Apel! Potrošačka prava.
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Apel! Potrošačka prava.


03.03.2014 | 17:04
Mislio sam da neću, no moram. Imam osjećaj dužnosti da upozorim potencijalne kupce na vrlo nezgodnu situaciju u kojoj sam se ja našao. Ne mogu ovo samo zdržati za sebe jer bi to bilo neprihvatljivo.

Priča kreće u 11. mjesecu 2013. kada sam u Store d.o.o. na Cvjetnom kupio MBP Retina 13”/256GB. U prvih mjesec dana, uređaj je pokazao određene neispravnosti koje sam ja i prijavio. Sve po “ps-u”. Skratit ću koliko god mogu.
Servisi kreću. Odlasci, dolasci, reklamacije, prepiska i natezanje. U tri mjeseca zamjenjena je matična ploča, nešto, pa neki kablovi, ugl. do dana današnjeg stvar nije popravljena. Mi kao kupaci osim jamstva (o kojem će kasnije biti riječ) imamo pravo i na odgovornost za materijalne nedostatke u roku od 2 godine od kupnje, što znači da se nas kao kupca jamstvo baš i “ne tiče”. Prodavatelju sam to već po ploči risao, al on se u potpunosti na to oglušio, dapače, cijelo to vrijeme priča samo o jamstvu i o tome kako on ne može izvršiti zamjenu. I tako u tri mjeseca vrlo ružnog natezanja s prodavateljem ja više ne želim servisirati servisirano jer se problem nije riješio, no ja svoja prava ne mogu ostvariti jer sam prisiljen i dalje pristajati na servisiranje servisiranog.

Užas! Tu počinje pravi horror. Naime, dotični me prodavatelj uputi na Apple Care podršku za RH gdje doživljavam puni izljev emocija direktno u mozak. So, prilikom pozivanja broja javlja se automat sekretarica na hrvatskom jeziku koja obaviještava kupca da osim Apple jamstva (care) kupac ima sva prava u roku od 2 godine po zakonima…bla, bla, bla…to je onaj moment kada ja ostajem piljiti u prazno, uzimam cigaretu i mećem ju u gubicu i piljim ravno ispred sebe u zamišljenu točku. Nakon 15 minuta kuliranja, zovem ponovo da izvršim postupak do kraja. Dakle, nakon automata slijedi podrška na engleskom jeziku. Tip u Grčkoj, u Ateni me moli da mu dam par minuta da provjeri što može saznati (nakon sto sam mu izjadao svoje probleme, on se oporavlja kad vidi iz case ID da je i matična mjenjana a da problem i dalje nije riješen zamjenom i duuuuuboko se ispričava za situaciju). Nakon 4 minute “on hold” on se ponovno još 59 puta ispruča i kaže da mi mogu ponuditi da pošalju odmah novi uređaj bez neispravnosti. Ja sad tu već mislim da je skrivena kamera i pomalo sam skeptičan. No ne, nije bilo. Pokazalo se kroz nekoliko narednih dana. Dobio sam osobnu asistenticu koja je kroz narednih 7 dana dogovarala sa mnom oko zamjene. Bio sam spreman svima sve oprostiti i zaboraviti cijelu priču unatoč odvratnom okusu koji je ostao.
No horror- 3D nastavak slijedi. Real 3D horror Turbo! Dogovorili smo sve, osim postupka osiguranja kreditnom karticom i onda muuuuuk. 15 dana nitko više nije zvao, niti na jedan mail nisam dobio odgovor (unatoč pisanom obećanju da su na raspolaganju i da će mi dotična asist. odgoriti u roku jednog radnog dana, i fakat je bila turbo ljubazna). Bilo je predobro da bi moglo biti realizirano, kaj ne? Ta da da da…postupak je otkazan jer Hrvatska “ima zabranu”, nema mogućnost shippanja. Sve zemlje da, mi ne. Zakonska regulativa ne podržava to. Ha??? What?!? Mogu mi poslati bilo gdje u svijetu gdje ja želim ako imam prijatelje i/ili rodbinu, al u Lijepu našu Tunguziju NE!!! (makar su mi prije tri mjeseca u Store na Cvijetnom tako zamjenili neispravan iPad za novi, tim više mi nije baš ništa jasno i tko me zapravo guzi. Hmmm…jer kao ono mogu, ovo ne mogu, ovi zovi ove, ovi me sad opet vrate na ove….).

