iPad Air
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

iPad Air


06.11.2013 | 22:45
Evo prolazio sam kraj appstora i pikno smart cover, tako da sam ne planirano laksi za dodatnih 39fran. E sad je pitanje, jesam li dobio jednu ili dvije god garanciju:))
06.11.2013 | 22:50
smayoo kaže:
I ja sam shvatio da iAnte to želi reći, ali slažem se sa JOHNom da u stvarnom životu to vjerojatno ne funkcionira tako. Misliš da možeš doći s pokvarenim uređajem starim godinu i jedan dan i reći im da su ti dužni uvažiti europsku garanciju?


Naravno da ti neće uvažiti tu famoznu "europsku garanciju"... Apple se s tim problemom garancije od godine dana susretao u mnogim europskim zemljama (Sjećam se sporova u Italiji, Engleskoj) i svugdje se aktivno borio protiv toga da mora priznati tu europsku garanciju od dvije godine... Kako su ti sporovi na kraju završili neznam, ali ako se jedna tako velika kompanija, koja ipak mora donekle misliti na nekakvi "globalni" PR toliko tome opirala, zar stvarno očekujemo da ćemo ušetati kod nekog hrvatskog "premium resellera", reći "Čujte, postoji ta europska garancija... To mi morate priznati..." i da će oni na to samo tako pristati... Bilo bi lijepo, ali zasad ništa od toga.
06.11.2013 | 22:54
Malo sam čitala po internetu i saznala sljedeće:
postoji razlika između garancije i jamstva (njem. Garantie i Gewährleistung). Garanciju daje proizvođač i/ili prodavač i to dobrovoljno - 1 g. Ove 2 g. što se spominju je jamstvo koje daje prodavač, ali: ako kupac nakon 6 mj. uoči neki nedostatak, on je taj koji mora dokazati da je taj nedostatak postojao u vrijeme kad je proizvod kupio.
06.11.2013 | 23:29
To da će se naši trgovci opirati i praviti probleme, to se podrazumijeva. Ali ja im sigurno neću dopustiti da me za*ebaju.

Mislim da je važno da ljudi znaju koja prava imaju i onda je na svakom od nas da odlučimo hoćemo li pustit nekoga da nam ta prava gazi ili ne.
07.11.2013 | 00:32
S obzirom da je jos i Hrvat zaduzen upravo za ta pitanja u Europskoj komisiji, Apple ce to sigurno uvaziti pri reklamaciji.
07.11.2013 | 09:10
Dali ce proizvođač ili trgovac dati dvije godine, tako mi svejedno. Stari se opekao s ajfonom. Star godinu i mjesec dana, a ekran zuti. Garancija istekla. Ima niz slicnih primjera, stoga nije lose imati jos dodatnih 12 mjeseci garancije. Pa eto apeliram sve koji misle kupovati iuređaje s jednogodišnjim jamstvom da se strpe par tjedana( bar koliko ja znam iz svojih izvora) i kupe uređaj s obaveznim dvogodišnjim jamstvom bez potrebe za placanjem te pogodnosti koju neki za neke iuređaje nude.

Mene samo kopka koliko dugo treba cekat da to postane hrvatska regulativa, pa da se bacim u shopping
07.11.2013 | 09:18
iAnte kaže:
To da će se naši trgovci opirati i praviti probleme, to se podrazumijeva. Ali ja im sigurno neću dopustiti da me za*ebaju.

Mislim da je važno da ljudi znaju koja prava imaju i onda je na svakom od nas da odlučimo hoćemo li pustit nekoga da nam ta prava gazi ili ne.


