Pending Contract
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Pending Contract

15.04.2009 | 10:21
Bok, u kratko predstavljam sebe prvo. Ja sam pola hrvat-pola japanac došao sam u hrvatskoj
prije 5 godina... Po zanimanju sam programer, u glavnom radim WEB projekte s opensource proizvodi.

Za iPhone sam počeo prije 2 mjeseca, prošao sam sve s puno muka i frustracija,
ono što se NE tiče programiranje

I konačno, konačno sam submitao prvu aplikacije i prošao je review, dobio sam email
"Your application is ready for sale", i sada ovo "Pending contract".

Vidim na web kad zapne ovdje zna se čekati 3 mjeseca....

Hoču pitati da li je netko imao isti iskustvo i kako je riješio....
15.04.2009 | 13:48
Još nisam ništa submitao pa i mene zanima procedura nakon toga. Anyone?
15.04.2009 | 18:37
U drugom forum sam dobio odgovor, čovjek je submitao aplikaciju prije pola godina a čekao je 3 tjedan.Nije baš korisna informacija jer to nije u hrvatskoj, ali eto jedan primjer.

Preporučim svima koji planiraju prodati aplikacije na AppStore, nemojte iči prvu aplikaciju razvijati nešto veliko, nego napravi nešto što ne očekujete zarade. A onda dok čekate da sve to apple srede razvijati nešto ozbiljno.

Danas sam nazvao njihov user support ali ništa, samo kažu da moram čekati, a email koji sam poslao bilo kakav email adresu koji sam našao na njihov webu nema nikakav odgovora...

Dalje čekam odgovor koji su doživjeli ovaj slučaj!
15.04.2009 | 23:04
Tesko da ces dobit dovoljno informacija tu, u Hrvatskoj ima 3 il 4 covjeka koja su submitala nesto u AppStore, od toga je samo 2 il mozda cak samo jedan na ovom forumu.
16.04.2009 | 09:35
Hvala ti na odgovoru. Mislio sam i to , ali okaj, bolje išta nego ništa

Danas sam dobio odgovor od supporta

"Your contracts are being processed but have not yet been finalized. When your contracts are finalized, your application will go live in the iTunes App Store.