Iskustva sa T Com
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Iskustva sa T Com


25.01.2014 | 10:28
Imali tko da podjeli kavkva iskustva sa T Com.

Na ime naručio sam iPhone putem njihovog web portala još prošle godine, potpisao i poslao sve, početkom siječnja i dobio SIM i poruku: isporuka uređaja 5 - 7 dana, po aktivaciji kartice. Kartica aktivirana isti dan, jer sam prelazio iz mreže u drugu mrežu pa mi treba mobitel, a novog mobitela do danas nema. Kada god im pošaljem e-mail izvlače se na priču sutra, sutra i tako već 20 dana.

Zanimljivo da sada više ne komuniciraju putem e-maila, pa nemam pisani trag, nego samo nakon moje poruke na e-mail web službi, telefonski me nazove neka "štefica" ili "ivica" i vele - samo što nije.

Dali je imao tko sličnih iskustava ili je ovo uobičajena praksa T Com-a?
25.01.2014 | 11:35
Kako da nemamo, iskustava.
Samo ti nazovi i onda pritisnite 1, pa 2, pa teta koja nema blage veze o čemu ti pričaš, ali "kako vam mogu pomoći". Pa nakon dvije minute "kako ste bili zadovoljni", ali ono šta ti od njih treba nikako da naprave. To ima systema.
Naj osjetljivij su kad ih nagaziš na Facebooku, ali to moraš raditi redovno i prnetrantno. Ja sam jedno dva tijedna dnevno investirao između 1/2 sata do 1 vramena i to punim na svako njhovo ljiganje sam im dao gas "kako su nesposobni" "kako im glupaće rade na hotline-u" kako bi trebali "ispuniti svoja obećanja, a ne srati gluposti", kako "lažu" itd itd. Ali moraš biti "đon obraz" i odzbaciti sav dobar kućni odgoj jer imaš posla sa bezobraznicima kakve još nisi sreo, lopove lažive. Ja sam ih tom metodom natjerao da mi u subotu uvečer (22:00) donesu stick za internet o njihovom trošku. Ali nagazio sam ih ko nikoga. Inače su napravili system sa kojim oni kontroliraju sve. Od kontakta tebe s njima, preko plaćanja, do ispunjenja svojih ugovornih obveza.
A kupac je samo izvor sredstava i nema nikakva prava. Ako ne plati ovrha i gotovo. Ljigavci bez presedana. Ali i drugi nisu ništa bolji, samo drugačiji.
25.01.2014 | 13:12
Također i zaposlenici u tcentrima su velike lopine,nedavno se skinuo sa pretplate i na skupljeni broj bodova znam da mogu nekome tko ima na bonove prebacit 400 kn.Kada sam došao na red i kažem šta želim lik mi kaže da je to nemoguce i naravno tlak mi skočio jer znam da mogu i nakon kratkog natezanja kažem da imam vremena i da ću sa svakim od njegovih kolega popričat pa viditi hoću li dobit isti odgovor,naravno nakon toga je rekao joj pa vi to možete napravit:-) I pazite sad,umjesto 400 kn lik želi prebacit 300 kn i nakon kratke prepirke prebacuje 400 kn na koje i imam pravo,ma užas su,ne znam šta reci...
25.01.2014 | 14:45
ja sam pretplatniku tcomu jako dugo i nikada nisam imao nikakvih problema. Zadnji iphone (5) koji sam uzimao, sam naručio preko telefonskog prodajnog kanala (to nema veze sa retail trgovinama), kojeg sam dobio jeftinije, brže i točno u dan kada smo se dogovorili. Povrh toga uspio sam dogovoriti da mi 3 mjeseca prije isteka prethodnog ugovora odmah otključaju stari iphone (koji je na drugoj mreži na bonovima) ukoliko uzmeme novi i produžim pretplatu. To su napravili bez ikakvih problema iako nije praksa.

