Iskustva sa T Com
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Iskustva sa T Com


26.01.2014 | 17:32
Čestitam Rusty, sigurno je to zato jer si više od 11 godina njhov korisnik. Oni sigurno nagrađuju vijernost. Jer ja nisam nego 17 godina njhov korisnik, vidiš trebao bi možda ko sank krenuti im titrati po jajima ili da pošaljem onim glupačama na hotline-u s vremena na vrijeme cvjeće preko Fleuropa.
26.01.2014 | 19:34
Nisu cure i dečki na hotlinu krivi Tino, a možda bi mogao i biti malo manje nervozan jer i to koji put pomaže.

@smayoo ajde nemoj da krenem sada nabrajati koje sve i koliko usluga ja imam preko njih. Završimo to sa tvojim komentarom da sam jednostavno imao sreće. S druge strane ne čudi me što im je trebalo toliko, tcom tehničara sve skupa na području naše i istarske županije ima 7 trenutno, dakle nije da baš mogu sve u zadanom roku poloviti. Tcom iz tog razloga i koristi outsource firme koje rade taj dio posla, ali pravih tcom tehničara je samo šaka na ovom području koje sam naveo.
26.01.2014 | 19:45
@rusty

ne trudi se uzalud. Već sam napisao cijelu repliku pa sam odustao. Čemu se truditi nekog uvjeriti u nešto što je njemu tako daleko? Ako je taj i takav sposoban pristojnost i učtivost poistovjetiti sa titranjem jaja, onda na to ja više nemam što nadodati.
26.01.2014 | 20:30
Rusty, ali - opet - zašto bi to što oni imaju premalo tehničara - bio moj problem? Nije. To je njihov problem. Moje je da platim uslugu. I ništa me drugo ne zanima, nego da za to što sam platio dobijem to što je oglašeno. Točka. Nepristojan prema njima nisam, ali nemam razloga niti biti osobito ljubazan jer nisu niti oni. A ja njima dajem novac. Ne oni meni.

Uistinu ti od srca želim da te sreća i dalje prati jer ako jednom uletiš u njihovu mašinu, sjetit ćeš se ovog razgovora sigurno...
26.01.2014 | 20:43
Evo da i ja dodam svoje iskutvo, sa T-Comovim tehničarima nikad problema, sve je uvijek bilo riješeno relativno brzo u bilo koje doba dana ali uvijek sam bio strpljiv s njima jer znam kako je biti na drugom kraju takvog poziva. S druge strane, njihova služba naplate ili tko se već bavi time je apsolutna katastrofa. Jedno tri puta sam bio u T-Centru da mi objedine puste račune i da napravim trajni nalog i još uvijek MaxTV račun nije dio toga i šalju opomene. Za nagradu ću im otkazati taj MaxTV.
26.01.2014 | 20:49
smayoo nisam ni rekao da je to tvoj problem. Samo kažem da baš zbog toga uzimaju vanjske suradnike kojima i nije baš stalo do 'customer care' kao tcomu, zato se i događa to što se događa. Osobno mislim da ljubaznost pomaže, ali tko će ga znati. Ono što mogu reći je da popi*zdim kada mi krenu svaki drugi dan zvati sa nekim ponudama, ali opet s druge strane to je neka druga tema.
26.01.2014 | 21:16
Općenito, nevezano s T-comom, ljubaznost pomaže ako to što trebaš rješava točno ta osoba s kojom si u kontaktu. Ako je, pak, ta osoba samo zadužena da stavi kvačicu u neki softver, a onda će tko zna tko i kad reagirati na tu kvačicu - kako točno misliš da ljubaznost tu pomaže.
Riba, i ja znam kako je to biti na drugom kraju takvog poziva. I znam da klijenti mog poslodavca nisu imali *nikakve* tolerancije ako su skužili da im ja ne znam pomoći (a to mi je posao), a kamoli da su bili ljubazni. Ja nikad nijednom nevoljniku iz T-coma ili Vipneta nisam priredio ni izbliza takav doživljaj kakav sam ja imao prilike proći.

