Iskustva sa T Com
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Iskustva sa T Com


26.01.2014 | 17:32
Čestitam Rusty, sigurno je to zato jer si više od 11 godina njhov korisnik. Oni sigurno nagrađuju vijernost. Jer ja nisam nego 17 godina njhov korisnik, vidiš trebao bi možda ko sank krenuti im titrati po jajima ili da pošaljem onim glupačama na hotline-u s vremena na vrijeme cvjeće preko Fleuropa.
26.01.2014 | 19:34
Nisu cure i dečki na hotlinu krivi Tino, a možda bi mogao i biti malo manje nervozan jer i to koji put pomaže.

@smayoo ajde nemoj da krenem sada nabrajati koje sve i koliko usluga ja imam preko njih. Završimo to sa tvojim komentarom da sam jednostavno imao sreće. S druge strane ne čudi me što im je trebalo toliko, tcom tehničara sve skupa na području naše i istarske županije ima 7 trenutno, dakle nije da baš mogu sve u zadanom roku poloviti. Tcom iz tog razloga i koristi outsource firme koje rade taj dio posla, ali pravih tcom tehničara je samo šaka na ovom području koje sam naveo.
26.01.2014 | 19:45
@rusty

ne trudi se uzalud. Već sam napisao cijelu repliku pa sam odustao. Čemu se truditi nekog uvjeriti u nešto što je njemu tako daleko? Ako je taj i takav sposoban pristojnost i učtivost poistovjetiti sa titranjem jaja, onda na to ja više nemam što nadodati.
26.01.2014 | 20:30
Rusty, ali - opet - zašto bi to što oni imaju premalo tehničara - bio moj problem? Nije. To je njihov problem. Moje je da platim uslugu. I ništa me drugo ne zanima, nego da za to što sam platio dobijem to što je oglašeno. Točka. Nepristojan prema njima nisam, ali nemam razloga niti biti osobito ljubazan jer nisu niti oni. A ja njima dajem novac. Ne oni meni.

Uistinu ti od srca želim da te sreća i dalje prati jer ako jednom uletiš u njihovu mašinu, sjetit ćeš se ovog razgovora sigurno...
26.01.2014 | 20:43
Evo da i ja dodam svoje iskutvo, sa T-Comovim tehničarima nikad problema, sve je uvijek bilo riješeno relativno brzo u bilo koje doba dana ali uvijek sam bio strpljiv s njima jer znam kako je biti na drugom kraju takvog poziva. S druge strane, njihova služba naplate ili tko se već bavi time je apsolutna katastrofa. Jedno tri puta sam bio u T-Centru da mi objedine puste račune i da napravim trajni nalog i još uvijek MaxTV račun nije dio toga i šalju opomene. Za nagradu ću im otkazati taj MaxTV.
26.01.2014 | 20:49
smayoo nisam ni rekao da je to tvoj problem. Samo kažem da baš zbog toga uzimaju vanjske suradnike kojima i nije baš stalo do 'customer care' kao tcomu, zato se i događa to što se događa. Osobno mislim da ljubaznost pomaže, ali tko će ga znati. Ono što mogu reći je da popi*zdim kada mi krenu svaki drugi dan zvati sa nekim ponudama, ali opet s druge strane to je neka druga tema.
26.01.2014 | 21:16
Općenito, nevezano s T-comom, ljubaznost pomaže ako to što trebaš rješava točno ta osoba s kojom si u kontaktu. Ako je, pak, ta osoba samo zadužena da stavi kvačicu u neki softver, a onda će tko zna tko i kad reagirati na tu kvačicu - kako točno misliš da ljubaznost tu pomaže.
Riba, i ja znam kako je to biti na drugom kraju takvog poziva. I znam da klijenti mog poslodavca nisu imali *nikakve* tolerancije ako su skužili da im ja ne znam pomoći (a to mi je posao), a kamoli da su bili ljubazni. Ja nikad nijednom nevoljniku iz T-coma ili Vipneta nisam priredio ni izbliza takav doživljaj kakav sam ja imao prilike proći.

