene. Sad se bolje osjećaš, zar ne? Super. Samo ti uživaj...


Mislio sam odustati od daljnje rasprave, ali ova rečenica sugerira dublju problematiku., ali to već zahtjeva malo stručniju pomoć......nevjerovatno.....
22.12.2014 | 16:28
Je, u pravu si. Znaš li već kome ćeš se obratiti ili ti treba preporuka?
22.12.2014 | 16:58
Da uljetim; kokic, koštic i kikirikiiii, zanimacija za zubi!
Spalilo vas atmosfersko pražnjenje!
Da su Ustaše tema, još nekako. :=)
Moderatori: jupi, Bertone
  • Stranica:
  • 1

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 13 sati, 36 minuta
  • jura22: E da, gdje je to “begišu”?
  • jura22: Izgleda kako ce ova sezona ipak biti bolja od one 2020.!
  • cariblanco: Moj omiljeni bend Guns N’ Roses večeras u begišu....bilo bi fora da kažu "pumpaj" :D
  • Junuz: Yonkis, riješeno.Ubio sam icloud/face time na svim uređajima.Iako se problem manifestovao na 16e.Svakako nekoristim face/imesage.Hvala
  • Yonkis: @Junuz - ti si u USA? Na čijoj si mreži? Vidiš li ti te poruke koje su poslane? Da nemaš USA Apple account? Ne znam, puno informacija nedostaje za ikakvo pojašnjenje. Ili otvori remu/post.
  • cariblanco: Kakav dobar finale tenisa, inače navijam za Noleta, ali on je svoje dao...danas se "griješnik" nije dao u Alcatraz ;9
  • Junuz: Nije baš tako, za par sati su mi naplatili oko 1euro na pozadinsko slanje sms ova u ameriku sa ciljem aktiviranja face time.Iphone koristim od 6 naovamo
  • drpongrac23: @Junuz - pa aktiviraj Facetime i iMessage, ništa te ne košta.
  • Junuz: A naravno nisam siguran kako
  • Junuz: trebao bih pomoć oko pozadinskog slanja sms ova u usa na iphonu.16e model sa novom pretplatom i esim karticom.Trošak raste svako malo a od telekom operatora sam dobio odgovor:U slučaju ako koristite iPhone, Vaš uređaj u pozadini šalje SMS prema svom uslužnom servisu u SAD-u s ciljem aktivacije usluge Facetime i iMessage. Molimo deaktivirajte u postavkama mobilnog uređaja navedene usluge k
  • ping: naravno nije bitno koji smartphone dok god je iphone :)
  • ping: @drlovric koliko se sjećam nije radila ako se spajaš na wifi ali ako koristiš iphone sa hr linijom onda je radilo.
  • drlovric: Koristi li netko MaxTV aplikaciju van HR?
  • Ender: verovatno je to, jer je on sa ekranom od 12", mada je bilo i MB Air-ova 11" pa su imali 2 standarnda USB porta. dobro mozda je on bio malo veci od tog MacBook-a jer je imao onaj siri screen bezel.
  • smayoo: Imao je samo jedan port jer je cijela matična ploča bila toliko malena da nije bilo mjesta za dva. To je bitna ušteda (veličina matične ploče), a ne broj portova
  • Ender: verovatno ce cena biti povoljna uz kompromis da se ukine neke stvari koje postoje kod MB Air-a. recimo MacBook model iz 2015-2016 je cak imao samo jedan USB-C port. neka usteda od par $, al dovoljno da se ustedi taman za bonus nekog menadzera.
  • Ender: Slazem se, masa korisnika nema neke prevelike zahteve, niti koristi zahtevne programe, ali sam sistem postaje s vremenom gladan resursa, i to bude cesto ogranicavajuci faktor. Ali u upravi drage nam firme sede neki ljudi koji vrlo precizno odmere svaki korak, tako da s druge strane mislim da ima smisla, koliko god meni logika govori drukcije.
  • Bertone: Sve ovisi koliko €/$ će tražiti,... masa ljudi još koristi Intel MBA/MBP i ne daje im se 1k€ za osnovni MBA, a potrebe im nisu veće od tu i tamo kojeg dopisa, e-maila ili pogledati kakav video.
  • Ender: malo je bzvz imati MacBook sa procesorom od iPhone-a, a imas iPad sa M1 procesorom. ne vidim segment trzista za taj MacBook.
  • Ender: izgleda ce tako i ovog puta biti. ti MacBook-ovi su imali core-M seriju procesora (M, M3, M5 i M7), a poslednja serija je imala core-i procesore 2017. god.
  • smayoo: Imali su već i prije takav neki proizvod. Onaj "zlatni" macbook 12", zar ne. Pa se nije baš "primio".
  • drpongrac23: [link]
  • drpongrac23: Izgledno je da izlazi low-end MacBook, tj. povratak stare MacBook serije, oviga puta sa iPhone čipom unutra. Ako se ostvari, biti će zanimljivo
  • drpongrac23: @cariblanco - slažem se, no zbog zdravstvenih razloga se bisam usudio ići. Produkcija na svjetskom nivou.
  • cariblanco: Koncert na hipodromu, je neponovljiv po mnogim stvarima...dok sam živ neće ga nitko prestići po mnogim detaljima....ma što god mislili o Marku
  • smayoo: RIP Renato Baretić :(
  • dpasaric: Cijene su ti iste kao u Švicarskoj, kada to prihvatiš, sve bude jednostavnije! :)
  • ping: @drlovric Geneva?
  • ping: A
  • drlovric: Jucer sam stigao a vec sam blago sokiran hrvatskim cijenama. Neke stvari vrijedjaju inteligenciju, ali valjda se brzo naviknem :)
  • smayoo: O, brate, kakav pacijent.. :)
  • dpasaric: Joj on je inače lud tip, ali ovo je skroz fora! :)
  • drlovric: Kakva bolest od videa :) [link]
  • dpasaric: Novi mega-članak na naslovnici! Nije za svakoga, ali za one koji to vole bit će poslastica! :)
  • zoranowsky: Također!
  • vicko: Pridružujem se čestitkama!
  • smayoo: Čestitam svima Dan antifašističke borbe!
  • roPeD: Pokrenuo temu u Softver forumu
  • smayoo: Piši u forum i probaj biti jasniji
  • roPeD: Lijepo molim
  • roPeD: Jel bi netko znao prebaciti onaj nas stari Mini Rijecnik da ga mozemo koristiti sa novim operativnim sustavima i M chipovima
  • roPeD: Pozdrav svima
  • drlovric: Zasto instalirate bete na aktivne uredjaje koje koristite svaki dan :/ Mozda je bolje da ti je bankarstvo prestalo raditi, nego da radi nesto sto ne znas :)
  • ZeljkoB: iOS18 dev beta kad je izasao nije polomio nista, ali 17ica je ubila ZABA app...
  • dpasaric: Meni to zvuči kao logična prva stvar koja će se polomiti.
  • ZeljkoB: Je li tko probao iOS26, a da mu ZABA app i dalje radi OK?
  • hal9000: Sretan rođendan i dobrodošao u klub!
  • drpongrac23: Hvala svima!
  • ping: Sretan rođendan
  • dpasaric: Sretan ti! :)

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Air, Riba, Anonimci (310)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 0.96 Seconds

Provided by iJoomla SEO