Evo, sad sam se sjetio još jedne epizode. Jedan od nebrojenih puta što smo prijavili da nam telefonska linija šuška (btw, svaki, ali *SVAKI* put iznova moram proći torturu gdje me glupačica koja nema pojma što to zapravo znači najprije 10 minuta uvjerava da to šuška negdje kod mene u kući, a ne kod njih - pa onda svaki put iznova objašnjavam da gledam kroz prozor u telefonski ormarić na stupu preko ceste, kojem je poklopac opet otpao i pada kiša po regletama) stručnjak se pojavio nakon samo tjedan dana (klasika, poderane traperice, potkošulja, neoznačeni pick-up) i nakon što je "otklonio" kvar, potpuno nam je prekinuo telefonsku liniju. I odvezao se - brže-bolje - da ga ne bi slučajno stigao zaustaviti dok je tamo. I onda nije danima u kompjuter utipkao zaključak, a ja nisam mogao prijaviti novi kvar jer stari nije zaključen. Ni ljubazno, ni neljubazno. Koka u call-centru ni uz najbolju volju i želju jednostavno nema u kompjuteru kako unijeti problem jer joj je sve zasivljeno. Slučaj je u toku.
26.01.2014 | 21:25
a joj, stvarno mi je žao čitati ovakve postove i situacije. Dakle mora da sam stvarno lucky. Smayoo najbolje da se makneš sa Viškova negdje bliže centru
26.01.2014 | 21:26
Mogu i ja ponešto reći. Prije jedno 3 ili 4 godine naručio Maxtv i poslije par mjeseci počeo prekidati kod telefoskog poziva ili sam od sebe. Uredno sam nazvao službu za korisnike i prijavio. Lokalni tehničari bi relativno brzo došli, nekad za sat-dva. Išli okolo, pospajali, odspajali, mijenjali sve što se moglo i tako to godinu dana. Prije isteka tih godinu dana bio rođak sa kćerkom, koja ima dečka tehničara u slovenskom "telekomu". Momak rekao da je i on imao sličan problem kod tog rođaka. Uglavnom nakon prekida, predvečer došao i tražio kvar na stupu. Zvao ih sa moba i gle, kod poziva skočila iskra na parici a kod njih prekid. Mjerenjem instrumentom parica je bili OK. Zamjenio je paricu i od tada više nemaju problema. Loša izolacija i parica je probijala prilikom indukcije. Ja to ispričao svojim tehničarima i nakon toga ni ja više nisam imao problema. A već su skoro promijenili žice po stupovima skoro do pošte, cca par sto metara. Komentar nije ni potreban.
26.01.2014 | 21:32
Dobro, to je stvarno statistički najproblematičniji kvar jer se zaista vrlo rijetko događa.

rusty kaže:
a joj, stvarno mi je žao čitati ovakve postove i situacije. Dakle mora da sam stvarno lucky. Smayoo najbolje da se makneš sa Viškova negdje bliže centru


Još bolje, što se ne bismo svi skupa, cijela Hrvatska, preselili u Zagreb?
26.01.2014 | 21:46
@Rusty
@⁄Sank