Iskreno meni se neda povlacit po sudovima, niti mi se ne potpisuje nesto gdje ocekujem probleme.
Potpisujem samo ono gdje je sve crno na bijelo bez skrivenih stavki.
Zivot u realnom okruzenju te tome nauci
07.11.2013 | 10:09
Ja kupio mami iPhone 4S u Vipu 22.10.2013 i dobio 2 god garancije (ako nekome sta znaci)
07.11.2013 | 10:13
Ideš. Znači da je to aktualno.
07.11.2013 | 10:21
JOHN kaže:
Ideš. Znači da je to aktualno.


ocito da, i ja se iznenadio
07.11.2013 | 10:32
iStyle daje uz sve uređaje jamstvo 1 godinu uz mogućnost kupnje produžene garancije
07.11.2013 | 10:43
Prije dva tjedna sam kupio AirPort Extreme u iStyle-u te se iznervirao što oni daju popust samo na fizički keš. Poludio sam jer to znači da netko poput mafijaša mora doći s vrećom od 15.000 kuna primjerice želi li malo bolje opremljen Macbook, e da bi dobio popust od 5% a onda će ti isti biseri po isteku radnog vremena taj novac uplatiti na svoj bankovni račun. A meni ne daju da to isto učinim karticom tekućeg računa.
No moja poanta je: dobio sam 1 godinu garancije i uopće se nisam htio natezati s njima. Zna se da je garancija 2 godine bez obzira što oni meni napisali na svojoj garanciji. Imamo zakon koji valja poštivati. Jasno je da će se trgovci praviti grbavi ali na meni/nama/vama je da se počnete borit za svoja prava i ako je iPhone riknuo dan nakon godine starosti imate pravo na popravak ili zamjenu ako se pokaže da niste izazvali kvar. Nema što tu Apple se izmotavati nego mora igrati po istim pravilima kao i Jura koji svoj parket proizvodi u Špičkovini i prodaje bilo u Hrvatskoj, bilo u inozemstvu.
07.11.2013 | 10:53
mojkarma kaže:
Prije dva tjedna sam kupio AirPort Extreme u iStyle-u te se iznervirao što oni daju popust samo na fizički keš. Poludio sam jer to znači da netko poput mafijaša mora doći s vrećom od 15.000 kuna primjerice želi li malo bolje opremljen Macbook, e da bi dobio popust od 5% a onda će ti isti biseri po isteku radnog vremena taj novac uplatiti na svoj bankovni račun. A meni ne daju da to isto učinim karticom tekućeg računa.


Strašno je iritantno kad netko vidi samo jednu stranu medalje i onda na osnovu toga izvrijeđa drugu stranu... Probaj ti otvoriti firmu i dozvoli da ljudi plaćaju kreditnim ili debitnim karticama, pa ćeš vidjeti da 15000 kn keša nikako nije isto kao 15000 kn uplate karticom.
07.11.2013 | 11:22
A znaš zašto nije? Zato što je kod nas normalno da zaposlenici nose vreću keša sami ulicom do DNT / bankomata / banke. I ako ih netko klepi po glavi i uzme im novac, ispada da moraju biti zadovoljni što ih poslodavac ne tereti za ukradeni novac te da se ne smiju buniti što im je život bio izložen pogibelji.
U nekoj normalnoj zemlji je cash handling kudikamo skuplji od provizije za elektroničku POS transakciju s debitne kartice. Zato što treba platiti profesionalne zaštitare, torbu s kemijskom zaštitom i/ili blindirana kola (ovisno o iznosu novca).
Dakle, kad te idući put netko "iziritira" ovakvom reakcijom (pretpostavljam da si poslodavac, a ne posloprimac), razmisli o tome kakvoj pogibelji izlažeš zaposlenike koji nose utržak u banku i zašto to radiš da bi uštedio 1% provizije.
07.11.2013 | 11:40
Profesionalna deformacija?
07.11.2013 | 11:58
Kad ragovaramo sad o ovome, pretpostavljamo obojica da naoružani, maskirani pljačkaš ne može ući u dućan za vrijeme smjene i oteti sav novac iz blagajne i tako ugroziti djelatnika, ili?
07.11.2013 | 12:15
Kod nas je inače osiguranje nikakvo u većini dućana koji rade s gotovinom. Sjećam se dečka cca 17 godina koji je u jednoj noći opljačkao nekoliko benzinskih postaja. Sve što je imao je moped od 50ccm, kaciga i čak ne nož nego odvijač od 20cm.

