VIP HOMEBOX/OFFICEBOX
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

VIP HOMEBOX/OFFICEBOX


27.06.2018 | 19:23
Pozdrav,
ima li netko iskustva s Vip-ovim HomeBox-om ili OfficeBox-om, isto je samo što je Officebox za poslovne korisnike..

Smatrate li da je 100 GB dovoljno za kućanstvo gdje se pazi da se ne ide na Youtube, i slično..?
Također se ne bi skidalo.

Oko 165kn je cijena uz ugovor na 2 godine ali navodno ima 5 dana probnog odnosno može se vratiti unutar 5 dana bez ikakvih penala, i bez ikakvog opravdanja.

Kakva su iskustva u područjima gdje je slaba pokrivenost signalom?
Ukoliko stavim antenu riblju kost, hoću li dobiti bolji signal od one Custom dodatne antene što dolazi s njim?

Nadam se da ćete mi pomoći
  • Daddo
  • Posjetitelj
27.06.2018 | 19:46
Što se tiče brzina, sve je u lokaciji. Za test, možeš u običan mob ubaciti karticu operatera i u roku par dana u različitim vremenima testirati na speedtest.net brzine uploada i downloada.

Količina podataka koje možeš prenijeti je pristojna za cijenu (najbolju ponudu ti ima Tele2 u varijanti "pokućnog" interneta - 1 TB prometa za 199 kn).

Homebox dolazi sa 2 antene koje su iz mog iskustva - loše (tu ćeš se teško specijalno usrećiti boljim antenama).

Firmware nije neka sreća ni na jednom uređaju, neovisno o operateru.

Moja lokacija je podsljeme, fiksni priključak (VIP-ov) mi daje 4 MBit/s DL i 512Kbit/s UL, Tele 2 pokućni je 70Mbit/s DL. 20 MBit/s UL, Vip sa mobitela 67/17 (4+1 GB ukupno prometa, izdrži mi cijeli mjesec i ne mogu potrošit).
27.06.2018 | 20:02
danas sam se isao malo raspitati u Vip, područje je Karlovačka županija, i slab je internet TELE2 nema nikako signala nažalost, ovaj Homebox navodno radi na višim frekvencijama zato i ima malo bolji signal od mobitela, a susjed prvi mi ima kućni telefon samo Homebox bez interneta i testirao sam i svugdje ima signala s njim , tako da bi i ovako trebalo biti još dok dodam na Homebox riblju kost antenu koja mi stoji na krovu kuće bi to trebalo biti sasvim solidno ja mislim?
Znači misliš da ne bi pogriješio s Homeboxom?

Daddo kaže:
Što se tiče brzina, sve je u lokaciji. Za test, možeš u običan mob ubaciti karticu operatera i u roku par dana u različitim vremenima testirati na speedtest.net brzine uploada i downloada.

Količina podataka koje možeš prenijeti je pristojna za cijenu (najbolju ponudu ti ima Tele2 u varijanti "pokućnog" interneta - 1 TB prometa za 199 kn).

Homebox dolazi sa 2 antene koje su iz mog iskustva - loše (tu ćeš se teško specijalno usrećiti boljim antenama).

Firmware nije neka sreća ni na jednom uređaju, neovisno o operateru.

Moja lokacija je podsljeme, fiksni priključak (VIP-ov) mi daje 4 MBit/s DL i 512Kbit/s UL, Tele 2 pokućni je 70Mbit/s DL. 20 MBit/s UL, Vip sa mobitela 67/17 (4+1 GB ukupno prometa, izdrži mi cijeli mjesec i ne mogu potrošit).
27.06.2018 | 21:14
Osobno ne propuštam niti jednu priliku da svakog tko pomišlja učiniti takvu pogrešku snažno savjetujem PROTIV toga da ima ikakvog posla s Vipnetom. Indolencija te firme je nevjerojatna. Bio sam 12 godina prisiljen imati posla s njima (službeni mobitel u dvije firme), od 2003. do 2015. Do negdje 2007. su bili još kako-tako. Nakon toga - 8 godina patnje. Osobni rekord čekanja na javljanje nekog iz službe za korisnike - sat i 20 minuta. Da ne pomisliš da je to bio neki izniman slučaj, ima još antoloških vremena. Sat i pet, 55, 45, 40, nekoliko puta po 35... I tako...
Kad bi mi Vipnet bio posljednja opcija na svijetu, odlučio bih živjeti bez interneta i telefona.
27.06.2018 | 21:56
Da im nisi bio na nekoj listi. Znaš ono, vide tvoj broj pa .....
VIP odnosno A1 je njesra. Ja imam posla s njima otkada su preuzeli Bnet. Hrpa.....
27.06.2018 | 22:03
A signal mi je jako slab tamo, uz tu antenu i ruter sa usb modemom trenutno imam Bonbon 20gb za cca 105 kn i maksimalni racun podešen na 200 kn cca 40 GB i to mi je malo. A imam ne vezano uz to fiksni telefon tipa pokućni od T-coma ali samo telefon, znaci 200 kn + 60 kn telefon = 260kn a ovdje kod vipa dobijem u Homebox duo tarifi za 170 kn telefon i internet, a signal mi je bolji dosta nego od T-com-a...