Ej momci samo polako, ajmo prvo postaviti stvari na svoje mijesto i to redom:
Ako ti treba internet za posla i gubiš svaki dan zato što ga nemaš, onda to možeš tolerirat neko vrijeme i biti jako pristojan, ali ako ti ti momci i te djevojke, koji-je nisu krivi, kad i nazoveš obećaju da će to biti sigurno sutra riješeno, a kad ih pitaš zašto nije do sad oni ti odgovore neznam i to dan za danom 90 dana onda poćneš gubiti živce i postaneš ne opisivo nervozan. Agrasivnim me u tom slučaju pravi to što taj (tehnička služba) na odgovara na moja pitanja a i nemožeš doći do validne informacije kad će tvoj zahtjev biti na redu. Ako to nije normalno, onda se stvarno trebam podvrgnuti nekom tretmanu.
Kad daš zahtjev da promjene tvoju adresu na koju želiš tel.račune a oni uporno ne dostavljaju i to mjesecima, a kad ti šalju opomenu onda to znaju poslati na ispravnu adresu onda te to izludi. E tada je stvarno nemoguće ostvariti neku normalnu komunikaciju bez nervoze. Opet ako to nije normalno onda se moram izlječiti.
Sank normalno i kulturno- civilizirana komunikacija je moguća sa svakim ko radi svoj posao u kojemu nekad i pogriješi, ali kad neko uporno ponavlja samo na treningu naučene mantre i nikako da ga natjeraš da napravi ono šta si i platio onda to nije moguće. I u tom slučaju ljubaznost i respekt imaju granice.
A na kraju ko plaća oštetu za nastalu štetu jer se oni ne pridržavaju svojih rokova.
Taj outsourcing u tehnici oni rade samo jer im je to jeftinije i gube svjesno na customer care-u, i mi bi morali imata razumijevanja za njih. Možda za djevojćice u hotline-u, ali one su u tom slučaju onaj popularni poštar koji nam je donijo premalu penziju. U ostalom T-Com bi ih morao trenirati u trabel shooting-u po gotovao jer je svjesno išao na gubitak custom care-a, a time morao računati da će se drastično povećati reklamacije, šta se u slučaju T-Coma i desilo.
Ja sam kupac i želim servis. Kad ja nešto userem onda si moram isto dati da mi operu glavu, i to rade bez milosti.
26.01.2014 | 22:48
U frustraciji cekanja 'strucnjaka' sam sam otvorio centralu, dobro pogledao taj čušpajz, sekundu kasnije zgrabio sve jednom šakom i iščupao. Doslovno svaki kabel, uzeo izolir trake, klijesta i sve sam prespojio. Kada je došao tehničar, reko sam mu da sam ja to napravio i lik me pohvalio. jer sam napravio puno bolji posao nego ikoji debili koji tamo rade. A mogu slobodno reci da tamo rade debili jer kada mi dodu poznanice s faksa i okolo da su dobile posao u tcomu padne mi mrak na oci. Doslovno, cajkerice koje pojma nemaju sto je kompjutor rade sada za telekom. jaoooooooooo
27.01.2014 | 07:39
Nedeljko je otvorio pandorinu kutiju, a ja sam tek sada primjetio da smo u iPhone forumu gdje smo svi zajedno odlutali od teme.
27.01.2014 | 09:08
Možda bi bilo dobro napraviti temu "problemi s providerima i kako ih riješiti". Tu bi mogli pisati sve poteškoće i iskustva s providerima. Pa bi se možda dao izabrati najbolji i najpovoljniji. Jer očito se ima šta pisati.
27.01.2014 | 09:55
Nazalost, svi su oni manje vise isti i svi imaju manje vise iste probleme samo ponekad je bolje kod jednih a ponekad kod drugih. Bio kod oba velika operatera i kad nakon 10 godina koristenja sve sumiram, tu su si negdje samo sto ponekad lakse istrpis te njihove pizdarije a nekad popizdis pa dobiju porciju, znam da ne pomaze puno ali malo se covjek olaksa pa sve ispocetka. Tako sam i sam prijavom kvara i dolaskom tehnicara meni u kucu dobio izjavu da su neke instalacije/ zice lose i da sta se ja cudim zbog lose veze i problema koji sam imao, doslo mi je da ga bacim sa tavana i da ga pitam a sta se cudis sto sam te bacio, ali uz koji par domacih kobasica i koji gemist i taj je problem na moje zadovoljstvo rijesen.
27.01.2014 | 10:34
Moj me je bivši direktor naučio ovako: "Klijent će ti oprostiti svaku pogrešku, ali ti nikad neće oprostiti ako ti nije stalo.". Upravo o tome se radi. Ja sam svjestan da se problemi događaju. Ljuti me indolencija i prebacivanje loptice u nedogled. I uvijek iznova.
27.01.2014 | 10:54
Smayoo karma up!
27.01.2014 | 11:58
Svi problemi koje ste nabrojali su istiniti, ali to nisu pravi problemi.

Pravi problem je nedostatak izbora. Ja kao korisnik ne mogu otkazati ugovor bilo kojem provideru i otići nekom boljem. Bolji jednostavno ne postoji. Dok god je tako, neće nam bit bolje.

