Tražim savjet glede reklamacije TV-a
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Tražim savjet glede reklamacije TV-a


11.06.2023 | 21:44
LG ima problema sa WiFi ... i to na par generacija TVa

Opcija 1. razdvoji WiFi na ruteru na 2.4Ghz mrežu i 5Ghz mrežu ili kreiraj nove mreže posebno za svaki band ..... spoji TV na 2.4Ghz mrežu ... problemi bi trebali nestati ...... znam iz iskustva sa više LG TV-a .... ako sve radi probaj spojiti na 5Ghz mrežu pa ponovo testiraj .... nemoj dati TV-u i ruteru da se dogovaraju oko standarda .... neće ispasti dobro

Opcija 2. ako imaš mrežu sa istim SSID i za 2.4 i za 5 Ghz probaj na ruteru forceati da TV ide na 2.4 ako to ruter podržava (ako ne onda imaš pod 1)..... pa sve isto kao i gore
11.06.2023 | 21:50
Daddo kaže:
Ozbiljno, Bertone je napisao puno tog korisnog i pametnog...


Ne sumLJam ja u Bertoneovu znanje i želju za pomoći. Međutim, pojmovi poput "STB", "CGnat", "DOCSIS 3.1" mi nisu dio svakodnevnog vokabulara malo mi je communication killer kad moram guglati da bih razumio što je netko rekao

Al ok... Dali ste mi širu sliku s kojom sad ne znam šta da radim
  • Daddo
  • Posjetitelj
11.06.2023 | 22:03
STB je skraćenica za set top box, opći naziv za prijemnike koje isporučuju razni operateri TV usluga, bez obzira na tehnologiju.

CGNAT je skraćenica od Carrier Grade Network Address Translation - način na koji operateri “štede” javne IP adrese tako što više krajnjih korisnika dijele istu javnu adresu (laički, sjeti se fiksnih telefona i imanja dvojnika…)

DOCSIS 3.1 je tehnički standard za pristup internetu putem kabela/optike odnosno kombinacije tih dviju tehnologija.
11.06.2023 | 22:15
Gjuroo kaže:

Al ok... Dali ste mi širu sliku s kojom sad ne znam šta da radim


Idemo onda polako

1. Koji cable modem/router imaš?
2. Koji STB imaš?
3. U koji LAN port na modemu/routeru je prištekan LAN kabel koji ide u STB?
12.06.2023 | 13:55
Daddo kaže:
STB je skraćenica za set top box, opći naziv za prijemnike koje isporučuju razni operateri TV usluga, bez obzira na tehnologiju.
CGNAT je skraćenica od Carrier Grade Network Address Translation - način na koji operateri “štede” javne IP adrese tako što više krajnjih korisnika dijele istu javnu adresu (laički, sjeti se fiksnih telefona i imanja dvojnika…)
DOCSIS 3.1 je tehnički standard za pristup internetu putem kabela/optike odnosno kombinacije tih dviju tehnologija.


Sve sam ja to, ne-budi-mi-teško, proguglao, al svejedno...
12.06.2023 | 14:00
Bertone kaže:
Gjuroo kaže:

Al ok... Dali ste mi širu sliku s kojom sad ne znam šta da radim


Idemo onda polako

1. Koji cable modem/router imaš?
2. Koji STB imaš?
3. U koji LAN port na modemu/routeru je prištekan LAN kabel koji ide u STB?


1. UBEE EVW32C?
2. KAON 4020?
3. Please find photos attached...

Mdm1.jpg


STB.jpg
12.06.2023 | 14:14
Piko kaže:
LG ima problema sa WiFi ... i to na par generacija TVa


Ovo je već korisna informacija.