toliko od mene.
25.01.2014 | 17:47
@rusty

ne mogu vjerovat. Ti sigurno radiš za njh. Ili imaš neku gadnu štelu. Ako ni jedno ni drugo, sve je do jednom, spremi se već sad na borbu. Vidjet ćeš.
25.01.2014 | 18:53
Ni ja nemam nikakvih problema s T-Com-om. Ne radi kod njih. Prvi telefon sam kupio prije više od 15 godina (T-Com). Kad je došao VIP, uzeo sam i kod njih broj i nakon par godina se razočarao. Bio je princip, mi tebi uzmamo naoce, a ti ako skužiš OK, a ako ne skužiš onda 1:0 za njih.
Iskustva su različita. Ovo preko WEB dučana je upitno jer iako pokazuje da ima telefona na stanju, njih valjda fizički nema i zato te zavlaće.
25.01.2014 | 19:33
Ja sam ko i zabac, preko 15 godina kod njih i nemam za sad niti jedan prigovor. Jedini prigovor imam što nemaju neku tarifu s puno GB po velikoj brzini, a da u to bude uključeno malo minuta i poruka.
25.01.2014 | 19:33
E ja sam imao i sa VIP-om i sa njima! Isti su! Ako vi niste onda super, ali ko god je nešto od njih trebao može potvrditi. System je da ti nemožeš kontaktirati sa njima nego oni s tobom. Reklamacije ne postoje. Meni nisu priključili internet 90 dana i ako moraju u 30, kao to komentirate? Reklamaciju na prvom IPhonu su jednostavno vratili ko ja sam kriv, tek kad sam išao advokatom onda su omekšali i prihvatili. Imam sad jedan zahtjev otvoren već četiri mijeseca i ništa. Na ranu ih previjat, možda bi bilo dobro da im jadnim dobrovoljno plaćamo duplo za račune telefona, morali su investirati u mrežu koju smo im mi svi sagradili (1600 DM priključak za telefon sve do sredine devedesetih), i sad nam ju prodaju za skupu lovu. Mobilni Flat ograničili i kad potrošiš spor da nije normalno i tek kad nadopltiš onda ko fol normalan. Zašto ga ne daju stvarno Flat, jer im niko ne bi plaćao fixne priključke.
Svi ste vi imali, a i imate problema s njma ali oguglali ste na to, navika je vrag.
25.01.2014 | 21:00
Jedini gori od T-coma je Vipnet. Šupci lopovski, i jedni i drugi. Žgadija jedna indolentna.
Na Vipnetu sam silom prilika (službeni telefon). T-com imam doma fiksni priključak. I jedni, i drugi imaju istu praksu - ti njima pismeno, oni tebe nazovu. Kad razgovaram s Vipnetom, kad me nazovu, ja im jednostavno kažem da ih ne želim slušati uopće nego zahtijevam pismeni odgovor. Ponekad pitaju zašto pa im odgovorim da me je tako savjetovala naša odvjetnica. Kad pišem T-comu radi problema s kućnim priključkom pa me nazovu da mi odgovore, njima kažem da se razgovor snima radi poboljšanja kvalitete njihove usluge. Jednom me jedna koka zbunjeno upitala - kod nas? A ja na to - ne, kod NSA.
25.01.2014 | 21:08
smayoo
25.01.2014 | 21:26
Nakon posljednje avanture sa "hrvatskim" telekomom mi u firmi razmišljamo o prelasku na Metronet za fiksni dio i VIP za mobilni dio. Vidim po vašim komentarima da je VIP isto sr...e kao T Mobile što se podrške tiče. Mi uglavnom nismo imali problema sa mobilnim dijelom, pa je i taj prelazak upitan.

Međutim, fiksna telefonija i internet su nam stalno u kvaru (imaju smetnje rekli bi oni) i u razgovoru sa susjednim firmama otkrili smo da su oni već neko vrijeme na Metronetu i da su super zadovoljni.

Ima li netko od vas kakva iskustva sa Metronetom, pozitivna ili negativna, za podijeliti?
25.01.2014 | 21:54
Metronet -4. Uglavnom zadovoljni. Evo naših problema kroz 2 godine korištenja:
1. DNS serveri su im banana. Dok nisam upisao ručno Googleove DNS-ove svaki mjesec dvaput bi mi zablokiralo sve. Sad su možda i popravili, ali ne da mi se eksperimentirati.