Ma dakle, sve skupa prefucking užas. Ja sam svoje platio (puno, …znate i sami koliko kod nas treba dati para za to), nisam nista napravio, to je pisano i utvrđeno. Neispravnost je više puta evidentirana, na kraju i sam uređaj izbaci obavijest o “failure”. Što bih ja još trebao? Toliko para a onda svako malo cijla zajebancija oko procedure. Odnesi, ostavi, čekaj, nema zamjenskog, dijelova nema, čekaj, došli, otvaraj…ma…pa po njega, pa opet ne valja (reinstalacije i back upova svaki tjedan, ….ma daaaj!)

Apeliram na sve Vas da se pazite i da vas ne zgaze ko što mene gaze. Budite jako oprezni jer je činjenica da očito nije nemoguće dobiti neispravan uređaj. A onda?!

Živili!

Mario
03.03.2014 | 18:15
To je užas. Pravo mi je žao šta Ti se dogodilo. Ali opet se pokazalo što bogatiji guzonja s kojim imaš posla to veći šibicar. To sa šaltanjem od jednog do drugog im je sigurno system. U takvim slučajevima sam ja naj bolje prošao kad bi ih dao nekom advokatu da ih nagazi. Troškova se ne trebaš bojati jer to plaćaju oni. ali nije mi jasno zašto taj hrvatski diler nije mogao zamjeniti stroj i bila stvar, svakako je sve memorirano i zna se do kad traje tvoja garancija i on je dužan tebi zamjeniti stvar koja je u kurcu. Advokatom na njega. Sad će barem od mene biti kažnjen jer kod njega neću kupiti ništa, na što pozivam i ostale jer mi ih moramo kažnjavati ko potrošači.
Nadam se da ćeš uspjeti riješiti tu agoniju.
Sretno.
03.03.2014 | 18:22
Hvala na podršci. Da, znam da je na kraju to vrlo vjerojatno jedino rješenje. I ja sam time prijetio, al sam ipak nekako ljudski onako, kaj ja znam...stvarno sam pokušao ispoštovati sve moguće procedure. No, ovo je baš horror. Baš kao da mi se netko smije u facu i govori mi da sam debil. To je u krajnjoj liniji protuzakonito. Ja ne kuzim.

Mislim da mi kao kupci nešto moramo poduzeti, mislim da moramo moći ostvariti svoja prava. To nije milost koju tražimo, nego su to naša prava, zakonska, pisana prava. Prava usklađena s pravnom stečevinom europske unije. To nije ničija dobra volja. Tu nitko nije na gubitku. Ne kuzim.
03.03.2014 | 18:42
Stvarno mi je zao sto te sve to snaslo... Pogotovo zato sto znam da bi se nesto tako sutra moglo dogoditi meni ili bilo kome od nas. Drzim ti fige da stvar izguras uspjesno do kraja, ako treba i uz pomoc advokata... Ako je to jedino sto razumiju, onda im to i priusti...
03.03.2014 | 18:44
Probaj ovdje: Centralni informacijski sustav za zaštitu potrošača
"Sustav je namijenjen pružanju odgovora i savjeta, te podnošenju zahtjeva za inspekcijskim nadzorom vezano isključivo uz prava potrošača."