Opcija 1. razdvoji WiFi na ruteru na 2.4Ghz mrežu i 5Ghz mrežu ili kreiraj nove mreže posebno za svaki band ..... spoji TV na 2.4Ghz mrežu ... problemi bi trebali nestati ...... znam iz iskustva sa više LG TV-a .... ako sve radi probaj spojiti na 5Ghz mrežu pa ponovo testiraj .... nemoj dati TV-u i ruteru da se dogovaraju oko standarda .... neće ispasti dobro
Opcija 2. ako imaš mrežu sa istim SSID i za 2.4 i za 5 Ghz probaj na ruteru forceati da TV ide na 2.4 ako to ruter podržava (ako ne onda imaš pod 1)..... pa sve isto kao i gore


Javim se kad završim FER. Nadam se da još traju upisni rokovi da ne moram čekati sljedeću godinu
  • Daddo
  • Posjetitelj
12.06.2023 | 15:24
Stranica 13 korisničkog priručnika koji se nađe na Googlu - ne treba ti za to FER: ssc.a1.hr/documents/10307706/1410022687/...j+infrastrukturi.pdf
12.06.2023 | 16:41
Daddo kaže:
Stranica 13 korisničkog priručnika koji se nađe na Googlu - ne treba ti za to FER: ssc.a1.hr/documents/10307706/1410022687/...j+infrastrukturi.pdf


Ne trebaju ti nikakve škole ako ti netko prstom upikne i kaže napravi to-i-to
12.06.2023 | 16:49
Piko kaže:
Opcija 1. razdvoji WiFi na ruteru na 2.4Ghz mrežu i 5Ghz mrežu ili kreiraj nove mreže posebno za svaki band ..... spoji TV na 2.4Ghz mrežu ... problemi bi trebali nestati ...... znam iz iskustva sa više LG TV-a .... ako sve radi probaj spojiti na 5Ghz mrežu pa ponovo testiraj .... nemoj dati TV-u i ruteru da se dogovaraju oko standarda .... neće ispasti dobro


Ok... U međuvremenu sam postao L33T HAXXOR. Ušao sam u Matrix
Kako mi je Daddo nabio gubicu na 13. stranicu RTFM-a, za 2.4GHz sam odredio jednu lozinku, a za 5GHz sam odredio drugu lozinku. Komp sam na Wi-Fi spojio preko 5GHz lozinke, a TV preko 2.4GHz lozinke. Jel to to? Šta sad? Čekam da vidim što će se događati i hoće li se TV i dalje ćudljivo ponašati?
  • Daddo
  • Posjetitelj
12.06.2023 | 17:11
Iz čisto praktičnih razloga kad imaš dva frekvencijska spektra mreže, zgodno je i SSID-jeve navedenih mreža preimenovati tako da u nazivu nose taj spektar, npr:

GjutootovaKucnaMreza_2.4G
GjutootovaKucnaMreza_5G

Navedena stvar će ti u startu omogućiti da na samom uređaju vidiš na koju se mrežu i u koji spektar spojio.
12.06.2023 | 19:10
Ajmo po redu i bez tehničkih izraza/pojmova

1. UBEE EVW32C?

Taj Ubee je OK (imao sam ga neko vrijeme) osim što ima malo lošiji WiFi signal zbog samo dvije ugrađene antene tako da bi bilo idealno ga držati na nekom mjestu gdje nema prepreka prema uređajima koji se spajaju na njega,... pogotovo ako uređaj koji se spaja na njega ima također lošiji prijem signala (ima npr. samo jednu antenu koja je također ugrađena negdje bogu iza nogu).

I da, za njega je poželjno razdvojiti opsege 2,4 i 5 GHz (Piko i Dado su ti objasnili zašto). Nadalje, nije loše provjeriti na kojem kanalu je sada i na kojim kanalima su routeri u tvojoj okolici (od susjeda) pa po potrebi promijeniti kanal na kojem će raditi (sve to imaš u manualu i stvarno se svodi na par klikova - FER nije nužan)

2. KAON 4020?

Taj Kaon je kakica (imao ga i nemam što pametno napisati) osim da je jako osjetljiv na kvalitetu signala koji dolazi do njega,... zapravo najviše problema ima sa upscalingom slike, a to je ono što tebe vjerojatno muči.
Zato i dalje preporučujem (prije nego otpišeš TV i sve svališ na njega) da za probu posudiš od nekoga (na 10-15 minuta) cam modul od A1, koaksijalac uštekaš direktno u TV i vidiš kakva je slika na TV-u kad on sam uzme signal, napravi upscaling i obavi dekodiranje signala. Ako sve radi OK, mislim da je doplata za cam modul bila 15 kn mjesečno i svakako se isplati jer nemaš dva daljinska, nemaš hrpe žica i kablova,nemaš ... ma bolje je