2. Ugovorili smo simetričnu vezu 5 Mb/s, ali upload nema šanse preko 1,5 Mb/s. Download je ok.

3. VoIP adapter za korištenje običnog analognog telefona (ako želiš bežični telefon) im je sranje. Svako toliko nešto blesavi. Najviše živcira što prespajanje i preuzimanje poziva (flash tipka) zajebava - malo radi, malo ne.

To je to, što se problema tiče. Ono najvažnije - vrlo promptan customer support. Brzo se javljaju i brzo rješavaju probleme. Nazoveš, čekaš <1min da se jave. Objasniš. Tehničar dolazi isti, ili idući radni dan. U pravilu rješava problem od prve. To je jedino što je meni bitno. Shit happens. Mene živcira kad se ne trude da ga riješe.

Za usporedbu s tim, Vipnet. Jednom sam čekao cca 45 min da mi se javi netko u call centru. U dva navrata bilo je po 15-20 min. *NIKAD* nisam uspio dobiti nekog s manje od 5 minuta čekanja. Prvi koji su se javili nikad ništa ne znaju, oni su tamo samo za to da se dereš na njih. Za to su plaćeni. Ali ne žele te prespojiti dalje. Valjda za ta mjesta biraju ljude koji vole da se netko dere na njih.

Primjer 2. Imam tarifu "bez limita nešto nešto". Ko fol flat. Samo što nije. Kad prođeš 1 GB prometa, sruše ti brzinu na beskorisnu. Dobiješ SMS da si potrošio više od 80% prometa i da će.... te da možeš doplatiti za veću brzinu za daljnji GB. Ja na cjelotjednom obilasku terena. Uploadam lopate fotki i diktafonskih zapisa na server dok se vozim ili plovim trajektom. Nazovem odmah kolegicu da uplati za daljni GB, ona uplati iste milisekunde, a oni meni svejedno sruše brzinu. Zašto? E, pa takav im je sustav. Ne možeš nadoplatiti dok ne potrošiš GB. Pa dobro, potrošio sam ga. E, da, ali uplata je bila ranije, evo sad će ona to ručno ukvačicat. OK, jel sad brzina opet velika. Ne, to će biti kad tehničari vide. Sutra. Oko podne.
25.01.2014 | 22:10
Hvala na informaciji Smayoo. To je u biti ono što sam čuo i od susjeda.

