MacBook Air mi trazi aktivaciju
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

MacBook Air mi trazi aktivaciju


13.08.2025 | 14:13
Treba mi pomoc, jer sa kime god sam priča niko nema rešenja.
Prilikom update os MacBook mi traži aktivaciju i nudi mi email koji nije moj. Ne znam šta radit. Ja sam ga kupia novog i nikada drugi email nije bia na njemu. U storu gde sam ga kupia mi rekli ako imaš račun zovi apple podršku ali nemam račun kupia sam ga pre 3 god. Šta mogu raditi i kako je moguće tako nešta da se desi?
13.08.2025 | 14:25
Ja sam nosio Macove na servis i nikada mi nisu trazilil racun. Oni po serijskom broju vide dal je racunalo pod jamstvom ili nije.

Koji je to store gdje si racunalo kupio? Novo? Zapakirano?
13.08.2025 | 15:18
Što ti znači "traži aktivaciju"? Fotkaj ekran pa postaj ovamo.
13.08.2025 | 19:32
Tko je postavljao, konfigurirao taj Mac prilikom kupnje? Prodavač, susjed, prijatelj kli ti osobno?

Imaš li podatke o Apple accountu, dakle Apple ID. To su kombinacija lozinke i maila.

Puno bi bilo lakše screenshot tog ekrana.
13.08.2025 | 23:23
Ako si pozaboravljao lozinke za račune koje si postavio, spasi od podataka što ti je bitno i zaderi cijeli stroj. Bit će brže nego drugi, civilizirani, načini.
14.08.2025 | 07:10
Davore, pa opet će ga pitati za akrivaciju, Apple ID. A novi ID neće moći postaviti na taj Mac ako "stari" nije prethodno odjavio. Ili Apple podrška ili mu ostaje "brick" računalo.

Treba barem pripremiti serijski broj prije poziva, ako imaš slučajno iPhone prijavljen na isti iCloud kao j taj Mac, onda to možeš provjeriti i na samom telefonu u osnovnim postavkama.

Apple telefonska podrška za HR:

0800 222 427
14.08.2025 | 09:26
Radim u Rumunjskoj u Temišvaru. Kupio sam ga tamo u iStylu, novog, zapakiranog, postavio sam svoj iCloud koji imam i na iPhoneu i na iPadu, kada se ažurirao tražio je Gmail. Pokušao sam sve čega sam se sjetio. Nakon 2 dana nervoze, odlučio sam sve izbrisati i vratiti sigurnosnu kopiju od prije dva mjeseca koju sam napravio s Time Machineom. I sada traži activation lock. Ne prihvaća moj iCloud račun. Budući da sam prošle godine tamo kupio i iPad, a iPhone prije 2 mjeseca od istog prodavača, pamti me da sam bio u trgovini i da sam imao MacBook sa sobom. Kaže mi da se ponaša kao da nije moj MacBook. A sjeća me se i reče da je vidio i iPad i MacBook u mom ruksaku, da se to nije desilo mislio bi da lažem. Dao mi je broj Apple podrške, video poziv i tražili su račun kao dokaz da je uređaj moj kako bi ga mogli izbrisati. Nemam račun. Što mogu učiniti? Trebam li se bojati da će se ista stvar dogoditi i mom iPadu i iPhoneu budući da je isti iCloud na sva tri? U postavkama ga nema samo iPad i iPhone. Što sad?
14.08.2025 | 10:00
Mac nakon što ga resetiraš Mac radi aktivaciju, a ne "activation lock".
Da bi prošao aktivaciju mora biti spojen na internet. Pošto imaš MacBook Air najvjerojatnije nije na internet spojen mrežnim kablom.
Da li si gore desno u kutu kliknuo ikonicu za Wi-Fi i spojio ga na svoju bežičnu mrežu koja ima otvoren pristup internetu?
Ako ne, probaj ga na internet spojiti preko tvog iPhone hotspota.¸¸¸¸
Pusti ga malo da grunta, obično mu treba malo vremena.
Ako i dalje ne prolazi aktivaciju, napravi fotku ekrana i stavi ovdje.

Ako su sva tri uređaja prijavljena na tvoj isti Apple ID, provjeri password. Za slučaj da ga nisi pobrkao s nekim drugi ili da ti ga netko drugi nije promijenio.
Možda najbolje da na samom iPhonu u postavkama promijeniš password. Kada te pita da li želiš sve tvoje ostale uređaje odjaviti potvrdi. To će natjerati i iPad da te ponovo pita za lozinku.
Zašto na iPhonu? Pa tvoj Apple ID najvjerojatnije ima tvoj broj mobitela postavljen za provjeru. Ako si promijenio password i ne sjećaš ga se više, na iPhonu ga je lakše promijeniti nego na drugim uređajima.