3. Please find photos attached...

Pogledao slike i ako si sam spajao Ubee i Kaon, nisi spojio dobro, ako su spajali drugovi iz A1, nisi imao sreće sa likom koji ti je došao doma to spojiti jer nije znao,... uglavnom da ti ne objašnjavam zašto (ne želimo nepotrebne tehnikalije u životu), LAN kabel koji ide na relaciji Kaon-Ubee MORA biti spojen na LAN 1 port routera (kod tebe je spojen u LAN 4).
  • Daddo
  • Posjetitelj
12.06.2023 | 19:37
@Bertone… ajd da ne objašnjavaš Gjuri, možeš meni (volim tehnikalije plus nemam ništa protiv naučit nešto novo)… iz kojeg razloga je LAN4 loš(iji) izbor u odnosu na LAN1?

Ubee je (iz mog iskustva) generalno loš uređaj i gdje god mogu ide ili u bridge ili na njemu gasim DHCP i WLAN a iza njega stavljam neki ruter koji nema “prilagođeni” firmware i ima statičku adresu WAN porta.
12.06.2023 | 20:09
Problem je u custom firmwareu od A1 koji traži da STB bude na LAN 1 (zbog dekodiranja TV signala, snimalice i naknadnog gledanja TV programa - ne znam kak se to točno zove kod njih jer nisam nikada koristio) i što na svim LAN portovima nemaš istu brzinu iako bi što se hardvera tiče trebala biti(LAN 1 i 2 su na full brzini, 3 i 4 na manjoj), ali to korisnici najčešće i ne vide jer su uz Ubee ionako imali maksimalni paket od 200/20 Mbps brzine, a to svaki LAN port isporučuje,... no ako šeraš podatke između uređaja koji su spojeni na LAN portove onda itekako osjetiš/vidiš razliku.

... i da, Ubee je najbolje prebaciti u BRIDGE mode i na njega prikvačiti svoj router no opet ostaje problem da STB mora ići u LAN 1.
  • Daddo
  • Posjetitelj
12.06.2023 | 20:23
… ali upute operatera izričito navode da je svejedno u koji port utakneš STB…

U svakom slučaju ruteri operatera su sranje u startu, a sa custom firmwareom postaju još veće.

STBovi i njihov UI te response time su katastrofa (bez obzira na operatera), problem upscalinga si već naveo… a i rješenje u obliku CAM modula ponudio.

Što bi rekli u onim odvjetničkim serijama - we have no further questions.
12.06.2023 | 20:30
Daddo kaže:
… ali upute operatera izričito navode da je svejedno u koji port utakneš STB…


Info za LAN 1 je od dobiven od njihovog tehničara prije par godina

Što se tiče upute, znam što piše u tiskanim uputama i što kažu u video uputama no govori se jedno (bilo koji), ali ruka automatizmon ide na LAN 1 jer tako treba

13.06.2023 | 10:53
Ok... Razdijelio sam 2.4 i 5 GHz mreže, prištekao STD (pun intended) na LAN1, Tv spojio na 2.4, komp na 5, CGnat sam zašarafio, DOCSIS 3.1 poprskao, SSID provjetrio.
S cam modulom se za sada ne mislim baviti. Možd jednog dana...

Slijedi testna faza da vidim hoće li se TV upristojiti.

@Bertone - TV sam prestao kriviti čim smo ušli u metafazu diskusije
16.06.2023 | 17:48
Ok... Vraćam se okrivljavanju TV-a

Premda se nakon hakeraja problemi pojavljuju rjeđe, još uvijek s vremena na vrijeme iskače poruka "Nema signala" i ne pokazuje se slika na ekranu, a kada slika ipak dođe, događa se da se povremeno gubi (periodično se zacrnjuje).
Kontaktirao sam HUZP i dobio sam odgovor sa svim onim člancima s kojima smo se već sreli na ovom topicu.