Na VIP prelazimo jedino ako izvučemo bar dva nova iPhona
26.01.2014 | 00:15
e pa smayoo zato se čita ugovor i ona mala sitna slova. Slično sranje sa Vip-om: Jave mi da sam potrošio svoj promet za tekući mjesec. pogledam log u mobitelu, po njemu nisam ni blizu. 35 min prekucavanja loga u exelicu radi provjere, sumiram i opet nisam ni blizu svoje kvote.
napišem im pismo (prije toga sam 2x zvao ih i odlučio poslušati savjet za pismenim putem), attachiram svoju exelicu i kaj... odgovor je da moji 0,12Kb i 12,7Kb se zapravo zaokružuju na 100Kb i TO Vip zbraja. Tako da mojih stotinu 0,12Kb je zapravo stotinu 100Kb. I tako ode moja kvota prijevremeno. A di to piše? Duuuuuboko u nekom FAQ-u i Uvjetima. Tako da se možeš derati na njih koliko hoćeš ali ti si acceptao Terms of service..
26.01.2014 | 02:56
Ne, nisi shvatio. Nije problem u tome. Ja shvaćam koja je jedinica zaokruživanja (BTW, ali nije više 100 kB, ili barem nije meni na tom tarifnom modelu). Ja zaista jesam potrošio 1 GB prometa. Uploadao sam po stotinjak fotki poslije svakog obilaska, a bila su po 2-3 na dan, a svaka fotka 2-3 MB. Stvar je u tome da im je bilo plaćeno za još 1 GB, a oni to nisu uključili "jer im je takav softver". A meni je brzina i promet trebao *TADA*, a ne sutra.
26.01.2014 | 09:05
to je to, samo sranje s njima. Barem kad ti ozbiljno trebaju u poslu. Kad bi meni služili da imam tel., mobilni internet, adsl vjerovatno isto ne bi imao nikakvih problema s njima. Ali za ozboljan poso nisu dovoljno flexibilni a ni ažurni. Povaća mi se kad vidim šta nam rade, i to ne kažnjeno.
Odračunska jedinica kod mobilnog " svaka započeta minuta" to je stvarno krađa, koliko minuta se tu skupi kojih je neko započeo i u prvoj 1/4 završio! Zašto im mi moramo uvjek nešto plaćati šta nismo trošili?
Tri puta sam promijenijo adresu za dostavu računa još uvjek mi šalju na ktrivu. Čudno je samo da opomena (koja košta više) uvjek dođe na ispravnu.
U nekoj manje banana državi ima ozbiljna udruga za zaštitu potrošača i regulativna agencija i od njih dobiju gas, ali u državi u kojoj npr.pomoćnik ministra finacija može subvencioniranim sredstvima podmiriti daugove njegove tvrtke kod komercijonalnih banaka i da ni jedan ni drugi ne vide za shodno dati ostavku, mogu raditi šta hoće i to dobro znaju, a love za kićenje imaju koliko hoćeš.
26.01.2014 | 11:11
Da, a još i drže pod uzdom sve oglašivače, pa tko je lud da nešto loše napiše o njima. Već sam htio odustati i sve vratiti na početak, ali pazi, oni to sada ne mogu učiniti nego se ja moram osobno vratiti staroj "ljubavi", izmoliti ih da mi ostane broj koji sam imao i prije, lizati guzicu nekom na šalteru i još sa prepaid usluge, sada kod "starog" mogu samo uzeti neku mjesečnu tarifu, jer je to njihova politika. Pa mislim, zar nema neki način da se toj gamadi zabrani lažno oglašavanje i navlačenje ljudi ili je to kod nas normalno, a što je najgore, sve troje rade isto koliko vidim.
26.01.2014 | 11:20
Nagazi ih na Facebooku i to pravo. Vidjet ćeš kako će se pomaknut.

www.facebook.com/HrvatskiTelekom?fref=ts
26.01.2014 | 12:10
Mislim da je već ova tema jednom pročešljana i da je i tada bilo JAKO nezadovoljnih i onih zadovoljnih korisnika T-Com usluga. Ja sam valjda uvijek imao sreće s njima ili barem nisam nikada očekivao ništa više od onog što su oni sposobni pružiti, pa zato valjda nisam nikada doživio razočarenje.

Kada želim nešto onda to uvijek idem tražiti direktno u jedan od njihovih prodajnih centara s toga što znam da im je služba za korisnike zapravo prepuna studenata koji tamo pokušavaju zaraditi neku crkavicu. Sve iPhone do sada sam uzimao preko njih i nikada nisam imao problema sa isporukom, jer sam ih zapravo uvijek dobio na licu mjesta u prodajnom centru što se tiče usluga također nemam zamjerki. Novu telefonsku liniju, internet i MaxTV dobio sam u obećanom roku, a serviser je bio i više nego uslužan i dao je sve od sebe da nam sve to profunkcionira kako treba.

U stanu gdje sam prije stanovao dobio sam besplatno optiku.

Nije da nisam imao problema s njima. Jednom je zapelo kod produženja ugovora, ali stvar je bila samo u tome da treba naći pravu osobu koja zna svoj posao i problem je bio riješen.

Kod nas u ovoj napaćenoj zemlji jednostavno ima previše onih koji imaju posao, ali ga ne znaju ili ne žele raditi. Jer kako inače objasniti da ja uđem u trgovinu Elipso i dok tražim što želim jedini djelatnik za taj odjel nestane iz vidika, a da me nije ni pitao kako može pomoći. Pitam prvog slijedećeg, a on mi kaže da on ne zna ništa o bijeloj tehnici jer evo on je iz odjela elektronike, ali da sačekam jer da je ovaj koji kao nešto zna o bijeloj tehnici vjerojatno otišao do skladišta. I onda ja čekam jedno desetak minuta i kako se nitko ne pojavljuje opet zamolim elektroničara da mi pomogne i pozove onog s bijele tehnike, a on me pošalje u onu stvar?!?!

