iServis vs iKlinika?
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

iServis vs iKlinika?


17.05.2012 | 10:31
Prije nekoliko tjedana počeo mi je otkazivati home button na iPhone 4. Nije do kraja otišao već nekada nije prihvatio, nekada je, double tap je bilo gotovo nemoguće napraviti iz prve.

Nakon što sam se dobro naživcirao odlučio sam to popraviti. Zvao sam prvo iKliniku. Rekli su da je potrebno zamijeniti cijeli dock i da će me to koštati 400kn. Ok, mislio sam si da ću se ipak rađe još živcirati nego uložiti 400kn 18mj star mobitel.

Svejedno, odlučio sam provjeriti kod drugih servisa. Nakon iKlinike, zvao sam iServis gdje su mi rekli da se u tim slučajevima mijenja samo home button sa pripadajućim flat kabelom i da će me to kod njih koštati 199kn.

Nakon toga ostao sam zbunjen i krenuo dalje istraživati. Nazvao još nekoliko servisa gdje su mi potvrdili da se može mijenjati samo button sa flat kabelom. Pomislio sam kako se možda nismo razumjeli kad sam pričao sa čovjekom iz iKlinike pa sam nazvao opet i ispričao svoj problem. Opet su mi rekli da je moguće promijeniti isključivo dock. Rekao sam da sam zvao po ostalim servisima i da nitko nije spominjao dock već samo home button sa tim flat kabelom.

Nakon toga uslijedila je zanimljiva reakcija. Čovjek s druge strane je počeo pričati kako ostali očito ne znaju u čemu pričaju i neka odem u iServis pa kad neću biti zadovoljan da ću se svakako vratiti njima, to se kao stalno dešava. Također, rekao je da je apsolutno nemoguće zamijeniti samo taj flat kabel i home button. On poznaje iPhone4 u dušu. Očito je bio u krivu. (www.ifixit.com/Guide/Installing-iPhone-4-Home-Button/3144/1)

Naravno da sam nakon toga otišao u iServis. Home button mi je zamijenjen u roku od 30 min. Dečki su stvarno ljubazni, daju 6 mjeseci garancije baš kao i iKlinika i mogu reći da sam za sada prezadovoljan, a button radi najnormalnije kao i prvi dan kad sam kupio iPhone.

Spomenuo sam tu anegdotu i u iServisu i odgovor je samo bio da je puno lakše zamijeniti dock nego button za koji treba rastaviti doslovno cijeli mobitel.

Eto samo sam htio iznjeti svoje iskustvo i možda čuti da li je netko od vas imao sličnih iskustava?

P.S. Znam da je iKlinika aktivan član ovog foruma pa bih samo htio reći da ne planiram ulaziti u dublju raspravu. Opisao sam svoje iskustvo i to je to. Ne sumnjam da u iKlinika rade dobro svoj posao, ali na odnosima sa klijentima bi mogli poraditi. Osim toga, nije profesionalno spominjati konkurenciju u negativnom kontekstu kako bi se "namamili" klijenti.
17.05.2012 | 10:47
Junior, prije svega hvala što si podijelio svoje iskustvo s nama. Po mom osobnom mišljenju, postupio si puno pametnije nego neki drugi koji su se kod nekog servisera najprije posvađali i ostali oštećeni (ili su barem oni to tako doživjeli) da bi onda krenuli po forumu kukom i motikom, nabijeni negativnim emocijama.

Tvoj post djeluje dovoljno staloženo i argumentirano kao kritika pa se nadam da će i druga strana (ako nađe za shodno) zadržati takav ton, iako sam siguran da će imati nekakav drugačiji pogled na to.