Nadam se da Apple ID ne dijeliš s nekim drugim.
14.08.2025 | 12:00
1) Kako koristiš iPhone i iPad? Zar ti ne rade login podaci koje koristiš na njima?

2) Kontaktiraj iStyle i neka ti pošalju kopiju računa, pa to je barem lako.
14.08.2025 | 12:19
ja sam konfigurirao Mac. Apple ID je moj. Testirao sam na dva druga uređaja kako bih vidio radi li sve. Problem je što traži gmail račun koji nikad nisam koristio na Apple. Gmail imam na Androidu. I nije taj koji traži.
Prilozi:
14.08.2025 | 12:29
kupia sam ga pre 3 god. nemaju. Zato sam iz trgovine nazvao Apple podršku.
14.08.2025 | 13:05
Da li ti je poznata ova email adresa na gmail-u?
Ako je, upisi je ili upisi broj telefoma.
Mene to nikada nije trazio.
14.08.2025 | 13:15
proba sam sa br. telefona i ništa. javi mi na telefon i na iPad da neko hoće logovati. Na MAc ništa. Nikada nisam ima gmail na slovo F. Stvarno ne znam šta radit. Bia sam u servisu, reče, M1 čip mora Apple da odradi svoj dio posla. Da li je to istina? i kako je uopće moguče ovako nešto da se dogodi?
14.08.2025 | 13:49
Billy97, a da li je netko drugi koristio tvoj Mac? Možda netko od članova obitelji, prijatelja, rodbine…

Mac ti je "linkan", dakle dodatni povezan na neki Google account, drugim riječima, Google acc i Apple acc su "spojeni", tj. linkani. Možda je to tražio neki online servis, ima ih bezbroj.

Tipičan primjer je da se PlayStation account linka sa recimo Blizzard ili Apple accountom, sve kako bi se pojednostavila prijava na te servise. Ali kada radiš reset ili čak periodično, zna pitati za potvrdu. Možda je u pitanju Gmail adresa od gore moguće navedenih. Pokušaj se sjetiti tko je koristio Mac.
14.08.2025 | 14:26
Volio bih da ga je netko drugi koristio. I da bih mogao iskaliti svu svoju ljutnju i frustraciju na nekome. Ali ja sam bio jedini koji ga je koristio. Radim u Rumunjskoj već tri godine. Tada sam ga kupio. Nisam siguran, ali mislim da je bio samo u mojim rukama. U servisu su mi rekli da se takvo nešto može dogoditi ako se radi o refurbished uređaju. Ne znam kako provjeriti. Kupio sam ga novog u trgovini, a ne refurbished.
14.08.2025 | 19:21
Refubished uređaji se u potpunosti provjeravaju prije prodaje, i hardverski i softverski, tako da u prodaju idu "čisti".

Trebalo bi kontaktirati trgovinn u kojoj si kupio te tražiti kopiju računa, iako mi je to malo čudna priča da Apple korisnička podrška traži račun trgovine. Ponavljam, dovoljan je serijski broj, a on se nalazi na računu, u postavkama samog Mac-a te mislim na original ambalaži.
14.08.2025 | 22:21
Normalno je da traže račun jer je to dokaz vlasništva, s obzirom da čovjek traži od Apple podrške da resetiraju AppleID na kojeg je uređaj zaključan.
14.08.2025 | 23:29
Ok, je li ti taj MacBook izlistan među tvojim uređajima kada se ulogiraš na iCloud na webu? Ili je li ikada bio, tj. u kojem trenu je to prestao biti?