Nisam pametan..
28.06.2018 | 06:55
Kako misliš da je od tele2 slab signal? Ako nemaju svoju baznu stanicu, dopuštaju da se modem "prikopča" na T-com stanicu.
U principu, s tele2 mislim da bi najbolje prošao sa tim "pokučnim" internetom (FLAT) za 165 kn mjesečno.

Uzmi dan 2 na testiranje i probaj.

EDIT
E, da, zaboravio sam dodati još nešto. Gledaj pod svaku cijenu da se ne obvežeš 2 godine. Makar to značilo da uzmeš / KUPIŠ modem na rate, ali bar ćeš moći nakon nekog vremena prijeći dalje bez plaćanja penala.
Svakako razmotri moj prijedlog.
28.06.2018 | 07:47
Dopuštaju da se prikopča na T-com stanicu, ali ne po istoj tarifi.
28.06.2018 | 07:54
@smayoo

Sve su to individualna iskustva. Tako ja mogu reci za Optimu sa kojom sam se natezao 4mj. oko otkazivanja linije bez ugovorne obveze i prelaska na Vip optiku. Sa Vipom je bilo problema prvih 2-3mj. posto su mi poslali los router i u tom razdoblju sve odradili bez problema (na svaku prijavu problema izlazili su promptno, sve racune u tom razdoblju stornirali, problme rijesen i sada radi sve kako treba).
Sto se tice Homeboxa sve ovisi o lokaciji, uvijek je najbolja opcija zica ako mogucnosti. I sam sam bio u dilemi uzeti Home ili Tele da bi na kraju potpuno neplanirano uletila optika tako da konacno imam pristojan net (500/100) nakon godina mucenja sa Optimom 10
28.06.2018 | 09:10
Ma sve vas razumijem, ali žica ne dolazi u obzir jer 10 km je najbliže što je provučen kavel.

A Tele2 kartica u mobitelu ne pokazuje nikakav signal doslovno ne pronalazi mrežu, a čovjek mi je rekao da ako ima na mobitelu bit će i na njihovom pokućnom, znam da je to najbolja opcija ali nažalost mi je neizvediva.

Tcom također nije loš isti signal kao i Bonbon trenutni ali je skuplja varijanta, s manje GB, a također mi je maksimum 3G internet, 4G ne lovi.

Homebox od VIP-a bi mi bio najbolja solucija uz ugovor na 2 godine (koji također ne volim, ali živimo gdje živimo da nemamo baš prevelikih prava...o tom po tom), jer mi pronalazi i 4G mrežu, u svakom slučaju ako bude bilo ok u prvih par dana onda ću ga ostaviti, ako ne vraćam im ga i sve je super.
28.06.2018 | 09:37
A jel ti mob pronalazi 3G signal od Tele2?
Koja je točno lokacija da pogledamo na karti?


Capture.PNG
28.06.2018 | 09:39
Robee je svakako u pravu. Sve su to invidualna iskustva. I partikularna. Evo, da ih nabrojim, neka barem:

1. Prebacivanje broja s prethodnog operatera su radili 10 (DESET) dana. Za to vrijeme je pozivateljima broja (kojeg smo koristili 10 godina) govorni automat javljao da broj NE POSTOJI. Prvi poziv službi za korisnike - čekanje na javljanje je trajalo rekordnih spomenutih sat i 20, rekli su da će riještii "danas" i naravno nisu. Drugi poziv službi za korisnike su prespajali 5 (PET!) puta, svaki put sam čekao minimalno 15 min da se netko javi, posljednji sugovornik mi nije dao nikakav odgovor i jednostavno je prekinuo vezu. Treći poziv...

2. Mailovi koje sam slao ljudima s privatne adrese, koristeći njihov SMTP server su na dnevnoj bazi padali u spam foldere jer je Vipnetov SMTP server bio zabilježen po antispam listama kao izvor spama. To nije bio problem koji se jednom dogodio, nego je permanentno trajao više od pola godine. Slao sam njihovoj podršci headere automatiziranih odbijenica, crtao i objašnjavao što moraju napraviti, uzalud. Hrpa poluidiota.

3. Nedavno sam odjavio VipTV uslugu (koju sam bio ugovorio dok je bila DigiTV). Nakon mjesec dana, pitao sam (telefonom, mailom) hoće li i kad će napokon netko doći po svoju 3 godine staru terminalnu opremu (za koju sam potpisao izjavu da ću im je vratiti or else ). Dobio sam birokratski odgovor da će poslati nekog u najkraćem mogućem roku. HA HA. Novi poziv službi za korisnike, bahati balavac mi kaže (a što nije istina) da imaju ugovorni rok za to od 15 dana. Ja kažem da je prošlo već više od toga, na to on kaže "15 RADNIH dana!". Ja pitam gdje to piše, on kaže "nisam ja to vama dužan obrazlagati".

4. Napišem pritužbu na njegov stil komunikacije (naravno, uzalud, nije problem u njemu, cijela firma tako funkcionira) i obavijestim ih da imaju rok od 7 dana da dođu po svoju opremu prije nego je dam reciklirati (što će ionako i oni učiniti). Nakon 5 dana dolazi poštar HP Expressa po opremu, ali nema nikakav papir za mene. Njega su samo poslali da to pokupi. Pa tako ja uslikam i njega, i opremu, i njih skupa, i onda on to odnese.