Samo skrećem pažnju na to da ne možeš nakon ovakvog posta napisati kako "ne planiraš ulaziti u dublju raspravu". Ako se onaj kojeg si prozvao poželi obraniti (jednako staloženo i argumentirano kao i ti), dužan si tu raspravu prihvatiti jer si je ti i započeo. Inače nisi ništa bolji od bilo kojeg drugog "spit'n run" igrača. Nadam se da se slažeš sa mnom.
17.05.2012 | 10:48
Ne poznajem iKliniku, niti imam iPhone. Ali, Marka iz iServisa poznajem godinama i jedan je od vrlo malo ljudi za koje bi metnul ruku u vatru i preporučil ga bez IKAKVE zadrške, taman da se radi o usluzi vožnje djece u vrtić na onom njegovom motoru (kad bi ju on nudil).....
Zato za njega jedan veliki thumbs up!
17.05.2012 | 11:01
Ja sam isto za iServis cuo samo pohvale a ovo sto iKlinika pokusava raditi je klasicno "sisanje ovaca" i vjerojatno ce ih to pokopati jer se takve stvari brzo procuju okolo.
Netko tko "pozna" iPhone ne moze izvaliti glupost da se Home gumbic ne moze mijenajti jer to napravis sam uz malo znanja za ispod 100kn a to da odlazi je opce poznata stvar.
17.05.2012 | 11:29
upravo sam kontaktirao iService vezano za home button na iP4, tako da ću otići kod njih to odraditi. Javio mi se Ivan Gringović i rekao da je popravak otprilike 30 min a cijena 199kn kako je junior i rekao
17.05.2012 | 11:33
smayoo kaže:
Junior, prije svega hvala što si podijelio svoje iskustvo s nama. Po mom osobnom mišljenju, postupio si puno pametnije nego neki drugi koji su se kod nekog servisera najprije posvađali i ostali oštećeni (ili su barem oni to tako doživjeli) da bi onda krenuli po forumu kukom i motikom, nabijeni negativnim emocijama.

Tvoj post djeluje dovoljno staloženo i argumentirano kao kritika pa se nadam da će i druga strana (ako nađe za shodno) zadržati takav ton, iako sam siguran da će imati nekakav drugačiji pogled na to.

Samo skrećem pažnju na to da ne možeš nakon ovakvog posta napisati kako "ne planiraš ulaziti u dublju raspravu". Ako se onaj kojeg si prozvao poželi obraniti (jednako staloženo i argumentirano kao i ti), dužan si tu raspravu prihvatiti jer si je ti i započeo. Inače nisi ništa bolji od bilo kojeg drugog "spit'n run" igrača. Nadam se da se slažeš sa mnom.



Apsolutno se slažem. Ali o čemu raspravljati? Ja sam doslovno prenio svoje iskustvo koje je bilo takvo kakvo je. To se više ne može promijeniti nikakvom raspravom. Stvar je u tome što su oni tvrdili da je nemoguće izvesti nešto što je dan kasnije izvedeno u iServisu.
Da li se njima nije dalo, da li nisu znali da se to može (sumnjam), da li su me htjeli "oženiti"? - Koga briga!?

Odbio me njihov pristup. Ne volim kad netko spominje konkurenciju u bilo kakvom kontekstu, a kamoli zbog prodaje. Siguran sa da kod njih neću popravljati ništa - makar oni bili jeftiniji.
17.05.2012 | 12:46
ovdje ako ti ode home buton, mjenjaju citav telefon. tj dobijes novi ili renoviran.cak mislim da su prodavaci i ovlasteni servisi dobili preporuku od applea,da mjenjaju telefone. citao sam da u USa ako je pokvaren home button kod cetvorke, dobijaju 4S jer vise 4-ki nemaju u zalihama.
17.05.2012 | 13:35
Da, i ovdje je tako ako imaš garanciju. Meni je istekla pa eto...
17.05.2012 | 14:09
junior kaže:
Da li se njima nije dalo, da li nisu znali da se to može (sumnjam), da li su me htjeli "oženiti"? - Koga briga!?