Treba li vam još koji primjer ovakve neposlovnosti u Hrvata imam ih na tone! Restorane da i ne spominjem, gdje ne samo da nema ljubaznosti nego te još i oderu za one splačine koje nude na meniju. I sad se vi tu čudite kako je T-Com ili Vip tako loš. Nisu oni ništa lošiji od onih drugih i tek kad shvatiš s kim imaš posla onda imaš sanse nešto i postići i ne biti toliko ogorčen pruženom/nepruženom uslugom.

BTW gazih ih ja i na Facebooku pa nije pomoglo dok nisam našao djelatnika u prodajnom centru koji je imao dovoljno znanja i volje da mi pomogne riješiti problem. I vjerujte mi, prije ćete dobiti ono što želite ako pregrizete jezik i budete ljubazni nego ako uđete u prodajni centar i počnete vikati. Jer kad vaša ljutnja i nezadovoljstvo prijeđe na djelatnika za pultom, ne može vam više pomoći čak i da je pun volje i znanja. Ja im skidam kapu kakve sve ljude moraju potrpiti u jednom danu i s kakvim DEBILNIM pitanjima im dolaze i kakve sve nebuloze moraju rješavati i sve to za neku crkavicu jer eto, tržište rada je prepuno nezaposlenih pa ako nećeš ti će netko drugi bez obzira na znanje.
26.01.2014 | 12:43
Isti ti je problem i u ELIPSU koji spominješ, to su sve "trgovci" sa eventualno nekim kursom ili priručnikom iz domene za koju se interesiraš. Više nitko ne zapošljava ljude koji su eventualno učili u školi to što prodaju, trgovaca je na burzi puno, plaće su im male, moraju šutjeti jer će ih začas zamjeniti i to je krug koji ne možeš prekinuti, a slično je i sa studentima koje spominješ, boli ih ona stvar, naknadu će dobiti, koliko dugo rade i kakve rezultate postižu za to ih nije briga.
26.01.2014 | 13:14
To znači da se ovo društvo ne zaustivo obrušava u smijeru ”servisne pustinje” i mi to samo tako dopuštamo. Mi smo moć koja se zove potrošač. Trebli bi svakom ko nas ne usluži za naš novac dati do znanja da je to zadnji put i da ćemo sve šta je u našoj moći napraviti da mu smanjimo krug djelovanja.
Ali mi tražimo mehanizme kako od njih dobiti ono šta nas pripada jer smo to i platili. To je u našem mentalitetu, kad ti treba nešto u npr na MUP-u prvo tražiš vezu, pa onda paziš da ih ne nagaziš, i trpiš sve dok ti se ne smiluju, na mijesto da im daš gas do jaja jer oni su radi tebe tu a ne obrnuto. Kad bi svako tako burno reagirao, uspjeli bi sigurno natjerati ih da više rade svoj posao. Ja ne kažem da nema dobrih ljudi u T-Comu i da ti ljudi ne rade čestito i pošteno svoj posao, samo njihov odjebaus system kritiziram. Lopovsko i pohlepno samo meni i nikom drugom, mi smo kod njih samo broj koji se pokaže u nekoj statistici po kojoj se mijeri njihov rast.
26.01.2014 | 14:18
Moja iskustva su isto na strani T-coma, daleko da su super ali u usporedbi s Vipom svakako pobjedjuju.
26.01.2014 | 15:26
Ma tino i smayoo su u pravu, ne valjaju za obicne ljude a kamoli koji koriste njihove poslovne tarife i slicno.