A ovdje imaš site koji okuplja sve udruge za zaštitu potrošača: http://zastita-potrosaca.org

Neću ulaziti u raspravu koga ovdje smatram odgovornim ili odgovornijim, ali taj Store d.o.o. je firma koja je tebi prodala neispravan uređaj i tu priča počinje, ali i završava. Oni su distributeri i tako se ponašaju ( bez prave i prikladne podrške ), zato ih treba prijaviti institucijama, ali i njihovom "nadređenom", a to je ovaj ovdje: Apcom ( ovlašteni Apple distributeru ).
03.03.2014 | 18:46
Stari, posudi lovu ako treba, daj dobrom odvjetniku i tuži tu gamad + e-mail opisa situacije na sve moguće Apple službe.....
03.03.2014 | 19:08
Ja bi napravio sljedeće - otišao u prvu Apple trgovinu van granica naše zemlje (recimo u Austriju) i i tražio zamjenu. Jamstvo za prijenosnike i Mini vrijedi bilo gdje u svijetu (i u Hr, ali kod nas uvijek naletiš na neke probleme). Neka zamjenski stroj žalju u trgovinu u Austriju ili gdje god gdje ga možeš preuzeti.
03.03.2014 | 19:46
U teoriji imaš puno prava kao potrošač, a u praksi se dogodi da ih moraš utjerivat sudski.

Ti si kupio uređaj od prodavača i on ti mora riješiti nedostatke. Bez obzira na garanciju koju ti daje proizvođač, prodavač je taj kojeg trebaš nagazit. Prouči malo zakone o zaštiti potrošača, dosta se toga promijenilo u zadnjih pola godine. Ako ti prodavač govori da se javiš proizvođaču, znači da te se samo želi riješit. Ne daj im da se tako lako izvuku.

Ne znam kako funkcionira Apple Care (jer ga nikad nisam kupio), ali pretpostavljam da ga kupuješ direktno kod Apple. Ako je tako, onda te Apple ne smije diskriminirati po tome gdje živiš. To ti je jedna od dobrih stvari ulaska u EU. Pokušaj ih kontaktirati s tim argumentom i naravno pozovi se na direktive koje ti daju ta prava. Ako može u Francusku ili Njemačku, mora i u Hrvatsku.

Ako je Apple normalan, neće riskirati kaznu Komisije. Komisija je kaznila i Microsoft, pa budi siguran da će i Apple.

Nadam se da ćeš riješiti problem brzo. Ako ne, jedino ti odvjetnik preostaje.
03.03.2014 | 19:47
Suosjecam, ali probaj u iStyle sljedeći put. Nikad dosada problema snjima.

Morat cu i ja svoju retinu, par dead piksela...Morat cu do sredit cim prije.!
03.03.2014 | 19:52
stefanjos kaže:
Suosjecam, ali probaj u iStyle sljedeći put. Nikad dosada problema snjima.