Baš zato bi trebali platit tih 1% provizije i ne zezat ni sebe ni radnike ni kupce. Mene kao kupca također iritira kad moram izaći iz dućana i ići do bankomata da dobijem popust. Ali prodavača iritira platiti proviziju.
07.11.2013 | 12:28
Ma frustrira zapravo što ima toliko lihvara koji ti za ništa uzimaju lovu, pa režeš gdje god stigneš - a banke posebno ne volim. Ja sam osobno i poslodavac i posloprimac... nemam djelatnika i sam sve obavljam, tako da ne ispadam sad tu zločesti hrvatski poduzetnik (ili nedaj Bože kontroverzni! ) i zbilja plaćam brdo osiguranja (prostora, robe, ako nešto zaj... na terenu...), spojen sam na dojavni centar i bla, bla... ali neke stvari ne možeš izbjeći. Nekad se zbilja dogode bez obzira što ti napravio... i zbilja ne znam što više možeš napraviti da se zaštitiš od takvih stvari? Unajmim zaštitare da mi furaju lovu? I...? Šta onda? Nisam riskirao svoj život, život svog djelatnika (ako ću ga imati), ali sam bez beda riskirao život nekog jadnika koji drži glavu u torbi za 4000 mjesečno da bi Marić, Šarić, Perić ili koji već, imao svoju proviziju? Pa ko je tu lud?
07.11.2013 | 13:52
Kupio sam iphone ove godine u 7. Mjesecu u Vip-u. Naravno, sa 1 godinom garancije. Čitajuci ovdje vase komentare uputio sam vipu upit u vezi garancije i dobio sam ovaj odgovor:

Nakon napravljene dodatne provjere, javljam Vam se s povratnim informacijama.

Jamstveni rok za iPhone uređaje je 12 mjeseci, a jamstvo je određeno od strane proizvođača, a regulirano je i Zakonom.
Regulativa EU koju ste proslijedili u prilogu, još se ne provodi u Hrvatskoj, jer nije donesen pravilnik o tome.

Zahvaljujem na razumijevanju
07.11.2013 | 14:13
mnikola kaže:
Kupio sam iphone ove godine u 7. Mjesecu u Vip-u. Naravno, sa 1 godinom garancije. Čitajuci ovdje vase komentare uputio sam vipu upit u vezi garancije i dobio sam ovaj odgovor:

Nakon napravljene dodatne provjere, javljam Vam se s povratnim informacijama.

Jamstveni rok za iPhone uređaje je 12 mjeseci, a jamstvo je određeno od strane proizvođača, a regulirano je i Zakonom.
Regulativa EU koju ste proslijedili u prilogu, još se ne provodi u Hrvatskoj, jer nije donesen pravilnik o tome.

Zahvaljujem na razumijevanju


Rekoh da se Neven Mimica brine o tome da se ti procesi efikasno provode u citavoj EU... Nema brige. Trebalo bi Hrvatima prepustiti vodjenje citave Komisije.

ec.europa.eu/commission_2010-2014/mimica/
07.11.2013 | 14:26
mnikola kaže:
Kupio sam iphone ove godine u 7. Mjesecu u Vip-u. Naravno, sa 1 godinom garancije. Čitajuci ovdje vase komentare uputio sam vipu upit u vezi garancije i dobio sam ovaj odgovor:

Nakon napravljene dodatne provjere, javljam Vam se s povratnim informacijama.

Jamstveni rok za iPhone uređaje je 12 mjeseci, a jamstvo je određeno od strane proizvođača, a regulirano je i Zakonom.
Regulativa EU koju ste proslijedili u prilogu, još se ne provodi u Hrvatskoj, jer nije donesen pravilnik o tome.