Evo, sad sam se sjetio još jedne epizode. Jedan od nebrojenih puta što smo prijavili da nam telefonska linija šuška (btw, svaki, ali *SVAKI* put iznova moram proći torturu gdje me glupačica koja nema pojma što to zapravo znači najprije 10 minuta uvjerava da to šuška negdje kod mene u kući, a ne kod njih - pa onda svaki put iznova objašnjavam da gledam kroz prozor u telefonski ormarić na stupu preko ceste, kojem je poklopac opet otpao i pada kiša po regletama) stručnjak se pojavio nakon samo tjedan dana (klasika, poderane traperice, potkošulja, neoznačeni pick-up) i nakon što je "otklonio" kvar, potpuno nam je prekinuo telefonsku liniju. I odvezao se - brže-bolje - da ga ne bi slučajno stigao zaustaviti dok je tamo. I onda nije danima u kompjuter utipkao zaključak, a ja nisam mogao prijaviti novi kvar jer stari nije zaključen. Ni ljubazno, ni neljubazno. Koka u call-centru ni uz najbolju volju i želju jednostavno nema u kompjuteru kako unijeti problem jer joj je sve zasivljeno. Slučaj je u toku.
26.01.2014 | 21:25
a joj, stvarno mi je žao čitati ovakve postove i situacije. Dakle mora da sam stvarno lucky. Smayoo najbolje da se makneš sa Viškova negdje bliže centru
26.01.2014 | 21:26
Mogu i ja ponešto reći. Prije jedno 3 ili 4 godine naručio Maxtv i poslije par mjeseci počeo prekidati kod telefoskog poziva ili sam od sebe. Uredno sam nazvao službu za korisnike i prijavio. Lokalni tehničari bi relativno brzo došli, nekad za sat-dva. Išli okolo, pospajali, odspajali, mijenjali sve što se moglo i tako to godinu dana. Prije isteka tih godinu dana bio rođak sa kćerkom, koja ima dečka tehničara u slovenskom "telekomu". Momak rekao da je i on imao sličan problem kod tog rođaka. Uglavnom nakon prekida, predvečer došao i tražio kvar na stupu. Zvao ih sa moba i gle, kod poziva skočila iskra na parici a kod njih prekid. Mjerenjem instrumentom parica je bili OK. Zamjenio je paricu i od tada više nemaju problema. Loša izolacija i parica je probijala prilikom indukcije. Ja to ispričao svojim tehničarima i nakon toga ni ja više nisam imao problema. A već su skoro promijenili žice po stupovima skoro do pošte, cca par sto metara. Komentar nije ni potreban.
26.01.2014 | 21:32
Dobro, to je stvarno statistički najproblematičniji kvar jer se zaista vrlo rijetko događa.

rusty kaže:
a joj, stvarno mi je žao čitati ovakve postove i situacije. Dakle mora da sam stvarno lucky. Smayoo najbolje da se makneš sa Viškova negdje bliže centru


Još bolje, što se ne bismo svi skupa, cijela Hrvatska, preselili u Zagreb?
26.01.2014 | 21:46
@Rusty
@⁄Sank