Sve one koji će ubuduće htjeti servisirati mobitel. Ovo nije rasprava koju trebaš voditi sa mnom. Ja sam samo moderator i stalo mi je da onaj koji trpi kritiku (koja može ili ne mora biti opravdana) ima priliku da izloži i svoje gledanje na događaj. A ono je uvijek donekle različito. Da nije tako, do nesuglasica ne bi nikad ni dolazilo.
17.05.2012 | 14:34
Da, sve ok. Nadajmo se onda da će iKlinika objasniti zašto su tvrdili da se ne može. Ja se ne osjećam niti prevareno niti iskorišteno niti nezadovoljno. Na kraju krajeva popravio sam ono što sam i trebao popraviti
17.05.2012 | 15:56
Poštovani,

ovim putem odgovaramo na kritiku korisnika foruma koji je nezadovoljan uslugom koju nije niti dobio u našoj poslovnici. Mislim da je suludo uopće raspravljati o tome da smo mi rekli da je nemoguće promjeniti samo home tipku jer isti dio samostalno
uvozimo već godinama i prodajemo firmama i korisnicima diljem Hrvatske. Pri svakom telefonskom upitu jasno naglasimo da je najbolja solucija da se uređaj donese u naš servis na BESPLATNU dijagnostiku bez ikakvih financijskih obaveza da bi se ustanovio
točan kvar na korisnikovom uređaju.

Naglašeno Vam je da kod kvara home tipke problem može biti ILI u samoj tipci ILI do pristaništa, te Vam je točno objašnjeno što dock/pristanište kao komponenta sadrži i kako točno izgleda sama tipka i dock, te da ukoliko Vam tipka na pritisak ponekada radi znači da je vrlo velikav mogućnost da je kontakt u potpuno ispravnom stanju jer se tipka laički rečeno sastoji od dva metalna dijela koja se na pritisak spajaju i
da se tu nema puno toga za pokvariti, već da je po našim iskustvima veća vjerovatnost da je u problemu navedeno pristanište, što je i sam Apple priznao kao moguću grešku na novim uređajima, te za takav kvar korisnicima diljem svijeta daju kompletno nove uređaje u zamjenu pod garancijom.

Problem je u tome što ste Vi u svrhu istraživanja tržišnih servisnih cijena tražili što precizniju dijagnostiku telefonskim putem što je naprosto nemoguće napraviti. Na temelju toga Vam je rečena dijagnostika koja je najučestalija kod kvarova home tipke. Jednostavno nije u redu prema nama da izjavljujete da mi praktički ne znamo što je home tipka nakon što smo uz navedeni iServis već godinama br. 1 na Hrvatskome tržištu servisa iPhone uređaja.

Nadalje, o poznavanju uređaja u dušu ne dvojbeno mislimo da svaki kvalitetan serviser se može složiti s time, nakon što je popravio stotine i stotine uređaja. Svaku kritiku prihvaćamo i ne bježimo od negativnih komentara, ali iskreno, Vi niste niti popravljali svoj uređaj kod nas tako da iskustva nažalost ne možete niti imati.

Kad biste pitali gospođu koja je kod nas popravljala iPod touch, te je zbog kasnjenja od samo 2 dana radi nabavke dijela bila nagrađena zaštitnom maskicom u vrijednosti od 200 kn, ili gospodu koja kod nas redovno servisiraju dosta uređaja i dobivaju ogromne popuste, dijelove za koje ne računamo cijene popravaka jer jednostavno cijena popravka nadilazi cijenu čitavog uređaja, mali milion rješenja problema koje ljudima jednostavno zbog jednostavnosti rješenja niti ne naplaćujemo, mislim da bi primjetili da je Vaš revolt u potpunosti neopravdan te je zasnivan na temelju telefonskog razgovora u kojem je očito došlo do nesporazuma.

Isto tako želimo napomenuti da iSerivs prihvaćamo kao zdravu i pozitivnu konkurenciju, koja nas kao i u svakom drugom poslu motivira da svim danom budemo veći obujmom posla, brži, precizniji i kvalitetniji kako uslugom tako i cijenama. Svakako da težimo tome
da budemo bolji, kao vjerujemo i iServis, ali niti smo ikada koristili negativne riječi prema njima da bi namamili korisnike niti mislimo u budućnosti, jer vjerujemo da svojim kvalitetnim radom i ogromnim brojem stalnih i novih korisnika dokazujemo vrijednost svoga rada. Naglašeno Vam je da smo dosta novih korisnika dobili nakon prvotne dijagnostike u iServisu, što možemo potrvditi i ovim putem i od toga ne bježimo, dapače, imponira nam želja korisnika za drugim mišljenjem kod nas, te zadovoljstvo istog korisnika nakon brzo otklonjenih kvarova nakon odrađene dijagnostike.