Mene uzasno nerviaraju to sto nemogu pricati snjima, to sto 'moje podrucje ima problem' pa molim lijepo, ako ja dajem 200 kn za 10 mbit dole i 1 mbit gore neka je to tako i u centru i u prigradu, ali ne. Moja veza toliko puca da je upload nesto vise od teksta skoro pa nemoguc. On na speed testu dosegne 1 mbit i onda se polako spusta do 0.05 i tako u beskonacno. Ako je problem moje podrucje neka izvole izmijeniti kablove i neka svima radi. A ja budala zovem cim padne kap kise i net mi ne radi.!
26.01.2014 | 15:39
Prije godinu dana ja sam isto uzeo iP5 nakon telefonskog razgovora, oni su me zvali da kako sam zadovoljan uslugomi ja reko super, već 6 mjeseci imam rezerviran iPhone 64GB i nikako da ga dobijem pa su mi tada ponudili 32 GB. Ok, sutra će, evo samo što nije, svaki dan novo opravdanje, ali na sreću nakon desetak dana su mi ga dostavili doma.
26.01.2014 | 15:42
Problem ti je što ih nemaju na skladištu pa si ih međusobno šalju između lokacija, dok im ne stignu nove narudžbe. Znam jer radim za firmu koja je u vlasništvu HTa i kad sam prošle godine uzeo peticu bila je slična situacija, malo sam čekao.
26.01.2014 | 15:48
Sank, sve je to jako lijepo i dirljivo i jadni oni koga sve moraju potrpiti...
Ali, čekaj malo - što je to mene, kao korisnika - briga? Neka oni to rješavaju sa svojim poslodavcem, a ne s korisnicima.
Evo još jedna priča od T-comu. Točno pred mojom kućom, tj. nasuprot nje, je telefonski stup (postavili ga još Talijani za vrijeme Mussolinija - ne da želim reći da je Mussolini dobar, nego mi je super to kako Viškovo i Kastav ne bi vjerojatno ni dan danas telefona imali da nije bilo fašističkog okupatora) iz kojeg su spojeni tel/ADSL priključci na 40-50 okolnih kuća i stanova. Ormarić ima bravicu, ali kreteni koji dolaze spajati korisnike nemaju ključ pa ormarić uredno razvale i onda poslije poklopac ormarića samo "nataknu" i zavežu komadom telefonske žice. I onda svaki put kad kiša padne telefoni šuškaju, a internet ne radi. I svaki put kad puhne bura, poklopac otpadne.
A tek da vidite te "tehničare"... U poderanim hlačama i potkošuljama, dovezu se neoznačenim kombijem, razvale ormarić i onda se čude regletama ko pura dreku. Čupaju žice nasumično. Jednog korisnika spoje, tri pokvare. Kad sam doma, obično dođem, uslikam ih i tražim vidjeti radni nalog. Jednom me jedan poslao u q pa sam pozvao policiju i prijavio dvojicu da ilegalno kopaju po telefonskom ormariću i da se meni čini da nekog prisluškuju. Nisam mogao vjerovati da policija može stići tako brzo. Kao da im je stanica iza ugla. Doduše, možda su bili u birtiji iza ugla. 'Onda sam policiji isprintao fotografije i potpisao im izjavu.
Pa me drugi-treći dan nazvao netko iz T-coma da mi se "ispriča" zbog neprimjerenog ponašanja "njihovih kooperanata". Ali uzalud isprika kad i dalje isto rade. Ormarić je i dalje razvaljen, "tehničari" su i dalje nesposobni balavci...
26.01.2014 | 16:11
Stvarno ne razumijem, to znači korisnik mora trpiti ne profesiolnost i diletantizam samo zato jer oni imaju male plaće. Meni je trebalo puna tri mijeseca da me prikopčaju na internet, i još imam jedan zahtjev za priklučak otvoren.
To sa brzinom koja nije ono šta piše u ugovoru je isto koda neko kupi 5 m³ pijeska i plati ih a ja mu dovezem samo 2 m³ i kad se taj žali ja samo kažem ja nemam veći kamijon. Zašto ne provjeravaju svoje/naše tehničke mogućnosti i po tome se ravnaju.
Ali najsmješnije je da se redovno njhov bira za meneđera godine. Lako ti je bit meneđer godine kad prodaješ vruć zrak. Neka digne npr- 3 maj i bude meneđer godine.
26.01.2014 | 16:58
@tino, ne radim za tcom niti imam štelu. Pretplatnik samo više od 11 godina pa mi je to možda malo daje 'prednost', ali u svakom slučaju ne mogu se požaliti na njihove usluge (ni mobilne ni fixne). Još samo da mi optiku nakaleme na novoj lokaciji u Rijeci i to će biti to . Svaki put kada imam neki zahtjev za njih uspijem se dogovoriti, ukoliko to ne prelazi i ne krši (previše )uvjete korištenja usluge. Nikada nisam prelazio na drugog operatera ni fixne ni mobilne usluge (možda je i to jedan o čimbenika) pa mi je to sigurno pomoglo prilikom ranijeg otključavanja starog iphone-a.
26.01.2014 | 17:06
Sumnjam da to ima veze i sa čim. Jednostavno, do sad si imao sreće. Želim ti da ti tako i ostane. Ja sam njihov pretplatnik od 1998, otkad je uveden telefonski priključak u kuću, i to s 2 linije.
26.01.2014 | 17:10
Jednom im je bio crko ADSL router. Trebalo im je preko mjesec dana da dostave novi. A i to se desilo tek kad sam nazvao prijatelja koji radi tamo. Čovjeku je bilo neugodno, dao mi je svoj router i rekao da će doći kad dođu, jbg. Ipak su došli 2 dana kasnije (sveukupno 5 tjedana).
Moderatori: jupi, Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2
  • 3