Ej momci samo polako, ajmo prvo postaviti stvari na svoje mijesto i to redom:
Ako ti treba internet za posla i gubiš svaki dan zato što ga nemaš, onda to možeš tolerirat neko vrijeme i biti jako pristojan, ali ako ti ti momci i te djevojke, koji-je nisu krivi, kad i nazoveš obećaju da će to biti sigurno sutra riješeno, a kad ih pitaš zašto nije do sad oni ti odgovore neznam i to dan za danom 90 dana onda poćneš gubiti živce i postaneš ne opisivo nervozan. Agrasivnim me u tom slučaju pravi to što taj (tehnička služba) na odgovara na moja pitanja a i nemožeš doći do validne informacije kad će tvoj zahtjev biti na redu. Ako to nije normalno, onda se stvarno trebam podvrgnuti nekom tretmanu.
Kad daš zahtjev da promjene tvoju adresu na koju želiš tel.račune a oni uporno ne dostavljaju i to mjesecima, a kad ti šalju opomenu onda to znaju poslati na ispravnu adresu onda te to izludi. E tada je stvarno nemoguće ostvariti neku normalnu komunikaciju bez nervoze. Opet ako to nije normalno onda se moram izlječiti.
Sank normalno i kulturno- civilizirana komunikacija je moguća sa svakim ko radi svoj posao u kojemu nekad i pogriješi, ali kad neko uporno ponavlja samo na treningu naučene mantre i nikako da ga natjeraš da napravi ono šta si i platio onda to nije moguće. I u tom slučaju ljubaznost i respekt imaju granice.
A na kraju ko plaća oštetu za nastalu štetu jer se oni ne pridržavaju svojih rokova.
Taj outsourcing u tehnici oni rade samo jer im je to jeftinije i gube svjesno na customer care-u, i mi bi morali imata razumijevanja za njih. Možda za djevojćice u hotline-u, ali one su u tom slučaju onaj popularni poštar koji nam je donijo premalu penziju. U ostalom T-Com bi ih morao trenirati u trabel shooting-u po gotovao jer je svjesno išao na gubitak custom care-a, a time morao računati da će se drastično povećati reklamacije, šta se u slučaju T-Coma i desilo.
Ja sam kupac i želim servis. Kad ja nešto userem onda si moram isto dati da mi operu glavu, i to rade bez milosti.
26.01.2014 | 22:48
U frustraciji cekanja 'strucnjaka' sam sam otvorio centralu, dobro pogledao taj čušpajz, sekundu kasnije zgrabio sve jednom šakom i iščupao. Doslovno svaki kabel, uzeo izolir trake, klijesta i sve sam prespojio. Kada je došao tehničar, reko sam mu da sam ja to napravio i lik me pohvalio. jer sam napravio puno bolji posao nego ikoji debili koji tamo rade. A mogu slobodno reci da tamo rade debili jer kada mi dodu poznanice s faksa i okolo da su dobile posao u tcomu padne mi mrak na oci. Doslovno, cajkerice koje pojma nemaju sto je kompjutor rade sada za telekom. jaoooooooooo
27.01.2014 | 07:39
Nedeljko je otvorio pandorinu kutiju, a ja sam tek sada primjetio da smo u iPhone forumu gdje smo svi zajedno odlutali od teme.
27.01.2014 | 09:08
Možda bi bilo dobro napraviti temu "problemi s providerima i kako ih riješiti". Tu bi mogli pisati sve poteškoće i iskustva s providerima. Pa bi se možda dao izabrati najbolji i najpovoljniji. Jer očito se ima šta pisati.
27.01.2014 | 09:55
Nazalost, svi su oni manje vise isti i svi imaju manje vise iste probleme samo ponekad je bolje kod jednih a ponekad kod drugih. Bio kod oba velika operatera i kad nakon 10 godina koristenja sve sumiram, tu su si negdje samo sto ponekad lakse istrpis te njihove pizdarije a nekad popizdis pa dobiju porciju, znam da ne pomaze puno ali malo se covjek olaksa pa sve ispocetka. Tako sam i sam prijavom kvara i dolaskom tehnicara meni u kucu dobio izjavu da su neke instalacije/ zice lose i da sta se ja cudim zbog lose veze i problema koji sam imao, doslo mi je da ga bacim sa tavana i da ga pitam a sta se cudis sto sam te bacio, ali uz koji par domacih kobasica i koji gemist i taj je problem na moje zadovoljstvo rijesen.
27.01.2014 | 10:34
Moj me je bivši direktor naučio ovako: "Klijent će ti oprostiti svaku pogrešku, ali ti nikad neće oprostiti ako ti nije stalo.". Upravo o tome se radi. Ja sam svjestan da se problemi događaju. Ljuti me indolencija i prebacivanje loptice u nedogled. I uvijek iznova.
27.01.2014 | 10:54
Smayoo karma up!
27.01.2014 | 11:58
Svi problemi koje ste nabrojali su istiniti, ali to nisu pravi problemi.