Sve u svemu, vjerujemo da je dosta korisnika ovog foruma bilo kod nas na servisu barem nekog od svojih Apple ljubimaca, ili barem kupilo nešto od dodatne opreme za iste, a sličnih iskustava ne vidimo da je netko napisao. Maksimalno se trudimo biti profesionalni u svome poslu, kako u korisničkoj podršci koju nudimo na nebrojeno mnogo foruma (na hrvatskom i engleskom), brzim i cijenama prihvatljivim servisima, te premium brand gadgetima i dodatnoj opremi za sve Apple mobilne uređaje, glazbene svirače, računala za koje ovim putem naglašavamo da ovlašteno vršimo popravke, te uređaje popravljamo pod garantnim uvjetima.

Jako nam je žao što niste prihvatili telefonskim putem naglašenu Vam besplatnu dijagnostiku kvara uređaja, te sa zadovoljstvom izašli iz našeg servisa i postali jedan od naših novih zadovoljnih klijenata, te što je došlo do nesporazuma po pitanju popravka Vašeg uređaja. U slučaju da ste se osjetili izigranim, ispričavamo se zbog nesuglasica i nadamo se mogućoj budućoj suradnji i opravdanju našeg branda i obraza po pitanju Vašeg iskustva.


S poštovanjem, iKlinika.hr
17.05.2012 | 22:40
Poštovani,

nakon prvog poziva na broj 01 5587 240 javio mi se vaš djelatnik. Ispričao sam o čemu se radi nakon čega je on rekao da je to serijska greška na iPhone uređajima i da je problem poznat. Takav odgovor sam i očekivao jer je dosta mojih kolega imalo isti problem sa istim uređajem.

Nakon što sam upitao koliki je problem to popraviti dobio sam odgovor da je samo potrebno zamijeniti dock i da će me to koštati 400kn. Uredno sam zahvalio i završio poziv. Nikakvog spominjanje besplatne dijagnostike nije bilo niti sam to očekivao pošto je problem očito poznat svima.

Pošto mi je 400kn bilo mrvicu prevelika investicija (ne kažem da je vaša usluga pre skupa, cijena drži vodu pošto se radi o cijelom docku) odlučio sam provjeriti konkurenciju i vidjeti kakvih još alternativa ima na tržištu. Da se razumijemo - to radim uvijek.

Nakon vas nazvao sam iServis gdje su mi rekli da je vjerojatno potrebno zamijeniti home button sa pripadajućim flat kabelom i da je cijena 199kn. Nakon toga sam ostao malo zbunjen jer sam za isti problem dobio 2 moguća rješenja od kojih je ovo drugo duplo povoljnije za mene.

Nakon provjere kod još nekoliko ljudi sa iskustvom u servisu takvih uređaja odlučio sam nazvati opet vas jer sam mislio da je vjerojatno došlo do nesporazuma.

Nakon što sam vašem djelatniku objasnio da sam već zvao i da sam provjerio kod ostalih servisa on mi je odbrusio da je to zato što ostali nemaju pojma što pričaju. Rekao je doslovno: "Home gumb i kakav kabel? Flat? Flat kabel ne da se ne može micati, nego ga je apsolutno nemoguće promijeniti. Slobodno idite kod konkurencije pa ćete na kraju ipak završiti kod nas." Nakon toga počeo je pričati o nekom liku u Osijeku koji navocno može promijeniti staklo na iphoneu. Nisam skužio povezanost pa nisam obraćao punu pozornost tome. Uglavnom, zahvalio sam opet i završio poziv. Također nikakvog spominjanja dijagnostike pa ni besplatne nije bilo. Ako je "Dođite kod nas pa ćemo to promijeniti u 20 min" navođenje na besplatnu dijagnostiku onda se ispričavam što sam toliko glup i to nisam shvatio. To nije ni bitno, odbilo me vaše spominjanje konkurencije.

Dan kasnije otišao sam u iServis gdje su mi za pola sata promijenili Home button sa tim flat kabelom i uređaj sada radi kako treba.