Što se dogodi kada bootaš u Recovery particiju i pokušaš reformatirati cijeli Mac? I tamo te traži login i password da bi to učinio?
15.08.2025 | 08:08
Onda jenostavno zamoliti trgovinu da pošalju kopiju računa te tada kontaktirati Apple. Vjerujem da će stvar biti vrlo brzo riješena.
15.08.2025 | 09:11
Evo što se dogodilo korak po korak. Imao sam OS Ventura na svom Macu i htio sam ažurirati na OS Sequoia. Nakon ažuriranja, odmah mi tražio da se prijavim s tim gmailom. Nakon što sam isprobao sve moguće gmailove koje sam imao (imam samo dva gmail accounta). i pokušao iCloud account, uopće se nisam mogao prijaviti. Tada sam vidio da nemam MacBook spojen na iCloud. Tada sam odlučio potpuno ga izbrisati i napraviti sve novo od nule jer sam imao back up od prije dva mjeseca. I onda sve izbrišem i opet traži gmail koji očito nije moj (i nitko mi ne može objasniti taj dio kako se uopće to dogodilo). Idem na mjesto gdje sam kupio Mac i razgovaram s prodavateljem koji mi daje broj Apple podrške. Zovem ih, mogu sve, ali traže račun. Nemam račun. Pitam prodavača mogu li mi dati drugi, kaže da ne čuvaju račune toliko dugo, samo dok traje jamstveni rok. Odem u servis i kažu mi da ne mogu ništa učiniti jer ima M1 čip. Nakon razgovora s njima (pokazao sam im stare slike na kojima se vidi da imam Mac kako bih im dokazao da je moj i da ga nisam ukrao), rekli su mi da je jedino moguće da je ugrađen refurbish Mac čip. I da ga samo Apple može izbrisati. Ne znam što da radim. Ako netko može pomoći, napisat ću ovdje serijski broj. Ili ako netko ima račun za takav Macbook. Nakon servisa sam razočaran i više ne znam što da radim.
15.08.2025 | 10:29
U dva navrata spominješ da imaš backup, a jednom (14.08.2025 | 09:26) si rekao da "Nakon 2 dana nervoze, odlučio sam sve izbrisati i vratiti sigurnosnu kopiju od prije dva mjeseca koju sam napravio s Time Machineom."

E sad, da se ne vrtiš u krug cijelo vrijeme s istom instalacijom koja na sebi ima admina s tom gmail adresom, da li si probao reinstalirati Mac OS tako da doslovce formatiraš disk i pustiš Mac da skine aktualni Mac OS s interneta (tzv. internet recovery)?

Službena procedura: How to reinstall macOS

Bolje objašnjena metoda je "Method 2: Use Internet Recovery"
www.igeeksblog.com/how-to-downgrade-macos-without-losing-data/

Ako pomaže i dobiješ stabilan sustav, nemoj raditi full restore s Time Machine backupa.
Povuci nazad samo fajlove koji ti trebaju, a ne i sve accounte.
15.08.2025 | 10:46
to sam prvo probao. posle Erase Mac i restart da bi nastavio traži login i password
15.08.2025 | 11:37
Nema smisla.

support.apple.com/en-us/102664
Odjava tvog Apple ID sa Find My za taj Mac se radi u proceduri za "Erase All Content and Settings", točka 3.2. Tada te pita za odjavljivanje uređaja s tvog Apple ID. Nakon toga ide automatski restart.
Nakon restarta ide aktivacija koja ne bi smjela u tvom slučaju pitati za lozinku.
Ti očigledno zapneš na točki 6.

Ako pita za lozinku, može biti da si na Mac-u imao više admina koji su prijavili Mac na svoj Apple ID. Treba se prijaviti na svaki account i odjaviti Mac s Apple ID.
Možda si u protekle 3 godine promijenio email povezan s tvojim Apple ID?
Imaš li više Apple ID?
Imaš li na Macu više instalacija na različite particije s različitim Apple ID?
Da li je Mac enrolan na neki poslovni servis? Vidi s adminima.

To su pitanja za tebe da si pomogneš raspetljati ovo klupko.
Ja se ovdje predajem. Ne vjerujem da ti mogu pomoći više od ovog.
15.08.2025 | 12:17
Bio sam opet u servisu. Definitivno je greška čipa. Rekli su mi da ga ili prodam za dijelove ili pokušam pronaći račun za MacBook Air i nazovem Appleovu podršku. Nemam drugo rješenje. Hvala svima što mi želite pomoći. Ako netko slučajno ima račun za MacBook Air i želi mi pomoći, neka ga uslika i pošalje mi ili mogu ja poslati serijski broj i pa zvati Apple.
Još jednom hvala svima!
15.08.2025 | 12:39
Zeznuta situacija Poanta je - cuvati racune, ja ih imam jos od 90-ih i prvih PC-a Fotkas ga i tesko ga je izgubiti kad je na X uredjaja + u cloudu
15.08.2025 | 12:55
Odmah sam ih zamolio da mi pošalju e-mail s računom od iPada i iPhonea. Kako bih imao elektroničku kopiju ako se dogodi nešto slično. A servis mi je rekao da se prilikom update OS-a trebam odjaviti i ponovno prijaviti kada završi. Nikad prije to nisam radio, ali očito je nešto pošlo po zlu.
15.08.2025 | 18:29
Idem još jednom ponoviti, da eliminiramo da se nismo krivo shvatili:

1) Kada bootaš MacBook u Recovery mode i dobiješ alate, među kojima i Disk Utility, možeš li FIZIČKI pregaziti sistemsku particiju? Ili te već tu traži taj fantomski gmail?