Zahvaljujem na razumijevanju


VIP nije mjerodavan za tumačenja zakona. Ministarstvo gospodarstva, s druge strane, je:

potrosac.mingorp.hr/hr/potrosac/clanak.php?id=12494

Ne treba puno čitati. Prvo je na redu:

Zakonom je propisan rok od dvije godine za sve proizvode u kojem trgovac odgovara za materijalne nedostatke na kupljenom proizvodu. Preporuka je potrošačima da sačuvaju račun kao dokaz kupnje. Dodatno na navedeno, proizvođač ili trgovac može dati jamstvo za koje potrošač može zahtijevati da bude u pisanom obliku.
07.11.2013 | 15:04
Sada cu im to poslati i cekati odgovor tjedan dana jer ipak je tesko procitati mail i odgovorit
07.11.2013 | 15:49
Bolje bi bilo poslat im točno u kojem članku zakona to piše. Ako imaš volje, potraži malo.
07.11.2013 | 16:10
Odgovor će i dalje biti 12 mjeseci. Nažalost
07.11.2013 | 18:10
Ja sam dana sposlao mail iStyle-u s istim upitom i čekam odgovor.
Inače, ovo što je vip napisao je naprosto smiješno i tipičan odgovor u floskulama koje ništa ne znače. Kao što netko reče, postoji zakon i nije na vip-u da ga tumači. Ali bi se potrošači trebali javljati državnom inspektoratu i upozoravati na to da i dalje dobivaju pisane garancije na godinu dana. To je po meni zavaravanje onih kupaca koji ne znaju da je garancija dvije godine.
07.11.2013 | 19:08
Emanuel kaže:
Nisam riskirao svoj život, život svog djelatnika (ako ću ga imati), ali sam bez beda riskirao život nekog jadnika koji drži glavu u torbi za 4000 mjesečno da bi Marić, Šarić, Perić ili koji već, imao svoju proviziju? Pa ko je tu lud?


Riskirao si život čovjeka koji je odabrao takav posao, plaćen je da snosi taj rizik, educiran je i treniran da pravilno reagira na opasnost i opremljen je zaštitnim sredstvima (uključivo i prsluk od kevlara). Tvrditi da njihovi poslodavci uzimaju "proviziju" je, od nekog tko je vlasnik svoje firme, u najmanju ruku - čudno. Kao da ne znaš koje sve troškove firma ima osim same plaće zaposlenika?

Naravno, ako ti sam, kao vlasnik svoje trgovine, nosiš utržak u banku, onda time dovodiš u opasnost samo svoj život pa je to tvoj osobni izbor. Ali ako zadužuješ svoje zaposlenike da nose utržak, onda svoj rizik prenosiš na njih, nisi ih za to platio, niti educirao, niti zaštitio, a proviziju (tj. razliku koju si "uštedio"\) si zadržao za sebe. Hm...

Priča o razbojniku s oružjem koji ulazi u dućan po novac nema baš puno smisla, jer nije jednakovrijedna usporedba. Nije isti profil počinitelja. Nije jednako lako. Sam trgovački prostor je na više načina zaštićen, a ponajprije gužvom. Nebrojeno se puta dogodilo da ženu, majku 2 djece, itd. lokalni narkoman ubode nožem ili lupi pajserom po glavi u mračnom dijelu ulice za par tisuća kuna utrška, jer njen poslodavac nekom nije htio platiti "proviziju".
07.11.2013 | 21:58
smayoo kaže:
[quote]Emanuel kaže:

Naravno, ako ti sam, kao vlasnik svoje trgovine, nosiš utržak u banku, onda time dovodiš u opasnost samo svoj život pa je to tvoj osobni izbor. Ali ako zadužuješ svoje zaposlenike da nose utržak, onda svoj rizik prenosiš na njih, nisi ih za to platio, niti educirao, niti zaštitio, a proviziju (tj. razliku koju si "uštedio"\) si zadržao za sebe. Hm...


Hm... zločesti ja, jel da? Onda se jednostavno svi dežurni dušebrižnici mogu odreći svojih 5% na keš i stvar riješena.