Da se razumijemo, nisam ovdje u ime iServisa, samo sam želio prepričati svoje iskustvo jer bih volio da ja mogu pročitati ovakvo iskustvo prije nego donesem odluku kome ću dati svojih 400kn.

U pravu ste - uslugu servisa nisam dobio niti sam ju igdje spominjao, osim što sam napisao da vjerojatno dobro radite svoj posao. Međutim, iskustvo sa vama sam dobio i vrijedit će mi vjerojatno više od spomenutih 400kn kada sljedeći puta budem trebao slične usluge.

Umjesto da spominjete gospođu koja je popravljala iPad i koja usput - nikakve veze nema sa ovim slučajem mogli ste se barem ispričati i ne iznositi neistine. Prema vašem odgovoru očito je da nisam niti prvi niti drugi puta pričao sa vama.
17.05.2012 | 22:44
iklinika.hr kaže:
U slučaju da ste se osjetili izigranim, ispričavamo se zbog nesuglasica i nadamo se mogućoj budućoj suradnji i opravdanju našeg branda i obraza po pitanju Vašeg iskustva.


S poštovanjem, iKlinika.hr


Mislim da su se ispricali.
18.05.2012 | 08:28
Samo da napomenem da neki mješaju iServis ( servis za iphone www.iportal.com.hr/servis ) i Informatički servis vl. Marko Haidler (Iservis www.iservis.hr), koji je sada spojen sa još 2 firme (Bit art i EDIT ) te se sada zove Virtus Mreža ( www.virtusmreza.hr/Virtus_mreza/Home.html ).

Hvala
18.05.2012 | 10:02
Da, iServis je sada spojen i zove se Virtus mreža.
18.05.2012 | 16:07
Joj sto volim ove poruke koje pocinju sa "Postovani,"

Bez uvrede decki
19.05.2012 | 12:43
Evo i moga iskustva.
Razbio sam ekran na iPhone 4 i otišao u iServis. Platio čak 1000 kn (to je bilo prije 6-7 mjeseci) i dobio neočekivane frustracije. Kad sam preuzeo telefon nakon dan-dva nešto se čudno događalo: baterija se pregrijavala i prebrzo praznila da bi na kraju telefon otkazao. Trebalo im 10-ak dana da otklone kvar: obećali da će mi preko svojih veza čak zamijeniti telefon za potpuno novi jer da je neki čip otišao i cijeli se sklop morao zamijeniti (predao sam im uređaj pod jamstvom, a nisam htio plaćati VIPnetu višestruko veći iznos za originalni ekran). Naravno da novi, zapakirani uređaj nisam dobio, već svoj s popravljenim dijelovima. Preuzeo ga i mislio "samo da radi i da je sve ispravno".
Nije bilo sve ispravno, a dvije sam stvari uočio: na desnome dijelu ekrana kod malo jačega pritiska pojavljivale su se sive tamne mrlje (kao kod starijih ekrana na videoigrama iz 1980-ih). Zatim, na lijevome dijelu moglo se također jačim pritiskom napraviti ugibanje ili neki "klik" - ekran očito nije dobro "sjeo".
Nije mi se dalo prigovarati jer sam se počeo bojati za svoj telefon. Optuživao sam sebe što mi se telefon razbio.

Prije 2 tjedna opet mi nesretni iPhone skliznuo iz ruke s visine od samo 20-ak centimetara na beton i prednje se staklo razbilo. (Sve izrečeno tom prigodom otišlo je u svemir prema crnoj rupi bez povratka.)
Pozivima u razne servise uočio sam da je cijena popravka stakla pala na oko 650 kn. Išao sam u "iPhone servis" u Vinkovačku 2 gdje su me uvjeravali da imaju "samo originalne ekrane", a čija me kvaliteta uopće nije zadovoljila: pokazali su mi telefone, usporedio sam prikaz i uvidio da ugrađuju ekrane s "žutkasto-zelenkastom nijansom", uočljivo različito od originalnih "plavičasto-smeđkastih" ekrana. To sam odbio. Ponudili su mi i neki rabljeni, ali originalni ekran. To su htjeli naplatiti čak 500 kn i ni kune manje, iako je riječ o rabljenome dijelu koji ima oštećenje u vidu duže ogrebotine (neka im očito manje informirana osoba koja je mijenjala boju iPhonea ostavila ekran koji oni sada preprodavaju).