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 dan, 2 sati
  • cariblanco: Moj omiljeni bend Guns N’ Roses večeras u begišu....bilo bi fora da kažu "pumpaj" :D
  • Junuz: Yonkis, riješeno.Ubio sam icloud/face time na svim uređajima.Iako se problem manifestovao na 16e.Svakako nekoristim face/imesage.Hvala
  • Yonkis: @Junuz - ti si u USA? Na čijoj si mreži? Vidiš li ti te poruke koje su poslane? Da nemaš USA Apple account? Ne znam, puno informacija nedostaje za ikakvo pojašnjenje. Ili otvori remu/post.
  • cariblanco: Kakav dobar finale tenisa, inače navijam za Noleta, ali on je svoje dao...danas se "griješnik" nije dao u Alcatraz ;9
  • Junuz: Nije baš tako, za par sati su mi naplatili oko 1euro na pozadinsko slanje sms ova u ameriku sa ciljem aktiviranja face time.Iphone koristim od 6 naovamo
  • drpongrac23: @Junuz - pa aktiviraj Facetime i iMessage, ništa te ne košta.
  • Junuz: A naravno nisam siguran kako
  • Junuz: trebao bih pomoć oko pozadinskog slanja sms ova u usa na iphonu.16e model sa novom pretplatom i esim karticom.Trošak raste svako malo a od telekom operatora sam dobio odgovor:U slučaju ako koristite iPhone, Vaš uređaj u pozadini šalje SMS prema svom uslužnom servisu u SAD-u s ciljem aktivacije usluge Facetime i iMessage. Molimo deaktivirajte u postavkama mobilnog uređaja navedene usluge k
  • ping: naravno nije bitno koji smartphone dok god je iphone :)
  • ping: @drlovric koliko se sjećam nije radila ako se spajaš na wifi ali ako koristiš iphone sa hr linijom onda je radilo.
  • drlovric: Koristi li netko MaxTV aplikaciju van HR?
  • Ender: verovatno je to, jer je on sa ekranom od 12", mada je bilo i MB Air-ova 11" pa su imali 2 standarnda USB porta. dobro mozda je on bio malo veci od tog MacBook-a jer je imao onaj siri screen bezel.
  • smayoo: Imao je samo jedan port jer je cijela matična ploča bila toliko malena da nije bilo mjesta za dva. To je bitna ušteda (veličina matične ploče), a ne broj portova
  • Ender: verovatno ce cena biti povoljna uz kompromis da se ukine neke stvari koje postoje kod MB Air-a. recimo MacBook model iz 2015-2016 je cak imao samo jedan USB-C port. neka usteda od par $, al dovoljno da se ustedi taman za bonus nekog menadzera.
  • Ender: Slazem se, masa korisnika nema neke prevelike zahteve, niti koristi zahtevne programe, ali sam sistem postaje s vremenom gladan resursa, i to bude cesto ogranicavajuci faktor. Ali u upravi drage nam firme sede neki ljudi koji vrlo precizno odmere svaki korak, tako da s druge strane mislim da ima smisla, koliko god meni logika govori drukcije.
  • Bertone: Sve ovisi koliko €/$ će tražiti,... masa ljudi još koristi Intel MBA/MBP i ne daje im se 1k€ za osnovni MBA, a potrebe im nisu veće od tu i tamo kojeg dopisa, e-maila ili pogledati kakav video.