2) Ako ne traži (vjerujem da ne, jer to u životu nisam vidio), nakon što formatiraš disk kao APFS i odeš na opciju reinstall sistem, što se dogodi?

Odgovori mi na te dvije stvari, jasno i bez preskakanja.
15.08.2025 | 19:48
dpasaric kaže:
Idem još jednom ponoviti, da eliminiramo da se nismo krivo shvatili:

1) Kada bootaš MacBook u Recovery mode i dobiješ alate, među kojima i Disk Utility, možeš li FIZIČKI pregaziti sistemsku particiju? Ili te već tu traži taj fantomski gmail?

2) Ako ne traži (vjerujem da ne, jer to u životu nisam vidio), nakon što formatiraš disk kao APFS i odeš na opciju reinstall sistem, što se dogodi?

Odgovori mi na te dvije stvari, jasno i bez preskakanja.


A da nije mozda onboardan u Mobile device management neke organizacije?
15.08.2025 | 20:02
Riba kaže:
dpasaric kaže:
Idem još jednom ponoviti, da eliminiramo da se nismo krivo shvatili:

1) Kada bootaš MacBook u Recovery mode i dobiješ alate, među kojima i Disk Utility, možeš li FIZIČKI pregaziti sistemsku particiju? Ili te već tu traži taj fantomski gmail?

2) Ako ne traži (vjerujem da ne, jer to u životu nisam vidio), nakon što formatiraš disk kao APFS i odeš na opciju reinstall sistem, što se dogodi?

Odgovori mi na te dvije stvari, jasno i bez preskakanja.


A da nije mozda onboardan u Mobile device management neke organizacije?


Upravo to pokušavam eliminirati jer nismo dobili niti jedan screenshot što se zapravo zbiva, "tko" zapravo pita password, da li macOS, da li instaler, da li Apple ID logiranje, da li je možda firmware password...

Jer bez obzira što M strojevi imaju T2 čip funkcionalnosti integrirane na M procesoru, to na tim strojevima nikada nije pravilo problem ako imaš fizički pristup stroju i stroj nije instaliran putem MDM-a.

Uglavnom, tipujem na to da ako stroj nije u MDM-u, da ga se jednostavno zadere od nule i tu nema situacije u kojoj macOS može tražiti ikakav mail prije postavljanja cijelog sustava i novog admina.

A ta ekipa u servisu tamo vjerojatno nije niti shvatila što čovjek želi, nego oni misle da se stroj treba osposobiti bez da se izgube podaci u tom sistemu i onda su samo nudili rješenja u tom smislu. Meni to barem tako izgleda iz ovoga što sam do sada ovdje pročitao.
15.08.2025 | 23:24
Billy97 kaže:
Zovem ih, mogu sve, ali traže račun. Nemam račun. Pitam prodavača mogu li mi dati drugi, kaže da ne čuvaju račune toliko dugo, samo dok traje jamstveni rok.


Ovo nije istina jer su zakonski dužni čuvati sve račune, minimalno 10 godina, a moguće i više, a uzanca poslovnosti i profesionalnog ponašanja je da se čuva sve od osnutka firme nadalje. Ja npr. mojim klijentima mogu dati apsolutno svaki račun unazad zadnjih preko dva desetljeća i za to mi treba 5 minuta.