Pravi problem je nedostatak izbora. Ja kao korisnik ne mogu otkazati ugovor bilo kojem provideru i otići nekom boljem. Bolji jednostavno ne postoji. Dok god je tako, neće nam bit bolje.

Ovo je ista stvar kao i počeci mobitela u HR. Dvije firme, ista cijena, ista usluga i debelo preskupo. Rade u dogovoru, podijele tržište i ostvaruju ogromne profite. Ne isplati im se ulagati u poboljšanje usluge. Znaju da je jedini način da ne posluješ s njima taj da isključiš internet. A to nitko od nas neće napraviti.

U Americi i EU postoje antimonopolski zakoni. Iskreno se nadam da će neki sud jednog dana riješiti i ovaj duopol.
27.01.2014 | 12:09
Da, naravno. Od toga sve počinje. U fiksnoj telefoniji stvar bi riješile lokalne samouprave da imaju više muda. DTK i local loop ne može biti u vlasništvu ikojeg telekom operatera, pa da ga je 100x gradio, jer ga je gradio namjenski naplaćenim novcem svojih pretplatnika, dakle, to je javno dobro, a ne njihova prćija. I kad bi se to riješilo, imali bi pravu konkurenciju.
U mobilnoj, nažalost, nema druge nego čekati da nam naraste kupovna moć. Kad se to dogodi, isplatit će se drugim operaterima doći na ovo tržište. Dotle - duopol.
27.01.2014 | 12:21
Nije ni drugdje bolje, telekom industrija funkcionira na istom pricipu bas svugdje. Jos moram cuti nekoga da je zadovoljan uslugom bilo koje telekom kompanije negdje u svijetu.
27.01.2014 | 13:34
Imal priliku raditi u T-COMu jedno dvije godine od čega 6 mjeseci u sestrinjskoj firmi Iskon i kasnije godinu dana u Optimi. Iskreno sve je to isti k****. Nitkome nije stalo do klijenta već samo do zarade. Sve dokle se 90% korisnika ne žali na 4mbit/s download i 512 kbit/s upload jer to smatraju sasvim ok i dovoljnim, nijedan operater ne će spustiti ni cijene ni poboljšati uslugu.
27.01.2014 | 13:44
Riba kaže:
Nije ni drugdje bolje, telekom industrija funkcionira na istom pricipu bas svugdje. Jos moram cuti nekoga da je zadovoljan uslugom bilo koje telekom kompanije negdje u svijetu.


Bredband u Švedskoj.
27.01.2014 | 15:41
u nekim manje banana državama ima zakon o kartellu koji sprječava da se dvoje udruže i da se dogovaraju s kojim cijenama da prodaju nešto, to bi već bio velik korak u smjeru zdrave konkurencije. Ali u državi u kojoj premjer nekažnjeno ide na vikend sa nekim od poduzetnika a oporba samo bleji, to normalno nije nikako standard i time su sva vrata širom otvorena za otimanje sendviča djeci iz ruku.
Kad samo pogledamo NSA aferu, ne mogu vjerovat da nas nisu izšpijunirali, međutim ni traga o aferi niko ništa ne spominje. Sigurno su i T-Com a i VIP dali da im se instalira software koji je sigurno i sad aktivan.
27.01.2014 | 17:25
smayoo kaže:
Riba kaže:
Nije ni drugdje bolje, telekom industrija funkcionira na istom pricipu bas svugdje. Jos moram cuti nekoga da je zadovoljan uslugom bilo koje telekom kompanije negdje u svijetu.


Bredband u Švedskoj.