Ovo je bitan dio maila kojeg sam dobio od udruge:
"Prema tome što ste napisali svakako Vaš TV ima nekakav materijalni nedostatak i onda imate slijedeća prava:
Kada se radi o materijalnom nedostatku potrošač ima slijedeća prava:

Prema članku 47.stavak 5. i 48. Zakona o zaštiti potrošača- ZZP (NN 19/2022) i Zakonu o obveznim odnosima-ZOO (NN 35/2005 i izmjenama 126/21 stupio na snagu 1.01.2022.g.) i članku 410.ako proizvod ima materijalni nedostatak (ZOO čl.401.) imate pravo u tijeku cijelog jamstvenog roka, odnosno do dvije godine od dana prodaje proizvoda da Vam trgovac proizvod treba prema Vašem zahtjevu zamijeniti, popraviti , sniziti cijenu Vi određujete redoslijed. U slučaju da to trgovac ne želi imate pravo raskinuti ugovor i tražiti povrat novca.
Jednim pisanim prigovorom zatražite od trgovca kada proizvod ima materijalni nedostatak da Vam isti zamijeni ili ako želite popravi. Obratite pažnju na članak 410. stavak 3. Zakona o obveznim odnosima.

Ako bi trgovac tražio da proizvod pregleda servis onda Vi u potvrdi o predaji proizvoda inzistirajte da se napiše „ne želim popravak“, ako traže dokumentaciju fotokopirajte si da ne ostanete bez dokaza. Ukoliko se radi o neznatnom kvaru potrošač ima pravo na popravak.
Ukoliko trgovac ne želi postupiti po Vašem zahtjevu napišite mu i pošaljite preporučeno pismo s povratnicom u kojem ćete zahtijevati povrat novca u određenom roku. Mora Vam odgovoriti u roku 15 dana, a ako to ne učini prijavite ga državnim inspektorima.
Trgovac je odgovoran za materijalne nedostatke do dvije godine od dana prodaje proizvoda.
U prvih godinu dana ukoliko inspektori traže vještačenje isto predujmljuje trgovac, a na kraju plaća strana koja nije u pravu.
Ako je nedostatak neznatan kupac nema pravo na raskid ugovora, ali mu pripadaju druga prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke uključujući i pravo na popravljanje štete."


Sad mi još ostaje da krenem u kontraofanzivu na Sancta Domenicu, pa da vidim što će se od toga izroditi...
  • Daddo
  • Posjetitelj
16.06.2023 | 18:58
Ostaje ti još puno toga prije nego okriviš TV, ali ionako si odlučio da je TV ono s čim nisi sretan

Svakako molim te javi tu krajnji rezultat operacije.

(Krivac naravno gotovo sigurno nije TV nego A1 kabelsko govno od STB-a ali za testirati tako nešto trebao bi ti drugi izvor signala koji ćeš HDMI kabelom spojiti na TV ili klasična antena koju ćeš direktno spojiti na TV )
16.06.2023 | 19:40
Preporučam upravo to, ako nemaš, negdje nabavi, posudi, klasičnu zemaljsku antenu "riblju kost" i 10-15 m KVALITETNOG kabla (ne onog kineskog sa folijom unutra) i dobre kvalitetne konektore.

Sve lijepo i oprezno spoji te nađi zemaljski signal. Ako i tada bude javljalo probleme, onda je ipak do TV-a.

Nisam baš oprezno pratio temu, da li TV radi kakve probleme kod gledanja sadržaja sa USB-a primjerice?

Vezano uz Santa Domenicu, ekipa je, barem meni, skroz ok, imam s njima dobra i pozitivna iskustva. Sve se da dogovoriti, samo polako i bez buke.
16.06.2023 | 19:59
Zapravo je puno jednostavnije. Da bismo diferencirali je li problem u STBu od A1 ili u TVu, dovoljno je na TV istim kabelom spojiti HDMI signal iz Maca (nekog, bilo kojeg, ili nekog PC-a, PlayStationa, Xboxa, bilo čega) i vidjeti javljaju li se isti problemi.
16.06.2023 | 20:02
I to, naravno.
16.06.2023 | 20:18
Gjuroo kaže:
Ok... Vraćam se okrivljavanju TV-a

Premda se nakon hakeraja problemi pojavljuju rjeđe, još uvijek s vremena na vrijeme iskače poruka "Nema signala" i ne pokazuje se slika na ekranu, a kada slika ipak dođe, događa se da se povremeno gubi (periodično se zacrnjuje)...