Dakle, nazovi ih opet, reci da si se informirao u kod nadležnih agencija i da zakonski moraju čuvati račune i da ga sigurno imaju, neka lijepo nazovu knjigovodstvo i pronaći će tvoj račun.
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 5 sati, 4 minuta
  • Riba: Anker ili Baseus i na miru si.
  • drlovric: Ja vjerujem Ankeru. Godinama bez problema
  • dpasaric: Ne kupuj nikada jeftine punjače za auto, gomila je uništenih iPhonea na taj način.
  • Yonkis: ima netko za preporučiti autopunjač a da ima USB C i USB A? Ne vjerujem ovima ovim artiklima od 5€.
  • zvone: Vrhunski. Moj prvi OS je 7.5. Digao ga i igrao Sim Tower satima. Kao u stara dobra vremena.
  • smayoo: Evo stavio sam ja [link]
  • dpasaric: To je vrijedan link, nemoj da se izgubi na Vikalici, imamo u forumu grupu MacOS Classic, pa ostavi tamo da ostane
  • IgorD: Da, mogao bih nekom to amjestit full scree da se šokira kad se vrati a komp
  • smayoo: hvala!
  • drlovric: Ovo je tako cool. Svaka cast!!
  • Ender: @IgorD: ovo je sjajno! hvala!
  • IgorD: > Infinite Mac is a collection of classic Macintosh and NeXT system releases and software, all easily accessible from the comfort of a web browser
  • IgorD: Upravo otkrio: [link]
  • m@xym: RIP Deajn Ristanović, jedan od rijetkih koji je postao legenda još za svog života (barem nama koji smo pratili same početke kompjuterizacije u bivšoj državi.
  • smayoo: :(
  • IgorD: Računari itd. RIP
  • Yonkis: Zar Apple nije mogao napraviti bolji emoji za miša, tj za magic mouse?
  • Miro Spiro: Umro Dejan Ristanović :( RIP
  • MacSin: OS stari do X je bio cool
  • MacSin: na poslu su svi na win lenovo aliu kad dodem doma je melem za oci ali kad treba nesto upgarde napravit tad je vec probelm
  • MacSin: OS je i dalje miljama od ostalih no sto se tice hardware to je vec diskutabilno
  • VanjusOS: neki mi javi se privatno, barem ako može kratko posuditi na probu
  • VanjusOS: ljudi, ima li možda netko viška Thunderbolt 2 to Thunderbolt 2 Cable
  • drpongrac23: Davno sam vozio "kockicu"
  • drpongrac23: @Yonkis - Kakav BMW - Uskoro kupujem za sebe Citrć Berlingo, jbg, godine...
  • drpongrac23: A zamjena ekrana preko 500 EUR!
  • drpongrac23: WTF?!? Ušle mi neke "bubice" u ekran na MBA M1. Totalni hit!!! 3 kom. BUBA ŠVABE!!!
  • Yonkis: Drpongrac23: a M5? Ne mislim na BMW.
  • drpongrac23: Preko 30 god. vjerni Apple korisnik - sada je vrijeme da zahvalim svima, ali Apple u mojim očima više nije što je nekad bio.
  • drpongrac23: Ovaj novi MacOS - bye, bye Apple!!! Ćesme od svega!
  • drpongrac23: PC za 400 EUR iz Pevexa žvače taj prastari MacPro za gablec :)
  • drpongrac23: U PC svijetu je DDR5 RAM polako standard - o čemu vi pričate?!?
  • BigMac: i ja kažem, prvo bolja pasta, nego zadnji put, i nižaa temperatura, očito prvi put nisam dobro stegao hladnjake, pa su procesori radili na nižem taktu :(
  • dpasaric: Odlično! :)
  • BigMac: Promjenio pastu na starom mac pro, osvježenje ....
  • smayoo: plus je sigurno problematičan, ali nije jedini
  • dpasaric: Više sam zaboravio koji su sve znakovi u pitanju, ali u tome je stvar.
  • dpasaric: I meni se često dogodi na nešto napišem i samo PUF!
  • dpasaric: Jura, na Vikalici se "progutaju" neki komentari jer postoje neki karakteri koje modul Vikalice ne podnosi i onda to sve samo ode u crnu rupu!
  • jura22: Mozda nezasitan?
  • VanjusOS: evo ja sam isprobao i radi! na A1 je moguće sa fizičke SIM prebaciti se na e-SIM na samom telefonu..
  • Borisone: Jer je gladan!
  • jura22: Zasto Jabucnjak guta komentare?
  • smayoo: :D
  • Borisone: Kako prebacuješ eSIM između moba za koji žena smije i za koji ne smije znat?
  • VanjusOS: ali bravo drlovric, nekad su najjednostavnija rješenje i najbolja!
  • VanjusOS: hahaha, problem je što imam službenu SIM karticu, pa ako mi se sjebe moram tražiti od firme da mi šalju novu...
  • drlovric: Pa probas i samo ce ti se kazati jbt. Sta je najgore sto se moze dogoditi? :)
  • VanjusOS: pitam da li je to itko isprobao?
  • VanjusOS: u iphoneu sa fizičkom sim karticom se pojavila opcija da se prebaci ta fizička sim u e-sim

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 0.61 Seconds

Provided by iJoomla SEO