Bio sam očajan. Dva loša servisa do sada. Što me tek sada čeka? U pristupu trećem servisu - iKlinika - bio sam, žao mi je sada zbog toga, preagresivan. Pokazao sam svu moguću sumnju i nevjericu u kvalitetu, želio sam biti nazočan pri zamjeni, gledao minuciozno u boje na ekranu i govorio im u očaju što sam sve doživio. Rezultat:
1. dobio sam ekran kakav sam želio: oštri "plavičasto-smeđkasti".
2. ugradili su mi, iako sam se samo raspitivao za cijenu, besplatno home-tipku (!!)
3. nema više sivih mrlja niti klika kod jačega pritiska
4. fotografirali su mi unutrašnjost uređaja i ukazali na nepravilnosti koje su zatekli: nema limića kod antene, nedostajala 3 vijka, nema vijka za pričvršćivanje panela, ugrađena neoriginalna mrežica na zvučniku, nedostaje 'oko' kamere.

Ovo je moj prilog svijetu.

p.s. oprostite zbog nepoznavanja terminologije vezano za ekrane iPhonea i okvirnoga opisa njegove kvalitete
p.p.s. mislio sam ne spominjati imena servisa, ali sam odlučio do kraja izreći svoje iskustvo; ne poznajem nikoga u servisima koje navodim i nemam nikakve druge koristi od navođenja imena servisa osim želje da prenesem svoje iskustvo i pomognem drugima koji imaju slične probleme
21.05.2012 | 15:40
Postovi koji nemaju veze s temom izbrisani. Razmirice osobne prirode, molim, rješavajte putem privatnih poruka ili kakogod drugačije. Hvala.
04.06.2012 | 20:06
Pozdrav svima,

CooL, samo sam ti se htio zahvaliti na ovom postu.

Većina ne zna da iServis (www.iservis.hr, Informatički servis d.o.o.,
Marko Heidler) ne stoji iza www.iportal.com.hr (iService, Nova cesta).
Ljudi me često zovu pa im ja ispričam svoju tužnu priču i pošaljem
dečkima na Trešnjevku:)

Prijatelj mi je poslao link na forum jer zna da ih ja baš ne pratim.

Da ne filozofiram previše, hvala svima na pohvalama i preporukama:)


Marko
04.06.2012 | 20:19
A tužna prića je....
04.06.2012 | 21:02
Zezam se:) Nije tužna, samo iritantna.

Dečki su koristili to ime, iservis, a nisu znali da ga ja već koristim.
Napisao sam im mail i vrlo ljubazno su odgovorili, ispričali se i promijenili ime u iService.

Ne bih previše u detalje, ipak su mi na neki način konkurencijaB)
04.06.2012 | 21:08
E tek sad ništa neznam. Onaj prvi, više nije prvi nego drugi, a onaj drugi je sad prvi, samo što se zove drugi. Možda je tako i bolje.
04.06.2012 | 22:24
Sad sam zakuhao pa da objasnim u par rečenica. Zato sam napisao da je iritantna:)

www.iportal.com.hr / iService je trgovina opreme za telefone i servis na Novoj cesti. Dečki su otvorili prije cca dvije godine, možda i više, nisam siguran. Reklamiraju se kao servis za Mac i iPhone.

Moja stara domena je www.iservis.hr, radim Apple servis i prodaju preko 17 godina ali nisam klasična trgovina.

Pošto su oni iservice.hr a ja iservis.hr, bavimo se istim poslom samo na drugi način, često dolazi do zabune.