Ovo je ista stvar kao i počeci mobitela u HR. Dvije firme, ista cijena, ista usluga i debelo preskupo. Rade u dogovoru, podijele tržište i ostvaruju ogromne profite. Ne isplati im se ulagati u poboljšanje usluge. Znaju da je jedini način da ne posluješ s njima taj da isključiš internet. A to nitko od nas neće napraviti.

U Americi i EU postoje antimonopolski zakoni. Iskreno se nadam da će neki sud jednog dana riješiti i ovaj duopol.
27.01.2014 | 12:09
Da, naravno. Od toga sve počinje. U fiksnoj telefoniji stvar bi riješile lokalne samouprave da imaju više muda. DTK i local loop ne može biti u vlasništvu ikojeg telekom operatera, pa da ga je 100x gradio, jer ga je gradio namjenski naplaćenim novcem svojih pretplatnika, dakle, to je javno dobro, a ne njihova prćija. I kad bi se to riješilo, imali bi pravu konkurenciju.
U mobilnoj, nažalost, nema druge nego čekati da nam naraste kupovna moć. Kad se to dogodi, isplatit će se drugim operaterima doći na ovo tržište. Dotle - duopol.
27.01.2014 | 12:21
Nije ni drugdje bolje, telekom industrija funkcionira na istom pricipu bas svugdje. Jos moram cuti nekoga da je zadovoljan uslugom bilo koje telekom kompanije negdje u svijetu.
27.01.2014 | 13:34
Imal priliku raditi u T-COMu jedno dvije godine od čega 6 mjeseci u sestrinjskoj firmi Iskon i kasnije godinu dana u Optimi. Iskreno sve je to isti k****. Nitkome nije stalo do klijenta već samo do zarade. Sve dokle se 90% korisnika ne žali na 4mbit/s download i 512 kbit/s upload jer to smatraju sasvim ok i dovoljnim, nijedan operater ne će spustiti ni cijene ni poboljšati uslugu.
27.01.2014 | 13:44
Riba kaže:
Nije ni drugdje bolje, telekom industrija funkcionira na istom pricipu bas svugdje. Jos moram cuti nekoga da je zadovoljan uslugom bilo koje telekom kompanije negdje u svijetu.


Bredband u Švedskoj.
27.01.2014 | 15:41
u nekim manje banana državama ima zakon o kartellu koji sprječava da se dvoje udruže i da se dogovaraju s kojim cijenama da prodaju nešto, to bi već bio velik korak u smjeru zdrave konkurencije. Ali u državi u kojoj premjer nekažnjeno ide na vikend sa nekim od poduzetnika a oporba samo bleji, to normalno nije nikako standard i time su sva vrata širom otvorena za otimanje sendviča djeci iz ruku.
Kad samo pogledamo NSA aferu, ne mogu vjerovat da nas nisu izšpijunirali, međutim ni traga o aferi niko ništa ne spominje. Sigurno su i T-Com a i VIP dali da im se instalira software koji je sigurno i sad aktivan.
27.01.2014 | 17:25
smayoo kaže:
Riba kaže:
Nije ni drugdje bolje, telekom industrija funkcionira na istom pricipu bas svugdje. Jos moram cuti nekoga da je zadovoljan uslugom bilo koje telekom kompanije negdje u svijetu.


Bredband u Švedskoj.