Ja sam davno imao problema s njima
Radilo se o bezicnom Mighty Mouseu kojeg su mi nakon par tjedana natezanja zamijenili ali tek kad sam dosao do glavnih u Sv. Nedjelji
03.03.2014 | 20:35
A zašto se odeš u servis u iStyle? Ja sam svoju Retinu također kupio u Store-u, i kada mi je ekran počeo prikazivati ghosting nisam se ovima u Store-u ni javio, odmah sam zvao iStyle. I nema frke, samo da imaš račun i to je to.
03.03.2014 | 20:42
Pisi Appleu u centralu. Reci da ne mozes ostvariti pravo na garanciju. Daj serijski broj i pricekaj. Digni paniku na njihovom FB-u. Neka ribaju uvoznika i trgovca. Nek om uzmu licence. Neka ih otpuste. Neka ih JUG. LOL
03.03.2014 | 20:56
Ja sam jednom nosio Apple wired tipkovnicu na zamjenu u iStyle gdje su mi rekli da ću morati čekati oko mjesec dana, ali da se može odužiti i do 60 dana. To mi se činilo suludo za tako, ajmo reći, mali problem pa sam poslao mail direktno Apple-u... Sljedeći dan su mi se javili i rekli da se ispričavaju, da će nešto poduzeti, a za par sati se javio i iStyle i uz isprike su rekli da dođem po novu tipkovnicu... Treba pokušati...
03.03.2014 | 22:09
Pa znamo gdje živimo. Oni na tvoj račun zamijene uređaj, a tebe zavlaće i kao popravljaju tvoj. Na kraju ako uspiješ, dobiješ zamjenski, a ako ne, oni prodaju na crno i zarade a tebe ko J.
Pa što misliš kako posluju autoservisi u sprezi s osiguranjem?
Osiguranje plati novi dio, a tvoj poprave i preprodaju nekome jadniku za dosta manje novaca.
Fučka se Apple-u za neki tamo Store. Uzeti će im licencu i naći nekog drugog.
03.03.2014 | 22:14
Ja sam imala prije par godina slican problem, ne znam da li se sta promijenilo po tom pitanju u medjuvremenu - nakon 3 neuspjesna popravka po zakonu moraju mijenjati za novi uredjaj. Provjeri prije, ne znam kako sad ide od kad smo u EU. A obrati se i udruzi za zastitu potrosaca, vise poznanika je preko njih uspjesno i brzo rijesila problem. A hvala Bogu, svi znamo koliko si platio uredjaj da bi samo tako presao preko toga...
03.03.2014 | 23:38
Hvala vam svima na podršci. Probat će još preko drugih servisa u Zagrebu, al meni u toj cijeloj priči stvarno jako puno stvari smrdi. Naše Apple tržište dakle uopće nije regulirano pa tako niti pravno regulirano. Mi ne možemo kao sav normalan svijet ostvariti osvoja potrošaćka prava u smislu pisanog jamstva kojeg dobijemo prilikom kupnje. Apple ne može dostaviti u RH?! Come on. A to su mi upravo na Apple Care podršci rekli. Horror. Ako trgovac ne želi ostvariti naše pravo, koje svakako imamo i zapravo nam jamstvo ne treba baš, ne možemo ništa. Nazalost potpuno sam svijestan u kakvoj zemlji živimo i da je ovakav odnos trgovca prema kupcu svakodnevnica. Ovo je samo zrno u moru. Al meni je dosta. Osjecam se potpuno retardirano. Svakako cu probati sve sto mogu. Pazite se, pls. Dobro se raspitajte za svoja prava pri kupnji.
04.03.2014 | 01:05
Napravi scenu. Pikiraš se u momentu kad je najveća gužva, uletiš na galamu sa strojem i psuješ im mater prevarantsku, prodali ste mi poluproizvod koji ne radi od prvog dana, nikad više Apple, želim novce nazad itd. Nažalost tako se mora s idiotima. S budalom možeš ući u klinč jedino ako si na njegovoj razini(mada su ti velike šanse da češ popušit). Ako ti to ne upali, pravac udruzi ili odvjetniku. Samo se nemoj nervirat. Ako ti nepodnošljivo skoči tlak odi u store s kantom i hebi im mater prevarantsku.

Za svaki drek ih sve treba hebat u mozak, ma i za dlaku. Nekoč je bila negdje rasprava da neki reklamiraju iphone za minimalne nedostatke pa na uštrb njih oni sa ozbiljnijim nedostacima ne prolaze tako sretno. Sve treba reklamirat. Tko šuti i kenja upravo je taj koji stvara probleme drugima. Ako stoci popuštamo, hebat će nas do sudnjeg dana.

Možda nisi tip koji ide na nož i galamu, ali pajdo druge ti nema. Svi se oni prave fini, blještavilo, izlozi, slizavanje duboko u anus itd. To je za mene dno dna i jednom riječju teška stoka.
04.03.2014 | 06:59
Morate razumit još jednu stvar. To sam već negdje spominjao na forumu.