5. TRI MJESECA KASNIJE!!! Zove me na mobitel neki tehničar koji stoji pred mojom kućom, pred zaključanim vratima i čudi se zašto nema nikog jer on je došao po terminalnu opremu.

Da se tako ponašaju u Njemačkoj, već bi odavno propali.
28.06.2018 | 09:41
Od Tele2 mi ne pronalazi ni 3G ni 2G signal..
28.06.2018 | 09:43
smayoo kaže:
Robee je svakako u pravu. Sve su to invidualna iskustva. I partikularna. Evo, da ih nabrojim, neka barem:

1. Prebacivanje broja s prethodnog operatera su radili 10 (DESET) dana. Za to vrijeme je pozivateljima broja (kojeg smo koristili 10 godina) govorni automat javljao da broj NE POSTOJI. Prvi poziv službi za korisnike - čekanje na javljanje je trajalo rekordnih spomenutih sat i 20, rekli su da će riještii "danas" i naravno nisu. Drugi poziv službi za korisnike su prespajali 5 (PET!) puta, svaki put sam čekao minimalno 15 min da se netko javi, posljednji sugovornik mi nije dao nikakav odgovor i jednostavno je prekinuo vezu. Treći poziv...

2. Mailovi koje sam slao ljudima s privatne adrese, koristeći njihov SMTP server su na dnevnoj bazi padali u spam foldere jer je Vipnetov SMTP server bio zabilježen po antispam listama kao izvor spama. To nije bio problem koji se jednom dogodio, nego je permanentno trajao više od pola godine. Slao sam njihovoj podršci headere automatiziranih odbijenica, crtao i objašnjavao što moraju napraviti, uzalud. Hrpa poluidiota.

3. Nedavno sam odjavio VipTV uslugu (koju sam bio ugovorio dok je bila DigiTV). Nakon mjesec dana, pitao sam (telefonom, mailom) hoće li i kad će napokon netko doći po svoju 3 godine staru terminalnu opremu (za koju sam potpisao izjavu da ću im je vratiti or else ). Dobio sam birokratski odgovor da će poslati nekog u najkraćem mogućem roku. HA HA. Novi poziv službi za korisnike, bahati balavac mi kaže (a što nije istina) da imaju ugovorni rok za to od 15 dana. Ja kažem da je prošlo već više od toga, na to on kaže "15 RADNIH dana!". Ja pitam gdje to piše, on kaže "nisam ja to vama dužan obrazlagati".

4. Napišem pritužbu na njegov stil komunikacije (naravno, uzalud, nije problem u njemu, cijela firma tako funkcionira) i obavijestim ih da imaju rok od 7 dana da dođu po svoju opremu prije nego je dam reciklirati (što će ionako i oni učiniti). Nakon 5 dana dolazi poštar HP Expressa po opremu, ali nema nikakav papir za mene. Njega su samo poslali da to pokupi. Pa tako ja uslikam i njega, i opremu, i njih skupa, i onda on to odnese.

5. TRI MJESECA KASNIJE!!! Zove me na mobitel neki tehničar koji stoji pred mojom kućom, pred zaključanim vratima i čudi se zašto nema nikog jer on je došao po terminalnu opremu.

Da se tako ponašaju u Njemačkoj, već bi odavno propali.


Smayo da smo mi u njemačkoj ne bi bilo potreba sad za ovom temom
28.06.2018 | 09:45
gladhr2 kaže:
Od Tele2 mi ne pronalazi ni 3G ni 2G signal..


Nemoj tako brzo odustati od njih. Isključivo zato jer imaju flat po najnižoj cijeni (trenutno uistinu je tako)

Možda je nešto drugo u pitanju. Odi u Tele2, potpiši ugovor da dobiješ i modem, isprobaj 3, 4 dana, i nakon toga im vrati. Čak i ako si zadovoljan.


Nakon toga;
Opcija a) Ako radi i ako si zadovoljan, kupi si samostalno modem, a od njih uzmi pokučni bez obaveze
opcija b) Ako stvarno ne radi, nikom ništa. Vratiš, odjaviš i to je to.

Čudno je malo da nema baš nikakvog signala. Pada mi na pamet da je mob zaključan, ali to si valjda prije provjerio (?)
28.06.2018 | 10:44
Ma pokušao sam i s mobom i s modemom routerom i antenom koji ja imam već. I Bonbon mi je cca H+ 1 crtica u najboljem slučaju na mobitelu, a s tim routerom i antenom je u prosjeku 3-4/5 crtica H+..

Nije da ja ne bi htio Tele2 nego jednostavno nema ga haha
28.06.2018 | 11:16
A da li si pokušao provjeriti u njihovom centru mogučnost spajanja na bazne stanice od T-HT-a. Koja je razlika u cijeni (kako Smayo kaže)?