Mislis da ne bi grabili kad bi mogli i smjeli? Isto je to sranje, samo je pitanje koliko je zakonodavcu stalo do tiskanja velikih u korist malih. Kod jednih je Robin Hud, a kod drugih Superhik. Oba rade za neciju dobrobit.
27.01.2014 | 18:07
Imam dojam da ne znaš kako radi Bredband...
27.01.2014 | 18:09
Ne.
27.01.2014 | 18:19
Bredband prodaje FTTH uslugu u švedskim gradovima. Nema filozofije. Simetrična optička veza, 10, 100, 1000 ili 10000 Mb/s za fiksnu flat rate cijenu. Ništa ne blokiraju, ništa ne kemijaju. Kupi si bandwidth i peglaj preko njega što god želiš. Gledaj TV koju želiš, a ne njihovu (nemaju svoju), koristi telefon od koga želiš, a ne njihov (nemaju svoj), kupi si statički IP gdje hoćeš i oni će te dodati u svoje DNSove, koristi dynamic IP, skype, koju god hoćeš VoIP uslugu, ništa ti neće ni blokirati, ni sabotirati...
A sama usluga koju pružaju je toliko simple da ne može više. Njihov terminalni uređaj je samo goli optički "modem". Kad ti veza ne radi, nazoveš ih, oni ti kažu, mi vidimo vaš uređaj. Molim pritisnite crvenu tipku na njemu. Pritisneš crvenu, oni to vide (ili ne). Onda oni daju komandu pa se kod tebe upali lampica. Da li vam se upalila lampica? Da. Veza je OK, problem je u vašoj opremi, hoćete da vam pošaljemo našeg servisera po toliko novaca ili imate svojeg? Ili, naravno, ako ne, onda popravljaju. Promptno. Čovjek stiže isti dan, a račun ti je za taj mjesec smanjen u postotku za onoliko novaca koliko si minuta bio bez internetske veze. Bez da moraš podnositi reklamacijski zahtjev.
Needless to say, ostali telekom operateri u Švedskoj ih mrze. Jako.
27.01.2014 | 18:58
E taj nas treba kupiti. A ne ovi bjelosvjetski lopine.
27.01.2014 | 20:14
Treba pokrenuti peticiju Bredband u HRVATSKU :DDD
27.01.2014 | 22:03
Smayoo, to zvuči tako dobro kao da nije od ovog svijeta! Baš me zanima kako bi se oni nosili sa ovom našom zaostalom infrastrukturom.
Moderatori: jupi, Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2
  • 3