3rd party zastupnici (gdje spada svaki Apple zastupnik u HR) nekad nemogu ostvarit prava na garanciju, odnosno reklamaciju jer "oni" sami nisu podmirili potraživanja prema "naprimjer" uvozniku ili nekom generalnom zastupniku.

A to znači da nemaju veći lager iste robe. Te da sami moraju čekat određeno vrijeme na odobrenje za reklamiranu robu.
Stvar se zakomplicira još više kad trećerazredni zastupnik uvozi robu od trećerazrednog zastupnika iz druge države, tad stvar postaje još kompliciranija.

Sve sam to osjetio na sebi od Benqu laptopa iz HG Spota do alnasera u autu.

Nas potrošaće to u biti nezanima. Ali to je jedna realna situacija. Hrvatska je premalo tržište.... jednostavno premalo te se gigantima lakše nosit sa pojedinim slučajevima, nego da nekome osiguravaju lager (il da ga netko) osigurava od 15 komada 13 retina sa 256ssd te tko zna u kojim još konfiguracijama.

Mi nismo Amerika, Europa nije Amerika i nikad neće bit. Oni su veliki potrošači svega i vrte puno veće iznose novca od nas.
04.03.2014 | 07:02
"Apple ne može dostaviti u RH?! Come on. "


ovo će se regulirat ubrzo, vjerovatno nije bilo zahtjeva za takvom dostavom.
čak ti ni većina Ebay trgovaca iz Njemačke il čak i UKa nedostavlja još u Hrvatsku.
no to će se skoro promijenit......

neki od njih ni neznaju gdje je Hrvatska, samo su čuli za nju
04.03.2014 | 08:16
Zato kažem gas sa advokatima, pa će ih ta retina koju moraju zamjeniti namjesto 12.000 kn koštati 42.000 kn pa da vidiš kako više nismo malo tržište. A i ti mali dileri će se malo ekipirati i paziti kako i šta s kupcem, pa i kakve ugovore podpisuju s velikim šibicarem čiji radnici u Kini skaču kroz prozor od muke, a oni naj kompanija na svijetu.
Ni Danska nije puno veća 5,5 mio stanovnika pa da nekom padne na pamet da se tako ponaša prema Dancu ili Norveženu 5 Mio stanovnika ili Slovenčad 1 mio. Samo šta ta đubrad misli to je Balkan = Afganistan i tamo jedu malu dijecu za doručak a čude se da mi uopće trebamo njihove proizvode i ako onda sigurno za zabijati čavle u zid. Gas ljudi da vide da se s nama nemaju šta zaje..vat.
04.03.2014 | 11:36
ja sam se krivo izrazio, ne da smo mali, već smo nikakvi potrošači, kupovna moć je preslaba
04.03.2014 | 13:40
Danas sam pokusao iskomunicirati distributera al mislim da nije bilo bas jako uspješno. Zapravo svi se čude tome kako bih ja da mi ovi zamijene uređaj, a Apple to nije odobrio prodavatelju?! Ha? A meni je, postoji case ID, mislim sve se vidi. Nisam to izmislio. Vidi se i iz same e-mail komunikacije s asist. iz Apple. No pojavio se problem oko dostave. Netko me opasno laže i maže. Vele mi: "...pa ne možete reći da je neispravan, 99% radi". Pa bilo bi mi draže da mi je opalio šamar i rekao mi da sam idiot. 99%??? Uređaj se sam od sebe nekad resetira i ne može se po pola sata upaliti. Prijavio sam svim nadležnim institucijama, a dogovorio sam i neke medije (novine). Zapravo je sad sve na prodavatelju očigledno. Na kraju krajeva, tužit ću, al stvarno sam dao sve od sebe da se ovo mirno riješi. Ne mogu vam opisati koliko me ovo sve rastužilo i razočaralo. 15 godina sam Mac user, koliko para sam na sve to dao, da bi te na kraju tretirali ko zadnje govno. Ma fuj. Mislim da je ovo moj poslijednji Apple uređaj. To nije vrijedno ovoliko živaca.
04.03.2014 | 14:22
Dilanje i podrška Applea u hrvaćana je već dugo jedna velika katastrofa. Moje je iskustvo takvo, da ukoliko dođe do problema, način rješavanja istih je bilo drž-nedaj. Te nesreće ne opravdava ni ta spika; malo tržište, slaba kupovna moć, bla truć. Pa oni su hendlali ili još uvijek hendlaju velike novinske kuće, Plivu, velikog maga Hanžekovića, nebrojeno tiskara, marketinških agencija i studija, junejmit. Mislio sam da su se popravili od kad ih vodi ta neka slovenka, izgleda da još nisu.
04.03.2014 | 16:04
Sa zanimanjem pratim ovu temu!! Nedaj se !!
04.03.2014 | 16:31
Uf! Čitam i ja i tebi puna podrška i suosjećanje! Njima: neću kročiti u Cvjetni kupiti niti punjač više!
04.03.2014 | 19:50
Nema smisla da se odričeš proizvoda zbog nekih šabana. Počistit će se ta gamad kad tad.
04.03.2014 | 22:44
Uvjeti za male Apple Resellere u Hrvatskoj su takvi da je uopće čudo da ljudi rade. Često opstaju samo zato jer prodaju još nešto drugo uz Apple. Ljutnju treba usmjeriti na sam Apple koji ne brine na pravi način o malim tržištima poput našeg.