Da li kod tebe ne idu uopće bakrene žice, ili kakva ti je situacija tu?
28.06.2018 | 12:46
smayoo kaže:
Robee je svakako u pravu. Sve su to invidualna iskustva. I partikularna. Evo, da ih nabrojim, neka barem:

1. Prebacivanje broja s prethodnog operatera su radili 10 (DESET) dana. Za to vrijeme je pozivateljima broja (kojeg smo koristili 10 godina) govorni automat javljao da broj NE POSTOJI. Prvi poziv službi za korisnike - čekanje na javljanje je trajalo rekordnih spomenutih sat i 20, rekli su da će riještii "danas" i naravno nisu. Drugi poziv službi za korisnike su prespajali 5 (PET!) puta, svaki put sam čekao minimalno 15 min da se netko javi, posljednji sugovornik mi nije dao nikakav odgovor i jednostavno je prekinuo vezu. Treći poziv...

2. Mailovi koje sam slao ljudima s privatne adrese, koristeći njihov SMTP server su na dnevnoj bazi padali u spam foldere jer je Vipnetov SMTP server bio zabilježen po antispam listama kao izvor spama. To nije bio problem koji se jednom dogodio, nego je permanentno trajao više od pola godine. Slao sam njihovoj podršci headere automatiziranih odbijenica, crtao i objašnjavao što moraju napraviti, uzalud. Hrpa poluidiota.

3. Nedavno sam odjavio VipTV uslugu (koju sam bio ugovorio dok je bila DigiTV). Nakon mjesec dana, pitao sam (telefonom, mailom) hoće li i kad će napokon netko doći po svoju 3 godine staru terminalnu opremu (za koju sam potpisao izjavu da ću im je vratiti or else ). Dobio sam birokratski odgovor da će poslati nekog u najkraćem mogućem roku. HA HA. Novi poziv službi za korisnike, bahati balavac mi kaže (a što nije istina) da imaju ugovorni rok za to od 15 dana. Ja kažem da je prošlo već više od toga, na to on kaže "15 RADNIH dana!". Ja pitam gdje to piše, on kaže "nisam ja to vama dužan obrazlagati".

4. Napišem pritužbu na njegov stil komunikacije (naravno, uzalud, nije problem u njemu, cijela firma tako funkcionira) i obavijestim ih da imaju rok od 7 dana da dođu po svoju opremu prije nego je dam reciklirati (što će ionako i oni učiniti). Nakon 5 dana dolazi poštar HP Expressa po opremu, ali nema nikakav papir za mene. Njega su samo poslali da to pokupi. Pa tako ja uslikam i njega, i opremu, i njih skupa, i onda on to odnese.

5. TRI MJESECA KASNIJE!!! Zove me na mobitel neki tehničar koji stoji pred mojom kućom, pred zaključanim vratima i čudi se zašto nema nikog jer on je došao po terminalnu opremu.

Da se tako ponašaju u Njemačkoj, već bi odavno propali.


Iako, osobno, imam pozitivna iskustva sa VIP-om (naravno ne sva).... Smayoo, dugo se ovako nisam nasmijao citajuci tvoj tekst
  • Dijete
  • Posjetitelj
28.06.2018 | 14:12
gladhr2 kaže:


Smayo da smo mi u njemačkoj ne bi bilo potreba sad za ovom temom



Da smo mi u njemackoj, sad bi se neki javili kako izbjeglice (migranti) nis ne rade osim siluju zene i donose bolestine i da je bolje za cijelu Europu da cuva svoje granice.

Ipak je Dojčland iznad svega...
28.06.2018 | 15:39
Pusti ti politiku
Sto se tice Njemacke i kako je tamo sve bajno i krasno, bas i nije, sve je to prica iz davnina. Da je sistem uredjeniji, je.
Vezano za net, dolaze na teren 2 puta i svaki izlazak naplacuju po 50€ a nista ne naprave da bi zakljucak bio kako nista ni ne mogu napraviti posto nema linije
  • Daddo
  • Posjetitelj
28.06.2018 | 16:45
gladhr2 kaže:
A signal mi je jako slab tamo, uz tu antenu i ruter sa usb modemom trenutno imam Bonbon 20gb za cca 105 kn i maksimalni racun podešen na 200 kn cca 40 GB i to mi je malo. A imam ne vezano uz to fiksni telefon tipa pokućni od T-coma ali samo telefon, znaci 200 kn + 60 kn telefon = 260kn a ovdje kod vipa dobijem u Homebox duo tarifi za 170 kn telefon i internet, a signal mi je bolji dosta nego od T-com-a...

Nisam pametan..


Iz praktičnog iskustva kod šogora sa Vip Homeboxom - 4G (LTE) ne radi paralelno s telefonijom, znači imat ćeš ili 3G brzinu + telefon ili 4G bez telefona.

Speedtest će ti reći koje su stvarne brzine na lokaciji. Tele2 nemoguće da nema signala (čak i ako nema preko svojih baznih stanica, koristit će one drugih operatera), tako da provjeri da li ti je uključena opcija Roaming pod Settings -> Mobile Data -> Mobile Data Options -> Roaming On.
28.06.2018 | 20:00
Daddo kaže:
gladhr2 kaže:
A signal mi je jako slab tamo, uz tu antenu i ruter sa usb modemom trenutno imam Bonbon 20gb za cca 105 kn i maksimalni racun podešen na 200 kn cca 40 GB i to mi je malo. A imam ne vezano uz to fiksni telefon tipa pokućni od T-coma ali samo telefon, znaci 200 kn + 60 kn telefon = 260kn a ovdje kod vipa dobijem u Homebox duo tarifi za 170 kn telefon i internet, a signal mi je bolji dosta nego od T-com-a...