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 dan, 3 sati
  • cariblanco: Moj omiljeni bend Guns N’ Roses večeras u begišu....bilo bi fora da kažu "pumpaj" :D
  • Junuz: Yonkis, riješeno.Ubio sam icloud/face time na svim uređajima.Iako se problem manifestovao na 16e.Svakako nekoristim face/imesage.Hvala
  • Yonkis: @Junuz - ti si u USA? Na čijoj si mreži? Vidiš li ti te poruke koje su poslane? Da nemaš USA Apple account? Ne znam, puno informacija nedostaje za ikakvo pojašnjenje. Ili otvori remu/post.
  • cariblanco: Kakav dobar finale tenisa, inače navijam za Noleta, ali on je svoje dao...danas se "griješnik" nije dao u Alcatraz ;9
  • Junuz: Nije baš tako, za par sati su mi naplatili oko 1euro na pozadinsko slanje sms ova u ameriku sa ciljem aktiviranja face time.Iphone koristim od 6 naovamo
  • drpongrac23: @Junuz - pa aktiviraj Facetime i iMessage, ništa te ne košta.
  • Junuz: A naravno nisam siguran kako
  • Junuz: trebao bih pomoć oko pozadinskog slanja sms ova u usa na iphonu.16e model sa novom pretplatom i esim karticom.Trošak raste svako malo a od telekom operatora sam dobio odgovor:U slučaju ako koristite iPhone, Vaš uređaj u pozadini šalje SMS prema svom uslužnom servisu u SAD-u s ciljem aktivacije usluge Facetime i iMessage. Molimo deaktivirajte u postavkama mobilnog uređaja navedene usluge k
  • ping: naravno nije bitno koji smartphone dok god je iphone :)
  • ping: @drlovric koliko se sjećam nije radila ako se spajaš na wifi ali ako koristiš iphone sa hr linijom onda je radilo.
  • drlovric: Koristi li netko MaxTV aplikaciju van HR?
  • Ender: verovatno je to, jer je on sa ekranom od 12", mada je bilo i MB Air-ova 11" pa su imali 2 standarnda USB porta. dobro mozda je on bio malo veci od tog MacBook-a jer je imao onaj siri screen bezel.
  • smayoo: Imao je samo jedan port jer je cijela matična ploča bila toliko malena da nije bilo mjesta za dva. To je bitna ušteda (veličina matične ploče), a ne broj portova
  • Ender: verovatno ce cena biti povoljna uz kompromis da se ukine neke stvari koje postoje kod MB Air-a. recimo MacBook model iz 2015-2016 je cak imao samo jedan USB-C port. neka usteda od par $, al dovoljno da se ustedi taman za bonus nekog menadzera.
  • Ender: Slazem se, masa korisnika nema neke prevelike zahteve, niti koristi zahtevne programe, ali sam sistem postaje s vremenom gladan resursa, i to bude cesto ogranicavajuci faktor. Ali u upravi drage nam firme sede neki ljudi koji vrlo precizno odmere svaki korak, tako da s druge strane mislim da ima smisla, koliko god meni logika govori drukcije.
  • Bertone: Sve ovisi koliko €/$ će tražiti,... masa ljudi još koristi Intel MBA/MBP i ne daje im se 1k€ za osnovni MBA, a potrebe im nisu veće od tu i tamo kojeg dopisa, e-maila ili pogledati kakav video.
  • Ender: malo je bzvz imati MacBook sa procesorom od iPhone-a, a imas iPad sa M1 procesorom. ne vidim segment trzista za taj MacBook.
  • Ender: izgleda ce tako i ovog puta biti. ti MacBook-ovi su imali core-M seriju procesora (M, M3, M5 i M7), a poslednja serija je imala core-i procesore 2017. god.
  • smayoo: Imali su već i prije takav neki proizvod. Onaj "zlatni" macbook 12", zar ne. Pa se nije baš "primio".
  • drpongrac23: [link]
  • drpongrac23: Izgledno je da izlazi low-end MacBook, tj. povratak stare MacBook serije, oviga puta sa iPhone čipom unutra. Ako se ostvari, biti će zanimljivo
  • drpongrac23: @cariblanco - slažem se, no zbog zdravstvenih razloga se bisam usudio ići. Produkcija na svjetskom nivou.
  • cariblanco: Koncert na hipodromu, je neponovljiv po mnogim stvarima...dok sam živ neće ga nitko prestići po mnogim detaljima....ma što god mislili o Marku
  • smayoo: RIP Renato Baretić :(
  • dpasaric: Cijene su ti iste kao u Švicarskoj, kada to prihvatiš, sve bude jednostavnije! :)
  • ping: @drlovric Geneva?
  • ping: A
  • drlovric: Jucer sam stigao a vec sam blago sokiran hrvatskim cijenama. Neke stvari vrijedjaju inteligenciju, ali valjda se brzo naviknem :)
  • smayoo: O, brate, kakav pacijent.. :)
  • dpasaric: Joj on je inače lud tip, ali ovo je skroz fora! :)
  • drlovric: Kakva bolest od videa :) [link]
  • dpasaric: Novi mega-članak na naslovnici! Nije za svakoga, ali za one koji to vole bit će poslastica! :)
  • zoranowsky: Također!
  • vicko: Pridružujem se čestitkama!
  • smayoo: Čestitam svima Dan antifašističke borbe!
  • roPeD: Pokrenuo temu u Softver forumu
  • smayoo: Piši u forum i probaj biti jasniji
  • roPeD: Lijepo molim
  • roPeD: Jel bi netko znao prebaciti onaj nas stari Mini Rijecnik da ga mozemo koristiti sa novim operativnim sustavima i M chipovima
  • roPeD: Pozdrav svima
  • drlovric: Zasto instalirate bete na aktivne uredjaje koje koristite svaki dan :/ Mozda je bolje da ti je bankarstvo prestalo raditi, nego da radi nesto sto ne znas :)
  • ZeljkoB: iOS18 dev beta kad je izasao nije polomio nista, ali 17ica je ubila ZABA app...
  • dpasaric: Meni to zvuči kao logična prva stvar koja će se polomiti.
  • ZeljkoB: Je li tko probao iOS26, a da mu ZABA app i dalje radi OK?
  • hal9000: Sretan rođendan i dobrodošao u klub!
  • drpongrac23: Hvala svima!
  • ping: Sretan rođendan
  • dpasaric: Sretan ti! :)
  • zoranowsky: Sretan ročkas!
  • Yonkis: Sretno ti rođendanovo!

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

robee, Anonimci (259)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 0.94 Seconds

Provided by iJoomla SEO