Sami trgovci malo mogu pomoći u ovakvim situacijama jer su nemoćni baš kao i kupci - sve se svodi na stroga pravila i politiku Apple ovlaštenog servisa. Stvari nisu postale ništa bolje ulaskom u EU, dapače, sve je gore. Bolje cijene i servis mogu se očekivati tek kada Apple direktno dođe u Hrvatsku, a to vjerojatno neće skoro.
04.03.2014 | 23:31
dpasaric kaže:
Uvjeti za male Apple Resellere u Hrvatskoj su takvi da je uopće čudo da ljudi rade. Često opstaju samo zato jer prodaju još nešto drugo uz Apple. Ljutnju treba usmjeriti na sam Apple koji ne brine na pravi način o malim tržištima poput našeg.

Sami trgovci malo mogu pomoći u ovakvim situacijama jer su nemoćni baš kao i kupci - sve se svodi na stroga pravila i politiku Apple ovlaštenog servisa. Stvari nisu postale ništa bolje ulaskom u EU, dapače, sve je gore. Bolje cijene i servis mogu se očekivati tek kada Apple direktno dođe u Hrvatsku, a to vjerojatno neće skoro.


Ne slažem se, ukoliko mali reselleri ne mogu svojim klijentima pružiti odgovarajuće uvijete nek onda ni ne prodaju Apple proizvode, mene kao kupca uopće ne zanima koje im uvjete daje uvoznik, kolike marže i slično, zanima me da ono što kupim, pod uvijetima koje prodavač nudi isti i ispoštuje.
05.03.2014 | 00:04
razumijem sto zelis reci, stvarno; ali to nije opravdanje; jer neko to skupo placa (kupac), a u tome sto placa postoje prava i obaveze; do sada smo uvijek govorili da je mac skup jer nudi "ono nesto vise, sto vrijedi tih novaca", ne zalim se, i meni vrijedi; ali sada dolaze i obaveze sa nj strane; ako smo ti dali stroj, bilo koji stroj, koji ne vrijedi, onda smo duzni i placati svoju pogresku; cinjenica da nas tretiraju ovako (a vjerojatno ne i samo nas) govori puno o njima; ali mene kao krajnjeg kupca to zaista ne interesira.... naprotiv; ako mali reseller zna za ovo a ipak prodaje nj robu ja ga ne zalim, nego naprotiv, vara mene i sve nas; tu moje simpatije prestaju, jer ovog covjeka niti jednom gestom nije upozorio na ovo pri kupnji i zavlaci ga mjesecima pri problemu koji ima, a o odgovoru sa nj strane da sto se zali kada mu stroj radi skoro 99% nadam se da niti ne moram; i najgore od svega, "on sam" mora kopati od nemila do nedraga po sluzbama, dok nadje pravu osobu za upit o problemu, i nitko mu ne zeli pomoci