Mislis da ne bi grabili kad bi mogli i smjeli? Isto je to sranje, samo je pitanje koliko je zakonodavcu stalo do tiskanja velikih u korist malih. Kod jednih je Robin Hud, a kod drugih Superhik. Oba rade za neciju dobrobit.
27.01.2014 | 18:07
Imam dojam da ne znaš kako radi Bredband...
27.01.2014 | 18:09
Ne.
27.01.2014 | 18:19
Bredband prodaje FTTH uslugu u švedskim gradovima. Nema filozofije. Simetrična optička veza, 10, 100, 1000 ili 10000 Mb/s za fiksnu flat rate cijenu. Ništa ne blokiraju, ništa ne kemijaju. Kupi si bandwidth i peglaj preko njega što god želiš. Gledaj TV koju želiš, a ne njihovu (nemaju svoju), koristi telefon od koga želiš, a ne njihov (nemaju svoj), kupi si statički IP gdje hoćeš i oni će te dodati u svoje DNSove, koristi dynamic IP, skype, koju god hoćeš VoIP uslugu, ništa ti neće ni blokirati, ni sabotirati...
A sama usluga koju pružaju je toliko simple da ne može više. Njihov terminalni uređaj je samo goli optički "modem". Kad ti veza ne radi, nazoveš ih, oni ti kažu, mi vidimo vaš uređaj. Molim pritisnite crvenu tipku na njemu. Pritisneš crvenu, oni to vide (ili ne). Onda oni daju komandu pa se kod tebe upali lampica. Da li vam se upalila lampica? Da. Veza je OK, problem je u vašoj opremi, hoćete da vam pošaljemo našeg servisera po toliko novaca ili imate svojeg? Ili, naravno, ako ne, onda popravljaju. Promptno. Čovjek stiže isti dan, a račun ti je za taj mjesec smanjen u postotku za onoliko novaca koliko si minuta bio bez internetske veze. Bez da moraš podnositi reklamacijski zahtjev.
Needless to say, ostali telekom operateri u Švedskoj ih mrze. Jako.
27.01.2014 | 18:58
E taj nas treba kupiti. A ne ovi bjelosvjetski lopine.
27.01.2014 | 20:14
Treba pokrenuti peticiju Bredband u HRVATSKU :DDD
27.01.2014 | 22:03
Smayoo, to zvuči tako dobro kao da nije od ovog svijeta! Baš me zanima kako bi se oni nosili sa ovom našom zaostalom infrastrukturom.
Moderatori: jupi, Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2
  • 3