Nisam pametan..


Iz praktičnog iskustva kod šogora sa Vip Homeboxom - 4G (LTE) ne radi paralelno s telefonijom, znači imat ćeš ili 3G brzinu + telefon ili 4G bez telefona.

Speedtest će ti reći koje su stvarne brzine na lokaciji. Tele2 nemoguće da nema signala (čak i ako nema preko svojih baznih stanica, koristit će one drugih operatera), tako da provjeri da li ti je uključena opcija Roaming pod Settings -> Mobile Data -> Mobile Data Options -> Roaming On.


Nisam shvatio ovaj rad 4G bez telefona i 3G s telefonom, misliš dok se telefonira trenutno se prebaci na 3G ili? Jer je uređaju svejedno ima li telefon ili ne, samo kabel se ubaci u uređaj nikakve dodatne postavke nisu potrebne, a homebox postoji verzija samo telefon ili internet s telefonom. Tako da mi to bas i nije jasno.

A što se tiče Tele2 ne znam kako funkcionira ako je stvar kao što ti kažeš nisam probavao to s roamingom ali nigdje na postavkama modema gdje biram mrežu nisam ni pronašao to za roaming.. a i Tmobile signal prvenstveno nije savršen (solidni 3G), a Vip bi trebao biti 4G..
  • Daddo
  • Posjetitelj
28.06.2018 | 21:00
Homebox nisam uspio upogoniti da radi 4G podatkovni prijenos i istovremeno možeš uputiti ili primiti telefonski poziv na telefon koji je spojen kabelom na njega. Ako prebaciš na 3G mrežu brzina prijenosa podataka pada drastično, no pozivi onda rade.
Imaš i objašnjenje na Vipovom forumu oko toga:
forum.vipnet.hr/homebox-37/volte-1960

Drugim riječima to što ti prodaju kao Internet+telefon ćeš ili koristiti za brzi internet bez telefona ili ćeš svjesno žrtvovati internet da bi telefonirao.

Brzinu sam ti naveo kako ćeš izmjeriti.
28.06.2018 | 21:10
Daddo kaže:
gladhr2 kaže:
A signal mi je jako slab tamo, uz tu antenu i ruter sa usb modemom trenutno imam Bonbon 20gb za cca 105 kn i maksimalni racun podešen na 200 kn cca 40 GB i to mi je malo. A imam ne vezano uz to fiksni telefon tipa pokućni od T-coma ali samo telefon, znaci 200 kn + 60 kn telefon = 260kn a ovdje kod vipa dobijem u Homebox duo tarifi za 170 kn telefon i internet, a signal mi je bolji dosta nego od T-com-a...

Nisam pametan..


Iz praktičnog iskustva kod šogora sa Vip Homeboxom - 4G (LTE) ne radi paralelno s telefonijom, znači imat ćeš ili 3G brzinu + telefon ili 4G bez telefona.

Speedtest će ti reći koje su stvarne brzine na lokaciji. Tele2 nemoguće da nema signala (čak i ako nema preko svojih baznih stanica, koristit će one drugih operatera), tako da provjeri da li ti je uključena opcija Roaming pod Settings -> Mobile Data -> Mobile Data Options -> Roaming On.


Molim te da nas prosvjetlis.... kakve ima veze opcija "Roaming" sa signalom mreze unutar HR????!!!!! Ovakvu nebulozu jos nisam cuo. Ti biti ce radis za Tele2 pa po liniji "Samo da se proda, a za podrsku cemo lako nakon sto prodamo paket". Ili...? Molim te da nam objasnis kako ce mob uhvatiti signal sa opcijom "Roaming" on ili kako nece s opcijom "Roaming" off? Ne razumijem kakve to ima veze...
28.06.2018 | 21:10
Čitajući ovo zaključujem da 4G se prebaci na 3G u trenutku dok se upućuje ili prima telefonski poziv, budući da se telefon koristi max 2 pita dnevno po 3 min ne vidim to kao neki problem ali hvala.
Ispravi me ako mi je zaključak krivi
28.06.2018 | 21:38
Moonlike kaže:
Molim te da nas prosvjetlis.... kakve ima veze opcija "Roaming" sa signalom mreze unutar HR????!!!!! Ovakvu nebulozu jos nisam cuo. Ti biti ce radis za Tele2 pa po liniji "Samo da se proda, a za podrsku cemo lako nakon sto prodamo paket". Ili...? Molim te da nam objasnis kako ce mob uhvatiti signal sa opcijom "Roaming" on ili kako nece s opcijom "Roaming" off? Ne razumijem kakve to ima veze...


Tele2 ima bitno slabije razvijenu mrežu vlastitih baznih stanica pa ima ugovor o roamingu s T-comom. Dakle, tamo gdje nemaju vlastite mreže, njihovi se korisnici mogu spojiti na T-com mrežu, ali (tako je barem bilo) onda ne uživaju tarifu koju inače imaju ugovorenu, nego neku bitno skuplju/nepovoljniju.