rezime; nemaju srama prodavati robu (reseller; skupu robu u svakom pogledu, do zadnjeg proizvoda koji imaju u ducanu) za koju ne preuzimaju odgovornost koju su potpisali ugovorom sa kupcem; ja ih ne zalim, zasluzuju sto ih snadje
05.03.2014 | 00:32
Slažem se. S obzirom da sam obavijestio Store o ovoj temi (smatram da svatko ima pravo reći nešto u svoju obranu), a da oni to i dalje ignoriraju, ja to tumačim tako da se brane šutnjom, što zapravo znači da znaju da je krivnja prvenstveno njihova. Nije ih nitko tjerao da prihvate loše poslovne uvjete. Mogli su umjesto Apple proizvoda prodavati HP.
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 13 sati, 26 minuta
  • mbp2009: Doslovno sam ju ja otvorio hahaha
  • smayoo: @mbp2009, imaš točno tu temu u forumu od prije par mjeseci
  • smayoo: Natrijeve baterije postoje u tzv. REDOX izvedbi već 30 godina, prvenstveno za stacionarne sustave, ali nisu bile pogodne za mobilne jer su bitno manje gustoće pohrane od litijevih, a i veće mase, jer su tekućinske. Velika im je prednost to što su ekološki neutralne, jednostavne za proizvesti i požarno nerizične.
  • m@xym: @Zdravac, OD otkrića nečega u laboratoriju do dolaska na tržište (ako se to upće dogodi) prođe između 5 i 10 godina
  • drlovric: O da. Jako veliko dan. Ljudi nisu svjesni bitnosti ali vrijeme ce polazati.
  • Zdravac: @drlovric, jesu, baš je lijepo danas pratiti HRT4 i live prijenos! :)
  • Zdravac: jel senzacionalizam ili ima nešto u ovoj tehnologiji da bi uskoro moglo i u praksu?
  • Zdravac: [link]
  • drlovric: Stigli Rafali ❤️????
  • mbp2009: Ekipa, treba mi preporuka za neki usb-c dongle za M1. Potreban je ulaz za SD karticu, HDMI ili DP (TB2), barem 2 Usb-a i ako je moguće jedan usb-c
  • smayoo: Funkcionalna zamjena je push notifikacija koja preko 5G ide po generičkom protokolu, samo aplikacija na mobitelu mora to podržavati
  • smayoo: Upozorili su me ljudi koji rade u toj branši, radi nekih telemetrijskih rješenja gdje nadzorni sustav SMSom šalje obavijesti korisniku
  • ZeljkoB: smayoo, odakle ti ova informacija za SMS?
  • smayoo: SMS poruke su phase-out. Znači, neki ih operateri više ne nude, niti omogućavaju njihovo slanje. Određen je neki krajnji rok, nakon kojeg više nijedan operater u EU nije dužan osigurati propagiranje SMS poruka. Probaj ručno promijeniti operatera (pretpostavljam da si u roamingu)
  • Matija klc: Ekipa, pomoc. Nalazim se u Rumunjskoj. Primam poruke normalno, no ne mogu poslati poruku. Pricam o obicnoj. Sve drugo radi najnormalnije. Sta napraviti?
  • MoschuS: Ma svugdje ali sve neka mala mjesta ili sela po Hr ili Slo
  • JOHN: Jesu to oni iz Imotski?
  • MoschuS: Ako netko kupuje rabljeno racunalo pripazite se prevaranata na Njuskalu i Bolhi. Otkrio sam ih par, slicni oglasi i kada ih kontaktirate salju iste/slicne racune i serijske brojeve kao potvrdu i onda odjednom obrisu oglas, naprave novi account i pokusavaju dalje uloviti nekoga.