  • Ender: malo je bzvz imati MacBook sa procesorom od iPhone-a, a imas iPad sa M1 procesorom. ne vidim segment trzista za taj MacBook.
  • Ender: izgleda ce tako i ovog puta biti. ti MacBook-ovi su imali core-M seriju procesora (M, M3, M5 i M7), a poslednja serija je imala core-i procesore 2017. god.
  • smayoo: Imali su već i prije takav neki proizvod. Onaj "zlatni" macbook 12", zar ne. Pa se nije baš "primio".
  • drpongrac23: [link]
  • drpongrac23: Izgledno je da izlazi low-end MacBook, tj. povratak stare MacBook serije, oviga puta sa iPhone čipom unutra. Ako se ostvari, biti će zanimljivo
  • drpongrac23: @cariblanco - slažem se, no zbog zdravstvenih razloga se bisam usudio ići. Produkcija na svjetskom nivou.
  • cariblanco: Koncert na hipodromu, je neponovljiv po mnogim stvarima...dok sam živ neće ga nitko prestići po mnogim detaljima....ma što god mislili o Marku
  • smayoo: RIP Renato Baretić :(
  • dpasaric: Cijene su ti iste kao u Švicarskoj, kada to prihvatiš, sve bude jednostavnije! :)
  • ping: @drlovric Geneva?
  • ping: A
  • drlovric: Jucer sam stigao a vec sam blago sokiran hrvatskim cijenama. Neke stvari vrijedjaju inteligenciju, ali valjda se brzo naviknem :)
  • smayoo: O, brate, kakav pacijent.. :)
  • dpasaric: Joj on je inače lud tip, ali ovo je skroz fora! :)
  • drlovric: Kakva bolest od videa :) [link]
  • dpasaric: Novi mega-članak na naslovnici! Nije za svakoga, ali za one koji to vole bit će poslastica! :)
  • zoranowsky: Također!
  • vicko: Pridružujem se čestitkama!
  • smayoo: Čestitam svima Dan antifašističke borbe!
  • roPeD: Pokrenuo temu u Softver forumu
  • smayoo: Piši u forum i probaj biti jasniji
  • roPeD: Lijepo molim
  • roPeD: Jel bi netko znao prebaciti onaj nas stari Mini Rijecnik da ga mozemo koristiti sa novim operativnim sustavima i M chipovima
  • roPeD: Pozdrav svima
  • drlovric: Zasto instalirate bete na aktivne uredjaje koje koristite svaki dan :/ Mozda je bolje da ti je bankarstvo prestalo raditi, nego da radi nesto sto ne znas :)
  • ZeljkoB: iOS18 dev beta kad je izasao nije polomio nista, ali 17ica je ubila ZABA app...
  • dpasaric: Meni to zvuči kao logična prva stvar koja će se polomiti.
  • ZeljkoB: Je li tko probao iOS26, a da mu ZABA app i dalje radi OK?
  • hal9000: Sretan rođendan i dobrodošao u klub!
  • drpongrac23: Hvala svima!
  • ping: Sretan rođendan
  • dpasaric: Sretan ti! :)
  • zoranowsky: Sretan ročkas!
  • Yonkis: Sretno ti rođendanovo!

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Gjuroo, robee, Anonimci (266)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 0.93 Seconds

Provided by iJoomla SEO