Da bi se T2 korisnik time služio, mora na svom mobitelu omogućiti roaming pa mu se onda uređaj automatski prebacuje na T-com kad ne može pristupiti vlastitoj mreži.

Roaming znači da korisnik jedne mobilne mreže izvan njenog dosega koristi usluge druge mobilne mreže s kojom njegova matična mreža ima takav ugovor. U načelu to nema veze s time jesi li u ovoj ili u drugoj državi, samo što si u roamingu u pravilu kad si u inozemstvu pa ljudi misle da moraš biti u inozemstvu da bi bio u roamingu.
28.06.2018 | 21:42
gladhr2 kaže:
Čitajući ovo zaključujem da 4G se prebaci na 3G u trenutku dok se upućuje ili prima telefonski poziv, budući da se telefon koristi max 2 pita dnevno po 3 min ne vidim to kao neki problem ali hvala.
Ispravi me ako mi je zaključak krivi


Kako to zaključuješ? Jesi slijedio link kojeg ti je čovjek dao?
Ako držiš homebox na 4G (tj. na LTE), internet ti je suspendiran (uopće ne radi) dok traje telefonski razgovor. Ako ti je to neprihvatljivo, moraš ga (stalno!) držati na 3G.
  • Dijete
  • Posjetitelj
28.06.2018 | 22:21
robee kaže:
Pusti ti politiku


Imas pravo... bila je samo sala.. glupa sala cak i za moj standard...

Isprike...

Radio sam u Vipu davno, ne bi se stel mesat jer to nije ista firma u kojoj sam radio, kao sto ni Hrvatska nije ista drzava u kojoj sam se rodio... a ni ja vise nisam isti pa se fakat ne bi stel mesat... al niti ni koristit Vip...
  • Daddo
  • Posjetitelj
29.06.2018 | 04:52
smayoo kaže:
Moonlike kaže:
Molim te da nas prosvjetlis.... kakve ima veze opcija "Roaming" sa signalom mreze unutar HR????!!!!! Ovakvu nebulozu jos nisam cuo. Ti biti ce radis za Tele2 pa po liniji "Samo da se proda, a za podrsku cemo lako nakon sto prodamo paket". Ili...? Molim te da nam objasnis kako ce mob uhvatiti signal sa opcijom "Roaming" on ili kako nece s opcijom "Roaming" off? Ne razumijem kakve to ima veze...


Tele2 ima bitno slabije razvijenu mrežu vlastitih baznih stanica pa ima ugovor o roamingu s T-comom. Dakle, tamo gdje nemaju vlastite mreže, njihovi se korisnici mogu spojiti na T-com mrežu, ali (tako je barem bilo) onda ne uživaju tarifu koju inače imaju ugovorenu, nego neku bitno skuplju/nepovoljniju.

Da bi se T2 korisnik time služio, mora na svom mobitelu omogućiti roaming pa mu se onda uređaj automatski prebacuje na T-com kad ne može pristupiti vlastitoj mreži.

Roaming znači da korisnik jedne mobilne mreže izvan njenog dosega koristi usluge druge mobilne mreže s kojom njegova matična mreža ima takav ugovor. U načelu to nema veze s time jesi li u ovoj ili u drugoj državi, samo što si u roamingu u pravilu kad si u inozemstvu pa ljudi misle da moraš biti u inozemstvu da bi bio u roamingu.


Hvala Smayoo što si ovo objasnio ti. Valjda zato što ne voliš Vip i sigurno radiš za (odaberi drugog operatera po izboru).

Ono što je meni fascinantno je koliki ljudi svakodnevno upotrebljavaju (neku) modernu tehnologiju i ovise o njoj a ne zanima ih KAKO ona funkcionira bar na principu osnovnih procesa, da mogu sami napraviti nekakav troubleshooting prije nego ikog zovu i raspravljaju o tome zašto nešto ne radi.

@Moonlike: Ne, ne radim i nikad nisam radio kod ijednog pružatelja usluga, samo sam se nagledao kvarova "ne radi" gdje korisnici nisu bili u stanju pročitati upute.

@gladhr2: U teoriji, stvar bi trebala funkcionirati upravo tako kako si napisao. Iz mog praktičnog iskustva Homebox uređaj se ne odspaja sa 4G mreže unatoč tome što ti pokušavaš ostvariti telefonski poziv (bilo odlazni kad ti zoveš - nemaš zvučni signal slobodne telefonske linije, bilo dolazni na koji se trebaš javiti - pozivatelju izbaci zauzeće ili šuti u slušalici). Dodatno, ako ti T-mobile nema 4G signal, vjerojatno ga neće imati ni VIP.