  • Zdravac: :) Na kraju će ispasti da nas ima dosta koji vozimo motore!
  • rkrosl: prodao triumpha, kupio triumpha
  • JOHN: Honda CB650R
  • FiFi: Skoro sam ga jednom zamijenio za Bandita 1200 , ali sam ipak odustao.
  • Zdravac: ...ili Suzuki Bandit :)
  • Zdravac: E, taj motor je nekad bio moj san, da nije uletila yamaha, sigurno bih toga sad vozio :)
  • FiFi: Honda CB900F2 Hornet, 2002. Evo radim servis i nadam se registraciji prvi put nakon tri godine stajanje (djeca ti promijene raspored vožnje)
  • Riba: Problem je sto "sezona" u Irskoj trtaje tjedan dana. :-D Moram vidjeti ima li kakav nacin da ga registriram u Hr.
  • Zdravac: @ZeljkoB Odličan motor, takvi motori su baš po mom guštu! Lijep i ugodan za voziti.
  • Zdravac: @Riba Pa što čekaš, daj, zamjeni ulje, filtere i svječice, napuni bateriju, i lagano pranje. To će biti dovoljno, siguran sam! :)
  • Zdravac: Ajd, super, nisam jedini! Sad ide sezona, i gušt! Polako plan za moto trip na more...
  • ZeljkoB: Honda NC750X, ali sve manje vremena imam za voznje.....
  • Riba: Imam ja BMW 650CS, mozda ga reaktiviram nakon 10 godina stajanja u garazi. A imam i Vespu iz 1959, ta malo duze stoji. :)
  • Zdravac: Evo, ja ću prvi: YAMAHA XJ900 S Diversion, classic iz 1998., ide ko švicarski sat, čista mehanika, pouzdano do bola! :)
  • Zdravac: Jel imamo ovdje kolega ili kolegica, da voze motor? Ako da, koji?
  • zoranowsky: @air, u biti isti je pricnip, samo si sam sebi target :)
  • Air: Polako, polaku, kuda žurba, daj mi prvo link na to kako pročitati vlastite misli :)
  • smayoo: Za one koji ne znaju čitati misli - [link] :D
  • Borisone: Za one koji ne znaju čitati misli, koja je konfiguracija?
  • VanjusOS: pozdrav, treba li netko Mac mini M2, nekorišteno?
  • kupus: Ima takvih naravno. Iz mog skromnog iskustva takvi su u manjini.
  • smayoo: većina online trgovaca odbija slati na poste restante pa čak i na poštanski pretinac
  • kupus: zasto na osobnu adresu*
  • kupus: Zasto na adresu? Naruci na adresu postanskog ureda, tamo ce te cekat
  • drlovric: Imamo li koga iz Zupanje na forumu da bih mogao naruciti paket na njegovu adresu? :)
  • ecvis17: ok, tnx
  • smayoo: Piši u forum
  • ecvis17: pozdrav svima, imam stari MBP koji maksimalno moze voziti BigSur ... malo nisam vise u toku, gdje se danas mogu pronaci Combo installeri? Tnx
  • cariblanco: Čekao je da Hajduk osvoji prvenstvo i na kraju je odustao ;)
  • Yonkis: Od sada ćemo mjeriti vrijeme pre-JM and post-JM time
  • JOHN: Ako je vjerovao, neka mu dragi Bog pomogne i uzme sebi. Ako nije, opet nema veze……sve u svemu mislim da je živio dobar život!
  • smayoo: Ljudi... ode nam Joža Manolić... Nije šala.

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Air, Maxxy, Riba, temeljnik, Anonimci (561)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.62 Seconds

Provided by iJoomla SEO