EDIT:
Može i 2,5 : 2,5. Nije beg cicija
07.11.2013 | 23:06
Poučno kao i uvijek...u zadnjih 10 postova je sažeta bit i osobno iskustvo mnoštva članova o novom iPad Airu...
Posebno mi je fascinantan osvrt od smayoo-a na dizajn i novu funkcionalnost uređaja

Sasvim dovoljno info da se odmah skoči u dućan po jedan...
08.11.2013 | 15:18
Dobio sam odgovor iz iStyle-a u pogledu mojeg pitanja da koji je na kraju jamstveni rok s obzirom da je Hrvatska članica EU.
Evo odgovora:
Appleovo jednogodišnje (1) ograničeno jamstvo je u trajanju od jedne (1) godine. Neke zemlje Europske Unije po zakonu imaju obavezu minimalno dvije (2) godine. U tim zemljama Apple odobrava popravke u drugoj godini besplatno pod uvjetom da su kupljeni u zemlji sa posebnim ugovorom.

U Hrvatskoj vrijedi samo Appleovo jednogodišnje (1) ograničeno jamstvo je u trajanju od jedne (1) godine, te ne postoji zakonska obaveza za drugu godinu.

Ukoliko dođe do usklađivanja EU zakona sa Hrvatskim zakonom, distributer mora sa proizvođačem dogovoriti dodatne uvjete za drugu godinu jamstva.


Ili je meni promaklo nešto u zakonu i obavijestima Ministarstva gospodarstva ili iStyle ne razumije da je uvjet da se bude zemlja članica EU taj da se bude usklađen sa zakonima te iste EU ili je nešto treće. Poslao sam ponovo upit i tražio pojašnjenje i ujedno upozoravajući da smo u tom pogledu usklađeni sa zakonom.
Srećom, nemam potrebe potraživati usluge na ime jamstva, ali sada sam baš zapeo jer imam osjećaj da se svi prave grbavi kada kupac nešto potražuje.
08.11.2013 | 15:27
Meni je u njihovom odgovoru zanimljiva ova rečenica:
"Ukoliko dođe do usklađivanja EU zakona sa Hrvatskim zakonom..."