Kartu pokrivenosti signalom za koju informacije pružaju krajnji korisnici usluga možeš vidjeti na linku: opensignal.com/networks/hrvatska/vip-Pokrivenost
01.07.2018 | 08:06
Daddo kaže:
smayoo kaže:
Moonlike kaže:
Molim te da nas prosvjetlis.... kakve ima veze opcija "Roaming" sa signalom mreze unutar HR????!!!!! Ovakvu nebulozu jos nisam cuo. Ti biti ce radis za Tele2 pa po liniji "Samo da se proda, a za podrsku cemo lako nakon sto prodamo paket". Ili...? Molim te da nam objasnis kako ce mob uhvatiti signal sa opcijom "Roaming" on ili kako nece s opcijom "Roaming" off? Ne razumijem kakve to ima veze...


Tele2 ima bitno slabije razvijenu mrežu vlastitih baznih stanica pa ima ugovor o roamingu s T-comom. Dakle, tamo gdje nemaju vlastite mreže, njihovi se korisnici mogu spojiti na T-com mrežu, ali (tako je barem bilo) onda ne uživaju tarifu koju inače imaju ugovorenu, nego neku bitno skuplju/nepovoljniju.

Da bi se T2 korisnik time služio, mora na svom mobitelu omogućiti roaming pa mu se onda uređaj automatski prebacuje na T-com kad ne može pristupiti vlastitoj mreži.

Roaming znači da korisnik jedne mobilne mreže izvan njenog dosega koristi usluge druge mobilne mreže s kojom njegova matična mreža ima takav ugovor. U načelu to nema veze s time jesi li u ovoj ili u drugoj državi, samo što si u roamingu u pravilu kad si u inozemstvu pa ljudi misle da moraš biti u inozemstvu da bi bio u roamingu.


Hvala Smayoo što si ovo objasnio ti. Valjda zato što ne voliš Vip i sigurno radiš za (odaberi drugog operatera po izboru).

Ono što je meni fascinantno je koliki ljudi svakodnevno upotrebljavaju (neku) modernu tehnologiju i ovise o njoj a ne zanima ih KAKO ona funkcionira bar na principu osnovnih procesa, da mogu sami napraviti nekakav troubleshooting prije nego ikog zovu i raspravljaju o tome zašto nešto ne radi.

@Moonlike: Ne, ne radim i nikad nisam radio kod ijednog pružatelja usluga, samo sam se nagledao kvarova "ne radi" gdje korisnici nisu bili u stanju pročitati upute.

@gladhr2: U teoriji, stvar bi trebala funkcionirati upravo tako kako si napisao. Iz mog praktičnog iskustva Homebox uređaj se ne odspaja sa 4G mreže unatoč tome što ti pokušavaš ostvariti telefonski poziv (bilo odlazni kad ti zoveš - nemaš zvučni signal slobodne telefonske linije, bilo dolazni na koji se trebaš javiti - pozivatelju izbaci zauzeće ili šuti u slušalici). Dodatno, ako ti T-mobile nema 4G signal, vjerojatno ga neće imati ni VIP.

Kartu pokrivenosti signalom za koju informacije pružaju krajnji korisnici usluga možeš vidjeti na linku: opensignal.com/networks/hrvatska/vip-Pokrivenost