Krivac za to je A1 (i njihov STB), odnosno isto se i meni ponekad (iako jako rijetko) dogodi i sa CAM modulom (sa STB-om je bilo često) na nekim programima, a među njima svakako prednjači Hisrtory paket programa.

PS.
Zakaj ne cimneš telefonom A1 podršku i prijaviš kvar, odnosno prekide i gubitak signala pa nek dođe njihov tehničar ili sa novim STB-om ili nek on razbija glavu umjesto tebe
  • Daddo
  • Posjetitelj
16.06.2023 | 20:40
Bertone, na kojem LAN portu je tebi spojen CAM modul?

Zašto ti onaj tvoj “lukavi tehničar” nije rekao da će ti i sa CAM modulom nestajati slike?

P.S. Ovaj P.S. je totalno offtopic… Gjuroo od starta traži način da zamijeni TV kojim nije zadovoljan, a ne da popravi A1 TV signal
16.06.2023 | 21:06
Koji si ti mučki provokator

PS. Od kuda ti to da nije rekao?
  • Daddo
  • Posjetitelj
16.06.2023 | 21:15
Malo sam alergičan na tehničare t_operatera , a na neke elektroinžinjere maloviše. Srećom to je stanje trenutno samo i privremeno.

I onda se pojedinci čude kad za 10 EUR mjesečno ili manje “biramo” gledati jednako (ne)kvalitetan sadržaj tih istih operatera kojeg je neki nadobudni sitni kriminalac maznuo i raspačava ga dalje.
17.06.2023 | 14:33
drpongrac23 kaže:
Nisam baš oprezno pratio temu, da li TV radi kakve probleme kod gledanja sadržaja sa USB-a primjerice?


Nekoliko filmova sam pogledao preko USB-a i nije bilo problema.

Vezano uz Santa Domenicu, ekipa je, barem meni, skroz ok, imam s njima dobra i pozitivna iskustva. Sve se da dogovoriti, samo polako i bez buke.


Ma nisam ja neki bukač ni svađalica ni inatlija. Samo nice and easy
17.06.2023 | 14:37
Mislim da sam sad spojio TV na STD s HDMI kabelom koji je došao s TV-om. Vidim da je novi i neraspakiran, a TV sam u startu spojio na kabel koji je već stajao tamo od starog TV-a.
Ovaj novi HDMI kabel je vidljivo deblji od starog. Možda mu je i protočnost time veća?
17.06.2023 | 14:47
Bertone kaže:
Krivac za to je A1 (i njihov STB), odnosno isto se i meni ponekad (iako jako rijetko) dogodi i sa CAM modulom (sa STB-om je bilo često) na nekim programima, a među njima svakako prednjači History paket programa.


Sad kad si to spomenuo... I meni je znao sustav zatrokirati na Epic Drami, a to je isto u Viasatovom paketu kao i History, ne?

PS.
Zakaj ne cimneš telefonom A1 podršku i prijaviš kvar, odnosno prekide i gubitak signala pa nek dođe njihov tehničar ili sa novim STB-om ili nek on razbija glavu umjesto tebe


Možda i budem...
Zbilja mi niste nikakva podrška. Svi ste tu neki tehničari koji se vole igrati kablovima i điđama-miđama ko što Davor voli prčkati po svojoj Alfi Ja sam samo lijeni Apple plug-and-play user
17.06.2023 | 15:39
Gjuroo kaže:
Možda mu je i protočnost time veća?


U svakom je slučaju manje osjetljiv na smetnje i manje izobličuje digitalni signal
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2
  • 3