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 dan, 4 sati
  • dpasaric: Iskreno, i meni Liquid Glass ide na živce i nije im to trebalo. Srećom barem se na iPhoneu lako ugasi u onim opcijama za invalidne osobe.
  • Borisone: Ne znam što su se svi uspuhali oko Liquid Glass, a tragediju od prikaza UI-a na ne-retina ekranima se tolerira više od desetljeća.
  • CoffeePod: Dyeovog odlazak je mozda najbolja stvar. Racunam da ce implementirat malo nazad Mavericks draži i da će utišat Liquid Glass gimmick. Apple se stvarno mora sjetiti da ljudi vole Apple upravo radi blenda vrhunskog hardware i software koji je funkcionalna koliko i lijepo izgleda. Liquid Glass je form over function 101.
  • Yonkis: Sa novim WApp updateom funkcionalan WhatsApp app na Apple Watchu.
  • IgorD: Zašto ne bi bilo istina? O tom se govori danima, neki ljudi slave što je Dye otišao. Trebao si otvoriti temu
  • Djuro genijalac: Sve mi se čini da je ovo istina..?
  • Djuro genijalac: [link]
  • IgorD: ovo je bilo na 17
  • IgorD: [link]
  • IgorD: Meni radi paste, iPhone Max 15, nije zadnji ios
  • smayoo: Ne možeš s iphonea
  • Djuro genijalac: Jbm, kak se pastea link u vikalicu?
  • Djuro genijalac: Ne znam jel ovo istina, ali....
  • Air: Ja sam u Zg, reci što i kada trebaš?
  • drlovric: Ima li neka dobra dusa iz Zagreba da mi preuzme hedan mali paket i preusmjeri ga na paketomat ili kakogod u Zupanju? :)
  • smayoo: [link]
  • ydrea: @Vanjuška - imamo! Poslao sam ti pp ;)
  • drlovric: Akom znate nekoga da prodaje SteamDeck, ja bih to kupio...
  • Piko: Zašto WP ? .... ima .... samo ja radim u Laravelu, no WP mi nije stran.. što konkretno treba ?
  • dpasaric: Svi otišli u keramičare. Naš ex-voditelj weba radi s mramorom sada. :)
  • Vanjuška: Imamo li na Jabučnjaku ikoga tko je vičan WordPressu i općenito web hokus pokus?
  • Riba: Anker ili Baseus i na miru si.
  • drlovric: Ja vjerujem Ankeru. Godinama bez problema
  • dpasaric: Ne kupuj nikada jeftine punjače za auto, gomila je uništenih iPhonea na taj način.
  • Yonkis: ima netko za preporučiti autopunjač a da ima USB C i USB A? Ne vjerujem ovima ovim artiklima od 5€.
  • zvone: Vrhunski. Moj prvi OS je 7.5. Digao ga i igrao Sim Tower satima. Kao u stara dobra vremena.
  • smayoo: Evo stavio sam ja [link]
  • dpasaric: To je vrijedan link, nemoj da se izgubi na Vikalici, imamo u forumu grupu MacOS Classic, pa ostavi tamo da ostane
  • IgorD: Da, mogao bih nekom to amjestit full scree da se šokira kad se vrati a komp
  • smayoo: hvala!
  • drlovric: Ovo je tako cool. Svaka cast!!
  • Ender: @IgorD: ovo je sjajno! hvala!
  • IgorD: > Infinite Mac is a collection of classic Macintosh and NeXT system releases and software, all easily accessible from the comfort of a web browser
  • IgorD: Upravo otkrio: [link]
  • m@xym: RIP Deajn Ristanović, jedan od rijetkih koji je postao legenda još za svog života (barem nama koji smo pratili same početke kompjuterizacije u bivšoj državi.
  • smayoo: :(
  • IgorD: Računari itd. RIP
  • Yonkis: Zar Apple nije mogao napraviti bolji emoji za miša, tj za magic mouse?
  • Miro Spiro: Umro Dejan Ristanović :( RIP
  • MacSin: OS stari do X je bio cool
  • MacSin: na poslu su svi na win lenovo aliu kad dodem doma je melem za oci ali kad treba nesto upgarde napravit tad je vec probelm
  • MacSin: OS je i dalje miljama od ostalih no sto se tice hardware to je vec diskutabilno
  • VanjusOS: neki mi javi se privatno, barem ako može kratko posuditi na probu
  • VanjusOS: ljudi, ima li možda netko viška Thunderbolt 2 to Thunderbolt 2 Cable
  • drpongrac23: Davno sam vozio "kockicu"
  • drpongrac23: @Yonkis - Kakav BMW - Uskoro kupujem za sebe Citrć Berlingo, jbg, godine...
  • drpongrac23: A zamjena ekrana preko 500 EUR!
  • drpongrac23: WTF?!? Ušle mi neke "bubice" u ekran na MBA M1. Totalni hit!!! 3 kom. BUBA ŠVABE!!!
  • Yonkis: Drpongrac23: a M5? Ne mislim na BMW.
  • drpongrac23: Preko 30 god. vjerni Apple korisnik - sada je vrijeme da zahvalim svima, ali Apple u mojim očima više nije što je nekad bio.

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Glas, Laki, marioart, ping, Riba, zeljkha, ZeljkoB, Anonimci (695)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 0.82 Seconds

Provided by iJoomla SEO