Iz ove rečenice ispadne da se zakoni EU usklađuju s našim zakonima, a ne obrnuto.
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 2 sati, 14 minuta
  • drlovric: Ma ide to bez problema. Ja sam uvijek azurirao sve strojeve prvi dan. Nisam imao problema, ali generalno nije pametno :)
  • drpongrac23: [link]
  • drpongrac23: Izgleda da izlazi oko 19.00 sati po našem vremenu. Očekuje ze velika gužva prilikom downloada
  • dpasaric: Možda za neki nebitni stroj za početak...
  • dpasaric: Ne znam, ja ne bih žurio. :)
  • drpongrac23: Sutra macOS Tahoe!
  • dpasaric: Osvrt je na naslovnici...
  • dpasaric: Ja bih samo Siri koja radi kako treba.
  • stefanjos: pa nije da ikome treba, ali radije bi to nego iakkav AI image generator haha
  • drlovric: Top je stvar. Razmazi oci i plus dobijes par sat i baterije usput.
  • dpasaric: Kome to uopće treba? :)
  • drlovric: Slazem se. Natjerala ih AI blamaza a ne dobra volja :)
  • stefanjos: 120hz na obicnom iphoneu. Napokon!
  • stefanjos: Drpongrac. Nema uvrede. Autoagnostik sam ali volim svoj polo :)
  • drpongrac23: Bez uvrede, isprika svakome, imao san bekutanera kockici m3, golfa 4 i polo sdi - sve redom šrot!!!!
  • drpongrac23: @stefanjos - fauwe = krampwagen! Hyundai rulez!!!!
  • drpongrac23: Uskoro event! Euforija počinje!!!! Gemišti na hlađenju!!!!
  • stefanjos: @yonkis, a stvarno je tino haha. samo fauve :P
  • Borisone: [link]
  • Borisone: Kao i svake godine u rujnu, nova generacija iPhona, te eventualno AirPodsi, Apple TV, i sl.
  • Yonkis: A što se predstavlja?
  • dpasaric: Danas Appleov Keynote u 19 sati po našem vremenu!
  • Yonkis: tino1 mora pješke jer ga izdao Bayerische Motoren Werke :)
  • stefanjos: ?
  • Yonkis: [link] tužno
  • smayoo: Rijeka je treći grad u Europi po godišnjoj precipitaciji. Prva je Genova u Italiji, a drugi je Nikšić u Crnoj Gori
  • smayoo: Nije istina. London ima više kišnih dana godišnje, ali Rijeka ima veću godišnju precipitaciju (kumulativnu količinu padalina u mm po m2)
  • hal9000: @yonkis • Navodno je.
  • Yonkis: Jel' ovo istina za Rijeku? [link]
  • smayoo: Riječani i ostali zainteresirani, kavica i ćakula ovu subotu (30.08.) ujutro u 10h u gradskoj kavani Renard
  • drlovric: @vanjus: Barem si imao mogucnost izbora. Odaberes banku koja ima Apple Pay i cao :) biH je doslovce prije tjedan-dva dobila Apple Pay, nije uopce bilo dostupno u drzavi.
  • VanjusOS: pa znam da je Apple pay bio dostupan preko PBZ-a već godinama, ali tek od jučer je to moguće i preko HPB.
  • Yonkis: @smayoo - mogli bi subotu ujutro. Ima li još zainteresiranih, gdje je tino1?
  • Yonkis: @VanjusOS - to misliš kao "napokon" tj sarkastično?
  • smayoo: @yonkis - ja mogu u subotu ujutro. U nedjelju popodne-navečer možda također, ali nisam siguran.
  • VanjusOS: ljudi, tehnološka revolucija! od danas Apple Pay i preko HPB-a!!
  • Yonkis: Jel netko za kakvu kavu ovaj vikend? U Ri mislim :)
  • Yonkis: Glede Tita.. u Splitu: [link]
  • smayoo: @drlovric, nema na čemu, drago mi je. :)
  • mbp2009: Titini kriteriji: onaj koji je bio protiv njega. Kao i kriteriji svakog drugog kriminalca i diktatora :)
  • drlovric: @Smayoo: Isli u plavo bijeli. Sasvim pristojna hrana. Nismo uopce razocarani. Hvala :)
  • jura22: Da, tocno tako. Sakupljao po ulici! Zene, djecu, starce. Po redu. Bez kriterija.
  • smayoo: U samom Osijeku, nažalost, po mom iskustvu ništa nije baš trajno na visokom nivou. Ako bih morao preporučiti bar jedno mjesto, to bi bio "Plavo-bijeli". Klasični restoran, kad vidiš kako su konobari odjeveni, izgleda kao da su još osamdesete, ali hrana je konzistentno vrlo dobra. Ali to je nekakav standardni restoranski jelovnik, nema nekih baš tradicionalno slavonskih jela
  • smayoo: Varga u Bilju, pojeli smo zbilja dobar čobanac prije koju godinu. Još je bolji u Sokaku u Đakovu, kod ergele, ali to ti nije blizu Osijeka
  • drlovric: Sutra sam u Osijeku. Molim lokalce za preporuku za dobru slavonsku hranu.
  • Air: U protivnom je imao vanzemaljsku sreću da je baš smaknuo one koji su mu smetali.
  • Air: @jura22 ja sam nekoj logici siguran da je Tito imao kriterije po kojima je to činio.
  • smayoo: Kako misliš - da je nekog dao smaknuti bez kriterija? Skupljao je nasumično ljude po ulici pa ih vodio na smaknuće?
  • Yonkis: Što je kriterij?
  • jura22: “kriterija”

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.30 Seconds

Provided by iJoomla SEO