Ne smeta me kada nas hvale, ali kada netko zezne pa se o tome piše, onda mi nije svejedno:)

Marko
26.02.2013 | 19:29
nazalost,i ja sam imao losih iskustva sa iklinikom,svojevremeno sam ih kontaktirao radi unlocka 4s,tocnije pitao sam telefonski da li bi mi mogli gevey karticom aktivirati mob da ga koristim kao ipod na sto mi je sugovornik ljubazno odgovorio da nema problema da samo neka dodem da mi to cak nece niti naplatiti,jos m je djelomicno uspio i nagovoriti da kupim eventualno gevey sim,ali kada sam dosao tamo totalno drruga prica,da se to ne moze,ko mi je to rekao,njih dvojica su se pogledali i kao odjednom to se ne moze,oni uopce niti nemaju gevey u prodaji,samo factory unlock za 160 eura i da dam 50 kuna da mi odrede koja je mreza,samo laz za lazi,na kraju sam otisao drugom i rjesio cijlu stvar besplatno
27.02.2013 | 05:02
Hi!

neznam kako netko može očekivat, da će "netko" imat 1000 korisnika, te da će svi biti isto zadovoljni.
zato nam treba "zdrava" konkurencija.

I sam, sam se bavio "servisom" računala, i bio puno puta "popišan" jer sam rekao da se neisplati rastavljat DVD rom, da bi se nešto izvadilo ili zamjenilo u njemu..... pošto novi košta 100njak kuna.... ali eto opet je netko odlučio otvorit.... zamjenit nešto unutra, i popravit isti uređaj.
koji je radio možda 2-3 mjeseca i opet stao.