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 9 sati, 27 minuta
  • cariblanco: Prošlo iz petog pokušaja...bit će da je Riba na suhom ;)
  • cariblanco: Zašto mi neće primiti odgovor o ogulinskom zelju...klikam tri puta i ništa, a regan sam ?
  • Riba: Ali vjerojatno je ista prica kao i sa Studion.
  • drlovric: Raskopali su novig Minija. Izmjenjiv je disk. Vjerojatno radi njihove SKU ustede, ne radi korisnika. Uglavnom nije zalemljen.
  • kupus: nije, to je isto kao i apple.hr
  • zvone: Imaju apple.hu. Valjda je to istyle.
  • kupus: samo hoće li ti htjet prodat minija s 256gb storagea, to je pravo pitanje :P :)
  • kupus: a imaš i našeg dpasarica s foruma, pa se njemu javi. vjerujem da ti može složiti konkurentnu cijenu
  • kupus: imaš translate u browseru, čak i u firefoxu od ne toliko davno
  • kupus: tako da odi na istyle.hu
  • kupus: nema apple storea u mađarskoj, istyle je tamo glavni.
  • zvone: razumijem mađarski pa zato pitam.
  • zvone: Ma naravno da sam išao na apple.hu ali ne razumijwm
  • kupus: sa*
  • kupus: pardon, par eura je skuplje ali to bi te se dostavom ispalo tu negdje.
  • kupus: hr trgovina, besplatna dostava, još je i jeftinije nego u mađarskoj
  • kupus: [link]
  • kupus: tražiš mac mini? probaj ovdje
  • drlovric: Da probas apple.hu :/
  • zvone: Da li šalju u hr i da li imaju website na engleskom?
  • zvone: Netko je ovdje spominjao mađarski apple.
  • drpongrac23: Rekao mi jedan - kad u restoranu vidiš kockaste tanjure, BJEŽI VAN!!!
  • drpongrac23: @JOHN - pogotovo teleća đigerica!!! i sve ostalo što si naveo!!!
  • JOHN: :)
  • JOHN: Možemo mi pričat o xy fensi švensi jelima, ali nema ništa do ribe, čevapa, stejkića, đigerice i dobre sarme
  • drpongrac23: @smayoo - vidi pod "Pozdrav iz kužine" :)
  • cariblanco: Dobra ideja, kiseli kupus i visoki C :)
  • smayoo: Dakle, predobro jutro svima! :D
  • smayoo: Jutro ne da je dobro, nego je fantastično! Petak, sunce, bura, puna pluća zraka i još smo za doručak imali prvi ovosezonski kiseli kupus! :D
  • Zdravac: Yes, petkom raspoloženje raste progresijski! :)
  • JOHN: Jutro svima! Zato jer je petak ili? :)
  • Bertone: Jutro i tebi :)
  • Zdravac: :) jutro svima!
  • zvone: Poslao sam im upit da vidim da li je to bug ili feature. :-)
  • Bertone: Možda im je novi izgled/raspored složio Apple AI,... njemu sve logično i jednostavno, nama sve nelogično i nepregledno :D
  • zvone: Trebao im je cijeli dan da downgrejdaju website…
  • Piko: pola konfiguracija kojih ima na Apple.com nema .... npr. ne možeš konfigurirati Air sa 2TB diska ....
  • zvone: Ne znam da li se radi o izbjegavanju sniženja cijena strojeva sa 16GB memorije? ????
  • zvone: Ne znam čemu sve to. Do sad je funkcioniralo. Sad ne.
  • Bertone: meni je veći promašaj osim gubljenja vremena što su napravi čušpajz informacija, malo na hrvatskom, malo na engleskom
  • zvone: Noguće.
  • Bertone: Možda za željeni model nema izbora boje, gdje ima, uredno možeš odabrati klikom na krug s bojom ispod slike
  • Bertone: Baš htio komentirati da je sad super,... pogledaš jednom i više nikad se ne vratiš :D
  • zvone: Iskustva?
  • zvone: Vratio se istyle. Ne znam sto su napravili ali je jako tesko doci do konfiguracije laptopa koju zelis. Npr meni fali izbor boje. Ima li netko slicna
  • cariblanco: Kao da je njega to briga ? To je isti kao da Vučka pitaš što misle građani o njemu :D
  • Ender: jednom sam mislim vec rekao al cu da ponovim. Trump misli da vodi drzavu kao korporaciju, a to nije isto. njegova kompanije je par puta bankrotirala, da li ce i drzava?
  • jura22: Bila otvorena pa su je obrisali.
  • Yonkis: Drlovric: a što kažeš na ove njegove prijetnje sa tarifama? Tko tu dobije deblji kraj štapa, china/mexico ili krajnji kupac u USA? Kolika je sad inflacija u USA? A da otvorimo temu?
  • zvone: Glede Trumpa ne mogu to gledati iz američke perspektive jer ne živim tamo. Iz naše bi moglo biti škakljvo...

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.26 Seconds

Provided by iJoomla SEO