"I stand shamed!" @Daddo, @smayoo moja isprika! Bit ce da sam u glavi zabrijao na telefoniju ne na prijenos podataka... Uglavnom, u pravu ste i ispricavam se na malo uvredljivom komentaru,
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 22 sati, 11 minuta
  • ZeljkoB: iOS26 public beta 2 - ZABA i OTP rade
  • ZoPaj: a Rolling Stonesi planiraju turneju 2026…
  • ZoPaj: RIP! odlaze legende …
  • Gjuroo: Počivala u miru...
  • smayoo: RIP Gabi Novak
  • VanjusOS: možda nije obrisano zbog "piratstva" već zbog toga što se u vikalici ne bi trebamo objašnjavati nego u temama?
  • drlovric: Svi gledamo nesot piratsko. Apsurd je pricati o tome. Ja Hajduku placam pretplatu i clanarinu, a kradem HDTV od 2e, jer ne postoji nacin da ga legalno kupim :)
  • Zdravac: Eto, malo analogije za kraj!
  • Zdravac: Ali ok, svaki privatnik u svome restoranu može svojevoljno određivati cijene, a na nama je opet volja hoćemo li ići u taj restoran ili ne.
  • Zdravac: Shvatite da NIJE ilegalno instalirati Kodi na AppleTV
  • Zdravac: Pomalo je frustrirajuće kad znaš da nisi napisao apsolutno ništa ilegalno, a svejedno su ti postovi čak i u vikalici pobrisani jer, eto, moderatori smatraju kao "neprikladno" :?
  • VanjusOS: probao sam preko Xcode neki način ali trebam apple develpper acc
  • VanjusOS: da li je netko instalirao KODI na Apple TV 4K?
  • ZeljkoB: Kakvih problema? Ja koristim public beta vreziju i nikakvih problema.
  • damir1: pozzz svima , da li ima netko problema s iOS 18.6 ? hvala
  • mbp2009: Odlično za PBZ, ali vidim sad da je baterija katastrofa pa onda ću preskočiti dok to ne srede
  • Damirst: Koristim aplikaciju PBZ, istalirao sam public verziju 26 i sve uredno radi
  • Borisone: Čak i da sada radi, možda ju slijedeća public beta skrši
  • Borisone: Prevelika kocka. Ako na iPhonu imaš internet bankarstvo i/ili ostale bitne aplikacije ne savjetujem prelazak na novu slijedeću veliku verziju dok nije na prvoj reviziji (npr. iOS 26.1)
  • mbp2009: Ekipa, itko na ios PB? Zanima me par stvari ali brine me samo pbz aplikacija
  • Yonkis: Ozzy se pridružio legendama :(
  • stefanjos: RIP ozzy!
  • cariblanco: RIP i od mene, mada sad "đavo" trlja ruke, jer mu se ekipa ojačava ;)
  • smayoo: RIP Ozzy Osbourne
  • Gjuroo: Nema za Mac...
  • drlovric: [link]
  • jura22: E da, gdje je to “begišu”?
  • jura22: Izgleda kako ce ova sezona ipak biti bolja od one 2020.!
  • cariblanco: Moj omiljeni bend Guns N’ Roses večeras u begišu....bilo bi fora da kažu "pumpaj" :D
  • Junuz: Yonkis, riješeno.Ubio sam icloud/face time na svim uređajima.Iako se problem manifestovao na 16e.Svakako nekoristim face/imesage.Hvala
  • Yonkis: @Junuz - ti si u USA? Na čijoj si mreži? Vidiš li ti te poruke koje su poslane? Da nemaš USA Apple account? Ne znam, puno informacija nedostaje za ikakvo pojašnjenje. Ili otvori remu/post.
  • cariblanco: Kakav dobar finale tenisa, inače navijam za Noleta, ali on je svoje dao...danas se "griješnik" nije dao u Alcatraz ;9
  • Junuz: Nije baš tako, za par sati su mi naplatili oko 1euro na pozadinsko slanje sms ova u ameriku sa ciljem aktiviranja face time.Iphone koristim od 6 naovamo
  • drpongrac23: @Junuz - pa aktiviraj Facetime i iMessage, ništa te ne košta.
  • Junuz: A naravno nisam siguran kako
  • Junuz: trebao bih pomoć oko pozadinskog slanja sms ova u usa na iphonu.16e model sa novom pretplatom i esim karticom.Trošak raste svako malo a od telekom operatora sam dobio odgovor:U slučaju ako koristite iPhone, Vaš uređaj u pozadini šalje SMS prema svom uslužnom servisu u SAD-u s ciljem aktivacije usluge Facetime i iMessage. Molimo deaktivirajte u postavkama mobilnog uređaja navedene usluge k
  • ping: naravno nije bitno koji smartphone dok god je iphone :)
  • ping: @drlovric koliko se sjećam nije radila ako se spajaš na wifi ali ako koristiš iphone sa hr linijom onda je radilo.
  • drlovric: Koristi li netko MaxTV aplikaciju van HR?
  • Ender: verovatno je to, jer je on sa ekranom od 12", mada je bilo i MB Air-ova 11" pa su imali 2 standarnda USB porta. dobro mozda je on bio malo veci od tog MacBook-a jer je imao onaj siri screen bezel.
  • smayoo: Imao je samo jedan port jer je cijela matična ploča bila toliko malena da nije bilo mjesta za dva. To je bitna ušteda (veličina matične ploče), a ne broj portova
  • Ender: verovatno ce cena biti povoljna uz kompromis da se ukine neke stvari koje postoje kod MB Air-a. recimo MacBook model iz 2015-2016 je cak imao samo jedan USB-C port. neka usteda od par $, al dovoljno da se ustedi taman za bonus nekog menadzera.
  • Ender: Slazem se, masa korisnika nema neke prevelike zahteve, niti koristi zahtevne programe, ali sam sistem postaje s vremenom gladan resursa, i to bude cesto ogranicavajuci faktor. Ali u upravi drage nam firme sede neki ljudi koji vrlo precizno odmere svaki korak, tako da s druge strane mislim da ima smisla, koliko god meni logika govori drukcije.
  • Bertone: Sve ovisi koliko €/$ će tražiti,... masa ljudi još koristi Intel MBA/MBP i ne daje im se 1k€ za osnovni MBA, a potrebe im nisu veće od tu i tamo kojeg dopisa, e-maila ili pogledati kakav video.
  • Ender: malo je bzvz imati MacBook sa procesorom od iPhone-a, a imas iPad sa M1 procesorom. ne vidim segment trzista za taj MacBook.
  • Ender: izgleda ce tako i ovog puta biti. ti MacBook-ovi su imali core-M seriju procesora (M, M3, M5 i M7), a poslednja serija je imala core-i procesore 2017. god.
  • smayoo: Imali su već i prije takav neki proizvod. Onaj "zlatni" macbook 12", zar ne. Pa se nije baš "primio".
  • drpongrac23: [link]
  • drpongrac23: Izgledno je da izlazi low-end MacBook, tj. povratak stare MacBook serije, oviga puta sa iPhone čipom unutra. Ako se ostvari, biti će zanimljivo
  • drpongrac23: @cariblanco - slažem se, no zbog zdravstvenih razloga se bisam usudio ići. Produkcija na svjetskom nivou.

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Air, Riba, rticic, temeljnik, VanjusOS, Anonimci (542)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.16 Seconds

Provided by iJoomla SEO