U još jednom slučaju sam rekao da nelemim kondenzatora po matičnim pločama..... i ispao degen i idiot. naravno to je napravio neki elektroničar.
Ali nakon što je korisnik nakon 4 mjeseca nabavio identičnu matičnu ploču koja je možda bila i ispravna..... pa je normalno serviser samo zamjenio isti kondenzator istim. (kako je meni objašnjeno). al eto.
Najteži posao od svih je radit sa ljudima...
100 ljudi, 100 čudi. 100 žena, 200 si...a, živa istina.
tko nevjeruje nek izbroji.
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 22 sati, 39 minuta
  • smayoo: Pa zar još to nisi riješio?
  • smayoo: :D
  • mbp2009: Doslovno sam ju ja otvorio hahaha
  • smayoo: @mbp2009, imaš točno tu temu u forumu od prije par mjeseci
  • smayoo: Natrijeve baterije postoje u tzv. REDOX izvedbi već 30 godina, prvenstveno za stacionarne sustave, ali nisu bile pogodne za mobilne jer su bitno manje gustoće pohrane od litijevih, a i veće mase, jer su tekućinske. Velika im je prednost to što su ekološki neutralne, jednostavne za proizvesti i požarno nerizične.
  • m@xym: @Zdravac, OD otkrića nečega u laboratoriju do dolaska na tržište (ako se to upće dogodi) prođe između 5 i 10 godina
  • drlovric: O da. Jako veliko dan. Ljudi nisu svjesni bitnosti ali vrijeme ce polazati.
  • Zdravac: @drlovric, jesu, baš je lijepo danas pratiti HRT4 i live prijenos! :)
  • Zdravac: jel senzacionalizam ili ima nešto u ovoj tehnologiji da bi uskoro moglo i u praksu?
  • Zdravac: [link]
  • drlovric: Stigli Rafali ❤️????
  • mbp2009: Ekipa, treba mi preporuka za neki usb-c dongle za M1. Potreban je ulaz za SD karticu, HDMI ili DP (TB2), barem 2 Usb-a i ako je moguće jedan usb-c
  • smayoo: Funkcionalna zamjena je push notifikacija koja preko 5G ide po generičkom protokolu, samo aplikacija na mobitelu mora to podržavati
  • smayoo: Upozorili su me ljudi koji rade u toj branši, radi nekih telemetrijskih rješenja gdje nadzorni sustav SMSom šalje obavijesti korisniku
  • ZeljkoB: smayoo, odakle ti ova informacija za SMS?
  • smayoo: SMS poruke su phase-out. Znači, neki ih operateri više ne nude, niti omogućavaju njihovo slanje. Određen je neki krajnji rok, nakon kojeg više nijedan operater u EU nije dužan osigurati propagiranje SMS poruka. Probaj ručno promijeniti operatera (pretpostavljam da si u roamingu)
  • Matija klc: Ekipa, pomoc. Nalazim se u Rumunjskoj. Primam poruke normalno, no ne mogu poslati poruku. Pricam o obicnoj. Sve drugo radi najnormalnije. Sta napraviti?
  • MoschuS: Ma svugdje ali sve neka mala mjesta ili sela po Hr ili Slo
  • JOHN: Jesu to oni iz Imotski?
  • MoschuS: Ako netko kupuje rabljeno racunalo pripazite se prevaranata na Njuskalu i Bolhi. Otkrio sam ih par, slicni oglasi i kada ih kontaktirate salju iste/slicne racune i serijske brojeve kao potvrdu i onda odjednom obrisu oglas, naprave novi account i pokusavaju dalje uloviti nekoga.
  • Zdravac: :) Na kraju će ispasti da nas ima dosta koji vozimo motore!
  • rkrosl: prodao triumpha, kupio triumpha
  • JOHN: Honda CB650R
  • FiFi: Skoro sam ga jednom zamijenio za Bandita 1200 , ali sam ipak odustao.
  • Zdravac: ...ili Suzuki Bandit :)
  • Zdravac: E, taj motor je nekad bio moj san, da nije uletila yamaha, sigurno bih toga sad vozio :)
  • FiFi: Honda CB900F2 Hornet, 2002. Evo radim servis i nadam se registraciji prvi put nakon tri godine stajanje (djeca ti promijene raspored vožnje)
  • Riba: Problem je sto "sezona" u Irskoj trtaje tjedan dana. :-D Moram vidjeti ima li kakav nacin da ga registriram u Hr.
  • Zdravac: @ZeljkoB Odličan motor, takvi motori su baš po mom guštu! Lijep i ugodan za voziti.
  • Zdravac: @Riba Pa što čekaš, daj, zamjeni ulje, filtere i svječice, napuni bateriju, i lagano pranje. To će biti dovoljno, siguran sam! :)
  • Zdravac: Ajd, super, nisam jedini! Sad ide sezona, i gušt! Polako plan za moto trip na more...
  • ZeljkoB: Honda NC750X, ali sve manje vremena imam za voznje.....
  • Riba: Imam ja BMW 650CS, mozda ga reaktiviram nakon 10 godina stajanja u garazi. A imam i Vespu iz 1959, ta malo duze stoji. :)
  • Zdravac: Evo, ja ću prvi: YAMAHA XJ900 S Diversion, classic iz 1998., ide ko švicarski sat, čista mehanika, pouzdano do bola! :)
  • Zdravac: Jel imamo ovdje kolega ili kolegica, da voze motor? Ako da, koji?
  • zoranowsky: @air, u biti isti je pricnip, samo si sam sebi target :)
  • Air: Polako, polaku, kuda žurba, daj mi prvo link na to kako pročitati vlastite misli :)
  • smayoo: Za one koji ne znaju čitati misli - [link] :D
  • Borisone: Za one koji ne znaju čitati misli, koja je konfiguracija?
  • VanjusOS: pozdrav, treba li netko Mac mini M2, nekorišteno?
  • kupus: Ima takvih naravno. Iz mog skromnog iskustva takvi su u manjini.
  • smayoo: većina online trgovaca odbija slati na poste restante pa čak i na poštanski pretinac
  • kupus: zasto na osobnu adresu*
  • kupus: Zasto na adresu? Naruci na adresu postanskog ureda, tamo ce te cekat
  • drlovric: Imamo li koga iz Zupanje na forumu da bih mogao naruciti paket na njegovu adresu? :)
  • ecvis17: ok, tnx
  • smayoo: Piši u forum
  • ecvis17: pozdrav svima, imam stari MBP koji maksimalno moze voziti BigSur ... malo nisam vise u toku, gdje se danas mogu pronaci Combo installeri? Tnx
  • cariblanco: Čekao je da Hajduk osvoji prvenstvo i na kraju je odustao ;)
  • Yonkis: Od sada ćemo mjeriti vrijeme pre-JM and post-JM time

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.28 Seconds

Provided by iJoomla SEO